Featured Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
@thva Oταν τελειωσω με τα αρχιλαμογια του Δημου Ιωαννιτων να παμε στον Χερ Ντοκτορ να μας λυθουν οι αποριες περι ιμερσιβιων:) ντιπιεσιον:boast: συνελεξις :wink:συναδ:sneaky: πανω κατω ηχεια;) κλπ κλπ ;)
Είσαι 1000 χρόνια μπροστά στην ακουστική. Τέλος.

Υ.Γ. : Ο Ear τώρα πάντως που λές ότι στα έχει μάθει (αμφιβάλλω αλλά να επειδή το λές εσύ και μόνο το εξετάζω σαν ενδεχόμενο χα χα) και τα ξέρει και όλα .... δεν βλέπω να έχει κάνει τέτοια πράγματα στο σπίτι του. Αντίθετα έχει κάνει ...άντε μη πώ τώρα χα χα στο θέμα αυτό της ακουστικής. :D :D Ε, εντάξει καλούτσικα αλλά όχι και να συγκρίνει τον εαυτό του τώρα με τον master.

Όπως λέει και ο Αρχιτέκτονας στο Matrix, δεν θυμάμαι και καλά και μπορεί να παραφράζω λίγο : ""There are some levels of existance that we are prepared to endure " αλλά όχι και έτσι. :D Something along these lines δηλαδή.
Που το βρήκαμε αυτό ;
Σόρρυ φίλε τώρα το είδα το πόστ σου.

Απο τελευταίες και ongoing μάλιστα ακόμη εργασίες αλλά με ήδη αρκετά data ώστε να ειπωθεί σαν σοβαρότατη πληροφορία (που θα σκάσουν ακόμη πιο πολύ στο μέλλον και θα το δείς σαν θέμα σε τίποτε αρθρογραφίες μετά απο καιρό) στον κλάδο των Bioacoustics.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
""There are some levels of existance that we are prepared to endure " αλλά όχι και έτσι.
Μετάφραση : "Υπάρχουν κάποια επίπεδα εξαφάνισης που είμαστε διατεθειμένοι να υποστούμε - αντέξουμε".
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.802
Φυσικά σε συνάρτηση της ηχητικής πίεσης αλλά και πως αυτή θα propogate στο μέτωπο του κύματος που θα φτάνει στα αυτιά σου και στην θέση μόνο ακρόασης σου όχι και σε όλο το δωμάτιο. Και μάλιστα και για αυτό κυρίως τα κλειστά subs έχουν πλεονέκτημα έναντι των ported. Αυτό είπα πιο πάνω και ο Ear μου λέει "No". χα χα. Τα ported όταν είναι μεγάλο το δωμάτιο τότε μόνο αρχίζουν να αποκτούν κάποιο τεσπά πλεονέκτημα ή μάλλον ισοφραίζουν κάπως εννοώ τα κλειστά.

Για την απομόνωση δεν καταλαβαίνω καλά τι λές καθώς αυτά ισχύουν για όλες τις συχνότητες και ιδίως για τα χαμηλά (όχι μόνο για τα αβυσσικά χαμηλά ούτε και για αυτά μόνο που σχετίζονται με το σημείο αποκοπής σε περίπτωση που πας πιθανόν να συσχετίσεις έμμεσα.). Απλώς εκεί είναι πλέον εντελώς game over. Δεν είμαι βέβαια σίγουρός για αυτό, δεν το έχω σκεφτεί καλά καθώς δεν είμαι και μηχανικός να έχω καλή εικόνα ή βαθιά γνωση για fluid dynamics (γιατί εκεί τέτοια φαινόμενα ισχύουν και όχι έτσι απλά όπως παρουσιάζονται). Όταν ήδη στα χαμηλά ο ήχος έχει "μετατραπεί" σε κύμα (που πάλι δεν γίνεται έτσι αλλά έτσι για απλοποίηση, και για να μιλάμε την ίδια ορολογία όπως (λάθος) το ξέρουν και την χρησιμοποιούν οι της ακουστικής και αυτό) αυτά τα φαινόμενα αρχίζουν ήδη απο τότε και μάλιστα σιγά σιγά. Αυτή η ηχηητική πίεση είναι με την μετακίνηση των σωματιδίων του αέρα μόνο στο μέτωπο του κύματος.Οπότε μιλάμε κανονικά ότι πρπει να την υπολογίζουμε κιόλας μόνο για τα πόσα; δεν ξέρω πρώτα λίγα modes και πανε έλα του κύματος, όχι όταν αυτά εχουν πάει και έρθουν άπειρες φορές σε ένα μικρό σχετικά χώρο.

