Βοήθεια για διόρθωση δωματίου....λέμε τώρα

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.823
Reaction score
77.377
Και η διόρθωση. Αλλά όχι, πρέπει να είναι οντιοφίλ άνευ επεξεργασίας η αναπαραγωγή και τα ρέστα τα μαζεύουμε με φιδοκαλώδια. :p :p :p
Μπορεί να παίζει σκ@τά, αλλά θα έχει την ηχητική ταυτότητα του γκουρού που θα το έχει τιουνάρει με τα αυτιά. Μουαχαχαχαχαχα!!!
τρέχει ειδικό αλγόριθμο στο σιμιουλέιτορ ο 3ν
για κάθε κουβέρτα ή μπαμπού που προσθέτεις σου βγάζει και άλλο τιούνινγκ :biggrin:
 

Μηνύματα
486
Reaction score
283
Μπορείς να δεις εδώ :
Ο Χάρης (Zakman35) είναι εξαιρετικός, αν δεν θέλεις να κάνεις μόνος μετρήσεις κλπ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μωρέ το ξέρω ότι είναι γτπ το έργο έτσι όπως είναι στημένο.
Για να κάνω μετρήσεις δεν έχω ούτε τον εξοπλισμό ούτε την τεχνογνωσία για να ξέρω τι να κάνω μετά. Την μέτρηση σαν μέτρηση μπορώ να την κάνω, δεν είναι κάτι δύσκολο. Απλά θεωρώ χαζο να δώσω πχ 100 ευρώ για να πάρω το μικρόφωνο που θα το δουλεψω μια φορά και θα πάει μετά στα αζητητα, είναι και δύσκολοι οι καιροί για κερατιατικα λεφτά....
....
Και ασε τις μετρησεις διοτι μπορεις να φερεις τον χωρο στα ακουστικα σου γουστα χωρις αυτες.
Σχόλια όπως τα ανωτέρω είναι που φαίνονται στον υποφαινόμενο σαν γραμμένα σε ακατανόητη γλώσσα...
...Αρχικά θα έλεγα να βρω και να κόψω τις πρώτες ανακλάσεις και μετά βλέπουμε...
Να βρεις τα σημεία πρώτης ανάκλασης είναι εύκολο.Για καθένα ηχείο ξεχωριστά μετακινείς καθρέπτη πάνω σε πλευρικά και οπίσθιο προς τη θέση ακρόασης τοίχωμα κι εντοπίζεις τη θέση όπου θ'αντικατοπτρίζεται το αντίστοιχο ηχείο...Οι θέσεις στο οπίσθιο προς τα ηχεία τοίχωμα βρίσκονται ακριβώς όπισθεν από καθένα ηχείο.Για το πάτωμα σε απασχολεί κυρίως να μην κείτεται τραπεζάκι πάνω σε σημεία πρώτης ανάκλασης.Για τη δε οροφή θέλει προσοχή η μέθοδος του καθρέπτη,αφού σε περίπτωση θραύσης ενδέχεται ν'ακολουθήσει επταετία ατυχίας...

Το πρόβλημα είναι ότι χωρίς μετρητικά δεδομένα γίνεται απρόβλεπτη η επέμβαση πάνω σε ενέργεια από ανακλάσεις, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει συμμετρία κατά τη χωροταξία στο setup.
...
Επισης εχω φερει τον χωρο μου στο τερμα μεσω ακουστικων δοκιμων και μετα ανακαλυφθηκε οτι μετραει...σωστα,επειδη με πρηξατε εδω μεσα με το κολλημα σας...
...

1648124207585.png

1648124228794.png
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Σχόλια όπως τα ανωτέρω είναι που φαίνονται στον υποφαινόμενο σαν γραμμένα σε ακατανόητη γλώσσα...

Να βρεις τα σημεία πρώτης ανάκλασης είναι εύκολο.Για καθένα ηχείο ξεχωριστά μετακινείς καθρέπτη πάνω σε πλευρικά και οπίσθιο προς τη θέση ακρόασης τοίχωμα κι εντοπίζεις τη θέση όπου θ'αντικατοπτρίζεται το αντίστοιχο ηχείο...Οι θέσεις στο οπίσθιο προς τα ηχεία τοίχωμα βρίσκονται ακριβώς όπισθεν από καθένα ηχείο.Για το πάτωμα σε απασχολεί κυρίως να μην κείτεται τραπεζάκι πάνω σε σημεία πρώτης ανάκλασης.Για τη δε οροφή θέλει προσοχή η μέθοδος του καθρέπτη,αφού σε περίπτωση θραύσης ενδέχεται ν'ακολουθήσει επταετία ατυχίας...

