Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Η επίσημη παρουσίαση είναι Δευτέρα πρωί, αλλά κάποιος τρύπωσε στο περίπτερο στη Γενεύη.
Renault 5 e-Tech.

FB_IMG_1708587479979.jpg
FB_IMG_1708587483173.jpg
FB_IMG_1708587487376.jpg
FB_IMG_1708587490832.jpg
 


Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Απολύσεις στη Rivian και 5 δις χρέος, δεν είναι καλά τα πράγματα:


Χιλιάδες απολύσεις σε γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία -Ποια μοντέλα κατασκευάζει


Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της Rivian και την δημοσιοποίηση των εμπορικών αποτελεσμάτων για την χρονιά που μας πέρασε, η start-up ηλεκτρικών αυτοκινήτων σχεδιάζει να μειώσει το πλήρως απασχολούμενο εργατικό δυναμικό της κατά 10%.

Μάλιστα, σε mail που έστειλε εκπρόσωπος της εταιρείας, επιβεβαίωσε ότι η Rivian θα απολύσει το 10% των μισθωτών υπαλλήλων, καθώς και ορισμένους εξωτερικούς ωρομίσθιους εργαζομένους.

Ωστόσο, η Rivian δεν θα απολύσει τους ωρομίσθιους εργάτες που απασχολούνται στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Νόρμαλ του Ιλινόις. Συνολικά, η Rivian απασχολεί κάτι λιγότερο από 17.000 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των μισθωτών και αυτών που απασχολούνται με την ώρα. Εκπρόσωπος πάντως της εταιρείας, ανέφερε ότι η Rivian δεν θα δώσει αυτή τη στιγμή περισσότερες πληροφορίες για τις απολύσεις που θα πραγματοποιήσει.
Παρεμπιπτόντως ο συντάκτης προφανώς είναι χαζός, δεν εξηγείται αλλιώς πως εταιρεία με "λιγότερο από 17.000 άτομα" προσωπικό που θα απολύσει το 10% του πλήρως απασχολούμενου προσωπικού της, θα κάνει "χιλιάδες απολύσεις", δεν αλλάζει η είδηση όμως.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Η λογική της να φτιάξει ένα pick up truck στην χώρα που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία της συντηρείται από αυτά δεν ήταν κακή. Το να ήταν ηλεκτρικό όμως και μάλιστα να το κάνει μια εταιρεία που ξεκινά από το μηδέν και να το έχει ως πρώτο αυτοκίνητο της, το λες και risky business. Εδώ ο γίγαντας Ford έχασε τις μισές παραγγελίες του ηλεκτρικού F150 σε μικρό χρονικό διάστημα. Άσε που μείωσε την παραγωγή και έδιωξε πολύ κόσμο. Το Cybertruck πουλάει, όχι όσο ήθελαν, αλλά υπάρχουν άλλα 4 οχήματα από πίσω, συν τις υπόλοιπες δραστηριότητες.

Διαβάζω σήμερα πως ο Μπάιντεν δέχεται μεγάλη πίεση τόσο από τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και από τα συνδικάτα των εργατών (UAW), και κάποιους ξένους κατασκευαστές, λένε, να αναθεωρήσει τον κλιματικό νόμο για τους ρύπους προς όφελος των θερμικών. Και μάλλον, λόγω εκλογών θα το κάνει. Ο νέος στόχος που θέλουν να περάσουν στην ουσία δεν κάνει κάτι δραματικό πιστεύω, καθώς η μείωση CO2 κατά 50% πάει για το 2032-35. Όπως πάνε οι υπάρχουσες πωλήσεις των EVs σήμερα, αυτό γίνεται από μόνο του, λένε οι απέναντι γλώσσες.

Οπότε, αν δεν υπάρχει πίεση, κάποιες startups ίσως και να κλείσουν ή πουληθούν.
 

Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Πάντως ήταν δυνατή η είσοδός της λίγα χρόνια πριν. Πρώτο EV pickup (και νομίζω καλύτερο του lightning) ενώ στο business model της συμπεριέλαβε και τα βανάκια στο πάτωμα του φορτηγού, για επαγγελματικές αστικές διανομές. Προφανώς δεν έχω ιδία πείρα, αλλά οι reviewers γενικά ήταν αποθεωτικοί. Αυτή και η Lucid νομίζω ήταν οι μόνες προσπάθειες πλην Tesla που είχαν λάβει τέτοιου επιπέδου αναγνώριση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.619
Η Λουσίντα είναι μια Τεσλίτσα εξευγενισμένη.

Υπέροχη, κορμάρα, αλλά πουλάει ακριβά το τομάρι της.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.777
Reaction score
32.746
Με 70k start point τα οποία γίνονται εύκολα 80k - 85k για να πάρεις το κλειδί του Rivian, σε ένα προβληματικό δίκτυο που μόνο οι φορτιστές Tesla δούλεψαν stress free και μόνο Tesla φόρτιζαν, νομίζω δεν ξεκινάς καλά. Άποψη μου.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.483
Reaction score
78.421
Όλα αυτά απο μιά χαζή απόφαση να μπει μικρός φόρος πολυτελείας στα ακριβότερα απο $20k επιβατικά το '92.
Στράφηκαν πολλοί στα λίγα τότε κάπως πιό λουσάτα (χαμηλής ποιότητας κατασκευής όπως όλα τα αμερικάνικα τότε) πίκαπς (και κλειστά, εκεί δεν απαγορεύονταν τα πίσω καθίσματα στα "επαγγελματικά") που δεν είχαν φόρο, ξύπνησαν οι υπόλοιποι κι άρχισαν όλοι να τα προσφέρουν.
Αν και ο συγκεκριμένος φόρος καταργήθηκε 10 χρόνια μετά, φτάσαμε η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο να κυριαρχείται απο πωλήσεις φορτηγακιών και SUVs, συμπαρασύροντας και τον υπόλοιπο κόσμο. Δη εντ.-

Τα Rivian είναι πολύ καλά οχήματα btw.
 

Μηνύματα
7.740
Reaction score
2.206
Από την πρώτη πετρελαϊκή κρίση ξεκίνησε αυτό, που επιβλήθηκαν περιορισμοί στη μέση κατανάλωση του στόλου των αμερικάνων κατασκευαστών, από τους οποίους εξαιρέθηκαν τα φορτηγά (άρα και τα pickup). Από τότε ξεκίνησε η λεγόμενη malaise era της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με σταδιακό downsizing και πνίξιμο των κινητήρων μέχρι αηδίας. Από αυτό εξαιρέθηκαν τα φορτηγά, οπότε όποιος ήθελε να έχει έναν κανονικό κινητήρα και κανονικών διαστάσεων αυτοκίνητο, έπαιρνε φορτηγό. Από τότε εκτινάχθηκε η αγορά των pickup στις ΗΠΑ.
 






Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Απροβλημάτιστα τα πρώτα 45.000 χλμ με το eC4.
Κιχ δεν έχει κάνει 2 χρόνια τώρα.

Σήμερα ήταν και το "μεγάλο" τρόπος του λέγειν σέρβις.
Το έλεγξαν όλο, και το ψυγείο και την εξάτμιση, τα πάντα. :)

service.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.755
Μηνύματα
3.026.695
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top