Ηχητικές και γευστικές απολαύσεις στην Θεσσαλονίκη - To Kοτσιδόσπιτο

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Εντυπωσιάστηκα πολύ από την πρωτόγνωρη για μένα παρατήρηση του τρόπου λειτουργίας του παθητικού ακτινοβολητή. Ενώ γενικά όταν παίζει το σαμπ κουνιέται πολύ το μεγάφωνο και σχεδόν καθόλου ο ακτινοβολητής, σε τόνους 20 κύκλων και 10 κύκλων, το μεγάφωνο έκανε απειροελάχιστη διαδρομή, μόλις 1-2 χιλιοστά, και ο ακτινοβολητής 2 γεμάτα cm!!!! 20 φορές μεγαλύτερη διαδρομή από το μεγάφωνο! Απίστευτο, κι όμως, αληθινό!

Πρώτη φορά είδα με τα μάτια μου πως δουλεύει ο συντονισμένος παθητικός ακτινοβολητής στους 20 κυκλους, φοβερή δουλειά το ρημάδι!
 

Μηνύματα
570
Reaction score
1.548
Επειδή θα με στείλετε για πατατάκια μπορείτε να δώσε μια φωτό της πλάτης του ηχείου ή να πάω να ρίξω τα 10 χιλιόμετρα κυριακάτικο τρέξιμο; Αν όχι ακριβής Περιγραφή συνδεσμολογίας παρακαλώ πολύ. Με σκάσατε!
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Εκεί ακριβώς ήταν που γέλαγε μόνος του ο Γιαννάκης, κοροϊδεύοντας τις μέρες που άκουγε με λάμπες!
Aνάβεις φωτιές .(Τα είπε και μόνος του νωρίτερα)
Με τι μούτρα θα εμφανιστεί στο aca?
Ε?
Ε?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Στην μεγαλη μεγαλη χθεσινη αναβαθμιση λοιπον, που μετετρεψε και απογειωσε ακομα παραπανω το συστημα,

προστεθηκαν οι νεοι special edition edition ενισχυτες της Hypex με NCore 400 , και 2 σπεσιαλ sub ακια του Troels.

Monoblock, το καθενα ανα καναλι, προστεθηκαν στα ηδη μεγαλα ηχεια υψους περ. 1.4 μ και βαρους σχεδον 100 κιλων με 2χ 9 ιντσα γουφερ ανα καναλι.

Οχι , δεν ειναι αυτο που νομιζετε...

Χωρις αναλυτικοτατες ρυθμισεις με μικροφωνα ακομα, που θα γινουν τις προσεχως, συντονιζε η οικοδομη καθαροτατα σα να γινεται σεισμος στο σπιτι, οταν επρεπε και με ταχυτατη ατακα και δεσιμο και kick οταν παλι επρεπε.

Εδεσαν πολυ ομορφα με ταχυτητα, ογκο και ρυθμο, αν δεν φαινοντουσαν δυσκολα να πει καποιος κατι για την ομοιογενεια τους. κΙ θα ρυθμιστουν ακομα καλυτερα , οποτε θα παιξουν πολυ καλυτερα προσεχως.

Οσο για τα ενισχυτικα, ανεβηκε το συστημα ενα ακομα επιπεδο, παιζει εκλπηκτικα. Ατελιωτες, πραγματικα σταθμες, οδηγηση πραγματικα χωρις ορια, με τη διαφορα οτι και σε πολ χαμηλες σταθμες το συστημα δειχνει παλι τα δοντια του, με βελτιωση ξεκαθαρη της στερεοφωνικης εικονας, μεταξενια πριμα, μεγαλυτερο βαθος σκηνης, περισσοτερο ελεγχομενο χαμηλο με καλυτερο ακομα σβησιμο και ατακα.

Ενα επιπεδο επανω, το ηχειο μου πλεον δεν πιστευα ποσο καλα μπορει να παιξει , τοσο καλα..