Για το τι κάνουν τα στούντιο και οι επαγγελματίες (που άσε φαντάζομαι τι θα γίνεται και εκεί) δεν μιλάμε. Μιλάμε για δωμάτια και χώρους δικούς μας που έχεις π.χ. μια πόρτα 80 εκ. - 1 μέτρο που έστω μια σχισμή έχει ή έστω και δυο τρύπες για μην υγροποίηση ατμών ακόμη και σε αλουμίνια ..... και γενικά bye bye η ενέργεια σου. Όλα γίνονται θεωρητικά αλλά να ξέρουμε και για τι μιλάμε και τι απαιιτείται απο εμάς στους χώρους μας, που έχουμε ανοίγματα , πόρτες, παράθυρα. Καλή τύχη να το πετύχεις.

Το pdf ακόμη δεν το διάβασα (και τώρα ξαναφεύγω δυστυχώς) αλλά με μια πολυ γρήγορή ματιά που του είχα ρίξει το πρωί κάπου στα 30 είδα στα διαγράμματα (δεν είναι καθαρά και καλά, δεν βλέπω καλά κιόλας και δεν είδα και πίνακα με τα αριθμητικά στοιχεία του καθένα) γενικώς οι νέοι και συν 10 έλεγε οι πιο ηλικιωμένοι δηλαδή 40 , κάπου εκεί που έλεγα εγώ δηλαδή 31 -35 δεν είναι ; ¨Οχι πάντως αυτά που λέτε εσείς 25 και 20 και 10 και Ο ακόμη. ¨Ασε που αυτές οι ηλικίες για νέους δεν ειναι και νέοι. Εδώ μιλάμε για πολυ νέους (νήπια) που ακούνε αυτά που λέτε εσείς (και πάλι αμφιβάλω). Ούτε οι ηλικιωμένοι είναι πολύ ηλικιωμένοι, ούτε είναι μόνο το hardening που λέει ο Ear είναι και ΄θεματα ισορροπίας που ρυθμίζονται απο εκεί. .... Εάν πάλι το 10 είναι atteniuation ακόμη χειρότερα. Δεν είναι το ίδιο σαν τις υψηλές τα χαμηλά με τέτοιο attenuation εάν το εξτάσουμε στο θέμα (audio) που σας απασχολεί και όχι καθαρά ιατρικά. Θες δηλαδή τέλεια απομόνωση (για να το συσχετίσουμε και αυτό) , συν θές ένα μπουστάρισμα για να ξεπεράσεις το δωμάτιο, συν θες ένα μπουστάρισμό πόσο να πω έστω και για να είσαι φλάτ σύμφωνα μόνο με τις καμπύλες ακουστότητας ; (και όχι το γούστο σου που μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερο ή την καμπύλη του Τούλ και του κάθε ξεΤούλ) 3 db ανά οκτάβα κάτω απο τα 250 Hz και θές και ε΄να άλλο τεράστιο μπουστάρισμα ενeεργεια τους χώρου για την διαρροή που είναι τεράστια, και ναι φίλε μου με μια τρυπούλα ακόμη ακόμη. Αααααα , συν συν χα χα ξέχασα το σημαντικότερο και αυτό για το οποίο μιλάμε ... τα !0 db (τα λίγα κατά την ανάλυση του άρθρου και δική σας χα χα) της κουφαμάρας μας. So much και για τις παρμαορφώσεις που λές σαν πελονέκτημα .... καταλήγεις εκεί που λέει ο Ear (ο γακζάκιας) Χ 5 μάλιστα τουλάχιστον χα χα.

Τώρα εσυ προσωπικά τι καταφέρνεις , τι ακριβώς μετράτε και τι περιορισμούς ή αδυναμίες έχουν αυτές οι μετρήσεις δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα , δεν έχω παρακολουθήσει, εσύ είσαι και magician χα χα. Εγώ το μόνο που ξέρω απο την φυσική που θυμάμαι σε αυτά τα θέματα η κατάσταση είναι πιο κοντά σε αυτά που βλέπω να έχει κάνει ο Ear και πάλι αμφιβάλλω καθώς όπως είπα θέλει Ear X 5 κιόλας σε αυτόν τον τομέα και εάν.

