ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Καλησπέρα!
Αυτός ο βραχίονας δεν δημιουργεί μεγάλο σφάλμα ανάγνωσης; Ως ίσιος;
Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ πως προκύπτει το audiophile.
Οχι ...προφανως οχι και μαλλον μπερδευεσαι με ολη την ιστορια που εχει γινει με τα Stanton T50 που εχουν ισιο βραχιονα κοντο και χωρις κλιση στο σελλ

Ο συγεκριμενος βραχιονας εχει το καταλληλο μηκος , εχει και την αναλογη κλιση στο σελλ οποτε τοποθετει την βελονα ακριβως καθετα στον δισκο σε ολο το ενεργο μηκος του δισκου δλδ απο το πρωτο κομματι ως το τελευταιο

Το σφαλαμα αναγνωσης που εχει ειναι ιδιο με το σφαλμα ενος βραχιονα S του ιδιου μηκους
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.873
Reaction score
20.364
Καλησπέρα!
Αυτός ο βραχίονας δεν δημιουργεί μεγάλο σφάλμα ανάγνωσης; Ως ίσιος;
Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ πως προκύπτει το audiophile.
Στην τρίτη φωτογραφία, βλέπεις τον ίσιο βραχίονα μεν, αλλά απουσιάζει δε ένα εξάρτημα που προσαρτάται στο τέλος του και δίνει την απαραίτητη κλίση στην κεφαλή, ακριβώς για να αποφευχθεί αυτό που υποθέτεις.

Στα πρόχειρα:

1623134980360.png
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Ενα ακομα απο τα κλασσικα πικαπ εκεινης της εποχης το οποιο τουλαχιστον απο πλευρας αισθητικης νομιζω οτι αποτελει μια ολοκληρη σχολη απο μονο του .Γενικοτερα σαν πικαπ οι επιδοσεις τους ειναι αναλογες της εμφανισης , εξαιρετικο πλατω, εξαιρετικος βραχιονας ορθα υπολογισμενος, με ενα ιδιομορφο αλλα απολυτα σωστο και λειτουργικο antiscating .
Direct drive τελειως αναλογικο με ολα οσα πανε μαζι , πρωτης γενιας , πραγμα που σημαινει οτι η σταθεροτητα στροφων ειναι καλη και γινεται ελεγχος σε 4 σημεια του κυκλου με αισθητηρες Hall οπου σε επιπεδο σταθεροτητας ειναι 2 βηματα πισω απο τα quartz .
Υπαρχει ελεγχος στροφων με ποτενσιομετρα σε μια προσπαθεια να μεταφερουν το προβλημα στον ακροατη και να το εξηγησω αυτο:

Προφανως το Luxman PD 272 δεν ειναι πικαπ για χρηση DJ ποιος αραγε να ειναι ο λογος να εχει pitch control η ρυθμιση στροφων ???Ειναι πολυ απλο και ειναι ψυχολογικος πολεμος , καθε φορα που ο ακροατης βλεπει οτι κατι δεν παει καλα με τις στροφες αμεσως το μυαλο του παει οτι χρειαζεται ρυθμιση και δεν εχει γινει σωστα και οχι οτι το πικαπ του τσουλαει απο καιρο σε καιρο που ειναι η αληθεια και μεταξυ μας δεν θα επρεπε .... Αναλογικα συστηματα και τα προβληματα τους που πανε μαζι θελουμε δεν θελουμε .

Εδω επισης για να καταριψουμε ενα μυθο μην φανταστει καποιος οτι ο κινητηρας ειναι κατι το ιδιαιτερο επειδη ειναι Luxman .... οχι βεβαια ΑΚΑΙ TENSAI LUXMAN και δεκαδες αλλοι κατασκευαστες φοραγαν το ιδιο μοτερ απο τον ιδιο φασονιτζη. 3-4 μοντελα κινητηρα του εργοστασιου καλυψαν δεκαδες συσκευες . Ετσι γινοταν τα πραγματα τοτε περιπου ετσι γινονται και σημερα σε πολλα σημεια, θα πορευτουμε με αυτο . Προς τιμην της η Luxman Στα μεγαλυτερα μοντελα της εβαζε καλυτερα η και μεγαλυτερα μοτερ ιδια με της Denon .

