Featured Ηχητική αναβάθμιση... από καρδιάς!

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
20.272
Reaction score
51.748
την κουβέντα που κάνετε για τα γραφήματα απόκρισης στου Σίμου με γράφημα RT στου κουτρούλη το μάριτζ, την εγράφω στα καλοξυριζμένα μου μπαλάκια
Ισχύει 100%

Είναι τόσο άθλιοι οι χρόνοι αντήχησης που η κουβέντα είναι άτοπη, για χαϊεντάδες.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
4.566
Reaction score
12.832
λοιπον Σιμο τα συγκεντρωσα ολα σε ενα ποστ για να μην χαθεις στην μεταφραση:lolsign:

🍿
Μού θυμίζει τις δηλώσεις των αρμοδίων για τις μετακινήσεις το Πάσχα. :lolsign:

...και για πες @symos, τα ηχεία σου παίρνουν ρεύμα με μαύρα καλώδια, από αυτά που βάζουμε στις τοστιέρες;
Οχι ρε συ τα γκρίζα τα παλιά που έβαζαν στα πισιά.
Εγώ θα έλεγα να δοκιμάσουμε αυτό :lolsign:
.....................................................................................................

Και κάτι, στα όρια του οφτόπικ
Μόνο εγώ βλέπω κάτι παράξενο, λεπτομέρεια λέμε, ανάμεσα σε αυτό και σε αυτό?
 



christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
3.275
Reaction score
7.476
ΥΓ. Τώρα να με συγχωράτε αδέρφια μου αλήτες πουλούδια, μα την κουβέντα που κάνετε για τα γραφήματα απόκρισης στου Σίμου με γράφημα RT στου κουτρούλη το μάριτζ, την εγράφω στα καλοξυριζμένα μου μπαλάκια, αμέσως κατωθεν του πουλιού με το γάλα το γνωστό. Πρόκειται περί ανεκδότου. Σεφερλης.
Herr doctor μαινομενος και καλοξουρισμενος ωχ ωχ :) ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
38.765
Reaction score
82.758
Τες πα, ο ευτυχής κάτοχος των 801, προφανώς έκανε την καλύτερη δυνατή αγορά δορυφόρων για τον ιδιαίτερο χώρο του και για την απόσταση ακρόασης που χρησιμοποιεί.

Τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά της ομοαξονικής αρχιτεκτονικής του me Geithain σε συνδυασμό με την άνευ dsp καρδιοειδη ακτινοβολία του ηχείου, δεν έχουν αντίπαλο, ενώ η επιθυμητή απόσταση ακρόασης είναι ιδανική για αυτά, με άφθονο SPL, τέλος.

Ωστόσο, όπως εξηγήθηκε, αυτά τα αντικειμενικά και μοναδικά πλεονεκτήματα, δεν τον γλυτώνουν από την περιποίηση του χώρου.

Το επόμενο βήμα είναι υποχρεωτικά αυτό. Τίποτα δεν μπορεί να εκτιμηθεί πριν να πέσουν τα διαγράμματα RT στις προβλεπομενες τιμές από τον νόμο.

Όσο παρανομεί, η αστυνομία του φόρουμ θα κρατάει τις χειροπέδες έτοιμες σε κάθε νύξη για οτιδήποτε άλλο.
 
Last edited:



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
506
Reaction score
1.375
Λοιπόν παιδιά, εμένα με πήρε ο ύπνος χθες νωρίς.
Σήμερα που ξύπνησα, ένιωσα σαν το παιδάκι που ξυπνάει τα Χριστούγεννα και του έχει φέρει ο Αι Βασίλης αυτό που ζήτησε. Σας ευχαριστώ! :lol:

Όσον αφορά τα "τεκταινόμενα", τα εξής:

- Τη διαφωνία για τις καμπύλες δεν μπορώ να τη σχολιάσω. Όπως ακριβώς δεν θα σχολίαζα και τις καμπύλες άλλου μέλους (γιατί οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να συνεισφέρω κάτι παραπάνω σε αυτά που λέχθηκαν), δεν θα το κάνω και τώρα. Δεν σημαίνει ότι επειδή είναι δικές μου ξαφνικά είχα την επιφοίτηση του Αγ. Πνεύματος.

- Αυτό που λέει ο @Dimifoot για τα μπάσα κάτω των 30 κύκλων μου φαίνεται σωστό και είναι και σχετικά εύκολο να γίνει, οπότε θα το δοκιμάσω.

