Ηλεκτρικό ποδηλατο

Μηνύματα
2
Reaction score
0
καταλαβαινεις πιστευω οτι ενα μοτερ με τιμη 67 ευρω ειναι πεταμενα λεφτα ε?
Με τοσα λιγα χρηματα δεν γινεται να ειναι τιποταα αξιοπιστο,,
Ευχαριστώ φίλε μου για την άμεση απάντηση, δεν είμαι ειδικός απλά σκέφτομαι ότι θα μπορούσαμε να πούμε το ίδιο και για τα smartphone, που ένα ευρωπαϊκό samsung έχει 800€ και το αντίστοιχο xiaomi έχει 200€ μεγάλη διαφορά στη τιμή, απλά το ένα είναι ευρωπαϊκό και το άλλο κινεζιά και στις επιδόσεις και στην αντοχή είναι το ίδιο. Το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και στο μοτέρ. Δεν ζητώ κάποιο επώνυμο απλά κάτι που θα κάνει την δουλειά του. Ευχαριστώ και πάλι.
 


sk

Μηνύματα
530
Reaction score
474
Αυτό που προτάθηκε είναι επιπέδου καλού xiaomi (ή αν θες poco / oneplus)
Τα πιο κάτω θα με προβλημάτιζαν για θέματα ποιότητας / απόδοσης / αξιοπιστίας & ευελιξίας εγκατάστασης.
Για επιπέδου Samsung κοιτάς σε άλλο επίπεδο (π.χ. bosch) – πάνω από χιλιάρικο.
 

Μηνύματα
105
Reaction score
296
Χαιρετώ όλους τους ενδιαφερόμενους χρήστες. Μόνιμος κάτοικος εξωτερικού.

Στη δική μου ζωή το E-Bike μπήκε πριν από περίπου 3,5 χρόνια, χρησιμοποιείται για μετακίνηση από σπίτι στη δουλειά, για εκδρομή, για κάθε μετακίνηση στην πόλη. Παντού.

Σε όσους με ρωτούν, τους απαντώ ότι υπήρχε η ζωή πριν και η ζωή μετά το E-Bike. Δεν υπάρχουν λόγια.

Κοντεύω τα 6000χλμ.

Θέλω μισή κιλοβατώρα για περίπου 120 χλμ.

Το ηλεκτροβοηθούμενο ποδήλατο θα αλλάξει τη ζωή σας, ειδικά αν το χρησιμοποιείτε αντί του αυτοκινήτου ή των ΜΜΜ. Απίστευτη εξοικονόμηση χρήματος, χρόνου και άγχους.

Αυτό το τεράστιο κατάστημα στην Αυστρία


αποκλειστικά μόνο με ΚΤΜ ποδήλατα, παρέχει τιμές περίπου 500€ κάτω σε σχέση με τις υπόλοιπες τιμές λιανικής στην Ευρώπη. Στέλνουν και στην Ελλάδα. ΚΤΜ δεν έχω δει μέχρι τώρα στην Ελλάδα, δεν τα φέρνει μάλλον κανείς. Από εκεί πήρα το δικό μου.

Για όσους ενδιαφέρονται και θέλουν βοήθεια με γερμανικά, ευχαρίστως να βοηθήσω. Γενικά, ρωτήστε ό,τι θέλετε.

Η ΚΤΜ και τα καλούδια της: https://www.ktm-bikes.at/
 

Μηνύματα
6.558
Reaction score
5.129
Στην Αυστρία πόση επιδότηση δικαιούσαι για αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου;

Δικαιούσαι και για ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδότηση αν έχεις πάρει ήδη για ποδήλατο και το αντίστροφο;
 

Μηνύματα
105
Reaction score
296
Στην Αυστρία πόση επιδότηση δικαιούσαι για αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου;

Δικαιούσαι και για ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδότηση αν έχεις πάρει ήδη για ποδήλατο και το αντίστροφο;
Απαντώ σε σχέση με τη Γερμανία: Δεν υπάρχει direct επιδότητηση του κράτους ή του κρατιδίου για αγορά E-Bike. Αν όμως θεωρηθεί ότι αγοράζεται ως υπηρεσιακό όχημα, για να πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά δηλαδή, μπορείς με τον εργοδότη σου να το αποκτήσεις μέσω Leasing και τελικά να εξοικονομήσεις από 15-30% της τιμής του από φοροαπαλλαγές κατά τη διάρκεια του Leasing, εφόσον στο τέλος του Leasing το αγοράσεις τελικά από τον εργοδότη.

