Ηχητικές και γευστικές απολαύσεις στην Θεσσαλονίκη - To Kοτσιδόσπιτο

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Το λογισμικό είναι τελείως διαφορετικό με περισσότερες δυνατότητες και όλα τα καλούδια του +dsp! Templates δεν υπάρχουν (ακόμη) ενώ δε διαβάζει τα παλιά αρχεία :-( Μου πήρε 1-2 ώρες να μπορέσω να φτιάξω τις ρυθμίσεις που είχα. Συνδέθηκα με ethernet. Δε δοκίμασα usb. Δε ζήτησε macos update (έχω το 10.13.6 High Sierra). Ο ήχος είναι αρκετά διαφορετικός. Αλλά μπορεί να φταίει και το καλώδιο ethernet που συνδέθηκα, κάτσε να το αλλάξω. :geek:
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.211
Το λογισμικό είναι τελείως διαφορετικό με περισσότερες δυνατότητες και όλα τα καλούδια του +dsp! Μου πήρε 1-2 ώρες να μπορέσω να φτιάξω τις ρυθμίσεις που είχα. Templates δεν υπάρχουν (ακόμη) ενώ δε διαβάζει τα παλιά αρχεία :-( Συνδέθηκα με ethernet. Δε δοκίμασα usb. Δεν ζήτησε macos update (έχω το 10.13.6 High Sierra).
Μας εκανες την καρδια περιβολι τωρα, χχαχαχα!
Την κατσαμε!
 


Μηνύματα
570
Reaction score
1.548
Tελικά και για τρέξιμο πήγαμε και πατατάκια τρώω.

Η πλάτη του ηχείου διαθέτει 4 μπανάνες, για 4-καλωδιωση, με βραχυκυκλωτηρες,τα γνωστά.

Ο ενισχυτής συνδέεται κανονικά στο ηχείο, όπως πάντα, καμία αλλαγή.

Με ένα άλλο καλώδιο ηχείων, με μπανανούλες, συνδέσαμε 2 μπανάνες από την πλάτη του ηχείου, με 2 μπανάνες στην πλάτη του σαμπ, από όπου δέχεται σήμα υψηλής στάθμης.

Αν είναι κλειστό το σαμπ, παίζει κανονικά το ηχείο, όπως παίζει από μόνο του, καμία διαφοροποίηση.

Αν ανοίξεις το σαμπ, παίζει και το σαμπ από 40-45 κύκλους και κάτω, χωρίς να αλλάζει τίποτα στο τι παίζει το ηχείο. Προσθέτει μπάσο.

Για τη ρύθμιση της φάσης, μια αλλαγή στο διακόπτη 0-180 μοίρες ακούγεται με σαφήνεια, στη μια θέση ακυρώνει το σαμπ το μπάσο του ηχείου, και στην άλλη θέση ενισχύεται το μπάσο του ηχείου. Προφανώς, έμεινε στη ρύθμιση που ενισχύεται το μπάσο.

Υπάρχει και περιστροφικός διακόπτης για την ακριβή ρύθμιση φάσης μεταξύ 0 και 180 μοιρών, αλλά αυτό θέλει μικρόφωνο και μέτρηση, με το αφτί γίνονται μόνο τα "χοντρά"..:p
Εδώ έχει αξία το μια φωτογραφία 1.000 λέξεις.

Προς ορθή επιβεβαίωση αν κατάλαβα καλά από speaker twist στο ενισχυτή βγάλατε 2 μπανάνες προς το ηχείο?
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Για πες για πες
Ε, τί να πώ; Θα ακούσετε και εσείς και θα μας πείτε.

Πάντως όλα μου δούλεψαν χωρίς απρόβλεπτα, καλό αυτό.

Επίσης δεν έκαψα τίποτα. Ακόμη πιο καλό.

Α, αυτός ο κωλο-πυκνωτής...τζάμπα χαρήκαμε. Πάλι κάνει γδούπ...
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Ε, αυτό πες, αφού άκουσες.

Καλύτερο που;
Χειρότερο που;
Περιέγραψε ηχητικές διάφορες.
Ότι άκουσες.
Ε τώρα, με προκαλείς να γράψω αυτά που κοροιδεύω... Ωραία λοιπόν, βουαλά:

Περισσότερη λεπτομέρεια, καλύτερη άρθρωση υψηλών συχνοτήτων (και κατά συνέπεια εστίαση οργάνων, στερεοφωνία, κλπ.)
Πιο ρωμαλέος ήχος - σαν να διπλασιάστηκε η ισχύς του ενισχυτή ένα πράμα, σα να απέκτησε κι άλλο gain.
Πάει ο γνώριμος γλυκός της ήχος που τόσο είχα αγαπήσει - μου ακούγεται πιο απόλυτη τώρα, πιο μονιτορέ.

Αλλά άμα αλλάξω καλώδια μπορεί να αλλάξουν όλα και να πρέπει να ξαναγράφω...
 
Last edited:

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.211
Ε, τί να πώ; Θα ακούσετε και εσείς και θα μας πείτε.

Πάντως όλα μου δούλεψαν χωρίς απρόβλεπτα, καλό αυτό.

Επίσης δεν έκαψα τίποτα. Ακόμη πιο καλό.

Α, αυτός ο κωλο-πυκνωτής...τζάμπα χαρήκαμε. Πάλι κάνει γδούπ...

