Κατασκευή τελικού ενισχυτή PASS ALEPH 5 - Class A 2X60 W

Μηνύματα
27.454
Reaction score
25.618
Στο σύστημά μου , με ενεργά τρίδρομα , έχω , 2χ 1600VA και 1χ800VA , , με συνολικές χωρητικότητες , 125.000, 125.000, 80.000 μF και δεν πέφτει η ασφάλεια , , άσε που περνάει από voltage regulator .
Εσύ πως τα κατάφερες να σου πέφτει η ασφάλεια και χωρίς πυκνωτικό φίλτρο ? τι να πω ?
Μπαγασάκο . :rofl:
Τεςπά , όλα καλά.
 

Μηνύματα
283
Reaction score
216
Στο σύστημά μου , με ενεργά τρίδρομα , έχω , 2χ 1600VA και 1χ800VA , , με συνολικές χωρητικότητες , 125.000, 125.000, 80.000 μF και δεν πέφτει η ασφάλεια , , άσε που περνάει από voltage regulator .
Εσύ πως τα κατάφερες να σου πέφτει η ασφάλεια και χωρίς πυκνωτικό φίλτρο ? τι να πω ?
Μπαγασάκο . :rofl:
Τεςπά , όλα καλά.
Tα ηλεκτρικα του σπιτιου τα εφτιαξε ηλεκτρολογος απο τα LIDL ..... Aν βαλω βραστηρα και φτιτεζα μαζι , παλι πεφτει η ασφαλεια ... αστα
 

Μηνύματα
27.454
Reaction score
25.618
Αν έχει βάλει 10Α ασφάλεια , λογικό είναι να πέφτει . τα 10Α είναι 2300W . Μόνο τον βραστήρα σηκώνουν .
 

Μηνύματα
283
Reaction score
216
Αν έχει βάλει 10Α ασφάλεια , λογικό είναι να πέφτει . τα 10Α είναι 2300W . Μόνο τον βραστήρα σηκώνουν .
Xειροτερο ειναι το προβλημα . Παροτι εχω τριφασικο ρευμα , εχει βαλει ψιλα καλωδια , λιγες γραμμες και μικρες ασφαλειες που λες . Με τρεις ασφαλειες περνει ολο το σπιτι 100+ τμ) καποια στιγμη θα κοιταξω να το φτιαξω
 



Μηνύματα
283
Reaction score
216
Τέλος ! ( Καποιες λεπτομεριες θελουν ακομα λιγο δουλιτσα αλλα δεν κρατιόμουν) Περιμενω εναν φιλο να φερει τον προενισχυτη του να τον ακουσουμε , εναν παλιο NAD , μιας και ο δικός μου ειναι ακομα υπο κατασκευη και θα χρειαστω κανα δυο βδομαδες να τον τελειωσω . Να ξαναευχαριστησω ολους , και θα ανεβασω συντομα , μπορει και σημερα βιντεακι με λεπτομεριες της κατασκευης κτλ
20240510_121046.jpg
20240510_121056.jpg
20240510_121102.jpg
 



Μηνύματα
27.454
Reaction score
25.618
Ωραία , να υποθέσω τραβάνε φρέσκο αέρα από τις τρύπες που έχει το πλεξι γκλας . Φυσάνε προς τα ψυγεία και τα ισχύος.
Ο αέρας ο ζεστός μετά από που βγαίνει έξω ?
 

TGD

Μηνύματα
7.338
Reaction score
7.335
Μάλλον ανάποδα δουλεύει, τραβάει τον αέρα για να τον βγάλει από τις τρύπες.
Αν και πάλι δεν πάει σωστά, αφού τα δύο ρεύματα του αερα θα χτυπάνε μεταξύ τους.
 

Μηνύματα
27.454
Reaction score
25.618
Ακόμη και έτσι να είναι , αν δεν υπάρχουν τρύπες και εξαναγκασμένη κυκλοφορία σε κανάλι γύρω από τα ψυγεία , και εν συνεχεία διοχέτευση προς τα πάνω -έξω , δεν νομίζω να δουλέψει σωστά.
Ο αέρας λειτουργεί σε μεγάλο ποσοστό όπως το ηλεκτρικό ρεύμα. Ψάχνει την πιο εύκολη διέξοδο .
Κοίτα ROTEL και νέους Michi , τι έχουν κάνει για επαρκή ψύξη και κυκλοφορία του αέρα.
Και όχι μόνο βέβαια.
 

