Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.267
Μεταφέρω αυτούσιο ένα εξαιρετικό ποστ, για μέτρηση υγείας της μπαταρίας:

Διάβασα σε γερμανικό forum ένα τρόπο υπολογισμού του State of Health της μπαταρίας και αποφάσισα να τον δοκιμάσω. Αδειασα το πρωί τη μπαταρία στο 10% (κάνοντας βόλτα) και πήγα στον ταχυφορτιστή της αντιπροσωπείας στην Αργυρούπολη. Με το Carscanner κατέγραψα 4 νούμερα, τα Display-SoC, BMS-SoC, total kWh charged και total kWh discharged πριν ξεκινήσω τη φόρτιση. Η φόρτιση πήγε γρήγορα στα 135kW και έπεσε μέχρι τα 20kW στο 100%. Σε μισή ώρα έφτασε το 80% και σε άλλη μισή το 100%. Στο τέλος σημείωσα τις τιμές των 4 παραμέτρων καθώς και το σύνολο που κατέγραψε ο φορτιστής.
Παραθέτω τους υπολογισμούς :
Αρχή:
Display-SoC: 10,45 % Display
BMS-SoC: 15,2 %
kWh-Charged: 1804,59 kWh
kWh-Discharged: -1725,01 kWh

Τέλος:
Display-SoC: 100,03 % Display
BMS-SoC: 96,0 %
kWh-Charged: 1853,47 kWh
kWh-Discharged: -1725,02 kWh

Αποτελέσματα:
Display-SoC_Difference: 100,03 - 10,45 = 89,58 %
BMS-SoC_Difference: 96,0 - 15,2 = 80,8 %
kWh_Difference: 1853,47 - 1804,59 = 48,88 kWh
kWh charhing station: 51,62 kWh

Χωρητικότητα (αναγωγή σε 0% - 100%):
Χωρητικότητα βασισμένη σε Display-SoC (0% - 100%): 54,57 kWh
Χωρητικότητα βασισμένη σε BMS-SoC (0% - 100%): 63,88 kWh

Με βάση τη χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα των 54 kWh μεταξύ 0% - 100% (σύμφωνα με την Aviloo), το ID.3 μου έχει μετά από 2,5 χρόνια και 6.500 χιλιόμετρα SoH 100%. Το αγόρασα τον Ιανουάριο, 2 ετών με 256 χιλιόμετρα από την αντιπροσωπεία.

Μετά το τέλος της φόρτισης ξαναπήγα μια μεγάλη βόλτα για να το ρίξω κάτω από 80%.

FB_IMG_1685817178325.jpg FB_IMG_1685817182613.jpg FB_IMG_1685817164137.jpg FB_IMG_1685817171504.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.933


Μηνύματα
12.371
Reaction score
14.582
Να σας τα έλεγα εγώ, μου λέγατε λέω υπερβολές. Basic chemistry.
Να πληρώσουν και φόρο για αυξανόμενο ρίσκο φωτιάς και επικινδυνότητας των ευρισκομένων γύρω τους αλλά και έξοδα απασχόλησης της πυροσβεστικής.
Πάντως μην αγοράσετε κανένα μεταχειρισμένο που βρέθηκε σε καμιά πλημμύρα.
 


TGD

Μηνύματα
7.129
Reaction score
7.172
Στη Ρώμη τα ταξί Tesla που βλέπω μετριούνται στα δάχτυλα.

IMG_20230604_161406.jpg


Έχει όμως πάμπολλα Nissan Leaf και αμέτρητα Toyota CH-R.

Από ΙΧ δεν είδα 500e, αλλά έχει λίγα Mini e και ουκ ολίγα Tesla.

Πέτυχα και 3-4 Ami. Αλλά είδα αρκετά περισσότερα θερμικά Ligier. Και πολύ-πολύ περισσότερα διθέσια κινέζικα μπαταρίας.

