- Μηνύματα
- 46.153
- Reaction score
- 93.263
Ας πούμε ότι money is not an issue. Με μέτρο...Ας πούμε max 100.000€. Μην του το πάτε ούτε ευρώ παραπάνω, είναι ήδη υπερβολή.
Αφορμή για σκέψη τα παρακάτω 2 posts:
Απαιτήσεις με αυστηρή σειρά προτεραιότητας:
1. Εμβέλεια.
Η λογική του "νοικιάζω αυτοκίνητο για πάω διακοπές" δεν παίζει ούτε για αστείο. Θέλει το αυτοκίνητο για μεγάλες διαδρομές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πιο λογικό του φαίνεται "παίρνω μικρό για να πάω 10 χιλιόμετρα στη δουλειά". Αλλά πρέπει/μπορεί να πάρει μόνο ένα.
Να μπορεί να κάνει τουλάχιστον 400+ χιλιόμετρα με 130km/h, τίποτα κάτω από αυτό. Κοινώς σε προγραμματισμό για ταξίδια 800 χιλιόμετρων τη μέρα να χρειάζεται μόνο μια στάση (ας είναι μαζί με φόρτιση αν είναι EV).
2. Αντοχή της επιλογής στο χρόνο. Χρονικός ορίζοντας 10 χρόνια.
Μην πάρει πχ ice ή υβριδικό και του πουν στην πενταετία-οκταετία "πέτα το", ή "πλήρωσε διόδια για να μπεις στο κέντρο".
3. Άνεση/ησυχία.
Δεν τον ενδιαφέρει να έχει ησυχία στις κοντινές διαδρομές. Τον ενδιαφέρει η άνεση στα μεγάλα ταξίδια. Άρα προφανώς και στις μικρές διαδρομές. Βλέπε το 1. Άρα προφανώς αποκλείονται μικρά θορυβώδη ice (ή και γρήγορα supercars )
4. Επιδόσεις. Σβέλτο και με μεγάλη τελική.
Άρα αυτοκίνητα με μέγιστες τελικές 130, 160, 180 απλώς βγαίνουν εκτός συζήτησης.
5. Το ¨πόσο καίει" δεν τον αφορά. Δεν θα πάρει ας πούμε EV επειδή είναι οικονομικό, αλλά επειδή είναι άνετο ή ήσυχο.
Αυτά. Αν σκεφτεί κάτι άλλο στην πορεία, θα ενημερώσω.
Αφορμή για σκέψη τα παρακάτω 2 posts:
ΥΤ: Τα ηλεκτρικά αυτοκινητα,στην τωρινή χρονική στιγμη ,έχουν δημιουργήσει περισσότερα άγχη και νέες ανάγκες στους ιδιοκτητες τους σε σχέση με τα ωφέλη.
Εξαιρώ τα ηλεκτρικά για χρήση πόλης πχ χοντα
Αν λοιπόν πάνε όλα βάσει προγραμματισμού, σε 1 με 2 μήνες ο φίλος θα μπει σε διαδικασία να ψάχνει για νέο αυτοκίνητο. Ένα. Μόνο. Μην του πείτε "ας πάρει 2". Δεν.Ένας που επιθυμεί να αγοράσει σήμερα αυτοκίνητο και δεν "ανήκει" κάπου, έχει κάποιες απαιτήσεις σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες. Το τι θα "καίει" το αυτοκίνητο είναι δευτερεύον στοιχείο. Μπορεί να καλύπτει όλες του τις ανάγκες με ICE, με E, ή και με τα δύο. Το ερώτημα δηλαδή δεν είναι ηλεκτρικό η EV, είναι τι θέλει από ένα αυτοκίνητο.
Απαιτήσεις με αυστηρή σειρά προτεραιότητας:
1. Εμβέλεια.
Η λογική του "νοικιάζω αυτοκίνητο για πάω διακοπές" δεν παίζει ούτε για αστείο. Θέλει το αυτοκίνητο για μεγάλες διαδρομές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πιο λογικό του φαίνεται "παίρνω μικρό για να πάω 10 χιλιόμετρα στη δουλειά". Αλλά πρέπει/μπορεί να πάρει μόνο ένα.
Να μπορεί να κάνει τουλάχιστον 400+ χιλιόμετρα με 130km/h, τίποτα κάτω από αυτό. Κοινώς σε προγραμματισμό για ταξίδια 800 χιλιόμετρων τη μέρα να χρειάζεται μόνο μια στάση (ας είναι μαζί με φόρτιση αν είναι EV).
2. Αντοχή της επιλογής στο χρόνο. Χρονικός ορίζοντας 10 χρόνια.
Μην πάρει πχ ice ή υβριδικό και του πουν στην πενταετία-οκταετία "πέτα το", ή "πλήρωσε διόδια για να μπεις στο κέντρο".
3. Άνεση/ησυχία.
Δεν τον ενδιαφέρει να έχει ησυχία στις κοντινές διαδρομές. Τον ενδιαφέρει η άνεση στα μεγάλα ταξίδια. Άρα προφανώς και στις μικρές διαδρομές. Βλέπε το 1. Άρα προφανώς αποκλείονται μικρά θορυβώδη ice (ή και γρήγορα supercars )
4. Επιδόσεις. Σβέλτο και με μεγάλη τελική.
Άρα αυτοκίνητα με μέγιστες τελικές 130, 160, 180 απλώς βγαίνουν εκτός συζήτησης.
5. Το ¨πόσο καίει" δεν τον αφορά. Δεν θα πάρει ας πούμε EV επειδή είναι οικονομικό, αλλά επειδή είναι άνετο ή ήσυχο.
Αυτά. Αν σκεφτεί κάτι άλλο στην πορεία, θα ενημερώσω.