Η λύση.

Μηνύματα
1.876
Reaction score
6.395
:thumbsup:
Μόνο που δεν με εμποδίζει τίποτα,είμαι ασυνείδητος και λάθος :roflmao::roflmao:.
Πορνόγερε.
Παραπάνω πάντως αρχίζει και μοιάζει ξέρεις με τι....
Με τι; Με τι; Καζάν ντιπί που αρπάει από πάνω;

οσο ανεβαζεις δυναμωνουν οι κλωτσιες αλλα βρωμιζουν οι αντρικες φωνες.
Η Τζένη Χειλουδάκη έχει αντρική ή γυναικεία φωνή;
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
οσο ανεβαζεις δυναμωνουν οι κλωτσιες αλλα βρωμιζουν οι αντρικες φωνες.
Ολόσωστος.
Μεγαλώνουν όργανα,κλωτσιές,αλλά οι κάτω οκτάβες της κιθάρας και οι αντρικές φωνές σπάνε και 'λερώνουν'.
Αυτά από 250 εως 300.
Απο κει και πάνω αλλάζει.
Στα 350-400 γεμίζει πολύ,όλα είναι εντυπωσιακά αλλά ψεύτικα.
Δεν σπάνε μεν οι φωνές,αλλά σε σύνθετα κομμάτια με πολλές φωνές και όργανα,είναι λες και παίζουν γίγαντες και νάνοι αναλόγως τα όργανα.
Σε κομμάτια με ενάμιση όργανο και γυναικεία φωνή,είναι ταμαμ.(Αλλά δεν ακούω τέτοια.)
 



Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Και κάτι ακόμα,ανεβαίνοντας προοδευτικά από τα 150 στα 250-270,η σκηνή απλώνει,χαμηλώνει και κερδίζει σε βάθος.
Από τα 350 εως τα 400 ανεβαίνει και μαζεύει,δεν φτάνει όμως εκεί που είναι στα 150..Το βάθος παραμένει αλλά το υπόβαθρο δεν είναι τόσο ήσυχο,κάτι ενοχλεί,κι ενοχλεί χοντρά.
(Με αυτά και μ' αυτά πάντως,στρώνουν και τα γούφερ που το έχουν ρίξει στο τεμπελίκι.)
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Και κάτι ακόμα,ανεβαίνοντας προοδευτικά από τα 150 στα 250-270,η σκηνή απλώνει,χαμηλώνει και κερδίζει σε βάθος.
Από τα 350 εως τα 400 ανεβαίνει και μαζεύει,δεν φτάνει όμως εκεί που είναι στα 150..Το βάθος παραμένει αλλά το υπόβαθρο δεν είναι τόσο ήσυχο,κάτι ενοχλεί,κι ενοχλεί χοντρά.
(Με αυτά και μ' αυτά πάντως,στρώνουν και τα γούφερ που το έχουν ρίξει στο τεμπελίκι.)
με το μιντ στην κορυφη εχει σωστο υψος η σκηνη,

βεβαια ο δικος σου δορυφορος δεν μπαινη αναποδα.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
με το μιντ στην κορυφη εχει σωστο υψος η σκηνη,

βεβαια ο δικος σου δορυφορος δεν μπαινη αναποδα.
Μπαίνει,αλλά θα κοιτάει τα πατώματα :o:roflmao:.
Στις συχνότητες που είναι σχεδιασμένο να παίζει,120-180 περίπου,οι φωνές ακούγονται λίγο επάνω από τα τουιτ,(αναλόγως και το κομμάτι),μου αρέσει εκεί,δεν κουράζει.
Υπάρχουν βέβαια κομμάτια που είναι και πιο χαμηλά ή πιο ψηλά.
Σε χορωδιακά πάντως που το έχω δοκιμάσει ακούγεται σωστό,δεν είναι τα άκρα στο πάτωμα όπως μερικά που έχω ακούσει,οπότε νορμάλ το παρατάω στους 145.
Αλλο τώρα αν μου αρέσει να το τζολεύω...
 


Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
α εχει κλιση προς τα πανω η μπροστινη μπαφλα.
Δεν έχει κλίση,απλώς το πάνω μέρος του είναι περίεργο για να μην υπάρχουν παράλληλες πλευρές.Φαντάσου το προς τα κάτω.
(Ασε που δεν το πειράζω τώρα που είναι μηχανικά ευθυγραμμισμένο με το γούφερ,δεν ήταν κι εύκολο με τόση κλίση προς τα επάνω που έχει η μπάφλα της καμπίνας των χαμηλών...)
 
Last edited:

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Ολόσωστος.
Μεγαλώνουν όργανα,κλωτσιές,αλλά οι κάτω οκτάβες της κιθάρας και οι αντρικές φωνές σπάνε και 'λερώνουν'.
Αυτά από 250 εως 300.
Απο κει και πάνω αλλάζει.
Στα 350-400 γεμίζει πολύ,όλα είναι εντυπωσιακά αλλά ψεύτικα.
Δεν σπάνε μεν οι φωνές,αλλά σε σύνθετα κομμάτια με πολλές φωνές και όργανα,είναι λες και παίζουν γίγαντες και νάνοι αναλόγως τα όργανα.
Σε κομμάτια με ενάμιση όργανο και γυναικεία φωνή,είναι ταμαμ.(Αλλά δεν ακούω τέτοια.)

Το μεγάλωμα στα όργανα και οι αλλαγές στις φωνές οφείλονται πιθανόν σε κάποιο peak που δημιουργείτε είτε επειδή τα κροςς δεν ταιριάζουν, είτε επειδή το woofer έχει από μόνο του κάποιο peak σε αυτές τις συχνότητες, είτε γιατί το woofer παίζει πιο δυνατά.

Δοκίμασε τις ίδιες συχνότητες κροςς με διαφορετική όμως κλίση (τάξη) όχι απαραίτητα ίδια π.χ. 3η στο woofer 2η στο μιντ κτλ.


Α, και μην ξεχάσεις να δοκιμάσεις και 1ης τάξης.;)
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Τάξεις προς τα κάτω δεν αλλάξω με τίποτα,θα μπω στις φωνές ακόμα κι αν κόψω στους 120...
Με τις εντάσεις μπορώ να παίξω,όπως και με το damping στο σημείο κρος.μπορώ να το μειώσω μέχρι -8 db...
Αλλά όπως λεει κι ο λινκβιτζ,αν μπει το γουφ στις φωνές,ετοιμάσου για δάκρυα...
Να μου πεις να κόψω στα 250 με όγδοη,να σου πω μάλιστα..
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Τάξεις προς τα κάτω δεν αλλάξω με τίποτα,θα μπω στις φωνές ακόμα κι αν κόψω στους 120...
Με τις εντάσεις μπορώ να παίξω,όπως και με το damping στο σημείο κρος.μπορώ να το μειώσω μέχρι -8 db...
Αλλά όπως λεει κι ο λινκβιτζ,αν μπει το γουφ στις φωνές,ετοιμάσου για δάκρυα...
Να μου πεις να κόψω στα 250 με όγδοη,να σου πω μάλιστα..
οι μεγαλες ταξεις ακουγονται καλα μονο στα woofer.

δοκιμασε να παντρεψεις τεταρτη με δευτερη.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
οι μεγαλες ταξεις ακουγονται καλα μονο στα woofer.

