Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Μηνύματα
21.421
Reaction score
17.714
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Ρε παιδια τι αλλο πρεπει να πει ο ανθρωπος για να δικαιολογηθει?
:121:


Χριστινα Κ.:Μια δυσκολη πελατισσα.

Ας υποθεσουμε πως ειχατε και τετοιους πελατες:Φερεγγυους αλλα απαιτητικους,'στριμμενους'! Τι σας εχουν διδαξει στη σχολη σας να κανετε αναφορικα με την εξυπηρετηση αυτων των πελατων? Θα τους στελνατε στους συν-αγωνιστες σας?Καπου αλλου ισως?
Πως θα τους 'κερδιζατε'?Θα δικαιολογουσατε τ αδικαιολογητα?

Εαν οι καιροι ειναι δυσκολοι....μηπως ξεχναμε πως ειναι το ιδιο δυσκολοι για ολους μας?

Αν αυτη ηταν ευκαιρια για μενα να 'γνωρισω' τον -κατα κοινη ομολογια των συμφορουμιτων- συμπαθεστατο,καλοκαρδο,καλοψυχο επαγγελματια ταδε...:106: Oh la la!

Μηπως ειμαι υποχρεωμενη να εχω φιλικες σχεσεις με ολους τους μαγαζατορες για να συγχωρω εγω τα λαθη τους?Ενω τα πληρωνω?

Μ ενδιαφερει να μου πειτε...αν σκεφτομαι εντελως γερμανικα!Μηπως τελικα ειμαστε πολυ καλομαθημενοι εμεις εκει 'εξω'?

Κατα τ αλλα...ολα διευθετουνται ευκολοτερα οταν μαθουμε να λεμε 'συγνωμη'...Ειναι δυσκολο....ξερω...:126:
 


Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

:121:


Χριστινα Κ.:Μια δυσκολη πελατισσα.

Ας υποθεσουμε πως ειχατε και τετοιους πελατες:Φερεγγυους αλλα απαιτητικους,'στριμμενους'! Τι σας εχουν διδαξει στη σχολη σας να κανετε αναφορικα με την εξυπηρετηση αυτων των πελατων? Θα τους στελνατε στους συν-αγωνιστες σας?Καπου αλλου ισως?
Πως θα τους 'κερδιζατε'?Θα δικαιολογουσατε τ αδικαιολογητα?

Εαν οι καιροι ειναι δυσκολοι....μηπως ξεχναμε πως ειναι το ιδιο δυσκολοι για ολους μας?

Αν αυτη ηταν ευκαιρια για μενα να 'γνωρισω' τον -κατα κοινη ομολογια των συμφορουμιτων- συμπαθεστατο,καλοκαρδο,καλοψυχο επαγγελματια ταδε...:106: Oh la la!

Μηπως ειμαι υποχρεωμενη να εχω φιλικες σχεσεις με ολους τους μαγαζατορες για να συγχωρω εγω τα λαθη τους?Ενω τα πληρωνω?

Μ ενδιαφερει να μου πειτε...αν σκεφτομαι εντελως γερμανικα!Μηπως τελικα ειμαστε πολυ καλομαθημενοι εμεις εκει 'εξω'?

Κατα τ αλλα...ολα διευθετουνται ευκολοτερα οταν μαθουμε να λεμε 'συγνωμη'...Ειναι δυσκολο....ξερω...:126:

Τους εχεις πληρωσει?

Και γιατι να πει συγνωμη ενω δεν εχει κανει αυτος το λαθος?


Σιγουρα δεν εισαι υποχρεωμενη να συγχωρεις τα λαθη των μαγαζατορων οταν αγοραζεις απι αυτους. Αλλά αυτος εχει κανει λαθος? Εκανες καποια συναλλαγη με αυτον? Ζημιωσες απο αυτον?

Τα ρωταω αυτα με καθε συμπαθεια και χωρις να εχω κατι στο πισω μερος του μυαλου μου.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

NIKNM, αγαπητε Νικο ισως δεν το γνωριζεις αλλα σ εκτιμω και σε σεβομαι αφανταστα για οτι εχεις κανει και προσφερει ολα αυτα τα χρονια στο audio, ασχετα αν σε καποια εχω διαφωνησει.

