Λαμπάτα ή Τρανσιστοράτα τα Watts ?

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Οχι Δρ Ντίνο. Απλώς έχουμε να κάνουμε με ενισχυτές τάσης και όχι με πηγές ρεύματος.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.971
Reaction score
23.078
Και δε με λες; Αν τα μεγάφωνά σου δεν παίζουν με αμπέρ, με τί παίζουν; Με στραγάλια; :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Δρ Ντίνος Πικάπιος - said:
Και δε με λες; Αν τα μεγάφωνά σου δεν παίζουν με αμπέρ, με τί παίζουν; Με στραγάλια; :lol: :lol: :lol:
Δεν είναι πηγές ρεύματος οι ενισχυτές μας αλλά είναι ενισχυτές τάσης. Τ
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Τα μεγάφωνα είναι σχεδιασμενα για να λειτουργούν μόνο με ενισχυτές τάσης 8)
 

Μηνύματα
519
Reaction score
0
μολις εχω το υβριδιο στο χερι ετοιμασου για μια δοση τρομερης αληθειας το βαλαμε διπλα σε ενα plinius και ο τυπος που τον εχει ειπε πως πρωτη φορα ακουει κατι που τον περνα παντου
 


Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
argiris said:
μολις εχω το υβριδιο στο χερι ετοιμασου για μια δοση τρομερης αληθειας το βαλαμε διπλα σε ενα plinius και ο τυπος που τον εχει ειπε πως πρωτη φορα ακουει κατι που τον περνα παντου
Εχω προετοιμαστεί καταλλήλως. Εσένα λέω να σε παίξω με full ψηφιακό σετάπ, επειδή σου αρέσουν τα πολλά γκάζια :lol:
 


Μηνύματα
17
Reaction score
0
ΚΥΡΙΟΙ 18 ΛΑΜΠΑΤΑ WATTAKIA 98db ευαισθησια στα ηχεια και τελος ο τομεας μουσικη
αν και εδω που τα λεμε καλο ειναι και το υβριδιο :D :D :D
 



Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης said:
Γειά σου ρε Μήτσο με το λαμπατέρ... :) :lol:
Χειμώνας έρχετε,ζέστη χρειαζόμαστε...κλπ... :)
Γιώργο, εσύ γιατί τα προτιμάς τρανσιστοράτα τα Watts και μάλιστα με μετασχηματιστές εξόδου ?
Φαίνεται ότι επέλεξες την μέση οδό με τον McIntosh. Υπάρχει κάποιος λόγος που η McIntosh στον ενισχυτή σου χρησιμοποιεί Μ/Σ εξόδου ?
Ποια είναι η άποψή σου για το θέμα μας ?

Δεν μου αρκεί μια απάντηση του στιλ : "Τον άκουσα, μου άρεσε και τον αγόρασα" .
Περιμένω από σένα να τεκμηριώσεις πλήρως την συγκεκριμένη επιλογή σου 8)

Με αυτό τον τρόπο ελπίζω να βοηθήσεις και κάποια μέλη μας που σκέφτονται να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Απλά μου άρεσε που έπαιξε πάρα πολύ καλά με δύσκολα και δύστροπα ηχεία που κάποιοι άλλοι ενισχυτές με τρανταχτά ονόματα δεν τα κατάφεραν.

