Ηχητικές και γευστικές απολαύσεις στην Θεσσαλονίκη - To Kοτσιδόσπιτο

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.523
Η Κλάιν Μάιν δε κάνει καμία διόρθωση για σημείο κρος 80 κύκλων αν δεν απέχουν περισσότερο από 2μετρα τα σαμπ από τους δορυφόρους, αρκείται στη φάση στο σημείο κρος από την πλάτη του σαμπ. Για πάνω από 2 μέτρα, ζητά καθυστέρηση.
Κάπου, κάπως, κάποτε δεν θυμάμαι σε ποιο νήμα.
Λέγαμε πως να κροσάρουμε σαμπ, έγραψα για την πιο απλή διαδικασία.
Ο φίλτατος @dapost με είχε ''κράξει'' :banned: (δικαίως) ότι έτσι δεν κροσάρουμε σωστά γιατί με ενδιέφερε η φάση και όχι το τάιμ ντιλέι.
Σε τέτοια μήκη κύματος αν έρθει η φάση τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
 



dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Όλα τα ξέρεις.
Μόνο πότε θα πεθάνεις..
Σα τις γριές.:p

Για σένα, όλα έχουν χροιές και χαρακτηρα. Αλλά σα τις χαιεντάδικες χροιές, δε θα βρεις στα επαγγελματικά, μη ψάχνεις τζάμπα, δεν εέχει! :lol:

Όχι για σένα, αλλά επειδή διαβάζουν μικρά παιδιά:

Χαρακτήρα έντονο που καλύπτει τα πάντα όλα, κάνοντας κανονικά ριμάστερινγκ σε κάθε ηχογράφηση, έχουν οι παλιές καλές λάμπες, αυτές με τα πολύ υψηλά επίπεδα παραμόρφωσης, γνωστές και ως παραμορφοσιωμηχανές.

Όσο πιο ουδέτερο και πιστό γίνεται κάθε μηχάνημα, τόσο λιγότερο γ@μει το περιεχόμενο της ηχογράφησης.

Στο γνωστό σύμπαν, οι μηχανές που γ@μουν λιγότερο το περιεχόμενο της ηχογράφησης, η αντιπέρα όχθη των λαμπάτων παραμορφοσιομηχανών, είναι οι καταξιωμένες στουντιακής ποιότητας μηχανές, διότι ακριβώς ο λόγος ύπαρξής τους εμπεριέχει τη δυνατότητα να γίνονται αντιληπτές οι παράμετροι της ηχογράφησης.

Βεβαίως, μια μηχανή μόνη της, είναι σα τον κούκο: δε φέρνει την άνοιξη. Θέλει πολλά, κυρίως στο χώρο ακρόασης για να γίνει αξιοπρεπές το αποτέλεσμα.

Ακόμα όμως κι αν δεν είναι όλες οι παράμετροι άψογες, είναι ασφαλής επιλογή ένα μηχάνημα από τον επαγγελματικό χώρο, και ταυτόχρονα αρκετά οικονομική λύση, χωρίς πολλά φρου φρου κι αρώματα.

Φυσικά, δεν δικαιολογείται η επιλογή παραμορφοσιομηχανής επειδή το κορυφαίο ATC δε παίζει όπως ακριβώς παίζει το κορυφαίο τζένελεκ, ή επειδή η κορυφαία μέτρικ δε παίζει όπως ακριβώς παίζει το κορυφαίο βέις.8-)

Στην οικιακή αναπαραγωγή μουσικής και κινηματογράφου, η πιστότητα αναπαραγωγής που προσφέρουν ακόμα και οι σχετικά οικονομικές επιλογές επαγγελματικών μηχανών, είναι υπεραρκετή, καθώς με τις ίδιες μηχανές, κάποιοι σοβαροί επαγγελματίες φτιάχνουν αυτό που ακούμε, ενώ ταυτόχρονα οι δυνατότητες του χώρου μας και των λοιπών παραμέτρων που εμπλέκονται στην υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής (κύρια παράμετρος η γνώση) δεν υπάρχουν στον απλό χρήστη.:fuckyou:


