Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
17.047
Reaction score
5.190




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.782
Reaction score
146.187
μόλις σε έκανα εικόνα να το λες αυτό μπροστά από ένα t bone...
Γιατί μωρή μουρλή;
Εγώ τα γούσταρα τα τζάγκουαρ από πολύ παλιά.
Αγαπημένη φίρμα, όπως και η μαζεράτι, κι η πόρσε φυσικά.

Και το ηλεκτρικό σουβ της φίρμας που έχει ο symos, το i-pace, είναι αμαξάρα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.782
Reaction score
146.187
να πάρουμε κάνα Alpine 🙂
Μη βιάζεσαι..

Γνώμη μου, να βασιστείς σε κατασκευαστές με πραγματική εμπειρία στο σπορ, για να μην ξαναπάθεις την ίδια ιστορία.

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.450
Reaction score
9.660
Γνώμη μου, να βασιστείς σε κατασκευαστές με πραγματική εμπειρία στο σπορ, για να μην ξαναπάθεις την ίδια ιστορία.
Χαχα, εσύ να μην την ξαναπάθεις εννοείς. 😄
Γιατί εγώ εκτός από το ότι έχω αγοράσει το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ (και με το οποίο είμαι πιο ευχαριστημένος από οποιοδήποτε άλλο) δεν έχω πάθει κάτι. Εσύ αγχώνεσαι για λογαριασμό μου.

Και εντάξει, είναι και 6 χρονών το τουτού πλέον ε; Αααν και όποτε βγάλει και κάποιο θέμα (γιατί προς το παρόν μηδέν), είπαμε, ωραία ήταν, πάμε παρακάτω.
 

spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
15.008
Reaction score
38.131
Χαχα, εσύ να μην την ξαναπάθεις εννοείς. 😄
Γιατί εγώ εκτός από το ότι έχω αγοράσει το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ (και με το οποίο είμαι πιο ευχαριστημένος από οποιοδήποτε άλλο) δεν έχω πάθει κάτι. Εσύ αγχώνεσαι για λογαριασμό μου.

Και εντάξει, είναι και 6 χρονών το τουτού πλέον ε; Αααν και όποτε βγάλει και κάποιο θέμα (γιατί προς το παρόν μηδέν), είπαμε, ωραία ήταν, πάμε παρακάτω.
Μην σου πω οτι θα γινει και συλλεκτικο, μετα το στραπατσο που επαθε η μαρκα :)

Θα λενε , το τελευταιο ηλεκτρικο της Jaguar πριν την παρανοια ....
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.450
Reaction score
9.660
Μην σου πω οτι θα γινει και συλλεκτικο, μετα το στραπατσο που επαθε η μαρκα :)
Προς το παρόν η αγορά δεν δείχνει κάτι τέτοιο, αλλά 🤞 😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.824
Reaction score
33.700
Πλησιάζει η ώρα για ελαστικά. Μαζέψαμε +50.000χλμ σε δύο χρόνια. Υπάρχει τίποτα νέο σε 4 Season ή να πάρω πάλι τα Goodyear;
Νέα παπούτσια. Pirelli Cinturato All Season SF3. Αν και μια αρχική έρευνα πριν κανένα μήνα τα έδειχνε 100€-120€ ακριβότερα, τελικά τα έβαλα στα ίδια χρήματα (350€ τοποθετημένα) με τα Goodyear Vector 3 στον λαστιχά μου στην Ανάβυσσο.

1000009230.jpg
1000009233.jpg
 

Μηνύματα
14.336
Reaction score
11.994
Ένας συνάδελφός μου έχει Jaguar SUV ηλεκτρικό. 460 άλογα λέει είναι. Δε θυμάμαι μοντέλο. Λέει ότι κινείται οικονομικά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.896
Reaction score
12.093
Έτσι είναι. Αντίθετα με τα θερμικά, όπου η πολύ μεγάλη διαθέσιμη ισχύς συνοδεύεται από υψηλό κυβισμό και αντίστοιχη κατανάλωση, ακόμα και τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά κινούνται πολύ οικονομικά σε συνθήκες κανονικής οδήγησης.
Μόνο σε πολύ υψηλές ταχύτητες ανεβαίνει η κατανάλωση, αλλά και πάλι το κόστος είναι πάρα πολύ μικρότερο των αντίστοιχων θερμικών, ειδικά αν φορτίζουμε σε ιδιωτικό και όχι σε δημόσιο φορτιστή.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.450
Reaction score
9.660
Ένας συνάδελφός μου έχει Jaguar SUV ηλεκτρικό. 460 άλογα λέει είναι. Δε θυμάμαι μοντέλο. Λέει ότι κινείται οικονομικά.
Μόνο μία ηλεκτρική Jaguar υπάρχει, εκτός αν μιλάει για υβριδικό.