Στην προκειμενη περιπτωση η τοποθετηση σου (κατα την γνωμη μου) ειναι αστοχη. Το φαινομενο ειναι γενικο και ειμαι σιγουρος οτι εκει αναφερεται η ΧΡΙΣΤΙΝΑ Κ.

Ο Γιαννης ειναι φιλος μου εξαιρετικος ανθρωπος και επαγγελματιας αλλα απαντησε (καλως η κακως) ως εκπροσωπος της εταιρειας που εχει την ευθυνη. Θα επρεπε λοιπον να τηρησει μια τετοια σταση που να μην εκθετει τον εαυτο του αλλα και την ιδια την εταιρεια η οποια (πιθανον) να μην γνωριζει καν τα της αναφορας της στο φορουμ.
Θα επρεπε λοιπον να πραξει διπλωματικα και να δειξει την μεγιστη κατανοηση στο μικρο η μεγαλο προβλημα που προεκυψε.

Ως φιλος του (και ακριβως γι αυτο) εχω το θαρρος αλλα και την υποχρεωση να (του) πω πως θα μπορουσε να διαχειριστει καλυτερα το συμβαν. Ισως τοτε το νημα να ειχε μονο 5-6 καταχωρησεις και απειρους ευχαριστημενους αναγνωστες..
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.845
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Ρε παιδια τι αλλο πρεπει να πει ο ανθρωπος για να δικαιολογηθει ...
Αν και το "δικαιολογηθεί" δεν μου αρέσει, θα προτιμούσα το "να εξηγήσει", ορίστε η απάντηση:
... Κατα τ αλλα...ολα διευθετουνται ευκολοτερα οταν μαθουμε να λεμε 'συγνωμη'...Ειναι δυσκολο....ξερω ...
Μη νομίζεις ότι τώρα πρωτοειπώθηκε :601:
... Αν αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου σαν κρίκο της αλυσίδας προώθησης των συγκεκριμένων προϊόντων, πρέπει να καταλάβεις ότι η αλυσίδα έκανε λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση, άρα έχεις κάνει λάθος κι' εσύ, σαν ένα από τα στοιχεία της. Μια συγνώμη λοιπόν θα αρκούσε. Θα ήταν περισσότερο στο πνεύμα της εμπορικής δεοντολογίας, αφού ο πελάτης έχει πάντα δίκιο ...
Ξέρεις τι απάντηση δόθηκε;
Ότι πείτε παιδιά δεν ασχολούμαι άλλο!!! Καλή συνέχεια στις εποικοδομητικές συζητήσεις σας.
Κατάλαβες τώρα; Ανωτερότητα με σος ειρωνία. Δεν φτάνει που δίνουμε δωρεάν συμβουλές, μας τη λένε κιόλας! :141: Αμ ο τσάμπας πέθανε, την επόμενη φορά θα χρεώνω αδρά. Αν μάλιστα πρέπει να μαλλιάσει η γλώσσα μας για να καταλάβει ο άλλος, η παροχή υπηρεσιών θα υπολογίζεται με χρονοχρέωση! :116:

Υ.Γ. Τροφή για σκέψη. Γιατί λέγεται (αρχαίο απόφθεγμα, από τους ειδικότερους πάντων στο εμπόριο Εβραίους) ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Γιατί εδώ που τα λέμε δεν έχει πάντα ...

[RELIOPS="Λύση της άσκησης"]Ας υποθέσουμε ότι ο πωλητής έχει δίκιο. Παρ' όλα αυτά ο πελάτης αποχωρεί εκνευρισμένος χωρίς να πραγματοποιηθεί εμπορική πράξη. Τώρα που έμεινε μοναχός ο πωλητής στο κατάστημα, ποιος τελικά έχει δίκιο; :125:

Σε απλά ελληνικά, τι να το κάνεις το δίκιο αν έχεις χάσει τον πελάτη.

