Λ.Ε.Α.

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.770
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

και εδω μαλλον λαθος κανεις...ολα μα ολα περιγραφονται στην συμβαση παραχωρησης....δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα....

αν αυξησουν το αντιτιμο....και επειδη δεν θα υπαρχει αναλογη μειωση του φορτου....θα αυξηθει απλα η χρηματικη αποδοση του εργου...και μολις ξεπερασει ενα οριο που αναφερετε επακριβως στην συμβαση..ο δρομος επιστρεφει στο κρατος....ακομη και πριν την 25 ετια που ειναι ο μεγιστος χρονος παραχωρησης.

Αρα θα πρεπει να σκεφτουν πολυ καλα πριν ακριβυνουν τα διοδια...μαλλον προτιμουν να μεινει ετσι η κατασταση....


το κρατος μας μαλιστα εχει τιτλοποιησει τα εσοδα μετα την 25ετια προκειμενου να βρει τα χρηματα για να υλοποιησει την γραμμη 4 του μετρο....
μηπως μου πας κοντρα απλα για να μου πας κοντρα??? χαχα :)

αυτο δεν λεω και εγω εδω και ποσες σελιδες ??????????
η διαρκεια της παραχωρησης της Αττικης Οδου εχει να κανει με τα εσοδα της και οχι με χρονια !
χαμηλα τα εσοδα περισσοτερα τα χρονια παραχωρησης.... περισσοτερα τα εσοδα λιγοτερα τα χρονια παραχωρησης και η κυριοτητα περνα στο Δημοσιο πιο γρηγορα

μια αποφαση ειναι ...
 

Μηνύματα
14.355
Reaction score
12.024
Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

οταν χρησιμοποιουν τις κυλιομενες σκαλες του μετρο, στεκονται -ασυναισθητα- ολοι, στη δεξια πλευρα της σκαλας, ο ενας πισω απο τον αλλον, ωστε οσοι βιαζονται να εχουν χωρο να περασουν... χωρις χαρτακια, χωρις νόμο, χωρις κινδυνο για προστιμο, χωρις αστυνομευση, απλα υπακουοντας σε μια πινακιδα και στην... κοινη λογικη.
Αυτό, όταν δεν έχει πολύ κόσμο, γίνεται και εδώ.
 

Μηνύματα
14.355
Reaction score
12.024
Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

ερωτημα : υπαρχει καλυτερη ποιοτητα οδοστρωματος - εννοω κυριως την τριβη κυλισης - σε ολοκληρη την Ελλαδα απο αυτο που υπαρχει στην Αττικη Οδο ?
Εγνατία Οδό έχεις οδηγήσει;
 

Μηνύματα
467
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

ΓΙΑΤΙ δεν υλοποιήθηκε;
δεν προλαβαιναν να το ολοκληρωσουν πριν απο τους αγωνες του 2004...και μετα πηγε στις καλενδες....δεν σας κανει εντυπωση που ο δρομος του ολυμπιακου χωριου ειναι μονο αριστερα της εθνικης οδου και οχι και απο την αλλη μερια?

στον αρχικο σχεδιασμο θα βγαιναμε απο την κυμης και θα σκαγαμε στον λαινοπουλο....και το αντιστροφο στην επιστροφη.....


ο αναδοχος επανεφερε το θεμα πριν 2 χρονια ζητωντας επιμηκυνση κατα 5 ετη ...αλλα πηρε το τριτο το μακρυτερο.....
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.770
Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

Εγνατία Οδό έχεις οδηγήσει;
καμια 10 φορες.... απιστευτος δρομος... δεν χρειαζεται να στριψεις το τιμονι.... σε παει ο δρομος...
μακαρι να ειναι ιδιος ποιοτικα με Αττικη Οδο, δεν μπορω να καταλαβω συντελεστη τριβης λογω ελλειψης σταματα ξεκινα εκει.... λακουβες σαμαρακια ατελειες μηδεν... δεν ειμαι μηχανικος μεν αλλα η αισθηση ειναι απιστευτη και εκει και ας μην χρειαστηκαν φρεναρισματα πανικου οπως στην Αττικη Οδο για να σχολιασω περισσοτερο το οδοστρωμα...
 

Μηνύματα
14.355
Reaction score
12.024
Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

καμια 10 φορες....
Αυτό δεν απαντάει στην ερώτηση σου περί οδοστρώματος; Η αλήθεια είναι ότι εγώ έχω οδηγήσει Εγνατία μόνο 1 φορά πριν 3 χρόνια, αλλά μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

μπορεις να μου απαντησεις αν γνωριζεις για την επεκταση της εξοδου ΚΥΜΗΣ στην εθνικη οδο και τον λογο που δεν υλοποιηθηκε?
Να σου πω εγω βρε Νικ , μιας και ειμαι πολυ κοντα.

