Κλήρωση Phono stage ECHO


Μηνύματα
695
Reaction score
1.657
Εαν ισχύει η σειρά προτεραιότητας που είχαμε αρχικά δηλώσει, κάπου εδώ κοντά μπορώ να παραλάβω κι εγώ?
Για Θεσσαλονίκη .
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.299
Reaction score
1.212
Καλημερα σε ολους
Το project τρεχει ακομα κανονικα ειναι ακομα δυο να παραλαβουν για επαρχια δυο ακομα να παραλαβουν απο εδω .
Δυστυχως απο τα τομα που εχουν παρει ηδη περιμενω αξιολογησεις οι οποιες δεν εχουν ερθει και αρα η ολη φαση εχει "κατσει χρονικα .
θα στειλουμε 2 επαρχια σημερα η αυριο να μπουν και οι υπολοιπες αξιολογησεις και παμε για την κληρωση .
Καλη ακροαση σε ολους
 

Μηνύματα
32
Reaction score
12
Καλησπέρα συγχαρητήρια για την κίνηση θα είθε ΚΑ να συμμετάσχω και εγώ!
[DOUBLEPOST=1487352803][/DOUBLEPOST]
Καλησπέρα συγχαρητήρια για την κίνηση θα είθε ΚΑ να συμμετάσχω και εγώ!
Sorry για το autocorrect!
 

Μηνύματα
1.753
Reaction score
877
Καλημερα σε ολους
Το project τρεχει ακομα κανονικα ειναι ακομα δυο να παραλαβουν για επαρχια δυο ακομα να παραλαβουν απο εδω .
Δυστυχως απο τα τομα που εχουν παρει ηδη περιμενω αξιολογησεις οι οποιες δεν εχουν ερθει και αρα η ολη φαση εχει "κατσει χρονικα .
θα στειλουμε 2 επαρχια σημερα η αυριο να μπουν και οι υπολοιπες αξιολογησεις και παμε για την κληρωση .
Καλη ακροαση σε ολους
καλησπέρα.. μήπως θα μπορούσαμε να έχουμε δυο τρεις εσωτερικές φοτος του μηχανήματος και μια περιγραφή για το πως είναι υλοποιημένο?? IC? mosfet? τροφοδοτικό?
ευχαριστώ εκ των προτέρων.. Μάνος
 

Μηνύματα
7
Reaction score
21
Καλησπέρα

Σήμερα, λοιπόν, απεφάσισα να γράψω τις εντυπώσεις μου από το MM phono stage του Σάκη...

Σας γράφω ακούγοντας το θαυμάσιο κοντσέρτο του Αρανχουέθ (για κιθάρα και ορχήστρα) και το phono stage συνεχίζει και με βοηθάει να ακούω απροβλημάτιστα και για πολύ χρόνο!...
Ηδη έχω ακούσει 2,5 ώρες και συνεχίζω να αντιδρώ με ευχαρίστηση σε ό,τι φτάνει στα αυτιά μου!!!
Τώρα παίζει ο Τζον Γουίλιαμς ένα σόλο κιθάρα και ο ήχος είναι πολύ καλός!...

Αυτό, που θέλω να τονίσω και κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ σημαντικό, είναι, ότι σε καμμιά περίπτωση δεν "ένιωσα ενόχληση" παρεμβάλλοντας στην ακουστική αλυσίδα μου το υπό δοκιμήν phono stage!...
Αντίθετα, ήταν πολλές οι φορές, που παρασύρθηκα ΚΑΙ εξ αιτίας του από τον ρυθμό και τις χροιές της μουσικής!...

Το σύστημα στο οποίο συνδέθηκε το phono stage του Σάκη είναι δύσκολο και "παράξενο"!...
Κατ' αρχήν παίζω σταθερά με κεφαλή κινητού πηνίου...
Empire Scientific MC1000 VDH ανακατασκευασμένη (εντυπωσιακά πέρυσι από τon VDH!!!) με ασημένιο πηνίο, επίπεδη απόκριση συχνότητας και παρανοϊκό διαχωρισμό καναλιών (>40 db στα 1000 Hz...).
Αυτή παίζει πάνω σε έναν unipivot Ultracraft και αυτός με την σειρά του είναι πάνω σε ένα Kuzma Stabi με το εξωτερικό σταθεροποιημένο τροφοδοτικό (σε καθαρή τάξη Α...) του Kuzma.
Αναγκαστικά την υποστηρίζω με προ-προενίσχυση είτε από έναν πολύ καλό Luxman C-02 (ο οποίος έχει δικό του Luxman step up transformer!!!!!!) και πρόσφατα τον είχε φροντίσει ο Σάκης (και, όπου ήταν δυνατόν, έβαλε πυκνωτές Silmic!!!), είτε την συνδέω με έναν μυθικό (legendary!...) Ortofon MCA76, ο οποίος έχει τόσα "guts", που "ανακαλύπτει στα αυλάκια του δίσκου τόσο μπάσο και παράγει ένα τεράστιο soundstage, τόσο τεράστιο που ξενίζει (και θα έπρεπε να προκαλεί κλαυθμούς και οδυρμούς σε πολλές μοντέρνες υλοποιήσεις...)...
Ο Luxman C-02 μπορεί να οδηγήσει μόνο τον (πασίγνωστο τελικό της Luxman) M-03 (2 x 200 W/ 8 Ohm), επίσης "τακτοποιημένο" και σωζμένο από τον Σάκη...
Ενώ το άλλο λαμπρό και σπανιότατο μηχάνημα είναι ο ολοκληρωμένος τελικός Α1000 της Musical Fidelity, 2 x 50 W/ 8 Ohm (με 8 τρανζίστορ ανά κανάλι και μετρημένα 56Α RMS...) σε καθαρή τάξη Α, που μετατρέπει το δωμάτιο ακροάσεων σε χαμάμ και για μερικές μέρες ένας θαυμάσιος και πανίσχυρος (2 χ 250 W/ 8 Ohm αυτός με δυνατότητα για 75Α...) ολοκληρωμένος Musical Fidelity A5.5 με πραγματικά εξαιρετικό προενισχυτή, ο οποίος περιέχει και τμήμα ΜΜ αλλά όχι MC...
Τα ηχεία μου είναι τα εξαιρετικά (και, επίσης, σπανιότατα) Audio Spectrum Ερμής Ι (με την πρισματική καμπίνα!!!) και καλώδια ηχείων VDH Magnum...

