Ενεργά Ηχεία



Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.568
Reaction score
37.875
αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσεις οι έμμεσες πχ του 3. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3με διαφορά φάσεις.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο. :smile:
.. αυτο που καταλαβα (αν καταλαβα, αν φημιζομαι ακομα για κατι ειναι για τις τηλεπαθησιακες μου ιδιοτητες/ικανοτητες) οτι θελεις να πεις ειναι οτι το ιδιο ζευγος ηχειων
στην ιδια θεση (και ακροασης και τοποθετησης - ταυτοχρονα (...) σε δικαναλο ή πολυκαναλο).
στον ιδιο χωρο δηλαδη με μεταβλητη μονο την ενταση.
- αν εχουν τον ιδιο λογο γενικα ή στη θεση ακροασης?
- και το πορισμα τι θα το κανεις ?
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
κάτι τοπικό δικό μας....
δηλώνει ευφυΐα,οξύνοια,εξυπνάδα,ευστροφία κλπ κλπ.... :lolsign: :lol:
δηλαδή Χάρη μου θα μου επιτρέπεις να σε προσφωνώ αχμάκη μιας και σημαίνει όλα τα ανωτέρω ε?? :smile:
 
Last edited:

P

PMC

Guest
Έχω την εντύπωση ότι το νήμα έχει καταντήσει πολύ κουραστικό.
Έχετε πολύ κουράγιο πάντως.
Εγώ με τα άτομα αυτά δε θα ασχολιόμουν καθόλου,είναι τραγικοί.
Για τον Λέανδρο λέω και τον γιαννννννη.
Πόση υπομονή που έχετε,σας βγάζω το καπέλο.

Νομίζω πως δεν μας τιμάει να εκφραζόμαστε με αυτόν τον τρόπο για κανένα μέλος-συνφορουμιτη.....
Όλοι μας έχουμε βγάλει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαστε με το χόμπι και δικά μας ,προσωπικά συμπεράσματα.
Μπορεί πολλά να είναι λάθος.......

Γιαυτο γίνεται η συζήτηση .... το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν σταθερές ( στάνταρ) συνθήκες προβληματισμού.
Γιαυτο και οι αντίθετες απόψεις.
Παράδειγμα . Μιλάμε για άμεσες και έμμεσες ανακλασεις χωρίς να έχει προσδιοριστεί η απόσταση των ηχείων από τους τοίχους. Δεν έχει προσδιοριστεί το μέγεθος του δωματίου και το είδος του. Δεν έχουν καθοριστεί οι στάθμες ( πολύ σημαντικο) . Δεν έχει καθοριστεί η διάταξη των ηχείων ( υπάρχουν home cinema όπου τα σαραουντ Ηχεια είναι αντεστραμμένα προς τους τοίχους ώστε να προσλαμβάνονται μόνο έμμεσες .....) και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που μπορεί να επιρεαζουν το αποτέλεσμα ....

Σε κάθε περίπτωση παρακαλώ πολύ να απαντάμε με σεβασμό και κατανόηση . Εκτός από δυο-Τρεις εδώ μέσα οι υπόλοιποι δυστυχώς δεν τα ξέρουμε όλα .......υπομονή και βοήθεια η αλλάξτε θέμα ( υπάρχει και αυτή η επιλογή)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσης οι έμμεσες πχ του 3 σε σχέση με τα υπόλοιπα ηχεία. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3 με διαφορά φάσης σε σχέση με τα υπόλοιπα και στην ίδια φάση με τα ε3.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Τώρα αν με κάποια βοηθήματα χώρου απσβέσουμε ή διαθλάσουμε τις έμμεσες είναι κάτι που όντως γίνεται αλλά...στη παρούσα φάση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!!
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο. :smile:
Το ποσοστό έμμεσης προς άμεσης ηχητικής ενέργειας που θα λαμβάνεται στη θέση ακρόασης έχει δύο κύριους συντελεστές : ο πρώτος αφορά στην ακουστική συμπεριφορά του χώρου και ο δεύτερος στην πολική απόκριση του ίδιου του ηχείου ως πηγής σε συνδυασμό με τη γωνία απόκλισης του ακροατή από τον κεντρικό άξονα του ηχείου οριζόντιο και κατακόρυφο.

