Κόντρες πάνω από τα 250... Wrms!!!

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.728
Reaction score
7.509
[Q
Mαστρονικο μιας και ανεφερες στρινγκακια ......αν βαλλεις απεναντι τρεις πανομοιοτυπους ,πανεμορφους κ"λους με τα ιδανικα χαρακτηριστικα(βλεπε...ανορθωση-μεγεθος-σχημα) ποιον πιστευεις(ρωταω και σας συναδελφοι στο ματι.....)οτι ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ θα προσεχε περισσοτερο???? Αυτον με το κοκκινο το πρασινο η το ασπρο χρωμα?
ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΤΕΣΤ???????????????????????
 


Μηνύματα
925
Reaction score
0
Απάντηση: Κόντρες πάνω από τα 250... Wrms!!!

Βλάση, ντροπή σου ρε.
Χαϊεντάς να σου πετύχει :crazy_3: "happy_1" :crazy_3: "happy_1" :happy_5:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.728
Reaction score
7.509
Re: Απάντηση: Κόντρες πάνω από τα 250... Wrms!!!

Βλάση, ντροπή σου ρε.
Χαϊεντάς να σου πετύχει :crazy_3: "happy_1" :crazy_3: "happy_1" :happy_5:
Σε ευχαριστω Μητσο μου...........Παντως ετσι για την ενημερωση συμφωνω και γω με τον Γιωργο τον Ανατρελλιδη οτι το κοκκινακι μου κανει κλικ και μενα(ντροπη μου.....)
Αληθεια δεν εχουμε κανενα νεο απο τις κοντρες των 250 Watt?????
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Βλάση μου, επειδή ο Γιωργάρας (Αναμουρλίδης) είναι και ο πρώτος στρινγκόβιος, θα εμπιστευθώ την εμπειρία του και θα συμφωνήσω στο ότι αν δεν υπάρχουν μαύρα, τότε... όλα στο κόκκινο!!! :crazy_3:
:crazy_3:
:crazy_3:

Νέα από κόντρες θα έχουμε μετά από μερικές ημέρες που θα επιστρέψουμε στην βάση μας. Ως τότε, τα μηχανάκια θα είναι σε φάση standby και θα κάνουν διατατικές πριν την τελική φάση.

Όσον αφορά τα στρινγκάκια και τις open-minded τουρίστριες, σας διαβεβαιώνω ότι από την πλευρά μου θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να κρατήσω την σημαία ψηλά. :cool_3:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Απάντηση: Κόντρες πάνω από τα 250... Wrms!!!

Μας έσκασες ρε Νικόλα!

Τέλος πάντων..Επειδή σε καλεί το καθήκον είναι δικαιολογημένη η καθυστέρηση. Κάνε μας περήφανους! :mrgreen:
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Το καλό αργεί.

Τα ηχεία του συστήματος ήταν τα Nautilus 801 της B&W, όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post. Για ψηφιακή πηγή, χρησιμοποιήσαμε το universal player DV-50 της Esoteric, καθώς επίσης και το Sony SCD-1 ως οδηγό ανάγνωσης με ένα από τα καλύτερα DAC που έχω ακούσει ποτέ... το Digital Audio Denmark AX-24.

(Παρένθεση για το DAD AX-24: Κύριοι, το μηχάνημα κυριολεκτικά δεν παιζόταν με τίποτα. Ανήκει σε ένα πολύ καλό μου φίλο που πηγενοέρχεται εξωτερικό λόγω δουλειάς και το είχε αγοράσει από την χώρα παραγωγής του. Νομίζω ότι υπάρχει αντιπρόσωπος και στην Ελλάδα.)

Στο αναλογικό setup χρησιμοποιήσαμε το Royal της Acoustic Solid, με τον βραχίονα Zeta Reference, την κεφαλή κινητού πηνίου Temper Supreme της Transfiguration και τον προενισχυτή φωνογραφικής κεφαλής SE Phono Equalizer της Sphinx. Στο στάδιο προενίσχυσης, χρησιμοποιήσαμε τους Mark Levinson 38S, Sphinx Project 8 και Audio Research Reference 1. Τέλος, τα καλώδια που χρησιμοποιήθηκαν ήταν της Siltech, της XLO, της NBS και της Van Den Hul.

Τα αποτελέσματα της δοκιμής μετά από blind test και ψηφοφορία 5 ακροατών ήταν:

Μετά από τις δικές σας αναφορές σχετικά με τις εμπειρίες που είχατε με τα παραπάνω μηχανήματα, θα ακολουθήσουν και πιο επεξηγηματικά σχόλια για τις επιδόσεις των μονομάχων της δοκιμής.