Οταν ανοιγοκλεινει κι οταν αλλαζεις δειγματοληψια ε;
Το παλιοπραμα
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Οταν ανοιγοκλεινει κι οταν αλλαζεις δειγματοληψια ε;
Το παλιοπραμα
Οταν ανοιγοκλεινω τη συσκευη. Στην αλλαγη δειγματοληψιας ακουγεται ενα ελαχιστο τσικ που δεν ενοχλει.

Άσε Γιάννη μου, μηχανές του διαβόλου. Εγώ ξέρω ότι έχασα τη σιέστα μου το μεσημέρι φτιάχνοντας MIOstrips και δεξερωγωτι. Αμτουολντφορδισιτ.
 
Last edited:

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.211
Οταν ανοιγοκλεινω τη συσκευη. Στην αλλαγη δειγματοληψιας ακουγεται ενα ελαχιστο τσικ που δεν ενοχλει.

Άσε Γιάννη μου, μηχανές του διαβόλου. Εγώ ξέρω ότι έχασα τη σιέστα μου το μεσημέρι φτιάχνοντας MIOstrips και δεξερωγωτι. Αμτουολντφορδισιτ.

Αρα με λιγα λογια, characters και μοσφετ και λαμπιτσες τελος σ αυτην την εκδοση;;;;
Προβλημα αυτο.. και γενικα ισα που δεν κανω την αναβαθμιση ενα πραμα..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.279
Πώς όμως θα επιτυγχανόταν ακριβής φασική ευθυγράμμιση,όταν μεγάλο ποσοστό των sub - και ακόμα περισσότερο των προσιτών - της αγοράς διαθέτει μονάχα διακόπτη αντιστροφής στη φάση (0 & 180 μοίρες) αντί για ρύθμιση σε οποιοδήποτε σημείο μιας ημιπεριόδου;
Ένας οποιοσδήποτε οικονομικός σύγχρονος av, δίνει καθυστέρηση με επαρκή βήματα, συνήθως με τη μέθοδο της απόστασης.
Όσοι έχουν έναν προ της εποχής του Χάι εντ, χωρίς ρυθμιστικά και δυνατότητες, να παν να πάρουν έναν νέο.
Αυτές είναι δουλειές για προενισχυτικά του σήμερα.
Φυσικά υπάρχει και το μίνι ντιεσπί.
Τες πα, λύσεις υπάρχουν.

η φασική παραλληλία θα ίσχυε πάνω στην επιλεγείσα συχνότητα κρος.όχι σε ανώτερα ή κατώτερα τονικά ύψη.
Εξαρτάται.
Από την φασική απόκριση των ηχείων στο φάσμα..
Αν το σημείο εκκίνησης του ημιτόνου με συχνότητα τη συχνότητα κρος είναι το σημείο εκκίνησης και των δύο ηχείων, αυτό δε θα διαφέρει στις υπόλοιπες συχνότητες πέριξ του σημείου κρος, αν η φασικη συμπεριφορά των 2 ηχείων είναι σταθερή στο πέριξ φάσμα, ή όμοιας μεταβολής.
Εντάξει, δεν είναι εύκολο να τύχει, αλλά γίνεται.
Σίγουρα μετριέται πριν γίνει.
Τες πα, πες ότι δε γίνεται. Δεν πέφτεις πολύ έξω, διότι υπάρχει άλλη διαφορά πιο σημαντική, που την αναφέρεις στη συνέχεια, και είναι η μεταβολή του λόγου άμεσης προς έμμεση για τις 2 πηγές όμοιας συχνότητας, λόγω διαφοράς απόστασης ακρόασης.. (το οποίο όμως δεν είναι απαραιτήτως μεμπτό, στις χαμηλές συχνότητες πάντα.)

Τες πα, ψιλά γράμματα. Θες λύση;
Να πάρει μίνι ντιεσπί να κάνει κρος. 4 λεπτά δουλειά δεν είναι, 3 λεπτά το πολύ.


Ένα τέτοιο φαινόμενο όμως δεν παρατείνει καταχρηστικώς το φάκελο πλάτους ως προς τις περιεχόμενες χαμηλές συνιστώσες στο πεδίο του χρόνου;Και δεν θα εισαγάγει φασικές αποκλίσεις πέραν της συχνότητας κρος;Οι αποκλίσεις δεν θα ενταχθούν με τη σειρά τους σε πιο χαοτική κατάσταση άμα συμπλέκονται ακουστικώς κύρια ηχεία και sub φέροντα διατάξεις ενίσχυσης μπάσου με διαφορετικές μεταξύ τους Αρχές Λειτουργίας,που θα εμφάνιζαν και διαφορετικές κλίσεις εξασθένησης πέραν της συχνότητας κρος;
Ναι, όλα αυτά δυνητικώς ισχύουν.
Εκτιμώ πως στις χαμηλές συχνότητες δεν είναι απαραιτήτως κακά όλα αυτά μαζί.
Οι μελέτες των πολλαπλών σαμπ με τοποθέτηση σε διάφορα σημεία του χώρου, που επιβεβαιώνουν την συντριπτική υπεροχη των πολλαπλών σαμπ στην ομοιογένεια απόκρισης σε κάθε θέση ακρόασης, λόγω διαφορετικής απόστασης ακρόασης από κάθε σαμπ, δεν μπορούν να είναι φασικα χωρίς απόκλιση σε διάφορα σημεία του χώρου, ούτε καν στις διπλανές θέσεις της θέσης ακρόασης, και ως εκ τούτου δεν έχει νόημα να γίνει φασικός συντονισμός των μεγαφώνων σε κάποια θέση, πλην ίσως του κέντρου του δωματίου, ίσως ακόμα πιο απόλυτα, σε νίαρφιλντ για κάθε σαμπ. Διότι εδώ δεν παίζει το ζεύγος μεγαφώνων στη θέση ακρόασης, αλλά αντιθέτως γίνεται το πραγματικά σωστό, να ερεθίζουν όλα τα μεγάφωνα μαζί τον χώρο σε διαφορετικά σημεία του, ώστε ο χώρος να αντιδρά ενιαία, και βέβαια τα μήκη κύματος είναι τόσο μεγάλα εκεί κάτω, που 2 μέτρα διαφορά δε κάνουν πρακτικά καμία διαφορά στο αφτί. Αυτό είναι κάτι που θα το διερευνήσω και στην πράξη, και με πολύ ενδιαφέρον, ιδίως εμπλέκοντας διαφορετικά σαμπ μεταξύ τους, αντιμετωπίζοντας χαοτικά ένα χαοτικό αντικείμενο, όπως συνήθως μου αρέσει να κάνω.. Άλλωστε αυτό λένε όλοι οι μεγάλοι, άμα διαβάζεις ανάμεσα στις γραμμές (περί ασυμμετρίας) δε γίνεται να κάνουν λάθος... ;)