Εντασεις, απιστευτα υψηλες, δεν κρατιοταν να ουμε ο Κωστας, ασε ν ακουσω, ασε ν ακουσω γουσταρω ελεγε, ε, στο τελος του πηρα το remote, περιμενα απο στιγμη σε στιγμη να χτυπησει το κουδουνι των παραπονων απο τους γειτονες..
Τοσο απιστευτα δυνατα αλλα χωρις ΙΧΝΟΣ παραμορφωσης, πραγματικα οσο ανεβαινε η ενταση τοσο περισσοτερο το ευχαριστιομασταν . Με ειχε πονεσει η καρδια μου ενα πραμα, ενα σφιξιμο....



ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, και ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ, θυμαμαι τις στιγμες που ακουγα με τους λαμπατους μου και.... βαζω τα γελια πραγματικα ομως!!!

:D:p:focus:



Μερικες φωτο ακομα και να πεταξω το μπαλακι στον Κωστα, να μας τα πει αυτος καλυτερα οπως μονο αυτος ξερει, Κωστας ΕΑΡ.
Σε πολύ χαμηλές στάθμες παίξαμε, ίσα ίσα που ξύπνησαν τα γούφερ, άντε στο τσακίρ κέφι να έκαναν μισό πόντο διαδρομή, κουραφέξαλα.. αυτά τα γούφερ έχουν τερατώδη x-max, βγάζουν μπόλικα εσπιέλ χαλαρά...

Τες πα, στο δια ταύτα:

Ο Γιαννάκης είχε τα εξαιρετικά ice να οδηγούν τα ηχεία του, και πολλές φορές, εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια, μου έλεγε πως ήθελε να "ακούσει" τους ενκόρ, και του είχα υποσχεθεί να του φέρω μια μέρα 2 δικά μου τεμάχια, να του φύγει ο καημός, έτσι για το παιχνίδι.

Ευκαιρίας δοθείσης της αναβάθμισης της μέτρικ, είπα να το κάνουμε κι αυτό να τελειώνει, αν και κάθε φορά στις μεταξύ μας συζητήσεις επέμενα πως δεν έχει λόγο να αλλάξει ενισχυτικά, καθότι είναι άριστα αυτά που έχει, δεν έχει νόημα.

Επέμενα όμως ότι έχει νόημα να χρησιμοποιηθεί σαμπ στις δικάναλες ακροάσεις του, διότι το μεγάλο του ηχείο είναι ένας εξαιρετικός δορυφόρος, αλλά δε παύει να είναι ..δορυφόρος, θέλει σαμπ για να βγει το περιεχόμενο της πρώτης οκτάβας, δε γίνεται αλλιώς. Φακτς οφ όντιο.

Ταυτόχρονα όμως, ο Γιαννάκης δεν είχε 2 σαμπ στο σπίτι, μόνο ένα, το γνωστό χρέπι. Κι αυτό είναι θέμα, διότι ένα σαμπ, δεν δύναται να στηθεί με τρόπο που να μην υπάρχουν σημαντικά προβλήματα στάσιμων και ακυρώσεων. Φακτς οφ όντιο..

Επίσης, λόγω της τοποθέτησης του ογκώδους χρεπιού στο χώρο του, στα αριστερά της θέσης ακρόασης, δίπλα σε τζάμια και λοιπά ακατάλληλα τοιχωματικά όρια, διότι δε χωρούσε να τοποθετηθεί σε πιο σωστά σημεία, ήταν δύσκολη η σοβαρή ένταξη του σαμπ στο δικάναλο, και το είχε μόνο για μπουγιο σε ταινίες.

Οπότε, με το που παρέλαβα τα νέα εξαιρετικά σαμπ του τροελς για το δικό μου σεταπ, ήταν ευκαιρία να του αποδείξω του λόγου το αληθές, με 2 μικρά 10-αρια σαμπ σε σωστή τοποθετηση, αφού λόγω μικρού μεγέθους καμπίνας μπορούσαν να βολευτούν ένα πίσω από κάθε ηχείο.