Μηνύματα
27.454
Reaction score
25.618
Στους οποίους βέβαια τώρα που το κοιτάζω καλύτερα , πάλι μου δημιουργείται ή ίδια απορία .
Ναι ΟΚ έχουν κανάλι εξαναγκασμένης κυκλοφορίας. Οκ .
Οι ανεμιστήρες είναι μέσα και μπροστά στο μηχάνημα . Η έξοδος του θερμού αέρα είναι πίσω.
Οκ.
Η ρημάδα η είσοδος του ψυχρού αέρα που ακριβώς είναι ?
Και μην μου πει κανείς ότι είναι οι τρύπες επάνω , στα πλάγια στις ψύκτρες , γιατί αυτές δεν επικοινωνούν με το μέσα μέρος του μηχανήματος. Αυτές είναι μόνο για απλή φυσική κυκλοφορία του αέρα. NORMAL CONVECTION COOLING.
Το επάνω καπάκι του ενισχυτή είναι πιο μέσα από τις τρύπες και σφραγίζει το μηχάνημα.
Αρα ο φρέσκος αέρας που τρβάνε και κυκλοφορούν οι ανεμιστήρες από που έρχεται οεο ?
Από πάνω και από τα πλάγια αποκλείεται , δεν υπάρχει δίοδος αέρα.
Αρα μας μένει μόνο το κάτω μέρος , αν έχει γρίλιες αερισμού ώστε να μπεί από κει φρέσκος κρύος αέρας.
Δεν υπάρχουν φωτογραφίες όμως . Αρα μένω με την απορία .
OK άκυρο , τώρα το είδα , έχει γρίλιες από κάτω , αρα τραβάει φρέσκο αέρα από κάτω.
 
Last edited:

Μηνύματα
283
Reaction score
216
Στους οποίους βέβαια τώρα που το κοιτάζω καλύτερα , πάλι μου δημιουργείται ή ίδια απορία .
Ναι ΟΚ έχουν κανάλι εξαναγκασμένης κυκλοφορίας. Οκ .
Οι ανεμιστήρες είναι μέσα και μπροστά στο μηχάνημα . Η έξοδος του θερμού αέρα είναι πίσω.
Οκ.
Η ρημάδα η είσοδος του ψυχρού αέρα που ακριβώς είναι ?
Και μην μου πει κανείς ότι είναι οι τρύπες επάνω , στα πλάγια στις ψύκτρες , γιατί αυτές δεν επικοινωνούν με το μέσα μέρος του μηχανήματος. Αυτές είναι μόνο για απλή φυσική κυκλοφορία του αέρα. NORMAL CONVECTION COOLING.
Το επάνω καπάκι του ενισχυτή είναι πιο μέσα από τις τρύπες και σφραγίζει το μηχάνημα.
Αρα ο φρέσκος αέρας που τρβάνε και κυκλοφορούν οι ανεμιστήρες από που έρχεται οεο ?
Από πάνω και από τα πλάγια αποκλείεται , δεν υπάρχει δίοδος αέρα.
Αρα μας μένει μόνο το κάτω μέρος , αν έχει γρίλιες αερισμού ώστε να μπεί από κει φρέσκος κρύος αέρας.
Δεν υπάρχουν φωτογραφίες όμως . Αρα μένω με την απορία .
OK άκυρο , τώρα το είδα , έχει γρίλιες από κάτω , αρα τραβάει φρέσκο αέρα από κάτω.
Sorry που αργησα να απαντησω , μολις σχολασα... Εχω απο κατω ανεμιστηρακι 60mm . Ο πατος ειναι διατρυτος και τα ποδια ειναι 3εκ , και αφηνουν αρκετο περιθωριο απο κατω . Ενταξει , δεν ειναι και το ιδανικό , οπως εχω στο pc αλλα απο ολοτελα.....
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.145
Reaction score
20.720


Εγώ βλέπω 3+3 ανεμιστήρες να φυσάνε τα τρανζίστορ από μέσα, δεν μου φαίνεται και τόσο αποτελεσματική λύση για εσωτερικό χώρο ενισχυτή. Η εισαγωγή αέρα από κάτω είναι ανεπαρκής, διότι ένα πολύ μεγάλο τμήμα, άνω του 80% της περφορασιόν του πάτου είναι μπλοκαρισμένο με πλακέτες. Η περφορασιόν του καλύμματος είναι επίσης μικρής έκτασης. Τα ψυγεία είναι εκτεθειμένα στο χώρο, ή είναι καλυμμένα με ξύλινα πλαϊνά; Αν δεν κάνω λάθος, έχουν τις ραβδώσεις οριζόντιες;
 

