Κάτοχοι Alfa Romeo

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Για φρένα...στον φρενά.
Για ηλεκτρικά...στον ηλεκτρολόγο.
Για μηχανολογικά....στον μηχανικό.
Για ευθυγραμίσεις...στον ευθυγραμμισά.
Για λάστιχα....στον λαστιχά. :happy_6:


Τα περισσότερα επίσημα εξουσιοδοτημένα είναι δυστυχώς για γέλια...και για κλάμματα.

Πήγα το Kawasaki μου σε εξουσιοδοτημένο και μου χτύπησε τις βόλτες της κυλινδροκεφαλής.
-Έτσι γίνεται στα αλουμίνια....άκουσα! :mad_3: :pc:

Να μην παραλείψω ότι μετά από κάθε σέρβις, χρειαζόταν να κάνω άλλο ένα ....αντισταθμιστικό...μόνος μου.

Πήγα την Triumph μου στην....Triumph....και την πήρα κομμάτια.
Πέρα από ζημιές στο φινίρισμα και στο τιμόνι....φτάνοντας στην Κηφισσιά ανακάλυψα υγρά ψυγείου να τρέχουν.

Πήγα το Lancia μου στην τότε ΛΑΜΔΑ και το πήρα...όπως το πήρε ο pseiras.
Πήγαινα την Spider μου στους "γνωστούς" αλφαρομεάκηδες...και έφευγα τρέχοντας με αυτά που άκουγα.
Και από τιμές και από....διαγνώσεις.
Τελικά μου την έφτιαχνε ο "παππούς" στο Γαλάτσι.
Τιμές ΦΙΑΤ και σέρβις εργοστασίου. :cool_4:

Πήγα το Smart στον Λαινόπουλο και το πήρα ρημάδι.

Πήγε φίλος το MIATA του σε εξουσιοδοτημένο και του ζητήσαν 1200€ για κρεμαγιέρα. :shock:
Το παίρνει και πάει σε έναν φίλο του μηχανικό....το κοιτάει ...του σφίγγει μια βίδα που είχε λασκάρει -δωρεάν- και φεύγει σαν καινούριος.
Και με τα 1200 στην τσέπη.


Συμπέρασμα.

Πάρα πολλή προσοχή.
Η φάρα των μηχανικών αυτοκινήτου είναι μεγάλη αλητεία.
Εξουσιοδοτημένη η μη.
πεστα ρε δικε μου
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Καλημερα!

Εχω μια alfa 147 ti και πρεπει να την παω για το service των 40000 χλμ.....Η εγγυηση εληξε πριν 3 μηνες (ειναι τρια χρονια)..Ξερει κανεις κοντα στο Μαρουσι καποιο καλο συνεργειο?Σας παρακαλω ας με ενημερωσει καποιος με pm.

Ευχαριστω!

Ποιος ξερει τι θα κανουν στο service των 40.000 χλμ ;;;; Περα απο μπουζι , φιλτρο αερα , λαδιου ;; Τι θα κανουν καλυτερο απο αυτο που μπορει να κανει ο καθενας μας στο πεζοδρομιο του ;;

Αντε και το εβαλαν στον¨"εγκεφαλο" να δουν οτι λειτουργουν ολοι οι αισθητηρες σωστα . ΤΙ ΑΛΛΟ ;; (που να δικαιολογει την οποια χρεωση)
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Ασε που τις περισσοτερες φορες φυσανε το φιλτρο , αφηνουν τα ιδια λαδια και φιλτρο λαδιου . Τα δε μπουζι ισως τα καθαρισουν (ειχα παρει μια Αλφα 75 1600 με βιβλιο service της οποιας τα 4κιδα LODGE δεν ειχαν ιχνος ακιδας !!!).
Αν εχουν πεσει οι δουλειες σου λενε και για ιμαντες εκκεντροφορων με τα παρελκομενα , τεντωτηρα κλπ , τον οποιον ισως αλλαξουν αλλα και ισως δεν βαλουν σωστα .
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Re: Κατχοι Alfa Romeo