Και έτσι έγινε το έγκλημα, τα πήρα όλα παραμάσχαλα, και πήγα σπίτι του για αναβάθμιση της μέτρικ, και απλώς να κανουμε παιχνίδι με τα υπόλοιπα, πίνοντας το κρασάκι μας..

Ο χαβαλές ξεκίνησε με τα ενκόρ.
Αφού ακούσαμε πρώτα 4-5 κομμάτια με τους ice, μπαίνουν μετά οι ενκόρ.
Δεν ήταν τρομερές οι διαφορές, αλλά καλώς ή κακώς, οι ενκόρ δε παλεύονται, ήταν εμφανής η υπεροχή τους σε όλο το φάσμα, από τα ανώτερα πρίμα μέχρι το βαθύ χαμηλό, όλα μπήκαν σε τάξη, μύρισε λίγο "μονιτοριλα" με πολύ ευχάριστο τρόπο, με εστίαση πολύ καλύτερη, εικόνα εντελώς δεμένη-σταθερή και σύμφωνα με τις αποφάσεις του μαστερά, αν είχε έκταση τότε έβγαινε πολύ έξω από τα ηχεία, ενώ φωνή πχ καρφωμένη κέντρο. Τα πρίμα έδιναν την εντύπωση μεγαλύτερης έκτασης, αλλά ταυτόχρονα πιο ήπια στο αυτί, εκτεταμένα και μαλακά, πλούσια και πιο γλυκά. Το μπάσο έσφιξε, έφυγε κάποια συγκριτική χαλάρωση. Εντυπωσιάστηκε ο Γιαννάκης, άρχισε να μου λέει να τους κρατήσει, ενώ δε τους πήγα για αυτή τη δουλειά, μέχρι που κατάλαβα ότι δε γινόταν να τους βγάλω από τη μπρίζα να τους πάρω φεύγοντας... Ε, έμειναν.

Το σφιχτό μπάσο ήταν το μόνο σημείο που κάπως τον προβλημάτισε, διότι σαν ποσότητα ο ice έδινε την εντύπωση περισσότερου μπάσου, κι είναι πραγματικά απλό, ο απόλυτος έλεγχος των ενκόρ, έδιωξε κάθε ουρά του ηχείου, οπότε να, έτσι ήρθε πακέτο στη συνέχεια η σύνδεση των σαμπ, όπου βεβαιως εντελώς "στο πόδι" από την έξοδο του ενκόρ πήρε σήμα το κάθε σαμπ κι ήρθαν όλα στη θέση τους, βγήκε η πρώτη οκτάβα για πρώτη φορά εκεί μέσα με τέτοιο έλεγχο και παλμό, που ο μόνος τρόπος που καταλάβαινες ότι έπαιζε σαμπ, ήταν διότι ήξερες πως δεν υπάρχει ηχείο που να μπορεί να βγάλει τόσο άψογα το περιεχόμενο γύρω στους 20 κύκλους, το οποίο ήταν πλέον εκεί, παρών, αισθητό και σαφέστατο, ακόμα κι όταν το μεγάφωνο του σαμπ έκανε κίνηση μικρότερη του 1 χιλιοστού!

Τερατώδης διαφορά. Άλλο σύστημα, άλλη κλάση.
Πριν ήταν ένα ευγενικό ηχείο που μπορούσε να παίξει δυνατά. Τώρα ξέρεις ότι μπορεί ανέτως να στηρίξει ρέιβ πάρτι, με πλήρες φορτίο χαμηλών, σε στάθμες ικανές να γκρεμιστεί το σπίτι και ταυτόχρονα διατηρώντας όλα τα θετικά στοιχεία που είχε πριν το "ευγενικό" ηχείο, και μάλιστα σε ακόμα υψηλότερο βαθμό!

Εκεί ακριβώς ήταν που γέλαγε μόνος του ο Γιαννάκης, κοροϊδεύοντας τις μέρες που άκουγε με λάμπες!

Έτσι λοιπόν πέρασε το απόγευμα, και τη μέτρικ δε την πιάσαμε καν! Χαχαχαχαχα, τα σαμπ έμειναν εκεί, χαλάλι του, να τα ευχαριστηθεί!