Μηνύματα
283
Reaction score
216


Εγώ βλέπω 3+3 ανεμιστήρες να φυσάνε τα τρανζίστορ από μέσα, δεν μου φαίνεται και τόσο αποτελεσματική λύση για εσωτερικό χώρο ενισχυτή. Η εισαγωγή αέρα από κάτω είναι ανεπαρκής, διότι ένα πολύ μεγάλο τμήμα, άνω του 80% της περφορασιόν του πάτου είναι μπλοκαρισμένο με πλακέτες. Η περφορασιόν του καλύμματος είναι επίσης μικρής έκτασης. Τα ψυγεία είναι εκτεθειμένα στο χώρο, ή είναι καλυμμένα με ξύλινα πλαϊνά; Αν δεν κάνω λάθος, έχουν τις ραβδώσεις οριζόντιες;
Δεν θελω να το φωρτοσω αλλο . Τα γνωριζω ολα αυτα . Απλα θα περιμενω να δω στην πραξη αν ειναι επαρκή οσα εχω κανει και αν ειναι θα επεμβω. Παντως μιας και το 90% των αναλογων κατασκευων που εχω δει δεν εχουν καθολου ανεμηστηρες. Ιδωμεν . Ελπιζω να ειμαι οκ , αλλα και παλι εδω ειμαστε . Μεχρι και υδροψυξη ειμαι ικανος να του βαλω αν χρειαστει....χαχαχα
Δεν θελω να το φωρτοσω αλλο . Τα γνωριζω ολα αυτα . Απλα θα περιμενω να δω στην πραξη αν ειναι επαρκή οσα εχω κανει και αν ειναι θα επεμβω. Παντως μιας και το 90% των αναλογων κατασκευων που εχω δει δεν εχουν καθολου ανεμηστηρες. Ιδωμεν . Ελπιζω να ειμαι οκ , αλλα και παλι εδω ειμαστε . Μεχρι και υδροψυξη ειμαι ικανος να του βαλω αν χρειαστει....χαχαχα
Επισης οταν θα ακουω , το καπακι μπορω να το εχω ανοιχτο. Ακουμπιστο ειναι
 
Last edited:


Μηνύματα
962
Reaction score
1.147
Καλοφαγωτος !
Μόνο μην βιαστείς να βγάλεις γρήγορα συμπεράσματα για τον ήχο του .
Θέλει περίπου 100 ώρες στρώσιμο.
Μετά ηχητικά θα είναι όπως πρέπει.
Επίσης κάθε φορά χρειάζεται 30 λεπτά για να "έρθει" .
Πάντα τέτοια.
 

Μηνύματα
27.454
Reaction score
25.618
Γιάννη Καλοάκουστος και καλορίζικος ,να είναι ο ενισχυτής.
Να τον χαρείς όσο περισσότερο μπορείς. Ιδίως αργότερα με τον προ που έχεις στα σκαριά.
Δύο παρατηρήσεις μόνο , που όπως είπα πιο πάνω και σου εξήγησε και ο ΚΟΓΙΑΣ .
Η ροή του αέρα , κατ εμέ είναι ανεπαρκής.
Και στην είσοδο από κάτω ,από την διάτρητη λαμαρίνα , και από πάνω στο διάτρητο πλέξι γκλάς .
Από κάτω δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα , εκτός ίσως από το να ενοποιήσεις τις μικρές τρύπες του διάτρητου μετάλλου ώστε να γίνουν μεγαλύτερες και οβαλ σε σχήμα. Αυξάνοντας έτσι την επιφάνεια εισόδου αέρα και μειώνοντας την ταχύτητα του , αυξάνοντας ταυτόχρονα την παροχή του .
Επάνω τώρα , φιάξε ένα νέο πλέξι γκλάς , όπου οι οβάλ επίσης τρύπες θα είναι συνολικά ίδιες στον αριθμό με τις κάτω , ιδίων διαστάσεων , και να βρίσκονται ακριβώς πάνω από τα ισχύος και τα ψυγεία . Οχι όπως είναι τώρα στη μέση του καπακιού .
Επίσης κάνε μία σάρωση με ένα θερμόμετρο LAZER δες ποιό σημείο του ψυγείου είναι το πιό θερμό και βάλε τον θερμοστατικό διακόπτη εκεί.
Ετερον σημείο , εκεί που ξεκινάει το πρώτο fan και εκεί που τελειώνει το τελευταίο βάλε κολλητά ένα κομμάτι πλαστικό με κατακόρυφο προσανατολισμό ώστε να δημιουργηθεί ένα στοιχειώδες τούνελ , όπου θα μπαίνει ο κρύος αέρας που θα ψύχει τα ισχύος και θα βγαίνει ακριβώς από πάνω τους από τις οβάλ τρύπες εξόδου.
Με όλα αυτά που σου γράφω να κάνεις θα καταφέρεις να εισέρχεται και να εξέρχεται ακριβώς η ίδια ποσότητα αέρα , με σταθερή ροή , χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας , άρα και χωρίς ιδιαίτερο αεροδυναμικό θόρυβο , και το κυριότερο, θα έχεις πιο αποτελεσματική ψύξη .
Οτι άλλο χρειαστείς μην διστάσεις να με ειδοποιήσεις .
Και πάλι καλές ακροάσεις .
 