Ο λόγος που δεν υπάρχει direct επιδότηση είναι προφανώς ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στη Γερμανία σίγουρα 10 εκατομύρια E-Bikes (https://de.statista.com/statistik/daten/studie/152721/umfrage/absatz-von-e-bikes-in-deutschland/) και δεν θεωρείται κάτι που πρέπει να επιδοτηθεί.

Τα αγοράζουν όλοι πια.
Στην Αυστρία πόση επιδότηση δικαιούσαι για αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου;

Δικαιούσαι και για ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδότηση αν έχεις πάρει ήδη για ποδήλατο και το αντίστροφο;
Γερμανία: Για τα αυτοκίνητα διαβάζω στον ADAC ότι μπορείς να πάρεις μέχρι και 9000€ για αμιγώς ηλεκτρικά. Προφανώς η κατοχή ενός E-Bike δεν παίζει κάποιο ρόλο στην επιδότηση EV στη Γερμανία

 

Μηνύματα
6.558
Reaction score
5.129
Είναι συνεχείς οι έλεγχοι στον δρόμο για πειραγμένα ηλεκτρικά ποδήλατα που υπερβαίνουν το όριο των 25χλμ/ώρα;

Το πρόστιμο είναι 1000€ και κατάσχεση του ποδηλάτου;

Στην πράξη οι κάτοχοι προσέχουν και δεν
τα πειράζουν ή ρισκάρουν;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Χαιρετώ όλους τους ενδιαφερόμενους χρήστες. Μόνιμος κάτοικος εξωτερικού.

Στη δική μου ζωή το E-Bike μπήκε πριν από περίπου 3,5 χρόνια, χρησιμοποιείται για μετακίνηση από σπίτι στη δουλειά, για εκδρομή, για κάθε μετακίνηση στην πόλη. Παντού.

Σε όσους με ρωτούν, τους απαντώ ότι υπήρχε η ζωή πριν και η ζωή μετά το E-Bike. Δεν υπάρχουν λόγια.

Κοντεύω τα 6000χλμ.

Θέλω μισή κιλοβατώρα για περίπου 120 χλμ.

Το ηλεκτροβοηθούμενο ποδήλατο θα αλλάξει τη ζωή σας, ειδικά αν το χρησιμοποιείτε αντί του αυτοκινήτου ή των ΜΜΜ. Απίστευτη εξοικονόμηση χρήματος, χρόνου και άγχους.

Αυτό το τεράστιο κατάστημα στην Αυστρία


αποκλειστικά μόνο με ΚΤΜ ποδήλατα, παρέχει τιμές περίπου 500€ κάτω σε σχέση με τις υπόλοιπες τιμές λιανικής στην Ευρώπη. Στέλνουν και στην Ελλάδα. ΚΤΜ δεν έχω δει μέχρι τώρα στην Ελλάδα, δεν τα φέρνει μάλλον κανείς. Από εκεί πήρα το δικό μου.

Για όσους ενδιαφέρονται και θέλουν βοήθεια με γερμανικά, ευχαρίστως να βοηθήσω. Γενικά, ρωτήστε ό,τι θέλετε.

Η ΚΤΜ και τα καλούδια της: https://www.ktm-bikes.at/
Πολιτισμος. Χαιρομαι ειλικρινα για την ικανοποιηση του φιλου.

Μετα απο 1000χλμ στους δρομους της Αθηνας, η εμπειρια θετικη μεν αλλα με αρκετα αλλα δε.

1. Με πρακτικα ελαχιστους ποδηλατοδρομους, αναγκαστικα η οδηγηση ειναι ανταγωνιστικη με αλλα οχηματα, κινουμενα και παρκαρισμενα. Συνεχως. Σε βαθμο που εκτος απο πολλες φορες επικινδυνο, το πραγμα γινεται και αγχωτικο.

2. Αρκετα σκασιματα στα ελαστικα, οι δρομοι ειναι γεματοι αιχμηρα αντικειμενα, μικρα μεν, αλλα ικανα να τρυπησουν τα λεπτα ελαστικα του ποδηλατου (ακομη και τα ακριβα). Απο την τελευταια φορα που περπατησα βραδυ απο Αγια Παρασκευη μεχρι Κηφισια, κουβαλαω παντα σπρευ αφρου.

