ΗΧΕΙΑ: Τα όρια του hi fidelity, γούστα φρουφρού κι αρώματα

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
Revel Salon 2
JBL M2
Το Salon (1) έπαιζε καλύτερα.
Μ2 δεν έχω ακούσει για αυτό θα βάλω το ΕVEREST 66000 που ΄χα δει στο περίπτερο του AUDIO στην IFA πριν χρόνια και το GENESIS II.
 

Μηνύματα
3.090
Reaction score
8.866
Κολλήσατε στα JBL M2 δείτε και αυτά όσοι πιστοί να προλάβουν μόνο 50 ζευγάρια.
 

Μηνύματα
27.250
Reaction score
25.238
Λογικά το 66000 κάνει για μεγαλύτερους χώρους , αφού έχει 2 15ιντσα . Τα ίδια δεν είναι με του Μ2?
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Εγω νομιζω θα καταληξεις οτι το καλυτερο ηχειο ειναι αυτο που σχεδιασε ο Toole
Το μωρό του δρ. Τουλ, είναι το Μ2.

Κεντάει σε όλες τις δυνατές μετρήσεις.

Είναι στουντιακό Μέιν μόνιτορ, μεγάλης αναγνώρισης.

Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, είναι υπόδειγμα υλοποίησης, είναι ένα πραγματικά άριστο ηχείο.

Ωστόσο, είναι πρακτικά άχρηστο για οικιακή αναπαραγωγή, δεν θα το πρότεινα.

Προτείνω μόνο μικρού μεγέθους, και βολικους στην τοποθέτηση δορυφόρους, και φυσικά πολλούς.

Φτύνω κυριολεκτικά και καθολικά το παλιακό δικάναλο σεταπ του παρελθόντος, αποτελεί απλώς γλυκιά παιδική ανάμνηση, μαζί με το βινύλιο, το τηλέφωνο με καντράν και την ασπρόμαυρη τηλεόραση καθοδικού σωλήνα, που είχε δγιό κουμπγιά, για ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ, και γω πιτσιρικάς ήμουν το πετσινο τηλεκοντρόλ των γονιών μου. Ωραία χρόνια..
 
Last edited:



Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Παραθετω κατα (πιθανο) κοστος τις επιλογες αναβαθμισης απο τα pmc fb1i:

Pmc ob1i αναγκαστικα μτχ

Kef r7

Jbl l100

Αν συνυπολογισει ομως καποιος τη συνολικη συμβατη με το ηχειο γκαμα της εκαστοτε εταιριας για στησιμο πολυκαναλου η kef ειναι σε αλλο επιπεδο.

Σαν ηχειο ισως παιζει καλυτερα το H310 της Neumann αλλα για το σαλονι.... ειναι θεματακι.
 


Μηνύματα
146
Reaction score
372
Αφου ακουμε τον χωρο,δυο διαφορετικα ηχεια θα ακουγογονται το ιδιο εκει σωστα?
 
  • Haha
Reactions: PMC

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.861
Reaction score
77.458
Αφου ακουμε τον χωρο,δυο διαφορετικα ηχεια θα ακουγογονται το ιδιο εκει σωστα?
όλα τα ηχεία έχουν την ίδια απόκριση ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Ας επιστρέψουμε στα δεδομένα του χιουμαν σπίσις, με παραδείγματα αυτή τη φορά, παραδείγματα από σετάπ μελών.

Κι ας πάρουμε ως πρώτο "θύμα", για να μην περιαυτολογώ για την αφεντομουτσουνάρα μου, τον άλλο τον φαλάκρα, τον ντιμιφουτ.

Έχει αυτές τις λεπτές και βολικές για το χώρο του καμπίνες της goldenear, ημιενεργές, με ενκορ για το παθητικό τμήμα των μεσοϋψηλών.
Νταξ, αξιοπρεπές ηχείο, ακριβούτσκο, καλά μετράει γενικώς, τίποτα ανατριχιαστικό.

Βεβαίως έχει αυτό τον χώρο διαθέσιμο, οπότε οι επιλογές είναι σχετικά περιορισμένες σε ηχεία με σχετικώς στενές καμπίνες.