Τελικώς το ερώτημα που τίθεται, είναι αν εσύ, ο απλός χρήστης που

1. Δεν έχει χώρο ακρόασης της προκοπής, με χρόνους αντήχησης σύμφωνα με τα πρότυπα
2. Δεν έχει σωστές αποστάσεις ακρόασης, σωστό παράθυρο ελεύθερο αντηχήσεων, σωστά υλοποιημένο lede, σωστό έλεγχο των αντηχησεων και των πρώτων ανακλάσεων
3. Δεν έχει επαρκή απόκριση στο φάσμα για όλο το ακουστό φάσμα, δηλαδή δε μπορεί ο εξοπλισμός του να αναπαράγει όλο το φάσμα στη στάθμη αναφοράς
4. Δεν έχει σωστή απόκριση πλάτους στο φάσμα, σύμφωνα με τα πρότυπα αναπαραγωγής
5. Δεν έχει σωστή κρουστική απόκριση, δηλαδή δεν βγάζει σωστό στεπ ρισπονς
6. Δεν έχει αρκετά χαμηλές ολικές παραμορφώσεις στο φάσμα, ιδίως στη στάθμη αναφοράς.
7. Δεν έχει σωστά υλοποιημένο πολυκάναλο ήχο
8. Έχει πικάπ.
9. Έχει σκρίνιο
10. Δεν ξέρει να ακούει

Αυτός θα τι; Τι ακριβώς θα πει για τη μέτρικ;:D

Τι μπορεί να πει για τον Τούλ; Για τον γκέντες; Για τις αρχές που φωνάζει το γκρουπ Χάρμαν εδώ και μισό αιώνα; :roflmao:

Με συγχωρείτε παίδες, αλλά δεν έχουμε σοβαρή άποψη για τίποτα, σε τέτοια επίπεδα. Όλα είναι πάνω από τις ανάγκες μας, και πάνω από τις ικανότητές μας. Είμαστε άσχετοι, με σοβαρά μηχανήματα μπροστά μας, σα πίθηκοι. Δεν έχουμε άποψη, δε μετράει η άποψη μας, πουθενά, ούτε για πάρτη μας. Χαβαλέ κάνουμε, χόμπι, ξοδεύουμε λεφτά όπως σε κάθε περίπτωση περιττού καταναλωτισμού. :cool:

Και ο γκέντες στην τζένελεκ τα ίδια λέει, και χειρότερα.
Το plane wave το υποστηρίζει κι η Κλάιν Μάιν, αλλά και σε αυτό βλέπω φασικό χάος, λόγω της διαφοράς απόστασης ακρόασης από κάθε πηγή, είτε στη θέση ακρόασης, είτε στις διπλανές και μπροστινές και πίσω θέσεις.
Η Κλάιν Μάιν δε κάνει καμία διόρθωση για σημείο κρος 80 κύκλων αν δεν απέχουν περισσότερο από 2μετρα τα σαμπ από τους δορυφόρους, αρκείται στη φάση στο σημείο κρος από την πλάτη του σαμπ. Για πάνω από 2 μέτρα, ζητά καθυστέρηση.

Δεν τολμώ να πω ότι ξέρω περισσότερα από αυτούς... ;)

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η μεθοδολογία τους. Ενώ για χρόνια έψαχνα και μετρούσα την υψηλότερη στάθμη με τόνο στο σημείο κρος, αυτοί κυνηγάνε την χαμηλότερη στάθμη, αυτός είναι ο στόχος μέτρησης. Και μετά, αντιστροφή φάσης σε ένα από τα δύο. Πιο σωστό, πιο έξυπνο. ;)
Κάπου, κάπως, κάποτε δεν θυμάμαι σε ποιο νήμα.
Λέγαμε πως να κροσάρουμε σαμπ, έγραψα για την πιο απλή διαδικασία.
Ο φίλτατος @dapost με είχε ''κράξει'' :banned: (δικαίως) ότι έτσι δεν κροσάρουμε σωστά γιατί με ενδιέφερε η φάση και όχι το τάιμ ντιλέι.
Σε τέτοια μήκη κύματος αν έρθει η φάση τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Νομίζω στη εποχή μας είναι κρίμα να μην προσπαθούμε και για χρον. ευθυγράμμιση και να μένουμε στη φάση.