Ξέφυγα από το ερώτημα. Αυτό να υποθέσουμε ότι αφορά τον μέσο χρήστη; Πχ τον χαιεντά που θα βάλει σαμπ; Αυτός είναι κουφός καημένε μου, δεν ακούει τίποτα (διαπιστωμένα).
Και η λύση εξακολουθεί να είναι ένας av προενισχυτής, ή ένα μίνι ντιεσπί, ή άλλες τέτοιες ομορφιές, μέχρι τρίνοβ. Έχει ο μπαχτσες.
[DOUBLEPOST=1548009767][/DOUBLEPOST]
Ε τώρα, με προκαλείς να γράψω αυτά που κοροιδεύω... Ωραία λοιπόν, βουαλά:

Περισσότερη λεπτομέρεια, καλύτερη άρθρωση υψηλών συχνοτήτων (και κατά συνέπεια εστίαση οργάνων, στερεοφωνία, κλπ.)
Πιο ρωμαλέος ήχος - σαν να διπλασιάστηκε η ισχύς του ενισχυτή ένα πράμα, σα να απέκτησε κι άλλο gain.
Πάει ο γνώριμος γλυκός της ήχος που τόσο είχα αγαπήσει - μου ακούγεται πιο απόλυτη τώρα, πιο μονιτορέ.

Αλλά άμα αλλάξω καλώδια μπορεί να αλλάξουν όλα και να πρέπει να ξαναγράφω...
Τέλεια! :dance2::dance2::dance2::dance2:
Ανυπομονώ!8-)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Ένας οποιοσδήποτε οικονομικός σύγχρονος av, δίνει καθυστέρηση με επαρκή βήματα, συνήθως με τη μέθοδο της απόστασης.
Όσοι έχουν έναν προ της εποχής του Χάι εντ, χωρίς ρυθμιστικά και δυνατότητες, να παν να πάρουν έναν νέο.
Αυτές είναι δουλειές για προενισχυτικά του σήμερα.
Φυσικά υπάρχει και το μίνι ντιεσπί.
Τες πα, λύσεις υπάρχουν.


Εξαρτάται.
Από την φασική απόκριση των ηχείων στο φάσμα..
Αν το σημείο εκκίνησης του ημιτόνου με συχνότητα τη συχνότητα κρος είναι το σημείο εκκίνησης και των δύο ηχείων, αυτό δε θα διαφέρει στις υπόλοιπες συχνότητες πέριξ του σημείου κρος, αν η φασικη συμπεριφορά των 2 ηχείων είναι σταθερή στο πέριξ φάσμα, ή όμοιας μεταβολής.
Εντάξει, δεν είναι εύκολο να τύχει, αλλά γίνεται.
Σίγουρα μετριέται πριν γίνει.
Τες πα, πες ότι δε γίνεται. Δεν πέφτεις πολύ έξω, διότι υπάρχει άλλη διαφορά πιο σημαντική, που την αναφέρεις στη συνέχεια, και είναι η μεταβολή του λόγου άμεσης προς έμμεση για τις 2 πηγές όμοιας συχνότητας, λόγω διαφοράς απόστασης ακρόασης.. (το οποίο όμως δεν είναι απαραιτήτως μεμπτό, στις χαμηλές συχνότητες πάντα.)

Τες πα, ψιλά γράμματα. Θες λύση;
Να πάρει μίνι ντιεσπί να κάνει κρος. 4 λεπτά δουλειά δεν είναι, 3 λεπτά το πολύ.