Τα δε προς σύγκριση μεγέθη δεν είναι γραμμικά αλλά λογαριθμικά.Και υπάρχουν συναφή σκαλοπάτια ως προς την υπερίσχυση του ενός ή άλλου μεγέθους.

Όλες οι παράμετροι έχουν διευκρινιστεί στις παρακάτω καταχωρήσεις:
Bhutia said:
Καθώς η πλειοψηφία των οικιακών ακροάσεων γίνεται σε αποστάσεις από ηχεία μεγαλύτερες της κρίσιμης που ισχύει για δεδομένο χώρο και πολική διασπορά πηγών,αυτό σημαίνει ότι σ'εκείνες τις θέσεις επικρατεί το πεδίο αντήχησης έναντι του άμεσου ήχου.Συμπεραίνεται λοιπόν ότι η φασματική κατανομή του πεδίου αντήχησης θα είναι...κρίσιμη για την αντιλαμβανόμενη απόδοση ενός ηχοσυστήματος.Σημειωτέον ότι ο συντελεστής απορρόφησης για τα συνήθη οικιακά υλικά (χαλιά,κουρτίνες,καναπέδες,ντουλάπες κτλ) εμφανίζει διακύμανση-συχνά ισχυρή- ανάμεσα σε διαφορετικές οκτάβες.
Η σύνθεση του πεδίου αντήχησης επηρεάζει έμμεσα την προσλαμβανόμενη ευκρίνεια και ανάλυση δεδομένου συστήματος,την αντίληψη των δυναμικών αντιθέσεων και μεταβατικών στο πρόγραμμα,αλλά και των περιβόητων...χροιών.
...
Γιά τη διατήρηση της καταληπτότητας εντός λ.χ. ψηλοτάβανου χώρου απαιτείται τοποθέτηση συμπληρωματικών ηχείων (delayed speakers).Γιά την ορθή πραγματοποίηση,οφείλει να υπολογιστεί η Κρίσιμη απόσταση.

Όταν ο ακροατής βρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη της Κρίσιμης,πληθώρα φαινομένων κτενωτού φίλτρου νοθεύουν την αντίληψη του αρχικού ηχητικού σήματος εξαιτίας των πολλαπλών ανακλάσεων που έχουν μεσολαβήσει,μειώνοντας την ευκρίνεια.Επομένως λαμβάνεται φροντίδα τοποθέτησης βοηθητικών ηχείων σε αποστάσεις όπου η καταληπτότητα αρχίζει να χάνεται και η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρις ότου ολόκληρος ο χώρος να καλύπτεται με απόδοση άμεσου ήχου σε στάθμη 6dB πάνω από εκείνη του πεδίου αντήχησης για το δεδομένο χώρο.
1582127105020.png

...


[/QUOTE}
 

Μηνύματα
1.768
Reaction score
2.803
Πολύ soft το νήμα σε σχέση με άλλα του παρελθόντος και με τους ίδιους συμμετέχοντες. :geek:
Σε λίγο δεν θα ξαφνιαστεί ο υποψιασμένος αναγνώστης αν δει διαλόγους όπως "να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου αγαπητέ μου Λέανδρε γιατί θεωρώ την άποψή σου κάπως υπερβολική" η "παρακαλώ Κώστα μου, το δικάναλο είναι απαραίτητος συμβιβασμός για την πλειοψηφία των audiophiles σε τυπικούς χώρους σαλονιών'" κ.λ.π....
Σφαχτείτε ρε σαπάκια να ανέβει η επισκεψιμότητα του site... :vinsent::vinsent::vinsent::smg::smg::smg::lolsign:
 


P

PMC

Guest
αχ που ναι οι καλες εποχες παλια, που διναμε και ραντεβου στο Βολο για ξυλο....

:roflmao: :rolleyes:

Έχω χάσει τέτοια φάση? :lolsign:

Δεν μου αρέσει καθολου να μην σεβόμαστε τους συνομιλητές μας...το θεωρώ έλειψη παιδείας.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.883
Reaction score
34.285
Έχω χάσει τέτοια φάση? :lolsign:

Δεν μου αρέσει καθολου να μην σεβόμαστε τους συνομιλητές μας...το θεωρώ έλειψη παιδείας.
θα στρωσεις και συ , που θα παει, αρχη ειναι ακομα!!
:roflmao: :p

( ε καπετανιε, σορυ ε , σορυ ε ?)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
bhutia...

