Διπλοενισχυση με 2 όμοιους ενισχυτές συνδέσεις

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Καλησπέρα παιδιά

Εχω 2 Marantz KI Pearl lite τους οποίους θέλω να χρησιμοποιήσω για διπλοενίσχυση. Και οι δύο έχουν Pre out και Direct in. Επίσης διαθέτουν πλήκτρο Power amplifier direct το οποίο ενεργοποιώντας το τους κάνει τελικούς. Τέλος διαθέτουν Remore control In και Out. (παραθέτω το πίσω μέρος των ενισχυτών)
Επειδή είμαι άσχετος θα ήθελα τη βοήθεια σας στη σύνδεση μεταξύ τους.
Κάπου διάβασα ότι συνδέεις από το pre out του πρώτου ενισχυτή στο direct in του δεύτερου και την αριστερή έξοδο του πρώτου στο αριστερό ηχείο και τη δεξιά έξοδο του δευτέρου στο δεξίο ηχείο. Κάπου αλλού διάβασα ότι συνδέεις από το pre out του πρώτου ενισχυτή στο direct in του δεύτερου και μετά συνδέεις τις εξόδους του πρώτου ενισχυτή στις επάνω μπόρνες των ηχείων και τις εξόδους του δεύτερου ενισχυτή στις κάτω μπόρνες των ηχείων.
Είναι κάποιο από τα παραπάνω σωστά?
Μετά υπάρχει το θέμα της πηγής (CD). Θα συνδέσω το Cd στον ενισχυτή που θα δώσει pre out?

Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος να συνδέσω τους ενισχυτές ώστε να χειρίζομαι το Volume με ένα τηλεκοντρολ ?
Αν κάνω σύνδεση με καλώδιο Remote control μεταξύ τους θα δουλεύει το Volume παράλληλα και στους δύο?
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων
 

Attachments


Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.787
Reaction score
28.221
Τί θες να κερδίσεις με όλα αυτά ;

Δύναμη ;
Ποιότητα ;
Γιατί ;

Ποιά ηχεία έχεις ;
 


Μηνύματα
13.610
Reaction score
6.566
biamp1.jpg
download1.png


Με ένα χειριστήριο θα τους δουλεύεις και άσχετα αν γυρνάει και το ρυθμιστικό έντασης στον δεύτερο, η ρύθμιση θα γίνεται από τον έναν (αυτόν που θα στέλνει σήμα στον δεύτερο που θα δουλεύει σαν τελικός). Να πω την αλήθεια με τα συγκεκριμένα ηχεία δεν θα δεις τρομερή διάφορα.
 

Μηνύματα
3.076
Reaction score
8.848
Καλησπέρα,
Αν συνδέσεις τον έναν ενισχυτή στον άλλον το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις το έναν να λειτουργεί σαν προενισχυτή και τον άλλος σαν τελικός.
Από ότι καταλαβαίνω θέλεις να δώσεις τα watt του ενός ενισχυτή στο ένα ηχείο και τον άλλον ενισχυτή στο άλλο ηχείο σωστά.
Υπάρχει μία λυση με έναν άλλον προενισχυτή όπως το παράδειγμα του @tanto αλλά και να χρησιμοποιήσεις τον έναν από τους δύο (πουλώντας τον άλλο) και να πάρεις καλό τελικό ενισχυτή.
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Α, ξέχασα ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
View attachment 230705 View attachment 230706