- Τις μετρήσεις που ζητάει ο @Bhutia θα προσπαθήσω να τις καταλάβω και μετά θα προσπαθήσω να τις κάνω/ανεβάσω. Ζητώ την υπομονή σας όσον αφορά τον απαιτούμενο χρόνο.

- Με τον @costas EAR έχω ήδη δηλώσει ότι συμφωνώ και σίγουρα το επόμενο βήμα θα είναι αυτό. Δεν ξέρω σε τι βαθμό θα το καταφέρω, ελπίζω αρκετό για να ξεφύγω τουλάχιστον από την κατηγορία του "άθλιου", γιατί πληγώθηκα. Πες "κακοί" βρε πουλάκι μου, πες "χάλια". Άθλιοι; 😭 :D
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
506
Reaction score
1.375
... με φωναξες?
λυπαμαι και να θες να γινεις δεν μπορεις, δεν εχουν μεινει θεσεις ελευθερες. 🐒
Χαχα, στον @Dimifoot πες τα, που με έριξε με μια κλωτσιά αλά Λεωνίδας στους 300 στον Καιάδα των "αθλίων".

Υ.Γ. Αυτό που είπα χθες για τις φωτογραφίες ήταν αναφορά στην περίφημη "δοκιμή" των Geithain 801 που είχε κάνει ο φίλτατος "tonis" (aka 345 άλλα προφίλ), στην οποία όμως για κάποιον μυστήριο λόγο δεν επιτρέπονταν οι φωτό. Δεν ήταν αναφορά/μομφή σε κάτι άλλο. Το λέω επειδή το σχολίασες.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
10.036
Reaction score
19.572
τουλαχιστων αντιλαμβανεσαι οτι το αθλιο ειναι περα απο το σωστο και λαθος το καλο και το κακο.. :)
-> επι του θεματως, κριμα ειναι να μενει καιρο αφροντιστος ο χωρος..
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
9.980
Reaction score
13.311
Λοιπόν παιδιά, εμένα με πήρε ο ύπνος χθες νωρίς.
Σήμερα που ξύπνησα, ένιωσα σαν το παιδάκι που ξυπνάει τα Χριστούγεννα και του έχει φέρει ο Αι Βασίλης αυτό που ζήτησε. Σας ευχαριστώ! :lol:
...ναι, καλά όλα αυτά, αλλά για τα καλώδια ρεύματος δεν μας είπες κάτι; Αποφεύγεις/υπεκφεύγεις;;;; :biggrin:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
506
Reaction score
1.375
...ναι, καλά όλα αυτά, αλλά για τα καλώδια ρεύματος δεν μας είπες κάτι; Αποφεύγεις/υπεκφεύγεις;;;; :biggrin:
Όχι, θεώρησα ότι έχει απαντηθεί στη δεύτερη σελίδα, αλλα τώρα είδα ότι εκεί απάντησα για τα καλώδια σήματος, εσύ ρωτάς για τα ρεύματος.

Εννοείται σαν κι αυτά που βάζουμε στις τοστιέρες. Γιατί το κοίταξα. Τα ηχεία είναι 2000W έκαστο, ενώ η τοστιέρα μου είναι 2100. Άρα έχω και headroom. Δεν τα αφήνω στην τύχη τους εγώ αυτά τα πράματα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.586
Reaction score
39.929
Όσον αφορά τα "τεκταινόμενα", τα εξής:

- Τις μετρήσεις που ζητάει ο @Bhutia θα προσπαθήσω να τις καταλάβω και μετά θα προσπαθήσω να τις κάνω/ανεβάσω. Ζητώ την υπομονή σας όσον αφορά τον απαιτούμενο χρόνο.
Οι λήψεις με περιστρεφόμενο μικρόφωνο γίνονται με σήμα ροζ θόρυβο από το Generator μέσω RTA,με παραμέτρους που έχουν αναφερθεί στον παρακάτω σύνδεσμο:
H δε τεχνική λήψης στο παρακάτω βίντεο:

Για την εξαγωγή Vector Averaged για καθένα κανάλι ξεχωριστά,από την ενότητα REW > Preferences > Analysis ορίζεις τιμή FDW 15 καθώς και acoustic timing reference,το οποίο θα δίδεται από το αριστερό κανάλι για τις εναλλακτικές λήψεις που αφορούν σ'εκείνο και από το δεξί για τις δικές του αντίστοιχες λήψεις...
1618577941944.png

