Η σημασία της Κλασικής Μουσικής στην εποχή μας.

Μηνύματα
6.990
Reaction score
6.019
Πετάω τον Ξενάκη γιατί μπλιαχ, πετάω και τον Ράιχ γιατί κακώς έκανε καριέρα με τέτοιο επίθετο. Κρατώ Glass και Mozart (αν και όντως δεν είναι ξεκάθαρο για τον δεύτερο αλλά who cares, μιλάμε για ιδιοφυΐα), και εννοείται ζήτω η βυζαντινή μουσική.
Και όλα μαζί μας κάνουν κάτι το..."ωραίον", (όπως έλεγε κάποτε ο Μποστ για το Kitsch).
Reich σημαίνει στα Γερμανικά το βασίλειο. Καθόσον ο Steve Reich είναι Αμερικάνος (πολίτης σίγουρα), λίγο ενδιαφέρει το Γερμανικής καταγωγής όνομά του. Η μουσική του είναι το πρόβλημα, αλλά στις εποχές που ζούμε, όπως έχουμε ήδη πει...Anything goes!.
Όσο για αυτή την "εμμονή" στη Βυζαντινή Μουσική...Αναρωτιέμαι έχετε τόση πίστη? Σας εμπνέει ή πολλώ μάλλον σας γοητεύει η (θρησκευτική) μυσταγωγία? Αν ναι, υπάρχει μπόλικο υλικό στις πρώτες περιόδους της Κλασικής (βλ. Palestrina, Monteverdi, Pachelbel, Schutz κ.α.).
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.261
Reaction score
13.148
Παραδοξος καλα μου ακουστικαν τα δυο πρωτα τεμαχια χερ ντοκτορ
λεω τα δυο πρωτα γιατι δεν αντεχω της μα........ενες παρεμβολες του σποτιφι :drinks:
Παρόλα αυτά, βρίσκω διάθεση να τον ακούσω, αυτός ο δίσκος με κρουστά μάλιστα, έχει και νότες από Γκλας..
ευγε νεε μου
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.802
.. η φωνη μου ειναι πραγματικο ουρανιο τοξο αθλιοτητας, κατι μεταξυ Βασιλια Λουι και chipmunks ... 🐒
επισης εξαιρετικα χαμηλη σε db, το ακριβως αναποδο απο του Τζον Μαρκου δηλαδη...
αλλα δε τη χρησιμοποιω και πολυ συχνα .. εως και καθολου ... :smoke:
επισης περιοριζομαι σε ενα λεξιλογιο περι των 10-20 λεξεων εκτως φορουμ...
και οχι παραπανω απο 2-3 λεξεις σε καθε προταση.....
 
Last edited:


Μηνύματα
6.990
Reaction score
6.019
Είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρον να φθάνει κανείς στη...συνοριακή συνείδηση της Μουσικής. Το πρόβλημα συνήθως έγκειται στο ότι, αρκετά συχνά, μπορεί να βρεθείς έξω από τα...σύνορα ή να χαθείς...
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.333
ο Steve Reich είναι Αμερικάνος (πολίτης σίγουρα), λίγο ενδιαφέρει το Γερμανικής καταγωγής όνομά του. Η μουσική του είναι το πρόβλημα
Όχι, δικό σου είναι το πρόβλημα.

Αν εσύ ξέρεις 5 πράγματα για την κλασική μουσική, ο Ράιχ ξέρει 855 εκατομμύρια πράγματα για τη μουσική, απλώς έχεις κάποια απόσταση να καλύψεις....

Διάβασε λιγάκι τι βραβεία έχει κερδίσει αυτός ο άνθρωπος για τη μουσική του.

Λίγος σεβασμός...

Screenshot_20200525_122102_com.roon.mobile.jpg
Screenshot_20200525_122117_com.roon.mobile.jpg
Screenshot_20200525_122127_com.roon.mobile.jpg
Screenshot_20200525_122138_com.roon.mobile.jpg
Screenshot_20200525_122151_com.roon.mobile.jpg



 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.261
Reaction score
13.148
αφιερωμενο στον ντοκτορ να μου πει πως ακουγονται τα χαμηλα στο σεταπιον του στα 110 ντιμπια να το ακουσης
 
Last edited:


Μηνύματα
6.990
Reaction score
6.019
Όχι, δικό σου είναι το πρόβλημα.

Αν εσύ ξέρεις 5 πράγματα για την κλασική μουσική, ο Ράιχ ξέρει 855 εκατομμύρια πράγματα για τη μουσική, απλώς έχεις κάποια απόσταση να καλύψεις....

Διάβασε λιγάκι τι βραβεία έχει κερδίσει αυτός ο άνθρωπος για τη μουσική του.

Λίγος σεβασμός...

View attachment 167099 View attachment 167100 View attachment 167101 View attachment 167102 View attachment 167103