:happy_8: Τι αλλο να κανουν ,μαλλον δεν εχεις παει σε εξ συνεργειο ποτε .Με αυτα τα λεφτα προσφερουν επισεις δωρεαν σεξ ωστε να δικαιολογησουν το αυξημενο κοστος.Και αν σκεφτεις οτι προσφερεται απο ελληνα συνηθως και απλυτο- λερωμενο ( αυξηση της λιμπιντο στα ουρανια) τι περιμενεις?
sex and violence wall_1 "happy_1"
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Επισης μπορει να χαλαρωσουν καμια βιδα της κρεμαγιερας και μετα οταν ξαναπας με προβλημα στο μπροστινο , να σφιξουν την βιδα και να σου δειξουν μια παλια ως την δηθεν ελαττωματικη δικη σου . Στην παραπανω προταση στη θεση της κρεμαγερας βαλτε οποιο εξαρτημα θελετε .
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Re: Κατχοι Alfa Romeo

εμενα μου ειχαν σκισει τον πισω καθαριστηρα για να μου χρεωσουν φρεσκο μονο 30 ευρο ,και η εγκυμοσυνη δωρεαν
ετσι πηγε και η τζενη για λαδια και βγηκε με twins αντε και στα δικα μας τωρα που οι πολυτεκνοι εχουν νεες ελαφρυνσεις ( στο μισθο τους)wall_1
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Ετσι λεω και εγω Ρενο απλα φοβαμαι μηπως στο συνεργειο δεν εχουν τα καταλληλα software. Μονο αυτο σκεφτομαι.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Καλημερα!
Εχω μια alfa 147 ti και πρεπει να την παω για το service των 40000 χλμ.....Η εγγυηση εληξε πριν 3 μηνες (ειναι τρια χρονια)..Ξερει κανεις κοντα στο Μαρουσι καποιο καλο συνεργειο?Σας παρακαλω ας με ενημερωσει καποιος με pm.
Ευχαριστω!


Απλό Service είναι....
Λάδια (να ζητήσεις ΚΑΙ φίλτρο λαδιού να σου αλλάξουν. Αλλά ΑΠΑΙΤΗΣΕ να λύσουν την ποδιά για να το βγάλουν), φίλτρο αέρα και άντε και φίλτρο γύρης. Λόγω καλοκαιριού ίσως ελέγξουν τα υγρά στο κλιματιστικό (αλλά αν έχεις σωστή ψύξη άσ' το). Λύσιμο και μπροστά τροχών για έλεγχο στα τακάκια και έτοιμος.
ΌΧΙ μπουζί (αλλάζονται γύρω στα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα. Άλλωστε είναι ακριβά.....Περίπου στα 200€ η 8άδα. ΔΕΝ αλλάζονται ΟΥΤΕ ελέγχονται. Αν αρχίσουν τις εξυπνάδες να τους εξηγήσεις ότι η αμόλυβδη δεν βραχυκυκλώνει τα μπουζί όπως συνέβαινε πιο παλιά με την μολυβδούχα super. Γι αυτό αλλάζαμε μπουζί κάθε 20 χιλιάδες χιλιόμετρα)

Προσέξτε κάτι σημαντικό επίσης.....
Οι ιμάντες αλλάζονται θεωρητικά κάθε 70 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά συνήθως κάθε 50 χιλιάδες.
Το λεπτό σημείο είναι το εξής.
Αν το αυτοκίνητο πχ για κάποιο λόγο έχει κλείσει 4ετία και έχει 20 χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αλλάξουμε ιμάντες. Γιατί από την ζέστη ξεραίνονται και υπάρχει πολύ μεγάλος κίνδυνος να σπάσει ο ιμάντας και να πάρουμε καπάκι+ βαλβίδες+ πιστόνια στο χέρι.......
Όταν δε λύνουμε το μοτέρ για ιμάντα αλλάζουμε και μεταβλητό χρονισμό ΑΝ στην εκκίνηση ακούγεται σαν ντιζελοκινητήρας (για 5 ως 20 sec.....Όσο περισσότερο τόσο μεγαλύτερη η φθορά)
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Re: Κατχοι Alfa Romeo

