Σταύρος Λαγκαδιανός
Το αγοράκι με τα σπίρτα
- Μηνύματα
- 10.187
- Reaction score
- 34.679
Έτυχε να ψάχνω σήμερα το πρωί το C3 cross στο ncap. Δεν το βρήκα. Βρήκα το aircross του 2017 με 5 αστέρια.
Πωωωω ρε φίλε. Μετά σας φταίνε οι Τεσλάδες. Καλά σας λέω πως μεγαλύτερο Cult από τους βαγκίτες δεν υπάρχει πουθενά στην υφήλιο. Σε λίγο θα μας ζητήσετε και συγκριτικό με τα ινδικά Tuk Tuk, μπας και νιώσετε ωραία.Γελάνε και οι πέτρες. Τι απόγνωση οεο;
Δεν μπορεί να κάνουμε καταμετρήσεις και στατιστικά σε ανόμοια προϊόντα. Δεν έχουν τις ίδιες προδιαγραφές στην Κίνα τα μοντέλα, δεν το είδες στο γιουτιουμπ αυτό;
![]()
![]()
![]()
![]()
Θα μετράμε τεμάχια κανονικά αυτοκίνητα σε μια στήλη, και αυτοκίνητα για αναλώσιμους (σύμφωνα με το καθεστώς τους) σε άλλη. Ετσι πάει.
Απόγνωση έχεις ε;
χαχαχαχαχαχααχαχ
"Germany’s largest carmaker Volkswagen (VW) is once again facing major disruptions to its production lines. According to industry sources, the group is preparing to halt assembly of key models, including the Golf and Tiguan, due to a severe shortage of semiconductors."Σε άλλα νέα για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και την παραγωγή BEV, προβλέπεται δύσκολος χειμώνας αν δεν διορθωθεί η παπαριά αυτή, όπως την διηγείται ένα τυχαίο παιδί στο τικ τοκ:
Το ανωτέρω, το επεσήμανα κι εδώ:
Τώρα, πως γίνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος να παίρνει το κράτος τα ηνία μιας επικερδούς και υγιούς ιδιωτικής εταιρείας με το "έτσι θέλω", με μια απόφαση ενός υπουργείου, δεν θέλω να το σχολιάσω, θα με πείτε "Πρινς" κάποιοι κάποιοι.
Να δούμε πως θα ξεμπλέξει τώρα η Ευρώπη.
Για την ταμπακιέρα όμως μόκο ε;Καλά σας λέω πως μεγαλύτερο Cult από τους βαγκίτες δεν υπάρχει πουθενά στην υφήλιο.
Τώρα, γιατί χαλάς το αφήγημα στις ευαίσθητες, ρομαντικές ψυχές;Με τέτοια χάλια από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες στα κρας τεστ, λίγα τα λόγια σας για τα κινέζικα.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtube.com
Οι πρωταθλητές είναι οι παραδοσιακοί αυτοκινηταράδες. Η δε φολγκζβάγκεν, δις πρωταθλητής. Τζερμαν τεκνολοτζι.
Τα κινέζικα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Κίνα, πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές;
Αν όχι, τότε γιατί τα μετράμε ως πωλήσεις στο σύνολο; Δημοτικό τελείωσαν όλοι αυτοί που παρουσιάζουν τα δεδομένα; Δημοσιογράφοι, γιουτιουμπερς, μάνατζερς κτλ;
Όχι. Αν ισχύει το ίδιο, δηλαδή διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας, τότε και αυτά έξω από το σύνολο των πωλήσεων.Γιατί τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται και πωλούνται στη Κίνα ξέρεις τι προδιαγραφές έχουν;
δε καταλαβαινω τη λογικη αυτη. απο τη στιγμη που η οποια βιομηχανια επεισε τον πελατη και αγορασε το προιον της αντι για τον ανταγωνιστη μετραει σα πωληση.Όχι. Αν ισχύει το ίδιο, δηλαδή διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας, τότε και αυτά έξω από το σύνολο των πωλήσεων.
Να γίνουν δυο πίνακες, αυτοκίνητα και μπανιέρες, να ξέρουμε τι μετράμε
Παρντόν, θα αγοράσετε στην Ευρώπη ή στην Κίνα;Όχι. Αν ισχύει το ίδιο, δηλαδή διαφορετικές προδιαγραφές ασφαλείας, τότε και αυτά έξω από το σύνολο των πωλήσεων.
Να γίνουν δυο πίνακες, αυτοκίνητα και μπανιέρες, να ξέρουμε τι μετράμε
Θα κάνω ακόμα μια προσπάθεια να το εξηγήσω.δε καταλαβαινω τη λογικη αυτη. απο τη στιγμη που η οποια βιομηχανια επεισε τον πελατη και αγορασε το προιον της αντι για τον ανταγωνιστη μετραει σα πωληση.
Δεν ξέρω αν προσμετράται. Αλλά δεν θα έπρεπε.Τι λες εσυ; αυτες οι ποσοτητες δε προσμετρουνται στη ετησια παραγωγη της τουρκιας η μηπως δε εισπτρατουν οι παραγωγοι;
Γιατί το λες; Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Ξέρω αρκετούς που επαναπατρίστηκαν από Αμερική (ΗΠΑ) και εισήγαγαν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν εκεί.Τα αυτοκινητα που φτιαχνει η φιατ στη νοτια αμερικη για την τοπικη αγορα μια χαρα περναει τις πωλησεις στο συνολο. Και αυτα σιγουρα δε εχουν ευρωπαικες προδιαγραφες. οι οποιες εχουν διαφορες απο τις αμερικανικες.