3. Που θα το αφησεις; Ποδηλατα γινονται καπνος συνεχως. Το ηλεκτρικο το αφηνεις μονο σε ιδιωτικο χωρο. Και συνεπως, περιοριζονται πολυ οι διαδρομες που μπορεις να κανεις.

Για τους παραπανω λογους, μετα λυπης μου σας λεω οτι το ηλεκτρικο ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μοναδικο ατομικο μεσο μετακινησης στην Αθηνα. Δυστυχως. Με 45% αυξηση της κινησης στη Λ. Κηφισιας τις ωρες αιχμης, ουτε το αυτοκινητο ειναι λυση για μενα (ακομη και αν ειναι ...ηλεκτρικο).

Ισως καποτε γινουμε Ευρωπη. Και να γινουμε, τα τελευταια πραματα που θα αποκτησουμε ειναι Ευρωπαικο τροπο μετακινησης και ...καθαρες δημοσιες τουαλετες.
 

TGD

Μηνύματα
6.983
Reaction score
7.068
Έλεγχοι για πειραγμένα ποδήλατα; Εδώ ή στη Γερμανία;
;)
[Τι ρωτάω τώρα...]
 

Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.413
Πολιτισμος. Χαιρομαι ειλικρινα για την ικανοποιηση του φιλου.

Μετα απο 1000χλμ στους δρομους της Αθηνας, η εμπειρια θετικη μεν αλλα με αρκετα αλλα δε.

1. Με πρακτικα ελαχιστους ποδηλατοδρομους, αναγκαστικα η οδηγηση ειναι ανταγωνιστικη με αλλα οχηματα, κινουμενα και παρκαρισμενα. Συνεχως. Σε βαθμο που εκτος απο πολλες φορες επικινδυνο, το πραγμα γινεται και αγχωτικο.

2. Αρκετα σκασιματα στα ελαστικα, οι δρομοι ειναι γεματοι αιχμηρα αντικειμενα, μικρα μεν, αλλα ικανα να τρυπησουν τα λεπτα ελαστικα του ποδηλατου (ακομη και τα ακριβα). Απο την τελευταια φορα που περπατησα βραδυ απο Αγια Παρασκευη μεχρι Κηφισια, κουβαλαω παντα σπρευ αφρου.

3. Που θα το αφησεις; Ποδηλατα γινονται καπνος συνεχως. Το ηλεκτρικο το αφηνεις μονο σε ιδιωτικο χωρο. Και συνεπως, περιοριζονται πολυ οι διαδρομες που μπορεις να κανεις.

Για τους παραπανω λογους, μετα λυπης μου σας λεω οτι το ηλεκτρικο ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μοναδικο ατομικο μεσο μετακινησης στην Αθηνα. Δυστυχως. Με 45% αυξηση της κινησης στη Λ. Κηφισιας τις ωρες αιχμης, ουτε το αυτοκινητο ειναι λυση για μενα (ακομη και αν ειναι ...ηλεκτρικο).

Ισως καποτε γινουμε Ευρωπη. Και να γινουμε, τα τελευταια πραματα που θα αποκτησουμε ειναι Ευρωπαικο τροπο μετακινησης και ...καθαρες δημοσιες τουαλετες.
Εγω το αφήνω έξω από την πόρτα πάντως
IMG_20211004_142235.jpg

Βέβαια είναι απίθανο να το κλέψει κάποιος από τον 4ο όροφο σε κτήριο που έχουμε τους 3 από τους 8 ορόφους
Πραγματικά δεν μου πάει να μπω στο αυτοκίνητο αύριο που θα βρέχει. Πολλά μπινελικια
 

Μηνύματα
105
Reaction score
296
Πολιτισμος. Χαιρομαι ειλικρινα για την ικανοποιηση του φιλου.

Μετα απο 1000χλμ στους δρομους της Αθηνας, η εμπειρια θετικη μεν αλλα με αρκετα αλλα δε.

1. Με πρακτικα ελαχιστους ποδηλατοδρομους, αναγκαστικα η οδηγηση ειναι ανταγωνιστικη με αλλα οχηματα, κινουμενα και παρκαρισμενα. Συνεχως. Σε βαθμο που εκτος απο πολλες φορες επικινδυνο, το πραγμα γινεται και αγχωτικο.