Διευκρίνιση: Τόσο ο Krell, όσο και ο Plinius, έχουν αποδώσει πολύ καλύτερα από τους άλλους δύο μονομάχους, σε κάποια άλλα συστήματα που είχαν κοντραριστεί στο παρελθόν. Συνεπώς, τα αποτελέσματα αφορούν τις επιδώσεις των συσκευών στο συγκεκριμένο σύστημα.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Απάντηση: Re: Κόντρες πάνω από τα 250... Wrms!!!

Congrats to Mark Levinson λοιπόν!

Περιμένουμε τα σχόλιά σου. :cool_4:

(Παρένθεση για το DAD AX-24: Κύριοι, το μηχάνημα κυριολεκτικά δεν παιζόταν με τίποτα. Ανήκει σε ένα πολύ καλό μου φίλο που πηγενοέρχεται εξωτερικό λόγω δουλειάς και το είχε αγοράσει από την χώρα παραγωγής του. Νομίζω ότι υπάρχει αντιπρόσωπος και στην Ελλάδα.)
Άντε ρε, αυτό είναι επαγγελματικό...Τί δουλειά έχει με εμάς?! :happy_6:



Για Ελλάδα βλέπω:

Location Sound Audio Equipment
43, Lycabettus Street
10673 Athens
Greece
Tel. (+30) 2 10 3646 1545
Fax (+30) (210) 3642 983
themiloc at otenet.gr
http://www.locationhiend.com
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Μπράβο και συγχαρητήρια ! :cool_4: Αυτές είναι κόντρες !
Βέβαια αναμένουμε αγωνιωδώς τις ακουστικές εντυπώσεις με περισσότερες λεπτομέρειες για να έχει νόημα το πράγμα..

Θέλω να δω αν ακούστηκε "βαρύς" ο Plinius, και "σκληρός" o Krell και πόσο έξω ή μέσα μπορεί να είμαι έχοντας διαβάσει μόνο για αυτά τα θηρία και χωρίς να τα έχω ακούσει πραγματικά ποτέ..
Κατά πόσο δηλαδή το έργο των reviewers που κάνουν ακουστικές εκτιμήσεις έχει αποτέλεσμα ή τελικά μόνο μας μπερδεύει και μας αποπροσανατολίζει ?

Επίσης θα ήθελα να δω κάποτε να δοκιμάζονται (κοντράρονται) και φθηνότερα μηχανάκια που να μπορούμε να αγοράσουμε οι περισσότεροι.. Γιατί τα 10.000+ θεωρώ ότι δεν τα έχουν οι περισσότεροι.. Κατηγορίες όπως τα 1000-2000e θα παρουσιάσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.. :bravo:
 

Μηνύματα
559
Reaction score
1
Μπάμπη και Κώστα σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Ουσιαστικά... το hobby μας κάνουμε, που για κάποιους μπορεί να είναι τρέλα και για κάποιους άλλους κάτι εντελώς αδιάφορο. Όμως, για όσους η αναπαραγόμενη μουσική "βιώνεται" καλύτερα όταν αποδίδεται πιστότερα, αυτό το hobby είναι τρόπος ζωής. Συνεπώς, πάμε στα αποτελέσματα…

Sphinx Project 24
Ο Sphinx απέδωσε ακριβώς όπως θα έπρεπε, έτσι ώστε να μας κάνει να ξεχάσουμε ότι ακούγαμε μουσική από μηχανήματα. Το πρώτο πράγμα που μας εντυπωσίασε από τον Project 24 ήταν η ισορροπημένη συμπεριφορά του σε όλο το εύρος των συχνοτήτων. Χωρίς να έχουμε επιστρατεύσει κάποιο μετρητικό μηχάνημα (αφού όπως είπα και παραπάνω, κάναμε την πλάκα μας και όχι κάποιο review), ο Sphinx μας έδινε την εντύπωση ότι «χάραζε» την καμπύλη των συχνοτήτων σε μια ολόισια γραμμή και απολύτως παράλληλη με τον οριζόντιο άξονα του υποτιθέμενου διαγράμματος, όπου ο κάθετος άξονας μετράει τα db και ο οριζόντιος τα Hz.
Πέρα από αυτό, ο Sphinx είχε μια πολύ αληθοφανή και μεγάλη στερεοφωνική εικόνα, που σε συνδυασμό με την εξαιρετική του «ταχύτητα», βοηθούσε το σύστημα να τοποθετεί και να σκιαγραφεί τον όγκο των οργάνων με ακρίβεια μέσα στον χώρο. Επάξια στην κορυφή του βάθρου.