Στις λήψεις από το αριστερό θα έχεις τα δύο πάνω κουτάκια στο L-L
1618578081846.png


Στις λήψεις από το δεξί θα είναι R-R
1618578287012.png


Η διαδικασία λήψης για καθένα κανάλι θα ξεκινήσει πάνω στην κεντρική θέση ακρόασης.Πριν το ξεκίνημα θα εκτελεστεί εκεί λήψη με L+R και acoustic timing reference υποχρεωτικά παρεχόμενο από το ένα κανάλι (είτε L είτε R).
1618578756700.png


Ο λόγος γι αυτό είναι να διαπιστωθεί μεταβαίνοντας στην ενότητα Impulse ότι προκύπτει ενιαίος κρουστικός παλμός,δείγμα ότι υπάρχει καλή ισοδυναμία αποστάσεων από τα επιμέρους ηχεία πάνω στο MLP.

Κάθε φορά σε δεδομένη θέση θα εκτελείται λήψη γι αριστερό και δεξί ξεχωριστά χωρίς μετακίνηση μικροφώνου...
Οι εναλλακτικές θέσεις ορίζονται σαν τα 8 κύρια σημεία ενός νοητού ορίζοντα με κέντρο πυξίδας το MLP,σε ακτίνα 30-40 εκατοστομέτρων - εφόσον διαχειριζόμαστε δικαναλικό με περιορισμένη εμβέλεια σε διαφορετικές θέσεις ακρόασης.
1618578991471.png

Εάν πάλι ακούς συνήθως περιφερόμενος στο χώρο,θα μπορούσε εναλλακτικά να οριστεί συγκεκριμένο MLP σε γεωμετρία αυστηρά ισόπλευρου τριγώνου και ως εκ τούτου μικρότερη απόσταση από τα ηχεία.Ο λόγος γι αυτό είναι ότι η διόρθωση δεν αφορά τόσο στο χώρο,όσο στα ίδια τα ηχεία ώστε να προσαρμόζονταν καλύτερα στην ανταπόκριση του πρώτου με σημείο αναφοράς πάντα συγκεκριμένο MLP...

Όταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία,από την ενότητα ALL SPL > Controls κλικάρεις την εντολή Time align για όλες τις λήψεις ανεξαιρέτως.Πηγαίνεις κατόπιν στο Overlays > Impulse για να σιγουρευτείς ότι οι επιμέρους κρουστικές έχουν ευθυγραμμιστεί πλήρως με τις εκκινήσεις τους να συμπίπτουν στον άξονα του χρόνου.Εάν κάποια ξεχωρίζει,τότε είτε απορρίπτεται μαζί με την ομόλογη από το άλλο ηχείο,είτε στην ενότητα Impulse>Controls την ευθυγραμμίζεις χειροκίνητα.

Μετά τη χρονική ευθυγράμμιση όλων,αφήνεις κλικαρισμένες μονάχα τις λήψεις από το ίδιο κανάλι ξεχωριστά για να εξαχθεί κλικάροντας Vector Average η αντίστοιχη απόκριση.Προσοχή μετά την εξαγωγή του πρώτου καναλιού, ν'απενεργοποιηθούν τα τετραγωνάκια με τις λήψεις του ώστε ν'αντικατασταθούν με αυτά του άλλου καναλιού,μην παραλείποντας όμως ν'απενεργοποιήσεις και το Vector Averaged κουτάκι που μόλις θα έχει εμφανιστεί από το προηγούμενο κανάλι...
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
1.631
Reaction score
4.912
Οι λήψεις με περιστρεφόμενο μικρόφωνο γίνονται με σήμα ροζ θόρυβο από το Generator μέσω RTA,με παραμέτρους που έχουν αναφερθεί στον παρακάτω σύνδεσμο:
H δε τεχνική λήψης στο παρακάτω βίντεο:

Για την εξαγωγή Vector Averaged για καθένα κανάλι ξεχωριστά,από την ενότητα REW > Preferences > Analysis ορίζεις τιμή FDW 15 καθώς και acoustic timing reference,το οποίο θα δίδεται από το αριστερό κανάλι για τις εναλλακτικές λήψεις που αφορούν σ'εκείνο και από το δεξί για τις δικές του αντίστοιχες λήψεις...
View attachment 209260
Στις λήψεις από το αριστερό θα έχεις τα δύο πάνω κουτάκια στο L-L
View attachment 209262