Τέλος 1ου μέρους (μου είπε το site, ότι δεν "χωράει" όλο το κείμενό μου!)
 
Last edited:

Μηνύματα
7
Reaction score
21
2ο μέρος


Οπως αντιλαμβάνεσθε το phono stage του Σάκη έχει να αντιμετωπίσει πολλούς και αξιόλογους αντιπάλους...

Ο MF A1000 περιέχει μια "special edition" του κλασσικού MF Preamp3A με ΜΜ και MC, με τα οποία έχω ακούσει άπειρες ώρες, αν και έχουν τους περιορισμούς τους (βασικά πάσχουν από θόρυβο, -65 db στο τμήμα MC και -75db το τμήμα ΜΜ, αρρώστια του "παλιού καιρού" και από την κλασσική και, μάλλον, επιλεγμένη από τους Αγγλους σχετική ασθενικότητα στα μπάσα...)... Με τον Α1000 "παίζω" δίσκους, είτε συνδέοντας την κεφαλή μου με το MC του phono stage του, είτε συνδέω την κεφαλή στον προ-προενισχυτή MCA76 και αυτόν στο ΜΜ του Α1000...

Ο Luxman C-02 έχει ένα πολύ καλό τμήμα phono με ιδιαίτερα αθόρυβο ΜΜ (-87 db... απόλυτα εξαιρετική τιμή για την αρχή της δεκαετίας του '80...) και με τον "ιδιόκτητο" SUT ("pure AUDIO by Luxman...) απλά το MC του είναι "αλλού"!!!!... Με το ζευγάρι των Luxman "παίζω" δίσκους, είτε συνδέοντας την κεφαλή μου με το MC του phono stage του C-02, είτε συνδέω την κεφαλή στον προ-προενισχυτή MCA76 και αυτόν στο ΜΜ του C-02... και οδηγώ τον τελικό Μ-03 με τον C-02...

Και ο "προσκεκλημμένος" για μερικές μέρες MF A5.5 (ολοκληρωμένος με ΜΜ...) είναι εκπληκτικά ισχυρός (θα εξηγήσω ίσως κάποια άλλη φορά την τεράστια σημασία που έχει, το να είναι ένας ενισχυτής ισχυρός!...), απίθανα καθαρός, εστιασμένος και, εντυπωσιακό!!!, γλυκός, τόσο που θυμίζει τον "άρχοντα της γλύκας (mellow sound!)" ΜF Α1000... Επίσης το τμήμα ΜΜ του, μετά από πάρα πολύ καιρό που το αντίστοιχο τμήμα του C-02 δεν είχε αντίπαλο (πιστέψτε το!!!... παρά πολλές δοκιμές δεν είχα ακούσει κάτι καλύτερο!...), μάλλον βρήκε άξιο αντίπαλο και "παίζει" να νικήθηκε από το τμήμα ΜΜ του MF A5.5, το οποίο εμφανίζει απολύτως όλα τα υπερθετικά χαρακτηριστικά του Α5.5, δηλαδή την εξαιρετική διαύγεια αλλά και γλυκύτητα και ομοιογένεια και αναλυτικότητα και μεγαλο και μικροδυναμικά κλπ κλπ (και θόρυβο στα -96 dbA)...


Το phono stage του Σάκη, σαν ΜΜ, αναγκαστικά συνδέθηκε στο Line (ή AUX/ Tuner κλπ) των MF A1000 και MF 5.5 και στο Line του C-02, ενώ αναγκαστικά ο προ-προενισχυτής Ortofon MCA76 τον τροφοδοτούσε με το ενισχυμένο απ' αυτόν σήμα της κεφαλής μου...


Ακουστικές εντυπώσεις:

Οπως είπα και στον Σάκη κάμποσες φορές μέχρι σήμερα, το phono stage του έχει το σπουδαίο χαρακτηριστικό, να μην σε ενοχλεί και να μπορείς να ακούσεις άνετα επί ώρες και, μάλιστα, ακόμα και σε υψηλές εντάσεις!...

Αυτό νομίζω είναι το πρώτο επιθυμητό χαρακτηριστικό μιας συσκευής της ηλεκτρακουστικής αλυσίδας από την πηγή της πληροφορίας μέχρι τα αυτιά μας!...

Αντίστοιχα πολλές φορές δοκιμάζοντας κάποια συσκευή έχω κατσουφιάσει και έχω νιώσει δυσαρέσκεια από αυτό που ακούω!...

Οι δίσκοι, που άκουσα, με το phono stage του Σάκη, καθώς το συνέκρινα με τα υπόλοιπα διαθέσιμα ΜΜ μου, είναι πολ΄λοί και διάφοροι και αρκετοί από αυτούς είναι και "δύσκολοι"!...

Ακουσα καθαρούς (και μοναδικούς) δίσκους "τεστ", όπως το περίφημο "Track Record" της Shefield, το απίθανo "Dafos" της Reference Recordings, το άλλο ζευγάρι της Shefield "Ρωμαίος και Ιουλιέτα" και "Βαλκυρίες", την "Φανταστική Συμφωνία" του Berlioz σε Reference Recordings (απίστευτος δίσκος σε 45 rpm με την σημείωση, ότι, αν ¨τινάξετε στον αέρα" το σύστημά σας, δεν φταίει η RR!...), την εξαιρετική "Συμφωνία αρ. 3" του Saint Saens για ορχήστρα και εκκλησιαστικό όργανο, το θαυμάσιο "Antiphone Blues" της Proprius, το "Wish You Were Here" και (ακριβώς τώρα!) το "The Dark Side of the Moon" (και την "βρίσκω" τέλεια!...), το "Am Festner" των CITY (άλλη μια εκπληκτική εγγραφή αναφοράς για την εποχή της!), την "Appasionata" της RCA (45 rpm - Ikyo Kamiya), τον δίσκο αναφοράς της Telarc με το "φαλακρό βουνό" και τις "Εικόνες από μια Εκθεση", τον δίσκο αναφοράς Νο 8 της Stereoplay,τον Belafonte at Carnegie Hall κλπ κλπ...

Υπολογίστε φυσικά, ότι για να συγκρίνω τα τμήματα ΜΜ, τους άκουσα πολλές φορές και ολόκληρους και χαρακτηριστικά κομμάτια τους...