Τώρα η "φάση" με τα πολλαπλά σαμπς είναι ακόμη λίγο ανεξερεύνητη. Ναι, Χαρμαν και Γκεντες έχουν κάνει σοβαρή έρευνα και αυτό που λέει ο Κώστας με τη χαοτική προσέγγιση έχουν βάση αλλά κάτσε να περιμένουμε τί θα σκεφτεί ο Πούτσης πάνω στο θέμα και βλέπουμε. Επίσης, ΙΜΗΟ, η Γερμανική προσέγγιση (DBA, plane wave) δεν είναι καθόλου χαοτική. Βάζει τα σαμπς σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις για να φτιαχτεί το plane wave το οποίο "τρέχει" απόλυτα ευθυγραμμισμένο από μπρός προς τα πίσω (και ουχί ανάποδα). Επίσης, δεν έχω δει ακόμη κανένα σοβαρό στούντιο με διάσπαρτα σαμπς. Όλα μπροστά τα έχουν (και φυσικά διαθέτουν παθητικό έλεγχο των modes και ανακλάσεων). Άρα κρατάω τις επιφυλάξεις μου.
[DOUBLEPOST=1548067964][/DOUBLEPOST]
παρακαλώ λινκς για τα σαμπζ.
Ιντριγκαρίστικα με την α-λα rel σύνδεση στα ηχεία.
Κοίτα Στέργιε, τα REL sub είναι σαν τα Harbeth: Τεχνικά λάθος - η σύνδεση εννοώ - αλλά παίζουν πολύ ωραία.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Νομίζω στη εποχή μας είναι κρίμα να μην προσπαθούμε και για χρον. ευθυγράμμιση και να μένουμε στη φάση.
Συμφωνώ.

Να ρωτήσω κάτι τώρα:

Στο plane wave array όπως το περιγράφει η Νιούμαν, πες ότι έχουμε 4 σαμπ αραδιασμένα σε ένα τοίχο 6 μέτρων, με 1μ απόσταση μεταξύ τους.

Η θεωρία του plane wave είναι να ξεκινάνε ταυτόχρονα τα 4 σαμπ ένα "κύμα" ενέργειας παράλληλο με τον πίσω τοίχο τους, άρα να είναι μεταξύ τους χρονικά ευθυγραμμισμένα, σα να τα είχες μπροστά σου σε ένα array το ένα πάνω στο άλλο.
Όμως, όταν είναι στον τοίχο αραδιασμένα, δεν ισαπέχει αυτό που είναι μπροστά σου με αυτό που είναι προς τη γωνία του δωματίου, οπότε τι θα κάνεις; Θα τα ευθυγραμμίσεις χρονικά προς τη θέση ακρόασης;
Τότε δε θα βγαίνει κύμα ενέργειας παράλληλα με τον πίσω τοίχο, και φυσικά δε θα είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα για διπλανες και μπρος πίσω θέσεις πέριξ της θέσης ακρόασης.

Προσωπικά εκτιμώ ότι θα πρέπει να είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα μεταξύ τους, κι όχι ως προς τη θέση ακρόασης, σα να ήταν το ένα πάνω στο άλλο.

Αυτό εκτιμώ ότι πρέπει να ισχύει είτε είναι σε plane wave, είτε διάσπαρτα σε διάφορα σημεία του χώρου, κατά χάρμαν.

Δηλαδή ναι στην χρονική ευθυγράμμιση των σαμπ, αλλά ως προς το χώρο, όχι ως προς τη θέση ακρόασης.

Τα ανωτέρω, ισχύουν για την μεταξύ των σαμπ ρύθμιση, σε σετάπ με πολλαπλά σαμπ.

Τώρα, ανάμεσα σε ένα σαμπ και στο δορυφόρο, για απόσταση μεταξύ τους μικρότερη των 2μ, μόνο φάση στη συχνότητα κρος αρκεί, κατά Νιούμαν επαναλαμβάνω. Προφανώς, αν έχεις τη δυνατότητα χρονικής ευθυγράμμισης, κάντο με ένα σαμπ, όποιο σε βολεύει, αλλά δε θα γίνεται με τα υπόλοιπα, λόγω διαφορετικών αποστάσεων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Επίσης, δεν έχω δει ακόμη κανένα σοβαρό στούντιο με διάσπαρτα σαμπς. Άρα κρατάω τις επιφυλάξεις μου
Στα περισσότερα στούντιο δουλεύουν 2 σαμπ εντοιχισμένα.

