Εντυπωσεις και φωτογραφιες απο την εκθεση Hi End 2006

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
εμένα δεν μου άρεσε το κονσεπτ, μικρά δωμάτια με ακριβά υλικά να παίζουν μουφαρισμένα και ντενεκεδίσια.

Δεν είμαι γνώστης ιδιαίτερα του χώρου του High-end, λίγες μάρκες γνωρίζω, λίγα πράγματα καταλαβαίνω. Ομως έμπαινα σε δωματιάκια για demo και πρώτον θες ώωωρες ακρόασης να απολάυσεις αυτό το έξτρα κατι τις, αυτό που στο κάτω κάτω σκοτώνονται και πληρώνουν αδρά οι Χαι-εντάδες να αποκτήσουν, και δεύτερον θές να "κοζάρεις" να αισθανθείς ανετα με τον χώρο ακρόασης. Μόνο σην Obscure, είδα και άκουσα λόγω καλού και άνετου χώρου που είχαν επιλέξει κάτι που μπορώ να πώ άξιζε.

Σε μία έκθεση με βαβούρα τσιγαρίλα, και δωμάτια αρύθμιστα δεν ακούς τίποτε. Τα δωμάτια του LEDRA είναι καλά για άλλους είδους "high-end" πράξεις.
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
Πολύ καλές μπράβο φίλε dream_GR, δυστυχώς δεν ήμουν χθές να σας γνωρίσω καταλαβαίνω ότι θα περάσατε super!!!.
Τώρα στο θέμα μας στο ισόγειο μου άρεσαν πολύ ο καινούργιος προβολέας της Sony, η 70" της SXRD, και όπως πάντα τα JMLab Grand Utopia, όπως και οι κοπέλες :D :D.
Στους άλλους ορόφους ξεχώρισα κατευθείαν RIENZI (ηχεία) απλά καταπληκτικά!!! και τα AERIAL model 20T (ίσως το καλυτερο ηχείο του κόσμου για μένα!!!). Πολύ τίμια αγορά τα CAV του φίλου μου Παναγιώτη Αναγνώστου σε εξαιρετικές τιμές, επίσης Obscure του φίλου μας Ν.Πάχη και studio82 μιλάμε για "διαστημικούς" ήχους!!!

Συνεχίζω με φωτό...στο άλλο thread
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Εγώ ξεχώρισα ηχητικά τα εξής:

Συνδυασμός YBA (cd-p και ολοκληρωμένος) με Sonus Faber Cremona Auditor
Τα ηχεία της Verity Audio (Parsifal), τόσο τα μεγάλα όσο και τα νέα μικρά (Rienzi), αλλά θα ήθελα να τα ακούσω και με άλλο ρεπερτόριο (δυστυχώς δε ζήτησα να ακούσω το cd που είχα ειδικά γράψει για την περίσταση - φτου κακά αντιγραμμένο cd) :lol:
Τα ηχεία της ATC έπαιξαν όμορφα, όπως και τα Wilson (αλλά είναι αμφότερα πανάσχημα)
Τα Grande Utopia (κλασική αξία).
Τα AudioVector Mi3 Avantgarde έδειξαν να ταιριάζουν καλύτερα με τα Audia παρά με τα ενισχυτικά της Arcam που τα είχα ακούσει παλιότερα (γεια σου Αντώνη).

Δε μου άρεσε καμία κόρνα από αυτές που άκουσα, ούτε τα τέρατα στο ισόγειο. :p

Επίσης δε μου άρεσε η απουσία της Audio Spectrum. :(

Από εικόνα, είχε απόλυτο δίκιο ο Ζζζζενικός που με παρέπεμψε στο περίπτερο της Sony για να δω πώς παίζει ο Pearl. Να σας πάρει, έχω αρχίσει να νοιάζομαι για την εικόνα... Πού καταντήσαμε...
 