IMG_20230604_221534.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.267


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.933
Να σας τα έλεγα εγώ, μου λέγατε λέω υπερβολές. Basic chemistry.
Να πληρώσουν και φόρο για αυξανόμενο ρίσκο φωτιάς και επικινδυνότητας των ευρισκομένων γύρω τους αλλά και έξοδα απασχόλησης της πυροσβεστικής.
Πάντως μην αγοράσετε κανένα μεταχειρισμένο που βρέθηκε σε καμιά πλημμύρα.
Είναι πιθανότερο να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ παρά να ακούσεις καλό λόγο από τον συγκεκριμένο για τα ηλεκτρικά 😅. Juuuust saying 😅. Είναι σαν να περιμένεις να ακούσεις από τον Κώστα κακά λόγια για τα Tesla, ας πούμε.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.371
Reaction score
14.582
Είναι πιθανότερο να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ παρά να ακούσεις καλό λόγο από τον συγκεκριμένο για τα ηλεκτρικά 😅. Juuuust saying 😅. Είναι σαν να περιμένεις να ακούσεις από τον Κώστα κακά λόγια για τα Tesla, ας πούμε.
Α. είναι τέτοιος ; 😀 Δεν τον ξέρω, είδα το βίντεο, μου φάνηκε ενδιαφέρον (εάν και τα ήξερα ότι θα συμβούν) και λέω ας το ποστάρω γιατί διαβάζω ότι θα κινηθεί πολύ στο μέλλον η αγορά μεταχειρισμένου στα ηλεκτρικά.

Πάντως λίγο που το είδα δεν λέει κάτι υπερβολικό ή χωρίς στοιχεία ή μην παρουσιάζοντας και τον αντίλογο (απάντησεις) απο τις εταιρίες. Αυτά που αναφέρει πάντως δεν αποτελούν καμία έκπληξη. Σαν, και όπως κάθε τι νέο, ο κόσμος πρέπει να εκπαιδευτεί λίγο όσον αφορά την ασφάλεια τους και τι μπορεί να τους συμβεί. Τις προάλλες είχε γίνει θέμα στην τηλεόραση για πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα που τα ανεβάζουν στα διαμερίσματα τους και παίρνουν φωτιά απειλώντας ολόκληρη την πολυκατοικία. Ίσως πρέπει να βγούνε νόμοι (δεν ξέρω εάν υπάρχουν) ή να υπάρξει ενημέρωση και εκπαίδευση των πολιτών, για να μειωθεί ο κίνδυνος τέτοιων φαινομένων.

Και να είναι ίδιος στατιστικά ο κίνδυνος όπως λέει ο Μάσκ στο βίντεο, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή γιατί οι επιπτώσεις δεν είναι οι ίδιες. Δεν είναι το ίδιο μια φωτιά σε MEK αυτοκίνητο, με μιά φωτιά σε ένα υβριδικό ή ένα ηλεκτρικό.

Υ.Γ. : Ο Ear ; Δε λές που βρήκε λίγο τα ηλεκτρικά εκεί να ασχολείται και προλαβαίνουμε να γράψουμε και οι δικάναλοι κάτι στο site ; Δώρο εξ ουρανού. 😀 😀 Έβαλε ο Μάσκ και ιμέρσιβ μέσα, ποιός τον πιάνει τώρα τον Ear ; χα χα. Πόσο μπαταρία τρώει αυτό ; Το audio σε economy mode μήπως μετατρέπεται σε δικάναλο ; 😀 Δεν μου έρχεται άλλο αστείο τώρα στο μυαλό. χα χα
 
Last edited:


Μηνύματα
12.371
Reaction score
14.582
Ασφάλειες που κόβουν τις γραμμές υψηλής τάσης προς την μηχανή, όταν τρακάρεις και ανοίξει ο αερόσακος ;

Μεμβράνες που αντέχουν ;

I feel safe already.