Σε όλες τις περιπτώσεις, αν και πέρναγε η ώρα δεν ένιωθα κούραση ή δυσαρέσκεια, ακόμα και στα πιο δύσκολα στο άκουσμα τμήματα των δίσκων, που διαδέχονταν ο ένας τον άλλον στο Kuzma...

Σχετικά τώρα με την ηχητική συμπεριφορά του phono stage σε σχέση με τον ισχυρότερο αντίπαλό του (το ΜΜ του MF A5.5):

Μπάσα:

Ιδιαίτερα εκτεταμένα, χωρίς πτώση ακόμα και πολύ χαμηλά (~40 Hz)

Γενικά έχουν επαρκή έλεγχο, αν και μερικές φορές "απλώνονται" και επικαλύπτουν τις υπόλοιπες συχνότητες και αυτό το άπλωμα ¨θολώνει" το άκουσμα...

Από την άλλη η περίσσεια μπάσου προκαλεί "ευφωνική ευχαρίστηση", εφ' όσον μπορούν τα ηχεία να αναπαράγουν χωρίς πρόβλημα τόση ενέργεια στις χαμηλές συχνότητες!!!

Ο MF A5.5 με αντίστοιχα εκτεταμένο μπάσο (και σε συχνότητα και σε ενέργεια) το "μάζευε λίγο νωρίτερα και λίγο περισσότερο" αποφεύγοντας την "υπερφόρτωση της εικόνας" από μπάσα...

Μην θαρρείτε τίποτα σοβαρές παρεκλίσεις... Απλά, κάποιες φορές, ήθελα οι χαμηλές συχνότητες, να "πάψουν" νωρίτερα, ακόμα κι αν αυτό στερούσε κάποια από την ενέργεια, που μπορούν να αποδώσουν τα πανίσχυρα "Ερμής"!...

Η διαδοχή από την μια συχνοτική περιοχή προς την άλλη δεν παρουσιάζει κενά, πτώσεις ισχύος ή "θόλωμα" από τα χαμηλά μέχρι τα ανώτερα υψηλά...

Τα μεσοχαμηλά είναι στην θέση τους και χωρίς υπερβολές.

Το ίδιο τα μεσαία και τα υψηλά.

Το phono stage έχει τις δικές του χροιές στα όργανα, ειδικά σε ήχους από κρούση αντικειμένων (σωλήνες μεταλλικοί ή ξύλινοι ή μπουκάλια/ κρύσταλλα/ ποτήρια κλπ), που συνοδεύεται από αντήχηση και μπόλικες αρμονικές, καταλαβαίνεις διαφοροποίηση σε σχέση με τα άλλα ΜΜ. Δεν λείπει κάτι, απλά αλλάζει η χροιά και το καταλαβαίνω και, τότε, προτιμώ την πιο συγκεκριμένη απόδοση και την λεπτοφυέστερη και πιο αέρινη εναλλαγή των χροιών του Α5.5

Αλλά και πάλι οι διαφορές είναι μικρές και σχετίζονται και με το προσωπικό γούστο του καθενός!...

Το phono stage σε καμμιά περίπτωση δεν εμφανίζεται αναιμικό ακόμα και σε κρεσέντο μεγάλων συμφωνικών έργων. Βασικά είναι το αντίθετο, όπως εξήγησα προηγουμένως, είναι 101% δυναμικό και θα ήθελα να είναι 100%...

Οι δυναμικές εξάρσεις της μουσικής ακολουθούνται με πολύ καλή ταχύτητα και οι μικροκυμάνσεις το ίδιο.

Η στερεοφωνική εικόνα είναι ευρεία και γεμάτη.

Οι εναλλαγές (το "ρολάρισμα") των οργάνων αποδίδεται, όπως μου αρέσει και η διακριτότητα των οργάνων είναι σωστή, όπως και η σταθερότητά τους.

Ο διαχωρισμός καναλιών είναι σωστός.

Οι μικροεναλλαγές και οι διακυμάνσεις έντασης είναι κατά τα γούστα μου.

Οι φωνές μου αρέσουν και δεν με ξενίζουν (εννοώ, ότι ακούω όπως μου αρέσει και "ξέρω", άρα είμαι ευχαριστημένος!!!)

Οι χροιές είναι γενικά ακριβείς και ο αέρας των οργάνων είναι παρών.

Θέλω να πω, ότι, όπως και το τμήμα ΜΜ του MF A5.5, που, τονίζω, είναι (για μένα) ότι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι τώρα, και με το phono stage του Σάκη "τσεκάρω" νότες από όργανα, που παλιότερα δεν τις είχα εντοπίσει και, επίσης, ακούω "ξεμπερδεμένες και όχι επικαλυπτόμενες" τις αναμεμειγμένες νότες των γειτονικών ή και των "μακρυνών" οργάνων!

Επίσης, είναι γεγονός, ότι σε καμμιά περίπτωση δεν "τσίριξε" ακόμα και στα πιο σκληρά σημεία!...


Συμπεράσματα:

Ανετο και ξεκούραστο άκουσμα!

Λεπτομέριεα, έκταση, δυναμικότητα επαρκέστατες και ευχάριστες.

Μόνη ηχητική παρατήρηση το παραπάνω "άπλωμα" των πολύ χαμηλών και το σχετικό "θόλωμα", που προκαλεί (και αυτό γίνεται αντιληπτό κυρίως σε μικρότερα μουσικά σύνολα και όχι σε μεγάλες ορχήστρες και ειδικά σε δίσκους τεστ!...)


Αυτό, που θα ήθελα να σας δώσω να καταλάβετε και γι αυτό το λέω συνέχεια, είναι, ότι ακούγοντας το σε καμμιά περίπτωση δεν θέλησα να το αλλάξω, για να αλλάξει ο ήχος, που ακούω και, έτσι, να "διορθωθεί" κάποιο άκουσμα, που με δυσαρεστούσε!...

Σκεφτείτε, ότι τόσην ώρα (ΠΟΛΥ!!!) που γράφω εδω, ακούω μόνο από το phono stage του Σάκη και την "βρίσκω" όπως μου αρέσει!... Και, μάλιστα, μολονότι έχει πάει η ώρα 00:30 δεν σταματάω την ακρόαση πριν τελειώσουν οιι "εικόνες από μια έκθεση" με το εκρηκτικό τους φινάλε!!!