Μηνύματα
377
Reaction score
0
n_olympios said:
Εγώ ξεχώρισα ηχητικά τα εξής:

Συνδυασμός YBA (cd-p και ολοκληρωμένος) με Sonus Faber Cremona Auditor
Τα ηχεία της Verity Audio (Parsifal), τόσο τα μεγάλα όσο και τα νέα μικρά (Rienzi), αλλά θα ήθελα να τα ακούσω και με άλλο ρεπερτόριο (δυστυχώς δε ζήτησα να ακούσω το cd που είχα ειδικά γράψει για την περίσταση - φτου κακά αντιγραμμένο cd) :lol:
Τα ηχεία της ATC έπαιξαν όμορφα, όπως και τα Wilson (αλλά είναι αμφότερα πανάσχημα)
Τα Grande Utopia (κλασική αξία).
Τα AudioVector Mi3 Avantgarde έδειξαν να ταιριάζουν καλύτερα με τα Audia παρά με τα ενισχυτικά της Arcam που τα είχα ακούσει παλιότερα (γεια σου Αντώνη).

Δε μου άρεσε καμία κόρνα από αυτές που άκουσα, ούτε τα τέρατα στο ισόγειο. :p

Επίσης δε μου άρεσε η απουσία της Audio Spectrum. :(

Από εικόνα, είχε απόλυτο δίκιο ο Ζζζζενικός που με παρέπεμψε στο περίπτερο της Sony για να δω πώς παίζει ο Pearl. Να σας πάρει, έχω αρχίσει να νοιάζομαι για την εικόνα... Πού καταντήσαμε...
Φίλε n_olympios στα RIENZI είχα την μεγάλη τύχη να τα ακούσω με "μεγάλα" θέματα στην έκθεση. Ο Άγγλος αν τον πετύχατε στο περίπτερο αφού τον καημένο τον είχα επισκεφθεί 6 φορές και μιλάγαμε, ήταν ώρα 21:10 μου λέει "Άκου τώρα..." έχω ένα uncompressed cdr απο κονσόλα και live ηχογραφήσεις....... :shock: :shock: :shock: εε!! δεν χρειάζεται να σου περιγράψω κάτι άλλο καταλαβαίνεις τι έγινε και ο "πτωχός" άκουσα και εγώ λίγο "καλό" ήχο..... :D :D
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Η εκθεση κατα την γνωμη μου ειναι ενα "πανηγυρι" με την καλη εννοια.
Εναι για να "χορτασει" περισσοτερο το ματι παρα το αυτι .
Για μια πρωτη επαφη ,για μια πρωτη γνωριμια.
Βεβαια εκτος απο μηχανηματα βλεπεις φιλους.(gkar,μηχανικος κραδασμων,κοψ,γεια σας παιδια) γνωριζεις καινουργιους.
Βλεπεις τον Ruby και τον Pearl. :shock: :shock:
Το εχω γραψει και παλιοτερα αλλα αυτο που αξιζει σε μια παρεα απο Hi-End αδες ειναι το μετα.
Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια. :mrgreen:
Σιγουρα θα θυμαμαι απο αυτη την εκθεση- εκτος απο τον Pearl- τα Grand Utopia μαζι με τα Κrell .
Εντυπωσιακα τουλαχιστον στα ματια και στα αυτια μου.
Εντυπωση μου εκανε επισης και η φωνη του Γκλομπαλα (16khz με 40khz) 8)
Βασιλη ,Σπυρο,Μιχαλη,Κωστα,Μακη,Νικο,Νικο,Νικο,Γιαννη,Χρηστο,Αρη,Ανδρεα να΄στε καλα.
Για αλλη μια φορα αποδειχτηκε οτι το AVSite ειναι μια "παρεα" . :D
 

Μηνύματα
116
Reaction score
1
Λοιπόν,
Αυτή την χρονιά η έκθεση μου φάνηκε αρκετά καλή. Πήγα μόνος μου την Κυριακή πρωί-πρωί (μερικά δωμάτια ήταν κλειστά-απαράδεκτο κατά την γνώμη μου).
Αυτά που ξεχώρισα, χωρίς ιδιαίτερη κατάταξη, μετα από 3 ώρες περίπου (δεν γινόταν παραπάνω δυστυχώς):

- EMM Labs + Kharma CRM3.2. Απλά υπέροχα, η τιμή βέβαια στην στρατόσφαιρα

- Verity Audio + Lamm. Τι να λέμε τώρα. Από τος πλέον φυσικούς ήχους. Η τιμή...βλ. παραπάνω
- Verity Audio + Magnum Dynalab. Απρόσμενα καλά αλλά... ακριβά κι αυτά

- Brinckman + Amphion.