Καλο σερβις για αυτο το μηχανημα δεν ειναι απαραιτητα ευκολη υποθεση ...Ξεκινας με λιπανσεις καθαρισμους ελεγχο συσφιξη στον βραχιονα καθαρισμους και λιπανση στο κουζινετο που ειναι μαλλον τα στανταρ πραγματα .... Οι πυκνωτες της πλακετας ειναι ο φτηνοτερος της εποχης δεν ειναι κοπος ουτε χρονος να τους ξηλωσεις ολους . Τα τριμερακια ( ρυθμιστικα ) σε αυτο το μοντελο παθαινουν ηλεκτρολυση μαυριζουν και θεωρω απιθανο καποιος να επενδυσει κοπο και χρονο να τα καθαρισει ...Πανε και αυτα για αλλαγμα .... Σημαντικο σημειο αυτο γιατι αυτα εκτος απο τις στροφες ρυθμιζουν και την γεννητρια αναφορας που καθοριζει την σταθεροτητα των στροφων .

Στην παλακετα υπαρχει το γνωστο τρανσιστορ της Hitachi με τα γνωστα προβληματα ιδια και στα Denon που σημαινει οτι ευκολα ενα τετοιο πικαπ μπορει να καθηλωθει απο ενα τετοιο τρανσιστορ με διαρροη και να μην εχει επιφανειακα κανενα απολυτως προβλημα η καποιο αλλο προβλημα . Και εκει δεν ψαχνεις ποτε το πιο ειναι χαλασμενο τα ξηλωνεις ολα χωρις ερωτησεις .

Εμεινε μονο ο καθαρισμος στα ποτενσιομετρα που ρυθμιζουν τις στροφες και μια επιθερωση εαν υπαρχουν κοκκινοι διακοπτες τερματος σε αυτο το μηχανημα .... Οι κοκκινοι διακοπτες τερματος σε αυτα τα μηχανηματα της LUXMAN αλλα και σε αλλες Ιαπωνικες συσκευες χαλανε πολυ ευκολα και ειναι φοβερα μεγαλο προβλημα γιατι ειναι σχεδιασμενοι προφανως για ελαχιστα αμπερ ( δεν υπαρχουν απαιτησεις εκει ) πλην ομως ειναι σχεδιασμενοι για πολυ απαλη και μαλακη επαφη . Αν ο διακοπτης βρισκεται στο βραχιονα και τον αλλαξεις με εναν του εμποριου οπου υπαρχουν χιλιαδες διαθεσιμοι αλλα κανενας τοσο μαλακος μετα το κλικ που κανει ο βραχιονας για να ξεκινησει ο διακοπτης ασκει τοσο μεγαλη πιεση που ο βραχιονας πεταγεται απο μονος του στο τερμα του δισκου ...Καποια απο αυτα για να γινουν χρειαστηκε να γινει μετατροπη ωστε να μπουν διακοπτες τερματος μινι που εχουν συγκριτικα πολυ μαλακοτερη επαφη .... αντιστοιχα και στον επιλογεα 33-45

Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου δεν βρισκονται ουτε ευκολα ουτε φτηνα αλλα ειναι πανεμορφα
Ναι ειναι στο 95+% επισκευασιμα χωρις να κοστιζει αυτο
Ναι και απο ηχητικης πλευρας θεωρω οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο πικαπ στην κατηγορια του .

Προσθετω μια μαλλον τρυφερη ιστορια Νεαρουλης το πολυ 14 πηγαιναμε στις εκθεσεις ηλεκτρονικων που γινοταν τοτε στο Ζαππειο συνηθως και δεν θα ξεχασω οτι βλεπαμε τους χρυσους αντιπαρασιστικους πυκνωτες της ΕRO και θεωρουσαμε απο την οψη και μονο οτι θα ηταν υλικο διαστημικων προδιαγραφων το λίγοτερο .... Ποιος να φανταστει οτι 40 χρονια μετα θα τους πεταγαμε με τους κουβαδες ως το πιο αχρηστο υλικο που κατασκευαστηκε ποτε και υπευθυνο για εκατονταδες βλαβες ....Γκρεμιστηκε το ονειρο μου ρε φιλε !!!!

Σακης Πετροπουλος
IMG_20210608_165727.jpg
 

Attachments


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Service NAD 3140
Κερδισαμε απο την NAD , μαθαμε πραγματα και ξεκινωντας ακομα και απο τον 3020 μαθαμε πραγματα που αργοτερα αποτελεσαν σχολη και για εμας σαν ακροατες αλλα και για τους τεχνικους στην επισκευη η τους ανθρωπους που σχεδιαζουν .

