Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.896
Reaction score
32.858
το θεμα ειναι με τι εξοπλισμο θα το φερουν και τι τιμη.
Δεν υπάρχει "με τι εξοπλισμό θα το φέρουν" στα Κινέζικα. Ούτε στην Tesla.

Μέχρι νεοτέρας, για περισσότερα εδώ.

 

Μηνύματα
339
Reaction score
350
Δεν υπάρχει "με τι εξοπλισμό θα το φέρουν" στα Κινέζικα. Ούτε στην Tesla.

Μέχρι νεοτέρας, για περισσότερα εδώ.

το Ο2 βγαινει σε 2 εκδοσεις
το Χ βγαινει σε 3 εκδοσεις
με διαφορα στη τιμη και εξοπλισμο.
τις εκδοσεις τις ξερουμε. μενει να μαθουμε την τιμη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.896
Reaction score
32.858
το Ο2 βγαινει σε 2 εκδοσεις
το Χ βγαινει σε 3 εκδοσεις
με διαφορα στη τιμη και εξοπλισμο.
τις εκδοσεις τις ξερουμε. μενει να μαθουμε την τιμη.
H Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία από την Lynk & Co. Στο εξωτερικό όσοι τα έχουν δει και τα δύο λένε πως η Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία και από την Volvo.

Έμαθα πως υπάρχει ένα video με Ιταλό τεχνικό που έχει σηκώσει το Lynk & Co 02, αλλά δεν μπορώ να το βρω. Και ότι στο video λέει πως διάφορα εξαρτήματα του γράφουν Volvo.

Πλάκα πλάκα, με εξαίρεση την Polestar που δεν ήρθε ακόμα, όλα τα υπόλοιπα σημαντικά brands της Geely είναι στην Ελλάδα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.237
Reaction score
143.871
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση ο οπαδός της μπεμβέ να πάρει ζίκρ (εκτός εάν έγινε μπατήρης).

Ομοίως, ο οπαδός των Μερτσέντες και των άλφαρομέο.

Δατς λάιφ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.896
Reaction score
32.858
Ναι, ναι, αν σου χαρίσουν καμία Macan μην την πάρεις :tongue:
Aπό ότι βλέπω, καθώς δεν το έχω ψάξει, Macan και Taycan πατάνε σε ηλεκτρικές πλατφόρμες. Οπότε ευχαρίστως θα δεχόμουν μια Taycan sedan. :tongue:
 


Μηνύματα
339
Reaction score
350
H Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία από την Lynk & Co. Στο εξωτερικό όσοι τα έχουν δει και τα δύο λένε πως η Zeekr είναι ανώτερη κατηγορία και από την Volvo.
Αν η παρόμοια έκδοση του Χ έχει λιγότερο εξοπλισμό από το Ο2 αλλά την ίδια τιμη εσύ θα πάρεις Χ λόγω ανώτερης κατηγορίας;;
Έμαθα πως υπάρχει ένα video με Ιταλό τεχνικό που έχει σηκώσει το Lynk & Co 02, αλλά δεν μπορώ να το βρω. Και ότι στο video λέει πως διάφορα εξαρτήματα του γράφουν Volvo.
Και η λαμπο έχει εξαρτήματα που γράφουν vw & audi.
Γι'αυτό γίνονται οι όμιλοι
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.896
Reaction score
32.858
H Macan είναι και θερμική
Δεν τα ξέρω δεν ασχολούμαι. Βρήκα όμως πως ναι, Macan BEV και Macan ICE πατάνε σε διαφορετικές πλατφόρμες. Οπότε μπράβο στην Porsche. Σοβαρή εταιρεία. Άκουγα επίσης τις προάλλες, πως οι εξαιρετικές ταχύτητες φόρτισης της Taycan οφείλονται στον εξαιρετικό σχεδιασμό του battery thermal management. Και πως τόσο η Porsche όσο και άλλες σοβαρές εταιρείες έχουν εσωτερικά ειδικό τμήμα για τα κελιά των μπαταριών, καθώς τα παρακολουθούν τόσο εργαστηριακά όσο και στα οχήματα, και μπορούν να αλλάξουν ακόμη και charging curves με ΟΤΑ όταν κρίνουν πως μπορεί/ πρέπει να γίνει. Έχει γίνει αυτό ήδη σε διάφορα οχήματα. Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν διαπιστώσει πως τα specs των κελιών που αγοράζουν είναι nowhere near όπως είπε αυτός στο video, με την πραγματικότητα.
Αν η παρόμοια έκδοση του Χ έχει λιγότερο εξοπλισμό από το Ο2 αλλά την ίδια τιμη εσύ θα πάρεις Χ λόγω ανώτερης κατηγορίας;;
Θα πάρω αυτό που θα μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά, μετά από test drives και επί τόπου έλεγχο του οχήματος για τον σχεδιασμό, υλικά κλπ, και να καλύπτει τα βασικά που θεωρώ απολύτως απαραίτητα για ένα BEV. Θα γίνει πίνακας με pros/ cons και που μπορεί, αν μπορεί, να γίνει συμβιβασμός, και αν το αποτέλεσμα βγει υπέρ του πιο premium με λιγότερα features αυτό και θα πάρω.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.080
Reaction score
90.494
Δεν τα ξέρω δεν ασχολούμαι. Βρήκα όμως πως ναι, Macan BEV και Macan ICE πατάνε σε διαφορετικές πλατφόρμες.
Πάντως μέσα μοιάζει φούλ με θερμικό. Σε όλα. Ειδικά στην πίσω σειρά, έχει όλα τα χαρακτηριστικά του θερμικού.
Στην Taycan δεν μπήκα, φοβάμαι.
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.896
Reaction score
32.858
To ZEEKR 7X 100kWh έφτασε στην κορυφή του challenge των 1000χλμ με 8:55', έχοντας τον ίδιο χρόνο με το Tesla Model S LR και ΝΙΟ ΕΤ5 100kWh. Συντομότερος χρόνος μόνο από το eREV Nissan X-Trail.

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.860
Μηνύματα
3.031.042
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top