- Krell + JM Lab Utopia στο ισόγειο. Πρώτη φορά που αυτά τα ηχεία παίξανε καλά σε έκθεση. Απίστευτα καλά...

- Hegel + Spendor S8 στην Stepcom. Ξεκούραστος, πλήρης ήχος, με λογικές τιμές

- Creek Destiny + Epos M22. Πολύ καλά για τα χρήματα που ζητάνε.

Αφησα τελευταίο τον συνδυασμο που μου πήρε τα μυαλά, "κόλησα", πως να το πω (και σε τιμη που σου επιτρέπει να ονειρεύεσαι):
- YBA Design + Sonus Faber Cremona Auditor. Για τα ηχεία είχα διαβάσει πολλά, αλλά δεν περίμενα ποτέ οτι θα έχουν τόσο 'μεγάλο', ατμοσφαιρικό αλλά και αναλυτικό ταυτόχρονα ήχο. Το μπάσο (για τόσο μικρά ηχεία) απλά απίστευτο, κατασκευή κι εμφάνιση Sonus Faber, δηλαδή κοσμούν οποιονδήποτε χώρο. Η τιμή του σετ γύρω στα 6,5Κ

Εικόνα:
- Sony Blu-Ray + projector 1080p. Το σαγόνι στο πάτωμα !

Μεγάλη Απαγοήτευση:
Οι κόρνες, όπου κι αν έπαιξαν. Δεν ξέρω τι φταίει, ο χώρος, τα συνοδά, ή μπορεί απλώς να μην μου "πάνε".

Άντε, νάμαστε καλά και του χρόνου πάλι !
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Εγώ τελικά δεν κατάφερα να πάω :? Ευχαριστώ πολύ λοιπόν τα παιδιά για τις φωτογραφίες τους και όσους μας μεταφέρανε τα όσα είδαν και άκουσαν :D
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Στην έκθεση υπήρχαν πολλά και αξιόλογα μηχανήματα !

Είναι προφανές ότι ο κακός ήχος του οποιουδήποτε δωματίου δεν

σημαίνει τίποτε για τις πραγματικές δυνατότητες των μηχανημάτων !

Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν οι δύο υλοποιήσεις του Μάκη Γερούκη ! (προ και ολοκληρωμένος )

Ο απόλυτος συνδυασμός υψηλού επιπέδου μη κραυγαλέας αισθητικής ,

εργονομίας , ποιότητας υλικών και κυκλωματικών επιλογών !!!!!!
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Εγώ που είμαι περισσότερο της εικόνας ενθουσιάστηκα από το περίπτερο της Sony!

1. Pearl σε τιμή 4000 Ευρώ και εικόνα που σκοτώνει!!!

2. Rubby σε τιμή 9000 και την καλύτερη εικόνα προβολέα σήμερα!!! Όταν τον είδαμε έπαιζε με απλό dvd και νόμιζες ότι έπαιζε HD.

3. SXRD οπίσθιας προβολής στις 70''!!! Αν δεν σας ενοχλούν τα 40 εκατοστά βάθος αυτές οι προβολικές της Sony είναι τεράστια ευκαιρία!!! (Με την 55άρα στα 2300 Ευρώ...)
 