Έχουμε δει το στούντιο πολυκαναλου με τα πολλαπλά 870, άμπεϊ, μη ξεχνιέσαι. Κι έχω δει κι άλλα, πολλά. Ψαξε, θα δεις, κοίτα πολυκάναλα σετάπ.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Συμφωνώ.

Να ρωτήσω κάτι τώρα:

Στο plane wave array όπως το περιγράφει η Νιούμαν, πες ότι έχουμε 4 σαμπ αραδιασμένα σε ένα τοίχο 6 μέτρων, με 1μ απόσταση μεταξύ τους.

Η θεωρία του plane wave είναι να ξεκινάνε ταυτόχρονα τα 4 σαμπ ένα "κύμα" ενέργειας παράλληλο με τον πίσω τοίχο τους, άρα να είναι μεταξύ τους χρονικά ευθυγραμμισμένα, σα να τα είχες μπροστά σου σε ένα array το ένα πάνω στο άλλο.
Όμως, όταν είναι στον τοίχο αραδιασμένα, δεν ισαπέχει αυτό που είναι μπροστά σου με αυτό που είναι προς τη γωνία του δωματίου, οπότε τι θα κάνεις; Θα τα ευθυγραμμίσεις χρονικά προς τη θέση ακρόασης;
Τότε δε θα βγαίνει κύμα ενέργειας παράλληλα με τον πίσω τοίχο, και φυσικά δε θα είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα για διπλανες και μπρος πίσω θέσεις πέριξ της θέσης ακρόασης.

Προσωπικά εκτιμώ ότι θα πρέπει να είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα μεταξύ τους, κι όχι ως προς τη θέση ακρόασης, σα να ήταν το ένα πάνω στο άλλο.

Αυτό εκτιμώ ότι πρέπει να ισχύει είτε είναι σε plane wave, είτε διάσπαρτα σε διάφορα σημεία του χώρου, κατά χάρμαν.

Δηλαδή ναι στην χρονική ευθυγράμμιση των σαμπ, αλλά ως προς το χώρο, όχι ως προς τη θέση ακρόασης.

Τα ανωτέρω, ισχύουν για την μεταξύ των σαμπ ρύθμιση, σε σετάπ με πολλαπλά σαμπ.

Συμφωνώ :) Αυτό που γράφεις "εκτιμώ ότι θα πρέπει να είναι χρονικά ευθυγραμμισμένα μεταξύ τους, κι όχι ως προς τη θέση ακρόασης", αυτό λέω και εγώ (και νομίζω και ο ντίμι). Βασικά δεν ορίζεται χρον. ευθυγράμμιση ως προς τη θέση ακρόασης. Χρον. ευθυγράμμιση γίνεται μεταξύ πολλών σαμπ και μεταξύ αυτών (που θα παίζουν summed) και των δύο ή πολλών δορυφόρων.

Τώρα, ανάμεσα σε ένα σαμπ και στο δορυφόρο, για απόσταση μεταξύ τους μικρότερη των 2μ, μόνο φάση στη συχνότητα κρος αρκεί, κατά Νιούμαν επαναλαμβάνω. Προφανώς, αν έχεις τη δυνατότητα χρονικής ευθυγράμμισης, κάντο με ένα σαμπ, όποιο σε βολεύει, αλλά δε θα γίνεται με τα υπόλοιπα, λόγω διαφορετικών αποστάσεων.
Εντάξει, καλά λέει η Νιούμαν αλλά πιθανότατα έχει φροντίσει τα ηλεκτρονικά της έτσι ώστε όλα τα ηχεία και τα σαμπ της να είναι ψιλο-ευθυγραμμισμένα. Επομένως 1 και 2 μέτρα είναι πίνατς για συχνότητες κάτω από 80 Hz, δε χαλάνε την ευθυγράμμιση.

Εμένα όμως οι δορυφόροι που είναι άλλη φίρμα από το σαμπ, είναι κουκουρούκου η ευθυγράμμισή τους. Το σαμπ μάλιστα έχει και built-in φίλτρο για να φτιάχνει την συχν. απόκριση που επηρεάζει την χρ. απόκριση. Μετρημένα είναι κουκουρούκου. Θέλει σημαντική καθυστέρηση ο δορυφόρος για να έρθει να παίξει κοντά στο σαμπ. Δε φτάνει η ρύθμιση της φάσης.