Βεβαίως διαθέτει 11 συνολικά ηχεία στο δωμάτιο, τα οποία αθροιζόμενα, έχουν σημαντικές δυνατότητες συνολικής στάθμης, και με την βοήθεια των ισχυρών σαμπ με σωστή τοποθέτηση και ενσωμάτωση για τις πρώτες οκτάβες, είναι γεγονός πως η στάθμη αναφοράς αποτελεί πολύ χαλαρή στάθμη για τις δυνατότητες του σετάπ, οπότε η ακρόαση με όρους υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής (στάθμη αναφοράς +-3 ντεσιμπέλ) είναι άριστη και πολύ κάτω από τα όρια των δυνατοτήτων του συστήματος.

Ταυτόχρονα όμως, λόγω των χαμηλών ολικών αρμονικών παραμορφώσεων και λόγω της ορθής ενσωμάτωσης σαμπ, η υψηλή στάθμη δεν ενοχλεί διόλου, με αποτέλεσμα ο κάθε προσκεκλημένος επισκέπτης, να ωθεί το volume στα όρια του συστήματος, για αυτό το εντυπωσιακό, αυτό το φιλινγκ το προσφιλές στο χιουμαν σπίσις, αυτήν την ωραιότατη καγκουρια που σε γεμίζει ευχαρίστηση.

Βοηθάει βεβαίως και ο περιποιημένος ηχητικά χώρος, με τους ελεγμένους χρόνους αντήχησης στην εντελώς ξεκούραστη ακρόαση σε στάθμες πολύ πολύ άνωθεν της στάθμης αναφοράς.

Κι ας πάμε σε ένα υποθετικό ερώτημα.

Πες ότι ακούει προς στιγμήν δικάναλα, τα δγιό στενά του ηχεία.

Και πες ότι ένα μαγικό χέρι, τα αφαιρεί αυτά τα δυό, και στη θέση τους στριμώχνει τα γνωστά μας ακριβά χρέπια:



Που δεν είναι δα και τόσο πολύ φαρδιά, σιγά, το φάρδος ενός 8-ιντσου έχουν.

Πολύ ωραία, έγινε το μαγικό, και κάνεις ένα τεστ ντραιβ στον φίλο που ήρθε επισκέπτης, να ακούσει δικάναλα με αυτά τώρα.

Ακούει κι ο ίδιος. Εννοείται, ισοσταθμισμένα σωστά, στο ίδιο ταργκετ κερβ, με σωστή ενσωμάτωση των ίδιων σαμπ.

Και δίνεις γκάζια, να δεις τι παιζ το ρημαδι. Βάζεις από Μόμπι μέχρι ντβόρακ με τεράστια τύμπανα και ατελείωτα κρεσεντα.


Ωωωωω ρε μάγκα, μα τι ωραία ακούγονται αυτά, ε; Τι τσαμπουκάς είναι τούτος ρε, τι δυναμικά, τι αληθοφάνεια ρε, κορυφαίος ήχος. Μιλάμε για κλάσεις καλύτερα ηχεία από τα άλλα τα goldenear.

Όλη η γη το ίδιο θα πει. Όποιος κι αν πάει κει να ακούσει Α-Β μια το ένα ζευγάρι, μια το άλλο.

Χιουμαν σπίσις μαϊ φρεντ, είναι απλό.

Το μεγαλύτερο δυναμικό εύρος του χρεπίου με τα περισσότερα γκάζγια, θα αρέσει περισσότερο σε όλο τον κόσμο.
Και θα αρέσει με τη μια, χωρίς δεύτερες σκέψεις, χωρίς καν οποιαδήποτε αμφιβολία.

Είναι έτσι όμως;

Βρε έτσι είναι, αλλά είναι πραγματικά καλύτερη επιλογή για το σετάπ του ντιμιφουτ η "αναβάθμιση" αυτών των 2 κυρίως ηχείων;

Η απάντηση είναι εξαιρετικά ξεκάθαρη: όχι βέβαια.

Για 3 λόγους.

Πρώτον και κυριότερο, διότι δε θα "δέσει" ποτέ ο ήχος των 2 αυτών ηχείων με τα υπόλοιπα 9 του 11.4 σεταπ.
Θα θυμίζει όλα κείνα τα σουργελα που έχουν ένα κεντρικό μεγέθους Τίβολι με 2 τέρατα της Wilson audio.

Όση ισοστάθμιση και να ρίξεις, ότι μαγικά και να κάνεις, όσο κι αν υπόσχεται ο τρινοβ "μάτσινγκ" διαφορετικών ηχείων, ποτέ δε θα αποκτήσει την πραγματική ομοιογένεια που έχει τώρα με πρακτικά όμοια ηχεία, όμοιας σειράς και από την ίδια φίρμα.

