- Μηνύματα
- 8.764
- Reaction score
- 11.925
Α, λίγα τα λόγια: την... ομορφιά του Multipla δεν την πλησιάζει κανείς!
Α! Έβγαλε και η Honda τέτοιον ομορφάντρα με ρόδες;Συγγνώμη αλλά δεν έχει σχέση με Multipla. Κλοπή του Honda E είναι.
Ισχύει, αλλά artists steal...Συγγνώμη αλλά δεν έχει σχέση με Multipla. Κλοπή του Honda E είναι.
Ομορφο ειναι!
Είναι, όντως. Αλλά θα πηγαίνει κανένα 40άρι - 42άρι με την μικρή μπαταρία 52kWh και καλό εξοπλισμό.Ομορφο ειναι!
Και πολλά είναι κι ο κουπέ χαρακτήρας του περιορίζει τους χώρους πίσω.Είναι, όντως. Αλλά θα πηγαίνει κανένα 40άρι - 42άρι με την μικρή μπαταρία 52kWh και καλό εξοπλισμό.
Πάλι πολλά τα βρίσκω.
Σκέφτομαι φωναχτά μη δίνεται σημασία.![]()
Το Firefly, όντας προϊόν της NIO, έχει premium χαρακτήρα, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην τιμή. Στα 28.900€ που κοστίζει με την επιδότηση, δεν απέχει τρομερά από το όριο που αναφέρεις.Μπα. Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh δεν γίνεται να ξεπερνούν τα 25k-26k το 2026.
Τα ξέρουμε αυτά.Στην Κίνα, λόγω της δυνατότητας ταχείας εναλλαγής φορτισμένης μπαταρίας, η χωρητικότητα έχει ακόμα μικρότερη σημασία. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να μην αγοράσεις τη μπαταρία, που είναι μεγάλο μέρος της αξίας του οχήματος, αλλά να τη νοικιάζεις με μηνιαία συνδρομή (Battery-as-a-Service), κάτι που μειώνει δραστικά το κόστος αγοράς.
Τώρα, με... αποστόμωσες!Edit: Ξέχασα το Atto 3 παραπάνω. Μοντέλο 2025 με 60kWh στα 31.000 το Full Extra, με επιδότηση .
Super.
ειναι ενα μηνα στο golden hallΤο Firefly ήρθε Ελλάδα;
Demo. Το ξέρω.ειναι ενα μηνα στο golden hall
θα ρωτησω αυριο και θα σου πωDemo. Το ξέρω.
Για αγορά ρώτησα.
Άχρηστο είναι, άκου κει 42 kWh..Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.
Αυτό είναι εξαιρετική τιμή, και λογική μπαταρία.32.000 έχει το Lynk & CO 02 με 69kWh.
Κάτω από 58-60 kWh μην αγοράζετε τίποτα.Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh
Η ομορφιά πληρώνεται.Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.
Το ΝΙΟ έχει LFP οπότε κάπως σώζεται η κατάσταση. Το εντελώς απαράδεκτο R5 40kWh είναι NMC, οπότε στο 20%-80% έχεις διαθέσιμες 24KWh. Τέτοια μπαταρία είχε το Leaf του 2010. Εντάξει κάπου έλεος δηλαδή.Άχρηστο είναι, άκου κει 42 kWh..
Το 60% των 42 kWh (20-80% SOC) είναι 25 kWh, και άμα χάσει και ένα 10% χωρητικότητας όπως προβλέπεται, θα είναι μόνο για κάνα κοντινό σουπερμάρκετ το χειμώνα.
Άχρηστα.
Συμφωνώ απόλυτα. Τα έχουμε πει.Κάτω από 58-60 kWh μην αγοράζετε τίποτα.
Θα είναι άχρηστα.
Ακόμα και για μόνο μέσα στην πόλη, οι 58-60 kWh είναι το απολύτως μίνιμουμ.
Είναι καλό. Και το full extra 36.000€.Αυτό είναι εξαιρετική τιμή, και λογική μπαταρία.
Σιγά το όμορφο που αντέχει να δικαιολογήσει 32.000€ για 4 μέτρα όχημα με 42kWh. Θα έπρεπε να το βλέπεις και να παθαίνεις για τα δικαιολογήσει. Όχι απλά να είναι ένα ωραίο όχημα.Η ομορφιά πληρώνεται.![]()
Βεβαίως και είναι. Καταρχήν δεν ξέρεις τι συμπεριφορά θα έχει σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας. Πόσο θα χάσει. Μετά εξαρτάται πόσο θα το κρατήσεις. Αν σου αρέσει τόσο πολύ πάρτο αλλά θα το παντρευτείς καθώς κανείς λογικός δεν θα δώσει, πες 20.000€ σε 10 χρόνια, για ενα όχημα περασμένης τεχνολογίας με 35kWh μπαταρία στη καλύτερη. Τότε τόσο θα έχουν τα καινούργια με πολλές παραπάνω.Το μέγεθος της μπαταρίας σε αυτοκίνητο πόλης, δεύτερο οικογενειακό δηλαδή, δεν είναι πρωτεύον χαρακτηριστικό.
Εξαρτάται πόσα θες να πετάξεις για το fun to drive. Αν είσαι οκ με ενα 10άρικο πάρτο.Σημαντικό όμως πως ειναι fun to drive, αν πιστέψουμε κάποια reviews. Να το ευχαριστιέσαι και όταν το βλέπεις και όταν το οδηγάς.