Επιλογή σκούτερ 250-300 cc


Μηνύματα
603
Reaction score
1.040
Τα λίγα κυβικά για νέο οδηγό, τα θεωρώ αηδιες. Συγγνώμη. Είμαι 36 και στα 34 μου πήρα την πρώτη μου μηχανη. Πριν δεν είχα ούτε ηλεκτρικό πατινι. Vstrom 650 απευθείας. Για πόλη, για μέσα, για έξω, για πεζοδρόμια, για τα πάντα.
Vstrom 650, 220 κιλά μηχανη. Μόνο δύο πράγματα είναι επικίνδυνα. Το κεφάλι σου είναι το ένα, και το κεφάλι του άλλου που οδηγεί στον ίδιο δρόμο με σενα. Όλα τ αλλά δεν έχουν απολύτως κανέναν κίνδυνο.

Τώρα για το θέμα. Xmax το καλύτερο και ακριβότερο απ' όλα. Το βαστάει η τσέπη; Το παίρνει. Τέλος. Αμέσως μετά το νέο beverly μονο. Μετά όλα τα sym που προσωπικά κάποιο τέτοιο θα έπαιρνα γιατί κρατιούνται λιγάκι , έστω πολύ λιγάκι, στο θέμα του κόστους. Νταξ, τώρα 7Κ το Xmax νομίζω έχει παραγινει ακριβό.

Τέλος, προσωπική μου άποψη είναι να μην πάρει σκούτερ αλλά κάποια μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα. Στα 500 κυβικά υπάρχουν κινέζικα που κάνουν τα πάντα παρά πολύ καλά. Όχι πολύ ογκώδη, όχι πολύ βαρυα, όχι πολύ ψηλά, αλλά με κινητήρες που άμα σου την καρφωσει να πας κι ένα μονοήμερο λίγο παραεξω δε θα σε κρεμάσει. Αυτά τα voge φοράνε κινητήρα honda νομιζω και πουλάνε σαν τρελά. Κάτι θα σημαίνει αυτό...
 





rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.441
Reaction score
101.672
Στο τέλος θα φτάσουμε να προτείνουμε αυτοκίνητα..
Έχει αποτέτοιο. Το πάει ανάποδα...

Να του μεταφέρεις και την παρακάτω γνώμη.

Να μην πάρει μηχανή.
Μέτρο μες στην πόλη και ταξί.
Άλλου αυτοκίνητο.
Αυτά.
Όσο τα γλύτωσα νωρίς, τα λούζομαι με 10 χρόνια καθυστέρηση. >:(

Κυκλοφορεί καθημερινά με το αυτοκίνητο Μαρούσι-Αθήνα και κουράστηκε -λέει. Τι να πω κι εγώ που το κάνω 35 χρόνια...
 

Μηνύματα
17.495
Reaction score
25.091
Μαρουσι Αθήνα; Ηλεκτρικός/μετρό, δεν παρκάρεις δεν γεμίζεις δεν ανησυχείς για τίποτα.
τα μεγάλα σκούτερ πάντως τα βλέπω αστεία μέσα στην αθηναϊκή κίνηση, δεν χωράνε πουθενά.
καλά τα δε 3κυκλα είναι μαρτύριο για όλους , για αυτούς που τα έχουν και αυτούς που κολλάνε από πίσω τους
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.812
Reaction score
22.643
Ένα. Κράνος συμβατό με την προδιαγραφή ECE 22.05.

Δύο. Γάντια με γλίστρες. Είναι δύσκολο έως αδύνατο να θέλεις να οδηγείς σκούτερ με γραβάτα -τελοσπάντων να φοράς το κατιτίς σου ρε παιδί μου- και να βρεις γάντια που να μη σε κάνουν να μοιάζεις με τον Φλας Γκόρντον, αλλά εδώ προηγούνται μακράν άλλα πράγματα. Γλίστρες στη βάση της παλάμης και πίσω από τον άκρο δάκτυλο. Ας μην του αρέσουν.

Τρία. Χόντα. 750άρι με 60 άλογα. Χωρίς εσχάρα και βαλίτσα.

Τέσσερα. Χόντα. Forza 350 smart top box. Έτοιμο με εσχάρα και βαλίτσα από το εργοστάσιο. Λεντ θρου-άουτ. Δεν έχει αυτόματη επαναφορά φλας (έλεος)...

Πέντε. Τα σύγχρονα σκουτεροειδή είναι πολύ της μόδας, ζούμε μια δεύτερη εποχή των mods, αλλά μήπως είναι προτιμώτερο να διαλέξει την πλευρά των rockers; Από τεχνικής άποψης, η καλύτερη λύση είναι η κανονική μοτοσυκλέτα, φρένα δεξιά, συμπλέκτης - επιλογέας αριστερά. Βέβαια, μοτοσυκλέτα και γραβάτα δεν συμβαδίζουν...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.752
Reaction score
52.942
Αν θες να με ακούσεις, μη κοιτάς ντίπ τα σκούτερ. Ως νέος αναβάτης καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα παπί.
Τα σκούτερ έχουν πολύ περίεργη γεωμετρία, παρολη τη ασφάλεια που προσφέρουν (κυρίως σε φρένα) όλο το υπόλοιπο σύνολο σε αντίδραση πανικού είναι χάος.
Ο έλεγχος της γεωμετρίας σε αυτές τις καταστάσεις έρχετε όταν το σύνολο το έχεις ανάμεσα στα πόδια.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.441
Reaction score
101.672
Τώρα θα βγάλει. Και αμέσως μετά τα 3 σεμινάρια riding 1,2,3 του Χούντρα.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.473
Reaction score
32.485
Ξεκινώντας από τα βασικά, η όποια επιλογή θα χρησιμοποιείται και το χειμώνα ή μόνο τα καλοκαιρία και σε μέρες χωρίς βροχή;
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.473
Reaction score
32.485
Οκ, ρώτησα γιατί στην βροχή το σκούτερ θα σου κρατήσει κάπως καθαρά τα παπούτσια και το παντελόνι, ενώ σε όλες τις άλλες μηχανές χωρίς γκέτες θα γίνεις νινί καπέλο. Οπότε το σκούτερ δεν είναι υποχρεωτικό.