Έφυγα αγκαλιά με ένα χρέπι ακόμα, ολοκληρώνοντας μια "ανταλλαγή" μεταξύ μας, και τώρα θα έχω 2 χρέπια να βαράνε πιο "συμμετρικά" στο χώρο μου, νομίζω πως θα τα βόλεψω, αν και δε με βλέπω να κρατάω για πολύ τις καμπίνες τους, είναι ολίγον τι άθλιες... :D
Φυσικά τον ενισχυτή του χρεπιού θα τον αντικαταστήσω άμεσα με πλάτη χύπεξ. Δε παίζει αυτή.:p

Την επόμενη φορά, θα στηθούν σωστά τα σαμπ, με σήμα από τη μέτρικ και φυσικά με χρήση κρος από τη μέτρικ. By the book.



ΥΓ. Τα καλώδια ηχείων που χρησιμοποιούνται πακέτο με το σωστό βύσμα ηχείων στους ενκόρ, είναι μπέλντεν 2*4mm. Τα καλώδια ρεύματος, ομοίως με το σωστό βύσμα, είναι 3*1,5mm. Αμφότερα ξεπερνούν τα όρια της υπερβολής..:oops:
Δεν μπορώ να πω,πολύ θάρρος δίνετε τόσο στις ΄΄ανύπανδρες΄΄ όσο και στις...΄΄ακροσάριστες΄΄.;)
Εντυπωσιάστηκα πολύ από την πρωτόγνωρη για μένα παρατήρηση του τρόπου λειτουργίας του παθητικού ακτινοβολητή. Ενώ γενικά όταν παίζει το σαμπ κουνιέται πολύ το μεγάφωνο και σχεδόν καθόλου ο ακτινοβολητής, σε τόνους 20 κύκλων και 10 κύκλων, το μεγάφωνο έκανε απειροελάχιστη διαδρομή, μόλις 1-2 χιλιοστά, και ο ακτινοβολητής 2 γεμάτα cm!!!! 20 φορές μεγαλύτερη διαδρομή από το μεγάφωνο! Απίστευτο, κι όμως, αληθινό!

Πρώτη φορά είδα με τα μάτια μου πως δουλεύει ο συντονισμένος παθητικός ακτινοβολητής στους 20 κυκλους, φοβερή δουλειά το ρημάδι!
Και παραδέχεσαι ότι αποτελεί πράγματι χρυσή τομή ανάμεσα στην κλειστή καμπίνα και την οπή ανάκλασης χαμηλών.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Επειδή θα με στείλετε για πατατάκια μπορείτε να δώσε μια φωτό της πλάτης του ηχείου ή να πάω να ρίξω τα 10 χιλιόμετρα κυριακάτικο τρέξιμο; Αν όχι ακριβής Περιγραφή συνδεσμολογίας παρακαλώ πολύ. Με σκάσατε!
Η πλάτη του ηχείου διαθέτει 4 μπανάνες, για 4-καλωδιωση, με βραχυκυκλωτηρες,τα γνωστά.

Ο ενισχυτής συνδέεται κανονικά στο ηχείο, όπως πάντα, καμία αλλαγή.

Με ένα άλλο καλώδιο ηχείων, με μπανανούλες, συνδέσαμε 2 μπανάνες από την πλάτη του ηχείου, με 2 μπανάνες στην πλάτη του σαμπ, από όπου δέχεται σήμα υψηλής στάθμης.

Αν είναι κλειστό το σαμπ, παίζει κανονικά το ηχείο, όπως παίζει από μόνο του, καμία διαφοροποίηση.

Αν ανοίξεις το σαμπ, παίζει και το σαμπ από 40-45 κύκλους και κάτω, χωρίς να αλλάζει τίποτα στο τι παίζει το ηχείο. Προσθέτει μπάσο.