Το πρόβλημα είναι ότι χωρίς μετρητικά δεδομένα γίνεται απρόβλεπτη η επέμβαση πάνω σε ενέργεια από ανακλάσεις, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει συμμετρία κατά τη χωροταξία στο setup.


Ποση ωρα εψαχνες ρε μπαγασα να βρεις την πρωτη μετρηση μου;Με τιμας αφανταστα,να ξες!

Και σκεψου οτι απο τοτε εχω βελτιωθει κι αλλο διοτι εχω αλλαξει ηχεια, θεσεις και πανελ...

Χωρις ισοσταθμισεις και καλαμπαλικια!!

:p
 


sk

Μηνύματα
530
Reaction score
474
Για χρόνια είχα έναν χώρο / στήσιμο, ανάλογο με το δικό σου.

Το ότι δεν υπάρχουν συμμετρικοί τοίχοι (ανακλάσεις) δεξιά και αριστερά των ηχείων, καθώς και το ότι η θέση ακρόασης είναι κολλημένη στον πίσω τοίχο, είναι εμπόδια ανυπέρβλητα.

Ειδικά σε έναν τέτοιο κοινόχρηστο χώρο, διαμορφωμένο με άλλες προτεραιότητες από τις δικές σου (& από άλλον έχοντα την Γ.Ε.)

Αν αυτά τα θέματα δεν επιδέχονται αλλαγής, τότε προσαρμόσου σε ότι έχεις και αποδέξου ότι από τον HiFi εξοπλισμό σου δεν θα πάρεις τα προβλεπόμενα.

Ότι και αν κάνεις ….
 

Μηνύματα
12.371
Reaction score
14.582
Σχόλια όπως τα ανωτέρω είναι που φαίνονται στον υποφαινόμενο σαν γραμμένα σε ακατανόητη γλώσσα...

Να βρεις τα σημεία πρώτης ανάκλασης είναι εύκολο.Για καθένα ηχείο ξεχωριστά μετακινείς καθρέπτη πάνω σε πλευρικά και οπίσθιο προς τη θέση ακρόασης τοίχωμα κι εντοπίζεις τη θέση όπου θ'αντικατοπτρίζεται το αντίστοιχο ηχείο...Οι θέσεις στο οπίσθιο προς τα ηχεία τοίχωμα βρίσκονται ακριβώς όπισθεν από καθένα ηχείο.Για το πάτωμα σε απασχολεί κυρίως να μην κείτεται τραπεζάκι πάνω σε σημεία πρώτης ανάκλασης.Για τη δε οροφή θέλει προσοχή η μέθοδος του καθρέπτη,αφού σε περίπτωση θραύσης ενδέχεται ν'ακολουθήσει επταετία ατυχίας...

Το πρόβλημα είναι ότι χωρίς μετρητικά δεδομένα γίνεται απρόβλεπτη η επέμβαση πάνω σε ενέργεια από ανακλάσεις, ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει συμμετρία κατά τη χωροταξία στο setup.


Νομίζω ότι εαν έχεις ασυμμετρία, ιδίως δεξιά αριστερά, οι μετρήσεις μπορούν να σου το δείξουν μόνο αλλά πρέπει να έχεις μεγάλη εμπειρία του συσχετισμού μεταξύ τεχνικής γνώσης και ακουστικού αποτελέσματος, και που οδηγεί η παρέμβαση της πρωτης την δεύτερη .... για να έχεις αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει κάποιο ρεφερενς , πως να το πω, ώστε με την καμπύλη να διαλέξεις ποιός "συμβιβασμός" είναι πιο σημαντικός να γίνει ή να επιλεχθεί. Πιο γρήγορο και ίσως και καλύτερο αποτέλεσμα να γίνει με το αυτί καθώς θα μπορείς να διακρίνεις καλύτερα σε ποιο φάσμα θα γίνει ο "συμβιβασμός" αυτός που σου φέρνει μια υποτυπώδη - βασική τουλάχιστον ισορροπία. Π.χ. στις μεσαίες συχνότητες κάθως οι χαμηλές είναι πιο κατευθυντικές κλπ. Το αυτί είναι κάτι που ο κάθε άνθρωπος καλλιεργεί ασυναίσθητα απο την γέννηση του ...και έχει κάποιο κριτηριο. Επίσης έλεγχεις και άλλες ανακλάσεις που θα υπάρχουν αναπόφευκτα στο δωμάτιο και τις εκμεταλλεύεσαι και αυτές. Με το αυτί θα "κεντραρεις" δηλαδή πιο εύκολα ώστε να καταλήξεις ποια απο τις "ισορροπίες" και (σε) ποιο σημειο του φασματος πρέπει δευτερευόντως να θυσιάσεις ή πρωτεύοντως να μην θυσιάσεις. Σορρυ δεν μπορω να εκφραστω καλύτερα.
 