Εγώ πάντως αυτό το άρθρο βλέπω για biased. Για κάθε κίνδυνο που περιγράφει, υπάρχει μια απάντηση - λύση που δίνεται απο "experts" όλοι τυχαία στην ενέργεια και αφού συνοδευτεί με το διπλάσιο όγκο πληροφορίας για τον ίδιο κίνδυνο στα συμβατικά. Με δημοσιογραφικά άρθρα σσυ βαφτίζω εγώ το ψάρι κρέας. 🙂

😀

 
Last edited:



Μηνύματα
12.371
Reaction score
14.582
Έτσι είναι, από μικρό κι από χαζό, μαθαίνεις την..

View attachment 294275
Η επιμονή του όμως εδώ να δικαστεί στο Texas και στους συντηρητικούς και θρησκόληπτους εκεί του βγήκε σε καλό, βλέπω (αυτή τη φορά και για αυτό το τουίτ). 😀

 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.334
Τέλος του μήνα θα κατέβω Αθήνα για μια επιστημονική εκδήλωση.
Ταξίδι αστραπή, κατεβαίνω απόγευμα γυρίζω πρωί την επόμενη μέρα.

Ήρθε η ώρα για το ερώτημα: κατεβαίνω με την CLS ή με το ID3?

Δεδομένα:
  • Με την Mercedes είναι περίπου 120€ ακριβότερα το πάνω κάτω
  • Με το ID3 θα πρέπει να εχω προγραμματισμένες στάσεις (τις βρήκα ήδη), 3 για να εχω και μεσα στην πόλη κατεβαίνοντας- 2 ανεβαίνοντας, και να ελπίζω πως δεν θα πέσω πάνω σε κόσμο. Ειναι και οι εκλογές εκείνες τις μερες (Παρασκευή -Σάββατο)
  • Με το ID3 θα εχω κάποια έξτρα, lane assist και traffic ειδοποιήσεις. Κλάιν.
  • Με το Mercedes μπορώ να παω αρκετά πιο γρήγορα, +10 απο το όριο, ατσαλάκωτος, και με αίσθηση πως πάω σαν σταματημένος, απολύτως χαλαρά. Τουλάχιστον 1 ώρα σε κάθε σκέλος. Και στρίβει σαν τρένο, μιας που γράφαμε τα διάφορα στα Τέσλα δίπλα.
  • Με το ID3 θα σας γραψω review με τις εντυπώσεις μου.
Προβληματίζομαι.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.876
Reaction score
41.086
Τέλος του μήνα θα κατέβω Αθήνα για μια επιστημονική εκδήλωση.
Ταξίδι αστραπή, κατεβαίνω απόγευμα γυρίζω πρωί την επόμενη μέρα.

Ήρθε η ώρα για το ερώτημα: κατεβαίνω με την CLS ή με το ID3?

Δεδομένα:
  • Με την Mercedes είναι περίπου 120€ ακριβότερα το πάνω κάτω
  • Με το ID3 θα πρέπει να εχω προγραμματισμένες στάσεις (τις βρήκα ήδη), 3 για να εχω και μεσα στην πόλη κατεβαίνοντας- 2 ανεβαίνοντας, και να ελπίζω πως δεν θα πέσω πάνω σε κόσμο. Ειναι και οι εκλογές εκείνες τις μερες (Παρασκευή -Σάββατο)
  • Με το ID3 θα εχω κάποια έξτρα, lane assist και traffic ειδοποιήσεις. Κλάιν.
  • Με το Mercedes μπορώ να παω αρκετά πιο γρήγορα, +10 απο το όριο, ατσαλάκωτος, και με αίσθηση πως πάω σαν σταματημένος, απολύτως χαλαρά. Τουλάχιστον 1 ώρα σε κάθε σκέλος. Και στρίβει σαν τρένο, μιας που γράφαμε τα διάφορα στα Τέσλα δίπλα.
  • Με το ID3 θα σας γραψω review με τις εντυπώσεις μου.
Προβληματίζομαι.
Αν υπολογίσεις και τα 200+ κιλά CO2 που θα βγάλεις στην ατμόσφαιρα, και κάποια από αυτά κοντά στο σπίτι μου, πιστεύω ότι το ηλεκτρικό είναι μονόδρομος.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.587
Μηνύματα
2.865.048
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top