Ναι, όλα αυτά δυνητικώς ισχύουν.
Εκτιμώ πως στις χαμηλές συχνότητες δεν είναι απαραιτήτως κακά όλα αυτά μαζί.
Οι μελέτες των πολλαπλών σαμπ με τοποθέτηση σε διάφορα σημεία του χώρου, που επιβεβαιώνουν την συντριπτική υπεροχη των πολλαπλών σαμπ στην ομοιογένεια απόκρισης σε κάθε θέση ακρόασης, λόγω διαφορετικής απόστασης ακρόασης από κάθε σαμπ, δεν μπορούν να είναι φασικα χωρίς απόκλιση σε διάφορα σημεία του χώρου, ούτε καν στις διπλανές θέσεις της θέσης ακρόασης, και ως εκ τούτου δεν έχει νόημα να γίνει φασικός συντονισμός των μεγαφώνων σε κάποια θέση, πλην ίσως του κέντρου του δωματίου, ίσως ακόμα πιο απόλυτα, σε νίαρφιλντ για κάθε σαμπ. Διότι εδώ δεν παίζει το ζεύγος μεγαφώνων στη θέση ακρόασης, αλλά αντιθέτως γίνεται το πραγματικά σωστό, να ερεθίζουν όλα τα μεγάφωνα μαζί τον χώρο σε διαφορετικά σημεία του, ώστε ο χώρος να αντιδρά ενιαία, και βέβαια τα μήκη κύματος είναι τόσο μεγάλα εκεί κάτω, που 2 μέτρα διαφορά δε κάνουν πρακτικά καμία διαφορά στο αφτί. Αυτό είναι κάτι που θα το διερευνήσω και στην πράξη, και με πολύ ενδιαφέρον, ιδίως εμπλέκοντας διαφορετικά σαμπ μεταξύ τους, αντιμετωπίζοντας χαοτικά ένα χαοτικό αντικείμενο, όπως συνήθως μου αρέσει να κάνω.. Άλλωστε αυτό λένε όλοι οι μεγάλοι, άμα διαβάζεις ανάμεσα στις γραμμές (περί ασυμμετρίας) δε γίνεται να κάνουν λάθος... ;)


Ξέφυγα από το ερώτημα. Αυτό να υποθέσουμε ότι αφορά τον μέσο χρήστη; Πχ τον χαιεντά που θα βάλει σαμπ; Αυτός είναι κουφός καημένε μου, δεν ακούει τίποτα (διαπιστωμένα).
Και η λύση εξακολουθεί να είναι ένας av προενισχυτής, ή ένα μίνι ντιεσπί, ή άλλες τέτοιες ομορφιές, μέχρι τρίνοβ. Έχει ο μπαχτσες.
Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η χαοτική προσέγγιση. Είναι η μελέτη Harman ουσιαστικά. Υπάρχει όμως και η Γερμανική προσέγγιση του DBA που είναι αρκετά διαφορετική και καθόλου χαοτική. Πλήρως ευθυγραμμισμένο plane wave που ξεκινά από μπροστά και ακυρώνει πίσω. Διαφορετικές προσεγγίσεις στο ίδιο πρόβλημα. Ωραία πράγματα.
[DOUBLEPOST=1548010156][/DOUBLEPOST]
Αρα με λιγα λογια, characters και μοσφετ και λαμπιτσες τελος σ αυτην την εκδοση;;;;
Προβλημα αυτο.. και γενικα ισα που δεν κανω την αναβαθμιση ενα πραμα..
Characters υπάρχουν. Μέχρι και macros έχει, και math, χαμός! Back to school!

Screen Shot 2019-01-20 at 20.47.53.png
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.873
Reaction score
34.211
Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η χαοτική προσέγγιση. Είναι η μελέτη Harman ουσιαστικά. Υπάρχει όμως και η Γερμανική προσέγγιση του DBA που είναι αρκετά διαφορετική και καθόλου χαοτική. Πλήρως ευθυγραμμισμένο plane wave που ξεκινά από μπροστά και ακυρώνει πίσω. Διαφορετικές προσεγγίσεις στο ίδιο πρόβλημα. Ωραία πράγματα.
[DOUBLEPOST=1548010156][/DOUBLEPOST]

Characters υπάρχουν. Μέχρι και macros έχει, και math, χαμός! Back to school!

View attachment 116129
Τη λαμπα μου δε βλεπω... για δες την εχει;;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.279
Νομιζα οτι αυτα τα επαγγελματικα δεν εχουν χροιες και χαρακτηρα. Εχουν τελικα?
Όλα τα ξέρεις.
Μόνο πότε θα πεθάνεις..
Σα τις γριές.:p

Για σένα, όλα έχουν χροιές και χαρακτηρα. Αλλά σα τις χαιεντάδικες χροιές, δε θα βρεις στα επαγγελματικά, μη ψάχνεις τζάμπα, δεν εέχει! :lol:

Όχι για σένα, αλλά επειδή διαβάζουν μικρά παιδιά:

Χαρακτήρα έντονο που καλύπτει τα πάντα όλα, κάνοντας κανονικά ριμάστερινγκ σε κάθε ηχογράφηση, έχουν οι παλιές καλές λάμπες, αυτές με τα πολύ υψηλά επίπεδα παραμόρφωσης, γνωστές και ως παραμορφοσιωμηχανές.

Όσο πιο ουδέτερο και πιστό γίνεται κάθε μηχάνημα, τόσο λιγότερο γ@μει το περιεχόμενο της ηχογράφησης.

Στο γνωστό σύμπαν, οι μηχανές που γ@μουν λιγότερο το περιεχόμενο της ηχογράφησης, η αντιπέρα όχθη των λαμπάτων παραμορφοσιομηχανών, είναι οι καταξιωμένες στουντιακής ποιότητας μηχανές, διότι ακριβώς ο λόγος ύπαρξής τους εμπεριέχει τη δυνατότητα να γίνονται αντιληπτές οι παράμετροι της ηχογράφησης.

Βεβαίως, μια μηχανή μόνη της, είναι σα τον κούκο: δε φέρνει την άνοιξη. Θέλει πολλά, κυρίως στο χώρο ακρόασης για να γίνει αξιοπρεπές το αποτέλεσμα.

Ακόμα όμως κι αν δεν είναι όλες οι παράμετροι άψογες, είναι ασφαλής επιλογή ένα μηχάνημα από τον επαγγελματικό χώρο, και ταυτόχρονα αρκετά οικονομική λύση, χωρίς πολλά φρου φρου κι αρώματα.