Τέλος να πω ότι η χρον. ευθυγράμμιση δεν είναι ον-οφ. Ειδικά στις χαμηλές συχνότητες υπάρχουν σημαντικότατες αλλαγές στη φάση / χρ. απόκριση αναλόγως τοποθέτησης σαμπ. Εάν έχει κάποιος 4 ή 8 σαμπ σε διαφορετικά σημεία στο χώρο, σε ποιό σημείο συχν. θα τα ευθυγραμμίσει; Στους 80 κύκλους; Δε θα είναι στους 40 ή στους 120. Έτσι νομίζω τουλάχιστον ή έτσι έχω μετρήσει.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
Νομίζω ότι ποτέ δε θα έρθει έτσι όπως το περιμένεις.
Στο σημειο Κρος, τα δύο ηχεία, δορυφόροι, σαμπ, πρέπει να έχουν κοντινό συντελεστη απόσβεσης...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Στα περισσότερα στούντιο δουλεύουν 2 σαμπ εντοιχισμένα.

Έχουμε δει το στούντιο πολυκαναλου με τα πολλαπλά 870, άμπεϊ, μη ξεχνιέσαι. Κι έχω δει κι άλλα, πολλά. Ψαξε, θα δεις, κοίτα πολυκάναλα σετάπ.
Όσα πολυκάναλα σετάπ έχω δει έχουν σαμπ κάτω απο δορυφόρο (άμπει) ή σαμπ για το 0.1 κανάλι. Αυτό π.χ., που είναι καινούργιο και μίλιον ντόλαρ, έχει 2 σαμπ για το 0.1. Και τα δύο μπροστά.

https://manifoldrecording.com/the-studio-annex/

ACR-Video.jpg


Δεν αμφισβητώ ότι διάσπαρτα σαμπ μπορεί να παίζουν σωστά απλά είναι κάπως νέα ήθη και έθιμα. Και οι στουντιάδες είναι συνήθως old school.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Αλλά ας γυρίσουμε στη μέτρικ και στον Κοτσίδη: Να το κάνει το upgrade ή να μην το κάνει; :D Εγώ λέω ναι. Στη χειρότερη, μπορείς να το βγάλεις. Αν και πιστεύω ότι θα περιμένει να ακούσει πρώτα του Ear και μετά θα αποφασίσει! Σε πιάνω Τζόν;
 
Last edited:

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Δεν ξερω ρε φιλε πραγματικα το σκεφτομαι οπως το εθεσες.
Στου Κωστα τι να καταλαβω, το πριν κ το μετα; Λιγο αδυνατον.
Αν ειναι να στεγνωσει τοσο, ποσο κι αλλο δηλαδη;;
Στα ταρταρα θα πεσει το ρτ60, θα νιωθω υποπιεση ενα πραμα οταν θ αραζω ν ακουσω!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Θα σου φέρω τη δικιά μου να τη στήσουμε σε σένα και βλέποντας και κάνοντας.
Παίζει αύριο βράδυ;
Να ακούσεις στο δικό σου σετάπ τη δικιά μου μέτρικ.
Μετά τη στήνω για το δικό μου σεταπ πριν την πάρω.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
Μεσα αλλα αυριο δεν ξερω ακομα, μιλαμε ξανα. Η παρασκευη η σαββατο παλι βολευει καλυτερα, μιλαμε και στο τηλ. Καλη η ιδεα σου. 50 ευρω.

8-):p:D
 


Μηνύματα
606
Reaction score
577
παρακαλείται ο κύριος κοτσιδις να μας πει
από που αγοράζει βινύλια.
αν το θεωρεί διαφήμιση
ας στείλει ένα που μου.:)
ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
49
Reaction score
42
Εγώ ένα έχω να πω, αν είναι πραγματικότης αυτό που βλέπω και διαβάζω δηλαδή πόσο ψηλά ποιοτικά μπορεί να φτάσει το σύστημα ρε Κοτσίδαρε!!!! Από που παίρνω χαρτάκι για ακρόαση;;;
 

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.718
Νομίζω στη εποχή μας είναι κρίμα να μην προσπαθούμε και για χρον. ευθυγράμμιση και να μένουμε στη φάση.