Mark Levinson 332
Ο Mark Levinson ήταν για άλλη μια φορά ο γνήσιος εκφραστής της Αμερικανικής σχολής. Δηλαδή bigger is better… και όχι μόνο, καθώς στην περίπτωση του 332 η σωστή φράση θα ήταν bigger, cleaner and powerful is even better. Η συχνοτική απόκριση του Mark Levinson ήταν εξίσου ισορροπημένη με αυτή του γυαλιστερού Sphinx, ωστόσο το εντυπωσιακότερο χαρακτηριστικό του 332 ήταν ο τρόπος που συνδύαζε τη μεγάλη στερεοφωνική του εικόνα, τη σπάνια ουδετερότητα του και το τρομερό του impact κατά την αναπαραγωγή του μπάσου και της μπότας των drums, όπου όλα αυτά μαζί σε έκαναν να νιώθεις «παρόν» και «φάτσα κάρτα» με τους ίδιους τους μουσικούς. Κορυφή του βάθρου και ισοπαλία με τον Project 24. Οι διαφορές τους είναι τόσο μικρές που μπορούν να "έρθουν" στα ίσα με τα κατάλληλα καλώδια.

Krell FPB-600 (Factory upgraded into 700)
Ο Krell ήταν εξίσου εντυπωσιακός με τους δύο προηγούμενους μονομάχους, όσον αφορά την στερεοφωνική του εικόνα, την καθαρότητα του, αλλά και τον αστείρευτο δυναμισμό του. Το χαρακτηριστικό που μας ξένισε με τον Krell πίσω από τα 801N, ήταν μια αμυδρή τάση του αμερικανού ενισχυτή να «σκοτεινιάζει» την μουσική ατμόσφαιρα με το να τονίζει λίγο περισσότερο τις συχνότητες κοντά στα 170 και 250 Hz (αν τα αυτιά μας υπολόγισαν σωστά). Για τον λόγο αυτό, δεν κατάφερε να ισοβαθμήσει με τους άλλους δύο και συνεπώς έμεινε στην δεύτερη θέση.
Οφείλω να πω ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό έγινε αισθητό με το συγκεκριμένο setup. Με ένα παλαιότερο μου σύστημα που είχα τον ίδιο ενισχυτή, πίσω από τα πελώρια 800 Matrix, το αποτέλεσμα ήταν εντελώς διαφορετικό και γενικώς στα ίδια επίπεδα με το αποτέλεσμα που έφεραν οι Sphinx και Mark Levinson σε συνδυασμό με τα Nautilus 801.

Plinius SA-250
Ο Plinius διέθετε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που αναζητάει ένας λάτρης του αναπαραγόμενου ήχου, αλλά δυστυχώς τα είχε μοιρασμένα πίσω από τις δύο τάξεις λειτουργίας του. Για να γίνω λίγο πιο σαφής, όταν ο SA-250 ήταν γυρισμένος σε τάξη Α, μας εντυπωσίαζε με τις φυσικές του χροιές και την εκπληκτική του ροή, αλλά μας απογοήτευε με την αδυναμία του στο να ελέγξει το αδηφάγο 801N. Όταν ήταν γυρισμένος σε τάξη ΑΒ, η οδήγηση και το soundstage του νεοζηλανδού, κινούνταν στα επίπεδα των τριών άλλων μονομάχων, αλλά ο ήχος γινόταν ελαφρός πιο grainy και έχανε πολύ από την ζεστασιά που μας είχε "κακομάθει" η τάξη Α.
Το συμπέρασμα ήταν ότι ο SA-250 ίσως να αποτελούσε την τελειότερη λύση αν δίπλα του υπήρχε άλλος ένας ίδιος και οι δυο τους μαζί να λειτουργούσαν ως μονοφωνικοί και φυσικά σε τάξη Α. Πιστεύω ότι έτσι τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά και "οι" Plinius θα ήταν στην κορυφή του βάθρου. Επίσης πιστεύω ότι αν τα ηχεία του συστήματος ήταν τα 802N ή τέλος πάντων κάποιο ευκολότερο «ζεύγος», τότε πάλι ο Plinius θα πρωταγωνιστούσε.

Επαναλαμβάνω ότι τα παραπάνω σχόλια είναι ανεπίσημα και φυσικά, στηρίχθηκαν σε ένα συγκεκριμένο σύστημα αναφοράς, το οποίο μπορεί να ευνόησε κάποιους από τους μονομάχους και να αδίκησε κάποιους άλλους.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
894
Απάντηση: Κόντρες πάνω από τα 250... Wrms!!!

Nικόλα, τους πήρε τα... εσώρουχα ο Burmerster? :mrgreen:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.590
Μηνύματα
2.866.668
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top