Featured Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
50.922
Reaction score
124.238
Μια λογικοφανής εξήγηση για την επιλεκτική πτώση ακοής με την πάροδο της ηλικίας στις υψηλές συχνότητες, αλλά και για την μειωμένη ανθρώπινη ακοή στις χαμηλές συχνότητες (σε σχέση με το υπόλοιπο φάσμα) ενός υγιή νέου, πιθανώς να βρίσκεται στην μηχανική κατασκευή του κοχλία και της αντίληψης των υψηλών συχνοτήτων σε διαφορετικό σημείο από τις χαμηλές, και την κατασκευή αυτών των σημείων, που στο ευρύ τμήμα του κοχλία θα υπάρχουν πολλά ακουστικά τριχίδια (μεγαλύτερο εμβαδό διαθέσιμο) ενώ στο στενό τμήμα του θα υπάρχουν πολύ λιγότερα, αλλά και στη θέση της θυρίδας δίπλα στο ευρύ τμήμα, οπότε από κει θα ξεκινάει η "φθορά" των τριχιδίων, ακριβώς λόγω της εγγύτητας σε αυτήν.

Πέραν της κατασκευής του κοχλία, η μετάδοση των δονήσεων από τον τυμπανικό υμένα έως την θυρίδα μέσω των 3 ακουστικών οσταρίων, είναι λογικό να έχει με το πέρασμα του χρόνου ελαττωμένη ελαστικότητα, όπως λόχου χάριν σκληραίνει μια παλιά ανάρτηση στην κάψα ενός τουίτερ, οπότε θα έχει αυξημένη αντίσταση μετάδοσης στις υψηλές συχνότητες, χαμηλής ενέργειας, που απαιτούν υψηλές ταχύτητες κίνησης, παρά στις χαμηλές συχνότητες. Η δε μεταβολή της μάζας των οσταρίων, ως αποτέλεσμα παραπλήσιας αλλοίωσης των οστεοφύτων και συνδεσμοφύτων (χαρακτηριστικών αλλοιώσεων του γήρατος), θα οδηγήσει ακριβώς στο ίδιο πρόβλημα, αυξημένη αντίσταση κίνησης στη μετάδοση των χαμηλής ενέργειας υψηλών συχνοτήτων.

Τι λες και ριβερς εντζινίρινγκ. Δε πειράζει, θα βάλουμε τσιπακι νιουραλινγκ και θα ακούμε κι υπερήχους.


ΥΓ. Έχω να διαβάσω περί της ανατομίας του έσω ωτός και της κατανομής των τριχοειδών κυττάρων του οργάνου του Corti αναλόγως συχνοτήτων στα τμήματα του κοχλία, από ειδικευόμενος στο 3ο έτος. Νομίζω πως έφτασε η ώρα για μια επανάληψη. 😂😜🤣😁
 
Last edited:


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.110
Chris , το like δεν μπαίνει επειδή αναφέρεις συσκευές εγκεκριμένες από... cat people - δεν θα με συγκινούσε κάτι τέτοιο - αλλά επειδή είσαι ο μόνος ακροαματικόφιλος που δείχνει τέτοια προθυμία να παραδεχθεί τα τρωτά του.
Αλοιμονο εαν δεν παραδεχομουν τα τρωτα μου ;) ΑΛΛΑ δεν εχω την συγγραφικη δεινοτητα του THVA :drinks:να γραψω ενα δοκιμιο!!! περι σεταπιων;)
Παντος μεχρι τωρα που εισερχομαι στο 68ο ετος:) δεν εχω ακουσει κανενα σεταπιον και ηχεια
που να πεζνε οπως εγω ακουω μια συμφωνικη ορχηστρα 😊
Ειναι μονο τα αυτια μου ο αερας και η ορχηστρα ΜΑΓΕΙΑ ολα τα αλλα........... ειναι υποκαταστατα
Ισχυει παντα η ρηση του OTTO KLEMPERER:hi:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.110
Τι βάθος έχεις Κε Χρήστο σε αυτές ; Σε μικρούς χώρους λόγω της επαναλαμβανόμενης και μεγάλου αριθμού back and forth bouncing των μεγάλων κυμάτων η διαφορά πίεσης είναι αυτό που συλλαμβάνει και το αυτί καλύτερα λόγω και της ίδιας αρχής λειτουργίας του.
Μηκος 670 εκατοστομετρα !!Πλατος 450 εκατοστομετρα! υψος 300 εκατοστρομετρα!!! ;)
Οροφη 10 δοκαρια 5Χ17 μεταξυ τους αποσταση 60 εκατοστρομετρα
260 σανιδες 60Χ12 αναμεσα απ τα δοκαρια
20 Μικρα δοκαρια που εδραζονται η σανιδες 60Χ12 πιο μεσα 5η DOW DOW μπλε υψηλης πυκνοτητας;) αυτη ειναι η οροφη!!!!!:drinks:
DOW υψηλής πυκνότητας τι είναι
φελιζολ
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.110
Πάρτε σαμπ, παππούδια. Μπάσα, θα ακούτε μια χαρά μέχρι να σας θάψουν. Τα υπόλοιπα, δε ξέρω κατά πόσο θα τα ακούτε, μόνο για τα μπάσα είναι σίγουρο.
Μρε συ τι ειναι αυτα π΄λες εδω ειναι μεγαλοι ανθρωποι ;) :dance2::gamer:
Πες ρει πες δεν παιζεσαι:lol:
 




Μηνύματα
12.787
Reaction score
10.022
ΥΓ. Έχω να διαβάσω περί της ανατομίας του έσω ωτός και της κατανομής των τριχοειδών κυττάρων του οργάνου του Corti αναλόγως συχνοτήτων στα τμήματα του κοχλία, από ειδικευόμενος στο 3ο έτος. Νομίζω πως έφτασε η ώρα για μια επανάληψη. 😂😜🤣😁
Και καλά εσύ. Εσύ είσαι γιατρός και τα διάβασες. Εγώ γιατί τα διάβασα και τα έμαθα; Πες το και inquiring mind.
 




Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Νο.

Ένα ισχυρό ported ανέτως μπορεί να βγάλει υψηλότερη πίεση από όση χρειάζεται για να σου συνθλίψει το τύμπανο.
Είπα διαφορά πίεσης. Το ported και να βγάλει το "μικρό" δωμάτιο δεν θα την ¨ακούσει" και άρα ούτε και εσύ.
 

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Μηκος 670 εκατοστομετρα !!Πλατος 450 εκατοστομετρα! υψος 300 εκατοστρομετρα!!! ;)
Οροφη 10 δοκαρια 5Χ17 μεταξυ τους αποσταση 60 εκατοστρομετρα
260 σανιδες 60Χ12 αναμεσα απ τα δοκαρια
20 Μικρα δοκαρια που εδραζονται η σανιδες 60Χ12 πιο μεσα 5η DOW DOW μπλε υψηλης πυκνοτητας;) αυτη ειναι η οροφη!!!!!:drinks:

φελιζολ
Κε Χρήστο εννοούσα α) τι βάθος και διάμετρο έχουν οι ίδιες οι τρύπες (μέσα τους) και μια και ρωτάω (και επειδή απο τα σχόλια όλων βλέπω κανένας δεν έχει συλλάβει τον τρόπο με τον οποίο συμβαίνει η απορρόφηση, κρίμα οι γνώσεις και τα .pdf που διαβάζουνε too much info που έλεγε και ο άλλος ο έρμος μου φαίνεται) : β) η μια άκρη του tube (σωλήνα - τρύπα) είναι κλειστή απο την μια μέρια ; Ή εάν κοιτάξω πίσω απο αυτές την κατασκευή θα δώ ότι είναι διαμπερής ;