Μηνύματα
283
Reaction score
216
Γιάννη Καλοάκουστος και καλορίζικος ,να είναι ο ενισχυτής.
Να τον χαρείς όσο περισσότερο μπορείς. Ιδίως αργότερα με τον προ που έχεις στα σκαριά.
Δύο παρατηρήσεις μόνο , που όπως είπα πιο πάνω και σου εξήγησε και ο ΚΟΓΙΑΣ .
Η ροή του αέρα , κατ εμέ είναι ανεπαρκής.
Και στην είσοδο από κάτω ,από την διάτρητη λαμαρίνα , και από πάνω στο διάτρητο πλέξι γκλάς .
Από κάτω δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα , εκτός ίσως από το να ενοποιήσεις τις μικρές τρύπες του διάτρητου μετάλλου ώστε να γίνουν μεγαλύτερες και οβαλ σε σχήμα. Αυξάνοντας έτσι την επιφάνεια εισόδου αέρα και μειώνοντας την ταχύτητα του , αυξάνοντας ταυτόχρονα την παροχή του .
Επάνω τώρα , φιάξε ένα νέο πλέξι γκλάς , όπου οι οβάλ επίσης τρύπες θα είναι συνολικά ίδιες στον αριθμό με τις κάτω , ιδίων διαστάσεων , και να βρίσκονται ακριβώς πάνω από τα ισχύος και τα ψυγεία . Οχι όπως είναι τώρα στη μέση του καπακιού .
Επίσης κάνε μία σάρωση με ένα θερμόμετρο LAZER δες ποιό σημείο του ψυγείου είναι το πιό θερμό και βάλε τον θερμοστατικό διακόπτη εκεί.
Ετερον σημείο , εκεί που ξεκινάει το πρώτο fan και εκεί που τελειώνει το τελευταίο βάλε κολλητά ένα κομμάτι πλαστικό με κατακόρυφο προσανατολισμό ώστε να δημιουργηθεί ένα στοιχειώδες τούνελ , όπου θα μπαίνει ο κρύος αέρας που θα ψύχει τα ισχύος και θα βγαίνει ακριβώς από πάνω τους από τις οβάλ τρύπες εξόδου.
Με όλα αυτά που σου γράφω να κάνεις θα καταφέρεις να εισέρχεται και να εξέρχεται ακριβώς η ίδια ποσότητα αέρα , με σταθερή ροή , χωρίς αυξομειώσεις ταχύτητας , άρα και χωρίς ιδιαίτερο αεροδυναμικό θόρυβο , και το κυριότερο, θα έχεις πιο αποτελεσματική ψύξη .
Οτι άλλο χρειαστείς μην διστάσεις να με ειδοποιήσεις .
Και πάλι καλές ακροάσεις .
Σε ευχαριστω για τις συμβουλες . Θα τα κανω αυτα που μου ειπες . Θελω να ειναι καλο σε ολα το μηχανημα. Προς το παρον θελω να τελειωσω τον προ... καταλαβαινεις... και θα ακουω , μεχρι να φτιαξω καλυτερα την ψυξη , με ανοιχτο το καπακι
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.762
Μηνύματα
2.875.013
Members
37.946
Νεότερο μέλος
evans1831
Top