Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Δίχως καμία αμφιβολία, οι ερμηνείες του Gilels αξίζουν της προσοχής μας, πάνω από όλα για το μεγάλο πνεύμα και...authority του εξαίρετου αυτού σολίστ. Απλώς, για την εκλεπτυσμένη γραφή του έργου του D. Scarlatti προτιμώ ορισμένες από τις γυναίκες ερμηνευτές. Από τους άντρες, ο μοναδικός -κύριως για το στυλ του- Horowitz μπορούσε να αποδώσει, με εκπληκτικό τρόπο, την πολυμορφία της γραφής του συνθέτη.Άριστη επιλογή και οι δύο σονάτες.
Αξίζει να τις ακούσει κάποιος όπως τις ερμηνευει ο κορυφαίος Ρώσος πιανίστας Emil Gilels.
Συγνώμη κ. Χρήστο, αλλά με τις κουκουρούκου αποκρίσεις που έχετε στο σύστημα σας "δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε", που έλεγε και μια ψυχή.οτι εχω απο αυτη την εταιρεια ειναι ολα διαμαντια
καμια σχεση hi resolution με το βινυλιο η μερα με νυχτα
το εργο το εχω και hi resolution
Δεν υπαρχει καμια συγκριση με το βινυλιο
Μια χαρά ειναι το RT. Όλα τα υπόλοιπα πάσχουν, για την εντατική είναι.δηλαδης τι εχει το δωματιο μου δεν εχει καλο RT 60 k Δημητρη;
Δεν γίνεται έτσι.ενα ισοσταθμιστη
O Yepes ήταν από τους θρύλους της κιθάρας, μοναδικός στο είδος του και στο όργανο που έπαιζε, την 10χορδη κιθάρα σε αντιδιαστολή με τη γνωστή κλασική εξάχορδη. Στην τελευταία, η ευαισθησία και ο εξαίρετος ήχος του John Williams πιστεύω ότι δημιούργησε τον αντίποδα ενός αντάξιου θρύλου.Ας επανέλθουμε λοιπόν στο θέμα με κάτι αγαπημένο που το είχα ...ξεχάσει.
Τις υπέροχες μεταγραφές για κιθάρα του Narciso Yepes στην Deutsche Grammophon.
Εδώ η σαφήνεια και η καθαρότητα μαζί με τα πολύ σοφά ισορροπημένα tempi σε πάνε ακριβώς στην καρδιά αυτών των κομψοτεχνηματων που ενιοτε σε ξαφνιάζουν με το συναίσθημα και το βάθος τους αλλά και την κρυμμένη μελαγχολία τους.