Ναι μπεμπε λιλή.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Ναι μπεμπε λιλή.
Ναι μπεμπε λιλή.
.. αυτο που καταλαβα (αν καταλαβα, αν φημιζομαι ακομα για κατι ειναι για τις τηλεπαθησιακες μου ιδιοτητες/ικανοτητες) οτι θελεις να πεις ειναι οτι το ιδιο ζευγος ηχειωναυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσεις οι έμμεσες πχ του 3. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3με διαφορά φάσεις.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο.
δηλαδή Χάρη μου θα μου επιτρέπεις να σε προσφωνώ αχμάκη μιας και σημαίνει όλα τα ανωτέρω ε??κάτι τοπικό δικό μας....
δηλώνει ευφυΐα,οξύνοια,εξυπνάδα,ευστροφία κλπ κλπ....
Έχω την εντύπωση ότι το νήμα έχει καταντήσει πολύ κουραστικό.
Έχετε πολύ κουράγιο πάντως.
Εγώ με τα άτομα αυτά δε θα ασχολιόμουν καθόλου,είναι τραγικοί.
Για τον Λέανδρο λέω και τον γιαννννννη.
Πόση υπομονή που έχετε,σας βγάζω το καπέλο.
Το ποσοστό έμμεσης προς άμεσης ηχητικής ενέργειας που θα λαμβάνεται στη θέση ακρόασης έχει δύο κύριους συντελεστές : ο πρώτος αφορά στην ακουστική συμπεριφορά του χώρου και ο δεύτερος στην πολική απόκριση του ίδιου του ηχείου ως πηγής σε συνδυασμό με τη γωνία απόκλισης του ακροατή από τον κεντρικό άξονα του ηχείου οριζόντιο και κατακόρυφο.αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσης οι έμμεσες πχ του 3 σε σχέση με τα υπόλοιπα ηχεία. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3 με διαφορά φάσης σε σχέση με τα υπόλοιπα και στην ίδια φάση με τα ε3.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Τώρα αν με κάποια βοηθήματα χώρου απσβέσουμε ή διαθλάσουμε τις έμμεσες είναι κάτι που όντως γίνεται αλλά...στη παρούσα φάση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!!
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο.
Bhutia said:Καθώς η πλειοψηφία των οικιακών ακροάσεων γίνεται σε αποστάσεις από ηχεία μεγαλύτερες της κρίσιμης που ισχύει για δεδομένο χώρο και πολική διασπορά πηγών,αυτό σημαίνει ότι σ'εκείνες τις θέσεις επικρατεί το πεδίο αντήχησης έναντι του άμεσου ήχου.Συμπεραίνεται λοιπόν ότι η φασματική κατανομή του πεδίου αντήχησης θα είναι...κρίσιμη για την αντιλαμβανόμενη απόδοση ενός ηχοσυστήματος.Σημειωτέον ότι ο συντελεστής απορρόφησης για τα συνήθη οικιακά υλικά (χαλιά,κουρτίνες,καναπέδες,ντουλάπες κτλ) εμφανίζει διακύμανση-συχνά ισχυρή- ανάμεσα σε διαφορετικές οκτάβες.
Η σύνθεση του πεδίου αντήχησης επηρεάζει έμμεσα την προσλαμβανόμενη ευκρίνεια και ανάλυση δεδομένου συστήματος,την αντίληψη των δυναμικών αντιθέσεων και μεταβατικών στο πρόγραμμα,αλλά και των περιβόητων...χροιών.
...
Γιά τη διατήρηση της καταληπτότητας εντός λ.χ. ψηλοτάβανου χώρου απαιτείται τοποθέτηση συμπληρωματικών ηχείων (delayed speakers).Γιά την ορθή πραγματοποίηση,οφείλει να υπολογιστεί η Κρίσιμη απόσταση.
Όταν ο ακροατής βρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη της Κρίσιμης,πληθώρα φαινομένων κτενωτού φίλτρου νοθεύουν την αντίληψη του αρχικού ηχητικού σήματος εξαιτίας των πολλαπλών ανακλάσεων που έχουν μεσολαβήσει,μειώνοντας την ευκρίνεια.Επομένως λαμβάνεται φροντίδα τοποθέτησης βοηθητικών ηχείων σε αποστάσεις όπου η καταληπτότητα αρχίζει να χάνεται και η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρις ότου ολόκληρος ο χώρος να καλύπτεται με απόδοση άμεσου ήχου σε στάθμη 6dB πάνω από εκείνη του πεδίου αντήχησης για το δεδομένο χώρο.
...
[/QUOTE}
αχ που ναι οι καλες εποχες παλια, που διναμε και ραντεβου στο Βολο για ξυλο....
θα στρωσεις και συ , που θα παει, αρχη ειναι ακομα!!Έχω χάσει τέτοια φάση?
Δεν μου αρέσει καθολου να μην σεβόμαστε τους συνομιλητές μας...το θεωρώ έλειψη παιδείας.
