Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)





Μηνύματα
14.124
Reaction score
11.813
Το κρίμα είναι η φορολογία στα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, οι δρόμοι, η οδική παιδεία και το ποσοστό των φόρων στην τιμή του καυσίμου.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.476
Reaction score
33.382
Για το 4αρι FWD έχει τιμές. Όχι για το Savane 4x4, από όσο ξέρω. Το Savane είναι ακόμα Concept car, δεν έχει αποφασιστεί αν θα βγει στην παραγωγή. Αν ποτέ βγει, η τιμή που ακούγεται να ξεκινά είναι τα €33.500 στη Γαλλία. Αυτά ξέρω.
 

Μηνύματα
32.632
Reaction score
27.585
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.234
Reaction score
145.429

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.520
Reaction score
10.930
Τώρα σοβαρά; Υπάρχει προσωπικό στην Ελλάδα για να δουλέψει στην παραγωγή αυτοκινήτων; Μόνο για την καφετέρια του εργοστασίου θα είχαν αιτήσεις.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.520
Reaction score
10.930
Μια στιγμή, πριν 20-30 χρόνια δεν πουλάγατε το C1 με το ίδιο σλόγκαν; Και πουλήσατε το όνομα του μοντέλου στη Citroen;
Πάντως ακόμα κυκλοφορούν τέτοια!
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.476
Reaction score
33.382
Παύση παραγωγής σε 6 Ευρωπαϊκά εργοστάσια της Stellantis σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία και Ισπανία
για 7-14 μέρες. Οι λόγοι η πτώση πωλήσεων και το stock.

 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.476
Reaction score
33.382

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.234
Reaction score
145.429
Δε θέλουν μπουζί τα τανκς. Άμα παίρνουν εργοστάσια αυτοκινήτων και τα κάνουν για οπλικά συστήματα, ο κλάδος του αυτοκινήτου θα πληρώσει τα σπασμένα.

Η επέλαση των Κινέζων, χτυπάει πλέον και τις ισχυρότερες βιομηχανίες, όπως την Bosch. Εκεί εστιάζει η ίδια η φίρμα το κυρίως πρόβλημα, ασχέτως εάν κάποιοι κάποιοι καλοθελητές και ξερόλες ταρίφες δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα, "σιγά τον αριθμό πωλήσεων των Κινέζων" λένε. Τρέλα..

Τέλος πάντων, αυτή θα είναι υποχρεωτικά η εξέλιξη για κάθε βιομηχανία στην Ευρώπη, εάν θέλουν να επιβιώσουν και να είναι ανταγωνιστικές. Η 6η βιομηχανική επανάσταση επιβάλλει την χρήση ελάχιστου έως καθόλου ανθρώπινου δυναμικού, και την χρήση ΑΙ και ρομπότ, ώστε να είναι ανταγωνιστική, με χαμηλό εργατικό κόστος και υψηλό Ρυθμό παραγωγής.

Τα ισχυρά εργατικά συνδικάτα της Γερμανίας, πυροβολούν τα πόδια της χώρας τους και παρατείνουν την ύφεση. Η παράταση της εργασίας για πολύ κόσμο που θα έπρεπε ήδη να έχει απολυθεί, θα οδηγήσει στο οριστικό κλείσιμο των εργοστασίων. Χρειάζεται επειγόντως ελαχιστοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και χρήση ρομπότ, μπας και γίνουν ανταγωνιστικές και επιβιώσουν. Η επιβίωση των ευρωπαϊκών βιομηχανιών σε αυτή τη φάση είναι σημαντικότερη από τους μισθούς των εργαζομένων, οι οποίοι θα πρέπει να απορροφηθούν σε άλλα επαγγέλματα.

Το πρόβλημα που θα προκύψει σε δεύτερο χρόνο, θα είναι η υπερπληθώρα παραγωγής, με αδυναμία αγοράς των προϊόντων από τον κόσμο, αφού δεν θα έχουν ..μισθούς. Τα λέω αυτά και στα θρεντς περί ΑΙ, και ήδη είναι ορατά αυτά τα φαινόμενα στην Κίνα. Ωστόσο, δεν υπάρχει άλλος δρόμος για την ανταγωνιστικότητα στην εποχή της ΑΙ και στην ολοκλήρωση της 6ης βιομηχανικής επανάστασης που ζούμε.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.376
Μηνύματα
3.051.039
Members
38.550
Νεότερο μέλος
mpampinos
Top