Featured Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.307
Reaction score
1.383
Εγώ με αυτό το ηχείο..

Frequency Response: 14–27,000 Hz

..χρειάζομαι sub;

:spiteful:
Να σου απαντησω.............αν διπλα απο το 14-27,00 δεν υπαρχει ενα - 3 ΗΖ ή εστω ενα - 6ΗΖ που δινει η jbl , ναι ειναι απατη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.331
Reaction score
128.483
Αυτό το φρέσκο σαμπ της σοβαρής ΚΕΦ, με τα 2 μεγάφωνα των 9", δείτε μέχρι ποια συχνότητα παίζει προς τα κάτω, και τι σχεδιαγράμματα απόκρισης έχει σε διαφορετικές στάθμες για να μη τερματίζουν τα δύο εξαιρετικής τεχνολογίας 9-ιντσα με τους μεγάλης ισχύος ενσωματωμένους ενισχυτές, και ακούστε για τι όγκου δωμάτιο λέει ο φίλος μας ότι είναι ικανό ένα τέτοιο σαμπ.



Ποια 14 χερτζ μωρέ...😜😁😂🤣


ΥΓ. Ωραίο σαμπ, αλλά χωρίς XLR. Τες πα, αν είναι με RCA το συστηματάκι, μια χαρά δουλειά θα κάνουν 4 τεμάχια από αυτά τα κεφ στο δωμάτιό σας.
Και συμπαθητική τιμή.
(Ωστόσο, το 18S της dynaudio έχει υψηλότερο SPL output και XLR, με 2 μεγάφωνα 9,5" σχεδόν 10-αρια..)

ενα - 3 dB ή εστω ενα - 6 dB που δινει η jbl
Και -10 dB δίνει.

dB, όχι Hz..

Tο όριο στην απόκριση ενός ηχείου στα άκρα του φάσματος, εκφράζεται στα - Χ dB.
 
Last edited:

Μηνύματα
240
Reaction score
412
ΥΓ. Ωραίο σαμπ, αλλά χωρίς XLR. Τες πα, αν είναι με RCA το συστηματάκι, μια χαρά δουλειά θα κάνουν 4 τεμάχια από αυτά τα κεφ στο δωμάτιό σας.
Πεστα ντε. Άντε να τρέχεις τώρα 6. 7, 10 μέτρα RCA καλώδια μες το δωμάτιο. Πφφφ!
6μ x €1500/μ . . . την κάτσαμε :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.331
Reaction score
128.483
Είναι πολλά τα χρόνια που λέμε πως τα RCA θα έπρεπε να απαγορευτούν δια ροπάλου και με ποινή φυλάκισης.

Είναι ηλιθιότητα να μη χρησιμοποιείται XLR, μόνον πλεονεκτήματα έχει..
 

TGD

Μηνύματα
7.882
Reaction score
7.850
Υπερβάλλεις. Για μικρές αποστάσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε θορύβου. Και οι περισσότερες συσκευές με XLR δεν είναι καν balanced, οπότε απλά παίζουνε με μετατροπές balanced-unbalanaced για να λένε "έχουμε balanced συνδέσεις¨. Γιατί αν είναι πραγματικά balanced ένα μηχάνημα θέλει τα διπλάσια υλικά και προσεκτική ρύθμιση.
 

Μηνύματα
240
Reaction score
412
Υπερβάλλεις. Για μικρές αποστάσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε θορύβου. Και οι περισσότερες συσκευές με XLR δεν είναι καν balanced, οπότε απλά παίζουνε με μετατροπές balanced-unbalanaced για να λένε "έχουμε balanced συνδέσεις¨. Γιατί αν είναι πραγματικά balanced ένα μηχάνημα θέλει τα διπλάσια υλικά και προσεκτική ρύθμιση.
Στον χώρο του pro-audio, που τα καλώδια τρέχουν για μερικές εκατοντάδες μέτρα, τα πάντα είναι balanced. Από τους προ, τελικούς, κονσόλες/μίκτες, τα πάντα όλα. Δεν κοστίζουν μια περιουσία. Αλλά ως γνωστόν στο χάι φάι όντιο, έχουμε μάθει να μας πιάνουν τον κώλο και να παρουσιάζουν τα πάντα λες και αγοράζει κάποιος την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Πάρε τον προενισχυτή που είναι FULLY BALANCED και σκάσε 6-7 χιλιάρικα. Παπαριές!
Ακόμα και οι κάρτες ήχου, από €100 και πάνω, όλες balanced είναι. Από €500 δε και πάνω είναι όλες άριστες.
Με ένα χιλιάρικο, παίρνεις και dsp. Όλα balanced. FULLY!
 