Όπερ έδει δείξαι.[/RELIOPS]
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Λοιπόν να σας πω κάτι; Δεν ξέρω τι είναι πια αυτό που έκανε ο Γιάννης και τα ακούει 15 σελίδες... Το μόνο που βλέπω πλέον είναι ένας όχλος που λυσσομανά για λιντσάρισμα. Κι αυτό δεν τιμά κανέναν από τους συμμετέχοντες. Συνεχίστε όπως καταλαβαίνετε.

...
 

Μηνύματα
21.421
Reaction score
17.714
Απάντηση: Re: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Λοιπόν να σας πω κάτι; Δεν ξέρω τι είναι πια αυτό που έκανε ο Γιάννης και τα ακούει 15 σελίδες... Το μόνο που βλέπω πλέον είναι ένας όχλος που λυσσομανά για λιντσάρισμα. Κι αυτό δεν τιμά κανέναν από τους συμμετέχοντες. Συνεχίστε όπως καταλαβαίνετε.

...

Ακομα κι εσυ παρανοησες...τα γραφομενα.
 


Μηνύματα
21.421
Reaction score
17.714
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Το φαινομενο ειναι γενικο και ειμαι σιγουρος οτι εκει αναφερεται η ΧΡΙΣΤΙΝΑ Κ
.


Eτσι ακριβως ειναι κ.Παπα.
Για μενα το θεμα που αφορα στην συγκεκριμενη δοσοληψια ειναι passe...
Στοχος μας ειναι να μαθαινουμε και να βελτιωνομαστε.Ειμαι σχεδον σιγουρη πως ο κυριος Μιχαηλος εχει λαβει υπ οψιν του και τις δικες μας αποψεις,που γραφτηκαν απο ενδιαφερον κι αγαπη.Για μενα μπορω να πω,πως δεν θα καταναλωνα χρονο,φαια ουσια και ηλεκτρονικα στοιχεια για αυτονοητα πραγματα,εαν δεν διεβλεπα οτι αξιζει τον κοπο...:126:



Ο κυριος ανεμελος το διατυπωσε πιο 'καθετα' με την ελπιδα οτι αυτη τη φορα θα συνυπολογιστει και θα εκτιμηθει διαφορετικα η καλοπροαιρετη επεμβαση μας.Καποια αναλογη σκεψη εχει εκφρασει και στο παρελθον,αν φυσικα θυμαμαι καλα...:144:
Υπαρχουν εταιρειες και επαγγελματιες που επενδυουν χιλιαδες ευρω σε σεμιναρια- στο καθενα- ,σκιτσαροντας το ψυχολογικο προφιλ- τυπο διαφορων πελατων ξεκινωντας μαλιστα και απο το σωματοτυπο.


Ενα σχετικοασχετο παραδειγμα:

Άσκηση: Δαμάζοντας τον Κροκόδειλο :125:


Για ολους τους επαγγελματιες:Μην αφηνετε ‘κενα‘ τα οποια μπορει να εκμεταλλευτει ο ανταγωνιστης σας.


‘Μην γελας με τη βλακεια των αλλων.Αυτη ειναι η ευκαιρια σου!’---Henry Ford I


Και μη ρωτησει κανεις τωρα : "Ποιος ειπε βλακειες εδω μεσα...":107:


Ειναι περιπου ευλογια που με αφορμη το μικροσυμβαν μπορουμε να συζητησουμε σοβαροτερα πραγματα...
 