Αυτά για τώρα και πιθανώς θα επανέλθω!...


Αντώνης Δραγώνας


ΥΓ: Κατασκευαστικά θα ήθελα κι εγώ διακόπτη on/ off, απορροφητικά ποδαράκια και αθόρυβο μετασχηματιστή!!! (αυτός βουίζει και με χαλάει, όταν δεν ακούω μουσική!...)
 

Μηνύματα
7
Reaction score
21
Καλημέρα!

Ωρα και για το 3ο μέρος!...

Και για τον σοβαρότερο προβληματισμό, που μου προκάλεσε το γεγονός, ότι αυτό το πολύ ενδιαφέρον phono stage υποστηρίζει ΜΟΝΟ κεφαλές κινητού μαγνήτη!...
Πράγματι, για να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις με κεφαλή κινητού πηνίου, ΠΡΕΠΕΙ να συνδέσεις μεταξύ της κεφαλής σου και αυτού μια ακόμα συσκευή προενίσχυσης, τον λεγόμενο "προ-προενισχυτή", ο οποίος ενισχύει τα δέκατα του mV, που έχει έξοδο η κεφαλή κινητού πηνίου (τυπικά 0,2 έως 0,6) σε mv, τα οποία μπορεί να χειρισθεί και να ενισχύσει επιτυχώς ένας προενισχυτής κινητού μαγνήτη (εκτός από την αποέμφαση της καμπύλης RIAA που επίσης κάνει...).
Και να το ερώτημα μου!...
Πόσοι απο μας, που χρησιμοποιούν σήμερα κεφαλές κινητού μαγνήτη (συνηθισμένες, όχι υψηλοέξοδες!), έχουν διαθέσιμο έναν προ-προενισχυτή MC???
Και, επιπλέον, ακόμα κι αν θα ήθελε κάποιος να έχει, απ' όσο ξέρω ενεργοί προ-προενισχυτές MC, σαν τον MCA76 που έχω ή δεν υπάρχουν ή υπάρχουν ελάχιστοι, ενώ το μόνο "είδος" προ-προενισχυτών που, καθόλου άδικα, υπάρχει σήμερα και περνάει την 2η νεότητά του είναι οι MC step up transformers (SUT), οι οποίοι όμως πάντα είχαν και συνεχίζουν να έχουν σοβαρά θέματα και υλοποίησης και, κυρίως, ταιριάσματος (κυκλωματικού) με τις κεφαλές κινητού πηνίου!...
Αρα?
Πολύ δύσκολα θα αποφασίσει κάποιος, που χρησιμοποιεί κεφαλή κινητού πηνίου, να μπει στην διαδικασία να "βρει" έναν κατάλληλο SUT ή ένα ενεργό προ-προενισχυτή, για να τον "δουλέψει" σε σειρά με το πολύ καλό ΜΜ του Σάκη!!!...
Επίσης δεν βλάφτει να τονίσω και ένα ακόμα μειονέκτημα, που απορρέι άμεσα από την χρήση ΠΟΛΛΩΝ συσκευών στην ακουστική αλυσίδα από τον δίσκο μέχρι το τμήμα line, είναι, ότι κάθε παρεμβαλλόμενη συσκευή προσθέτει ακόμα ένα σετ καλώδια, που αυτά προσθέτουν στην αναπαραγωγή τον όποιο χαρακτήρα τους και αφαιρούν από την τσέπη μας το εκάστοτε κόστος τους! (ασε που, ακόμα χειρότερα, οι περισσότεροι από μας, όταν ασχοληθήκαμε με καλώδια, πληρώσαμε τα καλώδια πολλές φορές, καθώς "ψάχναμε" ΤΟ άκουσμα και δωσ' του να παίρνουμε κι άλλο σετ!...)

Μετά την πολύ καλή 1η προσπάθεια του Σάκη στον χώρο της προενίσχυσης phono, νομίζω, ότι θα τον πιέσω ιδιαίτερα (και θα του προτείνω και μερικές ιδέες...), ώστε να δημιουργήσει (σύντομα!!!) και ένα πλήρες phono stage με ΜΜ και MC!...

Αντώνης Δραγώνας
 

Μηνύματα
32
Reaction score
12
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!!!

Την προηγούμενη εβδομάδα ήρθα σε επαφή με το Σάκη για να πάρω να δοκιμασω και εγώ το phono stage!! Η ανταπόκριση ήταν άμεση και ευτυχώς υπήρχε διαθέσιμο και το πείρα την ίδια μέρα!!
Το phono συνδέθηκε με το PROJECT RPM 1.3 κεφαλή Ortofon 2M Red , Yamaha AX-570 πρόσφατα αναβαθμισμένος και ηχεία Wharfedale Pacific Pi-20 και KEF K 160 πρόσφατα αναβαθμισμένα και αυτά!

Πρώτες εντυπώσεις.
Έβαλα 1-2 δίσκους να ακούσω πριν συνδέσω το phono ως μέτρο σύγκρισης. Αφού το συνέδεσα η διαφορά ήταν αισθητή κατευθείαν, μεγαλύτερη ευκρίνεια σε όλο το φάσμα, δυναμικότερα μεσαία! Μεγάλωσε η εικόνα μου, διέκρινα καλύτερα θέσεις οργάνων και είχα μεγαλύτερο βάθος!
Δοκιμάστηκε με διάφορα είδη μουσικής Eagles Hotel California, LANA BORN TO DIE, Elton John Yellow brick road, Loreena McKennitt nights from Alhambra, Sade promise, stronger than pride, ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ Το χαμόγελο της Τζοκόντας, και άλλα πολλά!

Τι θα ήθελα.
Κουμπί on/off
Ποδαράκι απομόνωσης
Το τροφοδοτικό εξωτερικά για να αποφευχθει το βουητό που σε εμένα ήταν αρκετά μεγάλο και αισθητό!
Μεταλλικό εξωτερικό κέλυφος
Λίγο μεγαλύτερη δυναμική στο μπάσο.