Ή έστω έχουν κολλημένη και αυτά (όπως οι σφήνες) ένα ξύλο απο πίσω που είναι πολύ καλά κολλημένα σε αυτό όποτε δεν υπάρχει παρά σχετικά ελάχιστη διαφυγή αέρα (πάντα απο την πίσω μεριά τους εννοώ) ;

Με λίγα λόγια ρωτάω εάν είναι και πόσο καλά φραγμένες οι τρύπες απο την μια μεριά τους ή εάν είναι διαμπερείς ;
Ορίστε μια μελέτη για τον ουδό ακοής σε χαμηλές οκτάβες σε συνάρτηση με τη γήρανση :
"
CONCLUSION
Using young and older adults as listeners, hearing thresholds at frequencies of 10- 160 Hz, inclusive, were measured. The results of measurements revealed the following:

(1) Older listeners had a higher threshold, on average, than the young listeners, but the difference was only about 10 dB or less at every measurement frequency;

(2) The median hearing threshold of the older listener group did not change substantially after screening for their hearing abnormalities;

(3) Only a weak correlation was found between the LF thresholds and the audiometric thresholds averaged over 500-4000 Hz;

(4) Summarizing the observations described above, we can conclude that hearing impairments at higher frequencies have a limited effect on the LF thresholds;

(5) Some older listeners have retained hearing sensitivity for LF tones that is as good as that of young listeners. For that reason, the possibility must be considered during LF noise evaluation that older noise sufferers can perceive a low level LF noise, just as younger people do;

(6) The young female listener group had a slightly lower threshold, on average, than the male group, although the older listener groups showed the opposite effect of gender. However, these effects were not statistically significant.
"

Η μελέτη καταλήγει στο ότι τα ηλικιωμένα άτομα έχουν πιθανόν ανώτερο ουδό για χαμηλόσυχνο θόρυβο. Δηλαδή steady state σήματα. Η μουσική όμως έχει μεταβατικά συμβάντα κι έντονες δυναμικές αντιθέσεις. Η πειστική αντίληψη αυτών απαιτεί από το ίδιο το ηχοσύστημα να εκπέμπει την απαραίτητη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες εντός αποδεκτών ορίων παραμόρφωσης και από το σύμπλεγμα ηχείων-χώρου να περνάνε αυτήν την ενέργεια χωρίς έντονες μεταπτώσεις ή κατάλοιπα στο πεδίο του χρόνου. Η αποστολή καθενός setup είναι προκαθορισμένη σε αυτόν τον τομέα ανεξάρτητα από τον ουδό ακοής για τις χαμηλές που θα είχε δεδομένος ακροατής.

Έχοντας μελετήσει τα spectrogram που έχει δημοσιεύσει ο Chris θυμάμαι ξεκάθαρα ότι σταθερό στοιχείο σε όλα ήταν οι ανωμαλίες κάτω από το όριο των 100 Hz. Τέτοιες ανωμαλίες θα χρειάζονταν υπέρογκες απορροφητικές διατάξεις ενώ η εμπλοκή διαφραγματικών ή συνηχητικών στοιχείων εκτός του ότι θα χαλούσε κι εκείνη την εμφάνιση στο δωμάτιο δεν θα εξασφάλιζε ολική εξομάλυνση, αντάξια της συμπεριφοράς στις ανώτερες οκτάβες από τον χώρο όπως είναι διαμορφωμένος.

Μοναδικές δόκιμες λύσεις θα ήταν είτε οι ενεργές μπασοπαγίδες LSI AVAA είτε πολλαπλά τεμάχια sub κατά προτίμηση με διαχείριση σημάτων από κεντρικό επεξεργαστή. Λιγότερο σίγουρη εναλλακτική θα ήταν η αλλαγή τοποθεσίας στα main κατά προτίμηση με προμήθεια ... κανονικών ηχείων.

Τώρα το πώς αντιδρούν οι cat people με τους... village people (πολίτες του χαϊενδικού χωριού δηλαδή) ποσώς θα μ'ενδιέφερε. Δεν χρειάζεται δα να ενταχθούν στο... Ναυτικό ως χρήστες sonar.

