Ηχεια bass reflex - προβληματισμοι και συμπεριφορα ηχειου με φραξιμο της οπης

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Ευτυχως ακόμη δεν βλέπω εικόνες και επίτηδες δεν το φτιάχνω αλλά και δεν διαβάζω το σάιτ απο τα windows και το firefox που έχω σε partition στα 140 απο τα 500 Gb ssd σκληρό μου. :D
Το θέμα είναι ότι τα τονισμένα με κόκκινο εδάφια μου αφήνουν υπόνοια ότι όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες θα δηλώνονταν ως στυλιστικό ΄΄ξεκάρφωμα΄΄ γι αυτούς ειδικά. Άμα προκύπτει μπουμπούνισμα από δυσλειτουργία ηχείων-δωματίου, ουρές από διατάξεις ενίσχυσης μπάσου σε μακροδυναμικές αντιθέσεις ή παρασιτική ενέργεια σε μεσαίες , κούφια τρίτη οκτάβα και το setup ρυθμικά ανάγωγο, αυτά είναι τα πλέον ενοχλητικά στοιχεία μηχανικότητας που συλλαμβάνονται και από τον πιο απαίδευτο ακροατή. Δε πάει να είναι το setup παγκόσμιας κλάσης σε όλα τα υπόλοιπα, θα βγαίνει de facto ακατάλληλο σε οποιαδήποτε περίσταση ακρόασης.
Δεν είναι μηχανικότητα αυτά και δεν αναγνωρίζονται ως τέτοια απο την ακοή. Μπορεί όμως να την κρύβουν.

Ακόμη και με αυτά μπορείς να διαβλέψεις ώς ένα βαθμό πράγματα πρός διόρθωση (και μάλιστα πιο εύκολα).

Μπορείς ακόμη και να διορθώσεις πράγματα εκμεταλλευόμενος τα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ευτυχως ακόμη δεν βλέπω εικόνες και επίτηδες δεν το φτιάχνω αλλά και δεν διαβάζω το σάιτ απο τα windows και το firefox που έχω σε partition στα 140 απο τα 500 Gb ssd σκληρό μου. :D

Δεν είναι μηχανικότητα αυτά και δεν αναγνωρίζονται ως τέτοια απο την ακοή. Μπορεί όμως να την κρύβουν.

Ακόμη και με αυτά μπορείς να διαβλέψεις ώς ένα βαθμό πράγματα πρός διόρθωση (και μάλιστα πιο εύκολα).

Μπορείς ακόμη και να διορθώσεις πράγματα εκμεταλλευόμενος τα.
Δυστυχώς, δεν έχει πηγή εικόνας. 🤭

Αποκλειστικά και μόνον για μουσική χρησιμοποιείται το πολυκάναλο σεταπ του μπουτχια, οπότε, χάνει τη μισή διασκέδαση.
...
Μη μου βάζετε ιδέες να εγκατέλειπα και την... υπόλοιπη μισή. :roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Μη μου δίνετε ιδέες να εγκατέλειπα και την... άλλη μισή. :biggrin:
Τέτοιες ιδέες μου έχεις δώσει εσύ, ενώ η πρόθεσή σου είναι άλλη. (όχι εκνευρισμός για να σε προλάβω, εξου και η φατσούλα γελάκι με κλειστό στόμα). :) .....:D

Αφιερωμένο απο τον μετέπειτα πιο funky, soul Ουέλερ : :D (Φάνηκε λίγο η μετάβαση ήδη στους Jam απο τους τελευταίους δίσκους).


και αυτό για τον @Decembered γιατί είναι όντως καιρός να πάμε underground

ο οποίος δεν είναι ποτέ ψέμματα στον κόσμο ότι θα "νικήσουμε".

 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
As for me : (ότι λένε οι στίχοι) αλλά κυρίως αυτό :

Me? I'm too busy dodging between the flak
ο οποίος δεν είναι ποτέ ψέμματα στον κόσμο ότι θα "νικήσουμε".
δεν είπε ....

Υ.Γ. Το αντίθετο μάλιστα είπε ότι θα τσακιστούμε, αλλά είναι άλλο τραγούδι εκείνο.