Η ιδεα ειναι απλη : τα υλικα σε γενικες γραμμες ειναι απλα πραγματα που βρισκονται παντου , Η δομηση δειχνει σε πρωτη ματια αναρχη αλλα δεν ειναι και ακριβως ετσι και η αναρχια αυτη προερχεται γιατι ο σχεδιαστης της πλακετας ειχε συμβιβαστει με την υποχρεωση να τοποθετησει καποια πραγματα κοντα το ενα στο αλλο …. Πολυ απο την μαγεια της NAD κρυβετε σε αυτην την λεπτομερια .

Ο σχεδιαστης ηθελε τοπικες τροφοδοσιες παντου ..σημαινει οτι ολες οι βαθμιδες του μηχανηματος εχουν διπλα τους ενα dedicated τροφοδοτικο το οποιο κατα βαση ειναι και χαμηλου θορυβου ειναι και σχεδιασμενο προσεκτικα …κατα τα αλλα στον 3140 βλεπουμε πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι σε εναν 3020, Η ισχυς του κυριου ενισχυτη ειναι μεγαλυτερη , σαφως και το τροφοδοτικο επισης ακολουθει στον 3140 αποκτησαμε ρυθμιστικα οφσετ και ρυθμιζομενα ρευματα ηρεμιας μακραν μεγαλυτερη ψυκτρα και επισης απο πλευρας δομησης εφαρμοσαν ακομα ενα καλουδι που ειναι ο επιλογεας εισοδων με ντιζα που σημαινει οτι η πραγματικη επιλογη εισοδων γινεται στο πισω μερος του μηχανηματος κολλητα στα βυσματα RCA και αρα τα σηματα απο τις πηγες μας δεν κυκλοφορουν γυρω γυρω μεσα στο μηχανημα και να επιρεαζονται απο θορυβους που δημιουργουν αλλα πραγματα μεσα στον ενισχυτη .

Τι εγινε στην πραξη ομως ?
Ενω σχεδιαστικα το μηχανημα ειναι απολυτα πετυχημενο και ειναι μια απο τις σπανιες περιπτωσεις που ο σχεδιαστης του κυκλωματος ειχε μια αρμονικη συνεργασια με τον σχεδιαστη του τυπωμενου ( πραγμα σπανιο στην βιομηχανια του ηχου ) και μαλιστα σε μια εποχη που τα τυπωμενα σχεδιαστηκαν ζωγραφιστα στο χερι ( δεν υπηρχαν ουτε υπολογιστες ουτε λογισμικα σχεδιασης ) οπως και στα περισσοτερα μηχανηματα που εχουν εγγλεζικη βαση δεν ελαβαν κατα νου τις θερμοκρασιες …Αυτο σημαινει οτι ειχαν πολλους πυκνωτες σε κοντα σε τρανσιστορ τα οποια ανεπτυσαν μεγαλες συγκριτικα θερμοκρασιες με καταστροφικα αποτελεσματα .

Ενας 3140 σημερα και γενικα οσους 3140 ειδαμε στο παρελθον ολοι τους ειχαν διαφορους μικρους πυκνωτες φουσκωμενους με διαρροες γενικα μια κακη εικονα .. Εκει προφανως δεν εχει νοημα να δεις ποιος ειναι ο πολυ χαλασμενος και ο λιγο χαλασμενος, αντικαθιστας τα παντα το οποιο ναι μεν ειναι κοπος αλλα τουλαχιστον δεν εχει κοστος απο πλευρας υλικων … μετα απο αυτο οι λοιπες στανταρ εργασιες συντηρησης ειναι επισης απλες για ψυχρες κολλησεις καθαρισμο σε διακοπτες και ποτενσιομετρα ρυθμισεις ρευματων ηρεμιας και οφσετ ….
Στο μηχανημα αυτο σωστα τον πυκνωτη αναδρασης τον κανει bypass με 100nf κεραμικο ομως και εχουν εμφανιστει μια δυο περιπτωσεις που ο πυκνωτης αυτος βραχυκυκλωνει αρα εξ ορισμου αυτος γινεται ΜΚΤ και στα 63V .
Συνηθως επισης στους 3140 υπαρχει και ενα τρανσιστορ στο τροφοδοτικο που κανει ζημια και μαλιστα εχω δει μηχανηματα που σναδελφοι θεωρησαν σωστο να προσθεσουν μια ψυκτρα στο τρανσιστορ ωστε να λειτουργει πιο ξεκουραστα το οποιο ειναι μια λυση αν και σωστοτερο θα ηταν να υπολογισεις καλυτερα την αντισταση πτωσης τασεως πισω του και να αφησεις την αντισταση να τηγανιζεται που δεν παθαινει κατι .