Σίγουρα μια δεν είναι αρκετή, όπως μπορεί (ή δεν μπορεί) πιθανόν να καταλαβαίνεις.

Θα την διαβάσω όταν μπορέσω, δεν διαβάζω ποτέ μόνο τίτλους και συμπεράσματα σε εργασίες.

Να δώ και το screening τους, το δείγμα τους κλπ. Πάντως πολλά επίθετα βλέπω και υποθέσεις και δεν μου αρέσει, maybe, may κλπ
 
Last edited:

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378


Ρε συ @costas EAR, χαμήλωσε το επιτέλους, δεν μπορεί να κοιμηθεί το παιδί!

2 η ώρα τα ανοίγεις τα ρημάδια τα τζενελεκοσάμπια και βαράς Moby μέχρι τα ξημερώματα, ακτινολόγος άνθρωπος; Τς τς τς...

:roflmao:
Είναι το καλό isolation που χρειάζεται κατά Bhutia για μη διαφυγή ενέργειας και έχει επιτύχει φυσικά ο Ear (εδώ γελάμε) εντός του χώρου του αλλά και φυσικά και ο Bhutia (φάινεται απο τις φωτογραφίες χα χα) ...... για να πετύχουν δήθεν αυτές τις άπιαστες εντάσεις με χιλιάδες κιόλας subs και χιλιάδες watt (και λίγα λέει ο Ear όντως ότι έχει .... χρειάζονται και περισσότερα απο ότι έχει, no joke) αυτών που απιατούνται και διαφορές πιέσεων μετα κιόλας από τα δεκάδες modes που έχει φάει στο κεφάλι το κακόμοιρο το κύμα να πηγαινοέρχεται μεταξύ των τοίχων. Πιο αμπελοφιλοσοφίες θεωρητικές , ούτε εγώ δεν λέω τέτοιες. Τζάμπα έχω το όνομα. χα χα

Κάτσε δεν βρίσκω την άλλη την καλή μου ((την επιστημονική μου (χα χα)) που δείχνει ότι και μια τρύπα 6 mm bye bye όλη η ενέργεια απο τον χώρο. Αλλά εστω για τώρα αυτό το αρθράκι της Siemens είναι αρκετό για να πάρουμε μια ιδεά του τι απαιτείται (απο εμάς και απο κάποιους). Και όσο πιο μικρό το δωμάτιο τόσο μεγαλύτερη η πίεση εντός του, τόσο μικρότερη η τρύπα πρεπει να είναι, 3 mm ας πούμε χα χα.


Υ.Γ. : Στα δικά μας τώρα και για να σου απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σου. Δεν έχεις ακούσει πολλές φορές που λένε ακόμη και πυρηνικοί φυσικοί, όχι μόνο ο απλός άνθρωπος " Εντάξει εύκολο είναι να το καταλάβεις .... δεν είναι και φιλοσοφία ". Ε λοιπόν .... αυτό. Για να καταλάβεις πόσο εύκολη είναι. :D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.802
Είπα διαφορά πίεσης. Το ported και να βγάλει το "μικρό" δωμάτιο δεν θα την ¨ακούσει" και άρα ούτε και εσύ.
Έχουν αναφερθεί όροι διάδοσης και ακουστότητας των χαμηλών καθώς η συμπεριφορά του δωματίου περνά στην αποκαλούμενη ΄΄ζώνη πίεσης΄΄.
Εάν ο συντονισμός της διάταξης bass reflex κείτεται κάτω από τη ζώνη αποκοπής με το δωμάτιο να έχει αρκετά μικρές και να είναι ερμητικά κλειστό τότε ένα στιβαρό sub μπορεί να καταπονήσει τα τύμπανα ακόμα και με τον συντονισμό από το ίδιο το μεγάφωνο. Εάν από την άλλη είχαμε συντονισμούς κείμενους με ιδιορρυθμούς χώρου τότε το ακουστικό μας αισθητήριο τείνει να ταλαιπωρείται ούτως ή άλλως ανεξάρτητα καταπόνησης. Κρατάμε υπ'όψιν ότι στις πρώτες οκτάβες η ακουστότητα αυξάνεται ή μειώνεται εντονότερα σε συνάρτηση με τη στάθμη ηχητικής πίεσης - όπως διαπιστώνεται από τις αποστάσεις ανάμεσα σε διαδοχικές καμπύλες Ισοδύναμης Ακουστότητας στη γνωστή παράσταση.