Δεύτερον, πέραν από τον περαστικό επισκέπτη, που ήρθε για την κόντρα των 2 ηχείων, ο ντιμιφουτ ποτέ δεν ακούει σε υψηλότερες στάθμες από αυτές πλησίον της στάθμης αναφοράς, όπου χασμουριούνται όλα του τα ηχεία.
Οπότε το αντικειμενικό πλεονέκτημα του μεγαλύτερου δυναμικού εύρους χρεπίου, στην πράξη του είναι άχρηστο, δεν έχει νόημα κανένα.

Τρίτον, το χρεπι είναι χρεπι. Έχει κακή πολική απόκριση, έχει προβλήματα οφ αξις, που όσο κι αν πεδευεσαι, δε λύνονται, είναι εγγενή κατασκευαστικά ελαττώματα. Αργά ή γρήγορα, αυτά θα ενοχλήσουν. Όλο κάτι θα φταίει. Γιατί; Γιατί είναι χρεπι, δεν έχει σωτηρία.

Οπότε καταλήγω στο συμπέρασμα πως δεν είναι καθόλου αναβάθμιση για το σετάπ του ντιμιφουτ η αλλαγή των 2 κυρίως ηχείων του με τα ισχυρότερα χρεπια, ασχέτως αν θα είναι πολύ πιο ικανοποιημένος ο τερματογκαζι σε κάθε επίσκεψη στο χώρο του ντιμιφουτ, ασχέτως αν θα εντυπωσιάζεται περισσότερο ο οποιοσδήποτε επισκέπτης σε αυτό το χώρο, και ασχέτως αν ο ίδιος ο ντιμιφουτ είναι θερμός οπαδός της χρεπομπιεντάμπλεγιου και κατά βάθος θα τα ήθελε.

Είναι μια λάθος κίνηση, που θα οδηγήσει σε υποδεέστερο τελικό αποτέλεσμα.

Βλέπουμε λοιπόν πως το χιουμαν σπίσις ολάκερο θα επιδοκίμαζε μια τέτοια αλλαγή, αλλά να που ολάκερο το χιουμαν σπίσις κάνει λάθος.

Δεν είναι βεβαίως πρωτόγνωρο το να κάνουν λάθος όλοι, αλλά είναι πάντα μια δυσκολη κατάσταση για αυτόν που έχει δίκιο, είναι ένα σταθερό σημείο τριβής με όλους. ;)
 
Last edited:


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
υποχρεωτικά το kii θα παίξει καλύτερα, όχι γιατί είναι καλύτερο ηχείο, αλλά γιατί έχει καρδιοειδη λοβό, άρα θα συμμετέχει λιγότερο ο χώρος,
Γιατι με τον καρδιοειδη λοβο συμμετεχει λιγοτερο ο χωρος;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.380
Reaction score
125.487
Ας δούμε ένα αντίστροφο παράδειγμα σε άλλο μέλος, χάριν του χιουμαν σπίσις εξαμπλ, και τη σκυτάλη παίρνει ο φίλος μας ο Τζιοβάνι.

Έχει λοιπόν, σε ένα σαλόνι τυπικών διαστάσεων, τα γνωστά ιερά τέρατα της μεγάλης PMC, πακέτο με 3 ντανες bryston.

1601134968457.png


Πρόκειται για ένα πελώριο ηχείο, οφθαλμοφανώς ακατάλληλο για τυπικό σαλόνι, με περιορισμένη διάσταση πλάτους.

Βεβαίως, είναι ένα main monitor, καταξιωμένο, με τερατώδεις δυνατότητες δυναμικού εύρους, πράγμα που χωρίς καμία άλλη συζήτηση, καθιστά εντυπωσιακό το άκουσμα αυτού του ηχείου από οποιονδήποτε περαστικό επισκέπτη.

Μια γκαζιά, και το σαγόνι κρεμάει στο δάπεδο.

Παιζ' δυνατά.
Πάρτε το χαμπάρι, μετράει.
Αυτό μετράει.

Πώς παίζει πραγματικά;
Ε, αφού είναι τυπικό ηχείο με τα τοιχωματικά όρια πέριξ του, είναι καταδικασμένο να εμφανίζει τονώσεις και υποχωρήσεις στην απόκριση, δηλαδή τονικές αλλοιώσεις.

Βεβαίως, χεστήκαμε για τις τονικές αλλοιώσεις του, μια μποτιά να ακούσεις, θα πεις το δεσποτ' παναγιώτ'.