:)
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Συγγνώμη βρε παιδιά και για το δεύτερο offtopic αλλά έχει πολύ πλάκα. (ξανά αφιερωμένο σε @Decembered).

Μετά τους Style Council που έψαξα για τον Bhutia φυσικά μου πετάει προτεινόμενο την Siouxsie.

Λεω ας ακούσω το Israel που έχω αιώνες να το ακούσω. Είχα πατημένο το CC.

Ξεκινάει το τραγούδι και γράφουν οι υπότιτλοι (αμέσως) : dramatic new wave music. :D

Δεύτερον (κορυφαίο πρώτο πρώτο σχόλιο χα χα) : "I love how everyone's looking goth and then there's Budgie just living the full-on 80s fantasy". :D

¨Ετσι που λες ήταν τα πράγματα Δεκέμβριε , αχταρμάς, οι διαχωρισμοί (για τους ακροάτες τουλάχιστον , όχι και τους τότε αρθρογράφους) ήταν μετά και πάντα λανθασμένοι.

 
Last edited:

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Το θέμα είναι ότι τα τονισμένα με κόκκινο εδάφια μου αφήνουν υπόνοια ότι όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες θα δηλώνονταν ως στυλιστικό ΄΄ξεκάρφωμα΄΄ γι αυτούς ειδικά. Άμα προκύπτει μπουμπούνισμα από δυσλειτουργία ηχείων-δωματίου, ουρές από διατάξεις ενίσχυσης μπάσου σε μακροδυναμικές αντιθέσεις ή παρασιτική ενέργεια σε μεσαίες , κούφια τρίτη οκτάβα και το setup ρυθμικά ανάγωγο, αυτά είναι τα πλέον ενοχλητικά στοιχεία μηχανικότητας που συλλαμβάνονται και από τον πιο απαίδευτο ακροατή. Δε πάει να είναι το setup παγκόσμιας κλάσης σε όλα τα υπόλοιπα, θα βγαίνει de facto ακατάλληλο σε οποιαδήποτε περίσταση ακρόασης.
Δεν καταλαβαινω Χριστο!
τι αποκομιζει καθενας ειναι το θεμα!!
 
Last edited:




Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Από...Βούδα ευελπιστώ να τα πήγαινες καλύτερα.

Είχα ακούσει απο τα ραδιόφωνο κανά - δυό μόνο απο τον καινουργιο δίσκο του.
Χαίρομαι που δεν αλλάζει με τίποτε τόσα χρόνια.


Μικρή ένσταση για τον τρόπο εγγραφής των φωνητικών. καταλαβαίνω το γιατί, αλλά πλέον το κάνει απο ότι ακούω σε όλα (?)
 
Last edited:

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
ώπα! τι έγινε εδώ.... φρουραάααα, φρουραααα !!! έχουμε διαρροές!!!

(άντε αν είναι μόνο για ταινίες, ίσως πάρεις ...άφεση!!)
Εδώ και 9 χρόνια με τον προβολέα και λίγα ακόμα πιο πριν με τηλεόραση!!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Τελικά βγάλαμε συμπέρασμα για τις οπές και τη χρησιμότητα τους ή μη;
Ανάλογα του τρόπου εφαρμογής... Ώρα για παράδειγμα...

PBN Montana SP
1675489957174.png


Ωραία ζυγισμένη απόκριση στη γενική της κλίση, μόνο που η λειτουργία του bass reflex μας τα χαλάει κάπως στις πρώτες οκτάβες, όπου η έντονη τόνωση στη δεύτερη αποκλειστικά από την ακτινοβολία του δεν αναμένεται να συζευχθεί όμορφα με ιδιορρυθμούς δωματίου ενώ παράλληλα προκύπτει... ΄΄τρύπα΄΄ στην κρίσιμη τρίτη οκτάβα από διαφορά φάσης 180 μοιρών σε σχέση με την εκπομπή των woofer ...
1675489991905.png

1675490009227.png


"...The overall sum of these individual responses is shown in fig.4. The Montana SP is evenly balanced, with a very slight downward trend with frequency. The bass, however, is more problematic. The sum of the woofer and port nearfield outputs was calculated allowing for the differences in distance between the woofers and the port from a nominal farfield microphone position, and weighting the output of each in the ratio of the square roots of the respective radiating diameters. It can be seen that the 120Hz peak in the port output is actually out of phase with the woofer output at the same frequency, resulting in a small notch. More important, the port output doesn't just reinforce that of the woofers in the region where they are rolling off—the usual reflex paradigm—but adds to it for an entire octave.