dear john
τι επαγγελεσαι?
πριν αρχισω
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Γιαννη σε ευχαριστω πολυ!:)
Οντως κανει για 2-3 δευτερολεπτα σαν diesel.Το ειχα παθει και παλιοτερα.
Οποτε αφου ξερω τι χρειαζεται γιατι να το παω στην αντιπροσωπια?
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Re: Κατχοι Alfa Romeo

dear john
τι επαγγελεσαι?
πριν αρχισω


Μαθηματικός είμαι......
Έχει κάποια σημασία αυτό??:crazy_11:
Και πρόσεχε πως θα συνεχίσεις, σε παρακαλώ, γιατί σε βλέπω κάπως.....:cool_4: :happy_4:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Re: Κατχοι Alfa Romeo

so
ο ελεγχος των αναφλεκτηρων(μπουζι ) γινεται για να τσεκαριστει το διακενο μεταξυ ηλεκτροδιου ακιδας ,γινεται με φιλερ
τα εν λογω μπουζι δεν πολυχρειαζονται εγεγχο μιας και η ακιδα ειναι απο ιριδιο και θεωρειτικα εχουν ζωη γυρω στις 200000 χλμ
σχετικα με τον ιμαντα οποιο αυτοκινητο εχει προδιαγραφες υπερτροφοδοτησης και ιμαντα να κοψει δεν κιν δυνευει τιποτα μιας και οι κεφαλες των εμβολων ειναι σκαμενες με αποτελεσμα τιποτα να μην καρφωνεται σε αυτες και μετα να αρχισουν τα οργανα
καλο ειναι να αλλαζονται οι ιμαντες και ειδικα ο χρονισμου μιας και αν καποιος ειναι γκαζακιας μπορει να μην μπορει ουτε ο μηχανικος του να βοηθησει
βλεπε καβαλημα δοντιου με αποτελεσμα να μην περνει μπροστα το μοτερ αν και θα περιστρεφεται( ετυχε σε φιλο)
κατα τα αλλα γιαυτο τα επισημα σερβις ψιλολουκετωνουν αργα η γρηγορα
και οπως ελεγε και το ανεκδοτο με το αλογο
και με τις τιμες που εχεις δεν θα ξαναδεις...........:cool_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Re: Κατχοι Alfa Romeo

so
ο ελεγχος των αναφλεκτηρων(μπουζι ) γινεται για να τσεκαριστει το διακενο μεταξυ ηλεκτροδιου ακιδας ,γινεται με φιλερ
τα εν λογω μπουζι δεν πολυχρειαζονται εγεγχο μιας και η ακιδα ειναι απο ιριδιο και θεωρειτικα εχουν ζωη γυρω στις 200000 χλμ
Που ακριβώς διαφωνούμε φίλε??
Διαφωνείς πχ ότι το κυριότερο αίτιο προβλημάτων των μπουζί στα μη καταλυτικά ήταν η ύπαρξη μολύβδου στη βενζίνη??




σχετικα με τον ιμαντα οποιο αυτοκινητο εχει προδιαγραφες υπερτροφοδοτησης και ιμαντα να κοψει δεν κιν δυνευει τιποτα μιας και οι κεφαλες των εμβολων ειναι σκαμενες με αποτελεσμα τιποτα να μην καρφωνεται σε αυτες και μετα να αρχισουν τα οργανα
Ποιος μπορεί να είναι 100% σίγουρος ότι το μοτέρ του είναι φτιαγμένο με προδιαγραφές για turbo??
Εδώ μοτέρ μαμά με τουρμπίνα και βγάζουν χίλια μύρια προβλήματα στις κεφαλές.......