Στις λήψεις από το δεξί θα είναι R-R
View attachment 209263

Η διαδικασία λήψης για καθένα κανάλι θα ξεκινήσει πάνω στην κεντρική θέση ακρόασης.Πριν το ξεκίνημα θα εκτελεστεί εκεί λήψη με L+R και acoustic timing reference υποχρεωτικά παρεχόμενο από το ένα κανάλι (είτε L είτε R).
View attachment 209264

Ο λόγος γι αυτό είναι να διαπιστωθεί μεταβαίνοντας στην ενότητα Impulse ότι προκύπτει ενιαίος κρουστικός παλμός,δείγμα ότι υπάρχει καλή ισοδυναμία αποστάσεων από τα επιμέρους ηχεία πάνω στο MLP.

Κάθε φορά σε δεδομένη θέση θα εκτελείται λήψη γι αριστερό και δεξί ξεχωριστά χωρίς μετακίνηση μικροφώνου...
Οι εναλλακτικές θέσεις ορίζονται σαν τα 8 κύρια σημεία ενός νοητού ορίζοντα με κέντρο πυξίδας το MLP,σε ακτίνα 30-40 εκατοστομέτρων - εφόσον διαχειριζόμαστε δικαναλικό με περιορισμένη εμβέλεια σε διαφορετικές θέσεις ακρόασης.
View attachment 209269
Εάν πάλι ακούς συνήθως περιφερόμενος στο χώρο,θα μπορούσε εναλλακτικά να οριστεί συγκεκριμένο MLP σε γεωμετρία αυστηρά ισόπλευρου τριγώνου και ως εκ τούτου μικρότερη απόσταση από τα ηχεία.Ο λόγος γι αυτό είναι ότι η διόρθωση δεν αφορά τόσο στο χώρο,όσο στα ίδια τα ηχεία ώστε να προσαρμόζονταν καλύτερα στην ανταπόκριση του πρώτου με σημείο αναφοράς πάντα συγκεκριμένο MLP...

Όταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία,από την ενότητα ALL SPL > Controls κλικάρεις την εντολή Time align για όλες τις λήψεις ανεξαιρέτως.Πηγαίνεις κατόπιν στο Overlays > Impulse για να σιγουρευτείς ότι οι επιμέρους κρουστικές έχουν ευθυγραμμιστεί πλήρως με τις εκκινήσεις τους να συμπίπτουν στον άξονα του χρόνου.Εάν κάποια ξεχωρίζει,τότε είτε απορρίπτεται μαζί με την ομόλογη από το άλλο ηχείο,είτε στην ενότητα Impulse>Controls την ευθυγραμμίζεις χειροκίνητα.

Μετά τη χρονική ευθυγράμμιση όλων,αφήνεις κλικαρισμένες μονάχα τις λήψεις από το ίδιο κανάλι ξεχωριστά για να εξαχθεί κλικάροντας Vector Average η αντίστοιχη απόκριση.Προσοχή μετά την εξαγωγή του πρώτου καναλιού, ν'απενεργοποιηθούν τα τετραγωνάκια με τις λήψεις του ώστε ν'αντικατασταθούν με αυτά του άλλου καναλιού,μην παραλείποντας όμως ν'απενεργοποιήσεις και το Vector Averaged κουτάκι που μόλις θα έχει εμφανιστεί από το προηγούμενο κανάλι...
Άσχετο-σχετικό η γυναίκα μου μετά από 30 χρόνια συμβίωσης με διάφορα μηχανήματα-ενισχυτικά κλπ δεν ξέρει τίποτα άλλο εκτός από το Volume κι αυτό καμμιά φορά το μπερδέυει με το left-right που έχει δίπλα ένας vintage ενισχυτής που έχω.. :biggrin: ''Δημήτρη, δεν παίζει το ένα ηχείο''. Τις πρώτες 2-3 φορές έπαθα ένα μικρό εγκεφαλικό, μετά συνήθισα..
Εμείς οι υπόλοιποι ντάξ' να κάνουμε ένα βηματάκι παραπάνω οκ, αλλά βρε γκουρού... :lol::lol::rolleyes:
Δίκιο έχεις αλλά.. :o
Χίλια like για τις προσπάθειες σου βέβαια..
 






ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
159.621
Μηνύματα
2.503.431
Members
35.995
Νεότερο μέλος
Panosl75
Top