Είναι το καλό isolation που χρειάζεται κατά Bhutia για μη διαφυγή ενέργειας και έχει επιτύχει φυσικά ο Ear (εδώ γελάμε) εντός του χώρου του αλλά και φυσικά και ο Bhutia (φάινεται απο τις φωτογραφίες χα χα) ...... για να πετύχουν δήθεν αυτές τις άπιαστες εντάσεις με χιλιάδες κιόλας subs και χιλιάδες watt (και λίγα λέει ο Ear όντως ότι έχει .... χρειάζονται και περισσότερα απο ότι έχει, no joke) αυτών που απιατούνται και διαφορές πιέσεων μετα κιόλας από τα δεκάδες modes που έχει φάει στο κεφάλι το κακόμοιρο το κύμα να πηγαινοέρχεται μεταξύ των τοίχων. Πιο αμπελοφιλοσοφίες θεωρητικές , ούτε εγώ δεν λέω τέτοιες. Τζάμπα έχω το όνομα. χα χα

Κάτσε δεν βρίσκω την άλλη την καλή μου ((την επιστημονική μου (χα χα)) που δείχνει ότι και μια τρύπα 6 mm bye bye όλη η ενέργεια απο τον χώρο. Αλλά εστω για τώρα αυτό το αρθράκι της Siemens είναι αρκετό για να πάρουμε μια ιδεά του τι απαιτείται (απο εμάς και απο κάποιους). Και όσο πιο μικρό το δωμάτιο τόσο μεγαλύτερη η πίεση εντός του, τόσο μικρότερη η τρύπα πρεπει να είναι, 3 mm ας πούμε χα χα.


Υ.Γ. : Στα δικά μας τώρα και για να σου απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σου. Δεν έχεις ακούσει πολλές φορές που λένε ακόμη και πυρηνικοί φυσικοί, όχι μόνο ο απλός άνθρωπος " Εντάξει εύκολο είναι να το καταλάβεις .... δεν είναι και φιλοσοφία ". Ε λοιπόν .... αυτό. Για να καταλάβεις πόσο εύκολη είναι. :D
Εδώ πάλι πάω να μπερδευτώ - τουλάχιστον έτσι όπως παρουσιάζεται... Δηλαδή πόσο ΄΄αστοιχείωτοι΄΄ πρέπει να είναι όσοι επιμελούνται την ακουστική συμπεριφορά για τις χαμηλές οκτάβες σε dedicated δωμάτια ή studio ώστε να ταλαιπωρούν το μυαλό τους με άλλες πιο δύσκολες στην εφαρμογή μεθόδους αντί ν'άνοιγαν σκέτες τρυπούλες ... 6 mm με το Black & Decker και να ΄΄καθάριζαν΄΄. :roflmao:

Υ.Γ. Τα συμπεράσματα από το συγκεκριμένο δωμάτιο στη σχετική ενότητα προέρχονται από παραστάσεις spectrogram και δεν έχουν προκύψει αυθαιρέτως.
 
