Featured Ηχητική αναβάθμιση... από καρδιάς!

Μηνύματα
2.313
Reaction score
3.882
λοιπον Σιμο τα συγκεντρωσα ολα σε ενα ποστ για να μην χαθεις στην μεταφραση:lolsign:

🍿

Μην δείξεις τίποτα άλλο. Είσαι κούκλος.

Φτιάξε τώρα κάπως τον χώρο, να το τερματίσεις.
Και του χρόνου παίρνεις ακόμα τρία.
Θα μπορούσε όμως...ο Bh να γίνει για λίγο symos,κάνοντας τα εξής :

- Μετακίνηση δεξιού ηχείου σε απόσταση ισοδύναμη μ'εκείνη του αριστερού από το πλευρικό τοίχωμα.Εάν το στερεοφωνικό τρίγωνο έτεινε τότε προς το ισοσκελές,δεν θα πείραζε και τόσο,υπό την προϋπόθεση πάντα να έφτιαχναν έτσι κάποιες καίριες ανισορροπίες μεταξύ των καναλιών...

- Πρόσκαιρη απόσπαση της πολυθρόνας από την τρέχουσα θέση δίπλα στο αριστερό ηχείο.

- Νέα συνεδρία λήψεων υπό τις ανωτέρω συνθήκες.

- Δεν θίγονται τα τραπεζάκια... :sneaky:
Καταρχήν, αν υπάρχει δυνατότητα, θα προχωρούσα τα ηχεία λίγο πιο εμπρός:

View attachment 208926

Και από κάτω τους, θα έχωνα εν ζεύγος σαμπ.

Στη συνέχεια, οι θέσεις των υπολοίπων 3:
(τα 2 πίσω μπορούν να κρέμονται από το ταβάνι, με αναστροφο μηχανισμό, να ανεβαίνουν όταν δε χρησιμοποιούνται).

View attachment 208927

Και λίγο πιο μπροστά οι δύο κεντρικές πολυθρόνες.
Αυτά. Κι άσε τον τρινοβ να τα φέρει.
Μπορεί. :hi:

Λεφτά θέλει.
Κλασσικά εικονογραφημένα.


ΥΓ. Τα άτμος, είναι τα εύκολα. :)

ΥΓ. 2 τα σαραουντ, 901. Λόγω απόστασης ακρόασης. Το κεντρικό, 801. Τα άτμος, θα το σκεφτώ όταν έρθει Κείνη η ώρα η καλή.
H μόνη σοβαρή απόκριση είναι απο 400HZ και μετά , πριν από αυτά γίνεται του κουτρούλη ο γάμος.
Κατανοώ ότι είναι μπάσα και είναι δύσκολο να ελεγχθούν , αλλά κατά την άποψή μου είναι λίγο κατσαρές οι μετρήσεις.
Τι λίγο δλδ , μαλλί αφροαμερικάνου είναι.
Οι 40 κύκλοι είναι 5 db πιο κάτω από τους 30 . οι 70 περίπου στα 93 και οι 100 στα 87 , μετά 200 με 300 άλλο ενα βουνό μικρό μεν ακουστό δε. Τα άλλα τα ενδιάμεσα δεν τα συζητώ καν.
Αυτό είναι σοβαρή καμπύλη?
Από το DIRAC?
Το AUDYSSEY δεν λέει ούτως ή άλλως , αλλά τα βγάζει καλύτερα.
καλα, εσυ περιμενης να πει οτι παιζει 4-5 db κατω 30-60 και χανει ο ανθρωπος ολο το μουσικο περιεχομενο.

καλα τα παω Symos ; :lolsign:

γεμησετο εσυ λιγο και ασε τον αυτια να λεει...
......εξαλλου ο ιδιος λεει οτι το dirac παιζει σαν χαλασμενο...μην κοιτας που το προτεινει.

ακου και μας λες ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.624
Reaction score
40.115
Τι έγινε, αυτό ήταν μόνο;🍿

Να ξέρετε πάντως εμένα η γυναίκα μου μου την είπε.

Μπήκε και διάβαζε το thread και μου λέει:
"Τί; Αυτό ήτανε που μου έλεγες ότι τσακώνονται και βρίζονται και είναι χωρισμένοι στα δύο και δεν ξέρω γω τι άλλο; Σιγά το δράμα".

Τι να της πω κι εγώ, ντράπηκα, δίκιο είχε. :unsure:
Είναι βέβαιος symos,παρέλειψες να της δείξεις και τα παραλειπόμενα από το ΄΄απόγευμα στου Ear΄΄... :sneaky:

Δεν θέλω φωτογραφίες,παρά μόνο να έβαζες σε Vector Averaged εξαγόμενο από τον πίνακα Controls (δηλαδή μέσο όρο λήψεων σε διαφορετικές θέσεις κατά τα γνωστά) υπό FDW15 ειδικά την παράσταση SPL+Phase (η πρώτη από αριστερά ενότητα στις επικεφαλίδες) από καθένα κανάλι ξεχωριστά καθώς και λήψη με περιστρεφόμενο μικρόφωνο- RTA πάλι από καθένα κανάλι ξεχωριστά...Συνοδεία των αντίστοιχων Spectrograms...Όλ'αυτά για ν'αξιολογηθεί αν θ'άξιζε απόπειρα για διόρθωση καλύτερη εκείνης του Dirac...