Εύγε Κε Χρήστο. Εύγε.
καθώς
Τρία Ιμότζι απο αυτό το ανθρωπάκι που βγάζει το καπέλο (γιατί για κάποιο λόγο δεν το έχω στην βιβλιοθήκη που μου εμφανίζεται).
Όσο μικραίνουν οι διαστάσεις δωματίου τόσο αραιώνουν τα κυρίαρχα modes καθώς περνάμε στη ζώνη κάτω των 100 Hz.

Δεν χρειάζεται να πείσεις τον υποφαινόμενο για την προτίμηση σε σφραγισμένες καμπίνες...

Η διαφορά τάξης 10 dB προέκυψε εκ της μελέτης για σήματα steady state, η μελέτη δεν ενδιαφερόταν για εφαρμογές sub αλλά για τον ουδό αντίληψης σε χαμηλόσυχνο θόρυβο όπως λ.χ. σε εργασιακό και οικιακό περιβάλλον.

Όσα αποτελέσματα προκύπτουν σε δικά μου setup ακούγονται και ικανοποιητικά , δεν τρώνε τα μάτια spectro και από... αυτιά περίδρομο.
 

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Όσο μικραίνουν οι διαστάσεις δωματίου τόσο αραιώνουν τα κυρίαρχα modes καθώς περνάμε στη ζώνη κάτω των 100 Hz.

Δεν χρειάζεται να πείσεις τον υποφαινόμενο για την προτίμηση σε σφραγισμένες καμπίνες...

Η διαφορά τάξης 10 dB προέκυψε εκ της μελέτης για σήματα steady state, η μελέτη δεν ενδιαφερόταν για εφαρμογές sub αλλά για τον ουδό αντίληψης σε χαμηλόσυχνο θόρυβο όπως λ.χ. σε εργασιακό και οικιακό περιβάλλον.

Όσα αποτελέσματα προκύπτουν σε δικά μου setup ακούγονται και ικανοποιητικά , δεν τρώνε τα μάτια spectro και από... αυτιά περίδρομο.
Δε μου λές ; Τι άλλο belief που ακούω και βλέπω συχνά να γράφεται στον ιδιαίτερο για εμένα όπως τον κατανοώ κόσμο της ακουστικής φυσικής που δείχνει να έχει μια κάπως περίεργη και δική της ερμηνεία και ορολογία της φυσικής ...και αφορά τα περί uniformity ηχητικής πίεσης εντός όλων των σημείων ενός δωματίου -χώρου ακρόασης ώς κάτι καλό, αναγκαίο και επιθυμητο ως στόχος, εσένα, με αυτά που ξέρεις απο φυσική σε βρίσκει σύμφωνο ώς αναγκιότητα για να ακούσεις "σωστά" την μουσική εντός ενός κλειστού χώρου ;
 