Για τη ρύθμιση της φάσης, μια αλλαγή στο διακόπτη 0-180 μοίρες ακούγεται με σαφήνεια, στη μια θέση ακυρώνει το σαμπ το μπάσο του ηχείου, και στην άλλη θέση ενισχύεται το μπάσο του ηχείου. Προφανώς, έμεινε στη ρύθμιση που ενισχύεται το μπάσο.

Υπάρχει και περιστροφικός διακόπτης για την ακριβή ρύθμιση φάσης μεταξύ 0 και 180 μοιρών, αλλά αυτό θέλει μικρόφωνο και μέτρηση, με το αφτί γίνονται μόνο τα "χοντρά"..:p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Δεν μπορώ να πω,πολύ θάρρος δίνετε τόσο στις ΄΄ανύπανδρες΄΄ όσο και στις...΄΄ακροσάριστες΄΄.;)
Δηλώθηκε ξεκάθαρα ότι θα γίνει σωστό κροσάρισμα by the book, όπως προβλέπεται.

Ιδίως διότι υπάρχει διαθέσιμη η μέτρικ.

Παρόλα αυτά, δίνω όντως θάρρος, αλλά θα πρέπει να αντιγράψουν την τοποθέτηση των σαμπ, ακριβώς πίσω από κάθε ηχείο και σε πολύ κοντινή απόσταση με αυτό. Έτσι, δουλεύει. Ουσιαστικά είναι σα να προσθέτεις ένα δρόμο ακόμα στο υπάρχον ηχείο, γνωρίζοντας ήδη ότι ο προηγούμενος κάτω δρόμος του υπάρχοντος ηχείου έχει "φυσική αποκοπή" στο σημείο που βαζεις κρος στον νέο κάτω δρόμο. ;)

Ταυτόχρονα, το υπάρχον "μεγάλο" ηχείο, σε συνδυασμό με τον "πολύ" ενκόρ και τις χαμηλές στάθμες που παίζει ο ιδιοκτήτης, ακυρώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα του κρος στον κάτω δρόμο του υπάρχοντος ηχείου, που αφορούν αποφόρτιση ισχύος από τον ενισχυτή και από το μεγάφωνο του ηχείου για γραμμικότερη λειτουργία στο νέο χρήσιμο φάσμα.

Ισοσταθμιση γίνεται ανά πάσα στιγμή από την μέτρικ.

Ουδέν "τυχαίο".. 8-)

Άλλωστε, σκοπός στο χόμπι μας δεν είναι να κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη "με το ζόρι", αλλά αντιθέτως να την διευκολύνουμε, με γνώση. ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.181
Εντυπωσιάστηκα πολύ από την πρωτόγνωρη για μένα παρατήρηση του τρόπου λειτουργίας του παθητικού ακτινοβολητή. Ενώ γενικά όταν παίζει το σαμπ κουνιέται πολύ το μεγάφωνο και σχεδόν καθόλου ο ακτινοβολητής, σε τόνους 20 κύκλων και 10 κύκλων, το μεγάφωνο έκανε απειροελάχιστη διαδρομή, μόλις 1-2 χιλιοστά, και ο ακτινοβολητής 2 γεμάτα cm!!!! 20 φορές μεγαλύτερη διαδρομή από το μεγάφωνο! Απίστευτο, κι όμως, αληθινό!

Πρώτη φορά είδα με τα μάτια μου πως δουλεύει ο συντονισμένος παθητικός ακτινοβολητής στους 20 κυκλους, φοβερή δουλειά το ρημάδι!

Είδες που όσο ζείς μαθαίνεις?
Τώρα όσον αφορά στα σχόλιά σου συγκριτικά με τα ice και τα ncore , θα έπερεπε να σε μαστιγώσω δημόσια , αλλά στην χαρίζω αυτή την φορά. Αφού δεν σε ενδιαφέρει τι ενισχυτικά υπάρχουν , κλπ .
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δηλώθηκε ξεκάθαρα ότι θα γίνει σωστό κροσάρισμα by the book, όπως προβλέπεται.

Ιδίως διότι υπάρχει διαθέσιμη η μέτρικ.