Υπ'όψιν ότι έχω διορθώσει setup με monitor ηχεία και sub υπό ακουστικό κροσάρισμα σε οικιακό χώρο με δομή παραπλήσια προς τον δικό σου,για να προκύψουν όμως εκ προοιμίου διαχειρίσιμες αποκρίσεις,η απόσταση ακρόασης/λήψης ήταν ίση προς 185 εκατοστόμετρα...
 
Last edited:

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
20.294
Reaction score
51.823
@JOHN MARKOU :

327367_af0e10daea573611ef784327a5558f02.png


Δηλαδή το πολύ +-3db :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:



Και:
Μετρήσεις έκανα σε 11 θέσεις (για όλα τα κανάλια, με Dirac και χωρίς, συνολικά 66 μετρήσεις), βάσει του σχεδιαγράμματος που δίνει το Dirac για μέτρηση "Focused Imaging". Επειδή όμως απέχουν πολύ μεταξύ τους, αφαίρεσα τελικά από το average τις 4 από τις 11, γιατί αν τις έβαζα όλες το average ήταν πολύ "σιδερωμένο".
Εντάξει Τζον, χαλάρωσες;

Μην γράφετε άκυρα πράγματα αν δεν έχετε προσέξει τι έχει γραφτεί ήδη, και αν δεν έχετε επεξεργαστεί όλα τα δεδομένα.
Και αν δεν ξέρετε να τα επεξεργαστείτε. (Άλλη συζήτηση αυτή, την ξεκίνησε ο @Bhutia, μην μπλέξετε εκεί θα ζαλιστείτε o_O)

Φιλικά πάντα :tongue:
 

Μηνύματα
19.869
Reaction score
14.155
Λες να μην ξέρω να διαβάσω ένα γ@μήδι πίνακα , με κλίμακα ανα 5db και 1/6 smoothing .
Λες και ο άλλος που έβαλες δεν έχει διαφορά , αφού είναι 45-105 η κλιμακα , ενω στον πρώτο είναι 60-110 .Αν ήταν για +- 3db , δεν θα έκανα τον κόπο να κάτσω να γράψω.Δεν χρειάζεται να εξηγούμε τα αυτονόητα , τουλάχιστον όχι σε μένα.
Προς τι ο πληθυντικός αριθμός ? ποιοί είμαστε , που δεν έχουμε επεξεργαστεί ολα τα δεδομένα? και που δεν προσέχουμε στο μάθημά σας?
Εγω όταν γράφω , γράφω μόνο για τον εαυτό μου, όχι για άλλους. Εντάξει?
Και όχι δεν χαλάρωσα.>:(
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.624
Reaction score
40.115
@JOHN MARKOU :

View attachment 209138

Δηλαδή το πολύ +-3db



Και:


Εντάξει Τζον, χαλάρωσες;

Μην γράφετε άκυρα πράγματα αν δεν έχετε προσέξει τι έχει γραφτεί ήδη, και αν δεν έχετε επεξεργαστεί όλα τα δεδομένα.
Και αν δεν ξέρετε να τα επεξεργαστείτε.

Φιλικά πάντα :tongue:
Οι ανωτέρω παραστάσεις όμως δεν παύουν να εμφανίζουν - τουλάχιστον με δικά μου κριτήρια - κάποιες ανισορροπίες στις πρώτες οκτάβες,Αυτές θα έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα εφόσον συμπίπτουν με σημεία ανισορροπίας από τα spectrogram στα επιμέρους κανάλια.Παραδείγματος χάριν,εάν η τόνωση στη ζώνη 67-80 Hz συμπίπτει με ανισορροπίες στο group delay και ουρές ενέργειας στο spectro,τότε έστω και αν η τιμή της διακύμανσης εμφανίζεται σχετικά μικρή,στην πράξη θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Ομοίως και οι υποχωρήσεις στη ζώνη 35-45 συνδυαζόμενες με τη μικρή τόνωση στα 29 Hz...Ασχολούμαστε βεβαίως με χώρο που έχει ολότελα μη συνεργάσιμη δομή κι επιπλέον απόσταση ακρόασης στο άπω πεδίο...Οπότε ενθαρρυντικά αποτελέσματα ως πρώτη προσπάθεια...
 