ευχαριστώ και πάλι!

Η μόνη περίπτωση κάποιος να ακούσει έμμεσους ήχους χωρίς να υπάρχει άμεσος ήχος...είναι να υποφέρει από εμβοές
Ευχαριστώ και ο ίδιος για την εμπιστοσύνη σου και θεωρώ ότι κατανοείς πλέον το όλον ζήτημα,αφού επικροτείς την απαιτούμενη διαφορά κατά 6dB τουλάχιστον μεταξύ άμεσης κι έμμεσης ενέργειας στη θέση ακροατή που αναφέρθηκε από την παραπομπή και καλώς ή κακώς μπορεί να προσφέρεται απλόχερα με την άνοδο στο πλήθος πηγών για την άμεση που ευαγγελίζεται η πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.568
Reaction score
37.875
@jiovani75 γιατι δεν του το ειπες κατ'ευθειαν τοσες σελιδες (ενα αοριστο ερωτημα κειμενεται για αμεσες και εμεσες ακτινοβολιες ) , αλλα θιχτηκες που καποιος μιλησε λιγακι ασχημα ?
... ουτε εγω συμφωνω με τον τροπο που εγινε, μην παρερμηνευτει.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
@jiovani75 γιατι δεν του το ειπες κατ'ευθειαν τοσες σελιδες (ενα αοριστο ερωτημα κειμενεται για αμεσες και εμεσες ακτινοβολιες ) , αλλα θιχτηκες που καποιος μιλησε λιγακι ασχημα ?
... ουτε εγω συμφωνω με τον τροπο που εγινε, μην παρερμηνευτει.
Το μόνο επιλήψιμο είναι ότι αλλοιώνεται γι αρκετές σελίδες ο χαρακτήρας του αυθεντικού νήματος με περιττές παραφυάδες.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Ευχαριστώ και ο ίδιος για την εμπιστοσύνη σου και θεωρώ ότι κατανοείς πλέον το όλον ζήτημα,αφού επικροτείς την απαιτούμενη διαφορά κατά 6dB τουλάχιστον μεταξύ άμεσης κι έμμεσης ενέργειας στη θέση ακροατή που αναφέρθηκε από την παραπομπή και καλώς ή κακώς μπορεί να προσφέρεται απλόχερα με την άνοδο στο πλήθος πηγών για την άμεση που ευαγγελίζεται η πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
η βοήθεια σου μεγάλη!
η επιμονή σου στο ν'ακούς ο ίδιος δικάναλα επίσης!!!
ευχαριστώ bhutia!!
η πολυκάναλη αρχιτεκτονική εκ των πραγμάτων είναι εξαιρετικά δύσκολη στην εφαρμογή της στον ιδιαίτερο χώρο μου τόσο ακουστικά, όσο ιδιαιτέρως αισθητικά!!
Εννοείται ότι θα παραμείνω δικάναλος και..πικαπάκιας εξελίσσοντας το όσο καλύτερα μπορώ με βάση πάντα τις οικονομικές και αισθητικές δυνατότητες μου!
το λινκ σου θέλει μελέτη και χρόνο αλλά θα το μελετήσω!
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.568
Reaction score
37.875
.. καθημερινο φαινομενο εδω και καιρο, με αποτελεσμα να προσφερει λιγοτερο εστω καποια Τερψη(ως μουσα) και περισσοτερο τη θεια μου απο του χωριου την Ευτερπη..απο το κατω μαχαλα, που φωναζε στη μανα μου, πες του μαιμου να βγει στην αγορα περναειιιιιιι το τσιρκουυυυυ... .
 