Η προεκταση της Λ.Κυμης για την Εθνικη επρεπε να περασει μεσα απ το αλσος Κατσιμπαλη-Μορελα , το οποιο τωρα πια ανηκει στον δημο Πευκης.
Ο εν λογω δημος εκανε κινητοποιησεις τοτε , ζητωντας την υπογειοποιηση του νεου δρομου .
Τελικα η Κυμης εμεινε μεχρι εκει που ξερουμε.
 

Μηνύματα
467
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

μηπως μου πας κοντρα απλα για να μου πας κοντρα??? χαχα :)

αυτο δεν λεω και εγω εδω και ποσες σελιδες ??????????
η διαρκεια της παραχωρησης της Αττικης Οδου εχει να κανει με τα εσοδα της και οχι με χρονια !
χαμηλα τα εσοδα περισσοτερα τα χρονια παραχωρησης.... περισσοτερα τα εσοδα λιγοτερα τα χρονια παραχωρησης και η κυριοτητα περνα στο Δημοσιο πιο γρηγορα

μια αποφαση ειναι ...
τα χρονια ειναι μεγιστο 25 ...αν η αποδοση του εργου υπερβει ενα οριο...τοτε αυτοματα αλλαζει χερια ο δρομος.....


εσυ τι λες τους συμφερει να αλλαξει χερια πριν τα 25 χρονια ?

μαλλον οχι....

αρα φροντιζουν να κρατανε την αποδοση του δρομου λιγο πιο κατω απο το οριο της συμβασης για να εχουν την μεγιστη διαρκεια της 25ετιας...

να δεις καποια στιγμη που θα βγουν και θα μας πουν οτι λογω κοινωνικης ευθυνης θα μειωσουν το αντιτιμο....


συμβαση κομμενη και ραμμενη στα μετρα του αναδοχου....

ας ειναι καλα ο λαλιωτης....

ρε γαμωτο ...γιατι δεν εγινα και εγω οδοντιατρος.....
 

Μηνύματα
467
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

Να σου πω εγω βρε Νικ , μιας και ειμαι πολυ κοντα.

Η προεκταση της Λ.Κυμης για την Εθνικη επρεπε να περασει μεσα απ το αλσος Κατσιμπαλη-Μορελα , το οποιο τωρα πια ανηκει στον δημο Πευκης.
Ο εν λογω δημος εκανε κινητοποιησεις τοτε , ζητωντας την υπογειοποιηση του νεου δρομου .
Τελικα η Κυμης εμεινε μεχρι εκει που ξερουμε.
και που ειναι το προβλημα.....ας εκαναν υπογειοποιηση οπως εκαναν και στην πεντελης και στο ηρακλειο και στην πλακεντιας.....θεμα χρηματων ειναι και οχι τεχνικης δυσκολιας.....


στην εγνατια τα τουνελ ειναι μεχρι και 6 χιλιομετρα....
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.770
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

δεν προλαβαιναν να το ολοκληρωσουν πριν απο τους αγωνες του 2004...και μετα πηγε στις καλενδες....δεν σας κανει εντυπωση που ο δρομος του ολυμπιακου χωριου ειναι μονο αριστερα της εθνικης οδου και οχι και απο την αλλη μερια?

στον αρχικο σχεδιασμο θα βγαιναμε απο την κυμης και θα σκαγαμε στον λαινοπουλο....και το αντιστροφο στην επιστροφη.....


ο αναδοχος επανεφερε το θεμα πριν 2 χρονια ζητωντας επιμηκυνση κατα 5 ετη ...αλλα πηρε το τριτο το μακρυτερο.....
μηπως το πηραμε και εμεις οι οδηγοι το 3ο το μακρυτερο?
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

και που ειναι το προβλημα.....ας εκαναν υπογειοποιηση οπως εκαναν και στην πεντελης και στο ηρακλειο και στην πλακεντιας.....θεμα χρηματων ειναι και οχι τεχνικης δυσκολιας.....


στην εγνατια τα τουνελ ειναι μεχρι και 6 χιλιομετρα....

Δεν τα ειχαν υπολογισει και τους φανηκε ...ακριβο.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.770
Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

Αυτό δεν απαντάει στην ερώτηση σου περί οδοστρώματος; Η αλήθεια είναι ότι εγώ έχω οδηγήσει Εγνατία μόνο 1 φορά πριν 3 χρόνια, αλλά μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
απαντησα ηδη ... δεν ειμαι μηχανικος να γνωριζω συντελεστη τριβης ουτε χρειαστηκαν φρεναρισματα πανικου εκει...για εκει που χρειαστηκαν το σχολιασα για να ειμαι πιο συγκεκριμενος... δες ποσες και ποσες οδους και λεωφορους... ε ειναι γτπ....
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.770
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

τα χρονια ειναι μεγιστο 25 ...αν η αποδοση του εργου υπερβει ενα οριο...τοτε αυτοματα αλλαζει χερια ο δρομος.....