2. Αρκετα σκασιματα στα ελαστικα, οι δρομοι ειναι γεματοι αιχμηρα αντικειμενα, μικρα μεν, αλλα ικανα να τρυπησουν τα λεπτα ελαστικα του ποδηλατου (ακομη και τα ακριβα). Απο την τελευταια φορα που περπατησα βραδυ απο Αγια Παρασκευη μεχρι Κηφισια, κουβαλαω παντα σπρευ αφρου.

3. Που θα το αφησεις; Ποδηλατα γινονται καπνος συνεχως. Το ηλεκτρικο το αφηνεις μονο σε ιδιωτικο χωρο. Και συνεπως, περιοριζονται πολυ οι διαδρομες που μπορεις να κανεις.

Για τους παραπανω λογους, μετα λυπης μου σας λεω οτι το ηλεκτρικο ποδηλατο δεν μπορει να ειναι μοναδικο ατομικο μεσο μετακινησης στην Αθηνα. Δυστυχως. Με 45% αυξηση της κινησης στη Λ. Κηφισιας τις ωρες αιχμης, ουτε το αυτοκινητο ειναι λυση για μενα (ακομη και αν ειναι ...ηλεκτρικο).

Ισως καποτε γινουμε Ευρωπη. Και να γινουμε, τα τελευταια πραματα που θα αποκτησουμε ειναι Ευρωπαικο τροπο μετακινησης και ...καθαρες δημοσιες τουαλετες.
1. Σωστό. Αν και μετά από κάποια χλμ (3000;) συνηθίζεις πιο πολύ να μοιράζεσαι τον δρόμο με άλλα οχήματα, σιγά σιγά μειώνεται το άγχος. Επίσης, μπορούν σε κάποιο βαθμό να βρεθούν εναλλακτικές διαδρομές μέσα από παραδρόμους κλπ, ώστε να αποφεύγονται τα αυτοκίνητα και το άπειρο καυσαέριο

2. Σωστό. Η ερώτηση είναι κατά πόσο υπάρχουν ελαστικά που είναι "ατρύπητα". Η γερμανική Schwalbe για παράδειγμα φιγουράρει με όλα τα Marathon μοντέλα της, ως "ατρύπητα" (unplattbar) https://www.schwalbe.com/fahrradreifen/spezialreifen/unplattbar-reifen/

3. Έξω δεν τα αφήνεις, τα παίρνεις όπου πας "μέσα". Επίσης υπάρχουν πλέον διάφορα έξυπνα αντικλεπτικά συστήματα για διάφορες χρήσεις (από GPS στίγμα με εφαρμογή στο κινητό, συναγερμοί στην κλειδαριά, αντικλεπτικές βίδες για όλα τα ακριβά κινητά και προσαρτημένα μέρη του, αν θέλετε σας στέλνω συνδέσμους)
 

Μηνύματα
105
Reaction score
296
Είναι συνεχείς οι έλεγχοι στον δρόμο για πειραγμένα ηλεκτρικά ποδήλατα που υπερβαίνουν το όριο των 25χλμ/ώρα;

Το πρόστιμο είναι 1000€ και κατάσχεση του ποδηλάτου;

Στην πράξη οι κάτοχοι προσέχουν και δεν
τα πειράζουν ή ρισκάρουν;

Δεν έχω δει όλα αυτά τα χρόνια ποτέ στους δρόμους, ούτε έναν αστυνομικό ή άλλο υπάλληλο κρατικής υπηρεσίας να ελέγχει E-Bikes για πείραγμα. Είναι άπειρα πια τα ποδήλατα, και πέρα από κάποιους εφήβους που μπορεί να καυλώνουν με το πείραγμα (αλλά να μην έχουν τα χρήματα να αγοράσουν) δεν μπορώ να φανταστώ ενηλίκους να τα πειράζουν και να κυκλοφορούν στους δρόμους.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.106
Reaction score
30.054
Εδώ όχι μόνο κυκλοφορούν κάτι άθλια σκούτερ ως "ηλεκτρικά ποδήλατα ", αλλά οι οδηγοί τους έχουν το θράσος να τα κυκλοφορούν στους ποδήλατο δρόμους, συχνά δε με ταχύτητες 40-50 χαω
 