Οι κεφαλές των εμβόλων είναι συνήθως σκαμμένες κάτω από τις βαλβίδες.
Για να μπορούν να ανεβάσουν την συμπίεση του μοτέρ και ταυτόχρονα να μην χτυπήσουν οι βαλβίδες (συνήθως εξαγωγής) από υπερστροφία μοτέρ στο πάνω μέρος του εμβόλου.....(είτε λάθος κατέβασμα είτε κατάργηση κόφτη οπότε το πρόβλημα ξεκινάει από την ικανότητα των ελατηρίων των βαλβίδων να επαναφέρουν γρήγορα τη βαλβίδα στη θέση της. Γι αυτό και σε κατάργηση κόφτη είναι καλό να μπαίνουν σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων.....Γι αυτό και τα desmo μοτέρ δεν χτυπούν βαλβίδες)
Αυτά όλα με την προϋπόθεση ότι ο ιμάντας χρονισμού είναι στη θέση του.

Αν ο ιμάντας σπάσει...κλάφ' τα Χαράλαμπε.....
Συνήθως μιλάμε για κάρφωμα βαλβίδων σε 2 από τους 4 κυλίνδρους (σε 4κύλινδρα μοτέρ) γιατί συνήθως 2 πιστόνια σε 4κύλινδρους βρίσκονται ταυτόχρονα στη θέση ΑΝΣ με κίνδυνο να έρθουν σε στενή επαφή με τις βαλβίδες.
Αν το κάρφωμα γίνει βίαια (ο χρήστης δηλαδή είναι και λίγο ζώο) πιθανότατα να πάρουμε και κάποια (ή κάποιες) μπιέλα στο χέρι




καλο ειναι να αλλαζονται οι ιμαντες και ειδικα ο χρονισμου μιας και αν καποιος ειναι γκαζακιας μπορει να μην μπορει ουτε ο μηχανικος του να βοηθησει
βλεπε καβαλημα δοντιου με αποτελεσμα να μην περνει μπροστα το μοτερ αν και θα περιστρεφεται( ετυχε σε φιλο)
Αν καβαλήσει δόντι μπορεί επίσης να πηγαίνει καλύτερα το μοτέρ ψηλά ή χαμηλά. Σε λίγες περιπτώσεις βέβαια. Γιατί η αλλαγή δοντιού μπορεί να λειτουργήσει όπως και η αλλαγή χρονισμού στα ρυθμιζόμενα γρανάζια των εκκεντροφόρων......




κατα τα αλλα γιαυτο τα επισημα σερβις ψιλολουκετωνουν αργα η γρηγορα
και οπως ελεγε και το ανεκδοτο με το αλογο
και με τις τιμες που εχεις δεν θα ξαναδεις...........:cool_4:
Τα επίσημα service λουκετώνουν κυρίως γιατί τα αφεντικά ΔΕΝ πληρώνουν καλά τους καλούς μηχανικούς (ή αρχιμηχανικούς) και είναι λογικό έτσι οι άνθρωποι να φεύγουν και να ανοίγουν δικά τους. Υπάρχουν στο εμπόριο πολλοί γάτοι μηχανικοί ΕΚΤΟΣ αντιπροσωπείας.
Οπότε στο επίσημο μένουν τα "μαστοράκια" που είναι καλά για τις περιφερειακές δουλειές αλλά ¨ΟΧΙ για blueprinting στο μοτέρ μας.....

Τα επίσημα όμως ΔΕΝ θα κλείσουν (γενικώς) γιατί στηρίζονται στο μπλα-μπλα περί εγγύησης. Ο κόσμος φοβάται να πάει για επισκευή αλλού με τον φόβο μη χάσει την εγγύηση.....








Υ.Γ.: argi...Δε μου είπες τελικά.....Τι σχέση έχει το επάγγελμά μου με τη συζήτηση?? Και σε ποιο βαθμό θα την επηρεάσει αν είμαι Μαθηματικός ή χασάπης???
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
το επαγγελμα δεν εχει σχεση
αλλα μετα την εγγυηση η μονη σχεση με τα συνεργεια ειναι οι καρτες υπενθυμησης που στελνουν με καποιες εκπτωσεις και μια εσανανς ψαρωματος-καλοπιασματος-εκπτωσης
σχετικα με την προδιαγραφη την εχω τσεκαρει σε Υ10 καμποσες αλφα και σε πουντο και ολα εχουν σκαμενα εμβολα
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
σχετικα με την προδιαγραφη την εχω τσεκαρει σε Υ10 καμποσες αλφα και σε πουντο και ολα εχουν σκαμενα εμβολα