Θοδωρής Γιαγκίτσης.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.299
Reaction score
1.212
Καλημερα σε ολους
Εχουμε ακομα 3 ακροατες που δεν εχουν γραψει την κριτικη τους , Εχουμε ακομα δυο ακοροατες που θα παραλαβουν για επαρχια και θα παρακαλουσα ολους για λιγη υπομονη να ακουσουν και αυτοι και αμεσως μετα να κλεισουμε το νημα και να γινει η κληρωση
Εαν θελουν και αλλοι να λαβουν μερος μεσα στις επομενες ημερες υπαρχουν 2-3 stages εδω στο καταστημα αυτη την στιγμη
Επισης εχουμε και 2 stages που δεν εχουν επιστρεψει οποτε παρακαλω τους ακροατες να φροντισουν να τα επιστρεψουν

Λογω φορτου εργασιας δεν παρακολουθω ακριβως την σειρα οποτε οποιος εχει σειρα να ποσταρει εδω να ενημερωθει το νημα

Ευχαριστω παρα πολυ
με εκτιμηση
Σακης Πετροπουλος
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Την προηγούμενη εβδομάδα πήρα και γω το phono Echo για ακρόαση.

Εκ πρώτης θα συμφωνήσω για το κουμπί ον-οφ που αναφέρθηκε και νωρίτερα.
Επίσης και σε μένα παρουσίασε θόρυβο. Μάλιστα όταν πλησίαζα το αυτί μου στο κουτί του phono, ακουγόταν χαρακτηριστικά ένα χαμηλό buzzz (του μετασχηματιστή υποθέτω). Κάτι που ήταν και ακουστό στα ηχεία. Δεν είναι κάτι τραγικό και φαντάζομαι με μια αλλαγή του υλικού "θα ησυχάσει". Δεν ξέρω αν η έλλειψη μεταλλικού κουτιού έχει να κάνει με αυτό το θόρυβο, αλλά μου προκαλούσε και buzzz στο δικό μου phono (και μάλιστα όταν τα κουτιά ήταν κάθετα μεταξύ του, μάλλον θέμα πεδίων/θωράκισης)!

Στο δια ταύτα τώρα.
Το phono συνδυάστηκε με technics mk2/2m red & technics mk5 shure m97xe και μπόλικη ροκ βινυλιο-κατάσταση.
Τελικός class-D Tripath 2050, για volume control μείκτης SYNQ - SMX-3 Mixer και τέλος ηχεία Heco victa 700.
Συγκρίθηκε με το phono του Rod Elliot που χρησιμοποιώ χρόνια τώρα. Αν σας πω ότι δυσκολεύτηκα να βρω διαφορές...
Το Echo έχει λίγο φουσκωμένο χαμηλό, όχι σε σημείο που να ενοχλεί (τουλάχιστον εμένα). Ας πούμε ότι είναι τόσο όσο χρειάζεται για να "ζωντανέψει" η μουσική. Οι μεσαίες του είναι πεντακάθαρες, με μια μικρή υποψία για λίγο ξύρισμα στις "ψηλές" φωνές (να το πω σοπράνο; κάπου εκεί.). Τα πρίμα του ήταν επίσης καθαρά και όχι υπερτονισμένα και έχει πολύ καλή στερεοφωνική εικόνα.
Το κέρδος του είναι αρκετό και πρέπει να κρύβει αρκετά μF στο τροφοδοτικό του. Μπήκα στον πειρασμό να το ανοίξω, αλλά δεν το έκανα.
Δεν κούρασε σε κανένα σημείο και τα περάσαμε πολύ ωραία τα δύο μας!
Α, θα έλεγα ότι ταίριαξε εξίσου και με τις 2 κεφαλές. Νομίζω λίγο καλύτερα με την shure (λόγω pF φόρτωσης; ). Σάκη, λίγα δεδομένα θα ήταν ευπρόσδεκτα (π.χ. db κέρδους, απόκλιση RIAA κτλ.)!

Αυτά τα ολίγα!
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.299
Reaction score
1.212
Πολλοι απο εσας μπερδευουν τον φυσιολογικο βομβο που παραγει ενας μετασχηματιστης κατα την λειτουργια του που σωστα και ναι πρεπει να κολησεις το αυτι σου στο μηχανημα για να το ακουσεις . Αυτος ο βομβος ειναι ανευ σημασιας και οτιδηποτε εχει μετασχημαστιστη μεσα θα τον παραγει ...
Αυτο δεν θα αλλαξει αν εχεις μεταλικο η πλαστικο κουτι Πιθανον να αντιμετωπιστει με το αν εχεις τον μετασχηματιστη σε εξωτερικο κουτι . Πραγμα το οποιο μαλλον δεν θα αλλαξει για να διατηρηθει το κοστος εκει που ειναι αυτη την στιγμη

Για τον διακοπτη νομιζω οτι θα τον ενσωματωσουμε απο εδω και περα

Ομως ο βομβος που παραγει ο μετασχηματιστης δεν εχει απολυτως καμμια σχεση με τον οποιο πιθανο βομβο εμφανιζεται στα ηχεια ειναι ενα σημειο που πολυ απο εσας εχουν μπερδευετει ....

Σε οτι αφορα την γειωση του τροφοδοτικου εχω επιλεξει η γειωση να ειναι floating στην μεχρι τωρα διαδρομη εμφανιστηκαν 3-4 ατομα να δηλωνουν βομβο με αυτο το phono stage και ειδαμε τα παρακατω
1) ενα απο τα ατομα ειχαν χαλια καλωδια στο πικαπ τους
2) Σε ενα απο τα phono stages δεν ειχε κολληθει η θωρακιση σωστα και αρα σωστα εβγαζε βομβο λαθος καθαρα δικο μας
3) 2 περιπτωσεις εμφανιστηκαν σε συγκεκριμενα πικαπ οπου το συνολο εβγαζε βομβο και δεν μαζευοταν με τιποτα και κατα ενα παραξενο τροπο αλλαξαμε την γειωση μεσα απο την κατασκευη απο floating σε κανονικη και πηγε μια χαρα

ΠΑραληλα με το project δοκιμων και την κληρωση μην ξεχναμε οτι τρεχει και η λιανικη οπου εχουμε πωλησεις κατ ευθειαν και εκτος απο τις 4 αυτες περιπτωσεις δεν εχουμε αντιμετωπισει προβληματα

Παραμενουν για παραλαβη 2stages ακομα απο το καταστημα , παραμενουν δυο απο επαρχια που δεν εχουν φυγει ακομα φευγουν μαλλον αυριο και παραμενουν ακροατες που δεν τα εχουν επιστρεψει

Οπως ειπα γενικα το πραγμα παει παρα πολυ αργα ....
 