Last edited:


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.239
Reaction score
13.110
@thva Oταν τελειωσω με τα αρχιλαμογια του Δημου Ιωαννιτων να παμε στον Χερ Ντοκτορ να μας λυθουν οι αποριες περι ιμερσιβιων:) ντιπιεσιον:boast: συνελεξις :wink:συναδ:sneaky: πανω κατω ηχεια;) κλπ κλπ ;)
 

Μηνύματα
12.020
Reaction score
14.378
Κρατάμε υπ'όψιν ότι στις πρώτες οκτάβες η ακουστότητα αυξάνεται ή μειώνεται εντονότερα σε συνάρτηση με τη στάθμη ηχητικής πίεσης
Φυσικά σε συνάρτηση της ηχητικής πίεσης αλλά και πως αυτή θα propogate στο μέτωπο του κύματος που θα φτάνει στα αυτιά σου και στην θέση μόνο ακρόασης σου όχι και σε όλο το δωμάτιο. Και μάλιστα και για αυτό κυρίως τα κλειστά subs έχουν πλεονέκτημα έναντι των ported. Αυτό είπα πιο πάνω και ο Ear μου λέει "No". χα χα. Τα ported όταν είναι μεγάλο το δωμάτιο τότε μόνο αρχίζουν να αποκτούν κάποιο τεσπά πλεονέκτημα ή μάλλον ισοφραίζουν κάπως εννοώ τα κλειστά.

Για την απομόνωση δεν καταλαβαίνω καλά τι λές καθώς αυτά ισχύουν για όλες τις συχνότητες και ιδίως για τα χαμηλά (όχι μόνο για τα αβυσσικά χαμηλά ούτε και για αυτά μόνο που σχετίζονται με το σημείο αποκοπής σε περίπτωση που πας πιθανόν να συσχετίσεις έμμεσα.). Απλώς εκεί είναι πλέον εντελώς game over. Δεν είμαι βέβαια σίγουρός για αυτό, δεν το έχω σκεφτεί καλά καθώς δεν είμαι και μηχανικός να έχω καλή εικόνα ή βαθιά γνωση για fluid dynamics (γιατί εκεί τέτοια φαινόμενα ισχύουν και όχι έτσι απλά όπως παρουσιάζονται). Όταν ήδη στα χαμηλά ο ήχος έχει "μετατραπεί" σε κύμα (που πάλι δεν γίνεται έτσι αλλά έτσι για απλοποίηση, και για να μιλάμε την ίδια ορολογία όπως (λάθος) το ξέρουν και την χρησιμοποιούν οι της ακουστικής και αυτό) αυτά τα φαινόμενα αρχίζουν ήδη απο τότε και μάλιστα σιγά σιγά. Αυτή η ηχηητική πίεση είναι με την μετακίνηση των σωματιδίων του αέρα μόνο στο μέτωπο του κύματος.Οπότε μιλάμε κανονικά ότι πρπει να την υπολογίζουμε κιόλας μόνο για τα πόσα; δεν ξέρω πρώτα λίγα modes και πανε έλα του κύματος, όχι όταν αυτά εχουν πάει και έρθουν άπειρες φορές σε ένα μικρό σχετικά χώρο.

Για το τι κάνουν τα στούντιο και οι επαγγελματίες (που άσε φαντάζομαι τι θα γίνεται και εκεί) δεν μιλάμε. Μιλάμε για δωμάτια και χώρους δικούς μας που έχεις π.χ. μια πόρτα 80 εκ. - 1 μέτρο που έστω μια σχισμή έχει ή έστω και δυο τρύπες για μην υγροποίηση ατμών ακόμη και σε αλουμίνια ..... και γενικά bye bye η ενέργεια σου. Όλα γίνονται θεωρητικά αλλά να ξέρουμε και για τι μιλάμε και τι απαιιτείται απο εμάς στους χώρους μας, που έχουμε ανοίγματα , πόρτες, παράθυρα. Καλή τύχη να το πετύχεις.

