Βοήθεια σας παρακαλώ!

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Πάντως να ξέρεις ότι το βινύλιο είναι πολύ ακριβό σπορ, αν έχεις θέμα με τα πόσο για το σύστημα σου, τότε πως θα δίνεις αρκετές δεκάδες ευρώ το μήνα για τους δίσκους? Δεν λέω ότι είναι λίγοι οι 300, αλλά θα θέλεις να ακούς και καινούργια πράγματα. Μήπως να αναθεωρήσεις τελείως το θέμα πικάπ-δισκοι και στην θέση τους να πάρεις ένα usb dac και να παίξεις με tidal κλπ? Ότι έχεις άλλωστε σε δίσκους θα το βρεις εκεί και η μηνιαία συνδρομή είναι λιγότερα χρήματα από ένα δίσκο.
+1


Πάρε ίδια ενεργά με του αστροναύτη.
Μπα, βγαίνει εκτός budget. :p
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Βρε κοίτα που έγιναν όλοι γνώστες και προτείνουν ενεργά!! :gotcha: :gotcha: :gotcha:

Και επίσης κακό το πικάπ και τα βινύλια.
Φτου κακά! Απεταξάμην κάθε τι αναλογικό αφού εκ τη γέννηση του ο ήχος ήταν κουκίδες :gotcha: :gotcha: :gotcha:
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Βρε κοίτα που έγιναν όλοι γνώστες και προτείνουν ενεργά!! :gotcha: :gotcha: :gotcha:

Και επίσης κακό το πικάπ και τα βινύλια.
Φτου κακά! Απεταξάμην κάθε τι αναλογικό αφού εκ τη γέννηση του ο ήχος ήταν κουκίδες :gotcha: :gotcha: :gotcha:
Κάτσε βρε. Δηλαδή, διαφωνείς σε κάτι απο όσα ανάφερα ως προς τα οφέλη των ενεργών ( που κι εμένα μου τα έλεγαν οι δόκτωρες, αλλά δεν τους πίστευα )?
Όσο για το πικάπ, καλός ο έρωτας, καλός και ο ρομαντισμός, αλλά κόψε κάτι μπρε! Μη ξεχνάμε ότι ο ήχος δεν ήταν ούτε αυλάκια,ε? Πόσο μάλλον σκόνη, φθορά απο τη βελόνα, δονήσεις απο το πλατό, θόρυβος απο το μοτέρ και πόσα άλλα...καλά του βινυλίου!! Η δε αποστροφή όλων των βινυλιάδων για το EQ ( ότι δήθεν δεν είναι πιουρίστικο αρκετά ) τη στιγμή που για να ακούσουν βινύλιο τρώνε ( τρώτε ) το EQ της αρκούδας με τεράστιο gain ( βλέπε: RIAA ), δεν μου φαίνεται και τόσο σοβαρή. Για τις δε προδιαγραφές ( και πραγματικές ικανότητες ) του κάθε μέσου, κάποιος που δεν πάσχει απο ρομαντισμό, μπορεί να κρίνει πιο...ψύχραιμα!
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Ρεεε τι γράφεις!! ποιος θόρυβος μοτέρ ? Πικάπ έχω όχι μπετονιέρα!! :lol: :lol: :lol: :lolsign::lolsign::lolsign:

Τες πα, όταν έρθεις και ακούσεις μπορείς να γράψεις ότι θέλεις για ενεργά και στικάκια :D

υ.σ Ρομαντικός ήμουν που πίστεψα κάποτε ότι θα ακούω με κλάσε ντε στικάκια ντακ κλπ πσηφιακίλαι!
Από την άλλη βέβαια να είμαστε και δίκαιοι και να αποδίδουμε τα σωστά, είναι τα καλύτερα όταν ψήνω μπριζολάρες στην βεράντα.;)
 


Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Βρε τρελοπαιδο, μήπως νομίζεις ότι το ariston και ειδικά με αυτό το βραχίονα είναι της πλάκας...? Είπαμε ότι δεν έχω ασχοληθεί τρελά με το σπορ, αλλά δεν είμαι και άσχετος... Μεγάλωσα μ'αυτο και έχω ακούσει πολύ περισσότερο βινύλιο από όσο δείχνει το σνομπάρισμά μου σε αυτό. Ωραία φάση το βινύλιο για όσους τη γουστάρουν, εμένα δεν με εντυπωσιάζει ούτε η φάση της συλλογής, ούτε η δήθεν γλύκα του μέσου, η δήθεν αναλογικοτητα ενός ψηφιακά ηχογραφημενου βινυλίου. Προτιμώ το αμιγώς ψηφιακό.
Όσο για τα ενεργά, λες να είναι βλαμμενοι στη pmc,στην atc, στη b&w που έβγαλαν ΚΑΙ ενεργά ηχεία?
Κατά τη γνώμη μου, ο μόνος λόγος που εξακολουθούν να βγαίνουν παθητικά ηχεία, είναι το marketing.
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Φυσικά και το άριστον δεν είναι της πλάκας, αλλά να μου λες ότι βγάζουν θόρυβο μοτέρ πικάπ από τη μία ενώ από την άλλη έχεις το τζίτερ που προσπαθούν να μειώσουν εδώ και δεκαετίες με μηχανάκια δεκάδων χιλιάδων ευρώ μου βγάζει το τρολ από μέσα μου.

Σε φιλώ γλυκά.
Μικρός είσαι. Θα μεγαλώσεις και θα μάθεις :p
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Φυσικά και το άριστον δεν είναι της πλάκας, αλλά να μου λες ότι βγάζουν θόρυβο μοτέρ πικάπ από τη μία ενώ από την άλλη έχεις το τζίτερ που προσπαθούν να μειώσουν εδώ και δεκαετίες με μηχανάκια δεκάδων χιλιάδων ευρώ μου βγάζει το τρολ από μέσα μου.

Σε φιλώ γλυκά.
Μικρός είσαι. Θα μεγαλώσεις και θα μάθεις :p
Θα σου απαντήσω αύριο από το λαπτοπ. Την έκατσες!! Καληνύχτα ρομαντικό αγόρι... 😜
 


Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Να υπενθυμίσω ότι ενεργό ηχείο δεν σημαίνει και καλό ηχείο!!!
Έτσι, για να μην ξεχνάμε τα βασικά.
Η ποιότητα του ηχείου αφορά την καμπίνα, τα μεγάφωνα και τον σχεδιασμό και ακολούθως την σωστή/επαρκή οδήγηση (που μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους).
Οπότε φίλε μου, ψάξε το πολύ το θέμα ποια ηχεία θα πάρεις....
 

K

kimon

Guest
Να υπενθυμίσω ότι ενεργό ηχείο δεν σημαίνει και καλό ηχείο!!!
Έτσι, για να μην ξεχνάμε τα βασικά.
Η ποιότητα του ηχείου αφορά την καμπίνα, τα μεγάφωνα και τον σχεδιασμό και ακολούθως την σωστή/επαρκή οδήγηση (που μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους).
Οπότε φίλε μου, ψάξε το πολύ το θέμα ποια ηχεία θα πάρεις....
Na διευκρινίσω ότι είμαι κάτοχος ενεργών ηχείων από το 2008, για να μη παρεξηγηθούν τα παρακάτω.
Πράγματι το ουσιαστικό ηχητικό πλεονέκτημα των ενεργών είναι η απαλοιφή του παθητικού κροσόβερ. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι ότι αν θέλεις, βρε αδερφέ, να ακούσεις κάποιο διαφορετικό ηχόχρωμα (από ενισχυτή λυχνίας, τάξης Α, τάξης ΑΒ, μόσφετ ή ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή σου), απλώς αδυνατείς.
Τώρα, σχετικά με το "πλεονέκτημα" του ταιριάσματος ενισχυτή-ηχείου που δήθεν γίνεται (πριν από εμάς, για 'μάς) από τον δαΐφρονα κατασκευαστή του ενεργού ηχείου, καλόν είναι να μην επαναλαμβάνουμε πομφόλυγες που ακούμε από τον όποιο δοκησίσοφο ανόητο (δεν αναφέρομαι σε πρόσωπα του νήματος). Αφήνοντας κατά μέρος το "ακουστικό" ταίριασμα (όπου ακούμε αφελείς δηλώσεις του τύπου "το τάδε ηχείο έχει σκοτεινά πρίμα και ταιριάζει με τον δείνα ενισχυτή που είναι "φωτεινός". Μα ευλογημένε, αντί να ασχολείσαι με δύο κακής σχεδίασης προϊόντα, δεν παίρνεις δύο κανονικά; ), το ηλεκτρικό είναι που έχει σημασία και, εφ' όσον οι κατασκευαστές τηρούν τις προδιαγραφές, μπορεί να γίνει από τον καθένα που έχει τις (προσιτές σε όλους) απαιτούμενες γνώσεις.
Σιγά μη κάτσουν οι σχεδιαστές των ενεργών ηχείων (που έχουν, όπως όλοι, ένα κοστολόγο πάνω από το κεφάλι τους που μετράει μέχρι και τις βίδες) να δοκιμάζουν συνδυασμούς μεγαφώνων και ενισχυτών. Αγοράζουν (ή κατασκευάζουν) τα μεγάφωνα που τους κάνουν και χρησιμοποιούν τα ενισχυτικά που φτειάχνουν οι ίδιοι. Ο Πούτζη, η Μπανγκ και Ολούφσεν, η ATC αυτό κάνουν.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.010
spot on Κίμωνα.