Και ο Ξενάκης και ο Boulez και ουκ ολίγοι άλλοι γνώριζαν η γνωρίζουν (όσοι ζουν ακόμη) χιλιάδες "πράγματα" για τη μουσική. Τα "πέντε" ή τα ολίγα βασικά μετράνε στη Μουσική. Όσο για τα...βραβεία, αυτά αλλά σημαίνουν...Κάθε χρόνο, λαμβάνουν χώρα πλήθος από διαγωνισμούς στους οποίους κάποια πληθώρα από σολίστες, μαέστρους ή και συνθέτες κερδίζουν πρώτα βραβεία. Πόσοι από αυτούς έχουν έστω και την παραμικρή αναγνωρισιμότητα και κυρίως...διάρκεια. Στην εποχή των μεγάλων Κλασικών, πόσοι από αυτούς κέρδισαν έστω και ένα "βραβείο" και τη σημασία είχε αυτό στην αξία που τους αναγνωρίζεται ανά τους αιώνες. Ο σεβασμός κερδίζεται με το έργο που μένει (που αντέχει στο χρόνο και στις όποιες δοκιμασίες), δεν αναγνωρίζεται από το τι γνωρίζει κανείς και τι βραβεία έχει πάρει.
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Αυτό που προσπαθεί να πει ο ποιητής εστιάζεται στο ότι σε άλλες μορφές μουσικής, όπου, ελλείψει ακριβούς παρτιτούρας και έχοντας συνήθως στίχους που στέλνουν ένα σάφες μήνυμα με μιά απλή ή τουλάχιστον σαφή μουσική υποστήριξη, η "απλή πρόσληψη" μας αρκεί και μας ικανοποιεί.
Η Κλασική, όπως λέει και συνομιλητής μου, με την έλλειψη οιουδήποτε συγκεκριμένου μηνύματος (όταν δεν υπάρχει κάποιο κείμενο) ή με τον πολυσχιδη τρόπο που αναπαράγεται ένα συγκεκριμένο μήνυμα (π.χ. υπάρχουν χιλιάδες Requiem από εκατοντάδες συνθέτες πάνω στο ίδιο κείμενο, όπως επίσης γνωστά ποιήματα μεγάλων ποιητών της εποχής πάνω σε μουσική διαφόρων συνθετών) σε "προσκαλεί" να κάνεις κάθε φορά μία νέα ανάγνωση, μία μεγαλύτερη εμβάθυνση, μία νέα αποκάλυψη, πράγματα που είναι άκρως ανταποδοτικά τόσο στην καθαρή απόλαυση όσο και στην πενυματική/ψυχική ικανοποίηση για τον...επενδυτή.
Αναμενόμενη η απάντηση ως προς τις άλλες μορφές μουσικής ,αλλά "ο ποιητής" συνομιλητής σας τείνει να αποκλίσει και τις άλλες μορφές τέχνης
δεν μπορεί να αναπαραχθεί σχεδόν σε καμία άλλη μορφή μουσικής (ή πολύ πιθανόν και τέχνης).
από όλα αυτά τα μεγαλόσχημα που αναφέρετε παραπάνω.
Και ξαναρωτώ γιατί;
 

TGD

Μηνύματα
7.138
Reaction score
7.181
Gavin. Ακούστε τον είναι πολύ δυνατός.
Και μια που είχα ανεβάσει για το "Tombra Sonora", ακούστε και το "The Sinking of the Titanic" του Gavin Bryars.
Η ηχογράφηση που έχω έχει γίνει μέσα σε υδατοδεξαμενή. Κρίμα που δεν είναι immersive.
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.552
Reaction score
37.802
περιμενοντας τον Prince να απαντησει στον Haris1308 ..
... καλο πασχα Μαεστρο :king: :angel:
του χρονου παντως μη πας να πσαλεις στην εκκλησια το ω γλυκη μου εαρ... και πεις ω γλυκε μου EAR ... :king: :angel:
~ σα πολυ παρεα με τον @daharis666 τελευταια το μαιμουδι ..~
 
Last edited:

Μηνύματα
6.990
Reaction score
6.019
Αναμενόμενη η απάντηση ως προς τις άλλες μορφές μουσικής ,αλλά "ο ποιητής" συνομιλητής σας τείνει να αποκλίσει και τις άλλες μορφές τέχνης


από όλα αυτά τα μεγαλόσχημα που αναφέρετε παραπάνω.
Και ξαναρωτώ γιατί;
Ευτυχώς, αρχίζει και γίνεται αντιληπτό το γιατί δεν συμβαίνει το ανταποδοτικό της επένδυσης με τα άλλα είδη μουσικής.
Ως προς τις άλλες μορφές τέχνης, εκείνο που παρατηρούμε είναι ότι σχεδόν όλες οι άλλες έχουν κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα, αντικείμενο κοκ, πάνω στο οποίο οι αισθήσεις μας επικεντρώνονται και επεξεργάζονται αυτό (η ζήλεια του Οθέλλου, ο έρωτας του Ρωμαίου και της Ιουλίετας, η συγκεκριμένη απεικόνηση ενός πίνακα ή ενός γλυπτού κοκ). Υπάρχει η γκρίζα ζώνη της λεγόμενης "αφηρημένης τέχνης" στις εικαστικές τέχνες, αλλά και εκεί η αναλογία είναι σχετική καθώς ο θεατής περισσότερο παλεύει να βρει μια άκρη, με βάση κάποιο τίτλο που έχει δώσει ο εικαστικός "ποιητής", παρά να έχει αυτήν την εμπειρία που ιδίως η απόλυτη (και όχι αφηρημένη) Μουσική προσφέρει με μόνο στοιχείο συνηθέστατα την κλίμακα που το έργο έχει γραφτεί (π.χ. Συμφωνία σε ντο ελάσσονα). Επίσης, η Μουσική (ακόμα και στην πιο απλή μορφή της) υπερβαίνει το όποιο κείμενο (στίχους, λιμπρέτο, θρησκευτικό κείμενο κλπ.) σε βαθμό που αυτό να αποτελεί μόνον την αφετηρία της "επένδυσης" και το μίνιμουμ της ανταπόδοσης.
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Ευτυχώς, αρχίζει και γίνεται αντιληπτό το γιατί δεν συμβαίνει το ανταποδοτικό της επένδυσης με τα άλλα είδη μουσικής.
Μα το οτι έγραψα πως ήταν αναμενόμενη η απάντηση δε σημαίνει απαραίτητα πως συμφώνησα με αυτή!
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.603
Μηνύματα
2.865.607
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top