Μηνύματα
2.529
Reaction score
1.831
Τσαντουλής Βασίλης said:
Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκαναν οι δύο υλοποιήσεις του Μάκη Γερούκη ! (προ και ολοκληρωμένος )

Ο απόλυτος συνδυασμός υψηλού επιπέδου μη κραυγαλέας αισθητικής ,

εργονομίας , ποιότητας υλικών και κυκλωματικών επιλογών !!!!!!
Διαθέτω στο σύστημά μου προενισχυτή του κυρίου Γερούκη. Όχι ίδιο με αυτόν που υπήρχε στην έκθεση, αλλά κάποιο παλιότερο, μικρότερο μοντέλο, το οποίο αγόρασα από...σπόντα (μεταχειρισμένο), αλλά απεδείχθη εξαιρετικός σε σχέση με οτιδήποτε είχα δοκιμάσει μέχρι στιγμής.

Εύγε στον κύριο Γερούκη για τις υλοποιήσεις του.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Τσαντουλής Βασίλης said:
Στην έκθεση υπήρχαν πολλά και αξιόλογα μηχανήματα !
Είναι προφανές ότι ο κακός ήχος του οποιουδήποτε δωματίου δεν
σημαίνει τίποτε για τις πραγματικές δυνατότητες των μηχανημάτων !
Σε δύο γραμμές αυτή ήταν όλη η ουσία...


Είναι γεγονός ότι με τους χρονικούς περιορισμούς μιας έκθεσης και τους περίεργους χώρους, οι απαιτήσεις μας πρέπει να είναι πολύ συγκρατημένες κάτι που έλεγα και στον φίλο Αντώνη Χ"κωνσταντή του οποίου την αγωνία είδα να φέρει το δωμάτιο σε καλή κατάσταση. Μπράβο σου φίλε Αντώνη.

Λόγω χρόνου, δεν μπήκα σε όλα τα περίπτερα και σε όσα μπήκα έκατσα πάρα πολύ λίγο. Συνεπώς η άποψή μου δεν είναι ολοκληρωμένη και πιθανώς δεν είναι και σωστή. Παρόλα αυτά δεν μπορώ να μην πω ότι τα wilson μου άφησαν καλές εντυπώσεις. Κλασική μουσική που δεν ενόχλησε ποτέ τα αυτιά κανενός.

Σε αρκετές περιπτώσεις, είδα μια τάση των εκθετών να ξεχνούν τους περιορισμούς χώρου και να σπρώχνουν τα δωμάτια σε εντάσεις που δεν σήκωναν ηχητικά, κάτι που κατ' εμέ δεν ήταν σωστό. Κάποιοι ήταν αρκετά έξυπνοι ώστε να προσαρμόσουν το volume στον χώρο και να βγάλουν έτσι ένα "καθώς πρέπει" αποτέλεσμα. Μεταξύ αυτών πχ τα... wilson αλλά και το σετ με τα lam το οποίο όμως δεν με ενθουσίασε τόσο. Στην μουσική, ένα καλό αυτί ΦΥΣΙΚΑ και δεν χρειάζεται να ακούει στα 110-120 dΒ για να καταλάβει τις δυνατότητες του συστήματος τόσο στα δυναμικά όσο και στις χροιές. Αυτό δεν είναι περιορισμός των μηχανών αλλά των χώρων και συνεπώς όποιοι επέλεξαν άλλο δρόμο μάλλον αδίκησαν το προϊόν τους.

Σε γενικές γραμμές όμως, η έκθεση ήταν αρκούντως ικανοποιητική από όλες τις μεριές. Όλοι κάνανε πολύ καλή προσπάθεια και φυσικά αυτό φάνηκε.
 

Μηνύματα
2.529
Reaction score
1.831
Κι εμένα μου φάνηκε ότι υπήρξε προσπάθεια από τους εκθέτες, αλλά ο χώρος του (οποιουδήποτε) ξενοδοχείου δεν είναι και ότι καλύτερο για μια τέτοια έκθεση.

Εκτός βέβαια από τα μεγάλα δωμάτια του ισογείου, όπου υπήρχε άνεση.