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Δεν χρειάζεται να πείσεις τον υποφαινόμενο για την προτίμηση σε σφραγισμένες καμπίνες...
Δεν πάω να σε πείσω για την αναγκαιότητα αλλά να σε κάνω να παραδεχθείς την υπέρτατη δυσκολία που μάλιστα αγγίζει και τα όρια της ακαρπίας για το έν λόγω εγχείρημα και τι είναι αυτό που απαιτείται απο την so called βιομηχανία του audio να επιτευχθεί, το κόστος κλπ απο τον καταναλωτή που κατα καιρούς εγώ αλλά και άλλοι λογικοί άνθρωποι έχουν επισημάνει. Και όλα αυτά μάλιστα για ένα μόνο μικρό μέρος του φάσματος κάτω των 30 -35 Hz απλώς και μόνο για να νοιώσω το όποιο δράμα στην καλύτερη που μπορεί να εμπειρέχεται σε κάποιες εγγραφές και συνήθως μάλιστα όχι μουσικής ή τον τρόμο και το άγχος ενός anticipation ένος γεγονότος είτε στο σινεμά, είτε ευτυχώς πολύ σπανιότερα στην μουσική καθώς μόνο για αυτό τον λόγο έχει βρεί χρήση , ιδίως στην μουσική και δεν κάνει καμιά πολύ ιδιαίτερη αίσθηση σαν μέρος της δημιουργίας ενός μουσικού έργου. Αυτά είναι γαι εφετζήδες, όχι για ανθρπωους που την μουσική την κατανοούν σαν κάτι πιο σημαντικό να έχει να πεί. Επίσης δεν είναι για ανθρώπους φιλοσοφημένους που ξέρουν να ξεχωρίζουν το cause and effect που λές της επιστημονικής εξήγησης με αυτό της προσωπικής εξήγησης και η οποία δεύτερη είναι που πρέπει να κυριαρχεί στην αναζήτηση ενός ανθρώπου μέσα στον κόσμο της τέχνης και της δημιουργίας και του νοήματος που αυτή convey αλλά και φέρει ώστε να κατανοήσει το νόημα της καλύτερα. Ο άνθρωπος αλλά και κάθετι που δημιουργεί (καλό ή κακό) μπορεί να είναι αυτός που φτιάχνει και κινεί το cause και μάλιστα σύμφωνα με την θέλησή του. Δεν είναι ο άνθρωπος μόνο το cause ενός προηγούμενου effect κ.ο.κ. Ημαρτον δηλαδή κάπου βασικά πράγματα ... δεν είναι και βαριά φιλοσοφία χα χα. είναι απλή φιλοσοφία και λογική που την ξέρουν όλοι αλλά δείχνουν να την αγνοούν οι audio people.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.802
Δεν πάω να σε πείσω για την αναγκαιότητα αλλά να σε κάνω να παραδεχθείς την υπέρτατη δυσκολία που μάλιστα αγγίζει και τα όρια της ακαρπίας για το έν λόγω εγχείρημα και τι είναι αυτό που απαιτείται απο την so called βιομηχανία του audio να επιτευχθεί, το κόστος κλπ απο τον καταναλωτή που κατα καιρούς εγώ αλλά και άλλοι λογικοί άνθρωποι έχουν επισημάνει. Και όλα αυτά μάλιστα για ένα μόνο μικρό μέρος του φάσματος κάτω των 30 -35 Hz απλώς και μόνο για να νοιώσω το όποιο δράμα στην καλύτερη που μπορεί να εμπειρέχεται σε κάποιες εγγραφές και συνήθως μάλιστα όχι μουσικής ή τον τρόμο και το άγχος ενός anticipation ένος γεγονότος είτε στο σινεμά, είτε ευτυχώς πολύ σπανιότερα στην μουσική καθώς μόνο για αυτό τον λόγο έχει βρεί χρήση , ιδίως στην μουσική και δεν κάνει καμιά πολύ ιδιαίτερη αίσθηση σαν μέρος της δημιουργίας ενός μουσικού έργου. Αυτά είναι γαι εφετζήδες, όχι για ανθρπωους που την μουσική την κατανοούν σαν κάτι πιο σημαντικό να έχει να πεί. Επίσης δεν είναι για ανθρώπους φιλοσοφημένους που ξέρουν να ξεχωρίζουν το cause and effect που λές της επιστημονικής εξήγησης με αυτό της προσωπικής εξήγησης και η οποία δεύτερη είναι που πρέπει να κυριαρχεί στην αναζήτηση ενός ανθρώπου μέσα στον κόσμο της τέχνης και της δημιουργίας και του νοήματος που αυτή convey αλλά και φέρει ώστε να κατανοήσει το νόημα της καλύτερα. Ο άνθρωπος αλλά και κάθετι που δημιουργεί (καλό ή κακό) μπορεί να είναι αυτός που φτιάχνει και κινεί το cause και μάλιστα σύμφωνα με την θέλησή του. Δεν είναι ο άνθρωπος μόνο το cause ενός προηγούμενου effect κ.ο.κ. Ημαρτον δηλαδή κάπου βασικά πράγματα ... δεν είναι και βαριά φιλοσοφία χα χα. είναι απλή φιλοσοφία και λογική που την ξέρουν όλοι αλλά δείχνουν να την αγνοούν οι audio people.
"...
No reason to get excited
The thief, he kindly spoke
There are many here among us
Who feel that life is but a joke
..."
("All Along The Watchtower" - Bob Dylan)

Με τη λήξη κάθε κοπιαστικής ημέρας οι περισσότεροι δεν πάνε συνειδητά να εξερευνήσουν τις βαθύτερες προεκτάσεις καθενός μουσικού έργου ή δραματουργίας αλλά να ξεδώσουν . Οι δε ικανοί να εμβαθύνουν κατά βούληση στις πτυχές όσων σπουδαίων έργων βάζουν προς αναπαραγωγή κανονικά κι εφόσον δεν θα χρειάζονταν βοηθήματα όπως τα υποβαθύφωνα τότε θα έπρεπε να είναι εξίσου ικανοί για κάτι τέτοιο και χωρίς εξεζητημένους ηλεκτρονικούς κρίκους στην υπόλοιπη αλυσίδα.