Ας πούμε όμως, πως έρχεται πάλι αυτό το μαγικό χέρι που ήταν προ λίγου στο τσαρδί του ντιμιφουτ, και τσουυυυπ τα ξαφανιζει και αφήνει στη θέση τους ένα ζευγάρι kii.

Καλό;

Πολύ καλό. Έκανε τον Σταματάκο, που ο άνθρωπος ξέρει όχι μόνο να ακούει, αλλά και να συγκρίνει ηχητικά διαφορετικά μηχανήματα και μάλιστα αξιόπιστα, τον έκανε να παραδεχτεί πως μετά από πολλά χρόνια, βρέθηκε αυτό το kii να είναι σαφέστατα καλύτερο από το σύστημα αναφοράς του, το σύστημα με το οποίο κρίνει όλες τις συσκευές που περνάνε από κει!

Οπότε, το ολοκληρωμένο σύστημα του kii, που καταλάβαμε όλοι πως είναι πάνω από το σεταπ αναφοράς του μεγαλύτερου και πιο μορφωμένου Έλληνα ριβιουερ, προφανώς είναι υπεραρκετό για τον φίλο μας τον Τζιοβάνι. Δε το συζητάμε καν.

Όμορφο, σε ο,τι χρώμα θες, να ταιριάξει ωραιότατα στο κοινόχρηστο σαλόνι, να φύγουν εκείνα τα όρθια φέρετρα, αυτό είναι μικρών διαστάσεων, εκλεπτυσμένης αισθητικής, βολικό και όμορφο για κάθε χώρο.

Βεβαίως είναι και παμφθηνο συγκριτικά με όλη την αρμαθιά των μπριστον και τα πανάκριβα τέρατα αυτά τα ηχεία, μαζί με τον προενισχυτή και το Ντακ.

Εκτός από το οικονομικό και αισθητικό όφελος όμως, υπάρχει κι άλλο όφελος.

Έχει καρδιοειδη λοβό. Οπότε μειώνεται τρομακτικά το πόσο επηρεάζει ο χώρος τον ήχο του ηχείου, και θα ακούσει ο Τζιοβάνι επιτέλους ομαλή απόκριση, χωρίς σκαμπανεβάσματα λόγω boundaries.

Ταυτόχρονα, η μόνιτορ προσέγγιση και των δύο αυτών διαφορετικών ηχείων, εγγυάται την προσέγγιση αμφοτέρων σε τονική ισορροπία, άρα δε θα αλλάξει ουσιαστικά αυτό που ξέρει να ακούει ο Τζιοβάνι, θα παραμείνει το ίδιο οικείο ισορροπημένο στο φάσμα άκουσμα, απλώς χωρίς τα σκαμπανεβάσματα.

Βεβαίως, με μικρή ελάττωση της απόστασης ακρόασης, που τώρα θα είναι άνετα εφικτή, λόγω βολικής τοποθέτησης, είναι σίγουρο πως το kii θα καλύψει ανετως τις στάθμες αναφοράς, και βεβαίως με τα δικά του σαμπ, τα ομοίως καρδιοειδους αρχιτεκτονικής, θα έχει άριστη έκταση χαμηλού, μέχρι και κάτω της πρώτης οκταβας, ανετως και χαλαρά.

Λογικά όλα ως εδώ, σωστά;

Οκ. Και πάμε στο δια ταύτα.

Το μαγικό χέρι που αλλάζει μια το ένα ηχείο και μια το άλλο, για να αποφασίσει ο επίδοξος ακροατής, είτε επισκέπτης είτε κάτοχος, ποιο ηχείο είναι καλύτερο για να κρατήσει.

Αυτό το νέο, το μικρό, το βολικό και όμορφο, χωρίς τα σκαμπανεβάσματα του χώρου; Αυτό που παίζει εντυπωσιακά καλύτερα από το προσεκτικά διαλεγμενο σεταπ του Σταματάκου;

Χιουμαν σπίσις.
Ένα μεγάλο όχι.
Χωρίς πολλά πολλά, το τερατώδες δυναμικό εύρος του μεγαθήριου της PMC, είναι καταδικασμένο να επικρατήσει έναντι του μικρού kii, χωρίς καμία συζήτηση, χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Εκεί που θα τελειώνει το kii στη στάθμη, εκεί ξεκινάει να χασμουριεται το PMC, η επικράτηση του μεγάλου θα είναι ολοκληρωτική και η συντριβή του kii ομόφωνη από κάθε ακροατή.