Στα μικρά δωματιάκια των ορόφων και άσχετα με την ηχητική συμπεριφορά των συστημάτων, ήταν αφόρητα κουραστικό το μπες-βγες στα δωμάτια. Σε πολλά από αυτά είχε και 10-12 άτομα! :shock:

Δε μου έκανε καν κέφι να μπω, σαν αγγαρεία το είδα και για τον ίδιο λόγο δε μπορώ να εκφέρω άποψη για τα συστήματα.
 

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Εγώ χάρηκα πραγματικά την έκθεση.
Δεν ήμουν ποτέ φανατικός των hi end συσκευών.Αυτή την φορά όμως ευχαριστήθηκα την έκθεση, άκουσα πολλά μηχανήματα και με εντυπωσίασαν με τον απίθανο ήχο τους.
Κερδίσατε εναν οπαδό. :D

Συμφωνώ απόλυτα με τον Χρήστο για τις τηλεοράσεις.
Έχω πειστεί και εγώ και ο brother και θα βάλουμε πλώρη για απόκτηση των "διαμαντιών" αυτών.
Εγώ θέλω την 55άρα. 8)

Μου άρεσαν πολύ λόγο τιμής κιόλας, οι cav.
Θηριώδες και καλαίσθητα μηχανήματα σε απόλυτα προσιτές τιμές. 8)
 

Μηνύματα
20
Reaction score
0
Στάθηκα μόνο σε συγκεκριμένα περίπτερα, με σκοπό να ακούσω από τα διάφορα συστήματα πως θα μπορούσαν να παίξουν το τρίτο μέρος της 8ης συμφωνίας του Σοστακόβιτς, από ένα υβριδικό (SACD/CD) δισκάκι της Pentatone, ερμηνευμένη από τον Πάαβο Μπέργκλουντ σε άψογη ηχογράφηση του 2006. Η γνώμη μου αναφέρεται αποκλειστικά στα συγκεκριμένα setup υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες της έκθεσης (Σάββατο απόγευμα).

Πρώτη στάση η αίθουσα με τα Krell και τα JM Lab Grande Utopia Be. Ο ευγενέστατος αντιπρόσωπος, με την μεσολάβηση του φίλου Τζίμη Μανωλάκου, δέχθηκε και τοποθέτησε στο SACD της Krell το δισκάκι βάζοντας το τρίτο μέρος. Ήταν το μοναδικό περίπτερο που ο αντιπρόσωπος είχε τη διάθεση, το χώρο και τα μηχανήματα για δημιουργήσει ρεαλιστικές στάθμες. Οι κορυφώσεις του έργου σε έναν ακροατή που κάθεται στην πρώτη σειρά μιας αίθουσας συναυλιών ξεπερνούν με άνεση τα 110db. Λοιπόν, άκουσα εκρηκτική δυναμική περιοχή, με μια τεράστια στερεοφωνική εικόνα, που έδινε την εντύπωση πως η ορχήστρα ήταν μπροστά μας. Εδώ ήταν η μόνη φορά σ' ολόκληρη την έκθεση που είχα πλήρη συναισθηματική εμπλοκή με την μουσική, που γνωρίζω πολύ καλά. Παρ' όλα αυτά, με λύπη μου παρατήρησα πως και πάλι υπήρχαν τρανταχτά προβλήματα σε αυτόν τον συνδυασμό συσκευών, την αιτία των οποίων δεν μπορούσα να εξηγήσω. Σκληρές, μεταλλικές χροιές, τσιριχτά χάλκινα και μειωμένη ανάλυση στις κορυφώσεις, με άφησαν στο τέλος με την πικρή αίσθηση πως το αποτέλεσμα ήταν γεμάτο μύες, αλλά με μυαλό κουκούτσι.