Με ένα χειριστήριο θα τους δουλεύεις και άσχετα αν γυρνάει και το ρυθμιστικό έντασης στον δεύτερο, η ρύθμιση θα γίνεται από τον έναν (αυτόν που θα στέλνει σήμα στον δεύτερο που θα δουλεύει σαν τελικός). Να πω την αλήθεια με τα συγκεκριμένα ηχεία δεν θα δεις τρομερή διάφορα.
Σε ευχαριστώ, όμως το σχήμα δείχνει τη χρήση προενισχυτή που στη δική μου περίπτωση δεν υπάρχει. Τι προτείνεις να κάνω, να βάλω στις εξόδους του CD splitters για να συνδέσω τους ενισχυτές και οι ενισχυτές να λειτουργούν ανεξάρτητα? Και πως θα ρυθμίζεται το Volume και στους δύο
Καλησπέρα,
Αν συνδέσεις τον έναν ενισχυτή στον άλλον το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις το έναν να λειτουργεί σαν προενισχυτή και τον άλλος σαν τελικός.
Από ότι καταλαβαίνω θέλεις να δώσεις τα watt του ενός ενισχυτή στο ένα ηχείο και τον άλλον ενισχυτή στο άλλο ηχείο σωστά.
Υπάρχει μία λυση με έναν άλλον προενισχυτή όπως το παράδειγμα του @tanto αλλά και να χρησιμοποιήσεις τον έναν από τους δύο (πουλώντας τον άλλο) και να πάρεις καλό τελικό ενισχυτή.
Σε ευχαριστώ. Διαβάσω από τη NAD τις συνδέσεις που προτείνουν:
https://support.nadelectronics.com/hc/en-us/articles/360023224453-How-to-Bi-amp-Two-Amplifiers
και βλέπω (όπως τουλάχιστον λένε) ότι γίνεται να συνδεθούν και να λειτουργούν και οι δύο (ο πρώτος δείνει στις πάνω μπόρνες και ο δεύτερος στις κάτω)
 
Last edited:

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Το ίδιο πάνω κάτω γράφει και η Arcam. Αν αυτό που γράφουν είναι σωστό το ερώτημα είναι πως ελέγχεις το Volume. Λέτε η σύνδεση μέσω remote να δουλέψει?
 

Μηνύματα
13.610
Reaction score
6.566
Σε ευχαριστώ, όμως το σχήμα δείχνει τη χρήση προενισχυτή που στη δική μου περίπτωση δεν υπάρχει. Τι προτείνεις να κάνω, να βάλω στις εξόδους του CD splitters για να συνδέσω τους ενισχυτές και οι ενισχυτές να λειτουργούν ανεξάρτητα? Και πως θα ρυθμίζεται το Volume και στους δύο
O ενας ολοκληρωμενος κανει και την δουλεια του προενισχυτη,μην σε μπερδευει το σχημα,αλλωστε το εβαλα για να δεις πως κανεις την συνδεσεις σε οριζοντια ή καθετη διπλοενισχυση (πως δηλαδη βαζεις τα καλωδια των ηχειων σε καθε τελικο ενισχυτη...για σενα σε καθε ολοκληρωμενο)


Καλησπέρα,
Αν συνδέσεις τον έναν ενισχυτή στον άλλον το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις το έναν να λειτουργεί σαν προενισχυτή και τον άλλος σαν τελικός.
Οχι,αυτο που γραφεις γινεται στους ολοκληρωμενους που εχουν εξωτερικη γεφυρωση αναμεσα στο τμημα προενισχυτη και τελικου με jumpers. Ο Marantz δεν ειναι ετσι,θα συνεχισει να δουλευει και σαν ολοκληρωμενος,παραλληλα με την χρηση σαν προ για τον δευτερο ενισχυτη.

Για τα συγκεκριμενα ηχεια ομως (κυριως επειδη ειναι διδρομα),μην περιμενεις πολλα πραγματα......ισως δεις διαφορα σε σχετικα μεγαλες εντασεις. Αν πραγματικα θελεις να βελτιωσεις τον ηχο,πουλα τον εναν ενισχυτη και αγορασε ενα καλο υπογουφερ (πανω απο 700-800 ευρω). Τοτε θα εχεις ουσιαστικη βελτιωση,αρκει βεβαια να εχεις εναν χωρο που να εχει νοημα να το κανεις αυτο.
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.461
Σε ευχαριστώ, όμως το σχήμα δείχνει τη χρήση προενισχυτή που στη δική μου περίπτωση δεν υπάρχει.
IMG_2575.jpg


Ίσως υπάρχει. Κάνε μου μια χάρη πληζ.