The result—at least in this measurement, which assumes equal contributions to the farfield response from the weighted port and woofer outputs—is a 6dB peak in the 70Hz region. This can be adjusted or even minimized by playing with each speaker's position in the room. But, as BW found, it does make the Montana SP's intrinsic low-frequency response rather overwhelming, with a tendency for the midbass to be emphasized. And, as BW also noted, the ultimate LF extension is rather limited for what is really quite a large speaker..."

Ευτυχώς εσύ διαθέτεις τα πολύ μεγαλύτερα XPS...
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
μπορουμε να εξετασουμε την μεθοδολογια/πρακτικη που ακολουθουν εταιρειες οπως η γνωστη Neumann. Αλλωστε οι οποιες απαιτησεις στον επαγγελματικο χωρο ειναι ιδιαιτερα αυξημενες.
Εδω εχουμε να κανουμε με το υποβαθυφωνο της Neumann KH 750 κλειστου τυπου εξοπλισμενο με συστημα DSP ενω επισης ως δορυφορος χρησιμοποιειται το γνωστο ΚΗ 310 που ειναι κλειστου τυπου.

,,Κύριο χαρακτηριστικο είναι η δυνατότητα γραμμικής εξισορρόπησης φάσης των μονιτορ που είναι συνδεδεμένα στο KH 750 DSP μέσω ενός φίλτρου FIR στο υπογούφερ. Τα ταιριαστά σετ φίλτρων είναι διαθέσιμα για τα μονιτορ Neumann KH 120, KH 310 και KH 420. (το 120 ειναι bass reflex απ οτι θυμαμαι).Ακόμη και τα μοντέλα που λειτουργούν μόνο με τεχνολογία αναλογικών φίλτρων, μέχρι στιγμής όλα με εξαίρεση το KH 80 DSP, μπορούν έτσι να απολαμβάνουν σε μεγάλο βαθμό γραμμική συχνότητα φάσης.,,

,,DSP και φιλτρα FIR
Όταν πρόκειται για αξιολογηση μετρησεων, εξετάζουμε πρώτα το φιλτράρισμα για τους συνδεδεμένους δορυφορους. Αν είναι ένα από τα μοντέλα Neumann που αναφέρθηκαν παραπάνω, τότε υπάρχουν έτοιμα φίλτρα FIR για αυτά, τα οποία αφήνουν εντελώς ανέγγιχτη την καμπύλη πλάτους και εξισώνουν μόνο τη φάση. Αυτό γίνεται εφικτό χάρη στην ιδιότητα των φίλτρων FIR, που είναι σε θέση να ορίζουν το πλάτος και τη φάση ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Τα όρια ορίζονται μόνο από το μήκος ή την καθυστέρηση του φίλτρου FIR. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να εξισορροπήσετε τη φάση ενός ηχείου που προκαλεί αύξηση της καθυστέρησης στα 30 ms σε χαμηλές συχνότητες λόγω της μετατόπισης φάσης, τότε αυτό είναι δυνατό μόνο με ένα φίλτρο FIR που καθυστερεί όλα τα άλλα στοιχεία σήματος σε αυτήν την τιμή και άρα μια καθυστέρηση τουλάχιστον 30 ms. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, ο Neumann απέφυγε την εξίσωση φάσης σε πολύ χαμηλές συχνότητες, πράγμα που σημαίνει ότι είναι δυνατή μια συνολική καθυστέρηση μέσω του συστήματος DSP, συμπεριλαμβανομένων των ADC και DAC, μόλις 3,15 ms.
Αναπόφευκτα, τώρα τίθεται το ερώτημα γιατί εξισώνεται μόνο η φάση και όχι το πλάτος όταν έχετε ήδη την επιλογή να το κάνετε. Η απάντηση, που μπορεί να ακούγεται αλαζονική στην αρχή, είναι ότι δεν τη χρειάζεσαι. Όλα τα μονιτορ που αναφέρονται έχουν μια απόλυτα επίπεδη απόκριση συχνότητας που δύσκολα μπορεί να βελτιωθεί.
Για να ελεγχθεί πόσο καλά εφαρμόζεται αυτή η εξομαλυνση φάσης στο KH 750 για τα συνδεδεμένα μεγάφωνα, χρησιμοποιήθηκε το κάπως παλαιότερο ζεύγος KH 310 από το εργαστηριακό απόθεμα. Το Σχ. 1 δείχνει πρώτα την απόκριση συχνότητας του KH 310 με και χωρίς φιλτράρισμα από το υπογούφερ. Οι καμπύλες είναι εντελώς ίδιες εκτός από την πτώση πάνω από 20 kHz.
μπλε χωρις φιλτρο και κοκκινο με φιλτρο
1675502035744.png