Δεύτερη στάση, το περίπτερο της MF Audio με τα Lamm και τα Verity. Πάλι ο Τζίμης φρόντισε για μια θερμή υποδοχή από τον αντιπρόσωπο, ενώ στο δωμάτιο παρεβρίσκονταν η Αυτού Υψηλότης, ο κ. Σουσούριν. Αν και δηλωμένος λάτρης των Λαμ, το αποτέλεσμα αυτήν τη φορά δεν με ικανοποίησε. Κάποια από τα μοναδικά πλεονεκτήματα τους (το φόντο τους, η ροή της μουσικής, η φυσικότητα των χροιών), ήταν και πάλι παρόντα, αλλά υπήρχε ένας κρίσιμος απών. Δεν υπήρχε νεύρο, η κλίμακα του μεγάλου συμφωνικού έργου είχε συρρικνωθεί και σε αυτό συνέβαλε και ο ίδιος ο Σουσούριν που επέμενε να κρατά τα ρυθμιστικά του προενισχυτή πριν την ώρα έντεκα. Κρίμα.

Το αντίστοιχο αποτέλεσμα στο περίπτερο της Oracle με τα μεγάλα Aerial, ήταν σημαντικά καλύτερο, χωρίς τις καταπληκτικές χροιές των Λαμ φυσικά.

Την καλύτερη αναπαραγωγή την πέτυχα σε δύο περίπτερα. Το πρώτο ήταν του Studio Genesis, με τα Wilson Sophia 2 και τους 'μικρούς' Reference της Audio Research. Οι στάθμες κάπως υψηλές - αν και στα τύμπανα τα VUμετρα των τελικών τερμάτιζαν - η ανάλυση και η εικόνα εξαιρετική, οι χροιές πολύ καλές, προς το εύηχο, με την κάπως μειωμένη υγρασία που έχουν τα Wilson.

Το δεύτερο ήταν του Ορφέα με τα Burmester. Οι στάθμες ανάλογες, και εδώ η ανάλυση και η εικόνα εξαιρετική, με πιο λαμπρές χροιές. Εδώ πρέπει να παραδεχτώ πως ανασκεύασα πλήρως την αρχική κακή εντύπωση που μου είχαν αφήσει μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας σε παλιότερη έκθεση στο Park Hotel της Αλεξάνδρας.

Πολύ καλό αποτέλεσμα πήρα στο περίπτερο της Outsourcing με τα μεγάλα Elac, τα 609, οδηγούμενα από τους μεγάλους μονομπλοκ της Audionote. Το μπάσο μόνο έβγαινε υπερβολικά ελεγχόμενο και στεγνό, κάτι που το αποδίδω στο ταίριασμα των ψυχρών και κλινικών Audionote, με τα υπεραναλυτικά Elac. Αν κέρδιζα το λαχείο, θα δοκίμαζα ευχαρίστως προς αγορά τους 200ριδες τρανζιστοράτους Λαμ με τα 609. Επίσης o συνδυασμός του τουΐτερ heil και του 'καπέλου' με την παντοκατευθυντική ταινία, απλά δεν παίζεται. Ο αντιπρόσωπος φιλικός και εξυπηρετικός.

Στο περίπτερο του Studio 82, με κάτι μεγάλα Zingali να οδηγούνται από τους ολοκληρωμένους UR S8, το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό, ζεστό και αγαπησιάρικο, δεν ήταν όμως ακριβές. Το μπάσο υποελεγχόμενο, οι κορυφώσεις στρογγυλεμένες - φυσικό είναι οι S8 να τα έχουν φτύσει με μεγάλη ορχήστρα - και οι χροιές γλυκερές.

Σε αυτά τα περίπτερα ζήτησα - και δέχτηκαν - να ακούσω το δισκάκι μου. Στα υπόλοιπα, είτε δεν πήγα λόγω χρόνου, είτε παίζαν τα δικά τους και αυτό που άκουσα δεν με βοήθησε να βγάλω αξιόπιστα συμπεράσματα. Συμπαθητικό και πολύ τίμιο για τα λεφτά του μου φάνηκε το σύνολο creek - epos.
 