εσυ τι λες τους συμφερει να αλλαξει χερια πριν τα 25 χρονια ?

μαλλον οχι....

αρα φροντιζουν να κρατανε την αποδοση του δρομου λιγο πιο κατω απο το οριο της συμβασης για να εχουν την μεγιστη διαρκεια της 25ετιας...

να δεις καποια στιγμη που θα βγουν και θα μας πουν οτι λογω κοινωνικης ευθυνης θα μειωσουν το αντιτιμο....


συμβαση κομμενη και ραμμενη στα μετρα του αναδοχου....

ας ειναι καλα ο λαλιωτης....

ρε γαμωτο ...γιατι δεν εγινα και εγω οδοντιατρος.....
με αυτους τους ρυθμους εσοδων ο δρομος σε max 3 χρονια... ο νοων...
 


Μηνύματα
1.729
Reaction score
180
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

Αυτό, όταν δεν έχει πολύ κόσμο, γίνεται και εδώ.
Εκει ειναι το θεμα, αν μπορει και πώς, να γινεται αυτο που πρεπει να γινεται, οταν εχει πολυ κοσμο, ειτε στις ΛΕΑ, ειτε στις στασεις, ειτε στο παρκαρισμα, ειτε στο μετρό....
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.133
Reaction score
2.770
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

τα χρονια ειναι μεγιστο 25 ...αν η αποδοση του εργου υπερβει ενα οριο...τοτε αυτοματα αλλαζει χερια ο δρομος.....


εσυ τι λες τους συμφερει να αλλαξει χερια πριν τα 25 χρονια ?

μαλλον οχι....

αρα φροντιζουν να κρατανε την αποδοση του δρομου λιγο πιο κατω απο το οριο της συμβασης για να εχουν την μεγιστη διαρκεια της 25ετιας...

να δεις καποια στιγμη που θα βγουν και θα μας πουν οτι λογω κοινωνικης ευθυνης θα μειωσουν το αντιτιμο....


συμβαση κομμενη και ραμμενη στα μετρα του αναδοχου....

ας ειναι καλα ο λαλιωτης....

ρε γαμωτο ...γιατι δεν εγινα και εγω οδοντιατρος.....
μεγα λαθος αυτο που αναφερεις σχετικα με τον αναδοχο για την περιπτωση της Αττικης Οδου. Ο στοχος συνολικου εσοδου βασει συμβασης σχεδον εχει επιτευχθει. (ειπαμε πανω κατω 3 χρονια ακομα) αρα να πουμε σε 15 max χρονια +- απο την αρχη λειτουργιας της το εργο θα πρεπει τυπικα να περασει στο Δημοσιο. δεν εχει νοημα η αποδοση που αναφερεις.... μιλαμε για επιτευξη ενος τελικου νουμερου συνολικου εσοδου - οποτε αυτο επιτευχθει.
αυτο που λες με την μειωση δεν παιζει...πιο πιθανο θεωρω ενα εντελως τρελο σεναριο 5πλασιασμο κοστους διοδιων με αποτελεσμα εισερχομενα αυτοκινητα κατω του 1/5 των σημερινων αρα μειωση συνολικων εσοδων -που εννοιτε δεν παιζει σαν σεναριο- παρα να μειωθει το σημερινο κοστος.

Επισης, tricky ερωτηση : γιατι καμια αλλη οδος απο τοτε δεν εχει βασιστει σε εσοδα αλλα σε χρονια ? η απαντηση στην πρωτη προταση για οποιον βαριετε να σκεφτει...
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Πωωωωω τι έγινε εδώ? Λίγο έλειψα και πήρε φωτιά το νήμα.

Να ακούτε τους έμπειρους. Δεν είδα καμία πρακτική απάντηση σε αυτά που ανέφερε ο GioVani Dimitropoulos και βλέπω μόνο κάποιους να προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι.

Οφείλετε να ανταποκριθείτε στις συνθήκες της κίνησης. Πρώτο μάθημα σε όσους δίνουν για δίπλωμα. Τίποτε άλλο!

Τα υπόλοιπα απλώς στραγγαλίζουν την κυκλοφορία.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Και κάτι ακόμα για όσους δεν κατάλαβαν (και ούτε πρόκειται) όσα είπα για την πλατεία Συντάγματος.
Βρε αθεόφοβοι.... πηγαίνετε βρε να κάνετε μια δοκιμή να πάρετε λεωφορείο από την κάτω μεριά. Τι φοβάστε;
Είναι τέτοια η χάραξη του δρόμου που σας εγγυώμαι ότι αν δεν σας πατήσει κανένα αυτοκίνητο θα επιβιβαστείτε ασφαλώς στο λεωφορείο (αν περάσει :142::143:).