Κάτι ακόμα από την δική μου γνώση και εμπειρία.
Μπορεί ο καθένας να φιάξει τα δικά του ενεργά ηχεία , με ξεχωριστό κρόςς και ενισχυτικά , τα οποία δεν θα είναι στην πλάτη των ηχείων , και θα μπορεί να δοκιμάσει όποιο class A, AB, D, G, H, MOSFET , λάμπες και ότι άλλο ενισχυτικό θελήσει να ακούσει .
Και άμα λάχει κάνει και παίχνίδι με ξεχωριστά cross , έτσι για να διευρύνει ακόμη περισσότερο τους ηχητικούς του ορίζοντες.


Φυσικά τα έτοιμα ενεργά με τα dsp και τα ρέστα , δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους παιχνίδια .
Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Δεν μπορώ να πω ότι θα με άφηνε αδιάφορο ένα καλοκατασκευασμένο diy ηχείο για ενεργή οδήγηση, πάντως. Ηχοχρώματα και λοιπές χαριτωμενιές δεν με ενδιαφέρουν και πολύ, άλλωστε αν θέλω κάπου τόνωση, πιστεύω ότι μπορώ να τη δώσω και με EQ, που θα βασίζεται στις μετρήσεις του ηχείου και όχι σε αυθαίρετες επιλογές.

Φυσικά και το άριστον δεν είναι της πλάκας, αλλά να μου λες ότι βγάζουν θόρυβο μοτέρ πικάπ από τη μία ενώ από την άλλη έχεις το τζίτερ που προσπαθούν να μειώσουν εδώ και δεκαετίες με μηχανάκια δεκάδων χιλιάδων ευρώ μου βγάζει το τρολ από μέσα μου.