Μηνύματα
15.030
Reaction score
20.784
Όχι δεν κατάλαβες και δεν συμφωνείς
αυτό που περιγράφεις είναι απόλυτα λογικό αν μας ενδιαφέρει η μέση τιμή του ψ ως απόλυτο νούμερο..
Ως εδώ συμφωνούμε θέλω να πιστεύω!..
Κατανοητό και ως ένα βαθμό το κομμάτι της χρονικής ισοστάθμισης, αυτή καθ'αυτή όμως η χρονική ισοστάθμιση, δεν επηρεάζει μόνο τις έμμεσες ακτινοβολίες μιας και κατά γενική παραδοχή θέλω να πιστεύω, για να δημιουργηθούν έμμεσες προϋποθέτουν άμεσες! το ότι θα έχουν διαφορά φάσης οι έμμεσες πχ του 3 σε σχέση με τα υπόλοιπα ηχεία. δηλαδή οι ε3, αντίστοιχα θα είναι και οι άμεσες α3 με διαφορά φάσης σε σχέση με τα υπόλοιπα και στην ίδια φάση με τα ε3.
η ουσία δεν αλλάζει, το κάθε ηχείο θα "βαράει" με το δικό του ψ, είτε εντός φάσης είτε εκτός φάσης.
Τώρα αν με κάποια βοηθήματα χώρου απσβέσουμε ή διαθλάσουμε τις έμμεσες είναι κάτι που όντως γίνεται αλλά...στη παρούσα φάση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!!
Δε ξέρω αν μπόρεσα να στο μεταφέρω με κατανοητό τρόπο. :smile:
καποιος να μου συνταγογραφησει χαπια αμεσα.

λοιπον αν δεν εχεις γνωσεις μιγαδικης αναλυσης η διανυσματικου λογισμου

μερος της οποιας διδασκεται κανεις στην 3 λυκειου αν θυμαμαι καλα , δεν προκειται στον αιωνα τον απαντα να συνεννοηθουμε. ποτε ομως.

ειπαμε για το αθροισμα τον αμεσων που εχουν χρονικη ευθυγραμμιση ειτε με φυσικο τροπο (αποστασεις) ειτε με ηλεκτρονικο (dsp) ισχυει η απλοικη σχεση α'=α1+α2+...+αν - παντα ως μιγαδικα στοιχεια αλλα για χαρην απλοτητας με μηδενικο φανταστικο μετρο, δηλαδη απλο ημιτονο συμφασικο σε ολα τα καναλια διαφορετικου μετρου ωστε να δημιουργηθει ενα αποτυπωμα στο χωρο της θεσης της αυθεντικης ηχητικης πηγης.

για την εμμεση που ειναι ενα αθροισμα ακτινοβολιων που φτανουν στον παρατηρητη σε διαφορετικους χρονους δεν μπορεις να κανεις τετοια προσθεση ουτε για μια πηγη για αυτο και ειναι μικροτερο το μεγεθος της.
οταν τα προσθεσεις σαν μιγαδικα στοιχεια το αθροισμα τους ειναι μικροτερο απο αθροισμα των μετρων τους.

οποτε οχι το ψ'= (α1+α2+...+αν)/(ε1+ε2+...+εν) δεν ειναι ιδιο με το απλουστευμενο ψ'= (ψ1+ψ2+...+ψν)/ν που αποτελει μια εντελως λαθος προσεγγιση.

το συμπερασμα ειναι μονο ενα απο το παραπανω.
οσο αυξανεις τον αριθμο των χρονικα ισοσταθμισμενων πηγων στον χωρο τοσο λιγοτερη σημασια αποκτα ο χωρος ο ιδιος.
το πρακτικο προβλημα ειναι να φτιαξεις αλγορυθμο τετοιο ωστε να μπορει να αναλυσει το αρχικο σημα σε περισσοτερα καναλια και ο εγκαταστατης να εφαρμοσει τις συνθηκες που απαιτει ο αλγορυθμος για να εχει νοημα ολο αυτο.
με την ανοδο της επεξεργαστικης ισχυος αυτο πλεον ειναι εφικτο.

οι εμπειριες που εχουμε ολοι απο αποτυχημενα πολυκαναλα συστηματα ειναι καταρχην η πολυ κακη τοποθετηση τους στον χωρο που δεν ακολουθει τα προτυπα του αλγορυθμου που χρησιμοποιουμε και η ανεπαρκης χρονικης ισοσταθμιση αυτων.
επιπλεον η ποιοτητα των ιδιων των υλικων που χρησιμοποιηθηκαν.