Να αγοράσω μια Τ2, Τ2.5 ή Τ3??? :happy_6: :happy_6: :cool_4: :cool_4:



:happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
οτι θες παρε αρκει ναναι απο το μιλανο
και απο κιτακια βρωμαει η αγορα, στερεοσετην αν εισαι του ηχου και καλες διαδρομες .Αν και ο ηχος του μοτερ ψηλα κελαιδαει καλυτερα απο οποιοδηποτε στερεακι:happy_4:
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Re: Κατχοι Alfa Romeo

Οπότε στο επίσημο μένουν τα "μαστοράκια" που είναι καλά για τις περιφερειακές δουλειές αλλά ¨ΟΧΙ για blueprinting στο μοτέρ μας.....

Ούτε για αυτές.

Μόνο για νερό στους καθαριστήρες και καθάρισμα τζαμιών. :happy_6: :happy_5:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
Απάντηση: Κάτοχοι Alfa Romeo

ασε μην βαλουνε το νερο για τους καθαρηστηρες στο σημειο που βαζεις λαδι η βαλβολινη και εχουμε αλλα
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Mην υπερβάλλετε παλικάρια μου!!! :happy_6: :happy_6:
Αν έκανα πχ γενική επισκευή σε μοτέρ θα επέλεγα κάποιον που είναι και γνώστης και αγαπά τη δουλειά του. Αλλά δυστυχώς είναι πολύ λίγοι αυτοί πια........
Αλλά στα τυπικά service που χρειάζονται τα αυτοκίνητα πλέον (ακόμα και πολύ πάνω από τα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα) τα επίσημα την κάνουν την δουλειά. (τουλάχιστον μέχρι την μέρα της μεγάλης ζημιας....)

Ο μεγαλύτερος βραχνάς για τον πελάτη στα επίσημα ΔΕΝ είναι τα μαστοράκια....Είναι η απαίτηση να αγοράζεις γνήσια ανταλλακτικά που κοστίζουν τουλάχιστον 20% παραπάνω. Όταν το ΙΔΙΟ ανταλλακτικό το βρίσκεις εύκολα και στο εμπόριο αλλά με άλλη συσκευασία.

Βέβαια για να λέμε και τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη αυτό το ξέρουν και τα μη επίσημα συνεργεία. Οπότε το ανταλλακτικό των 120€ στην αντιπροσωπεία, που εγώ το βρίσκω 100 στο εμπόριο, το αγοράζουν 90€ λόγω μεγαλύτερων παραγγελιών (λογικό μέχρι εδώ).
Σε αρκετά συνεργεία λοιπόν, εγώ ως πελάτης πληρώνω 100€ και είμαι ευχαριστημένος αφού πληρώνω στην τιμή του ελεύθερου εμπορίου (και όχι "επίσημου") και γλυτώνω και το ψάξιμο. Και ο επισκευαστής είναι ικανοποιημένος (αφού θα βγάλει και από το ανταλλακτικό αλλά και την εργασία).
Το κακό εδώ ξεκινά όταν ο (μη επίσημος) επισκευαστής αρχίσει να ξερογλύφεται και αρχίσει να ζητά 110€ που ναι μεν είναι λιγότερα από την επίσημη αλλά αρχίζει να γίνεται κακός στον πελάτη.......

Για να μην συζητήσουμε ότι το πράγμα αρχίζει να ξεφεύγει όταν ο επισκευαστής θεωρεί το πελάτη "δεμένο γάιδαρο", δεδομένο. Εκεί πλέον το θέμα αρχίζει να γίνεται πορνό σιγά-σιγά..........
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.649
Μηνύματα
3.021.484
Members
38.474
Νεότερο μέλος
x x x BLOODBATH x x x
Top