Μηνύματα
30.007
Reaction score
29.740
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Επειδή και εγω εχω βαρεθεί να διαβάζω το ολο θέμα , με εναν μόνο να δέχεται πυρα , θα ήθελα να πω, Χριστίνα δεν έκανε κάτι ο Γιάννης , για το οποίο πρέπει να απολογηθεί.
Απλώς εκνευρισμένος απο τα πυρά διαφόρων και ώντας στη μέση θεωρώ οτι δυσανασχέτισε.Δεν οφείλει συγνώμη πουθενά.Το site δεν είναι δικό του και δεν μπορεί να κάνει αλλαγές, αυτό το δήλωσε ευθύς εξαρχής.Τώρα για τα υπολοιπα των γερμανών που σας καλομαθαίνουν εκει εξω , θα ήθελα να μου πείς , ποιά γερμανικά μαγαζιά , σου κάνουν τις τιμές που κάνουν οι έλληνες μαγαζάτορες , στην πλειοψηφία τους.
Δεν μιλάω για επίσημες προσφορές και τα ρέστα κολοσσών , αλλά απλών καταστημάτων που ασχολούνται με το hifi κλπ.Τα περισσότερα ελληνικά μαγαζιά κάνουν κάποιες εκπτώσεις , άσχετα απο τν πολιτική της εταιρείας.Για να σε κερδίσουν σαν πελάτη.Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων κάνουν καλύτερες τιμές απο τα αντίστοιχα της γερμανίας.
Και οι έλληνες ξέρουν πως να εχουν ευχαριστημένους πελάτες.Οχι μόνο οι γερμανοί.
Τέλος πάντων θεωρώ οτι το θέμα άδικα πήρε ολη αυτή την διάσταση και ειδικότερα οσο αφορά στον Γιάννη μιχαήλο.Οποιος εχει πρόβλημα με την τομολογιακή πολιτική της εταιρείας , ας τα βρεί με αυτούς και οχι με τον κάθε αντιπρόσωπο.Ο αντιπρόσωπος απλά πουλάει στις τιμές που του ορίζει η εταιρεία.
 

Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Αγαπητε John Markou,

Συμφωνω μαζι σου. Πολυ καλη η τοποθετηση σου!

Ηθελα να προσθεσω οτι.

Ενα μαγαζι αγοραζει απο τους αντιπροσωπους με πολυ μικρο κερδος για την επενδυση που κανει.

Ενα μαγαζι κανει τοποθετηση χρηματων για αγορες μηχανηματων, ενοικιο,προσωπικο, διαφημιση, demo που θελουν γνωσεις , εμπειρια, χωρους, και ...υπομονη και οτι αλλο μπορει να φανταστει κανεις.

Στο τελος του χρονου κανει τον απολογισμο. Αυτο που βλεπει ειναι...πολυ λιγο για τους κοπους , τις ωρες , τις γνωσεις, τις υπηρεσιες που προσεφερε και την επενδυση...

Η αγαπη για τη μουσικη, το audio,το μερακι και το παθος οδηγουν τυπους σαν το Γιαννη και εμενα και αλλους να βρισκονται στην αγορα του εξειδικευμενου audio. Αν το δουμε με σκοπο το κερδος ....καλυτερα να καναμε αλλη δουλεια. Το βλεπουμε με σκοπο να διαδωσουμε την ποιοτητα αναπαραγωγης της μουσικης και να διακινησουμε σωστα και μουσικα προιοντα, να δουμε ευχαριστημενους πελατες-φιλους και οτι μεινει για εμας στο τελος του χρονου καλο ειναι. Αρκει να μεινει για να συνεχισουμε.

Ειναι θεμιτο πιστευω.

Ο καθε επαγγελματιας ειναι καλο να αμοιβεται και να υπαρχει στο χωρο του.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.845
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Επειδή και εγω εχω βαρεθεί να διαβάζω το ολο θέμα , με εναν μόνο να δέχεται πυρα , θα ήθελα να πω, Χριστίνα δεν έκανε κάτι ο Γιάννης ...
Και βέβαια έκανε! Ένα λάθος απέναντι στον εαυτό του κυρίως.
Αν και το "δικαιολογηθεί" δεν μου αρέσει, θα προτιμούσα το "να εξηγήσει"

Υ.Γ. Τροφή για σκέψη. Γιατί λέγεται (αρχαίο απόφθεγμα, από τους ειδικότερους πάντων στο εμπόριο Εβραίους) ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Γιατί εδώ που τα λέμε δεν έχει πάντα ...