Μηνύματα
1.827
Reaction score
2.668
Να σου απαντησω.............αν διπλα απο το 14-27,00 δεν υπαρχει ενα - 3 ΗΖ ή εστω ενα - 6ΗΖ που δινει η jbl , ναι ειναι απατη.
14Hz – 27kHz at -6dB ‘
Ποια 14 χερτζ μωρέ...😜😁😂🤣
Άλλο ηχείο άλλο sub, πρόσεχε τι γράφω!
Υπερβάλλεις. Για μικρές αποστάσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε θορύβου. Και οι περισσότερες συσκευές με XLR δεν είναι καν balanced, οπότε απλά παίζουνε με μετατροπές balanced-unbalanaced για να λένε "έχουμε balanced συνδέσεις¨. Γιατί αν είναι πραγματικά balanced ένα μηχάνημα θέλει τα διπλάσια υλικά και προσεκτική ρύθμιση.
+1
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.983
Reaction score
55.253
Γιατί ; Steady state κατάσταση δεν έχουμε στην πράξη έτσι και αλλιώς κάτω απο τα 100- 150 Hz σε μικρά δωμάτια και οικιακούς χώρους (έστω και "μεγάλα"" αυτό που θεωρούν ως πολύ μεγάλο οι audio people) καθώς το αυτί χρειάζεται τουλάχιστον 30 ms για να να αρχίοσυμε κιόλας να αντιλαμβανόμαστε την παρουσία τους και μόνο και δεν ξέρω πόσα πολύ περισσότερα ms για να αρχίσουμε καν να αντιλαμβανόμαστε λίγο απο τον τόνο τους ; Και πόσα back and forth του μετώπου του κύματος έχουν γίνει για να συμβεί αυτό ; Εκτός εάν έχεις κολλημένο το αυτί σου στο sub. Τότε πάσο. :D
H steady state απόκριση δεν δείχνει από μόνη της την απόδοση του συστήματος σε μεταβατικά συμβάντα και (μακρο)δυναμικές αντιθέσεις.

Γι αυτό και απαιτείται μελέτη παράστασης spectrogram για ν'αξιολογηθεί η ποιότητα των χαμηλών οκτάβων σε συνάρτηση με την ανταπόκριση από το χώρο.
Υπερβάλλεις. Για μικρές αποστάσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε θορύβου. Και οι περισσότερες συσκευές με XLR δεν είναι καν balanced, οπότε απλά παίζουνε με μετατροπές balanced-unbalanaced για να λένε "έχουμε balanced συνδέσεις¨. Γιατί αν είναι πραγματικά balanced ένα μηχάνημα θέλει τα διπλάσια υλικά και προσεκτική ρύθμιση.
Εφόσον ακολουθούσαν τα προβλεπόμενα δικτυώματα υλικών για τους ψευδο-balanced ακροδέκτες , θα; επιτρεπόταν τουλάχιστον η χρήση σε μεγάλα μήκη καλωδίων με ανάλογες συνδέσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.331
Reaction score
128.483
Υπερβάλλεις. Για μικρές αποστάσεις δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε θορύβου. Και οι περισσότερες συσκευές με XLR δεν είναι καν balanced, οπότε απλά παίζουνε με μετατροπές balanced-unbalanaced για να λένε "έχουμε balanced συνδέσεις¨. Γιατί αν είναι πραγματικά balanced ένα μηχάνημα θέλει τα διπλάσια υλικά και προσεκτική ρύθμιση.
Αυτό θέλουμε.
Αυτό απαιτούμε.
Πραγματικά balanced συσκευές ήχου, με τα διπλάσια υλικά, ναι.