1. Ενεργοποίησε το power amp direct (manual σελ. 9).
2. Σβήσε τον ενισχυτή και αποσύνδεσέ τον από το ρεύμα.
3. Με ένα ζεύγος interconnect, σύνδεσε κάθε έξοδο pre-out με το ταίρι της power amp direct in.
4. Βάλε σε λειτουργία τον ενισχυτή και δες αν δουλεύει όπως πριν, δηλαδή αν η έξοδος του τμήματος προενίσχυσης δίνει σήμα στην είσοδο του τμήματος τελικής ενίσχυσης.

Αν όντως συμβαίνει αυτό, σύνδεσε τους ενισχυτές με τον τρόπο που σου έδειξε ο tanto και είσαι έτοιμος. Συμφωνώ πως δεν θα παρατηρήσεις και καμιά σοβαρή διαφορά, αλλά θα ακούς σαφέστερα, πιο δεμένα μπάσα, σε μεγάλη ένταση, όσο μπορούν τα ηχεία βεβαίως.
 

Μηνύματα
3.076
Reaction score
8.848
Ο Marantz δεν ειναι ετσι,θα συνεχισει να δουλευει και σαν ολοκληρωμενος,παραλληλα με την χρηση σαν προ για τον δευτερο ενισχυτη.
Ναι έχεις δίκιο σε αυτό δε χάσει τη λειτουργεία του σαν ολοκληρωμένος που είναι, το έγραψα πιο πολύ για τα τελικά στάδια του ενισχυτή δε θα κάνει και σημαντική αλλαγή στον ήχο.
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
O ενας ολοκληρωμενος κανει και την δουλεια του προενισχυτη,μην σε μπερδευει το σχημα,αλλωστε το εβαλα για να δεις πως κανεις την συνδεσεις σε οριζοντια ή καθετη διπλοενισχυση (πως δηλαδη βαζεις τα καλωδια των ηχειων σε καθε τελικο ενισχυτη...για σενα σε καθε ολοκληρωμενο)




Οχι,αυτο που γραφεις γινεται στους ολοκληρωμενους που εχουν εξωτερικη γεφυρωση αναμεσα στο τμημα προενισχυτη και τελικου με jumpers. Ο Marantz δεν ειναι ετσι,θα συνεχισει να δουλευει και σαν ολοκληρωμενος,παραλληλα με την χρηση σαν προ για τον δευτερο ενισχυτη.

Για τα συγκεκριμενα ηχεια ομως (κυριως επειδη ειναι διδρομα),μην περιμενεις πολλα πραγματα......ισως δεις διαφορα σε σχετικα μεγαλες εντασεις. Αν πραγματικα θελεις να βελτιωσεις τον ηχο,πουλα τον εναν ενισχυτη και αγορασε ενα καλο υπογουφερ (πανω απο 700-800 ευρω). Τοτε θα εχεις ουσιαστικη βελτιωση,αρκει βεβαια να εχεις εναν χωρο που να εχει νοημα να το κανεις αυτο.
Ευχαριστω. Δεν έχω ιδιαίτερο θέμα με τα μπάσα. Πιο πολύ με την ταχύτητα θα έλεγα, (πιο στακατο punch).
View attachment 230709

Ίσως υπάρχει. Κάνε μου μια χάρη πληζ.

1. Ενεργοποίησε το power amp direct (manual σελ. 9).
2. Σβήσε τον ενισχυτή και αποσύνδεσέ τον από το ρεύμα.
3. Με ένα ζεύγος interconnect, σύνδεσε κάθε έξοδο pre-out με το ταίρι της power amp direct in.
4. Βάλε σε λειτουργία τον ενισχυτή και δες αν δουλεύει όπως πριν, δηλαδή αν η έξοδος του τμήματος προενίσχυσης δίνει σήμα στην είσοδο του τμήματος τελικής ενίσχυσης.