Παρόλα αυτά, δίνω όντως θάρρος, αλλά θα πρέπει να αντιγράψουν την τοποθέτηση των σαμπ, ακριβώς πίσω από κάθε ηχείο και σε πολύ κοντινή απόσταση με αυτό. Έτσι, δουλεύει. Ουσιαστικά είναι σα να προσθέτεις ένα δρόμο ακόμα στο υπάρχον ηχείο, γνωρίζοντας ήδη ότι ο προηγούμενος κάτω δρόμος του υπάρχοντος ηχείου έχει "φυσική αποκοπή" στο σημείο που βαζεις κρος στον νέο κάτω δρόμο. ;)

Ταυτόχρονα, το υπάρχον "μεγάλο" ηχείο, σε συνδυασμό με τον "πολύ" ενκόρ και τις χαμηλές στάθμες που παίζει ο ιδιοκτήτης, ακυρώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα του κρος στον κάτω δρόμο του υπάρχοντος ηχείου, που αφορούν αποφόρτιση ισχύος από τον ενισχυτή και από το μεγάφωνο του ηχείου για γραμμικότερη λειτουργία στο νέο χρήσιμο φάσμα.

Ισοσταθμιση γίνεται ανά πάσα στιγμή από την μέτρικ.

Ουδέν "τυχαίο".. 8-)

Άλλωστε, σκοπός στο χόμπι μας δεν είναι να κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη "με το ζόρι", αλλά αντιθέτως να την διευκολύνουμε, με γνώση. ;)
Ωραία.Άρα παραδέχεσαι ότι υπό συγκεκριμένους όρους,setup και συνθήκες ακρόασης,θα είναι εφικτή η σκέτη συμπλήρωση της πρώτης οκτάβας από το ακουστό φάσμα στην απόκριση των κύριων ηχείων.Και θα εφαρμοζόταν ακουστικό κροσάρισμα στη ζώνη όπου αναμένεται να υποχωρεί η απόκριση από τα κύρια ηχεία χωρίς να συμβαίνει κάτι επιλήψιμο ως προς τις δυναμικές επιδόσεις του συστήματος.

Και η απλότητα στους όρους εφαρμογής επιδοκιμάζεται το δίχως άλλο από τη δική μου πλευρά,όπως και οτιδήποτε θα πρόσφερε θάρρος κι ελπίδα στο μέσο χρήστη.

Κάτι τέτοιο όμως συνεπάγεται για μια ικανοποιητική ρύθμιση να είναι ο χρήστης πλήρως ενήμερος σχετικά με το τονικό ύψος στο οποίο θα συντονίζονταν διάφορες διατάξεις ενίσχυσης χαμηλών στα κύρια ηχεία - έχοντα κατασκευή που θα επέτρεπε ωφέλιμη διαχείριση ενέργειας χαμηλών τουλάχιστον από όλη τη δεύτερη οκτάβα και άνω - καθώς και την κλίση κατά την πτώση απόκρισης κάτω από αυτήν τη συχνότητα.Κι εφόσον θα βασιζόμαστε - σύμφωνα πάντα με τις υποθετικές συνθήκες - αποκλειστικώς στη σύμπλεξη ακουστικών συμπεριφορών ανάμεσα σε ανεξάρτητες μεταξύ τους πηγές χαμηλών (κύρια ηχεία-sub) πόσο πιθανό θα ήταν να δυσκόλευαν τη ζωή του χρήστη διάφορες φασικές ανομοιογένειες ανάμεσα στις ξεχωριστές εκπομπές;

Άμα κιόλας χρησιμοποιείτο και βινυλιακό σύστημα χωρίς εμπλοκή κάποιου υποηχητικού φίλτρου,υποηχητικές συνιστώσες λ.χ. από στρεβλώσεις του βινυλίου και το συντονισμό από τη συνεδρία κεφαλής-βραχίονα - κείμενες κατά κανόνα κάτω από τις επιμέρους συχνότητες συντονισμού για καθεμία από τις συμμετέχουσες μονάδες (ηχεία-sub) δεν θα προκαλούσαν παρασιτικές ταλαντώσεις στους κώνους χαμηλών που θα έβλαπταν τη γραμμική απόδοση;
 
Last edited:

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Κοτσιδη μη ξεπεφτεις.... Άλλαξε το κινεζικο πολυπριζο των πεντε ευρώ
κι αυτα τα θλιβερα καλώδια τροφοδοσιας...
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.215
Aνάβεις φωτιές .(Τα είπε και μόνος του νωρίτερα)
Με τι μούτρα θα εμφανιστεί στο aca?
Ε?
Ε?