Και να πα να γ@μηθούνε να τα φτιάξουν.
Άλλο ηχείο άλλο sub, πρόσεχε τι γράφω!
Εσύ πρόσεχε τι γράφεις, γιατί το σαμπ δεν είναι τίποτε άλλο, ένα ηχείο είναι, ασχέτως αν το μπερδεύεις με βούρτσα. 😁😜😂🤣
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.611
Reaction score
20.197
Για να δω αν έχω ''πιάσει'' κάποια βασικά.. :rolleyes:

Τα μεγάλα ηχεία έχουν ενσωματωμένες μονάδες ικανές (ή μονάδες που παίζουν των ρόλο των sub) για να κατεβαίνουν χαμηλά..
Κέρδος η ενσωμάτωση από τη μαμά εταιρία για να μην υπάρχουν μεγάλα σφάλματα εκεί, το ''μαζεμένο'' σχετικά σετάπ (δεν απλώνεις sub παντού.. :tongue:), λιγότερα καλώδια κλπ..
Αρνητικά, το πολύ υψηλό κόστος, η μη δυνατότητα μετακίνησης ξεχωριστά των μονάδων (που ευθύνονται για το χαμηλό) στον χώρο, μάλλον δεν έχουν την επάρκεια των sub σε ενέργεια, και ίσως κάποιες έξτρα ρυθμίσεις που θα ήταν χρήσιμες..

Απ' την άλλη με ξεχωριστά sub έχεις καλύτερο vfm συνήθως, περισσότερη ελευθερία στην τοποθέτηση, αλλά και αρνητικά..
Καλώδια, μπρίζες, όγκοι εδώ κι εκεί, θα φας και την τσουτσού της ενσωμάτωσης που είναι αμφίβολο αν θα τα καταφέρεις κιόλας.. :whistling:
Μόνο με ''βοήθεια'' θα είσαι μάλλον οκ..
Βέβαια και ηχεία τέρατα να πάρεις θες κανονικά βοήθεια και ίσως είναι δυσκολότερο να γίνει σωστά..

Υπάρχει αλλη μπαμπάτσικη διαφωνία πέρα απ' αυτό ?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.776
Reaction score
81.315
αν διπλα απο το 14-27,00 δεν υπαρχει ενα - 3 ΗΖ ή εστω ενα - 6ΗΖ που δινει η jbl , ναι ειναι απατη.
Tο όριο στην απόκριση ενός ηχείου στα άκρα του φάσματος, εκφράζεται στα - Χ dB.
Αν ήμουν mod, οποιοδήποτε ποστάρισμα αναφερόταν σε ηχείο με περιγραφή από τόσα-μέχρι τόσα Hz θα το έσβηνα χωρίς καμία προειδοποίηση. Και αναδρομικά. Ευτυχώς που δεν είμαι δηλαδή :roflmao:

Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2023, μετά από άπειρα επεξηγηματικά ποσταρίσματα, διαγράμματα, βιβλιογραφία κτλ να γίνονται τέτοια λάθη νηπιαγωγείου, λες και είμαστε στο 1990.

Καμία σοβαρή συζήτηση δεν μπορεί να γίνει για ηχείο εάν δεν υπάρχει spinorama ή εναλλακτικά μετρήσεις σαν της Neumann ή του NRC ή άντε του JA στο Stereophile. Τα βασικά δηλαδή.

Πρέπει να βλέπουμε και τι γίνεται of axis, και μιλώντας για μπάσο πρέπει να βλέπουμε και deviation from linearity/+παραμορφώσεις όσο ανεβαίνει η στάθμη, 86db και 96db για μικρομεσαία ηχεία και 100+db για μεγάλα. Αν είναι να μην ακολουθεί το μπάσο στην στάθμη αναφοράς, και να αδειάζουν 1η-2η-και 3η οκτάβα στα 105db, να το χε... το frequency response from:...

Δεν το πιστεύω πως ακόμα δεν έχουμε ξεκαθαρίσει αυτά τα πράγματα, την αλφαβήτα μαθαίνουν κάποιοι :headbang:

Και τέλος πρέπει να ελέγχουμε και πως θα συμπεριφερθεί στον χώρο/θέση που πρόκειται να τοποθετηθούν. Με μετρήσεις.

Από την άλλη, δεν βαριέσαι, αν ακούει κάποιος ηχογραφήσεις του 1960 και καμπανάκια, και με μια ηχομπάρα την κάνει την δουλειά του. Και με sonos.
 

