Εμ, δε μ αφήνουν να αγιάσω...


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Μαρίνε το αν μοιάζει και με τι μοιάζει ο θόρυβος ενός τροφοδοτικού μου είναι εντελώς αδιάφορο γιατί ΔΕΝ είναι θόρυβος επιφανείας, κάτι που και η γιαγιά μου άλλωστε ξέρει τι ακριβώς είναι. Είναι τουλάχιστον αδόκιμος ο όρος που χρησιμοποιεί ο συντάκτης και αν εννοεί τα πραγματικό θόρυβο επιφανείας (αυτό φαίνεται) τότε είναι και ακατάλληλος. Αυτή είναι η άποψη ενός ορθολογιστή γιατί πολύ απλά όταν διαβάσει το άρθρο κάποιος, θα καταλάβει άλλα αντί άλλων.

Ακόμη και φίλοι να είστε, δεν μπορώ να καταλάβω τις αιτίες υπεράσπισής σου, κάτι που δείχνει πόσο αντί ορθολογιστής είσαι, δηλαδή πόσο εύκολα μπορείς να παραμερίσεις την πραγματικότητα για να δικαιολογήσεις μια κοτσάνα.

Δυστυχώς, αυτό που δεν καταλαβαίνεις (εδώ και πολύ καιρό) είναι ότι ο εντοπισμός της κοτσάνας, είναι ΧΡΕΟΣ σου, τόσο ως χομπίστας όσο και ως επαγγελματίας και μόνον το αντίθετο είναι κοροϊδία των πάντων. Ένα παραπάνω δηλαδή που είσαι επαγγελματίας, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δέχεσαι τέτοιες λογικές στην δουλειά σου, ήτοι να πορευθούμε όλοι υπό την λογική της κοτσάνας αφήνοντάς την ασχολίαστη. Κάτι τέτοιο αποδεικνύει μεροληπτική συμπεριφορά, συμπεριφορά που ένας χομπίστας δεν έχει λόγους να ακολουθεί.
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Νίκος Τσαρουχάς said:
....ΔΕΝ είναι θόρυβος επιφανείας, κάτι που και η γιαγιά μου άλλωστε ξέρει τι ακριβώς είναι.
Τι είν' τούτο εγγόνι μου; :p :lol:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Νίκος Τσαρουχάς said:
Ακόμη και φίλοι να είστε
Ο LUXMAN, όπως και η γηραιά Αλβιών, δεν έχει φίλους και εχθρούς: έχει μόνο συμφέροντα.
 



Μηνύματα
227
Reaction score
3
Πού να αγιάσεις, μαύρε μου (άντε, κόκκινε)...

...με τσιτάτα σαν το ακόλουθο (ίδιο περιοδικό, ίδιο τεύχος, σελ.63) στη δοκιμή ηχείου made in Switzerland:
"...οι μονάδες του ηχείου είναι φυσικά το εκπληκτικό ταινίας (ribbon) τουίτερ, ένα μιντρέιντζ κι ένα γούφερ. Υπάρχουν δύο οπές εκτόνωσης χαμηλών, οι οποίες συντονίζονται σε διαφορετικές χαμηλές συχνότητες. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να ανοίξω το ηχείο για να το εξετάσω από μέσα, γιατί δεν είμαι κλειδαράς...Πού να ανοίξεις αυτό το χρηματοκιβώτιο; Πάντως, και για να τελειώνουμε με κάποιους που τραβούν μεγάλο ζόρι με τα τεχνικά, δε θα κάθομαι τώρα να αντιγράφω τι λένε τα τεχνικά εγχειρίδια των εταιρειών. Για μένα ισχύει το: ή παίζει ή δεν παίζει. Τίποτα άλλο..."
Μάλιστα.

Τα "τεχνικά" (sic) για τα οποία τραβάμε ορισμένοι ζόρι, προφανώς δεν απασχολούν τον καθ' ύλην αρμόδιο να μάς ξεστραβώσει.
Βαριά τεχνικά δηλαδή, όπως τι σόι να είναι το ταινίας τουίτερ (και όχι τουίτερ ταινίας, ποιητική αδεία), το μιντρέιντζ και το γούφερ.
'Η και βαρύτερα, όπως τι σόι να είναι αυτή η μεταλλική καμπίνα από μέσα, πώς να υλοποιείται το κύκλωμα διαχωρισμού ή οι οπές εκτόνωσης, που συντονίζονται σε διαφορετικές χαμηλές συχνότητες (ξανά sic), πόσος να είναι ο ωφέλιμος όγκος και πάει λέγοντας.

Το τρισέλιδο κείμενο της δοκιμής εξαντλείται σε μια περιγραφικότατη παρουσίαση της κατασκευάστριας εταιρείας -ειρήσθω εν παρόδω, σχεδιάζει και υλοποιεί η ίδια τα μεγάφωνα που χρησιμοποιεί- σε μια ισχνή περιγραφή του δοκιμίου (με μεσότιτλο "Λίγη Γνώση" -ξανά μανα sic) και σε μια εκτεταμένη περιγραφή των ακουστικών εντυπώσεων, που καταλήγει με την ρητορική ερώτηση "Μήπως η ακρόαση με το C-40 (τιμή...γειά σας) θα ήταν ακρόαση ζωής;" και τη στάμπα 4,61 πράσινων αστεριών.