Αν όντως συμβαίνει αυτό, σύνδεσε τους ενισχυτές με τον τρόπο που σου έδειξε ο tanto και είσαι έτοιμος. Συμφωνώ πως δεν θα παρατηρήσεις και καμιά σοβαρή διαφορά, αλλά θα ακούς σαφέστερα, πιο δεμένα μπάσα, σε μεγάλη ένταση, όσο μπορούν τα ηχεία βεβαίως.
Σε ευχαριστω. Θα το δοκιμάσω αλλά την άλλη εβδομάδα γιστι αυτή τη στιγμή δεν έχω το δεύτερο ενισχυτή στα χέρια μου. Θα το δοκιμάσω και θα σου πω. Γενικά δεν παίζω σε μεγάλες εντάσεις πιο πολύ με ενδιαφέρει η ταχύτητα και ενας πιο ποιοτικός ήχος. Δεν περιμένω βέβαια θαυματα, αλλά θελω να δω το αποτέλεσμα της διπλό ενίσχυσης
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.461
Θα το δοκιμάσω αλλά την άλλη εβδομάδα γιστι αυτή τη στιγμή δεν έχω το δεύτερο ενισχυτή στα χέρια μου.
Δεν χρειάζεται ο δεύτερος ενισχυτής. Δοκίμασέ το στον ενισχυτή που έχεις.
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Δεν χρειάζεται ο δεύτερος ενισχυτής. Δοκίμασέ το στον ενισχυτή που έχεις.
Εννοείς να δώσω σήμα από το pre out στο direct in του ίδιου ενισχυτή; Δεν είμαι ειδικος αλλά μου ακούγεται λιγο επικίνδυνο αυτό. Εισαι σίγουρος; Μήπως τον κάψουμε;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.461
Εννοείς να δώσω σήμα από το pre out στο direct in του ίδιου ενισχυτή; Δεν είμαι ειδικος αλλά μου ακούγεται λιγο επικίνδυνο αυτό. Εισαι σίγουρος; Μήπως τον κάψουμε;
Ούτως ή άλλως, για να κάνεις διενίσχυση, πρέπει ο ένας από τους δύο ενισχυτές να οδηγήσει τον τελικό του εαυτού του.
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Ούτως ή άλλως, για να κάνεις διενίσχυση, πρέπει ο ένας από τους δύο ενισχυτές να οδηγήσει τον τελικό του εαυτού του.
Κάτσε, ο προενισχυτής του ενισχυτή έτσι και αλλιως οδηγεί τον τελικό του.
Φαντάζομαι βέβαια ότι πατώντας το amplifier direct θεωρείς ότι ο ενισχυτησ θα απομονώσει η θα κλείσει τη προενισχυςη και θα είναι μόνο τελικός. Αλλά όντας τελικός θα συνεχίσει να δουλεύει ως προενισχυτης;
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
Η δοκιμή που προτείνει ο Coyias, είναι για να διαπιστώσει αν με την ενεργοποίηση του "power amp direct", εξακολουθεί παρ' όλα αυτά να λειτουργεί το προενισχυτικό στάδιο. Αυτό πχ θα ήταν χρήσιμο, για την παρεμβολή κάποιου προσέσορα μεταξύ προ-τελικού.

Ομως στην περίπτωσή σου, απλά χρησιμοποιείς τον προενισχυτή του πρώτου ολοκληρωμένου (όλες οι πηγές πάνω του) για ρύθμιση έντασης, τόνων, τηλεχειρισμό κλπ, που εξακολουθεί να λειτουργεί σαν ολοκληρωμένος, και από το pre out στέλνεις σήμα ΚΑΙ στα τελικά στάδια του δεύτερου ολοκληρωμένου.

Στο ποστ #4 ο Tanto σου δείχνει τις δύο σχολές παθητικής διενίσχυσης, παράλληλη και κάθετη (στην μικρότερη εικόνα). "Παθητικής" επειδή σαν κροςς, εξακολουθείς να χρησιμοποιείς το παθητικό των ηχείων.