Το pdf ακόμη δεν το διάβασα (και τώρα ξαναφεύγω δυστυχώς) αλλά με μια πολυ γρήγορή ματιά που του είχα ρίξει το πρωί κάπου στα 30 είδα στα διαγράμματα (δεν είναι καθαρά και καλά, δεν βλέπω καλά κιόλας και δεν είδα και πίνακα με τα αριθμητικά στοιχεία του καθένα) γενικώς οι νέοι και συν 10 έλεγε οι πιο ηλικιωμένοι δηλαδή 40 , κάπου εκεί που έλεγα εγώ δηλαδή 31 -35 δεν είναι ; ¨Οχι πάντως αυτά που λέτε εσείς 25 και 20 και 10 και Ο ακόμη. ¨Ασε που αυτές οι ηλικίες για νέους δεν ειναι και νέοι. Εδώ μιλάμε για πολυ νέους (νήπια) που ακούνε αυτά που λέτε εσείς (και πάλι αμφιβάλω). Ούτε οι ηλικιωμένοι είναι πολύ ηλικιωμένοι, ούτε είναι μόνο το hardening που λέει ο Ear είναι και ΄θεματα ισορροπίας που ρυθμίζονται απο εκεί. .... Εάν πάλι το 10 είναι atteniuation ακόμη χειρότερα. Δεν είναι το ίδιο σαν τις υψηλές τα χαμηλά με τέτοιο attenuation εάν το εξτάσουμε στο θέμα (audio) που σας απασχολεί και όχι καθαρά ιατρικά. Θες δηλαδή τέλεια απομόνωση (για να το συσχετίσουμε και αυτό) , συν θές ένα μπουστάρισμα για να ξεπεράσεις το δωμάτιο, συν θες ένα μπουστάρισμό πόσο να πω έστω και για να είσαι φλάτ σύμφωνα μόνο με τις καμπύλες ακουστότητας ; (και όχι το γούστο σου που μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερο ή την καμπύλη του Τούλ και του κάθε ξεΤούλ) 3 db ανά οκτάβα κάτω απο τα 250 Hz και θές και ε΄να άλλο τεράστιο μπουστάρισμα ενeεργεια τους χώρου για την διαρροή που είναι τεράστια, και ναι φίλε μου με μια τρυπούλα ακόμη ακόμη. Αααααα , συν συν χα χα ξέχασα το σημαντικότερο και αυτό για το οποίο μιλάμε ... τα !0 db (τα λίγα κατά την ανάλυση του άρθρου και δική σας χα χα) της κουφαμάρας μας. So much και για τις παρμαορφώσεις που λές σαν πελονέκτημα .... καταλήγεις εκεί που λέει ο Ear (ο γακζάκιας) Χ 5 μάλιστα τουλάχιστον χα χα.

Τώρα εσυ προσωπικά τι καταφέρνεις , τι ακριβώς μετράτε και τι περιορισμούς ή αδυναμίες έχουν αυτές οι μετρήσεις δεν ξέρω, δεν έχω ιδέα , δεν έχω παρακολουθήσει, εσύ είσαι και magician χα χα. Εγώ το μόνο που ξέρω απο την φυσική που θυμάμαι σε αυτά τα θέματα η κατάσταση είναι πιο κοντά σε αυτά που βλέπω να έχει κάνει ο Ear και πάλι αμφιβάλλω καθώς όπως είπα θέλει Ear X 5 κιόλας σε αυτόν τον τομέα και εάν.
@thva H ξυλινες σφηνες ειναι 20 και 17 εκ μηκος, οι τρυπες ΔΕΝ ειναι View attachment 306370 διαμπερεις;)
View attachment 306371
View attachment 306372
View attachment 306373
Οι τρυπες πισω απ το σεταπιον και τα ηχεια ΕΙΝΑΙ διαμπερεις;)
Εύγε Κε Χρήστο. Εύγε.

Τρία Ιμότζι απο αυτό το ανθρωπάκι που βγάζει το καπέλο (γιατί για κάποιο λόγο δεν το έχω στην βιβλιοθήκη που μου εμφανίζεται).
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
170.955
Μηνύματα
2.850.798
Members
37.841
Νεότερο μέλος
Immortal
Top