Αν ο φίλτατος συντάκτης είχε κάνει τον κόπο να κάνει μια απλή αναζήτηση στο ιντερνέτιον, θα έπεφτε αμέσως στη διεύθυνση:
http://www.piega.info/showthread.php, που είναι ένα φόρουμ των φανατικών της φίρμας, σε κλασικό vbulletin περιβάλλον.
Εκεί θα έβλεπε, έστω και αν δεν γνωρίζει την γερμανική γλώσσα, ότι το εν λόγω ηχείο αποτελεί μέλος μιας πενταμελούς οικογένειας ηχείων, ήγουν δεν είναι τίποτε περισσότερο από τα front ηχεία σε ένα dedicated 5.1 πακέτο και, σαν τέτοια, δηλαδή σχεδιασμένα να λειτουργούν μαζί με υπογούφερ, δεν είναι ποτέ δυνατό να αξιολογηθούν ως μεμονωμένες μονάδες, στο πλαίσιο μιας δικάναλης ακρόασης.
Δε βαριέσαι, λεπτομέρειες για τους "κάποιους που τραβάνε ζόρι με τα τεχνικά".

Τουλάχιστον, μάθαμε και κάτι νέο: η μετάφραση στα καθ' ημάς του WAF είναι ΔΑΖ (Δείκτης Αποδοχής Συζύγου).
Τώρα, βέβαια, από πότε η λέξη "σύζυγος" ξεκινά με "Ζ", είναι άλλο θέμα.
Και μάλλον τεχνικής φύσεως, οπότε ας μην τραβήξουμε και γι' αυτό κανένα ζόρι και πάθουμε και τίποτα...//;-)
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Κώστας Κόγιας said:
LUXMAN said:
Κώστας Κόγιας said:
................................ Άντε, γιατί έχω κάτι 78άρια που θέλω να κάνω mp3…

Ελπιζω να αστειευεσε
Γιατί;
Γιατι το MP3 "ακουγεται" μονο απο κουφους .
 


LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
RDoherty said:
Νίκος Τσαρουχάς said:
Ακόμη και φίλοι να είστε
Ο LUXMAN, όπως και η γηραιά Αλβιών, δεν έχει φίλους και εχθρούς: έχει μόνο συμφέροντα.



Καλυτερα παρα ατελειωτη ξυνιλα .
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.973
Reaction score
23.080
LUXMAN said:
Κώστας Κόγιας said:
LUXMAN said:
Κώστας Κόγιας said:
................................ Άντε, γιατί έχω κάτι 78άρια που θέλω να κάνω mp3…

Ελπιζω να αστειευεσε
Γιατί;
Γιατι το MP3 "ακουγεται" μονο απο κουφους .
Η κλασική αντίδραση ενός χαϊεντά. Τόννοι εγωισμού, αφορισμοί προς αυτούς που "του τη λένε", και από γνώσεις, μαύρα μεσάνυχτα. Τουλάχιστον από μπύρες σκαμπάζεις τίποτα ρε; Να κάνουμε ένα τυφλό τεστάκι με δυό τρεις Pilsener; Ή μήπως προτιμάς άλλες γεύσεις;
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Re: Πού να αγιάσεις, μαύρε μου (άντε, κόκκινε)...

Σπύρος Κωστόπουλος said:
...με τσιτάτα σαν το ακόλουθο (ίδιο περιοδικό, ίδιο τεύχος, σελ.63) στη δοκιμή ηχείου made in Switzerland:
"...οι μονάδες του ηχείου είναι φυσικά το εκπληκτικό ταινίας (ribbon) τουίτερ, ένα μιντρέιντζ κι ένα γούφερ. Υπάρχουν δύο οπές εκτόνωσης χαμηλών, οι οποίες συντονίζονται σε διαφορετικές χαμηλές συχνότητες. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να ανοίξω το ηχείο για να το εξετάσω από μέσα, γιατί δεν είμαι κλειδαράς...Πού να ανοίξεις αυτό το χρηματοκιβώτιο; Πάντως, και για να τελειώνουμε με κάποιους που τραβούν μεγάλο ζόρι με τα τεχνικά, δε θα κάθομαι τώρα να αντιγράφω τι λένε τα τεχνικά εγχειρίδια των εταιρειών. Για μένα ισχύει το: ή παίζει ή δεν παίζει. Τίποτα άλλο..."
Μάλιστα.
Είπα να μην ασχοληθώ πάλι με τον συγγραφέα, διότι στο κάτω-κάτω δεν είναι και ο χειρότερος, αλλά (όπως λέει περίπου και ο τίτλος) "δεν μ' αφήνετε ν' αγιάσω" :lol: Στις εύστοχες παρατηρήσεις του Σπύρου θα ήθελα να προσθέσω άλλη μία: τι σημαίνει "παίζει ή δεν παίζει"? Δέχομαι ότι "παίζει". Κάνει 3.500 ευρώ. Άλλα ηχεία που έχουν παρόμοιο κόστος "παίζουν ή δεν παίζουν"? Και όσα "παίζουν", "παίζουν" το ίδιο? Αν όχι, ποιός οι διαφορές στο "παίξιμο"? Και πώς συμβιβάζεται το "παίζει ή δεν παίζει" (1 ή 0, δυαδικό το σύστημα δηλαδή) με το 4.61? Πόσο καλύτερα "παίζει" ένα του 4.60 και πόσο ένα του 4.62?

