Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)




MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.764
Reaction score
11.926
Συγγνώμη αλλά δεν έχει σχέση με Multipla. Κλοπή του Honda E είναι.
Ισχύει, αλλά artists steal...
Πάντως, το Firefly είναι ακόμα πιο όμορφο, έχει αποδεκτή αυτονομία και χώρο αποσκευών και -κυρίως- λογική τιμή. Γι'αυτό το Honda πήγε άπατο, ενώ το Firefly έχει τα φόντα να γίνει μεγάλη επιτυχία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.491
Reaction score
33.398
Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.

32.500 έχει το R5 με 52kWh.
Aν το πρόβλημα του R5 είναι οι πίσω χώροι παίρνεις R4, και ακόμη φθηνότερα Dolphin.
Αν βάλουμε την επιδότηση, 32.000 έχει το Lynk & CO 02 με 69kWh.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.764
Reaction score
11.926
Βέβαια, σε αυτήν την κατηγορία δεν κάνεις διαδρομές που να χρειάζονται πάνω από 42kWh. Του loggeo, για παράδειγμα, θα του ερχόταν "κουτί".
 




loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.678
Reaction score
9.711
Είναι, όντως. Αλλά θα πηγαίνει κανένα 40άρι - 42άρι με την μικρή μπαταρία 52kWh και καλό εξοπλισμό.
Πάλι πολλά τα βρίσκω.




Σκέφτομαι φωναχτά μη δίνεται σημασία. :biggrin:
Και πολλά είναι κι ο κουπέ χαρακτήρας του περιορίζει τους χώρους πίσω.
Oh well, δεν υπάρχει τέλειο αμάξι.
Η μ@λ@κι@ είναι ότι υπάρχουν πλέον πιο πολλές εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων από κινητών τηλεφώνων! :roflmao:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.764
Reaction score
11.926
Μπα. Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh δεν γίνεται να ξεπερνούν τα 25k-26k το 2026.
Το Firefly, όντας προϊόν της NIO, έχει premium χαρακτήρα, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην τιμή. Στα 28.900€ που κοστίζει με την επιδότηση, δεν απέχει τρομερά από το όριο που αναφέρεις.

Στην Κίνα, λόγω της δυνατότητας ταχείας εναλλαγής φορτισμένης μπαταρίας, η χωρητικότητα έχει ακόμα μικρότερη σημασία. Υπάρχει ακόμα και δυνατότητα να μην αγοράσεις τη μπαταρία, που είναι μεγάλο μέρος της αξίας του οχήματος, αλλά να τη νοικιάζεις με μηνιαία συνδρομή (Battery-as-a-Service), κάτι που μειώνει δραστικά το αρχικό κόστος.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.491
Reaction score
33.398
Στην Κίνα, λόγω της δυνατότητας ταχείας εναλλαγής φορτισμένης μπαταρίας, η χωρητικότητα έχει ακόμα μικρότερη σημασία. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να μην αγοράσεις τη μπαταρία, που είναι μεγάλο μέρος της αξίας του οχήματος, αλλά να τη νοικιάζεις με μηνιαία συνδρομή (Battery-as-a-Service), κάτι που μειώνει δραστικά το κόστος αγοράς.
Τα ξέρουμε αυτά. :biggrin:

Το θέμα είναι ότι εδώ δεν υπάρχουν τέτοια.

Καλά τα features δε λέω, αλλά μας είναι κάπως άχρηστα. :)

Edit: Ξέχασα το Atto 3 παραπάνω. Μοντέλο 2025 με 60kWh στα 31.000 το Full Extra, με επιδότηση .
Super.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.245
Reaction score
145.443
Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.
Άχρηστο είναι, άκου κει 42 kWh..

Το 60% των 42 kWh (20-80% SOC) είναι 25 kWh, και άμα χάσει και ένα 10% χωρητικότητας όπως προβλέπεται, θα είναι μόνο για κάνα κοντινό σουπερμάρκετ το χειμώνα.

Άχρηστα.

32.000 έχει το Lynk & CO 02 με 69kWh.
Αυτό είναι εξαιρετική τιμή, και λογική μπαταρία.

Προσωπικά και 10km την ημέρα να έκανα δεν θα το έπαιρνα. Το θεωρώ κοροϊδία. Οχήματα 4 μέτρων με μπαταρίες κάτω των 45kWh
Κάτω από 58-60 kWh μην αγοράζετε τίποτα.
Θα είναι άχρηστα.