Περα απο τις εργασιες συντηρησης τελικα ο 3140 οπως και ο 3020 δεν παυει να ειναι ενα μηχανημα που το τελικο αγγιγμα δωθηκε απο Εγγλεζους και ετσι το ηχητικο αποτελεσμα εχει μια συγκεριμενη σκληραδα και στην τελικη ο 3140 ειναι ενας μγαλος και λιγο πιο σαφης 3020….Σημαινει οτι ο ροκας ακροατης θα τον λατρεψει και περα απο ροκ θα παιξει υπεροχα σε εντεχνο Ελληνικο μεχρι μικρα συνολα κλασσικης με φωητικα πνευστα και εγχορδα …Δεν θα τα παει και τοσο καλα σε ποπ ηχους που θελουν γλυκουλη ηχο εως ψευτικο .


Θα ελεγα ναι σε αγορα μεταχειρισμενου αλλα σιγουρα πριν μπει στην πριζα θελει κοιταγμα
Απο πλευρας σερβις οποιες ζημιες και να εχει ειναι επισκευασιμες τα υλικα τους ειναι πολυ απλα
και απο πλευρας ηχου επισης ναι αλλα κατω απο τις προυποθεσεις που εγραψα πιο πανω

καταλαβαινει καποιος που με ξερει οτι στις μουσικες τις δικες μου το μηχανημα αυτο δεν παει και αρα δεν μου αρεσει αλλα προφανως υπαρχουν δεκαδες αλλα ακουσματα που παει και ακροατες που θα το λατρεψουν
Το μηχανημα αυτο λογο δομησης εχιε λιγα πραγματα που μπορουν ναγινουν απο πλευρας αναβαθμισης αν το επιθυμει ο ακροατης...Λιγα και με προσοχη γιατι ο χωρος δεν το επιτρεπει .



Σακης Πετροπουλος



 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Service Cambridge Audio A5
Στην γενια αυτη των ενισχυτων εχουμε περασει στο επομενο σχεδιαστικο σταδιο που εχει σαφως νεοτερες τεχνολογιες αλλα εχει φροντιστει και η δομηση κυριως σε οτι αφορα το οπτικο κομματι .
Ετσι πανω στην πλακετα υπαρχουν γραφηματα που εξηγουν τι ειναι το καθε σταδιο και τι δουλεια κανει ….Μαλιστα τοπολογικα εχουν φροντισει να ειναι ξεχωριστα το καθε τμημα και ευκολα διακριτο στο ματι ….
Ρωταει καποιος αν αυτο βοηθαει ηχητικα το μηχανημα ????
Η απαντηση ειναι οχι μαλλον χειροτερο το κανει …Στα περιοδικα ομως ναι η αληθεια ειναι οτι δειχνει ομορφο και τακτοποιημενο .

Ενα απλος επιλογεας εισοδων χωρις phono stage , 3 ολοκληρωμενα 5532 ενα για το volume ενα για το tone control και ενα για την εξοδο εγραφης …. 5532 ειναι , δεν ειναι καμμια διαστημικη τεχνολογια αλλα οταν ο αλλος δει στην πλακετα τυπωμενο το UNITY GAIN OUTPUT BUFFER προφανως θα σου πει “ω ρε φιλε τι ειναι αυτο ? ”

Στο σταδιο εξοδου υπαρχουν τα SAP 15 της SANKEN … τα sap 15 ειναι μια δημιουργια του Ιαπωνα με σκοπο να λυσει σχεδιαστικα και κοστολογικα προβληματα να κανει την πλακετα πιο μικρη και πιο ευκολη Ετσι μεσα στο περιβλημα ενος SAP υπαρχει ενα τρανσιστορ εξοδου , το οδηγο του , και τα εξαρτηματα που παρακολουν και ρυθμιζουν την θερμοκρασια ολου του πακετου ( αρα και την πολωση και την ταξη λειτουργιας )