Χιουμαν σπίσις.

Έχουν δίκιο;

Όχι βέβαια.

Μπορεί να είναι όντως πολύ πιο εντυπωσιακό το δυναμικό άκουσμα σε χορταστικές στάθμες του PMC, αλλά δε παύει να είναι λάθος ηχείο για αυτό το χώρο το PMC, πρακτικώς ακατάλληλο, με προβλήματα από τα τοιχωματικά όρια. Σε μακρόχρονες ακροάσεις, οι οποίες θα γίνονται στάνταρ σε στάθμη αναφοράς ή χαμηλότερη, διότι δεν αντέχεται υψηλότερη στάθμη για πολύωρες ακροάσεις, άσε που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε πτώση της ακοής, θα εκτιμηθεί πολύ περισσότερο η ισορροπημένη απόκριση χωρίς σκαμπανεβάσματα του kii, θα είναι ένα πολύ πιο σωστό άκουσμα, απροβλημάτιστο, με άνετες στάθμες αναφοράς, καλύπτοντας πλήρως τις απαιτήσεις της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής και χαρίζοντας ατελείωτες ώρες ευχαριστησης.

Χιουμαν σπίσις.
Ολγουειζ ρονγκ.
Ολγουειζ του θερτι.

Πάρτε το χαμπάρι.
Το χιουμαν σπίσις, θα προτιμάει πάντα αυτό που παιζ πιο δυνατά.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.376
Reaction score
79.463
Ας δούμε ένα αντίστροφο παράδειγμα σε άλλο μέλος, χάριν του χιουμαν σπίσις εξαμπλ, και τη σκυτάλη παίρνει ο φίλος μας ο Τζιοβάνι.

Έχει λοιπόν, σε ένα σαλόνι τυπικών διαστάσεων, τα γνωστά ιερά τέρατα της μεγάλης PMC, πακέτο με 3 ντανες bryston.

View attachment 180804

Πρόκειται για ένα πελώριο ηχείο, οφθαλμοφανώς ακατάλληλο για τυπικό σαλόνι, με περιορισμένη διάσταση πλάτους.

Βεβαίως, είναι ένα main monitor, καταξιωμένο, με τερατώδεις δυνατότητες δυναμικού εύρους, πράγμα που χωρίς καμία άλλη συζήτηση, καθιστά εντυπωσιακό το άκουσμα αυτού του ηχείου από οποιονδήποτε επισκέπτη.

Μια γκαζιά, και το σαγόνι κρεμάει στο δάπεδο.

Παιζ' δυνατά.
Πάρτε το χαμπάρι, μετράει.
Αυτό μετράει.

Πώς παίζει πραγματικά;
Ε, αφού είναι τυπικό ηχείο με τα τοιχωματικά όρια πέριξ του, είναι καταδικασμένο να εμφανίζει τονώσεις και υποχωρήσεις στην απόκριση, δηλαδή τονικές αλλοιώσεις.

Βεβαίως, χεστήκαμε για τις τονικές αλλοιώσεις του, μια μποτιά να ακούσεις, θα πεις το δεσποτ' παναγιώτ'.

Ας πούμε όμως, πως έρχεται πάλι αυτό το μαγικό χέρι που ήταν όρο λίγο στο τσαρδί του ντιμιφουτ, και τσουυυυπ τα ξαφανιζει και αφήνει στη θέση τους ένα ζευγάρι kii.

Καλό;

Πολύ καλό. Έκανε τον Σταματάκο, που ο άνθρωπος ξέρει όχι μόνο να ακούει, αλλά και να συγκρίνει ηχητικά διαφορετικά μηχανήματα και μάλιστα αξιόπιστα, τον έκανε να παραδεχτεί πως μετά από πολλά χρόνια, βρέθηκε αυτό το kii να είναι σαφέστατα καλύτερο από το σύστημα αναφοράς του το σύστημα με το οποίο κρίνει όλες τις συσκευές που περνάνε από κει!

Οπότε, το ολοκληρωμένο σύστημα του kii, που καταλάβαμε όλοι πως είναι πάνω από σεταπ αναφοράς του μεγαλύτερου και πιο μορφωμένου Έλληνα ριβιουερ, προφανώς είναι υπεραρκετό για τον φίλο μας τον Τζιοβάνι. Δε το συζητάμε καν.