Last edited:


Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
είναι λάθος ό,τι έγραψα; Αν όχι, άσε να κριθώ από τον νηματοθέτη...
πολυ ωραια και καλα τα ειπες - εγω σου απαντησα γιατι εκανες quote σε δικο μου μυνημα.

στο δια ταυτα
ο νηματοθετης δηλωσε οτι δε θελει να ξοδευτει
δε θελει να πολυασχοληθει με τα θεωρητικα
και δεν εχει δυνατοτητα χωροταξικων αλλαγων βλεπεπαντοφλα
αλλα εμεις εκει ...
το δεξι ηχειο δεν εχει πλαγιο τοιχωματικο οριο - "βλεπει" ολο τον υπολοιπο ενιαιο
μηπως να εβαζε εκει ενα πανελ ορθιο να δημιουργησει τροπο τινα "οριο" ?
διπλα στο αριστερο βλεπω πορτα
μηπως να εβαζε εκει μια καλαισθητη παχια κουρτινα ?
το τραπεζακι δε το βλεπω να φευγει
...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ποση ωρα εψαχνες ρε μπαγασα να βρεις την πρωτη μετρηση μου;Με τιμας αφανταστα,να ξες!

Και σκεψου οτι απο τοτε εχω βελτιωθει κι αλλο διοτι εχω αλλαξει ηχεια, θεσεις και πανελ...

Χωρις ισοσταθμισεις και καλαμπαλικια!!

:p
Όποιος δεν έχει πολύ χρόνο,πρέπει να έχει πολύ καλή μνήμη...Η πρωτοδημοσίευση δικών σου μετρητικών δεδομένων έχει υπαχθεί στα...χρονικά του avs... :sneaky:

Για περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στην οριστική απόκριση αναμένουμε παράθεση λινκ...
Κάποιοι πάντως έχουν πετύχει καμπύλη-στόχο άνευ ισοσταθμίσεων ακόμα και χωρίς αλλαγή ηχείων ή των γνωστών απορροφητικών υλικών... :wink:
Νομίζω ότι εαν έχεις ασυμμετρία, ιδίως δεξιά αριστερά, οι μετρήσεις μπορούν να σου το δείξουν μόνο αλλά πρέπει να έχεις μεγάλη εμπειρία του συσχετισμού μεταξύ τεχνικής γνώσης και ακουστικού αποτελέσματος, και που οδηγεί η παρέμβαση της πρωτης την δεύτερη .... για να έχεις αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει κάποιο ρεφερενς , πως να το πω, ώστε με την καμπύλη να διαλέξεις ποιός "συμβιβασμός" είναι πιο σημαντικός να γίνει ή να επιλεχθεί. Πιο γρήγορο και ίσως και καλύτερο αποτέλεσμα να γίνει με το αυτί καθώς θα μπορείς να διακρίνεις καλύτερα σε ποιο φάσμα θα γίνει ο "συμβιβασμός" αυτός που σου φέρνει μια υποτυπώδη - βασική τουλάχιστον ισορροπία. Π.χ. στις μεσαίες συχνότητες κάθως οι χαμηλές είναι πιο κατευθυντικές κλπ. Το αυτί είναι κάτι που ο κάθε άνθρωπος καλλιεργεί ασυναίσθητα απο την γέννηση του ...και έχει κάποιο κριτηριο. Επίσης έλεγχεις και άλλες ανακλάσεις που θα υπάρχουν αναπόφευκτα στο δωμάτιο και τις εκμεταλλεύεσαι και αυτές. Με το αυτί θα "κεντραρεις" δηλαδή πιο εύκολα ώστε να καταλήξεις ποια απο τις "ισορροπίες" και (σε) ποιο σημειο του φασματος πρέπει δευτερευόντως να θυσιάσεις ή πρωτεύοντως να μην θυσιάσεις. Σορρυ δεν μπορω να εκφραστω καλύτερα.
Με ένα αρχείο μονοφωνικής σύστασης μπορούμε χωρίς μετρήσεις (δηλαδή εξετάζοντας κατά πόσον η πηγή του ήχου θα εντοπιζόταν στο κέντρο μεταξύ των ηχείων καθώς και πιθανές μεταβολές στο ύψος με την εναλλαγή στο συχνοτικό περιεχόμενο - ν'αντιληφθούμε τη στερεοφωνική ανισορροπία σ'επίφοβα για τέτοιο φαινόμενο setup.