Ευχαριστώ και ο ίδιος για την εμπιστοσύνη σου και θεωρώ ότι κατανοείς πλέον το όλον ζήτημα,αφού επικροτείς την απαιτούμενη διαφορά κατά 6dB τουλάχιστον μεταξύ άμεσης κι έμμεσης ενέργειας στη θέση ακροατή που αναφέρθηκε από την παραπομπή και καλώς ή κακώς μπορεί να προσφέρεται απλόχερα με την άνοδο στο πλήθος πηγών για την άμεση που ευαγγελίζεται η πολυκαναλική αρχιτεκτονική.bhutia...
ευχαριστώ και πάλι!
Η μόνη περίπτωση κάποιος να ακούσει έμμεσους ήχους χωρίς να υπάρχει άμεσος ήχος...είναι να υποφέρει από εμβοές
Το μόνο επιλήψιμο είναι ότι αλλοιώνεται γι αρκετές σελίδες ο χαρακτήρας του αυθεντικού νήματος με περιττές παραφυάδες.@jiovani75 γιατι δεν του το ειπες κατ'ευθειαν τοσες σελιδες (ενα αοριστο ερωτημα κειμενεται για αμεσες και εμεσες ακτινοβολιες ) , αλλα θιχτηκες που καποιος μιλησε λιγακι ασχημα ?
... ουτε εγω συμφωνω με τον τροπο που εγινε, μην παρερμηνευτει.
η βοήθεια σου μεγάλη!Ευχαριστώ και ο ίδιος για την εμπιστοσύνη σου και θεωρώ ότι κατανοείς πλέον το όλον ζήτημα,αφού επικροτείς την απαιτούμενη διαφορά κατά 6dB τουλάχιστον μεταξύ άμεσης κι έμμεσης ενέργειας στη θέση ακροατή που αναφέρθηκε από την παραπομπή και καλώς ή κακώς μπορεί να προσφέρεται απλόχερα με την άνοδο στο πλήθος πηγών για την άμεση που ευαγγελίζεται η πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
αχ που ναι οι καλες εποχες παλια, που διναμε και ραντεβου στο Βολο για ξυλο....
καποιος να μου συνταγογραφησει χαπια αμεσα.αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσης οι έμμεσες πχ του 3 σε σχέση με τα υπόλοιπα ηχεία. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3 με διαφορά φάσης σε σχέση με τα υπόλοιπα και στην ίδια φάση με τα ε3.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Τώρα αν με κάποια βοηθήματα χώρου απσβέσουμε ή διαθλάσουμε τις έμμεσες είναι κάτι που όντως γίνεται αλλά...στη παρούσα φάση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!!
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο.
Εδώ το δούλεμα της αρκούδας πέφτει εκατέρωθεν και μου λες για σεβασμό.Νομίζω πως δεν μας τιμάει να εκφραζόμαστε με αυτόν τον τρόπο για κανένα μέλος-συνφορουμιτη.....
Όλοι μας έχουμε βγάλει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαστε με το χόμπι και δικά μας ,προσωπικά συμπεράσματα.
Μπορεί πολλά να είναι λάθος.......
Γιαυτο γίνεται η συζήτηση .... το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν σταθερές ( στάνταρ) συνθήκες προβληματισμού.
Γιαυτο και οι αντίθετες απόψεις.
Παράδειγμα . Μιλάμε για άμεσες και έμμεσες ανακλασεις χωρίς να έχει προσδιοριστεί η απόσταση των ηχείων από τους τοίχους. Δεν έχει προσδιοριστεί το μέγεθος του δωματίου και το είδος του. Δεν έχουν καθοριστεί οι στάθμες ( πολύ σημαντικο) . Δεν έχει καθοριστεί η διάταξη των ηχείων ( υπάρχουν home cinema όπου τα σαραουντ Ηχεια είναι αντεστραμμένα προς τους τοίχους ώστε να προσλαμβάνονται μόνο έμμεσες .....) και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που μπορεί να επιρεαζουν το αποτέλεσμα ....
Σε κάθε περίπτωση παρακαλώ πολύ να απαντάμε με σεβασμό και κατανόηση . Εκτός από δυο-Τρεις εδώ μέσα οι υπόλοιποι δυστυχώς δεν τα ξέρουμε όλα .......υπομονή και βοήθεια η αλλάξτε θέμα ( υπάρχει και αυτή η επιλογή)
1 πρόταση 59 λέξεις, πες τη με μια ανάσα λέανδρε, με κλειστά τα μάτια. Χωρίς να διαβάζεις.Ευχαριστώ και ο ίδιος για την εμπιστοσύνη σου και θεωρώ ότι κατανοείς πλέον το όλον ζήτημα,αφού επικροτείς την απαιτούμενη διαφορά κατά 6dB τουλάχιστον μεταξύ άμεσης κι έμμεσης ενέργειας στη θέση ακροατή που αναφέρθηκε από την παραπομπή και καλώς ή κακώς μπορεί να προσφέρεται απλόχερα με την άνοδο στο πλήθος πηγών για την άμεση που ευαγγελίζεται η πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
ντόκτορ,1 πρόταση 59 λέξεις, πες τη με μια ανάσα λέανδρε, με κλειστά τα μάτια. Χωρίς να διαβάζεις.
άλλο επίπεδο λέμε!!Εδώ το δούλεμα της αρκούδας πέφτει εκατέρωθεν και μου λες για σεβασμό.
Λούστους.