Εάν πάλι κάποιοι πιο απλοϊκοί χαρακτήρες ή λιγότερο οξυδερκείς ανάλογα με την περίσταση κοινωνούν ασυνείδητα με όσα νοήματα μπορεί να μεταδίδουν διάφορες σπουδαίες δημιουργίες τότε γίνονται μέσα από την ψυχαγωγία και οι ίδιοι μέρος του βαθύτερου μηνύματος.

Όπως έχει υποστηριχθεί σε ανάρτηση από το παρελθόν γι άλλο θέμα, πραγματικοί ήρωες δεν είναι όσοι δρουν λογαριάζοντας πόσο ηρωική θα ήταν μια πράξη αλλά όσοι το κάνουν χωρίς να λογάριαζαν τον αντίκτυπο μιας δράσης για την Ιστορία ή τη δική τους υστεροφημία.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
No reason to get excited
The thief, he kindly spoke
There are many here among us
Who feel that life is but a joke
..."
("All Along The Watchtower" - Bob Dylan)
Παραβιάζω ανοικτές θύρες, θες να πείς δηλαδή. Αμφιβάλλω απο την εμπειρία μου εδώ στο site, αλλά OK το καταχωρώ για να το χρησιμοποιήσω στο μέλλον και να σου υπενθυμίζω ότι το είπες. :D
 

TGD

Μηνύματα
6.824
Reaction score
6.934
στον ιδιαίτερο για εμένα όπως τον κατανοώ κόσμο της ακουστικής φυσικής
Μου λείπει ΜΙΑ διδακτική μονάδα για το πτυχίο και αποφασίζω να δηλώσω ακουστική.
- Είσαι τρελός παιδί μου; Δεν δηλώνεις καμιά "Οδηγητική του εφήβου" να ξεμπερδεύεις;
- Όχι, κύριε καθηγητά, με ενδιαφέρει το θέμα.
- Εγώ πάντως σε προειδοποίησα!
Τελικά την πέρασα με την τρίτη...
 

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Μου λείπει ΜΙΑ διδακτική μονάδα για το πτυχίο και αποφασίζω να δηλώσω ακουστική.
- Είσαι τρελός παιδί μου; Δεν δηλώνεις καμιά "Οδηγητική του εφήβου" να ξεμπερδεύεις;
- Όχι, κύριε καθηγητά, με ενδιαφέρει το θέμα.
- Εγώ πάντως σε προειδοποίησα!
Τελικά την πέρασα με την τρίτη...
¨Ενα ωραίο να σου πω που πιστεύω θα βρείς πολύ ενδιαφέρον, εάν το δίδασκαν δεν ξέρω λόγω κλάδου, είναι ότι το modulus, stiffness αυτής της ράβδου στο αυτί (πως την λένε στην ιατρική ; ) αλλάζει καθώς προχωράς κατά μήκος αυτής και για αυτό έχουμε αυτό το εύρος. Καταπληκτικό, πολύ δύσκολο να το φτιάξουμε αυτό ακόμη και σε μεταλλικό υλικό ακόμη και με τα σύγχρονα μέσα που διαθέτουμε. Πόσο μάλλον για βιολογικό υλικό φαντάζομαι. Amazing. Ρωτάς βιοφυσικό πως είναι δυνατόν να έγινε αυτό και σου λέει , δεν έχουμε ιδέα.
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.922
Reaction score
124.238
Αυτή η προδιαγραφή είναι τόσο ασαφής που ξεπερνά την απάτη.
Με δόλο.

Κανονικά θέλει εισαγγελέα το ζήτημα.

Κανονικά.

Εγώ με αυτό το ηχείο..

