Most visitors online was 3439 , on 16 Sep 2025
το Ο2 βγαινει σε 2 εκδοσειςΔεν υπάρχει "με τι εξοπλισμό θα το φέρουν" στα Κινέζικα. Ούτε στην Tesla.
Μέχρι νεοτέρας, για περισσότερα εδώ.
H Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία από την Lynk & Co. Στο εξωτερικό όσοι τα έχουν δει και τα δύο λένε πως η Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία και από την Volvo.το Ο2 βγαινει σε 2 εκδοσεις
το Χ βγαινει σε 3 εκδοσεις
με διαφορα στη τιμη και εξοπλισμο.
τις εκδοσεις τις ξερουμε. μενει να μαθουμε την τιμη.
Ναι, ναι, αν σου χαρίσουν καμία Macan μην την πάρειςΌποιος ασχολείται δεν θα πάρει ποτέ ηλεκτρικό που πατάει σε πλατφόρμα θερμικού.
Aπό ότι βλέπω, καθώς δεν το έχω ψάξει, Macan και Taycan πατάνε σε ηλεκτρικές πλατφόρμες. Οπότε ευχαρίστως θα δεχόμουν μια Taycan sedan.Ναι, ναι, αν σου χαρίσουν καμία Macan μην την πάρεις![]()
Αν η παρόμοια έκδοση του Χ έχει λιγότερο εξοπλισμό από το Ο2 αλλά την ίδια τιμη εσύ θα πάρεις Χ λόγω ανώτερης κατηγορίας;;H Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία από την Lynk & Co. Στο εξωτερικό όσοι τα έχουν δει και τα δύο λένε πως η Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία και από την Volvo.
Και η λαμπο έχει εξαρτήματα που γράφουν vw & audi.Έμαθα πως υπάρχει ένα video με Ιταλό τεχνικό που έχει σηκώσει το Lynk & Co 02, αλλά δεν μπορώ να το βρω. Και ότι στο video λέει πως διάφορα εξαρτήματα του γράφουν Volvo.
Δεν τα ξέρω δεν ασχολούμαι. Βρήκα όμως πως ναι, Macan BEV και Macan ICE πατάνε σε διαφορετικές πλατφόρμες. Οπότε μπράβο στην Porsche. Σοβαρή εταιρεία. Άκουγα επίσης τις προάλλες, πως οι εξαιρετικές ταχύτητες φόρτισης της Taycan οφείλονται στον εξαιρετικό σχεδιασμό του battery thermal management. Και πως τόσο η Porsche όσο και άλλες σοβαρές εταιρείες έχουν εσωτερικά ειδικό τμήμα για τα κελιά των μπαταριών, καθώς τα παρακολουθούν τόσο εργαστηριακά όσο και στα οχήματα, και μπορούν να αλλάξουν ακόμη και charging curves με ΟΤΑ όταν κρίνουν πως μπορεί/ πρέπει να γίνει. Έχει γίνει αυτό ήδη σε διάφορα οχήματα. Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν διαπιστώσει πως τα specs των κελιών που αγοράζουν είναι nowhere near όπως είπε αυτός στο video, με την πραγματικότητα.H Macan είναι και θερμική
Θα πάρω αυτό που θα μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά, μετά από test drives και επί τόπου έλεγχο του οχήματος για τον σχεδιασμό, υλικά κλπ, και να καλύπτει τα βασικά που θεωρώ απολύτως απαραίτητα για ένα BEV. Θα γίνει πίνακας με pros/ cons και που μπορεί, αν μπορεί, να γίνει συμβιβασμός, και αν το αποτέλεσμα βγει υπέρ του πιο premium με λιγότερα features αυτό και θα πάρω.Αν η παρόμοια έκδοση του Χ έχει λιγότερο εξοπλισμό από το Ο2 αλλά την ίδια τιμη εσύ θα πάρεις Χ λόγω ανώτερης κατηγορίας;;
Πάντως μέσα μοιάζει φούλ με θερμικό. Σε όλα. Ειδικά στην πίσω σειρά, έχει όλα τα χαρακτηριστικά του θερμικού.Δεν τα ξέρω δεν ασχολούμαι. Βρήκα όμως πως ναι, Macan BEV και Macan ICE πατάνε σε διαφορετικές πλατφόρμες.
VW.Οπότε μπράβο στην Porsche. Σοβαρή εταιρεία.
Όσο VW είναι η Porsche άλλο τόσο είμαι εγώ αστροναύτης.
H Macan είναι και θερμική
Η ηλεκτρική Μακάν πατάει σε νέα εξαιρετική καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα, και δεν έχει καμία σχέση ως αυτοκίνητο με το ομώνυμο ICE.Πάντως μέσα μοιάζει φούλ με θερμικό. Σε όλα. Ειδικά στην πίσω σειρά, έχει όλα τα χαρακτηριστικά του θερμικού.
Η ηλεκτρική Μακάν πατάει σε νέα εξαιρετική καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα, και δεν έχει καμία σχέση ως αυτοκίνητο με το ομώνυμο ICE.
Ειδικά στην πίσω σειρά, έχει όλα τα χαρακτηριστικά του θερμικού.
Σα μωρό παιδί κάνεις.Αλλά αυτό δεν μου δείχνει σχεδίαση ηλεκτρικού.