Εδώ θα χρειαστούν οι τεχνικές γνώσεις κάποιου που θα μας εξηγήσει το πως συμπεριφέρονται οι μ/σ εξόδου όταν βλέπουν λάμπες και πως όταν βλέπουν τρανσίστορ.
Οι συγκεκριμένη εταιρεία,η οποία νομίζω οτι είναι και η μοναδική στον κόσμο που χρησιμοποιεί τρανσίστορ με μ/σ εξόδου,τους μ/σ τους φτιάχνει απο την δεκαετία του '30,μόνη της και οι ενισχυτές της,πάντα ήταν και είναι στο προσκύνιο για τον ιδιαίτερο ήχο που έχουν,ο οποίος θυμίζει λαμπάτο ήχο,απο τρανσίστορ,χωρίς τα προβλήματα που έχουν οι λάμπες.
Οι μ/σ που εδώ τους θεωρούμε σαν ένα εξάρτημα,όπως π.χ. μια αντίσταση ή ένας πυκνωτής,έχουν τα υπέρ και τα κατά,με κυριότερό τους πρόβλημα οτι δεν μπορούν να δουλέψουν γραμμικά σε όλη την ακουστική περιοχή και οτι κόβουν τις υψηλές συχνότητες.
Αυτό ισχύει για τις κακής ποιότητας μ/σ,όπου ο πυρήνας και το τυλιγμένο σύρμα γύρω απο αυτόν δεν είναι καλής ποιότητας και οχι σωστά τυλιγμένο.
 

Μηνύματα
8.291
Reaction score
3.574
Και μετά Γιώργο μας λενε κάποιοι ότι τα Tannoy TD12 είναι εύκολα σε θέματα οδήγησης ηχεία.

Οσο για τους μετασχηματιστές και την ποιότητά τους, όλα τα στοιχεία που μας ενδιαφέρουν είναιι θέμα ηλεκτρικών μετρήσεων.
Η μαγεία και τα ξόρκια κατά την διαδικασία του τυλίγματος του βερνικωμένου χαλκοσύρματος γύρω από τον πυρήνα με ή χωρίς διάκενα, αποτελεί ακόμα μια επιστήμη προς ανακάλυψη και μια πηγή καθαρών εσόδων για όσους γνωρίζουν κάποια μυστικά :wink:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Δυστυχώς πολλοί,όχι μόνο για το συγκεκριμμένο μοντέλο της εταιρείας,αλλά γενικότερα για όλα της τα μοντέλα,λόγω του οτι είναι πολύ ευαίσθητα στο θέμα της οδήγησης και επιλεκτικά στα υπόλοιπα συνοδά,απο πηγή μέχρι καλώδια δεν κατάφεραν να τα ακούσουν σωστά,με αποτέλεσμα να τα δώσουν,όπως έκανα και εγώ,πριν απο μια δεκαετία... :? :)