Με χαρα και με κεφι οπως παντα!

Χαχαα! Ωραιο πραμα το σωστο ομως δεσιμο σαμπ και « δορυφορων» ( ωραιοι μικρουληδες δορυφοροι ε;; ).
Πρεπει να ακουσει καποιος για να το πιστεψει.
Διοτι κι εγω ολα αυτα τα χρονια οτι Συνδυασμό Σαμπ με δορυφόρων είχα ακούσει , έκανε μπαμ ότι δεν ήτανε σωστά δεμένο και άκουγες και το ηχειο ή τον δορυφορο.

Και που να το ρυθμισουμε και καλυτερα και να κανουμε και την Αναβάθμιση 3-D upgrade της Μετρικ, Ακόμα δεν έχει γίνει
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
πόσο πιθανό θα ήταν να δυσκόλευαν τη ζωή του χρήστη διάφορες φασικές ανομοιογένειες ανάμεσα στις ξεχωριστές εκπομπές;
Μάλλον απίθανο. ;)
Ιδίως με κρος περί τους 30-35 κύκλους.
Μια ρύθμιση φάσης από τις μοίρες του ενισχυτή της πλάτης του σαμπ στο σημείο κρος, υπεραρκεί. Κι άστο να βαράει.
Μόνη εξαίρεση να απέχει περισσότερο από 2 μέτρα το σαμπ από το ηχείο. Εγώ όμως λέω κολλητά. Οπότε, δεν τίθεται θέμα, και δε το λέω γω, το λέει η Νιούμαν εδώ και χρόνια.... 8-)

Άμα κιόλας χρησιμοποιείτο και βινυλιακό σύστημα χωρίς εμπλοκή κάποιου υποηχητικού φίλτρου
Πρώτον, μου είναι αδιάφορο το μέσο αναπαραγωγής του προπροηγουμενου αιώνα, δεύτερον να βάλουν σαμπσονικ φίλτρο οι άσχετοι, το φωνάζω σε κάθε ευκαιρία, και τρίτον, ξανά το πρώτο.:p
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Ε ναι. Αλλά από την άλλη άστα καμία βδομαδουλα τα sub να τα ακούσει έτσι χωρίς σωστό πάντρεμα με τα ηχεια και θα αλλάξει γνώμη.
Τώρα είναι ενθουσιασμένος από την ένταση κυρίως. Και οκ. Από τα καλύτερα ενισχυτικά. Αν και αυτό με το χαμηλό φλερτάρει λίγο με κουσούρι. Άμα ο κατασκευαστής τιουναρει με ΑΒ και εσύ του βάλεις ncore δεν ακούγεται "φυσιολογικά" το ηχείο...
Κοτσίδα, παίξε σε εντάσεις καμία βδομάδα και το ξανασκεφτεσαι. Ειδικά με το πικάπ που μάλλον το αγαπας θα έχεις θέμα αν ακολουθήσεις το δρόμο του ear.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μάλλον απίθανο. ;)
Ιδίως με κρος περί τους 30-35 κύκλους.
Μια ρύθμιση φάσης από τις μοίρες του ενισχυτή της πλάτης του σαμπ στο σημείο κρος, υπεραρκεί. Κι άστο να βαράει.
Μόνη εξαίρεση να απέχει περισσότερο από 2 μέτρα το σαμπ από το ηχείο. Εγώ όμως λέω κολλητά. Οπότε, δεν τίθεται θέμα, και δε το λέω γω, το λέει η Νιούμαν εδώ και χρόνια.... 8-)
...
Πώς όμως θα επιτυγχανόταν ακριβής φασική ευθυγράμμιση,όταν μεγάλο ποσοστό των sub - και ακόμα περισσότερο των προσιτών - της αγοράς διαθέτει μονάχα διακόπτη αντιστροφής στη φάση (0 & 180 μοίρες) αντί για ρύθμιση σε οποιοδήποτε σημείο μιας ημιπεριόδου;