Τώρα η "φάση" με τα πολλαπλά σαμπς είναι ακόμη λίγο ανεξερεύνητη. Ναι, Χαρμαν και Γκεντες έχουν κάνει σοβαρή έρευνα και αυτό που λέει ο Κώστας με τη χαοτική προσέγγιση έχουν βάση αλλά κάτσε να περιμένουμε τί θα σκεφτεί ο Πούτσης πάνω στο θέμα και βλέπουμε. Επίσης, ΙΜΗΟ, η Γερμανική προσέγγιση (DBA, plane wave) δεν είναι καθόλου χαοτική. Βάζει τα σαμπς σε πολύ συγκεκριμένες θέσεις για να φτιαχτεί το plane wave το οποίο "τρέχει" απόλυτα ευθυγραμμισμένο από μπρός προς τα πίσω (και ουχί ανάποδα). Επίσης, δεν έχω δει ακόμη κανένα σοβαρό στούντιο με διάσπαρτα σαμπς. Όλα μπροστά τα έχουν (και φυσικά διαθέτουν παθητικό έλεγχο των modes και ανακλάσεων). Άρα κρατάω τις επιφυλάξεις μου.
[DOUBLEPOST=1548067964][/DOUBLEPOST]

Κοίτα Στέργιε, τα REL sub είναι σαν τα Harbeth: Τεχνικά λάθος - η σύνδεση εννοώ - αλλά παίζουν πολύ ωραία.
Δε ξέρω αν είναι λάθος ή όχι η σύνδεση, πάντως όταν είχα το rel strata II και ακολουθώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή το είχα στήσει τόσο καλά που...δεν το άκουγα.
Δηλαδή το άκουγα αλλά δεν το έβλεπα.
Δε ξέρω αν με πιάνετε.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
παρακαλείται ο κύριος κοτσιδις να μας πει
από που αγοράζει βινύλια.
αν το θεωρεί διαφήμιση
ας στείλει ένα που μου.:)
ευχαριστώ.
Καλημερα, γενικα δεν εχω ενα μονο μερος που αγοραζω δισκους, αν και εχω μειωσει πολυ τις αγορες μου η αληθεια.

Ψωνιζω απο την Chameleon Audio τον Νικο Κωσταδημα, απ τον Τασο Συριγο που ειναι πλεον στην Greenway, απο τον Ιανο, απο το Sterodisc στη Θεσσαλονικη, απο το ιντερνετ σε μτχ αν βρω κατι καλο. Αυτα θυμαμαι αυτη τη στιγμη.
[DOUBLEPOST=1548144421][/DOUBLEPOST]
Εγώ ένα έχω να πω, αν είναι πραγματικότης αυτό που βλέπω και διαβάζω δηλαδή πόσο ψηλά ποιοτικά μπορεί να φτάσει το σύστημα ρε Κοτσίδαρε!!!! Από που παίρνω χαρτάκι για ακρόαση;;;

Ελα μην εισαι υπερβολικος!
Σε περιμενω, οποτε θελεις ν ακουσουμε και να μας πεις την αποψη σου!
[DOUBLEPOST=1548144488][/DOUBLEPOST]
Δε ξέρω αν είναι λάθος ή όχι η σύνδεση, πάντως όταν είχα το rel strata II και ακολουθώντας τις οδηγίες του κατασκευαστή το είχα στήσει τόσο καλά που...δεν το άκουγα.
Δηλαδή το άκουγα αλλά δεν το έβλεπα.
Δε ξέρω αν με πιάνετε.
Ετσι ακριβως θεωρω πως ειναι και τωρα.
Αν και θα συνδεθει ακομα καλυτερα, θα κροσαριστει απο τη Μετρικ οπως πρεπει και θα μετρηθει κανονικα κλπ κλπ, οποτε θα παιξει και θα δεσει ακομα καλυτερα απ το ηδη εξαιρετικο αποτελεσμα.
Αντε εσυ ακομα να ερθεις ετσι?
 

S

sk4t4

Guest
. Τα πρίμα έδιναν την εντύπωση μεγαλύτερης έκτασης, αλλά ταυτόχρονα πιο ήπια στο αυτί, εκτεταμένα και μαλακά, πλούσια και πιο γλυκά.
Γλυκο το κρασακι που ηπιες,γλυκια η σοκολατα που εφαγες,ηταν επομενο να γλυκαθουν και τα πριμα.:pΑρχιζω να πιστευω οτι σε κυνηγα η καταρα των απανταχου της γης κατοχων Harbeth.:roflmao:
Υ.Γ.Μουγκαβοξ τα Belden.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.091
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top