Φυσικά, δεν δικαιολογείται η επιλογή παραμορφοσιομηχανής επειδή το κορυφαίο ATC δε παίζει όπως ακριβώς παίζει το κορυφαίο τζένελεκ, ή επειδή η κορυφαία μέτρικ δε παίζει όπως ακριβώς παίζει το κορυφαίο βέις.8-)

Στην οικιακή αναπαραγωγή μουσικής και κινηματογράφου, η πιστότητα αναπαραγωγής που προσφέρουν ακόμα και οι σχετικά οικονομικές επιλογές επαγγελματικών μηχανών, είναι υπεραρκετή, καθώς με τις ίδιες μηχανές, κάποιοι σοβαροί επαγγελματίες φτιάχνουν αυτό που ακούμε, ενώ ταυτόχρονα οι δυνατότητες του χώρου μας και των λοιπών παραμέτρων που εμπλέκονται στην υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής (κύρια παράμετρος η γνώση) δεν υπάρχουν στον απλό χρήστη.:fuckyou:


Τελικώς το ερώτημα που τίθεται, είναι αν εσύ, ο απλός χρήστης που

1. Δεν έχει χώρο ακρόασης της προκοπής, με χρόνους αντήχησης σύμφωνα με τα πρότυπα
2. Δεν έχει σωστές αποστάσεις ακρόασης, σωστό παράθυρο ελεύθερο αντηχήσεων, σωστά υλοποιημένο lede, σωστό έλεγχο των αντηχησεων και των πρώτων ανακλάσεων
3. Δεν έχει επαρκή απόκριση στο φάσμα για όλο το ακουστό φάσμα, δηλαδή δε μπορεί ο εξοπλισμός του να αναπαράγει όλο το φάσμα στη στάθμη αναφοράς
4. Δεν έχει σωστή απόκριση πλάτους στο φάσμα, σύμφωνα με τα πρότυπα αναπαραγωγής
5. Δεν έχει σωστή κρουστική απόκριση, δηλαδή δεν βγάζει σωστό στεπ ρισπονς
6. Δεν έχει αρκετά χαμηλές ολικές παραμορφώσεις στο φάσμα, ιδίως στη στάθμη αναφοράς.
7. Δεν έχει σωστά υλοποιημένο πολυκάναλο ήχο
8. Έχει πικάπ.
9. Έχει σκρίνιο
10. Δεν ξέρει να ακούει

Αυτός θα τι; Τι ακριβώς θα πει για τη μέτρικ;:D

Τι μπορεί να πει για τον Τούλ; Για τον γκέντες; Για τις αρχές που φωνάζει το γκρουπ Χάρμαν εδώ και μισό αιώνα; :roflmao:

Με συγχωρείτε παίδες, αλλά δεν έχουμε σοβαρή άποψη για τίποτα, σε τέτοια επίπεδα. Όλα είναι πάνω από τις ανάγκες μας, και πάνω από τις ικανότητές μας. Είμαστε άσχετοι, με σοβαρά μηχανήματα μπροστά μας, σα πίθηκοι. Δεν έχουμε άποψη, δε μετράει η άποψη μας, πουθενά, ούτε για πάρτη μας. Χαβαλέ κάνουμε, χόμπι, ξοδεύουμε λεφτά όπως σε κάθε περίπτωση περιττού καταναλωτισμού. :cool:
Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η χαοτική προσέγγιση. Είναι η μελέτη Harman ουσιαστικά.
Και ο γκέντες στην τζένελεκ τα ίδια λέει, και χειρότερα.
Το plane wave το υποστηρίζει κι η Κλάιν Μάιν, αλλά και σε αυτό βλέπω φασικό χάος, λόγω της διαφοράς απόστασης ακρόασης από κάθε πηγή, είτε στη θέση ακρόασης, είτε στις διπλανές και μπροστινές και πίσω θέσεις.
Η Κλάιν Μάιν δε κάνει καμία διόρθωση για σημείο κρος 80 κύκλων αν δεν απέχουν περισσότερο από 2μετρα τα σαμπ από τους δορυφόρους, αρκείται στη φάση στο σημείο κρος από την πλάτη του σαμπ. Για πάνω από 2 μέτρα, ζητά καθυστέρηση.

Δεν τολμώ να πω ότι ξέρω περισσότερα από αυτούς... ;)

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η μεθοδολογία τους. Ενώ για χρόνια έψαχνα και μετρούσα την υψηλότερη στάθμη με τόνο στο σημείο κρος, αυτοί κυνηγάνε την χαμηλότερη στάθμη, αυτός είναι ο στόχος μέτρησης. Και μετά, αντιστροφή φάσης σε ένα από τα δύο. Πιο σωστό, πιο έξυπνο. ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
Το plane wave το υποστηρίζει κι η Κλάιν Μάιν, αλλά και σε αυτό βλέπω φασικό χάος, λόγω της διαφοράς απόστασης ακρόασης από κάθε πηγή, είτε στη θέση ακρόασης, είτε στις διπλανές και μπροστινές και πίσω θέσεις.
Η Κλάιν Μάιν δε κάνει καμία διόρθωση για σημείο κρος 80 κύκλων αν δεν απέχουν περισσότερο από 2μετρα τα σαμπ από τους δορυφόρους, αρκείται στη φάση στο σημείο κρος από την πλάτη του σαμπ. Για πάνω από 2 μέτρα, ζητά καθυστέρηση.