Μηνύματα
27.977
Reaction score
26.362
Συμφωνώ με όσα γράφεις.
ΟΜΩΣ σκέψου πως υπάρχουν και κάποιοι άνθρωποι που δεν το έχουν με τα τεχνικά , τις τεχνικές ορολογίες , και τα πολλά if ,and , or . Και κάποιοι κιόλας δεν θέλουν να το έχουν .
Σου λέει ο άλλος ,b&w καλό είναι γνωστό είναι, μου κάνει .
Που να μπλέκω τώρα με ιστορίες για αγρίους.
Και κάπως έτσι πορεύεται.
Απλά πράγματα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.331
Reaction score
128.483
την αλφαβήτα μαθαίνουν κάποιοι
Στα προνήπια που είναι μερικοί εδώ μέσα, δεν νομίζω να διδάσκεται καν το αλφάβητο, μάλλον ζωγραφιές και τραγουδάκια μαθαίνουν ακόμα.

Νεξτ Γιαρ ξεκινάνε αλφαβητάρι, προς ώρας είναι εκτός ύλης.
τέτοια λάθη νηπιαγωγείου
Προνήπια λέμε.

Του χρόνου νήπια. (Αν δε κοπούν στην τάξη, γιατί τους βλέπω να ξανα-μένουν στην ίδια τάξη και του χρόνου μερικοί μερικοί)
Ναι, τα sub είναι ηχεία και τα μεγάλα ηχεία δορυφόροι.
Αυτά μόνο εδώ γράφονται.
:headbang:
Εκτίθεσαι. Για πολλοστή φορά.

Πάμε πάλι: Λόλα να ένα μήλο, μαλμπορε να ένας (ισχυρός κι ακριβός) δορυφόρος:

1000008678.jpg


Και να το σαμπ του:

1000008679.jpg



ΥΓ. Ηχεία είναι όλα. Με μεγάφωνα. Τα μισά ηχεία τα λέμε "σαμπ" και τα άλλα μισά, τα λέμε "δορυφόρους". Α, να ένα μήλο. Λόλα.


ΥΓ. Για 14 Hz στα -6dB απόκριση, θες μίνιμουμ 4 ειδικά - εξειδικευμένα μεγάφωνα (πες σαμπ Λόλα) με διάμετρο 18". Απολύτως μίνιμουμ, ίσα ίσα για να φτάνουν όλα μαζί τα 99 dB (όχι 100, θα καούν) στο 1μ στους 14 κύκλους, όταν το φάσμα από 20 κύκλους θα αγγίξει τα 105 dB SPL (κορυφές στάθμης αναφοράς).

ΥΓ. 2. Για 10 Hz σε συνολική στάθμη κορυφής (όλα μαζί) στα 110 dB θα χρειαστεί μίνιμουμ 18 μεγάφωνα των 18" έκαστο, και πάντα μιλάμε για πολύ ειδικά - εξειδικευμένα μεγάφωνα και καμπίνες (ειδικά σαμπ) και για χώρο μάξιμουμ 40 τμ, και κλειστό.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.611
Reaction score
20.197
Για να δω αν έχω ''πιάσει'' κάποια βασικά.. :rolleyes:

Τα μεγάλα ηχεία έχουν ενσωματωμένες μονάδες ικανές (ή μονάδες που παίζουν των ρόλο των sub) για να κατεβαίνουν χαμηλά..
Κέρδος η ενσωμάτωση από τη μαμά εταιρία για να μην υπάρχουν μεγάλα σφάλματα εκεί, το ''μαζεμένο'' σχετικά σετάπ (δεν απλώνεις sub παντού.. :tongue:), λιγότερα καλώδια κλπ..
Αρνητικά, το πολύ υψηλό κόστος, η μη δυνατότητα μετακίνησης ξεχωριστά των μονάδων (που ευθύνονται για το χαμηλό) στον χώρο, μάλλον δεν έχουν την επάρκεια των sub σε ενέργεια, και ίσως κάποιες έξτρα ρυθμίσεις που θα ήταν χρήσιμες..

Απ' την άλλη με ξεχωριστά sub έχεις καλύτερο vfm συνήθως, περισσότερη ελευθερία στην τοποθέτηση, αλλά και αρνητικά..
Καλώδια, μπρίζες, όγκοι εδώ κι εκεί, θα φας και την τσουτσού της ενσωμάτωσης που είναι αμφίβολο αν θα τα καταφέρεις κιόλας.. :whistling:
Μόνο με ''βοήθεια'' θα είσαι μάλλον οκ..
Βέβαια και ηχεία τέρατα να πάρεις θες κανονικά βοήθεια και ίσως είναι δυσκολότερο να γίνει σωστά..