Μηνύματα
7
Reaction score
11
Καλησπέρα σε όλους εσάς «πειραγμένοι και ομοιοπαθείς» συνδαιτυμόνες

Παραθέτω παρακάτω τις φρέσκιες και προσωπικές πάντα εντυπώσεις μου από το phono του Κου Πετρόπουλου που ευγενώς μουπαραχώρησε για ακρόαση.

Ο παραπάνω Κύριος πιστεύω συνεχίζει θαρραλέα και σε πείσμα των καιρών να προωθεί το hobbyτης μουσικής αναπαραγωγής προς τη σωστή κατεύθυνση, με τη γνωστή «δική του ταυτότητα» που όλοι όσοι τον γνωρίζουμε κάποια χρόνια και όχι από ένα απλό service μόνο, εκτιμούμε και μπορούμε να καταλάβουμε.

Για να επανέλθω λοιπόν στο θέμα μας, αυτό που γίνεται αμέσως αντιληπτό όταν ακούσεις το συγκεκριμένο phono stage είναι ότι πρόκειται για μια πολύ καλή υλοποίηση εφάμιλλη αντιστοίχων καταξιωμένων κατασκευαστών του εμπορίου. Χωρίς να έχω ακούσει τόσα πολλά στη ζωή μου, κυρίως εξαιτίας «της επιδρομής» των ψηφίων και των.. παιδιών μου την τελευταία δεκαπενταετία και χωρίς να μπορώ να τα θυμηθώ όλα..., αλλά έχοντας ακούσει κάποια αρκετά καλά σε εκθέσεις ή σε φίλους και κυρίως γνωρίζοντας τον καλό αναλογικό ήχο (λόγω ηλικίας), έχω να πω ότι είναι ένα απόλυτα πετυχημένο ηχητικά προϊόν το οποίο μπορεί να συναγωνιστεί επάξια οτιδήποτε κυκλοφορεί στην κατηγορία του και αρκετά πάνω από αυτήν.

Το βασικό του χαρακτηριστικό ΚΤΤΓ (κατά την ταπεινή μου γνώμη) είναι το flow και η συμμετοχήπου έχει στη μουσική που αναπαράγει, πράγμα που κατ’επέκταση σημαίνει ότι δεν έχει κανένα σοβαρό λάθος και πετυχαίνει αυτό που πρέπει να ψάχνει ο πραγματικός μουσικόφιλος δηλ το περιεχόμενο και όχι η συσκευασία και ο εντυπωσιασμός.

Αυτό από μόνο του αρκεί για να το διαχωρίσει από τον «συρμό» των περισσότερων πανομοιότυπων και άχρωμων ή ακόμα και πανάκριβων εκκεντρικών/χωρίς ουσία υλοποιήσεων που κυκλοφορούν ευρέως από διάφορους «σοφούς» και ειδήμονες κατασκευαστές που μας πουλάνε …φούμαρα ή απλώς σκουπίδια. Είναι το πιο αποφασιστικό χαρακτηριστικό μιας επιτυχημένης κατασκευής και η «ουσία της αναπαραγωγής» που όλοι ψάχνουμε.

Από κει και πέρα να πω για τη συσκευή, ότι διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά μιας hi-fiπροσεγμένης υλοποίησης δηλ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ, ατάκα, λεπτομέρεια, διαχωρισμό, ταχύτητα κλπ.τα οποία διαφαίνονται άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο ανάλογα με την ποιότητα της ηχογράφησης που καλείται να αναπαράγει. Εχει την τάση να «ξεμπροστιάζει» τις κακές ηχογραφήσεις ή τους φθαρμένους δίσκους και δεν ωραιοποιεί καθόλου τα μειονεκτήματα τους. Αντίθετα όταν του δώσεις καλό υλικό αμέσως το αναδεικνύει.

Δεν θα μπω σε άλλες λεπτομερείς περιγραφές γιατί πιστεύω αυτές μπορεί να είναι τελείως υποκειμενικές και να αφορούν αδυναμίες ή ταιριάσματα των μηχανημάτων και όχι τον πραγματικό χαρακτήρα μιας συγκεκριμένης συσκευής. Για να βγάλει κανείς τέτοια συμπεράσματα πρέπει να έχει ένα πολύ καλό σύστημα αναφοράς και όργανα για μετρήσεις. Το αυτί μας όσο καλό και να είναι, ακούει πολλές φορές αυτά που θέλει ή που μπορεί να ακούσει ή που του επιτρέπει ο χώρος και το σύστημα. Σίγουρα δε, χρειάζεται και αρκετός χρόνος για να αφομοιωθούν οι οποίες αρχικές εντυπώσεις και να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

Να πω μόνο, ότι τα μεσαία του μου άρεσαν,είναι πολύ αληθοφανή και οι τονικές χροιές ήταν σωστές και διακριτές για το κάθε όργανο. Τα μπάσα του δεν είναι τονισμένα αλλά αναδεικνύονται στο βαθμό που πρέπει και όχι σε βάρος των υπολοίπων συχνοτήτων (αυτά που γράφτηκαν σε προηγούμενα postότι δηλ είναι χαλαρά και απλωμένα εγώ δεν το άκουσα καθόλου, το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα..).

Ένα άλλο σοβαρό χαρακτηριστικό που έχει η συσκευή είναι η απουσία οξύτητας στο ανώτερο φάσμα (το επισήμανε και άλλος σε προηγούμενο post) χωρίς αυτό να είναι σε βάρος της ανάλυσης,χαρακτηριστικό που θεωρώ απαραίτητο για να παραμείνει μια τέτοια συσκευή για πολύ χρόνο σε ένα σύστημα.

Με λίγα λόγια συνολικά δεν αφήνει το στίγμα του στην αναπαραγωγή αλλοιώνοντας κάτι, απλά πιστεύω κάνει πολύ σωστά τη δουλειά του δηλ ισοσταθμίζει το σήμα για να μπορέσει να προχωρήσει αυτό στο επόμενο κομμάτι της αλυσίδας.