Δεν τολμώ να πω ότι ξέρω περισσότερα από αυτούς... ;)

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η μεθοδολογία τους. Ενώ για χρόνια έψαχνα και μετρούσα την υψηλότερη στάθμη με τόνο στο σημείο κρος, αυτοί κυνηγάνε την χαμηλότερη στάθμη, αυτός είναι ο στόχος μέτρησης. Και μετά, αντιστροφή φάσης σε ένα από τα δύο. Πιο σωστό, πιο έξυπνο. ;)
Σωστοί οι παίκτες,γιατί η ταπείνωση στη στάθμη υπό συνθήκες αντίστροφης φάσης θα έδινε πιο ομαλό ακροαματικόν αποτέλεσμα κατά την επαναφορά.
Ένας οποιοσδήποτε οικονομικός σύγχρονος av, δίνει καθυστέρηση με επαρκή βήματα, συνήθως με τη μέθοδο της απόστασης.
Όσοι έχουν έναν προ της εποχής του Χάι εντ, χωρίς ρυθμιστικά και δυνατότητες, να παν να πάρουν έναν νέο.
Αυτές είναι δουλειές για προενισχυτικά του σήμερα.
Φυσικά υπάρχει και το μίνι ντιεσπί.
Τες πα, λύσεις υπάρχουν.


Εξαρτάται.
Από την φασική απόκριση των ηχείων στο φάσμα..
Αν το σημείο εκκίνησης του ημιτόνου με συχνότητα τη συχνότητα κρος είναι το σημείο εκκίνησης και των δύο ηχείων, αυτό δε θα διαφέρει στις υπόλοιπες συχνότητες πέριξ του σημείου κρος, αν η φασικη συμπεριφορά των 2 ηχείων είναι σταθερή στο πέριξ φάσμα, ή όμοιας μεταβολής.
Εντάξει, δεν είναι εύκολο να τύχει, αλλά γίνεται.
Σίγουρα μετριέται πριν γίνει.
Τες πα, πες ότι δε γίνεται. Δεν πέφτεις πολύ έξω, διότι υπάρχει άλλη διαφορά πιο σημαντική, που την αναφέρεις στη συνέχεια, και είναι η μεταβολή του λόγου άμεσης προς έμμεση για τις 2 πηγές όμοιας συχνότητας, λόγω διαφοράς απόστασης ακρόασης.. (το οποίο όμως δεν είναι απαραιτήτως μεμπτό, στις χαμηλές συχνότητες πάντα.)

Τες πα, ψιλά γράμματα. Θες λύση;
Να πάρει μίνι ντιεσπί να κάνει κρος. 4 λεπτά δουλειά δεν είναι, 3 λεπτά το πολύ.



Ναι, όλα αυτά δυνητικώς ισχύουν.
Εκτιμώ πως στις χαμηλές συχνότητες δεν είναι απαραιτήτως κακά όλα αυτά μαζί.
Οι μελέτες των πολλαπλών σαμπ με τοποθέτηση σε διάφορα σημεία του χώρου, που επιβεβαιώνουν την συντριπτική υπεροχη των πολλαπλών σαμπ στην ομοιογένεια απόκρισης σε κάθε θέση ακρόασης, λόγω διαφορετικής απόστασης ακρόασης από κάθε σαμπ, δεν μπορούν να είναι φασικα χωρίς απόκλιση σε διάφορα σημεία του χώρου, ούτε καν στις διπλανές θέσεις της θέσης ακρόασης, και ως εκ τούτου δεν έχει νόημα να γίνει φασικός συντονισμός των μεγαφώνων σε κάποια θέση, πλην ίσως του κέντρου του δωματίου, ίσως ακόμα πιο απόλυτα, σε νίαρφιλντ για κάθε σαμπ. Διότι εδώ δεν παίζει το ζεύγος μεγαφώνων στη θέση ακρόασης, αλλά αντιθέτως γίνεται το πραγματικά σωστό, να ερεθίζουν όλα τα μεγάφωνα μαζί τον χώρο σε διαφορετικά σημεία του, ώστε ο χώρος να αντιδρά ενιαία, και βέβαια τα μήκη κύματος είναι τόσο μεγάλα εκεί κάτω, που 2 μέτρα διαφορά δε κάνουν πρακτικά καμία διαφορά στο αφτί. Αυτό είναι κάτι που θα το διερευνήσω και στην πράξη, και με πολύ ενδιαφέρον, ιδίως εμπλέκοντας διαφορετικά σαμπ μεταξύ τους, αντιμετωπίζοντας χαοτικά ένα χαοτικό αντικείμενο, όπως συνήθως μου αρέσει να κάνω.. Άλλωστε αυτό λένε όλοι οι μεγάλοι, άμα διαβάζεις ανάμεσα στις γραμμές (περί ασυμμετρίας) δε γίνεται να κάνουν λάθος... ;)


Ξέφυγα από το ερώτημα. Αυτό να υποθέσουμε ότι αφορά τον μέσο χρήστη; Πχ τον χαιεντά που θα βάλει σαμπ; Αυτός είναι κουφός καημένε μου, δεν ακούει τίποτα (διαπιστωμένα).
Και η λύση εξακολουθεί να είναι ένας av προενισχυτής, ή ένα μίνι ντιεσπί, ή άλλες τέτοιες ομορφιές, μέχρι τρίνοβ. Έχει ο μπαχτσες.
Τώρα βεβαίως μοιάζεις να επανέρχεσαι στην...ορθοδοξία.