δοκιμασε να παντρεψεις τεταρτη με δευτερη.
Μα για το γουφ μιλάμε μόνο,επάνω έχει παθητικό δεύτερης.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Μιλάμε πάντα στα πλαίσια του παιχνιδιού,έτσι;
Γιατί μια χαρά είμαι,είναι φορές που κόβω στους 120 που είναι και το πιο σωστό για την δική μου διαμόρφωση.
Από περιέργεια είναι όλα τα παραπάνω..
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Τάξεις προς τα κάτω δεν αλλάξω με τίποτα,θα μπω στις φωνές ακόμα κι αν κόψω στους 120...
Με τις εντάσεις μπορώ να παίξω,όπως και με το damping στο σημείο κρος.μπορώ να το μειώσω μέχρι -8 db...
Αλλά όπως λεει κι ο λινκβιτζ,αν μπει το γουφ στις φωνές,ετοιμάσου για δάκρυα...
Να μου πεις να κόψω στα 250 με όγδοη,να σου πω μάλιστα..
οι φωνές ξεκινάνε περίπου από τα 100hz οπότε δεν το αποφεύγεις αυτό,

upload_2014-3-19_10-42-18.png


Τα πρώτης τάξης δεν είναι απαραίτητα για το woofer.

Xωρίς μετρήσεις πάντως, βαδίζεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα.
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
οι φωνές ξεκινάνε περίπου από τα 100hz οπότε δεν το αποφεύγεις αυτό,

View attachment 33011

Τα πρώτης τάξης δεν είναι απαραίτητα για το woofer.

Xωρίς μετρήσεις πάντως, βαδίζεις στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα.
Και ένα 'π' ειπωμένο με κάποιον τρόπο,φτάνει στους 15.(Ναι,δεκα-πέντε.)
Ο λινκβιτζ όμως μιλάει για την λεγόμενη "έξυπνη" περιοχή 300-2000 κύκλους,και λέει πως εκεί το ιδανικό είναι να μην υπάρχει καμία διασταύρωση,μετάβαση και γενικώς καμία ενόχληση.
Θα έχει τους λόγους του φαντάζομαι...
Μετρήσεις έχω για την original διαμόρφωση,θα τις ξεθάψω .
Για τις πολύ ειδικές,μόνο ο Μπουλ ξέρει...
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
To Σ-Κ που μας πέρασε,δοκίμασα για πρώτη φορά με τα συγκεκριμένα ηχεία την τοποθέτηση στην μικρή διάσταση.
Βρήκα πολλά μέτρα από κάτι άσχετα καλώδια που είχα εδώ κι εκεί κι άρχισα το σπρώξιμο.
Τα έβαλα στα 2,80 από τον τοίχο πίσω τους,1.50 από τους πλαϊνούς και 2.50 μεταξύ τους.
Θέση ακρόασης στα 2.80 επίσης.

Και ήταν όπως θα το περίμενε κανείς φυσικά,πιο βάθος στην εικόνα,όλα γενικά πιο συγκεκριμένα.
Το χαμηλό λίγο πιο σφιχτό και σωστό αλλά αν τα άφηνα στην συγκεκριμένη θέση θα τσιμπούσα λίγο τα χαμηλά ο κακομαθημένος,το παραδέχομαι.(Με αποτέλεσμα φυσικά να ανεβεί και κάποιους κύκλους η συχνότητα του κρος,αυτά πάνε μαζί.)
Αυτό όμως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση,ήταν πως ένιωθα μεγαλύτερες στάθμες με το ποτ στην ίδια θέση,,το χαμηλό να κατεβαίνει πιο πολύ και τον ήχο-πως να το πω- πιο πλούσιο όσον αφορά την γενικότερη αίσθηση.
Κανονικά θα έπρεπε να τα αφήσω εκεί,αλλά μαζί θα πρέπει να αλλάξω πολλά και το εξετάζω...(Τεμπέλαρος..)
 

Μηνύματα
1.115
Reaction score
677
Αναβαθμιστήκαμε και καλωδιακώς με πανάκριβα χαιεντάδικα καλωδιάκια.
(Μόνος μου τα έφτιαξα :roflmao:)
Από προ σε κρος κι από κρος σε τελικούς.
Πλάκα-πλάκα,παίζουν μια χαρά πάντως.
Και φώτο από αυτά μετά το κρος.

IMG_0555.JPG
IMG_0555.JPG
 

Attachments





Staff online

  • n_olympios
    Μαντιναδόρος!
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.865.431
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top