Frequency Response: 14–27,000 Hz

..χρειάζομαι sub;

:spiteful:
Μια ασφαλής απάντηση, για σένα που δε ξέρεις που σου πάν τα 4 σε σχεδιαγράμματα και μετρήσεις, κι ως εκ τούτου εμπιστεύεσαι τα αυτχιά'ς, είναι να έρθω σπίτι'ς να βάλω 2-3 κομματάκια μουσικούλα που ξέρω, απλώς σε χορταστικές στάθμες (τίποτα τρομερό, μη φαντάζεσαι), και θα σε πω σε ντετέ αν χρειάζεσαι σαμπ.

Σε ντε τέ.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.037
Reaction score
18.574
Εγώ με αυτό το ηχείο..

Frequency Response: 14–27,000 Hz

..χρειάζομαι sub;

:spiteful:
Εξαρτάται.. :whistling:
Ακούς στα 3 μέτρα ?
Στα 5 ?
Στα 12 ? :party:

Σε 30 τεραγωνικά χώρο ?
Σε 130 ? 8-)

Αν ακούς π.χ. αποκλειστικά Steven Tyler ακαπέλα δεν θες τίποτ' (ούτε καν αυτό το ηχείο.. :biggrin:)

:lolsign:
 

Μηνύματα
1.701
Reaction score
2.434
Κώστα κάνε μου την χάρη σε παρακαλώ. Σιγά μην περιμενα εσένα.. :roflmao:
Όποτε μας βολευει διαβάζουμε τα pdf και όποτε δεν θέλουμε τα αμφοσβητούμε. :roflmao:
Περισσότερα στοιχεία δεν θα δώσω.
Δεν θα σας κάνω μάγκες.
Βολευτείτε με τον ψεύτικο ήχο..
 


Μηνύματα
12.787
Reaction score
10.022
Ελάτε μωρέ, ήθελε να πας δοκιμάσει και δεν του βγήκε.
Σίγουρα χρειάζονται περισσότερα στοιχεία για το ηχείο, γιατί μπορεί να βγάζει αυτή την απόκριση συχνότητας στα 40 dB. Τί να το κάνω;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.922
Reaction score
124.238
Κώστα κάνε μου την χάρη σε παρακαλώ. Σιγά μην περιμενα εσένα.. :roflmao:
Α μπα; ποιον περίμενες; τον Ζαπαντη; τι'ναι, πιο όμορφος από μένα δηλαδή; 🤣

Αυτός να ξέρεις, θα βάλει των z z top το I gotsa get paid. Δυ-να-τά. (Κομματάρα, και γ@μω τις εγγραφές).
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.395
Reaction score
76.719
Ελάτε μωρέ, ήθελε να πας δοκιμάσει και δεν του βγήκε.
Σίγουρα χρειάζονται περισσότερα στοιχεία για το ηχείο, γιατί μπορεί να βγάζει αυτή την απόκριση συχνότητας στα 40 dB. Τί να το κάνω;
και στα 0 db να την βγάζει.....δεν κόβει λέμε....έχει καταντήσει απίστευτα κουραστικό
αλλά συνεχίστε... :biggrin:
 

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Η διαφορά τάξης 10 dB προέκυψε εκ της μελέτης για σήματα steady state, η μελέτη δεν ενδιαφερόταν για εφαρμογές sub αλλά για τον ουδό αντίληψης σε χαμηλόσυχνο θόρυβο όπως λ.χ. σε εργασιακό και οικιακό περιβάλλον.
Γιατί ; Steady state κατάσταση δεν έχουμε στην πράξη έτσι και αλλιώς κάτω απο τα 100- 150 Hz σε μικρά δωμάτια και οικιακούς χώρους (έστω και "μεγάλα"" αυτό που θεωρούν ως πολύ μεγάλο οι audio people) καθώς το αυτί χρειάζεται τουλάχιστον 30 ms για να να αρχίοσυμε κιόλας να αντιλαμβανόμαστε την παρουσία τους και μόνο και δεν ξέρω πόσα πολύ περισσότερα ms για να αρχίσουμε καν να αντιλαμβανόμαστε λίγο απο τον τόνο τους ; Και πόσα back and forth του μετώπου του κύματος έχουν γίνει για να συμβεί αυτό ; Εκτός εάν έχεις κολλημένο το αυτί σου στο sub. Τότε πάσο. :D
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
170.955
Μηνύματα
2.850.798
Members
37.841
Νεότερο μέλος
Immortal
Top