Τώρα γίνεται ενδιαφέρον με τις σχετικές αποκρίσεις φάσης στο Σχ.2. Ενώ το αφιλτράριστο KH 310 ως σύστημα 3 κατευθύνσεων έχει τη γνωστή περιστροφή φάσης 270°+2×360°, μαζί με το φιλτράρισμα παραμένει μόνο η περιστροφή φάσης 270° στο κάτω άκρο του εύρους συχνοτητων, οπου για τους λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί τα αποτελέσματα από αυτήν την καθυστέρηση- latenz δεν μπορούν να εξισωθούν.
Πάνω από 200 Hz, το KH 310 λειτουργεί πλέον σχεδόν τέλεια με φαση γραμμικη.
1675502302875.png


Μολις μπαινει το σαμπ στο παιχνιδι εμφανίζεται στα Σχήματα 3 και 4, τότε πως η μετάβαση με τα κατάλληλα υψιπερατα και χαμηλοπερατα φιλτρα προκαλεί περαιτέρω μετατόπιση φάσης 360°. Η ιδέα της χρήσης γραμμικών φασικών φίλτρων FIR υψηλής και χαμηλής διέλευσης εδώ είναι προφανής, αλλά αποτυγχάνει λόγω της σχετικής καθυστέρησης. Η απόκριση συχνότητας του συνδυασμού KH 310 και KH 750 DSP δείχνει πολύ ωραία πώς η συχνότητα της κάτω γωνίας μετατοπίζεται από 34 Hz προς τα κάτω σε περίπου 18 Hz για το KH 310 μόνο. Το αν το χρειάζεστε εξαρτάται επίσης πολύ από το ηχητικό υλικό που επεξεργάζεται. Για ήχο φιλμ ή EDM, η μία οκτάβα χαμηλότερη θα πρέπει να είναι σχετική. Ανεξάρτητα από τη χαμηλότερη συχνότητα γωνίας, υπάρχουν άλλα σημαντικά επιχειρήματα υπέρ του υπογούφερ, το οποίο απαλλάσσει τα πάνω μέρη από τις χαμηλές συχνότητες και έτσι εξασφαλίζει λιγότερη παραμόρφωση και επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα σταθμης. Επιπλέον, υπάρχει το γενικό πλεονέκτημα του μεγαλύτερου βαθμού ελευθερίας κατά την τοποθέτηση μονιτορ και υπογούφερ στο δωμάτιο.
1675502562048.png


1675502588109.png


Εσεις ασχοληθειτε τωρα με την τρουπα :lolsign:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Στο μήνυμα 67 της παρακάτω κατασκευής κάνω μια αναφορά για την ορθή συμπεριφορά-σχεδίαση του σωλήνα:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
μπορουμε να εξετασουμε την μεθοδολογια/πρακτικη που ακολουθουν εταιρειες οπως η γνωστη Neumann. Αλλωστε οι οποιες απαιτησεις στον επαγγελματικο χωρο ειναι ιδιαιτερα αυξημενες.
Εδω εχουμε να κανουμε με το υποβαθυφωνο της Neumann KH 750 κλειστου τυπου εξοπλισμενο με συστημα DSP ενω επισης ως δορυφορος χρησιμοποιειται το γνωστο ΚΗ 310 που ειναι κλειστου τυπου.