Το ηλεκτρικό είναι η I-Pace, είναι crossover (άντε, το λες και SUV αλλά δεν είναι) και στην κανονική έκδοση έχει 400 άλογα, όχι 460. Υπάρχει και η EV320 με 320 άλογα και αρκετά χαμηλότερες επιδόσεις, αλλά δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα νομίζω επισήμως.

Όσο για το "κινείται οικονομικά", σε σχέση με τα θερμικά, προφανώς. Σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά, όχι και τόσο. Εκτός, ξαναλέω, αν μιλάμε για υβριδικό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.782
Reaction score
146.187
Χαχα, εσύ να μην την ξαναπάθεις εννοείς. 😄
Γιατί εγώ εκτός από το ότι έχω αγοράσει το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ (και με το οποίο είμαι πιο ευχαριστημένος από οποιοδήποτε άλλο) δεν έχω πάθει κάτι. Εσύ αγχώνεσαι για λογαριασμό μου.

Και εντάξει, είναι και 6 χρονών το τουτού πλέον ε; Αααν και όποτε βγάλει και κάποιο θέμα (γιατί προς το παρόν μηδέν), είπαμε, ωραία ήταν, πάμε παρακάτω.
Δεν τα λες τα πράγματα ως έχουν, και πέφτεις σε αντιφάσεις.

Εγώ τι ακριβώς να ξαναπάθω; Βλέπεις να μη συνεχίζεται να παράγεται το model Y (το οποίο για άλλη μια χρονιά είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο BEV στην Ευρώπη) ή να έχω άγχος όπως εσύ για το τι θα γίνει "ααααν και όποτε βγάλει κάποιο θέμα" όπως λες;

Βλέπεις εγώ να λέω "ωραία ήταν, πάμε παρακάτω" μήπως;

Χαχαχαχαχαχχαχαχα

Φυσικά έχω άγχος για σένα, επειδή σε βλέπω σαν φίλο, και κακά τα ψέματα, έχεις κι εσύ.

Όπως και συ, έτσι ακριβώς και γω, με το μοντελ Υ έχω πάρει το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ, και συνεχίζω να ρίχνω ένα χαμόγελο ευχαρίστησης όποτε το βλέπω κι όποτε το οδηγώ (ιδίως τώρα, που έβαλα τις καινούριες αναρτήσεις του juniper).

Η υποστήριξη στο Τέσλα είναι απίθανη, έχει φουλ εγγύηση για 2 χρόνια ακόμα, και με τις συνεχείς αναβαθμίσεις μέσω ΟΤΑ γίνεται συνεχώς καλύτερο αυτοκίνητο από ότι ήταν όταν το πήρα (ακόμα και παίρνοντας λειτουργίες που τότε δεν είχε - όπως ο τρίνοβ, πχ το adaptive matrix headlights, που το πήρε με αναβαθμίσεις σοφτγουερ, αλλά και πραγματικά πολλά πολλά ακόμα, θα γράφω για πολλές σελίδες για να τα αναφέρω όλα).

Στο δικό σου υπήρξαν τέτοιες σοβαρές βελτιώσεις του αυτοκινήτου σου μέσω αναβαθμίσεων σοφτγουερ; Έχει συνεχή βελτίωση σε πολλαπλούς τομείς ή είναι πρακτικά "όπως το πήρες";

Δεν αξιολογείς θετικά τις αυξημένες δυνατότητες του τρίνοβ σήμερα, σε σχέση με αυτές που είχε όταν τον πήραμε; Όχι απλώς περισσότερα φορμάτς, όχι απλώς το waveforming, αλλά μέχρι και περισσότερα κανάλια! Από 16 πήγε στα 20! Απίθανη υποστήριξη! Ε, ομοίως η Τέσλα! (Και μην αρχίσω για το FSD, δεν θα τελειώνω..)