Καταρχάς δεν είναι οπωσδήποτε υποχρεωτικό να κοβόταν ολότελα η ενέργεια από πλευρικές ανακλάσεις...Η ασυμμετρία όμως ιδίως ως προς αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με ανομοιογενή διασπορά στο εμπλεκόμενο ηχείο καθώς ανέρχονται οι οκτάβες δεν αναμένεται να οδηγήσει σε ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Τα μετρητικά δεδομένα από sweep δεν είναι μόνο αποκρίσεις πλάτους.Από διάγραμμα ETC (Energy Time Curve) λ.χ. μπορούμε να εντοπίσουμε πλήθος, τη στάθμη σε σχέση με τον άμεσο ήχο καθώς και τη θέση από προβληματικές ανακλαστικές συνιστώσες...Έχουν δοθεί από τον υποφαινόμενο παραδείγματα πάνω σε αυτή τη μέθοδο δράσης.

Το ακόμα σπουδαιότερο όμως θα είναι να εξοικειωθεί ο άμεσα ενδιαφερόμενος με πιο δημιουργικούς τρόπους σκέψης και δράσης.
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Κάποιοι πάντως έχουν πετύχει καμπύλη-στόχο άνευ ισοσταθμίσεων ακόμα και χωρίς αλλαγή ηχείων ή των γνωστών απορροφητικών υλικών...
μουα για παραδειγμα
φατε τη σκονη μου τωρα !
:roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
τι μετρησεις μρε κοπέλια , το δεξι ηχειο παιζει ελευθερο στο χωρο και το αριστερο ειν' "εντοιχισμενο" σε γωνια ...
Ε καλά μρε κουμπάρε ολδυ... ξέρεις πόσες λαιφσταιλ φωτογραφίες με αντίστοιχες διατάξεις ηχείων "κοσμούν" διαφημιστικούς καταλόγους και σάιτ έγκριτων audiophile εταιρειών; :p
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.915
πολυ ωραια και καλα τα ειπες - εγω σου απαντησα γιατι εκανες quote σε δικο μου μυνημα.

στο δια ταυτα
ο νηματοθετης δηλωσε οτι δε θελει να ξοδευτει
δε θελει να πολυασχοληθει με τα θεωρητικα
και δεν εχει δυνατοτητα χωροταξικων αλλαγων βλεπεπαντοφλα
αλλα εμεις εκει ...
το δεξι ηχειο δεν εχει πλαγιο τοιχωματικο οριο - "βλεπει" ολο τον υπολοιπο ενιαιο
μηπως να εβαζε εκει ενα πανελ ορθιο να δημιουργησει τροπο τινα "οριο" ?
διπλα στο αριστερο βλεπω πορτα
μηπως να εβαζε εκει μια καλαισθητη παχια κουρτινα ?
το τραπεζακι δε το βλεπω να φευγει
...
Ναι δίκιο, η απάντησή μου πήγαινε στον νηματοθέτη
 


Μηνύματα
12.846
Reaction score
10.064
Και σκεψου οτι απο τοτε εχω βελτιωθει κι αλλο διοτι εχω αλλαξει ηχεια, θεσεις και πανελ...
Αφού τα είχες καταφέρει όσο καλά λες, γιατί άλλαξες ηχεία; Τί δεν σε κάλυπτε; Και γιατί νομίζεις ότι βελτιώθηκες; Έχεις μετρήσεις;
 



wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.129
Ρε θα σας αρχίσω στους αλγόριθμους και στην sql και σε τίποτα cyber security να με κοιτάτε σα χάνο όπως κοιτάζω εγώ τόση ώρα τα τεχνικά θέματα.
Σαρδαναπαλοι
select sound.bass where (sound.sub=active and sound.xover=80) :p
 

billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.491
Reaction score
5.644
Ρε θα σας αρχίσω στους αλγόριθμους και στην sql και σε τίποτα cyber security να με κοιτάτε σα χάνο όπως κοιτάζω εγώ τόση ώρα τα τεχνικά θέματα.
Σαρδαναπαλοι
PHP, HTML(5τρομάραμου), SQL, JS, C, κάνω τίποτα ? είμαι περισσότερο του hardware engineering βεβαίως, αλλά φευ :D
 

Μηνύματα
2.719
Reaction score
7.834
PHP, HTML(5τρομάραμου), SQL, JS, C, κάνω τίποτα ? είμαι περισσότερο του hardware engineering βεβαίως, αλλά φευ :D
Στην ΡΗΡ έχεις μείνει λίγο πίσω μια και είμαστε στην 8 :offtopic:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.590
Μηνύματα
2.865.106
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top