,,Κύριο χαρακτηριστικο είναι η δυνατότητα γραμμικής εξισορρόπησης φάσης των μονιτορ που είναι συνδεδεμένα στο KH 750 DSP μέσω ενός φίλτρου FIR στο υπογούφερ. Τα ταιριαστά σετ φίλτρων είναι διαθέσιμα για τα μονιτορ Neumann KH 120, KH 310 και KH 420. (το 120 ειναι bass reflex απ οτι θυμαμαι).Ακόμη και τα μοντέλα που λειτουργούν μόνο με τεχνολογία αναλογικών φίλτρων, μέχρι στιγμής όλα με εξαίρεση το KH 80 DSP, μπορούν έτσι να απολαμβάνουν σε μεγάλο βαθμό γραμμική συχνότητα φάσης.,,

,,DSP και φιλτρα FIR
Όταν πρόκειται για αξιολογηση μετρησεων, εξετάζουμε πρώτα το φιλτράρισμα για τους συνδεδεμένους δορυφορους. Αν είναι ένα από τα μοντέλα Neumann που αναφέρθηκαν παραπάνω, τότε υπάρχουν έτοιμα φίλτρα FIR για αυτά, τα οποία αφήνουν εντελώς ανέγγιχτη την καμπύλη πλάτους και εξισώνουν μόνο τη φάση. Αυτό γίνεται εφικτό χάρη στην ιδιότητα των φίλτρων FIR, που είναι σε θέση να ορίζουν το πλάτος και τη φάση ανεξάρτητα το ένα από το άλλο. Τα όρια ορίζονται μόνο από το μήκος ή την καθυστέρηση του φίλτρου FIR. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να εξισορροπήσετε τη φάση ενός ηχείου που προκαλεί αύξηση της καθυστέρησης στα 30 ms σε χαμηλές συχνότητες λόγω της μετατόπισης φάσης, τότε αυτό είναι δυνατό μόνο με ένα φίλτρο FIR που καθυστερεί όλα τα άλλα στοιχεία σήματος σε αυτήν την τιμή και άρα μια καθυστέρηση τουλάχιστον 30 ms. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, ο Neumann απέφυγε την εξίσωση φάσης σε πολύ χαμηλές συχνότητες, πράγμα που σημαίνει ότι είναι δυνατή μια συνολική καθυστέρηση μέσω του συστήματος DSP, συμπεριλαμβανομένων των ADC και DAC, μόλις 3,15 ms.
Αναπόφευκτα, τώρα τίθεται το ερώτημα γιατί εξισώνεται μόνο η φάση και όχι το πλάτος όταν έχετε ήδη την επιλογή να το κάνετε. Η απάντηση, που μπορεί να ακούγεται αλαζονική στην αρχή, είναι ότι δεν τη χρειάζεσαι. Όλα τα μονιτορ που αναφέρονται έχουν μια απόλυτα επίπεδη απόκριση συχνότητας που δύσκολα μπορεί να βελτιωθεί.
Για να ελεγχθεί πόσο καλά εφαρμόζεται αυτή η εξομαλυνση φάσης στο KH 750 για τα συνδεδεμένα μεγάφωνα, χρησιμοποιήθηκε το κάπως παλαιότερο ζεύγος KH 310 από το εργαστηριακό απόθεμα. Το Σχ. 1 δείχνει πρώτα την απόκριση συχνότητας του KH 310 με και χωρίς φιλτράρισμα από το υπογούφερ. Οι καμπύλες είναι εντελώς ίδιες εκτός από την πτώση πάνω από 20 kHz.
μπλε χωρις φιλτρο και κοκκινο με φιλτρο
View attachment 279912

Τώρα γίνεται ενδιαφέρον με τις σχετικές αποκρίσεις φάσης στο Σχ.2. Ενώ το αφιλτράριστο KH 310 ως σύστημα 3 κατευθύνσεων έχει τη γνωστή περιστροφή φάσης 270°+2×360°, μαζί με το φιλτράρισμα παραμένει μόνο η περιστροφή φάσης 270° στο κάτω άκρο του εύρους συχνοτητων, οπου για τους λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί τα αποτελέσματα από αυτήν την καθυστέρηση- latenz δεν μπορούν να εξισωθούν.
Πάνω από 200 Hz, το KH 310 λειτουργεί πλέον σχεδόν τέλεια με φαση γραμμικη.
View attachment 279913