Ανάμεσα από τα ταξί που κάνουν πιάτσα μπροστά στη στάση εν τω μεταξύ! :141:


Θέμα Παιδείας κι αυτό ε;
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Re: Λ.Ε.Α.

Σε κανω quote, για να πω, πως -κατα τη γνωμη μου- οταν καποιος αναφερεται στα θετικα των ξενων δεν αναφερεται συνολικα στον τροπο συμπεριφορας τους αλλα ... στα θετικα και μονο, αποβλεποντας στο "παιρνουμε τα καλα των αλλων και τα προσαρμοζουμε/εφαρμοζουμε σε μας".
Οι χαρακτηρισμοι ως "ευρωλιγουρηδες", "φραγκολεβαντινοι" "ξενολαγνοι" και οτι αλλο ακουγεται κατα καιρους (οχι απο σενα:123:), ειναι απλως μηδενισμος και προσπαθεια απαξιωσης.

Οταν καποιος λεει οτι "δε θα γινουμε ποτε γερμανοι" νομιζω αναφερεται πχ. στους δρομους τους και οχι οτι θελει να πινουμε απο το πρωι μπυρες, να τρωμε αλμυρα κουλουρια και να μιλαμε γερμανικα.
Οταν καποιος λεει οτι "δε θα γινουμε ποτε σουηδοι" νομιζω αναφερεται πχ. στο συστημα υγειας τους και οχι οτι θελει να εχουμε συνεφια ολο το χρονο και να αυτοκτονουμε ανα 10 καθε βδομαδα.
Οταν καποιος λεει οτι "δε θα γινουμε ποτε ιταλοι" νομιζω αναφερεται πχ. στο -όποιο- γουστο τους διακρινει στο ντυσιμο και οχι οτι θελουμε ο πρωθυπουργος μας να πηγαινει σε παρτυ με τεκνά ή να εχει ποδοσφαιρικη ομαδα.

Ετσι λοιπον, να πω κι εγω κατι σχετικο με τα μετρό και τα λεοφωρεια, οτι δε θα γινουμε ποτε αυστριακοι... οι οποιοι οταν χρησιμοποιουν τις κυλιομενες σκαλες του μετρο, στεκονται -ασυναισθητα- ολοι, στη δεξια πλευρα της σκαλας, ο ενας πισω απο τον αλλον, ωστε οσοι βιαζονται να εχουν χωρο να περασουν... χωρις χαρτακια, χωρις νόμο, χωρις κινδυνο για προστιμο, χωρις αστυνομευση, απλα υπακουοντας σε μια πινακιδα και στην... κοινη λογικη.
Επιτέλους, ένας με Ιώβεια υπομονή που εξηγεί στον meletov τα αυτονόητα. Μπράβο. Γιατί οι υπόλοιποι παραδώσαμε πνεύμα πριν καιρό...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Πριν χρόνια ερχόμουν από γύρο ευρωπαϊκών χωρών οδικώς και είπα να έρθω και Ελλάδα. Παίρνω το καράβι από την Ανκόνα, βγαίνω στην Πάτρα και για αρκετά χλμ, προσπαθούσα να βρω την έξοδο προς την Ε.Ο. Πατρών - Αθηνών. Πίστευα ότι ήμουν ακόμα στην Πάτρα. Τελικά είδα τα διόδια και κατάλαβα ότι αυτό το πράγμα είναι η Ε.Ο.!!! Με προσγείωσε απότομα στην ελληνική πραγματικότητα...
Ίσως ο χειρότερος εθνικός δρόμος σε όλη την Ευρώπη.
Αυτό όμως, δεν μας δίνει το δικαίωμα να πηγαίνουμε όπως θέλουμε!
Οφείλουμε να ανταποκριθούμε στις συνθήκες της κίνησης, όπως είπε σωστά ο Pleo.
Δηλαδή, ο ΚΟΚ λέει ότι αν υπάρχει μία λωρίδα κίνησης και διπλή διαχωριστική, δεν προσπερνάμε!
Είναι κατανοητό; Δεν μας αρέσει προφανώς! Δεν είναι σωστό προφανώς για Εθνικό δρόμο!
Αλλά τι να κάνουμε; Αυτό έχουμε. Ας είμασταν πιο έξυπνοι να είχαμε καλύτερο δρόμο.
Το αν θα έπρεπε να έχουμε την υπομονή να πάμε 200 χλμ έτσι, ας προσέχαμε!!!
Προφανώς δεν την έχουμε, και γιαυτό σκοτωνόμαστε. Δεν είναι καν είδηση πια...
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.876
Μηνύματα
3.065.985
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top