Υπάρχει αλλη μπαμπάτσικη διαφωνία πέρα απ' αυτό ?

Αν anyway (για να ολοκληρώσω σκέψη) ισχύει χοντρικά το παραπάνω..
Διαφωνεί εντόνως κατά κύριο λόγο (γιατί οι υπόλοιποι ψάχνονται πιο χαλαρά ή αρκούνται σε λιγότερα) το 3% που θα πάρει ηχεία με κόστος οικοπέδου στη Βάρη :biggrin: με το 3,5% που θα πάει ''αλλιώς'' γιατί είναι τεχνικά πιο σωστό αλλά θα διαβάσει ότι υπάρχει, θα στήσει συσκευές παντού σε dedicated χώρο (ειδικά για πολυκάναλο) και πασχαλινά αυγά.. :rolleyes:
Και όλ' αυτά για το τέλειο, το τεχνικά σωστό, το να μπορεί κάποιος να ακούσει τις μουσικές έτσι όπως επέλεξε ο μηχανικός ήχου που τις ''έφταιξε'' (πολλές φορές κακά ή για ν' ακούγονται καλά στ' αμάξ' του κάγκουρα..:whistling:).

Βρε, ξεκινήστε το ψάρεμα..
Είν' ωραίο..

Please.. :biggrin:
 


Μηνύματα
1.827
Reaction score
2.668
Στα προνήπια που είναι μερικοί εδώ μέσα, δεν νομίζω να διδάσκεται καν το αλφάβητο, μάλλον ζωγραφιές και τραγουδάκια μαθαίνουν ακόμα.

Νεξτ Γιαρ ξεκινάνε αλφαβητάρι, προς ώρας είναι εκτός ύλης.

Προνήπια λέμε.

Του χρόνου νήπια. (Αν δε κοπούν στην τάξη, γιατί τους βλέπω να ξανα-μένουν στην ίδια τάξη και του χρόνου μερικοί μερικοί)

Εκτίθεσαι. Για πολλοστή φορά.

Πάμε πάλι: Λόλα να ένα μήλο, μαλμπορε να ένας (ισχυρός κι ακριβός) δορυφόρος:

View attachment 306699

Και να το σαμπ του:

View attachment 306698


ΥΓ. Ηχεία είναι όλα. Με μεγάφωνα. Τα μισά ηχεία τα λέμε "σαμπ" και τα άλλα μισά, τα λέμε "δορυφόρους". Α, να ένα μήλο. Λόλα.


ΥΓ. Για 14 Hz στα -6dB απόκριση, θες μίνιμουμ 4 ειδικά - εξειδικευμένα μεγάφωνα (πες σαμπ Λόλα) με διάμετρο 18". Απολύτως μίνιμουμ, ίσα ίσα για να φτάνουν όλα μαζί τα 99 dB (όχι 100, θα καούν) στο 1μ στους 14 κύκλους, όταν το φάσμα από 20 κύκλους θα αγγίξει τα 105 dB SPL (κορυφές στάθμης αναφοράς).

ΥΓ. 2. Για 10 Hz σε συνολική στάθμη κορυφής (όλα μαζί) στα 110 dB θα χρειαστεί μίνιμουμ 18 μεγάφωνα των 18" έκαστο, και πάντα μιλάμε για πολύ ειδικά - εξειδικευμένα μεγάφωνα και καμπίνες (ειδικά σαμπ) και για χώρο μάξιμουμ 40 τμ, και κλειστό.
Έχεις μείνει πίσω τεχνολογικά.
Διάβασε και τα ξαναλέμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.331
Reaction score
128.483
Έχεις μείνει πίσω τεχνολογικά.
Διάβασε και τα ξαναλέμε.
Ειλικρινής ερώτηση:

Αφού δε ξέρεις τίποτα απολύτως για τίποτα, ιδίως για σαμπ, γιατί συνεχίζεις να συμμετέχεις σε αυτό το θρεντ για σαμπ, όπου έχει κατατεθεί άφθονη γνώση (που δεν κατέχεις);

Γιατί δε πας να μιλάς για καβλώδια σε ανάλογα θρεντ;

Αλήθεια τώρα.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.317
Μηνύματα
2.897.000
Members
38.027
Νεότερο μέλος
d tv
Top