Και εφόσον η τζάγκουαρ έχει καταποντιστεί (το λένε οι πωλήσεις της), ξέρεις καλά πως αν σε 2 χρόνια ξερωγω σου βγάλει πρόβλημα η μπαταρία, το χαιρετάς και πας γι άλλο. Θα είναι πολύ απίθανο να βρεθεί ανταλλακτικό, κι αν βρεθεί θα είναι πανάκριβο.

Εγώ, με το Τέσλα, σε παρόμοια περίπτωση βλάβης της μπαταρίας, γιατί να το χαιρετήσω; Θα αλλάξω σε ντετέ μια μπαταρία με λιγότερο από 10 χιλιάρικα, και θα συνεχίζω να απολαμβάνω την αγορά μου!

Οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση είναι επικίνδυνες για πολλές φίρμες, ο ανταγωνισμός αμείλικτος, η επέλαση των οικονομικών κινεζικών ΒΕV ασταμάτητη, και με κλείσιμο κινδυνεύουν αρκετές, τόσο κινεζικές όσο και ευρωπαϊκές, και δε τα λέω εγώ, τα λένε μεγάλοι γνώστες του αντικειμένου και τσεο των εταιρειών.

Εσύ τρόπον τινά "την πάτησες" με αυτήν την αγορά, όχι γιατί δε βγήκε καλό αυτοκίνητο (ίσα ίσα, φανταστικό είναι) αλλά διότι ούτε το μοντέλο δεν έχει εκατομμύρια πωλήσεις, ούτε η φίρμα δεν πάει καλά, και αναμενόμενο είναι να υπάρξει πρόβλημα υποστήριξης, που το έχεις καταλάβει ήδη, άλλωστε εσύ το είπες "πάμε γι άλλο αν σκάσει πρόβλημα".

Πρότεινα λοιπόν, έχοντας κατά νου το τι συμβαίνει με τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση, αν κάποτε πας σε νέο BEV, με αγορά αυτοκινήτου όπως έκανες ήδη (κι όχι με ενοικίαση) να μην την ξαναπατήσεις με κάτι που "άμα βγάλει κάτι το πετάμε".

Άμα είναι λιζινγκ, άμα δε το αγοράζεις, κάνε ότι θες, δεν υπάρχει άγχος.

Αλλά για πραγματική αγορά αυτοκινήτου, με τα επίσημα δεδομένα όλης της Ευρώπης, ο κόσμος το κρατάει για 13-15 χρόνια το αυτοκίνητο, οπότε είναι σημαντικό να βλέπεις μπροστά, για την μελλοντική υποστήριξη που θα έχεις, το κόστος αλλαγής της μπαταρίας (είναι αναλώσιμο, πρέπει να υπολογιστεί), και τις δυνατότητες αναβαθμίσεων σοφτγουερ που σου δίνει ο κατασκευαστής, διότι ξέρεις καλά πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι βασισμένα σε σοφτγουερ, κι αυτό έχει τεράστια σημασία (κι αυτό δε το λέω εγώ, το λένε όλοι όσοι ξέρουν τι γίνεται, και οι τσεο μεγάλων εταιρειών, είτε της Μερτσέντες είτε οποιασδήποτε άλλης φίρμας, μη κρυβόμαστε πίσω απ'το δάχτυλό μας, φτάνει).

Καλώς ή κακώς, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σοφτγουερ. Ακόμα και οι Γερμανοί, αυτό λένε, και βλέπεις το νέο μπεμβε, βασισμένο σε πραγματικά δυνατό σοφτγουερ, με πολλαπλές σιπιγιούδες, έχει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά (οφειλόμενη σε μεγάλο βαθμό στο σοφτγουερ) και δυνατότητες αναβαθμίσεων, που δεν τις υποστηρίζουν οι προηγούμενες πλατφόρμες.

Τες πα, σεντόνιασα πάλι, αλλά δε τα λέω όσα λέω για κανένα απολύτως άλλο λόγο, αλλά για να βοηθήσω το φίλο μου, με όσα ξέρω, όπως και στο audio, χρόνια τώρα. Σόρρυ κιόλας αν μπλέκομαι σε πράγματα που δε χρειάζεται.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.450
Reaction score
9.660
Χαχα, τζάμπα το σεντόνι. Το Tesla μια χαρά είναι.