Αλλά έστω και αν πετυχαίναμε ικανή φασική ευθυγράμμιση χάρη σε έναν διακόπτη που θα διέθετε πλήρη ευελιξία ρύθμισης,αυτή η ευθυγράμμιση δεν θα ήταν απόλυτη.Η εφαρμογή του διακόπτη θα καθυστερεί απλώς το σήμα του sub σε βαθμό ώστε να γινόταν συμφασικό προκύπτοντας αργοπορημένο κατά μια ολόκληρη περίοδο σε σχέση με το σήμα από τα κύρια ηχεία.Και η φασική παραλληλία θα ίσχυε πάνω στην επιλεγείσα συχνότητα κρος.όχι σε ανώτερα ή κατώτερα τονικά ύψη.

Ένα τέτοιο φαινόμενο όμως δεν παρατείνει καταχρηστικώς το φάκελο πλάτους ως προς τις περιεχόμενες χαμηλές συνιστώσες στο πεδίο του χρόνου;Και δεν θα εισαγάγει φασικές αποκλίσεις πέραν της συχνότητας κρος;Οι αποκλίσεις δεν θα ενταχθούν με τη σειρά τους σε πιο χαοτική κατάσταση άμα συμπλέκονται ακουστικώς κύρια ηχεία και sub φέροντα διατάξεις ενίσχυσης μπάσου με διαφορετικές μεταξύ τους Αρχές Λειτουργίας,που θα εμφάνιζαν και διαφορετικές κλίσεις εξασθένησης πέραν της συχνότητας κρος;
 
Last edited:

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
Ωραίο σαλόνι.
Το έχω ακούσει.
Ωραία κάρτα.
Την έχω ακούσει.
Ωραία ενισχυτικά.
Τα έχω ακούσει.
Φανταστικός οικοδεσπότης.
Τον έχω ακούσει.
Πραγματικά, μια διατριβή του πως το σαλόνι μπορεί να παίζει σωστά και ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.215
Ωραίο σαλόνι.
Το έχω ακούσει.
Ωραία κάρτα.
Την έχω ακούσει.
Ωραία ενισχυτικά.
Τα έχω ακούσει.
Φανταστικός οικοδεσπότης.
Τον έχω ακούσει.
Πραγματικά, μια διατριβή του πως το σαλόνι μπορεί να παίζει σωστά και ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!

Σ ευχαριστουμε αγαπημενε, εννοειται σε περιμενω οποτε ερθεις με το καλο και παλι, το σπιτι μας ειναι παντα ανοιχτο για σενα!
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
Σ ευχαριστουμε αγαπημενε, εννοειται σε περιμενω οποτε ερθεις με το καλο και παλι, το σπιτι μας ειναι παντα ανοιχτο για σενα!
Η επομενη ομιλία μου σε συνέδριο είναι Αθήνα.
Άρα θα έρθω μόνο για βόλτα!
Για εσενα (και τον έαρ!)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Και που να το ρυθμισουμε και καλυτερα και να κανουμε και την Αναβάθμιση 3-D upgrade της Μετρικ, Ακόμα δεν έχει γίνει
Προετοιμαστείτε ψυχολογικά για μούτσο διαφορετικό ήχο μόλις βάλετε το 3D. Εκνευριστικά διαφορετικό.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.215
Προετοιμαστείτε ψυχολογικά για μούτσο διαφορετικό ήχο μόλις βάλετε το 3D. Εκνευριστικά διαφορετικό.
δηλαδης? τζαμπα πανε ολα αυτα που σεταραμε καπακια τοσα χρονια?
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.617
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top