Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.531
Reaction score
32.536
Ξέρω ήδη κόσμο που ζαχαρώνει το 02. Με την επιδότηση πάει κάτω από 30k. Και είναι καλύτερο από το Volvo EX30, καθώς ξεκινώντας από τις διαστάσεις, είναι μεγαλύτερο. Το μεγάλο 02 που θα βγει ακριβώς 30k με την επιδότηση έρχεται σχεδόν full extra ενώ το EX30 δεν έχει ούτε αντλία στα ίδια χρήματα.

Προσωπικά, το τελευταίο πράγμα που με νοιάζει είναι το όνομα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Στις μέρες που διανύουμε, τα κινέζικα εργοστάσια συνεχώς πολλαπλασιάζονται και επεκτείνονται, όπως και τα εργοστάσια της Τέσλα.

Αντιθέτως, παραδοσιακών αυτοκινητοβιομηχανιών εργοστάσια, δεν γλυτώνουν το λουκέτο.

Θεωρώ πολύ πιο ασφαλή επιλογή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διατίθεται στην χώρα μας και δε μπορείς να προφέρεις καν το όνομα της μάρκας, παρά τα γνωστά ονόματα από μάρκες που δεν ξέρεις τι τους ξημερώνει.

Βεβαίως τα ονόματα από τις εν λόγω μάρκες θα αλλάξουν εν καιρώ με πιο φιλικές στη γλώσσα μας ονομασίες, όταν θα ολοκληρωθούν συγχωνεύσεις ή νέα εργοστάσια στη γηραιά Ήπειρο.

Οι συγχωνεύσεις που έρχονται, είναι απορροφήσεις παραδοσιακών από Κινέζους.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.531
Reaction score
32.536
Detection of Electric Vehicles and Photovoltaic Systems in Smart Meter Data

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.671
Reaction score
89.478
Μετά από μερικά χρόνια, όταν κοπάσει ο αρχικός ενθουσιασμός της ηλεκτροκίνησης και καθιερωθεί, όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα θα ψάξουν την ποιότητα στην αυτοκίνηση που έχουν συνηθίσει, και δεν πρόκειται να την βρουν στο κινέζικο.
Δεν είναι αρκετό το fancy software και η μπριζα σε χαμηλή τιμή. Θέλουμε αυτοκίνητα. Που να στρίβουν να φρενάρουν και να τσουλάνε σωστά. Οχι μόνο software.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.531
Reaction score
32.536
Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα έρθει και αυτό; Και γρηγορότερα από ότι νομίζεις.
Άσε που μπορεί να υπάρχει ήδη, και να μην το ξέρουμε επειδή δεν είναι ακόμα στην Ελλάδα ή είναι και δεν τα οδηγήσαμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Θέλουμε αυτοκίνητα. Που να στρίβουν να φρενάρουν και να τσουλάνε σωστά. Οχι μόνο software
Ωραία, δες τα τεστ ταράνδου, και τα τεστ φρεναρίσματος.

Υπ'οψιν πως το σοφτγουερ πλέον αποτελεί σημαντικό εργαλείο για καλύτερες επιδόσεις σε όλα αυτά τα τεστ, όπως στο όντιο το σοφτγουερ ισοστάθμισης.

Με την παρουσία πολλαπλών μοτέρ, κατά βάση όλες αυτές οι οδηγικές επιδόσεις θα εξαρτώνται από την αρτιότητα υλοποίησης του σοφτγουερ ελέγχου.
 

Μηνύματα
17.530
Reaction score
25.151
στο μόνο που θα σωθούν είναι στο ότι η αστυνόμευση θα γίνει τέτοια ώστε δε θα σου κάνει αίσθηση πλέον να βγεις στο δρόμο να χαρείς οδήγηση.

δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξουν οχήματα με οδηγικά χαρίσματα οι κινέζοι στα επόμενα πολλά χρόνια , καμία όμως, έχουν πλήρη άγνοια του τι χρειάζεται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.531
Reaction score
32.536
Μόνο που η λεζάντα γράφει Κίνα αλλά εκεί δουλεύουν Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι και Ιάπωνες. Και σε υψηλότατες θέσεις μάλιστα. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει ήδη, είναι θέμα χρόνου.
 

TGD

Μηνύματα
10.430
Reaction score
10.163
Είδατε τι έγινε στην εκκίνηση του Goodwood φέτος; Η Lotus στουκαρε τρία μέτρα από την αφετηρία. Ουπς σόρρυ, δεν έφταιγε ο οδηγός το software που ρυθμίζει την ισχύ στους ηλεκτροκινητήρες τα σκάτωσε...
 

Μηνύματα
17.530
Reaction score
25.151
Μόνο που η λεζάντα γράφει Κίνα αλλά εκεί δουλεύουν Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι και Ιάπωνες
ιτς ιρελεβαντ.
το πακέτο δεν περιλαμβάνει μόνο τη μεριά του κατασκευαστή αλλά και του καταναλωτή, αλλά και στην απλοϊκή περίπτωση που κάποιοι που ξέρουν είναι στις θέσεις της διοίκησης, λοίπουν αρκετοί άλλοι που είναι σε θέσεις πιο χαμηλά.
Δεν δουλεύει έτσι, ποτέ δεν δούλεψε και μάλλον ποτέ δεν θα δουλέψει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
στο μόνο που θα σωθούν είναι στο ότι η αστυνόμευση θα γίνει τέτοια ώστε δε θα σου κάνει αίσθηση πλέον να βγεις στο δρόμο να χαρείς οδήγηση.

δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξουν οχήματα με οδηγικά χαρίσματα οι κινέζοι στα επόμενα πολλά χρόνια , καμία όμως, έχουν πλήρη άγνοια του τι χρειάζεται.
Πάνε να κάνεις τεστ ντραιβ στο Μπιντ με τα πολλά άλογα, που έχει 0-100 σε τίποτα, κι έλα μετά να μας πεις αν πάει καλά στο δρόμο, αν στρίβει, και τέτοια ωραία.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.531
Reaction score
32.536
ιτς ιρελεβαντ.
το πακέτο δεν περιλαμβάνει μόνο τη μεριά του κατασκευαστή αλλά και του καταναλωτή, αλλά και στην απλοϊκή περίπτωση που κάποιοι που ξέρουν είναι στις θέσεις της διοίκησης, λοίπουν αρκετοί άλλοι που είναι σε θέσεις πιο χαμηλά.
Δεν δουλεύει έτσι, ποτέ δεν δούλεψε και μάλλον ποτέ δεν θα δουλέψει.
Μια χαρά ρέλεβαντ είναι. Δεν είναι μόνο για όσους έχουν και άλλα θέματα με την συγκεκριμένη χώρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο, όχι μόνο εδώ στο φόρουν αλλά και έξω. Δεν θέλετε να δείτε παραπέρα. Όση αδιαφορία και καχυποψία υπάρχει για τα Κινέζικα, άλλο τόσο είναι το ενδιαφέρον για αυτά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.614
Reaction score
11.623
Τα κινέζικα οχήματα έχουν κατά κανόνα "αμερικάνικη" αίσθηση ανάρτησης ώστε να προσφέρουν καλύτερη άνεση, όχι από αδυναμία επίτευξης κάτι διαφορετικού. Σιγά την απόκρυφη επιστήμη να βάλεις πιο χοντρές ζανφόρ και σκληρότερα ελατήρια/αμορτισέρ. Το να μην το κάνεις, δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις κάνει εκπτώσεις στο σχεδιασμό της ανάρτησης ή στην ασφάλεια που αυτή προσφέρει.
Το δικό μου BYD για παράδειγμα, που είναι ένα αρκετά οικονομικό κινέζικο EV, έχει McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις ανοιχτές καμπές τις παίρνω πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη σιγουριά από ότι με τη Mercedes C-class μου, παρόλο που είναι ένα αρκετά ψηλό και βαρύ όχημα.

Δεν αποκλείω μελλοντικά τα κινέζικα οχήματα που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά να διαφοροποιήσουν την υλοποίηση της ανάρτησής τους ώστε να προσαρμοστούν στα μέχρι τώρα ειωθότα της ηπείρου μας, ειδικά από τη στιγμή που θα χτιστούν εδώ εργοστάσια κατασκευής. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσονται, όπως δείχνουν χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της Ιαπωνίας και της Κορέας.
Από την άλλη, μπορεί κάποιος να είναι φανατικός πιστός πχ της BMW ή της Alfa Romeo και όλα τα υπόλοιπα να του βρωμάνε, αλλά εκεί μπαίνουμε στα χωράφια της θεολογίας. :biggrin:
 

gid

Μηνύματα
8.716
Reaction score
9.967
Δεν έχω δει κανένα review κινέζικου με παράπονα για οδηγική συμπεριφορά, ίσως δεν έχω πέσει στην περίπτωση.

Από την άλλη, τα ηλεκτρικά (όλα) έχουν φάει ένα γκολ από τα αποδυτήρια με το πολύ μεγάλο βάρος τους.

Η γενική συμπεριφορά των ηλεκτρικών υπηρετεί περισσότερο την ευκολία παρά την απόλαυση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Εγώ απολαυστικά τα βρίσκω.

Οπότε εξαρτάται από το τι θεωρεί απολαυστικό ο καθένας.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.771
Reaction score
44.793
Το ερώτημα "αν οι κινέζοι είναι ικανοί να σχεδιάσουν, παράξουν, διαθέσουν και υποστηρίξουν καλά αυτοκίνητα στην αγορά" θα απαντηθεί μετά από κάμποσα χρόνια. Για την ώρα, ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγάλαμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.531
Reaction score
32.536
Ενδιαφέρον χθεσινό video του France24 για την Ευρώπη και την ηλεκτροκίνηση. Μεταξύ άλλων ...

- Η Northvolt ξεκινά απολύσεις. Η πολυδιαφημισμένη Ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής μπαταριών που έστησαν πρώην υπάλληλοι της Tesla δεν πάει καλά. Γκρέμισμα μετοχής, καθυστερήσεις στην παραγωγή, γκρίνια από τους μετόχους....
- Επειδή αναρωτιόμαστε αν πουλάνε τα Κινέζικα ηλεκτρικά στην Ευρώπη, είναι ο Νο2 κατασκευαστής EVs μετά την Γερμανία, με την Γαλλία στην 5η θέση. Είμαστε 10 χρόνια πριν το εμπάργκο στα θερμικά και η Κίνα είναι ήδη Νο2 στα EVs εντός ΕΕ.
- Το θέμα παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη είναι ήδη dead end. Δεν μπορείς να φτιάξεις φθηνές μπαταρίες με τετραπλάσιο κόστος σε ενέργεια και πρώτες ύλες από αυτό της Κίνας.

 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.626
Μηνύματα
3.018.530
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top