Σε φιλώ γλυκά.
Μικρός είσαι. Θα μεγαλώσεις και θα μάθεις :p
Το ζήτημα του jitter αν δεν κάνω λάθος, με τα upsampling dacs έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Ο Amir στις μετρήσεις του αναφέρει τακτικά ότι πρόκειται για αμεληταίες, μη ακουστές ποσότητες. Αντιθέτως, η φθορά των αυλακιών, η βρώμα που συγκεντρώνεται σε αυτά, οι συντονισμοί του συστήματος του πικάπ, ακούγονται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Ακόμα και το ταπεινό 16bit / 44.1KHz cd format έχει τη δυνατότητα να παρέχει λόγο σήματος προς θόρυβο που για να φτάσεις στα όριά του και να ακούσεις τον θόρυβο, πρέπει να φτάσεις σε εντάσεις επιπέδου κόφωσης. Η δε δειγματοληψία των 44.1KHz είναι επαρκέστατη για να χωρέσει το ακουστικό φάσμα του ανθρώπου 20-20000 κύκλους. Αμφιβάλω αν όσοι μιλάνε για δήθεν δυνατότητά τους να ακούνε τη ψηφιοποίηση, αναφέρονται πραγματικά σε αυτό το γεγονός ή απλά τους λείπει ο ιδιαίτερος τρόπος που παίζει το πικάπ. Ειδικότερα ως προς αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο, το γεγονός ότι το πικάπ διαβάζει και αναπαράγει με "αναλογικό" τρόπο υλικό το οποίο στη πραγματικότητα είναι ψηφιακό, μόνο εις βάρος του πικάπ μετράει. Αν το πικάπ δηλαδή έπαιζε και διάβαζε σωστά, θα όφειλε να ακούγεται "ψηφιακά".
Και προσωπικά, βρίσκω ανούσια την ενασχόληση με το πικάπ, καθώς πρόκειται για ένα υπερτιμημένο προϊόν που στην εποχή του πραγματικά άξιζε ( σε σχέση με τον ανταγωνισμό εκείνης της εποχής δηλαδή ), το οποίο φθείρεται και εξ'αρχής παίζει κατώτερα του ψηφιακού. Σαφώς και κάποιοι ενοχλείστε απο το τρόπο που ακούγεται το ψηφιακό και δεν είναι κακό το να αποζητάτε τον "γλυκό" ήχο του βινυλίου. Άλλοι ψάχνουν αυτή τη γλύκα στη λάμπα, άλλοι σε ηχεία όπως το Harbeth. Εγώ τη βρίσκω με τα φυσικά όργανα, στήνομαι και ακούω και τον πλανόδιο που γρατζουνά έστω και όχι τόσο επιδέξια τη κιθάρα του, γιατί μου αρέσει να ακούω τον φυσικό τρόπο που παίζουν τα όργανα. Το σύστημά μου απέχει κατά πολύ βέβαια απο τη δυνατότητα να αναπαράξει τη φυσικότητα των οργάνων ( και δεν με βοηθά ούτε και ο χώρος σε αυτό ), αλλά όσο πιο κοντά έρχομαι στον ουδέτερο και λεπτομερή ήχο, τόσο πιο πολύ "φτιάχνομαι".
Ως προς τα ενεργά τώρα, αυτό που άκουσα, αυτός ο τρελός τσαμπουκάς, με γοήτευσε απο τα πρώτα κομμάτια που έπαιξα, ακόμα και αν ακόμα είμαι στην αρχή των ρυθμίσεων.
Και όπως παρατήρησε σωστά ο Γιάννης στο σχετικό νήμα μου, ένας απο τους λόγους που επέλεξα να μετατρέψω τα ηχεία μου αντί να πάρω έτοιμα ενεργά, ήταν για να ακούσω τη διαφορά μεταξύ ενεργού και παθητικού. Γι'αυτό και είμαι πλέον φανατικός υποστηρικτής τους και δεν θέλω να έχω καμία σχέση με παθητικά ηχεία ( εξαιρούνται τα Dahlquist, αν και πολύ θα ήθελα να τα έκανα κι αυτά ενεργά, αλλά 5 δρόμοι κοστίζουν πολύ!! ).
Άρα, τουλάχιστον εγώ δεν έγινα ξαφνικά ειδήμων στη θέση του ειδήμονος ( κατά το βεζύρης στη θέση του βεζύρη ) και προτείνω ενεργά. Άσε δε που στο κόστος που συζητάμε σε αυτό το νήμα, τα ενεργά κερδίζουν απο τα αποδυτήρια ( αν και δεν νομίζω ότι χάνουν ποτέ, επί ίσοις όροις με αντίστοιχης αξίας παθητικά ).
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Δεν μπορώ να πω ότι θα με άφηνε αδιάφορο ένα καλοκατασκευασμένο diy ηχείο για ενεργή οδήγηση, πάντως. Ηχοχρώματα και λοιπές χαριτωμενιές δεν με ενδιαφέρουν και πολύ, άλλωστε αν θέλω κάπου τόνωση, πιστεύω ότι μπορώ να τη δώσω και με EQ, που θα βασίζεται στις μετρήσεις του ηχείου και όχι σε αυθαίρετες επιλογές.


