- Μηνύματα
- 48.705
- Reaction score
- 102.569
ΥΓ. Να κι η Μερτσέντες με yoke (πουδεσαςαρεσει)

Will reportidly arrive in 2025....
Μέχρι τότε, και αν..., αφήνει την δόξα στην Tesla.

ΥΓ. Να κι η Μερτσέντες με yoke (πουδεσαςαρεσει)
![]()
Η BMW iX1 στο τεστ αποφυγής ταράνδου - Autoblog.gr
Το ηλεκτρικό BMW iX1 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 72 χλμ/ώρα, 2 χλμ/ώρα λιγότερο από την s18d έκδοσηwww.autoblog.gr
Με 72 στο τεστ ταράνδου το BMW iX1
ΥΓ. Να κι η Μερτσέντες με yoke (πουδεσαςαρεσει)
![]()
Mercedes embraces the yoke for the new era of luxury driving
Despite initial skepticism, Mercedes-Benz's steer-by-wire yoke design signals a daring and transformative shift in the luxury car market, firmly establishing that the yoke is here to stay.m.arenaev.com
Τελικά, θα γίνει ποιο οικονομικό, το να καλούμε ΤΑΧΙ, για όλες τις δουλειές μας! Έρχεται πιο γρήγορα και απο Ασθενοφόρο!Σε μικρό βάθος χρόνου θα πληρώνουμε ΟΛΟΙ το αυτοκίνητο ακριβά (φόροι, τέλη κυκλοφορίας, κόστος κτήσης, συντήρηση , ασφάλεια, κλπ) το θέμα είναι παγκόσμιο.
Το μαμησι δεν το γλιτώνουμε , είτε θερμικό, είτε ηλεκτρικό , είτε… είτε ….
πιστευω ότι το κατανοήσαμε και το εμπεδώσαμε.
Απλά μας επιτρέπουν να διαλέξουμε εμείς τη φουτσα.
Κάτι είναι και αυτό![]()
δηλαδη αν κατάλαβα καλά, σε ένα χρόνο (περίπου)με μέση χρήση 10000χλμ. κέρδισε 340€ σε σχέση με το diesel. (και με δωρεάν 400kwh)Από ανάρτηση ιδιοκτήτη ηλεκτρικού οχήματος. Το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν ένα Nissan Pulsar diesel.
Η διαφορά κόστους χρήσης στα πρώτα 10.000χλμ του ηλεκτρικού είναι μόλις 340€ υπέρ του ηλεκτρικού.
Όχημα δοκιμών το ID3 58kwh.
Να μην ξεχνάμε πως το πρηγούμενο αυτοκίνητο ήταν ένα άθλιο κουβαδάκι της συμφοράς, τώρα έχει 367 φορές καλύτερο. Οπότε εκτός από τα 340 ευρώ κέρδισε και οδηγική απόλαυση, επιταχύνσεις, χώρους, ησυχία, gadgetάκια, και πάει λέγοντας. Εν περιλήψει, τώρα έχει ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερο κόστος χρήσης.δηλαδη αν κατάλαβα καλά, σε ένα χρόνο (περίπου)με μέση χρήση 10000χλμ. κέρδισε 340€ σε σχέση με το diesel. (και με δωρεάν 400kwh)
αυτά, δε πάω παρακάτω. ..![]()
Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα στην AC φόρτιση από μια απλή μπρίζα σουκο, τουλάχιστον στο iD.3 (άρα και στα υπόλοιπα του γκρουπ βαγκ), διότι ο ενσωματωμένος ινβέρτερ έχει μεγάλες απώλειες, κακό efficiency.Με απλή πρίζα σούκο οι απώλειες έφτασαν στο 17.4%