Μηνύματα
377
Reaction score
0
Δαμιανός Δημητριάδης said:
Πρώτη στάση η αίθουσα με τα Krell και τα JM Lab Grande Utopia Be. Ο ευγενέστατος αντιπρόσωπος, με την μεσολάβηση του φίλου Τζίμη Μανωλάκου, δέχθηκε και τοποθέτησε στο SACD της Krell το δισκάκι βάζοντας το τρίτο μέρος. Ήταν το μοναδικό περίπτερο που ο αντιπρόσωπος είχε τη διάθεση, το χώρο και τα μηχανήματα για δημιουργήσει ρεαλιστικές στάθμες. Οι κορυφώσεις του έργου σε έναν ακροατή που κάθεται στην πρώτη σειρά μιας αίθουσας συναυλιών ξεπερνούν με άνεση τα 110db. Λοιπόν, άκουσα εκρηκτική δυναμική περιοχή, με μια τεράστια στερεοφωνική εικόνα, που έδινε την εντύπωση πως η ορχήστρα ήταν μπροστά μας. Εδώ ήταν η μόνη φορά σ' ολόκληρη την έκθεση που είχα πλήρη συναισθηματική εμπλοκή με την μουσική, που γνωρίζω πολύ καλά. Παρ' όλα αυτά, με λύπη μου παρατήρησα πως και πάλι υπήρχαν τρανταχτά προβλήματα σε αυτόν τον συνδυασμό συσκευών, την αιτία των οποίων δεν μπορούσα να εξηγήσω. Σκληρές, μεταλλικές χροιές, τσιριχτά χάλκινα και μειωμένη ανάλυση στις κορυφώσεις, με άφησαν στο τέλος με την πικρή αίσθηση πως το αποτέλεσμα ήταν γεμάτο μύες, αλλά με μυαλό κουκούτσι.
Φίλε Δαμιανέ πολύ ωραίες οι παρατηρήσεις σου και έχεις δίκιο κατα την γνώμη μου σε αυτό γιατί χωρίς παρεξήγηση αλλά πώς είναι δυνατόν με ΤΟΣΕΣ συστοιχίες τελικών...να μου κάνεις διπλοενίσχυση σε όλο το φάσμα (Full range) και να μην μου ξεχωρίζεις κάθε ενισχυτή σε κάθε "range" (λίγο άστοχη τοποθέτηση αλλά πιστεύω να κατάλαβες) είναι δυνατόν :shock: :shock:σε μηχανήματα τέτοιας αξίας να παίζεις έτσι!!! δεν ξέρω άποψη μου με την βοήθεια του φίλου μου Καραδήμου που είναι και μέλος μας με εξαιρετικές γνώσεις στο Hi-End.
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Δαμιανός Δημητριάδης said:
η Αυτού Υψηλότης, ο κ. Σουσούριν ... που επέμενε να κρατά τα ρυθμιστικά του προενισχυτή πριν την ώρα έντεκα.
Ο Ρώσος είναι πονηρός
κι αυτά που λέει μην τα τρως
κι από τις έντεκα και μπρος
κυκλοφοράει για γαμπρός.
 

Μηνύματα
20
Reaction score
0
RDoherty said:
Ο Ρώσος είναι πονηρός
κι αυτά που λέει μην τα τρως
κι από τις έντεκα και μπρος
κυκλοφοράει για γαμπρός.
Όταν το έγραφα, σκέφθηκα να γράψω δίπλα πως το αφιερώνω σε σένα, αλλά το κατάλαβες μόνος σου πονηρούλη! :p
 

Μηνύματα
20
Reaction score
0
Φίλε Χρύσαπε καταλαβαίνω τις ενστάσεις σου. Αυτό όμως φαντάζομαι πως προϋποθέτει ενεργό κροσόβερ και παράκαμψη του παθητικού των Ουτοπιών, ή κάνω λάθος;
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Δαμιανός Δημητριάδης said:
Όταν το έγραφα, σκέφθηκα να γράψω δίπλα πως το αφιερώνω σε σένα, αλλά το κατάλαβες μόνος σου πονηρούλη! :p
Για 13ο post, καθόλου άσχημα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.974
Μηνύματα
3.036.389
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top