Με την παράλληλη (ξεχωριστός δικάναλος ενισχυτής για τα γούφερ των δύο ηχείων, και ξεχωριστός για τα τουίτερ), θα δεις:

1. Δυνατότητα απόδοσης (πολύ) υψηλότερων κορυφών χωρίς κλιπάρισμα και παραμορφώσεις στα πρίμα. Χρήσιμο αν ακούς σε πολύ υψηλές εντάσεις, ή/και σε μεγάλο χώρο από μεγάλη απόσταση. Χρήσιμο και στα πάρτυ (αλλά... προσοχή, τα πρίμα δεν θα σε προειδοποιήσουν οτι το παρακάνεις).
2. Τα περάσματα με έντονο μπάσο, δεν θα θολώνουν / διαμορφώνουν τα πρίμα (όταν μπαίνουν τα κοντραμπάσα δεν θα θολώνουν τα βιολιά) , επειδή τα τουίτερ τροφοδοτούνται από άλλο τροφοδοτικό
3. Μία μικρή ίσως βελτίωση του μπάσου, επειδή τα τουίτερ δεν απορροφούν ισχύ από τον ενισχυτή των χαμηλών. Μικρή όμως - τα τουίτερ ούτως ή άλλως δεν τραβούν πολύ ισχύ (και γι' αυτό αν προτιμήσεις παράλληλη διενίσχυση, τροφοδότησε τα τουίτερ από τον ολοκληρωμένο που εκτελεί χρέη προενισχυτή, και άσε τον άλλο αποκλειστικά στα γούφερ).


Ωστόσο, προβλέπω (μάλλον) να σου δώσει καλύτερα αποτελέσματα η κάθετη διενίσχυση (ένας δικάναλος για κάθε ηχείο, με το ένα κανάλι στο γούφερ, το άλλο στο τουίτερ), δεδομένου οτι όπως λες δεν ακούς σε πολύ υψηλές εντάσεις, ενώ περισσότερο σε ενδιαφέρει η "ποιότητα" των χαμηλών.
Αυτό επειδή ο Μάραντζ δεν έχει και κανένα φοβερό τροφοδοτικό - ένα μετασχηματιστή και δύο πυκνωτές των 15000μF κοινούς και για τα δύο κανάλια. Στην παράλληλη λοιπόν διενίσχυση, αυτό το ένα (όχι και τόσο φοβερό) τροφοδοτικό καλείται να οδηγήσει ΔΥΟ γούφερ, ενώ αυτό του ενισχυτή των τουίτερ, υποχρησιμοποιείται.

Στην κάθετη διενίσχυση αντίθετα:

1. Το γούφερ του κάθε ηχείου, χρησιμοποιεί σχεδόν ολόκληρο το τροφοδοτικό των δύο καναλιών του ενισχυτή του. Σε σχέση δηλαδή με την απλή ενίσχυση σχεδόν διπλασιάζεται το τροφοδοτικό του, και το όφελος στις χαμηλές είναι μεγάλο.
2. Η στέρεο εικόνα / διαχωρισμός των καναλιών φυσικά βελτιώνονται - κάθε ηχείο οδηγείται από ξεχωριστό ενισχυτή (τροφοδοτικό, κουτί, κλπ.
3. Η θερμοκρασία στο κάθε ξεχωριστό κουτί είναι χαμηλότερη - ενα μόνο κανάλι επιβαρύνεται από χαμηλές, το άλλο παίζει στο ρελαντί πρίμα.
4. Δεν έχεις την πλήρη ανεξαρτητοποίηση υψηλών-χαμηλών συχνοτήτων της παράλληλης διενίσχυσης.
Και πάλι όμως, η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη από την απλή ενίσχυση γιατί τώρα μόνο ένα γούφερ τραβάει ισχύ από το τροφοδοτικό..
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.389
Reaction score
1.843
Να συμπληρώσω ότι η δυνατότητα απόδοσης πολύ υψηλότερων κορυφών χωρίς κλιπάρισμα και παραμορφώσεις στα πρίμα, διατηρείται και στην κάθετη διπλοενίσχυση.
Και οτι στην κάθετη μπορείς, αν βολεύει χωροταξικά, να τοποθετήσεις τους ενισχυτές κοντά στα ηχεία που τροφοδοτούν. Καλό για την απόδοση, καλό και για την τσέπη και πρακτικότητα (έχεις να κάνεις πιο πολύ με καλώδια line αντί ηχείων)