Το ζήτημα του jitter αν δεν κάνω λάθος, με τα upsampling dacs έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Ο Amir στις μετρήσεις του αναφέρει τακτικά ότι πρόκειται για αμεληταίες, μη ακουστές ποσότητες. Αντιθέτως, η φθορά των αυλακιών, η βρώμα που συγκεντρώνεται σε αυτά, οι συντονισμοί του συστήματος του πικάπ, ακούγονται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Ακόμα και το ταπεινό 16bit / 44.1KHz cd format έχει τη δυνατότητα να παρέχει λόγο σήματος προς θόρυβο που για να φτάσεις στα όριά του και να ακούσεις τον θόρυβο, πρέπει να φτάσεις σε εντάσεις επιπέδου κόφωσης. Η δε δειγματοληψία των 44.1KHz είναι επαρκέστατη για να χωρέσει το ακουστικό φάσμα του ανθρώπου 20-20000 κύκλους. Αμφιβάλω αν όσοι μιλάνε για δήθεν δυνατότητά τους να ακούνε τη ψηφιοποίηση, αναφέρονται πραγματικά σε αυτό το γεγονός ή απλά τους λείπει ο ιδιαίτερος τρόπος που παίζει το πικάπ. Ειδικότερα ως προς αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο, το γεγονός ότι το πικάπ διαβάζει και αναπαράγει με "αναλογικό" τρόπο υλικό το οποίο στη πραγματικότητα είναι ψηφιακό, μόνο εις βάρος του πικάπ μετράει. Αν το πικάπ δηλαδή έπαιζε και διάβαζε σωστά, θα όφειλε να ακούγεται "ψηφιακά".
Και προσωπικά, βρίσκω ανούσια την ενασχόληση με το πικάπ, καθώς πρόκειται για ένα υπερτιμημένο προϊόν που στην εποχή του πραγματικά άξιζε ( σε σχέση με τον ανταγωνισμό εκείνης της εποχής δηλαδή ), το οποίο φθείρεται και εξ'αρχής παίζει κατώτερα του ψηφιακού. Σαφώς και κάποιοι ενοχλείστε απο το τρόπο που ακούγεται το ψηφιακό και δεν είναι κακό το να αποζητάτε τον "γλυκό" ήχο του βινυλίου. Άλλοι ψάχνουν αυτή τη γλύκα στη λάμπα, άλλοι σε ηχεία όπως το Harbeth. Εγώ τη βρίσκω με τα φυσικά όργανα, στήνομαι και ακούω και τον πλανόδιο που γρατζουνά έστω και όχι τόσο επιδέξια τη κιθάρα του, γιατί μου αρέσει να ακούω τον φυσικό τρόπο που παίζουν τα όργανα. Το σύστημά μου απέχει κατά πολύ βέβαια απο τη δυνατότητα να αναπαράξει τη φυσικότητα των οργάνων ( και δεν με βοηθά ούτε και ο χώρος σε αυτό ), αλλά όσο πιο κοντά έρχομαι στον ουδέτερο και λεπτομερή ήχο, τόσο πιο πολύ "φτιάχνομαι".
Ως προς τα ενεργά τώρα, αυτό που άκουσα, αυτός ο τρελός τσαμπουκάς, με γοήτευσε απο τα πρώτα κομμάτια που έπαιξα, ακόμα και αν ακόμα είμαι στην αρχή των ρυθμίσεων.
Και όπως παρατήρησε σωστά ο Γιάννης στο σχετικό νήμα μου, ένας απο τους λόγους που επέλεξα να μετατρέψω τα ηχεία μου αντί να πάρω έτοιμα ενεργά, ήταν για να ακούσω τη διαφορά μεταξύ ενεργού και παθητικού. Γι'αυτό και είμαι πλέον φανατικός υποστηρικτής τους και δεν θέλω να έχω καμία σχέση με παθητικά ηχεία ( εξαιρούνται τα Dahlquist, αν και πολύ θα ήθελα να τα έκανα κι αυτά ενεργά, αλλά 5 δρόμοι κοστίζουν πολύ!! ).
Άρα, τουλάχιστον εγώ δεν έγινα ξαφνικά ειδήμων στη θέση του ειδήμονος ( κατά το βεζύρης στη θέση του βεζύρη ) και προτείνω ενεργά. Άσε δε που στο κόστος που συζητάμε σε αυτό το νήμα, τα ενεργά κερδίζουν απο τα αποδυτήρια ( αν και δεν νομίζω ότι χάνουν ποτέ, επί ίσοις όροις με αντίστοιχης αξίας παθητικά ).
Δε θα διαφωνήσω σχεδόν πουθενά... και ξέρεις πως μ' αρέσουν τα ενεργά... αλλά όταν κάποιος θέλει ν ακούσει πικαπ και έχει σφικτό μπάτζετ, θεωρώ πιο λογική λύση το σετ "ολοκληρωμένος ενισχυτής/παθητικά ηχεία" γιατι αλλιώς μπλέκει με χίλια δυο.. (και μόνο που θα έχει phono stage, tone control & volume φτάνει)
 




Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Δεν μπορώ να πω ότι θα με άφηνε αδιάφορο ένα καλοκατασκευασμένο diy ηχείο για ενεργή οδήγηση, πάντως. Ηχοχρώματα και λοιπές χαριτωμενιές δεν με ενδιαφέρουν και πολύ, άλλωστε αν θέλω κάπου τόνωση, πιστεύω ότι μπορώ να τη δώσω και με EQ, που θα βασίζεται στις μετρήσεις του ηχείου και όχι σε αυθαίρετες επιλογές.