Εννοώ μην την ξαναπάθεις σαν την άλλη φορά που ο φίλος σου από το forum πήρε Jaguar (αντί για BYD) και από τότε κατα-αγχώθηκες, μία με το το efficiency, μία με το software, μία με τα ανταλλακτικά... :laugh:

Φαντάζεσαι να πάρω τώρα κάνα Alpine και να τραβήξεις ξανά τα ίδια;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.824
Reaction score
33.700
Δεν τα λες τα πράγματα ως έχουν, και πέφτεις σε αντιφάσεις.

Εγώ τι ακριβώς να ξαναπάθω; Βλέπεις να μη συνεχίζεται να παράγεται το model Y (το οποίο για άλλη μια χρονιά είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο BEV στην Ευρώπη) ή να έχω άγχος όπως εσύ για το τι θα γίνει "ααααν και όποτε βγάλει κάποιο θέμα" όπως λες;

Βλέπεις εγώ να λέω "ωραία ήταν, πάμε παρακάτω" μήπως;

Χαχαχαχαχαχχαχαχα

Φυσικά έχω άγχος για σένα, επειδή σε βλέπω σαν φίλο, και κακά τα ψέματα, έχεις κι εσύ.

Όπως και συ, έτσι ακριβώς και γω, με το μοντελ Υ έχω πάρει το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ, και συνεχίζω να ρίχνω ένα χαμόγελο ευχαρίστησης όποτε το βλέπω κι όποτε το οδηγώ (ιδίως τώρα, που έβαλα τις καινούριες αναρτήσεις του juniper).

Η υποστήριξη στο Τέσλα είναι απίθανη, έχει φουλ εγγύηση για 2 χρόνια ακόμα, και με τις συνεχείς αναβαθμίσεις μέσω ΟΤΑ γίνεται συνεχώς καλύτερο αυτοκίνητο από ότι ήταν όταν το πήρα (ακόμα και παίρνοντας λειτουργίες που τότε δεν είχε - όπως ο τρίνοβ, πχ το adaptive matrix headlights, που το πήρε με αναβαθμίσεις σοφτγουερ, αλλά και πραγματικά πολλά πολλά ακόμα, θα γράφω για πολλές σελίδες για να τα αναφέρω όλα).

Στο δικό σου υπήρξαν τέτοιες σοβαρές βελτιώσεις του αυτοκινήτου σου μέσω αναβαθμίσεων σοφτγουερ; Έχει συνεχή βελτίωση σε πολλαπλούς τομείς ή είναι πρακτικά "όπως το πήρες";

Δεν αξιολογείς θετικά τις αυξημένες δυνατότητες του τρίνοβ σήμερα, σε σχέση με αυτές που είχε όταν τον πήραμε; Όχι απλώς περισσότερα φορμάτς, όχι απλώς το waveforming, αλλά μέχρι και περισσότερα κανάλια! Από 16 πήγε στα 20! Απίθανη υποστήριξη! Ε, ομοίως η Τέσλα! (Και μην αρχίσω για το FSD, δεν θα τελειώνω..)

Και εφόσον η τζάγκουαρ έχει καταποντιστεί (το λένε οι πωλήσεις της), ξέρεις καλά πως αν σε 2 χρόνια ξερωγω σου βγάλει πρόβλημα η μπαταρία, το χαιρετάς και πας γι άλλο. Θα είναι πολύ απίθανο να βρεθεί ανταλλακτικό, κι αν βρεθεί θα είναι πανάκριβο.

Εγώ, με το Τέσλα, σε παρόμοια περίπτωση βλάβης της μπαταρίας, γιατί να το χαιρετήσω; Θα αλλάξω σε ντετέ μια μπαταρία με λιγότερο από 10 χιλιάρικα, και θα συνεχίζω να απολαμβάνω την αγορά μου!

Οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση είναι επικίνδυνες για πολλές φίρμες, ο ανταγωνισμός αμείλικτος, η επέλαση των οικονομικών κινεζικών ΒΕV ασταμάτητη, και με κλείσιμο κινδυνεύουν αρκετές, τόσο κινεζικές όσο και ευρωπαϊκές, και δε τα λέω εγώ, τα λένε μεγάλοι γνώστες του αντικειμένου και τσεο των εταιρειών.

