- Μηνύματα
- 8.572
- Reaction score
- 11.520
Απάντηση: Θα αγοραζατε βιντεοπροβολεα μονο για το motionflow (M.C.Frame Interpolation
Η σύγκριση της κίνησης μεταξύ κινηματογράφου και βιντεοπροβολέα είναι μια πολύ βασική ποιοτική παράμετρος για την κατά περίπτωση προσλαμβανόμενη εικόνα.
Υποκειμενική μου εντύπωση είναι ότι, παρόλο που το μάτι μου πιάνει περισσότερο flickering στον κινηματογράφο αλλά και το "τρέμουλο όλου του καρέ" που προανέφερε ο NIX, τα pannings εκεί είναι πιο ομαλά απ' ότι σ' ένα βιντεοπροβολέα χωρίς MCFI. Σ' έναν προβολέα με MCFI η κατάσταση αντιστρέφεται, γι' αυτό και με βλέπετε να συνηγορώ υπέρ του συστήματος, παρά τις όποιες μικροατέλειες μπορεί αυτό να εμφανίζει (ανάλογα και με την υλοποίηση).
Πέρα από αυτό όμως, η σύγκριση είναι πολύ σύνθετη και ολοκληρωμένα συμπεράσματα πολύ δύσκολο να βγουν, καθώς:
Ακόμα και όταν προβάλλουν με ίδια χαρακτηριστικά χρονισμού, είναι εντελώς απίθανο το ανθρώπινο μάτι και ο εγκέφαλος να τα αντιλαμβάνονται σα να ήταν ίδια. Ειδικά στο κομμάτι της αντίληψης της κίνησης, όπου τα αισθητήρια αυτά είναι εξαιρετικά ευαίσθητα, ακόμα και σε μικρομεταβολές.
Η σύγκριση της κίνησης μεταξύ κινηματογράφου και βιντεοπροβολέα είναι μια πολύ βασική ποιοτική παράμετρος για την κατά περίπτωση προσλαμβανόμενη εικόνα.
Υποκειμενική μου εντύπωση είναι ότι, παρόλο που το μάτι μου πιάνει περισσότερο flickering στον κινηματογράφο αλλά και το "τρέμουλο όλου του καρέ" που προανέφερε ο NIX, τα pannings εκεί είναι πιο ομαλά απ' ότι σ' ένα βιντεοπροβολέα χωρίς MCFI. Σ' έναν προβολέα με MCFI η κατάσταση αντιστρέφεται, γι' αυτό και με βλέπετε να συνηγορώ υπέρ του συστήματος, παρά τις όποιες μικροατέλειες μπορεί αυτό να εμφανίζει (ανάλογα και με την υλοποίηση).
Πέρα από αυτό όμως, η σύγκριση είναι πολύ σύνθετη και ολοκληρωμένα συμπεράσματα πολύ δύσκολο να βγουν, καθώς:
- για να συγκρίνουμε τον κινηματογράφο με τον προβολέα, θα έπρεπε να έχουν περάσει αυτούσια τα καρέ του φιλμ που είδαμε στο σινεμά, στο bluray που νοικιάσαμε στο βιντεοκλάμπ (και δεν αναφέρομαι βέβαια σε ζητήματα όπως η ανάλυση ή ο χρωματικός χώρος). Αυτό είναι εξαιρετικά αμφίβολο ότι ισχύει, καθώς η αρχική πληροφορία περνάει από σαράντα κύματα (και ενίοτε "μαϊμουδιές" των εταιρειών παραγωγής), μέχρι να μπει στο δισκάκι.
- μιλάμε για δυο εντελώς διαφορετικές τεχνολογίες προβολής, με διαφορετικούς τρόπους χρονικής διαμόρφωσης, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Ακόμα και όταν προβάλλουν με ίδια χαρακτηριστικά χρονισμού, είναι εντελώς απίθανο το ανθρώπινο μάτι και ο εγκέφαλος να τα αντιλαμβάνονται σα να ήταν ίδια. Ειδικά στο κομμάτι της αντίληψης της κίνησης, όπου τα αισθητήρια αυτά είναι εξαιρετικά ευαίσθητα, ακόμα και σε μικρομεταβολές.