Όμορφο, σε ο,τι χρώμα θες, να ταιριάξει ωραιότατα στο κοινόχρηστο σαλόνι, να φύγουν εκείνα τα όρθια φέρετρα, αυτό είναι μικρών διαστάσεων, εκλεπτυσμένης αισθητικής, βολικό και όμορφο για κάθε χώρο.

Βεβαίως είναι και παμφθηνο συγκριτικά με όλη την αρμαθιά των μπριστον και τα πανάκριβα τέρατα αυτά τα ηχεία, μαζί με τον προενισχυτή και το Ντακ.

Εκτός από το οικονομικό και αισθητικό όφελος όμως, υπάρχει κι άλλο όφελος.

Έχει καρδιοειδη λοβό. Οπότε μειώνεται τρομακτικά το ποσό επηρεάζει ο χώρος τον ήχο του ηχείου, και θα ακούσει ο Τζιοβάνι επιτέλους ομαλή απόκριση, χωρίς σκαμπανεβάσματα λόγω boundaries.

Ταυτόχρονα, η μόνιτορ προσέγγιση και των δύο αυτών διαφορετικών ηχείων, εγγυάται την προσέγγιση αμφοτέρων σε τονική ισορροπία, άρα δε θα αλλάξει ουσιαστικά αυτό που ξέρει να ακούει ο Τζιοβάνι, θα παραμείνει το ίδιο οικείο ισορροπημένο στο φάσμα άκουσμα, απλώς χωρίς τα σκαμπανεβάσματα.

Βεβαίως, με μικρή ελάττωση της απόστασης ακρόασης, που τώρα θα είναι άνετα εφικτή, λόγω βολικής τοποθέτησης, είναι σίγουρο πως το kii θα καλύψει ανετως τις στάθμες αναφοράς, και βεβαίως με τα δικά του σαμπ, τα ομοίως καρδιοειδους αρχιτεκτονικής, θα έχει άριστη έκταση χαμηλού, μέχρι και κάτω της πρώτης οκταβας, ανετως και χαλαρά.

Λογικά όλα ως εδώ, σωστά;

Οκ. Και πάμε στο δια ταύτα.

Το μαγικό χέρι που αλλάζει μια το ένα ηχείο και μια το άλλο, για να αποφασίσει ο επίδοξος ακροατής, είτε επισκέπτης είτε κάτοχος, ποιο ηχείο είναι καλύτερο για να κρατήσει.

Αυτό το νέο, το μικρό, το βολικό και όμορφο, χωρίς τα σκαμπανεβάσματα του χώρου; Αυτό που παίζει εντυπωσιακά καλύτερα από το προσεκτικά διαλεγμενο σεταπ του Σταματάκου;

Χιουμαν σπίσις.
Ένα μεγάλο όχι.
Χωρίς πολλά πολλά, το τερατώδες δυναμικό εύρος του μεγαθήριου της PMC, είναι καταδικασμένο να επικρατήσει έναντι του μικρού kii, χωρίς καμία συζήτηση, χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Εκεί που θα τελειώνει το kii στη στάθμη, εκεί ξεκινάει να χασμουριεται το PMC, η επικράτηση του μεγάλου θα είναι ολοκληρωτική και η συντριβή του kii ομόφωνη από κάθε ακροατή.

Χιουμαν σπίσις.

Έχουν δίκιο;

Όχι βέβαια.

Μπορεί να είναι όντως πολύ πιο εντυπωσιακό το δυναμικό άκουσμα σε χορταστικές στάθμες του PMC, αλλά δε παύει να είναι λάθος ηχείο για αυτό το χώρο το PMC, πρακτικώς ακατάλληλο, με προβλήματα από τα τοιχωματικά όρια. Σε μακρόχρονες ακροάσεις, θα εκτιμηθεί πολύ περισσότερο η ισορροπημένη απόκριση χωρίς σκαμπανεβάσματα του kii, θα είναι ένα πολύ πιο σωστό άκουσμα, απροβλημάτιστο, με άνετες στάθμες αναφοράς, καλύπτοντας πλήρως τις απαιτήσεις της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής και χαρίζοντας ατελείωτες ώρες ευχαριστησης.

Χιουμαν σπίσις.
Ολγουειζ ρονγκ.
Ολγουειζ του θερτι.
Σαν κεντρική ιδέα καλά τα λες, αλλά έτσι πως ειναι το σαλόνι του, και δεν αλλάζει, η αποσταση ακροασης είναι πάνω απο 3,5m, κοντά 4. Παει το kii
Θελεις άλλο καρδιοειδές ;)
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.335
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top