Εσύ τρόπον τινά "την πάτησες" με αυτήν την αγορά, όχι γιατί δε βγήκε καλό αυτοκίνητο (ίσα ίσα, φανταστικό είναι) αλλά διότι ούτε το μοντέλο δεν έχει εκατομμύρια πωλήσεις, ούτε η φίρμα δεν πάει καλά, και αναμενόμενο είναι να υπάρξει πρόβλημα υποστήριξης, που το έχεις καταλάβει ήδη, άλλωστε εσύ το είπες "πάμε γι άλλο αν σκάσει πρόβλημα".

Πρότεινα λοιπόν, έχοντας κατά νου το τι συμβαίνει με τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση, αν κάποτε πας σε νέο BEV, με αγορά αυτοκινήτου όπως έκανες ήδη (κι όχι με ενοικίαση) να μην την ξαναπατήσεις με κάτι που "άμα βγάλει κάτι το πετάμε".

Άμα είναι λιζινγκ, άμα δε το αγοράζεις, κάνε ότι θες, δεν υπάρχει άγχος.

Αλλά για πραγματική αγορά αυτοκινήτου, με τα επίσημα δεδομένα όλης της Ευρώπης, ο κόσμος το κρατάει για 13-15 χρόνια το αυτοκίνητο, οπότε είναι σημαντικό να βλέπεις μπροστά, για την μελλοντική υποστήριξη που θα έχεις, το κόστος αλλαγής της μπαταρίας (είναι αναλώσιμο, πρέπει να υπολογιστεί), και τις δυνατότητες αναβαθμίσεων σοφτγουερ που σου δίνει ο κατασκευαστής, διότι ξέρεις καλά πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι βασισμένα σε σοφτγουερ, κι αυτό έχει τεράστια σημασία (κι αυτό δε το λέω εγώ, το λένε όλοι όσοι ξέρουν τι γίνεται, και οι τσεο μεγάλων εταιρειών, είτε της Μερτσέντες είτε οποιασδήποτε άλλης φίρμας, μη κρυβόμαστε πίσω απ'το δάχτυλό μας, φτάνει).

Καλώς ή κακώς, τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι σοφτγουερ. Ακόμα και οι Γερμανοί, αυτό λένε, και βλέπεις το νέο μπεμβε, βασισμένο σε πραγματικά δυνατό σοφτγουερ, με πολλαπλές σιπιγιούδες, έχει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά (οφειλόμενη σε μεγάλο βαθμό στο σοφτγουερ) και δυνατότητες αναβαθμίσεων, που δεν τις υποστηρίζουν οι προηγούμενες πλατφόρμες.

Τες πα, σεντόνιασα πάλι, αλλά δε τα λέω όσα λέω για κανένα απολύτως άλλο λόγο, αλλά για να βοηθήσω το φίλο μου, με όσα ξέρω, όπως και στο audio, χρόνια τώρα. Σόρρυ κιόλας αν μπλέκομαι σε πράγματα που δε χρειάζεται.
Που να πεις δηλαδή ότι το software ορίζει την οδική συμπεριφορά του οχήματος. :o

Του διαβόλου οχήματα. 😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.111
Reaction score
92.612
Αν το ηχείο έχει γιάμπαλα σπινόραμα, δεν το σώζει ούτε το Dirac ούτε το Trinnov.
Πρώτα φτιάχνουμε το hardware, πχ να μην είναι το χειρότερο αυτοκίνητο σε βλάβες την τελευταία δεκαετία :rolleyes: , και μετά μιλάμε και για software.
Αν σε 4 χρόνια το αυτοκίνητο ακούγεται σαν παλιό καροτσάκι σουπερμάρκετ, θα σε σώσει το software?
Έχουν πολλά ψωμιά να φάνε ακόμα κάποιοι. Στου κασίδη το κεφάλι μαθαίνουν.
Το πολύ αστείο είναι πως μια συγκεκριμένη μάρκα πουλάει υποσχέσεις για τις επερχόμενες δυνατότητες του software, οι οποίες όμως δεν θα είναι διαθέσιμες σε όσους έχουν ήδη αγοράσει το όχημα. Δεν επαρκεί τελικά το hardware, παρά τα υποσχεθέντα.
Και μετά τους υπόσχεται αναβάθμιση του hardware, κάπου στο αγελαδοκούρεμα ανήμερα.
Ρε πάτε καλά;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.782
Reaction score
146.187
Ξέρεις ότι η Μερτσέντες έβγαλε ιπτάμενα αυτοκίνητα;

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.830
Μηνύματα
3.064.725
Members
38.618
Νεότερο μέλος
Leeway
Top