Κατά την εφαρμογή κιόλας πολλαπλών sub με σκοπό την εξομάλυνση απόκρισης έναντι της συμπεριφοράς δεδομένου χώρου,δεν θα γίνεται ακόμα πιο απαραίτητο κροσάρισμα των κύριων ηχείων,αφού θα ήταν εντελώς ανεπιθύμητη η παρεμβολή στην απόκριση από ηχεία που θα έπαιζαν full range;

Δεν υποβάλλoνται ερωτήματα χάριν ενόχλησης,αλλά για να καταλήγουμε σε κάποιο συμπέρασμα και να ωφελούνται οι πιο άπειροι από εσένα αναγνώστες.Τελικώς λοιπόν,ο μέσος χρήστης
- που θα διέθετε ηχεία με υγιή διαχείριση ενέργειας από τη δεύτερη οκτάβα και άνω
-καθώς και υγιείς συνθήκες οδήγησης εκείνων,
είναι δυνατόν να κάνει μια σκέτη επέκταση απόκρισης για την πρώτη οκτάβα
- πάντα υπό όρους και με δεδομένη υγιή οδήγηση για τις επιπλέον μονάδες

χωρίς σοβαρές εκπτώσεις στη δυναμική συμπεριφορά του συνόλου -και ας μην τις ΄΄ακούει΄΄ άμεσα με τον τρόπο που εννοεί η συμπαθής τάξη ακροαματικόφιλων - ή θα ήταν χαμένος από χέρι όπως λένε;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.279
Κατά την εφαρμογή κιόλας πολλαπλών sub με σκοπό την εξομάλυνση απόκρισης έναντι της συμπεριφοράς δεδομένου χώρου,δεν θα γίνεται ακόμα πιο απαραίτητο κροσάρισμα των κύριων ηχείων,αφού θα ήταν εντελώς ανεπιθύμητη η παρεμβολή στην απόκριση από ηχεία που θα έπαιζαν full range;
Όχι.
Ίσα ίσα θα ήταν σα να έχεις κι άλλα σαμπ.
Τα κόβεις γιατί δεν αντέχουν.
Εγώ πχ, αν άντεχαν τα 310, σιγά μη τα έκοβα...
Γιατί να κόψω 7 σαμπ;
Τα φέρνω φασικά και τα ισοσταθμίζω...

Ερώτημα τώρα: το ένα πίσω από το άλλο βγάζει καρδιοειδή;
χωρίς σοβαρές εκπτώσεις στη δυναμική συμπεριφορά του συνόλου,ή θα ήταν χαμένος από χέρι όπως λένε;
Χαμένος από χέρι είναι χωρίς σαμπ.;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Όχι.
Ίσα ίσα θα ήταν σα να έχεις κι άλλα σαμπ.
Τα κόβεις γιατί δεν αντέχουν.
Εγώ πχ, αν άντεχαν τα 310, σιγά μη τα έκοβα...
Γιατί να κόψω 7 σαμπ;
Τα φέρνω φασικά και τα ισοσταθμίζω...

Ερώτημα τώρα: το ένα πίσω από το άλλο βγάζει καρδιοειδή;

Χαμένος από χέρι είναι χωρίς σαμπ.;)
Και άλλα νοητά sub,αλλά όχι απαραιτήτως σε βέλτιστες θέσεις,άρα επιπρόσθετος φόρτος για το λογισμικό ισοστάθμισης και χρονικής ευθυγράμμισης.

Όχι με αυθαίρετο τρόπο,επειδή τότε και ο προκύπτων λοβός θα έχει αυθαίρετο μοτίβο και αυθαίρετη κατανομή στη ζώνη που μας ενδιαφέρει.

Στη δε δική μου υποθετική ερώτηση δεν έχει μπει ως παράμετρος η απουσία sub,αλλά το αντίθετο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.279
Και άλλα νοητά sub,αλλά όχι απαραιτήτως σε βέλτιστες θέσεις,άρα επιπρόσθετος φόρτος για το λογισμικό ισοστάθμισης και χρονικής ευθυγράμμισης.
Σωστά, συμφωνώ.
Σκέψου όμως πως έτσι ακούει όλος ο "δικάναλος" κόσμος με 2 μεγάλα ηχεία. Ένα ηχείο για το μπάσο του κάθε καναλιού, και σε μη βέλτιστη θέση. Τυπική εικόνα.
Καλύτερα λοιπόν με 7, και σε σχεδόν βέλτιστες θέσεις, και μια 4-άδα σαμπ.

Τέλος πάντων, δορυφόροι πραγματικά πλήρους φάσματος για πολυκάναλο σετάπ σε τυπικούς οικιακούς χώρους δεν παίζουν ευκολα, οπότε δεν έχει πρακτικά νόημα αυτή η κουβέντα.

Για ακαδημαϊκούς λόγους μπορούμε να διερευνήσουμε υποθετικά σενάρια, λόγου χάριν σε πολυκάναλο σετάπ με 310 και 870.

Το εύκολο σενάριο, είναι 7+4 δορυφόροι 310 (άτμος) και 4 τεμάχια σαμπ 870, πχ στις 4 γωνίες του δωματίου, by the book προσέγγιση, όπου τα 4 σαμπ θα παίζουν τις χαμηλές συχνότητες από όλους τους δορυφόρους (μπας μάνατζμεντ με κρος στους 80) συν το .1 κανάλι.

Οκ, απλά πράγματα.

Πες τώρα ότι είσαι πολύ πιο λεφτάς.

