- Μηνύματα
- 59.390
- Reaction score
- 145.641
Και δω ένα διάγραμμα για την πτώση των μπαταριών με τους κύκλους φόρτισης:
	
		
			
		
		
	
		
			
		
		 
	
	
		
			
		
		
	
Προφανώς, άμα παίζεις την μπαταρία 65%-75% είναι πρακτικά αθάνατη, αλλά αυτό δε γίνεται.
Το 85-25% ή 75-25% είναι εφικτό σενάριο.
Εγώ είμαι χονδρικά στους 90 κύκλους φόρτισης, που φλερτάρει κοντά στο 95% (ταιριάζει με τη δική μου μέτρηση). Όπως βλέπετε στην αρχή, υπάρχει μια απότομη πτώση, μετά καλμαρει.
Στους 2.000 κύκλους φόρτισης, αν είναι στο 90%, θα είναι τρομερή επιτυχία. Αλλά θα πρέπει όλες οι φορτίσεις να είναι 85-25%, δύσκολο..
Τότε το αυτοκίνητο θα έχει διανύσει 440.000χλμ..
Σε κάθε περίπτωση, ότι και να κάνεις, μεταξύ 85-90% θα είναι η αυτονομία της μπαταρίας στα 450.000χλμ.
Φακτς οφ λαιφ.
	
		
			
		
		
	
								 
	Προφανώς, άμα παίζεις την μπαταρία 65%-75% είναι πρακτικά αθάνατη, αλλά αυτό δε γίνεται.
Το 85-25% ή 75-25% είναι εφικτό σενάριο.
Εγώ είμαι χονδρικά στους 90 κύκλους φόρτισης, που φλερτάρει κοντά στο 95% (ταιριάζει με τη δική μου μέτρηση). Όπως βλέπετε στην αρχή, υπάρχει μια απότομη πτώση, μετά καλμαρει.
Στους 2.000 κύκλους φόρτισης, αν είναι στο 90%, θα είναι τρομερή επιτυχία. Αλλά θα πρέπει όλες οι φορτίσεις να είναι 85-25%, δύσκολο..
Τότε το αυτοκίνητο θα έχει διανύσει 440.000χλμ..
Σε κάθε περίπτωση, ότι και να κάνεις, μεταξύ 85-90% θα είναι η αυτονομία της μπαταρίας στα 450.000χλμ.
Φακτς οφ λαιφ.
								
									Last edited: 
								
							
						
						
	
		
			
		
		
	
	
	
		
			
		
		
	
					 
					
					
				 
 
		 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		



 
 
		 
 
		 
  
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		