Το ζήτημα του jitter αν δεν κάνω λάθος, με τα upsampling dacs έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Ο Amir στις μετρήσεις του αναφέρει τακτικά ότι πρόκειται για αμεληταίες, μη ακουστές ποσότητες. Αντιθέτως, η φθορά των αυλακιών, η βρώμα που συγκεντρώνεται σε αυτά, οι συντονισμοί του συστήματος του πικάπ, ακούγονται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Ακόμα και το ταπεινό 16bit / 44.1KHz cd format έχει τη δυνατότητα να παρέχει λόγο σήματος προς θόρυβο που για να φτάσεις στα όριά του και να ακούσεις τον θόρυβο, πρέπει να φτάσεις σε εντάσεις επιπέδου κόφωσης. Η δε δειγματοληψία των 44.1KHz είναι επαρκέστατη για να χωρέσει το ακουστικό φάσμα του ανθρώπου 20-20000 κύκλους. Αμφιβάλω αν όσοι μιλάνε για δήθεν δυνατότητά τους να ακούνε τη ψηφιοποίηση, αναφέρονται πραγματικά σε αυτό το γεγονός ή απλά τους λείπει ο ιδιαίτερος τρόπος που παίζει το πικάπ. Ειδικότερα ως προς αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο, το γεγονός ότι το πικάπ διαβάζει και αναπαράγει με "αναλογικό" τρόπο υλικό το οποίο στη πραγματικότητα είναι ψηφιακό, μόνο εις βάρος του πικάπ μετράει. Αν το πικάπ δηλαδή έπαιζε και διάβαζε σωστά, θα όφειλε να ακούγεται "ψηφιακά".
Και προσωπικά, βρίσκω ανούσια την ενασχόληση με το πικάπ, καθώς πρόκειται για ένα υπερτιμημένο προϊόν που στην εποχή του πραγματικά άξιζε ( σε σχέση με τον ανταγωνισμό εκείνης της εποχής δηλαδή ), το οποίο φθείρεται και εξ'αρχής παίζει κατώτερα του ψηφιακού. Σαφώς και κάποιοι ενοχλείστε απο το τρόπο που ακούγεται το ψηφιακό και δεν είναι κακό το να αποζητάτε τον "γλυκό" ήχο του βινυλίου. Άλλοι ψάχνουν αυτή τη γλύκα στη λάμπα, άλλοι σε ηχεία όπως το Harbeth. Εγώ τη βρίσκω με τα φυσικά όργανα, στήνομαι και ακούω και τον πλανόδιο που γρατζουνά έστω και όχι τόσο επιδέξια τη κιθάρα του, γιατί μου αρέσει να ακούω τον φυσικό τρόπο που παίζουν τα όργανα. Το σύστημά μου απέχει κατά πολύ βέβαια απο τη δυνατότητα να αναπαράξει τη φυσικότητα των οργάνων ( και δεν με βοηθά ούτε και ο χώρος σε αυτό ), αλλά όσο πιο κοντά έρχομαι στον ουδέτερο και λεπτομερή ήχο, τόσο πιο πολύ "φτιάχνομαι".
Ως προς τα ενεργά τώρα, αυτό που άκουσα, αυτός ο τρελός τσαμπουκάς, με γοήτευσε απο τα πρώτα κομμάτια που έπαιξα, ακόμα και αν ακόμα είμαι στην αρχή των ρυθμίσεων.
Και όπως παρατήρησε σωστά ο Γιάννης στο σχετικό νήμα μου, ένας απο τους λόγους που επέλεξα να μετατρέψω τα ηχεία μου αντί να πάρω έτοιμα ενεργά, ήταν για να ακούσω τη διαφορά μεταξύ ενεργού και παθητικού. Γι'αυτό και είμαι πλέον φανατικός υποστηρικτής τους και δεν θέλω να έχω καμία σχέση με παθητικά ηχεία ( εξαιρούνται τα Dahlquist, αν και πολύ θα ήθελα να τα έκανα κι αυτά ενεργά, αλλά 5 δρόμοι κοστίζουν πολύ!! ).
Άρα, τουλάχιστον εγώ δεν έγινα ξαφνικά ειδήμων στη θέση του ειδήμονος ( κατά το βεζύρης στη θέση του βεζύρη ) και προτείνω ενεργά. Άσε δε που στο κόστος που συζητάμε σε αυτό το νήμα, τα ενεργά κερδίζουν απο τα αποδυτήρια ( αν και δεν νομίζω ότι χάνουν ποτέ, επί ίσοις όροις με αντίστοιχης αξίας παθητικά ).
Πολύ μεγάλο σεντόνι για μία λέξη (jitter) οπότε ουπς μάλλον έχουμε θέμα :tongue:

σιδερωστρα.jpeg
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.174
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top