Δυο πραγματα δεν λειτουργησαν στα SAP το ενα ηταν οτι πολλοι σχεδιαστες τα θεωρησαν σαν ενα ακομα θαυμα της βιομηχανιας του Audio και ξεκινησαν να δουλευουν μαζι τους ειδικα οι εγγλεζοι που τους ενδιαφερει το κοστος παραγωγης και μονταρισματος και οδηγηθηκαν με αυτο τον τροπο σε δυο παγιδες .
Ενα οτι δεν πρεπει σε ολα τα κυκλωματα τα driver να ακολουθουν παντα τα τρανσιστορ εξοδου γιατι πολλες φορες οταν το εξοδου φαει ζορι και ανεβασει θερμοκρασιες ακολουθει μαζι του και το οδηγο που αν ζεσταθει θα ανεβασει και αλλο την πολωση στο εξοδου που ειναι ηδη ζεστο …. Οπως ειπα μεσα στο περιβλημα υπαρχουν εξαρτηματα που παρακολουθουν και ρυθμιζουν την θερμοκρασια ολου του πακετου αλλα μεσα σε καποια ορια Οταν καποιος ξεπερασει αυτα τα ορια ΜΠΟΥΜ …. τα στοιχεια δεν μπορουν να την ρυθμισουν οσο γρηγορα χρειαζεται και οσο σωστα χρειαζεται …
ΤΑ SAP εκλεισαν τον κυκλο τους μια για παντα

Καποιος απο εσας θεωρει το μηχανημα Εγγλεζικη σχεδιαση ? Περιεργως ολα τα πραγματα μεσα του βροντοφωναζουν JAPAN οποτε ο κατα τα αλλα Εγγλεζικος ηχος εχει να κανει με την απλοτητα του κυκλωματος που φροντιζει το σημα να μην περναει απο δεκαδες τσουμπλεκια ( προσφιλης εκφραση της μητρος ) αλλα και απο μερικα αλλα λεπτοτερα πραγματα οπως τα φιλτρα στα διαφορα κυκλωματα γενικα αυτο δινει την ταυτοτητα οχι η κατασκευη ουτε τα υλικα σε αυτη την περιπτωση .
Λυπαμαι αλλα οχι δεν μου αρεσουν αυτα τα μηχανηματα … θεωρω τον βαθμο ασφαλειας τους μαλλον χαμηλο και σε ενα βαθμο με ενοχλει που καποιος πηρε ενα καθαρα Ιαπωνικο κυκλωμα και το σκεβρωσε σε βαθμο τετοιο ωστε να ακουγεται Εγγλεζικο …. ιδανικα θα επρεπε να ειχαν σχεδιασει κατι απολυτα δικο τους που να παιζει οπως ηθελαν αυτοι .
Κατα τα αλλα ειναι αρτια κατασκευη ο Ταιβανεζος εχει κανει γενικα προσεκτικη δουλεια θα ημουν σαφως πιο χαρουμενος με καλυτερης ποιοτητα πυκνωτες ..τα υπολοιπα υλικα του ειναι μια χαρα και γενικα ειναι ενα μηχανημα που με ηπια χρηση οικιακη και ευκολο συγκριτικα φορτιο εξω απο ενα καλο καθαρισμα δεν θα δημιουργησει ποτε προβληματα .
Σακης Πετροπουλος
www.eastelectronics.gr




 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
SERVICE CONNOISSER....
οΚ Aς δουμε και κατι διαφορετικο μια φορα ...Αρχαιο πικαπ ομως κυκλοφορουν πολλα
Στις μερες μας υπαρχει ενα come back του μαυρου πλαστικου δισκου το οποιο καπως ετσι αντιμετωπιζουν οι νεοτεροι ανθρωποι ως come back .

Για τους πιο παλιους αυτο δεν υφισταται το πικαπ και το βινυλιο ηταν παντα εκει που ηταν και απλα σημερα οι νεοι που εχασαν την εποχη του λογο CD, ξεκινανε απο την αρχη και μετα το πρωτο σοκ μπαινουν και αυτοι πολυ πιο μεσα στην φιλοσοφια , τον εθισμο και το μαμουνι που λενε στο χωριο μου .

Θαυμαζω μελη , φιλους , συνεργατες και συναδελφους που πηγαινουν την δουλεια μας πολλες φορες κυριολεκτικα στον ουρανο απο πλευρας σερβις και κοσμετικων παρεμβασεων αλλα και το ηχητικο μερος πολλα επιπεδα πιο πανω Μπραβο παιδια !!!