Μολις μπαινει το σαμπ στο παιχνιδι εμφανίζεται στα Σχήματα 3 και 4, τότε πως η μετάβαση με τα κατάλληλα υψιπερατα και χαμηλοπερατα φιλτρα προκαλεί περαιτέρω μετατόπιση φάσης 360°. Η ιδέα της χρήσης γραμμικών φασικών φίλτρων FIR υψηλής και χαμηλής διέλευσης εδώ είναι προφανής, αλλά αποτυγχάνει λόγω της σχετικής καθυστέρησης. Η απόκριση συχνότητας του συνδυασμού KH 310 και KH 750 DSP δείχνει πολύ ωραία πώς η συχνότητα της κάτω γωνίας μετατοπίζεται από 34 Hz προς τα κάτω σε περίπου 18 Hz για το KH 310 μόνο. Το αν το χρειάζεστε εξαρτάται επίσης πολύ από το ηχητικό υλικό που επεξεργάζεται. Για ήχο φιλμ ή EDM, η μία οκτάβα χαμηλότερη θα πρέπει να είναι σχετική. Ανεξάρτητα από τη χαμηλότερη συχνότητα γωνίας, υπάρχουν άλλα σημαντικά επιχειρήματα υπέρ του υπογούφερ, το οποίο απαλλάσσει τα πάνω μέρη από τις χαμηλές συχνότητες και έτσι εξασφαλίζει λιγότερη παραμόρφωση και επιτρέπει υψηλότερα επίπεδα σταθμης. Επιπλέον, υπάρχει το γενικό πλεονέκτημα του μεγαλύτερου βαθμού ελευθερίας κατά την τοποθέτηση μονιτορ και υπογούφερ στο δωμάτιο.
View attachment 279916

View attachment 279917

Εσεις ασχοληθειτε τωρα με την τρουπα :lolsign:
Καλή και άξια η συμβολή, αλλά θέλω να προσθέσω ορισμένα σχόλια με δικά μου λόγια και χωρίς να διαβάζω για συστήματα... τριών κατευθύνσεων (sic). :roflmao:

Η χρήση σφραγισμένης καμπίνας σημαίνει κατώτερα μέγιστα SPL στην ωφέλιμη ζώνη απόκρισης έχει όμως και σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως οι μικρότερες ολισθήσεις φάσης σε αυτήν τη ζώνη αλλά και λιγότερο απότομη υποχώρηση ενέργειας (12dB ανά οκτάβα έναντι των 24 dB για το bass reflex) στο κάτω όριο της προδιαγεγραμμένης απόκρισης, ενώ δεν χάνεται ο έλεγχος στην απόσβεση του woofer όπως γίνεται κάτω από τη συχνότητα συντονισμού στο bass reflex. Γι αυτό και όποτε στοχεύουμε σε ωφέλιμη απόκριση από πολύ χαμηλά με μικρές διαστάσεις καμπίνας η επιλογή σφραγισμένης καμπίνας έχει προτεραιότητα.

Στη συνέχεια, οι κύριοι αποτρεπτικοί παράγοντες για τη χρήση FIR φίλτρων είναι ότι σε τόσο χαμηλές συχνότητες εκτός του απαιτούμενου latency που θα χρειαζόταν εκ των πραγμάτων κατά τη λειτουργία του συστήματος, η εφαρμογή τους σε αυτές τις ζώνες συνοδεύεται με αισθητά φαινόμενα πρόωρου κωδωνισμού στο σήμα, ενώ παράλληλα τόσο τα FIR φίλτρα όσο και το κανονικό EQ με φίλτρα ελάχιστης φάσης (IIR) στις πρώτες τρεις οκτάβες συνεπάγονται μεγαλύτερο πλήθος απαιτούμενων taps άρα και ανώτερο φόρτο εργασίας στο ενσωματωμένο DSP λογισμικό...

Εννοείται ότι σε περίπτωση όπου θα είχαμε καμπίνα με bass reflex η διαχείριση των ιδεωδών παραμέτρων όπως περιγράφονται θα πήγαινε περίπατο...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.174
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top