Μηνύματα
105
Reaction score
296
Να ρωτήσω, πώς είναι η ζωή της μπαταρίας μετά αυτά τα 6.000 χιλιόμετρα;
Δεν έχω δει την παραμικρή πτώση στις επιδόσεις της. Ακολουθώ πιστά τις συμβουλές όσον αφορά στη φόρτισή της για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (δεν τη φορτίζω σχεδόν ποτέ πάνω από 80% ούτε την αφήνω να πέφτει κάτω από το 20-30%). Από την άλλη πλευρά είμαι μέχρι στιγμής στις 6000/120=50 "πλήρεις" φορτίσεις. Είναι ακόμα πολύ λίγες. H Bosch δηλώνει πτώση κατά 30-40% μετά από ...500 φορτίσεις. Σε ένα τεστ του ADAC την φόρτισαν και αποφόρτισαν πλήρως (που έτσι κι αλλιώς δεν είναι καλό) 1515 (!) φορές για να έχει απώλεια περίπου 60-70% που σημαίνει αχρηστία.


Με τα δικά μου δεδομένα θα πρέπει να κάνω 1500 φορτίσεις x πες 100χλμ = 150000 χλμ για να είναι για αλλαγή η μπαταρία. Με περίπου 2000χλμ το χρόνο θέλω 75 χρόνια χρήσης. Ποιος ξέρει, τρώω βιολογικά και σαλάτες, μπορεί να τα καταφέρουμε
 

Μηνύματα
105
Reaction score
296
Δεν τα είδα μέχρι το τέλος, ευχαριστώ όμως. Εγώ, όπως σας είπα, δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου έλεγχο της αστυνομίας ούτε γνωρίζω κάποιον να έχει κάνει tuning. Γενικά όμως και η αστυνομία και η γερμανική τηλεόραση απορρέουν έντονα την ατμόσφαιρα "νόμος και τάξη". Επίσης η Bild πουλάει ακόμα πάνω από 1 εκατομύρια φύλλα την ημέρα. Θέλω να πω, αυτά τα βίντεο έχουν ποσοστά αλήθειας, αλλά μέχρι εκεί.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Κινούμαι ηλεκτρικά, η συνέχεια:

Xiaomi mi pro 2 για μικρές διαδρομές, από και προς το μετρο.

Το ποδηλατακι για λίγο πιο μακρινές.

Θα έπαιρνα και ένα Τέσλα για ακομη πιο μακρινές αλλά δε θα χωρούσε στη φωτό! ΑΧαχα!

IMG_20211112_195428.jpg
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Μία σύντομη ενημέρωση: Ποδήλατο και πατίνι χρησιμοποιούνται πολύ, ακόμη δεν έχω φάει τα μούτρα μου, το πιο σημαντικό.

Από το ποδήλατο είμαι απολύτως ικανοποιημένος, κατασκευή, λειτουργία, δύναμη μοτέρ, διάρκεια μπαταρίας. Έχει τρεις σκάλες, δε χρειάστηκε ποτά να βάλω την τρίτη.

Το πατίνι τώρα, εξυπηρετεί άλλες ανάγκες, είναι απολύτως συμπληρωματικό του ποδηλάτου. Σήμερα ας πούμε, πήγα για σέρβις το αυτοκίνητο της συζύγου, πατίνι στο πορτ-παγκαζ, άφησα αυτοκίνητο στο συνεργείο και έφυγα με πατίνι, ξαναπήγα σε 2 ώρες με το πατίνι, πατίνι στο πορτ-παγκαζ και σπίτι. Ή στο μετρό, άνετα και καθιστός, δεν έχεις το νου σου όπως στο ποδήλατο μην πέσει, μην ενοχλεί.

Αλλά, για τα 80 κιλά μου, το πατίνι είναι οριακό και από δύναμη και από διάρκεια μπαταρίας. Μικρότερο μοντέλο, ξεχάστε το, εκτός αν είστε 50 κιλά. Επίσης, είναι προφανώς για μικρότερες διαδρομές, με όχι πολλές λακούβες, για ποδηλατόδρομους, κλπ. Πιο εκτεθειμένος, γενικώς.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
Εγω το αφήνω έξω από την πόρτα πάντως
View attachment 226039
Βέβαια είναι απίθανο να το κλέψει κάποιος από τον 4ο όροφο σε κτήριο που έχουμε τους 3 από τους 8 ορόφους
Πραγματικά δεν μου πάει να μπω στο αυτοκίνητο αύριο που θα βρέχει. Πολλά μπινελικια
μηπως να κλειδωνες και πισω μπροστα τροχο?
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.135
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top