Ακόμα και για μόνο μέσα στην πόλη, οι 58-60 kWh είναι το απολύτως μίνιμουμ.

Θα με ευχαριστείτε αργότερα. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.849
Reaction score
92.077
Το θεωρώ πανάκριβο. 32.000 με 42kWh.
Η ομορφιά πληρώνεται. ;)
Το μέγεθος της μπαταρίας σε αυτοκίνητο πόλης, δεύτερο οικογενειακό δηλαδή, δεν είναι πρωτεύον χαρακτηριστικό.
Σημαντικό όμως πως ειναι fun to drive, αν πιστέψουμε κάποια reviews. Να το ευχαριστιέσαι και όταν το βλέπεις και όταν το οδηγάς.
Αντιθέτως το Dolphin δεν ήταν αποδεκτό στα χέρια μου. Και από ότι λένε, το Atto είναι ακόμα περισσότερο βάρκα.
Το Honda ήταν καταπληκτικό, αλλά εκεί το είχαν παραξηλώσει -ακόμα χειρότερα-με την τιμή και το μέγεθος της μπαταρίας. Πάντως πανέμορφο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.491
Reaction score
33.398
Άχρηστο είναι, άκου κει 42 kWh..

Το 60% των 42 kWh (20-80% SOC) είναι 25 kWh, και άμα χάσει και ένα 10% χωρητικότητας όπως προβλέπεται, θα είναι μόνο για κάνα κοντινό σουπερμάρκετ το χειμώνα.

Άχρηστα.
Το ΝΙΟ έχει LFP οπότε κάπως σώζεται η κατάσταση. Το εντελώς απαράδεκτο R5 40kWh είναι NMC, οπότε στο 20%-80% έχεις διαθέσιμες 24KWh. Τέτοια μπαταρία είχε το Leaf του 2010. Εντάξει κάπου έλεος δηλαδή.

Κάτω από 58-60 kWh μην αγοράζετε τίποτα.
Θα είναι άχρηστα.

Ακόμα και για μόνο μέσα στην πόλη, οι 58-60 kWh είναι το απολύτως μίνιμουμ.
Συμφωνώ απόλυτα. Τα έχουμε πει.

Αυτό είναι εξαιρετική τιμή, και λογική μπαταρία.
Είναι καλό. Και το full extra 36.000€.

Η ομορφιά πληρώνεται. ;)
Σιγά το όμορφο που αντέχει να δικαιολογήσει 32.000€ για 4 μέτρα όχημα με 42kWh. Θα έπρεπε να το βλέπεις και να παθαίνεις για τα δικαιολογήσει. Όχι απλά να είναι ένα ωραίο όχημα.

Το μέγεθος της μπαταρίας σε αυτοκίνητο πόλης, δεύτερο οικογενειακό δηλαδή, δεν είναι πρωτεύον χαρακτηριστικό.
Βεβαίως και είναι. Καταρχήν δεν ξέρεις τι συμπεριφορά θα έχει σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας. Πόσο θα χάσει. Μετά εξαρτάται πόσο θα το κρατήσεις. Αν σου αρέσει τόσο πολύ πάρτο αλλά θα το παντρευτείς καθώς κανείς λογικός δεν θα δώσει, πες 20.000€ σε 10 χρόνια, για ενα όχημα περασμένης τεχνολογίας με 35kWh μπαταρία στη καλύτερη. Τότε τόσο θα έχουν τα καινούργια με πολλές παραπάνω.
Σημαντικό όμως πως ειναι fun to drive, αν πιστέψουμε κάποια reviews. Να το ευχαριστιέσαι και όταν το βλέπεις και όταν το οδηγάς.
Εξαρτάται πόσα θες να πετάξεις για το fun to drive. Αν είσαι οκ με ενα 10άρικο πάρτο.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.270
Reaction score
99.252
Αν σου αρέσει τόσο πολύ πάρτο αλλά θα το παντρευτείς καθώς κανείς λογικός δεν θα δώσει, πες 20.000€ σε 10 χρόνια,
Άσχετα με το Firefly δεν πρέπει να έχουμε απαιτήσεις μεταπώλησης σε ...10 χρόνια. Όσο πιάσει. Δεν πιστεύω να υπάρχει σημερινό ηλεκτρικό που να μην έχει χάσει τα 4/5 της αξίας του στη δεκαετία.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.391
Μηνύματα
3.051.403
Members
38.554
Νεότερο μέλος
kosmidhsn
Top