Άντε να προσθέσω κι άλλη μία παρατήρηση: το ηχείο αυτό ελαττώματα δεν έχει? Μόνο ύμνους διάβασα για το πώς "παίζει". Άρα μηπως "παίζει" για 5.00 (προσέξτε το δεύτερο δεκαδικό παρακαλώ!)? Μάλλον όχι, διότι ο συγγραφεύς ήτο πλέον ή σαφής: 4.61. Άρα? Από πού αφαιρούνται τα 39 εκατοστά της μονάδος που του στερούν το απόλυτο 5.00? Από το βαθύ μπάσσο μόνο? Δηλαδή από τα 40, 50, 60 σου λέω εγώ, Hz και πάνω, το ηχείο είναι του 5.00? Αναπάντητα ερωτήματα.

Και κάτι τελευταίο: το "αμβλυμένα", συγγραφεύ, δεν γράφεται "αμβλυΜΜένα". Ίσως σας πρόδωσε το Word σας. Ίσως και όχι. Τέλος πάντων, για να μάθετε και κάτι (επειδή διαβάζετε και το ξέρω), οι μετοχές των ρημάτων εις -ύνω γράφονται με ένα Μ. Αμβλύνω-αμβλυμένος, λύνω-λυμένος, χύνω-χυμένος. Αφιερωμένο εξαιρετικά το τελευταίο 8)
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.973
Reaction score
23.080
Αμ, έχει και τρις χειρότερα. Γιααααα δώστε βάση:

«Το πρόσθετο πρόβλημα είναι ότι με τα 870mV», (σ.σ.: ολογράφως, οκτακόσια εβδομήντα μιλιβόλτ), «που δίνει η μια και μόνη λυχνία στην προενίσχυση o VP-16 δεν έχει αρκετό gain. Θα χρειαστείτε πολύ συχνά να περάσετε τη μέση σε ένταση. Από την άλλη, η χαμηλή ευαισθησία σημαίνει πως δε θα φτάσει εύκολα στην περιοχή του κόρου για να ανέβει πολύ η παραμόρφωση. Πάντως, με ένα αναίσθητο ηχείο το ζόρι του ενισχυτή ακούγεται σε σύγχρονες DSD ηχογραφήσεις κλασικής μουσικής, που έχουν πολύ χαμηλές μέσες στάθμες, ο ενισχυτής θα δυσκολευτεί να παίξει αρκετά δυνατά στις κορυφές».

Και το πιο ωραίο είναι στην έναρξη του άρθρου: «Η πρώτη μου επαφήμε τον Dared VP-16 έγινε στην κρεβατοκάμαρα μιας φίλης».

Ρε τί κάθομαι και διαβάζω Κυριακάτικα! Καλά ρε παλικάρι μου, εντάξει με την πρώτη επαφή, μάγκας και ωραίος, αλλά η γυναίκα σου το ξέρει; Ή μήπως αποκλείεται να το μάθει, επειδή δε διαβάζει τέτοιου είδους περιοδικά; Όσο για τα υπόλοιπα, τί να πω, ειλικρινά, από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς...

Aχχχ, αυτή η μέση! Πώς μ' αρέσει να περνάω απ' αυτή, κι ας μην είναι στην κρεβατοκάμαρα! Και, βέβαια, μόλις την περάσω τη μέση, εντείνομαι ρε παιδί μου. Εντείνομαι!!!
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Είναι πολύ κακό να περνάει τη μέση το Volume, πολύ κακό σας λέω: εκνευρίζονται τα ηλεκτρόνια επειδή νιώθουν βαθιά στα quark τους την στυγνή εκμετάλλευση ηλεκτρονίου από άνθρωπο. Αν συνεχίσουμε έτσι, θα σχηματίσουν ηλεκτρονιο-Σοβιέτ και θα κάνουν έφοδο στα Χειμερινά Ανάκτορα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.481
Reaction score
144.360
Εγώ δηλαδή που έχω το Volume συνέχεια στο τέρμα έχω αφηνιασμένα ηλεκτρόνια και είμαι και πολύ κακός ε? :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Θα το πληρώσεις ακριβά. Θα εκτελεσθείς σαν τον Τσάρο Νικόλαο στο Γιεκατερίνμπουργκ.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Ασχετη ερωτηση, τι ειναι θορυβος επιφανειας? Υπαρχει και "υπογειος" θορυβος? Αν ναι τι ειναι αυτος?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.959
Μηνύματα
3.035.888
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top