Το συγεκρριμενο πικαπ ειναι μια μαλλον απλη κατασκευη , κινηση με ιμαντα ,ενα αρκετα βαρυ πλατω επιπεδου Thorens , ενα μοτερ αντιστοιχης τεχνολογιας περιπου οπως τα Thorens με την μονη διαφορα οτι στα Thorens ξερουμε ποιος τους εδωσε τον κινητηρα ( δυστυχως ) ενω σε αυτα οχι . Θα μου αρεσε να πιστευω οτι το μοτερ κατασκευαστηκε για αυτους ...

Το πουλευ ειναι ξεκαθαρη τορνοδουλεια αντιστοιχα και η αλλαγη στροφων εχει ενα αρχεγονο συστημα το οποιο προυποθετει αρκετα μεγαλη ελαστικοτητα στον Ιμαντα για να φυγει απο τις 33 στις 45 γιατη η διαφορα στην διαμετρο ειναι αρκετα μεγαλη ...Στα Ιαπωνικα πικαπ το πουλευ των 33 στροφων συνηθως ειναι 4,5mm παχος στις 45 λιγο πιο πολυ ενω στα CONNOISSER οι 33 στροφες προυποθετουν ενα πουλευ διαμετρου 35 mm περιπου .

Ο συγκεκριμενος αποτελει προβλημα να τον βρει καποιος.
Δεν υπαρχει καπου σε αυτη την διαμετρο και δυστυχως δεν υπαρχει καπου σε υλικο τετοιο ωστε να εχει αρκετη ελαστικοτητα που χρειαζεται για να μεταπηδησει απο 33 σε 45 αλλα παραλληλα να μην πιεζει την αναρτηση του μοτερ και αρα φτανουμε και απο εκει στο σημειο που δεν αλλαζει 33/45
Βρηκαμε υλικο κατασκευασμενο απο σιλικονη και αρα η ελαστικοτητα του ειναι εξαιρετικη μαζι με τεραστια αντοχη και ετσι ο ιμαντας κατασκευαζεται στο χερι για αυτο και για οποιοδηποτε αλλο χρειαστει που δεν εχει ανταλλακτικο .

Απολαυσα την πατεντα που εχουν αυτα τα πικαπ οπου ο διακοπτης που δινει την εκκινηση εχει και ενα μηχανικο μερος το οποιο με το που πατας τον διακοπτη δινεις μια μηχανικη ωθηση στο πλατω για να μην βασανιζεται η καθυστερει το μοτερ να πιασει τις στροφες του ...Brutal αλλα δουλευει μια χαρα .

Ο βραχιονας ειναι κατασκευασμενος απο αυτους αλλα την πληροφορια αυτη δεν την εχω επιβεβαιωσει ...Πηγαζει απο την λογικη οτι τον βραχιονα αυτον δεν θυμαμαι να τον εχω ξαναδει σε αλλο πικαπ .
Στην ηλικα που ειναι καταλαβαινουμε οτι οι αναρτησεις του κινητηρα ειναι για πεταμα αν δεν εχουν ηδη εξαυλωθει απο πανω , τα καλωδια απο οξειδωμενα εως σαπια και θελουν σιγουρα αντικατασταση ...
Οι στροφες ειναι σταθεροτατες , η γωνια του βραχιονα ειναι αριστη και σωστα υπολογισμενη , το σφαλμα αναγνωσης ειναι το μικροτερο δυνατο ....


Το αποτελεσμα ?
πραγματικα δεν ξερω , αναρτησης πικαπ ειναι και εχει την φιλοσοφια ενος Thorens TD 166 αλλα οχι, ουτε οι αναρτησεις ειναι ιδιες ουτε το πλινθ .
Παρολα αυτα οσο μπορεσα να το ακουσω για την ηλικια του παιζει αξιοπρεπως μεν αλλα φαση το παω στο συστημα μου να το αφησω εκει μια εβδομαδα για πιο λεπτομερη αξιολογηση οχι δεν παιζει με τιποτα ....
για αγορα μεταχειρισμενου το θεωρω απιθανο ,
Απο πλευρας σερβις τα παντα ειναι εφικτα εκτος απο προβλημα σε κινητηρα το οποιο παρολα αυτα και παρολη την ηλικια του για την ωρα δεν εχιε σκασει ουτε ενα .
Ηχητικα οπως περιγραψα πιο πανω


καλη συνεχεια
Σακης Πετροπουλος
245363478_6922560584436637_5498945046079960654_n.jpg
 

Attachments




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.234
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top