Το μόνο που ίσως να ήθελα παραπάνω από το phono αυτό είναι λίγο περισσότερα άκρα και λίγο περισσότερο gainσυνολικά, αλλά αυτό δεν είμαι σίγουρος αν οφείλεται μόνο στο phono και όχι σε αδυναμίες του όλου συστήματος που έπαιξε. Θα επανέλθω πάνω σε αυτά μετά και από επόμενες ακροάσεις. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε και την κατηγορία κόστους της υλοποίησης.

Να παραθέσω λοιπόν και το μέχρι στιγμής σύστημα ακρόασης με το οποίο το άκουσα, το οποίο δεν είναι μεγάλης αξίας αλλά διαθέτει στοιχεία αποκαλυπτικά και καίρια για τον τρόπο αναπαραγωγής και κατά την γνώμη μου μπορεί να προσφέρει στον ακροατή αληθοφάνεια και όχι εντυπωσιασμούς.

Κατά σειρά «βαρύτητας συμμετοχής στο τελικό αποτέλεσμα» το σύστημα απαρτίζεται από τα κάτωθι :

ηχείο diy transmissionline με μεγάφωνα πλήρους φάσματοςJordan

λαμπάτη προενίσχυση line με λυχνίες ECC88

τελικός υλοποίησης Mosfet Toshiba,παλαιότερης εποχής αλλά διαχρονικής αξίας

και πικάπ DUALμε κεφαλή shure MM χαμηλής κατηγορίας τιμής

Συνοψίζοντας από όλα τα παραπάνω που έγραψα, προκύπτει ότι το phono μου άρεσε αρκετά και θα το κρατήσω ίσως για πολύ περισσότερο από μια απλή δοκιμή, θα το δοκιμάσω δε και σε «μεγαλύτερο» σύστημα για περισσότερα commentsκαι εντυπώσεις σε επόμενο post.

Εύγε HerrSakisκαι μην επαναπαύεστε στις δάφνες σας γιατί έχετε ταλέντο και μπορείτε περισσότερα..
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.804
Καλησπέρα σε όλουs , καλησπέρα κ. Σάκη .
Ευχαριστώ γιά την ολιγοήμερη παραχώρηση του phono σαs . Ήταν πράγματι ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ !
Δέν είμαι ειδήμων στα στριφογυριστήρια , αλλά ούτε έχω και χρυσό αυτί . Απλά μου αρέσει να ακούω καλά την μουσική μου .
Ένα phono για να το ακούσειs καλά θα πρέπει να είναι σεταρισμένο για την κεφαλοβελόνα του κάθε πικάπ .
Τό phono echo είχε τα στάνταρ για την δικιά μου κεφαλοβελόνα .

Tί Άκουσα .
Καθαρές φωνές .
Σε χαμηλές εντάσεις ( στό παρα τέταρτο ) άκουσα πεντακάθαρα ακόμα και 10 μέτρα πιό πέρα .
Το χαμηλό του ιδανικό για τα δικά μου αυτιά . Στακάτο και καθαρό .
Ηχητική εικόνα . Ξεχώριζα απο που μου έρχοταν και τι μου έρχοταν στά ότα μου .
Ό ήχοs ζεστόs και γλυκόs , ότι πιό ιδανικό γιά πολύωρεs ακουστικέs πτήσειs .
Γιά 248 ευρω ( που περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ ) , αρχηγόπουλο .

Τί θά ήθελα .
Τον μετασχηματιστή έξω από το phono . ( πήρα βόμβο από το ακριβώs και μετά )
Ποδαράκια και χρώμα στά φωτάκια , τα φτιάχνουμε και μόνοι μαs .

Μάστορα , ευχέs γιά τα καλύτερα . Καλοτάξιδο .

-
2017-05-01-570.jpg



-
 

Μηνύματα
7
Reaction score
11
Δοκιμών ΒΙΝΥΛΙΟΥ συνέχεια

Το phono συνδέθηκε με το "καλό" σύστημα

πικαπ nott/analogue interspace / rega rb300 /shure v15
προ goldmund srp
τελικος bryston 2blp
ηχεια ruark equinox

το πρόγραμμα περιλάμβανε κυρίως ροκ και τζαζ μουσική και το αποτέλεσμα όπως και στο προηγούμενο σύστημα που δοκιμάστηκε ήταν εξαιρετικό (αφού ζεστάθηκε πρώτα λίγη ώρα) με μεγάλη διαφάνεια και εσωτερικότητα στις μεσαίες συχνότητες και στα ακουστικά προγράμματα, εκφράζοντας πάντα τις εναλλαγές στο συναίσθημα και τις χροιές της μουσικής με εκπληκτική ατάκα και τέμπο.

Επαιξε τα μπάσα (συγκριτικα με το phono της musical fidelity xlps που έπαιζα πριν, το οποίο είναι ένα καθόλα μετρημένο και σωστό phono stage σε όλο το συχνοτικό φάσμα) εντελώς στρογγυλά χωρίς ίχνος πλαδαρότητας και ρηχότητας, αντίθετα έδινε μια πραγματική υπόσταση και αληθοφάνεια (στα πλαίσια των δυνατοτήτων της κεφαλής) πρωτόγνωρη για MM στάδιο.

Τα πρίμα ξεπετάγονταν εκεί που έπρεπε χωρίς να είναι ποτέ ενοχλητικά και αιχμηρά, γενικά ένα αποτέλεσμα πολύ πάνω από οτιδήποτε μπορεί να περιμένει κανείς...

ΑΠΛΑ ΑΚΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣΑΙ

Θέλω να συνοψίσω για τα προτερήματα του :

ατάκα και μικροδυναμικά υψηλής πιστότητας
έλεγχος και ζύγισμα του φάσματος παντού χωρίς καμμιά υπερβολή
αληθοφάνεια στα άκρα χωρίς χρωματισμούς

και το μοναδικό που θα ήθελα περισσότερο μετά από όλα αυτά, θα ήταν ...μια καλύτερη κεφαλή...ίσως (όχι σίγουρα)

Θέλω να ξαναπώ ένα μεγάλο μπράβο στον Κο Πετρόπουλο και να εκφράσω την απόλυτη ικανοποιησή μου από τη συσκευή, η οποία θεωρώ ότι αξίζει της ευρύτερης αποδοχής του κοινού (εντός και εκτός συνόρων) και των περαιτέρω βελτιωμένων εκδόσεων από τον δημιουργό της.
 