Η χρήση σοβαρού FULL FACE κράνους είναι δεδομένη, δεν σηκώνω κουβέντα να του πεις. Ακόμα και μέχρι τη γωνία. Τα σπαστά κράνη, ακόμα και τα πολύ ακριβά, σε ένα σοβαρό χτύπημα υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να ανοίξουν. Έχουν ανοίξει SHOEI & ARAI, δεν θα ανοίξουν τα άλλα; Μόνο FULL FACE ακόμα και το καλοκαίρι. Εξάλλου αν κάνει πολύ ζέστη είναι αδύνατον να οδηγείς με την ζελατίνα ανεβασμένη. Είναι σαν να έχεις βάλει το κεφάλι σου στο φούρνο. Για ανοιχτό κράνος δεν το συζητώ καν.

Επειδή το γκάζι είναι γλυκό, και επειδή δεν ξέρω τι μυαλό κουβαλά ο καθένας μας σαν οδηγός, για μένα και για την χρήση που θέλει, για αρχή, όχι παραπάνω από 150cc - 200cc. Αν και έβαλα like σε παραπάνω σχόλιο αντίθετο με αυτό που λέω, όλα έχουν να κάνουν με το τι κεφάλι κουβαλά ο καθένας μας. Η πρώτη μου μηχανή ήταν Καwasaki Kazer 110cc. Μετά ήρθε 300άρι Beverly και μετά μόνο μοτοσυκλέτες. Έχω φίλο που η πρώτη μηχανή ήταν Τenere και άλλον με TDM. O ένας ήταν μια χαρά και ο άλλος στην πρώτη βδομάδα εκτός από ότι του έπεσε δύο φορές είχε και συμβάν που παραλίγο να σκοτωθεί. Η μηχανή θέλει μυαλό, πρώτα και κύρια. Άσχετα τι κάνουν οι διπλανοί οδηγοί.

Συμφωνώ με την μεγάλη φαρδιά ρόδα 100%.

Η χρήση της σε καθημερινή βάση θα του ανοίξει την όρεξη και για μεγαλύτερες αποστάσεις. Αν πάρει παπάκι δεν θα φτάσει ούτε μέχρι τη Βάρκιζα. Η κατασκευή του και κυρίως η σέλα του δεν είναι για τέτοιες αποστάσεις. Οπότε αργότερα θα έρθει κάτι μεγαλύτερο. Στα λέω να προετοιμάζεστε. Οπωσδήποτε καλοκαιρινό μπουφάν μηχανής ακόμα και το καλοκαίρι. Με προστατευτικά σε ώμους και αγκώνες. Δεν κάνει καθόλου ζέστη να του πεις. Μια χαρά δροσιά θα έχει, έχω δύο τέτοια.

Όσο και να προσέχει, όσο σιγά και να πηγαίνει, κάποια στιγμή θα πέσει. Είτε γιατί έχασε τον έλεγχο για χ λόγους είτε γιατί κάποιος δεν τον είδε. Στην μια και μοναδικής φορά στη ζωή μου που με χτύπησαν ήταν 14 Αυγούστου του 2019, και είμαι πάνω στη σέλα από το 1993. Οδηγούσα με 50-60χλμ στη Βουλιαγμένης και με έκλεισαν. Έπεσα πάνω στο SUV, το κράνος χτύπησε στην πίσω κολόνα του οχήματος, έπεσα κάτω και έκανα μια τσουλίθρα για 5-10 μέτρα. Suzuki V-Strom 650. 3000 ευρώ ζημιά η μηχανή. Δεν έπαθα τίποτα.

Κράνος SHOEI full face και καλοκαιρινό μπουφάν Clover.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.441
Reaction score
101.672
Η χρήση σοβαρού FULL FACE κράνους είναι δεδομένη, δεν σηκώνω κουβέντα να του πεις. Ακόμα και μέχρι τη γωνία.
Έχει ήδη full face κράνος. Το φοράει πάντα όταν είναι συνεπιβάτης στο σκούτερ φίλου του στο Πόρτο Ράφτη. Ήδη κοιτάζει τον υπόλοιπο εξοπλισμό που θα αγοράσει.
 


spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
14.335
Reaction score
36.323
X AVD 350 να μπορει να ανεβαινει και κανενα πεζοδρομιο.
Αλλα να μην νομιζει οτι την μια μερα θα το παρει και την αλλη θα κατεβει αθηνα. Χρειαζεται μια περιοδος εξοικειωσης οπωσδηποτε !!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.579
Μηνύματα
3.016.430
Members
38.463
Νεότερο μέλος
jimarasm
Top