Last edited:

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
20.294
Reaction score
51.823
Προς τι ο πληθυντικός αριθμός ? ποιοί είμαστε
Μάρκου, σου'κανε λαικ ο κεφάλας, στη θέση σου θα ανησυχούσα πολύ, μάλλον όλα όσα έγραψες είναι μλκιες ολκής.
:tongue:


που δεν έχουμε επεξεργαστεί ολα τα δεδομένα? και που δεν προσέχουμε στο μάθημά σας?
Όλα τα δεδομένα είναι..
  • και τι πρέπει ή δεν πρέπει να διορθωθεί, πόσο, και γιατί.
  • Αν είναι γράφημα ενός ηχείου, ενός ηχείου και σαμπ, ή δυο ηχείων.
  • Γιατί στο γράφημα δυο ηχείων προ της διόρθωσης υπάρχουν δυο κορυφές και μια ακύρωση, τι συμβαίνει εκεί;
  • πως (και όχι μόνο πόσο) πρέπει να διορθωθεί;

Και τελικά όταν κόβουμε κορυφές μπάσου, πόσο κόβουμε; πότε το Ντουπ σταματάει να είναι Ντουπ και γίνεται βουπ;

Αυτά το κωμικό Audyssey δεν τα λαμβάνει υπόψιν του. ;)
Και όχι δεν χαλάρωσα.
Χαλάρωσες τώρα;
 

Μηνύματα
19.869
Reaction score
14.155
View attachment 209043

Χωρίς κορυφαίο software αυτά δεν γίνονται. Ούτε καν με κόντο και σουρικάτες.
[/QUOTE]
Θέλω να μου πεί κάποιος που βλέπει καλά , πόση διαφορά έχει αυτός ο πίνακας με τον επόμενο που ποστάρισε ο dimifoot.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.624
Reaction score
40.115
View attachment 209043

"Χωρίς κορυφαίο software αυτά δεν γίνονται. Ούτε καν με κόντο και σουρικάτες".

Θέλω να μου πεί κάποιος που βλέπει καλά , πόση διαφορά έχει αυτός ο πίνακας με τον επόμενο που ποστάρισε ο dimifoot.
1618510764833.png


Δική μου παρατήρηση χωρίς να παίρνω το μέρος κανενός,είναι ότι πάντα πρέπει να λογαριάζεται υπεράνω όλων η απόκριση των επιμέρους καναλιών μαζί.Διότι κατά την ακρόαση δεν τα ακούμε ξεχωριστά όπως θα τα μετρούσαμε.
 

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
20.294
Reaction score
51.823
είναι ότι πάντα λογαριάζεται υπεράνω όλων η απόκριση των επιμέρους καναλιών μαζί
στις περιοχές που το σήμα είναι μονοφωνικό ;)
 


Μηνύματα
19.869
Reaction score
14.155
Ναι λοιπόν?
Εδω έχουμε εναν πίνακα LR, vs LR DIRAC.
Νομίζω οι όποιες διαφορές είναι ευδιάκριτες.
Δεν χρειάζεται καμία επεξήγηση . Δεν υπόκεινται σε διαφορές +-3db.
Μην κοροϊδεύόμαστε μεταξύ μας.
 




Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
20.294
Reaction score
51.823
Όπως έχουμε ξαναπεί,δικό μου ιδανικό είναι η επίτευξη μονοφωνικής συνοχής στην απόκριση σε ολόκληρο το φάσμα.
Έχει νόημα όταν το σήμα είναι διαφορετικό;
Δεν υπόκεινται σε διαφορές +-3db.
ΓΙα να κρίνεις, πρέπει να τραβήξεις την νοητή κατηφορική target curve, απο τα 35Hz μέχρι τα 10000Hz. Και εκεί να δεις τα +- απόκλισης απο την target. Οχι σε απόλυτες τιμές στην ευθεία.
 


Μηνύματα
19.869
Reaction score
14.155
Έχει νόημα όταν το σήμα είναι διαφορετικό;

ΓΙα να κρίνεις, πρέπει να τραβήξεις την νοητή κατηφορική target curve, απο τα 35Hz μέχρι τα 10000Hz. Και εκεί να δεις τα +- απόκλισης απο την target. Οχι σε απόλυτες τιμές στην ευθεία.
Μπα? γιατί? εγω δεν θέλω να εφαρμόσω καμία target curve.
Δεν γουστάρω. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
 

Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
20.294
Reaction score
51.823
Αυτό εννοώ
327367_af0e10daea573611ef784327a5558f02.png



Μπα? γιατί? εγω δεν θέλω να εφαρμόσω καμία target curve.
Δεν γουστάρω. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
Και όμως, υπάρχει και αυτή η επιλογή σε όλα τα software.
Αλλά προφανώς δεν επιλέχθηκε εδώ, ούτε πουθενά αλλού δηλαδή, μόνο εσύ θα το κάνεις αυτό... :lolsign:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.624
Reaction score
40.115
Μπα? γιατί? εγω δεν θέλω να εφαρμόσω καμία target curve.
Δεν γουστάρω. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
O JMF είναι όλο στην αναζήτηση σκέτων targets,δίχως...curves. :lolsign:
Έχει νόημα όταν το σήμα είναι διαφορετικό;
Για να μην υπάρξουν παρανοήσεις,θα σε παρακαλούσα να εξηγήσεις αναλυτικά το συλλογισμό...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
159.767
Μηνύματα
2.506.700
Members
36.019
Νεότερο μέλος
stavroskarol
Top