Τώρα για τους μ/σ εξόδου,γνωρίζω οτι υπάρχει μια Γιαπωνέζικη εταιρεία που τους φτιάχνει και τους πουλάει "μαύρο χαβιάρι" και τους χρησιμοποιούν κάτι ολιγόβαττοι λαμπάτοι,όπου το βαττ στοιχίζει απο 1,000 ευρώ και πάνω... :shock: :) :)
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Γιώργος(MAC)Αναμουρλίδης said:
Οι συγκεκριμένη εταιρεία,η οποία νομίζω οτι είναι και η μοναδική στον κόσμο που χρησιμοποιεί τρανσίστορ με μ/σ εξόδου,τους μ/σ τους φτιάχνει απο την δεκαετία του '30,μόνη της και οι ενισχυτές της,πάντα ήταν και είναι στο προσκύνιο για τον ιδιαίτερο ήχο που έχουν,ο οποίος θυμίζει λαμπάτο ήχο,απο τρανσίστορ,χωρίς τα προβλήματα που έχουν οι λάμπες.
Οι μ/σ που εδώ τους θεωρούμε σαν ένα εξάρτημα,όπως π.χ. μια αντίσταση ή ένας πυκνωτής,έχουν τα υπέρ και τα κατά,με κυριότερό τους πρόβλημα οτι δεν μπορούν να δουλέψουν γραμμικά σε όλη την ακουστική περιοχή και οτι κόβουν τις υψηλές συχνότητες.
Αυτό ισχύει για τις κακής ποιότητας μ/σ,όπου ο πυρήνας και το τυλιγμένο σύρμα γύρω απο αυτόν δεν είναι καλής ποιότητας και οχι σωστά τυλιγμένο.
Η εφαρμογη αυτη (Ενισχυτες Solid state με μετ/στες Εξοδου) δεν ειναι καθολου καινουργια και σαφως δεν μονοπωλειται απο κανενα. Σχεδον ΟΛΟΙ οι Ενισχυτες solid state για Public Address, Ανακοινωσεις, Μουσικη σε Δημοσιους χωρους, Κτιρια, Επιβατικα Πλοια, κλπ κλπ εχουν ενα μετ/στη στην εξοδο για την λεγομενη προσαρμογη στα 100 Volt, δηλαδη για συστοιχια μεγαφωνων σε απομακρυσμενα σημεια, οδηγουμενα παραλληλα απο μια δισυρματη γραμμη. Προφανως κατι τετοιο δεν ειναι εφαρμογη HiFi - HiEnd.
Ομως κανενας κανονας δεν απαγορευει σε καποιον κατασκευαστη να εφαρμοσει κατι παρομοιο για σπιτικα Ενισχυτικα, μονο που τοτε η επιδιωξη ειναι η Χαμηλη Αντισταση εξοδου (για εκμηδενισμο της επιδρασης των καλωδιων των Ηχειων και βελτιωση του Damping Factor μεσω Τρικαλων), και το συγκεκριμενο φιλτραρισμα του σηματος που θα δημιουργουσε πιθανα αισθηση λαμπατου Ηχοχρωματος. Δηλαδη τρεχα γυρευε. Παντως εαν σε ενδιαφερει η συγκεκριμενη εφαρμογη σαν ιδιοκατασκευη ψαξε ΚΑΛΑ στο Site
http://www.Plitron.com. Υπαρχει τουλαχιστον ενα τετοιο μοντελο μετ/στη Εξοδου για Solid state.

Για μετ/στες Εξοδου Λυχνιων δες και εδω http://www.AudioCraftworks.gr/gr/prods.asp?Main_Id=8
Για ακομη περισσοτερα στειλε PM.

Τελος, τι προβληματα βρισκεις οτι εχουν οι λαμπες για χρηση Audio ??
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.971
Reaction score
23.078
Παιδιά να με συγχωρείτε, αλλά ο μετασχηματιστής εξόδου μόνον μειονεκτήματα έχει, σε σχέση με τη DC σύνδεση των ηχείων. Από τη στιγμή που βρέθηκε ενεργό στοιχείο με χαμηλή εσωτερική αντίσταση, και κατά προέκτασιν υψηλότερο ρεύμα, πράγμα που επέτρεψε την απ' ευθείας σύνδεση των ηχείων, δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιηθεί μετασχηματιστής στην έξοδο ενός ενισχυτή ακουστικής. Αν η McIntosh ή όποιος άλλος νομίζει το αντίθετο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε τη Γη για το χατήρι τους.
 



Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Μιχάλη Σ.,σε ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Το μόνο σίγουρο είναι οτι δεν σκέφθομαι να ασχοληθώ με ιδιοκατασκευές.

Τα προβλήματα που έχουν οι λαμπάτοι ενισχυτές,ιδιαιτέρως οι τελικοί,είναι αυτό που λέμε "η λάτρα" της λάμπας,το καθάρισμα στα ποδαράκια λόγω του οτι πιάνουν κάτι σαν άλατα ή οξείδια και δεν κάνουν καλή επαφή,το οτι γερνάνε και πέφτουν και το κυριώτερο όλων είναι οτι οι λαμπάκιδες τρώγονται με τα ρούχα τους και αλλάζουν συνέχεια διαφορετικούς τύπους λυχνιών για "καλύτερο"!!! αποτέλεσμα.
Πες μου έναν απο αυτούς,που να μην έχει τουλάχιστον δύο διαφορετικά σετ απο λάμπες στο συρτάρι του... :) :lol: :lol:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.956
Μηνύματα
3.035.716
Members
38.523
Νεότερο μέλος
Klipschlascala_pro1988
Top