Και βέβαια, η συμβουλή που δώθηκε για πώληση του ενός Μάραντζ, και αγορά σαμπ(ς) θα φέρει πολύ σημαντικότερη βελτίωση από την παθητική διπλοενίσχυση.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.461
Κάτσε, ο προενισχυτής του ενισχυτή έτσι και αλλιως οδηγεί τον τελικό του.
Φαντάζομαι βέβαια ότι πατώντας το amplifier direct θεωρείς ότι ο ενισχυτησ θα απομονώσει η θα κλείσει τη προενισχυςη και θα είναι μόνο τελικός. Αλλά όντας τελικός θα συνεχίσει να δουλεύει ως προενισχυτης;
Αυτό ακριβώς σου ζητώ να εξακριβώσεις, κάτι το οποίον είναι απαραίτητο στην περίπτωσή σου, αφού θέλεις να χρησιμοποιήσεις το προενισχυτικό στάδιο του ενός ολοκληρωμένου, το οποίο θα οδηγεί τα τελικά στάδια αμφοτέρων. Δηλαδή, ο προενισχυτής του ενός ολοκληρωμένου θα οδηγεί και τα τελικά στάδια του εαυτού του, αλλά κι αυτά του άλλου ολοκληρωμένου.
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Να συμπληρώσω ότι η δυνατότητα απόδοσης πολύ υψηλότερων κορυφών χωρίς κλιπάρισμα και παραμορφώσεις στα πρίμα, διατηρείται και στην κάθετη διπλοενίσχυση.
Και οτι στην κάθετη μπορείς, αν βολεύει χωροταξικά, να τοποθετήσεις τους ενισχυτές κοντά στα ηχεία που τροφοδοτούν. Καλό για την απόδοση, καλό και για την τσέπη και πρακτικότητα (έχεις να κάνεις πιο πολύ με καλώδια line αντί ηχείων)

Και βέβαια, η συμβουλή που δώθηκε για πώληση του ενός Μάραντζ, και αγορά σαμπ(ς) θα φέρει πολύ σημαντικότερη βελτίωση από την παθητική διπλοενίσχυση.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και το ενδιαφέρον. Και εγώ πίστευα εξ αρχής ότι η κάθετη θα αποδώσει καλύτερα για όλους τους λόγους που προανέφερες. Υπάρχει ένα θέμα βέβαια με την κατάσταση των ενισχυτών . Εννοώ αν οι πυκνωτές κλπ είναι σε όμοια κατάσταση και απόδοση. Αυτό μπορούμε να το τσεκάρουμε?
Επίσης όπως έγραψα πιο πάνω από μπάσο και με τον ένα ενισχυτή μόνο, δεδομένου και του χώρου που έχω θεωρώ ότι είμαι ήδη καλά. Με τους 2 πιθανόν θα είμαι και ακόμα καλύτερα. Αυτό που έχω την αίσθηση ότι υστερώ είναι η ταχύτητα, (να είναι πιο στακάτο το μπάσο). Ο ενισχυτής έχει dumping factor 100 το οποίο δεν είναι και το καλύτερο. Δεν ξέρω αν διενίσχυση θα βοηθήσει την ταχύτητα. Αν όχι υπάρχει κάποιος τρόπος να βελτιώσουμε την ταχύτητα με παρέμβαση στα ηλεκτρονικά?
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Θα πρέπει να ελεγχθούν και οι δύο ενισχυτές , για την ευαισθησία τους και την στάθμη εξόδου.
Σε κάθετη διενίσχυση , θα χρειάζονται μάλλον κάμποσα καλώδια line αν υπάρχουν περισσότερες της μίας πηγές.
Η διενίσχυση θα βοηθήσει την ταχύτητα ,αναλόγως του πόσο θα ξεφορτωθεί ο κάθε ενισχυτής.
Αν θέλεις πραγματική διαφορά , πάρε ένα ενεργό κρόςς ,ρύθμισέ το με τις ρυθμίσεις του κροςς του ηχείου και παίξε έτσι.
Οι διαφορές θα είναι σίγουρα μεγαλύτερες ,ακουστές και χορταστικές. Η ταχύτητα θα πάει σε άλλα επίπεδα.

Οπωσδήποτε όμως πριν από οποιαδήποτε σύζευξη , έλεγχος των ενισχυτών από ηλεκτρονικό για πιστοποίηση ότι παίζουν το ίδιο και στην ίδια ένταση.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.154
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top