οταν και αν γινει κατανοητο αυτο , τοτε θα προσθεσουμε στο παραπανω την χρηση του dsp που θα εξαλειψει μεγαλο μερος της επιδρασης του χωρου , κατανοωντας ομως οτι η τεχνικη αυτη γινεται αποτελεσματικοτερη οσο ανεβαινει ο αριθμος των πηγων στο χωρο.
θυμιζω επιπλεον οτι το παραπανω εμπεριεχει πολλες παραδοχες ωστε η ουσια να γινει κατανοητη χωρις χρηση μαθηματικων που απαιτουν μια πιο εξειδικευμενη εκπαιδευση (και τα περισσοτερα εξ αυτων εχω να χρησιμοποιησω 20+ χρονια)
 

Μηνύματα
2.233
Reaction score
2.753
Νομίζω πως δεν μας τιμάει να εκφραζόμαστε με αυτόν τον τρόπο για κανένα μέλος-συνφορουμιτη.....
Όλοι μας έχουμε βγάλει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαστε με το χόμπι και δικά μας ,προσωπικά συμπεράσματα.
Μπορεί πολλά να είναι λάθος.......

Γιαυτο γίνεται η συζήτηση .... το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν σταθερές ( στάνταρ) συνθήκες προβληματισμού.
Γιαυτο και οι αντίθετες απόψεις.
Παράδειγμα . Μιλάμε για άμεσες και έμμεσες ανακλασεις χωρίς να έχει προσδιοριστεί η απόσταση των ηχείων από τους τοίχους. Δεν έχει προσδιοριστεί το μέγεθος του δωματίου και το είδος του. Δεν έχουν καθοριστεί οι στάθμες ( πολύ σημαντικο) . Δεν έχει καθοριστεί η διάταξη των ηχείων ( υπάρχουν home cinema όπου τα σαραουντ Ηχεια είναι αντεστραμμένα προς τους τοίχους ώστε να προσλαμβάνονται μόνο έμμεσες .....) και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που μπορεί να επιρεαζουν το αποτέλεσμα ....

Σε κάθε περίπτωση παρακαλώ πολύ να απαντάμε με σεβασμό και κατανόηση . Εκτός από δυο-Τρεις εδώ μέσα οι υπόλοιποι δυστυχώς δεν τα ξέρουμε όλα .......υπομονή και βοήθεια η αλλάξτε θέμα ( υπάρχει και αυτή η επιλογή)
Εδώ το δούλεμα της αρκούδας πέφτει εκατέρωθεν και μου λες για σεβασμό.
Λούστους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.597
Ευχαριστώ και ο ίδιος για την εμπιστοσύνη σου και θεωρώ ότι κατανοείς πλέον το όλον ζήτημα,αφού επικροτείς την απαιτούμενη διαφορά κατά 6dB τουλάχιστον μεταξύ άμεσης κι έμμεσης ενέργειας στη θέση ακροατή που αναφέρθηκε από την παραπομπή και καλώς ή κακώς μπορεί να προσφέρεται απλόχερα με την άνοδο στο πλήθος πηγών για την άμεση που ευαγγελίζεται η πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
1 πρόταση 59 λέξεις, πες τη με μια ανάσα λέανδρε, με κλειστά τα μάτια. Χωρίς να διαβάζεις.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
1 πρόταση 59 λέξεις, πες τη με μια ανάσα λέανδρε, με κλειστά τα μάτια. Χωρίς να διαβάζεις.
ντόκτορ,
κι ο bhutia που το έγραψε...δικάναλα ακούει!! τυχαίο??
δε νομίζω!!
απλά τα γράφει για να ησυχάσουν οι φωνακλάδες πολυκαναλικοί!!
κι εσύ σε λίγο θ'αρχίσεις να ξεπουλάς τα ηχεία σου για να στήσεις ένα μεγαλειώδες δικάναλο! :smile: :smile:
Εδώ το δούλεμα της αρκούδας πέφτει εκατέρωθεν και μου λες για σεβασμό.
Λούστους.
άλλο επίπεδο λέμε!!:thumbsup:
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.618
Μηνύματα
2.868.219
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top