Μηνύματα
189
Reaction score
130
Δοκιμασα κ εγω ενα phono του κυριου Πετροπουλου μετα απο επισκεψη στο καταστημα του!!!
Το phono δοκιμαστηκε σε πικαπ heybrook tt2 με αναβαθμισμενο πατο,armboard βραχιονα rega rb250 ανακαλωδιωμενο με VDH καλωδια κεφαλη audio technica 440mlb ενισχυτη bk components st140 προενισχυτη bk components st-140 και ηχεια sony carbocon ss-5050

Με το που εβαλα το phono στο συστημα μου αμεσως η διαφορα εγινε αισθητη,θα ελεγα πως αναβαθμιστηκε κατα πολυ ολο μου το συστημα
Oι ωρες ακροασης αρκετες ,τα ακουσματα..απο Jazz μεχρι disco,rock,classical,soul,funk.. δε με κουρασε καθολου..αντιθετως σταθηκε και σαν μια ευκαιρια να ριπαρω σε flac αρκετους απο τους δισκους μου.
Το αποτελεσμα εθιστικο, εικονα ξεκαθαρη,ψηλες κρυσταλλο με εξαιρετικη αναλυση, μεσαιες οπως πρεπει χωρις να τσιριζουν και να αλλοιωνουν το συνολο, το μπασσο γρηγορο και με ατακα το οτι τονιζει λιγο παραπανω oμολογω πως δε με χαλασε καθολου... ισα ισα που groovare η μουσικη καλυτερα!
Στις φωνες.εξαιρετικη χροια .χαιρομαι να ακουω το σιγμα πεντακαθαρο χωρις να θολωνει η να τσιριζει ,στις κιθαρες σκετη απολαυση και γλυκα ,στα κρουστα ΕΘΙΣΜΟΣ..ειδικα τα πιατινια..διαχωρισμος αψογος,αυτο που μου αρεσε ιδιαιτερα ειναι πως αρχισα να αντιλαμβανομαι πολυ καλυτερα τη θεση των μουσικων,εδωσε αρκετο βαθος και εικονα στο ηχητικο συνολο

Επισης με εντυπωσιασε παρα μα παρα πολυ το οτι δεν εχει καθολου φυσημα Η βομβο, ειναι η πρωτη φορα που πεφτει στα χερια μου phono χωρις φυσημα,,, πολυ σημαντικο υπερ του θεωρω τις δυναμικες του...ζωντανεψε καθε τι που ακουσα
Να σημειωσω πως μεχρι τωρα το phono που χρησιμοποιω ειναι το zeus απο tsakiridis devices.
Βρισκω τουλαχιστον για το συστημα μου αρκετα ανωτερο και με διαφορα το phono του κυριου Πετροπουλου συγκρινωντας τα 2 μεταξυ τους.

Ειμαι σιγουρος πως με τις σταδιακες αναβαθμισεις που θα κανω και στο συστημα μου θα προσφερει κ αλλα που δε μπορω να ακουσω τωρα!

Καθαρα απο παραξενια δικη μου ισως ηθελα ενα αλλο box,και σιγουρα ενα διακοπτη on /off οπως ειπαν και οι υπολοιποι ακροατες και πιο πανω!

Κατα τα αλλα...εξαιρετικη κατασκευη value for money....ΤΙΜΙΟΤΑΤΟ και εξαιρετικο μηχανημα οπου σε αλλες γνωστες εταιριες κατι αντιστοιχο θα κοστιζε τουλαχιστον τα διπλα λεφτα.

Tα συγχαρητηρια μου στον Κυριο Πετροπουλο γι αυτο το εξαιρετο μηχανημα οπου περαν απο τη χαρα της μουσικης ακροασης που μου δινει με κανει και χαρουμενο που στην Ελλαδα υπαρχουν ανθρωποι με ταλεντο γνωσεις και μερακι που κατασκευαζουν πραγματα ισαξια και γιατι οχι καλυτερα ξενων εταιριων - κολοσσων
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.299
Reaction score
1.212
Εχουμε αφησει το θεμα ....με την θεαματικη καθυστερηση ενος ολοκληρου ετους .... ( θα δεχθω συγχαρητηρια για την κινηση μου αυτη σε προσωπικα μηνυματα ) Απορω πως κανενας απο τους διαχειριστες δεν με εχει "κραξει" ακομα ...

ΟΙ λογοι που εγινε αυτο ειναι απλοι και ξεκαθαροι το Phono μας εχει πολυ μεγαλη επιτυχια και ο κανονας λεει οτι οσα phono εφυγαν για demo στην ουσια δεν γυρισαν ποτε απλα οι πελατες μας καλεσαν να κανουν καταθεση η ηρθαν απο εδω να πληρωσουν ....
Ειναι πανω απο 4 μηνες που πλεον δεν εχουμε ουτε ενα ετοιμο λογω φορτου εργασιας και φιαχνουμε ενα ενα κομματι κομματι οταν ζητηθει .
Θεωρω σφαλμα μου , και θεωρω οτι εχω εκτεθει εδω ζητω συγγνωμη αλλα δεν θα μπορεσω να το λυσω μεχρι τις γιορτες σαν θεμα γιατι αυτη την στιγμη εχουμε ξεμεινει και απο προσοψεις και η παραγγελια θα ερθει μετα τις γιορτες .

Αρα η κληρωση θα παει μετα τις γιορτες .

Και παλι συγγνωμη
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
695
Reaction score
1.657
Πάντως κάποιοι, (και μακάρι να είμαι μόνο εγώ) αρχικά περιμέναμε με αγωνία την επιστροφή από τον προηγούμενο που το είχε δοκιμάσει να έρθει η σειρά προτεραιότητας μας.
Μετά τα πολύ καλά σχόλια που διαβάζαμε είχαμε μπει στη λογική της αγοράς, μιας και υπήρχε προοπτική να δώσουμε τα λεφτά μας σε κάποιον Εγγλέζο, Αυστριακό, Αμερικάνο κτλ κατασκευαστή. Και η αγωνία μεγάλωνε .
Στο τέλος η αγωνία έγινε μια μεγάλη απορία για το ναυάγιο του όλου πρότζεκτ.
Τεσπά, έστω και καθυστερημένα , είναι μια ευχάριστη απάντηση.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.864
Μηνύματα
3.031.252
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top