Στο άλλο σενάριο λοιπόν, αυτό του λεφτά, το κάθε 310 είναι συνδεμένο με μια δικιά του βάση 870, δηλαδή έχουμε 11 τεμάχια 310 και 11 τεμάχια 870, και συνεχίζουν να υπάρχουν ξεχωριστά ακόμα 4 τεμάχια 870 για το .1 κανάλι, (15 τεμάχια 870 σύνολο), οπότε δηλώνεις λάρτζ τα 7+4 ηχεία να παίζουν πλήρες φάσμα, χωρίς μπας μάνατζμεντ από τον av, και αφήνεις τα 4 σαμπ στις γωνίες να παίζουν μόνο το .1 κανάλι.

Εδώ το ηχείο έχει γίνει 4 δρόμων με κανονικό κρος, πλήρους φάσματος, αλλά δεν είναι τοποθετημένο στην απολυτα βέλτιστη θέση για τις 2 κάτω οκτάβες, καθώς η θέση του υπαγορεύεται από την υλοποίηση του 7-κάναλου.
Σε αυτήν την περίπτωση, η απόκριση των 2 κατώτερων οκτάβων κάθε καναλιού, θα βασίζεται μόνο σε 1 σαμπ, αυτό του ίδιου του καναλιού. Τυπική κατάσταση χαϊεντά.
Ως γνωστόν, 1 σάμπ δε παίζει σωστά, πόσο μάλλον μη τοποθετημένο ιδανικά. Ακόμα κι αν το βγάλεις από τη θέση του δορυφόρου και το βάλεις σε μια γωνία, μπορεί να είναι καλύτερα, αλλά πάλι σωστά δε θα είναι, εξακολουθεί να είναι 1 σάμπ μόνο του.

Αυτό σημαίνει ότι 15 τεμάχια 870 θα παίζουν χειρότερα από 4 τεμάχια 870; ..:p

Ναι, χειρότερα. 8-)

Αυτό σημαίνει ότι είναι προτιμότερο να κόψεις το μπάσο από κάθε δορυφόρο, μόνο και μόνο για να βγει το μπασο από περισσότερες της 1 πηγής;

Θεωρητικά ναι. 8-) Και πρακτικά, είμαι βέβαιος. 8-)
Άρα κόβεις το μπασο από τα 11 870 που αποτελούν βάσεις των δορυφόρων, και το στέλνεις στα 4 870 στις γωνιές, και παίζει καλύτερα. Οκ.

Όμως, έχεις 15 τεμάχια 870, κι ακούς τα 4 να παίζουν.
Εγώ θα τα'βαζα και τα 15 να παίζουν το ίδιο, μπας μάνατζμεντ όλων των ηχείων συν το .1 κανάλι, να το παίζουν όλα.
15 σαμπ, καλύτερα από 4. Απλή αριθμητική γκρουπ χάρμαν. :D

Στη δε δική μου υποθετική ερώτηση δεν έχει μπει ως παράμετρος η απουσία sub,αλλά το αντίθετο.
Εντάξει, να σου απαντήσω.
Χαμένος από χέρι, ναι.8-)
Για πολύ περισσότερους του 1 λόγους, αλλά αυτός, είναι ο σημαντικότερος (1 σάμπ).:D
Τουλάχιστον υπάρχει, κάτι είναι κι αυτό.:p

Όμως:
Τα περισσότερα ηχειάκια στους 25-30 δε βγάζουν ούτε κιχ. Δεν τον θεωρώ στην πράξη χαμένο από χέρι αν βάλει ένα δρόμο ακόμα να βγάζει κάτι εκεί κάτω, ιδίως με κρος αρκετά χαμηλά.
Ακόμα και με φουλ κρος, δε σώζεται έτσι.
Πχ, έχει 2 τεμάχια 310 και παίρνει 2 τεμάχια 870 και τα βάζει σα βάσεις, μετατρέποντας το ηχείο 3 δρόμων σε ηχείο 4 δρόμων, με κανονικό κρος ένθεν κι ένθεν.
Θα παίζει σωστά; Όχι.
Χαμένος από χέρι, ναι.
Τι χρειάζεται να κάνει; Συνολικό μπας μάνατζμεντ και 4 σαμπ στις 4 γωνϊες, όχι ένα σαμπ ανά ηχείο.
Τα γνωστά. ;)

Οπότε επανερχόμαστε στο ερώτημα.
Βάζει ο απλός χρήστης ένα σαμπ να συμπληρώσει το φυσικό κενό του ηχείου του.
Σώθηκε; Οχι.
Θα κερδίσει κάτι; Ναι. Απόκριση στις πρώτες οκτάβες. Μπορεί όχι της προκοπής, αλλά από το ολότελα ..
Ναι, μπορεί να στραβώσει το συνολικό αποτέλεσμα, αυτό δεν αποκλείεται.
Αλλά...
Ο τολμών νικά.;)
Και σιγά σιγά, βρίσκεται η σωστή λύση.;)
Πχ αν έχει 2 σαμπ και 2 ηχεία πλήρους φάσματος, πχ 2 τεμαχια 870 και 2 τεμαχια 310+870, το καλύτερο αποτέλεσμα βγαίνει από bass management των 310 και αναπαραγωγή του συνόλου του μπάσου από 4 τεματεμ 870.
Αν έχεις 2 ηχεία σα του Γιάννη και 2 σαμπ, πάλι το ίδιο. 8-)


Φυσικά η προσπάθεια by the book προσέγγισης μειώνει τις πιθανότητες αποτυχίας.
Μειώνει.
Δεν εξαφανίζει.
Διότι the devil is in the details.
Και σε οικονομικούς av, και αμφιβόλου διαχείρισης DSP, υπάρχουν πολλά details κι ακόμα περισσότεροι devils..:D:D

ΥΓ. Μη τρομάζεις τον κόζμο βρε! :p
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.865.141
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top