[RELIOPS="Λύση της άσκησης"]Ας υποθέσουμε ότι ο πωλητής έχει δίκιο. Παρ' όλα αυτά ο πελάτης αποχωρεί εκνευρισμένος χωρίς να πραγματοποιηθεί εμπορική πράξη. Τώρα που έμεινε μοναχός ο πωλητής στο κατάστημα, ποιος τελικά έχει δίκιο;

Σε απλά ελληνικά, τι να το κάνεις το δίκιο αν έχεις χάσει τον πελάτη.

Όπερ έδει δείξαι.[/RELIOPS]
Επαναλαμβάνω, γιατί μάλλον δεν το κατάλαβες.

Τι να το κάνεις το δίκιο, αν έχεις χάσει τον πελάτη; :415:

Και μη μου πεις ότι δεν υπήρχε άλλος χειρισμός, εμπορικά δεοντολογικότερος, θα σε διαψεύσω.

Αυτό που ορισμένοι δεν καταλαβαίνετε, μερικοί μάλιστα με φαιδρότητα αναφέρθηκαν περί διψασμένου γαι αίμα πλήθους :407:, είναι ότι μια "αγορά", με την αρχαία έννοια, τα φόρουμς δηλαδή, είναι αντιπαράθεση απόψεων με σκοπό την επιλογή της καλύτερης (άποψης). Αν το γυρίσουμε σε στυλ «είμαστε όλοι φίλοι, καλά παιδιά και αγαπιόμαστε» :405: το κάνουμε βραζιλιάνικο το εργάκι, για λατζέρες και κουζινόγατες. :116:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Να πω κι εγώ ένα αρχαίο ρητό?

Shit Happens!

Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει από την εποχή των Στωικών. :138:


Από κει και πέρα το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει "θησαυρός". Συνήθως οι Εβραίοι έθαβαν μερικές λίρες για ξεκάρφωμα για να μη βρεις που είναι οι υπόλοιπες. Οπότε μην μπερδεύεστε. Ψάξτε αλλού για συνομωσίες και όχι στο Γιάννη. :126:
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

χωρις να κρινω κανενα σας αφηγουμαι την περιπτωση μου
Βρηκα στο ιντερνετ τιμη σε ενα καταστημα 660 ευρω και εκανα ηλεκτρονικη παραγγελια με καρτα, η οποια ομως δεν εγινε δεκτη απο το συστημα.
Επικοινωνησα με την τραπεζα λεγοντας μου οτι εχω πιστωτικο οριο 7000 παραπανω απο οσα εχω χρεωσει ηδη στην καρτα
Ξαναπαιρνω τηλεφωνο το καταστημα και τους το λεω αλλα δεν δεχονται λαθος του συστηματος τους
Ξανακανω απο την αρχη τη φορμα παραγγελιας και τοτε βλεπω πως το ειδος αυξηθηκε στα 710 ευρω
Ξανα τηλεφωνο στο καταστημα και μου λενε οτι η αυξηση δεν εχει σχεση με την παραγγελια μου που δεν εγινε αποδεκτη
Και πες τους πιστευω, πελατης τους ομως δεν εγινα
Η ολη αυτη ιστορια να σημειωσω δεν αφορουσε ηχο-εικονα
Επισης χρησιμοποιησα και δευτερη καρτα αδεια απο χρεωσεις που ουτε κι αυτη εγινε δεκτη
 

Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Υπαρχουν και περιπτωσεις που ο εμπορος εχει δικιο και ο πελατης αδικο. Εδω τι κανουμε?

Δεν ζουμε στον παραδεισο ουτε σε ενα κοσμο αγγελικα πλασμενο.

Υπαρχει ανθρωπος που να εχει παντα δικιο?
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Θα μας σώσει και σ' αυτή την περίπτωση το Δ.Ν.Τ;

Υπαρχουν περιπτωσεις που πρεπει να κοπιασεις για να αποδειξεις οτι εχεις δικιο !!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.128
Μηνύματα
3.042.265
Members
38.534
Νεότερο μέλος
Drizzt
Top