Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TOKe2PcfvK0&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TOKe2PcfvK0&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Οι πλάκες που χρησιμοποιείς, μπορεί να είναι λίγο μικρές...
Αυτός ο αφρός είναι υδρογόνο.
Στη δική μου περίπτωση η μία από τις τρεις συσκευές εχει διαστάσεις περίπου 20 Χ 7 εκατοστά. ( + 3 μισες κουταλιες, μιση στο καθένα)
Εαν δεν έχει απώλειες (υδρογονου) από τις σωληνώσεις, και με μία εφαρμογή στα 14,1 βολτ του αυτοκινήτου , θα βγάλει το σωληνακι υδρογόνο...
Τότε, δοκίμασε να πλησιάσεις με φλογίτσα από τσακμάκι στην άκρη του σωλήνα που βγαίνει από το μπάμπλερ , δηλ, το απλό λουτρό νερού σε ένα απλό δοχείο (όπως αυτό στο νεροχύτη του βίντεο), από το όποιο βγαίνει και τελικά το υδρογόνο...(μη τρομάξεις)
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Ιδέα:
Αν κάνουμε ηλεκτρόλυση στο σπίτι μας με ρεύμα από το δίκτυο ή φοτωβολταικά (δεν είναι αυτό ο θέμα) και αποθηκεύσουμε το αέριο ΗΗΟ στο μεταλικό ρεζεβουάρ του συστήματος υγρεαρίου ενός αυτοκινητου; Σε τέτοια βυτία (υγραερίου) είπε ότι αποθήκευε το ΗΗΟ ο τύπος στο βιντεάκι του Ζήση. Ναι αυτό με εκείνο το φτωχόσπιτο... Με μία ρύθμιση στο πρόγραμμα του εγκεφάλου του υγραερίου για τη διαφορά στην καύση μεταξύ των 2 αερίων δεν θα δουλέψει; Και θα έχουμε και παραπάνω γκάζι (το ΗΗΟ είναι πιο δυνατό) και "τζάμπα" καύσιμο...
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

εκτός από την ηλεκτρόλυση , πρέπει να σκεφτείς πως θα συμπιέσεις το αέριο ( υγροποίηση νομίζω λέγεται ) για την αποθήκευση του ... και για κατανάλωση ...
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

εκτός από την ηλεκτρόλυση , πρέπει να σκεφτείς πως θα συμπιέσεις το αέριο ( υγροποίηση νομίζω λέγεται ) για την αποθήκευση του ... και για κατανάλωση ...
Μάλον με ένα κομπρεσεράκι. Δεν μπορώ να υπολογίσω βέβαια πόση ενέργεια χρειάζεται για να παραχθεί μέσω της ηλεκτρόλυσης και να συμπιεστεί μέσα στο ρεζεβουάρ (αν αξίζει τον κόπο δηλ.). Επίσης νομίζω οτι το αέριο που προέρχεται από αυτην τη διαδικασία δεν ξαναγίνεται νερό με συμπίεση, τουλάχιστον όχι με 8 μπαρ που φυλάσεται το υγραέριο.

Υ.Γ. Βλέπω την υπογραφή σου: Λες γι'αυτό το ημερολόγιο των Μάγια να τελειώνει το 2012; (Αρμαγεδών)
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Επαναφέρω πάλι στο προσκήνιο το θέμα της ηλεκτρόλυσης του νερου...
αλλά...
το κύκλωμα που βρήκα , χρησιμοποιεί μεν συνεχές ρεύμα, όμως , εδώ οι πλάκες της ηλεκτρολυτικής συσκευής, τροφοδοτούνται με εναλλάσσόμενο ρεύμα με ν συχνότητας...

Θεωρώντας λοιπον ότι με την εφαρμογή εναλλασσόμενου ρεύματος ν συχνότητας, θα πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα ως προς την παραγωγή υδρογόνου (και με την ίδια ή και λιγότερη κατανάλωση σε ρεύμα...)

Παραθέτω το παρακάτω κύκλωμα:
[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ru8YQ6HUwbU&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ru8YQ6HUwbU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]


Παρότι δεν μας λένε όλα "τα μυστικά" τα παληκάρια που παρουσιάζουν το παραπάνω βίντεο, εμείς θα επιχειρήσουμε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα από μόνοι μας... (...αναγκαστικά...)

Λοιπόν...

Εδώ έχουμε πάλι ένα ΝΡΝ τρανσίστορ σαν το ΤΙΡ 122... σε συνδεσμολογία κοινού εκπομπού... (ή ακόμη και το 2Ν3904 )
Βασιζόμενος στην εμπειρία μου , και εφ όσον δεν κάνω λάθος, θα μπορούσα να συμπεραίνω ότι τα L1 και L2 θα μπορούσαν να είναι ένας μετασχηματιστής 220 βολτ στα 12 βολτ , όπου το L1 είναι αυτό των 12 βολτ και το L2 των 220βολτ...Αυτό διότι γνωρίζω ότι η αντίσταση του πηνίου των 12βολτ είναι περίπου 1 Ωμ (επιθυμητό, εφ όσον η αντίσταση που παρεμβάλλεται μεταξύ του συλλέκτη και του + της πηγής ... είναι μικρή... όπως στο ισοδύναμο Thevenin...)
Ως γνωστόν, η συχνότητα ν της λειτουργίας των L1 και L2 (του μετασχηματιστή) είναι πάντοτε η ίδια...
Ομοίως το κύκλωμα που έχει κλαδο τον πυκνωτή 50 μΦ με το πηνίο των 220βολτ (συγχωρέστε με , δεν γνωρίζω την ακριβή αυτεπαγωγή των πηνίων σε Ανρί...ξέρω όμως την πιθανή ωμική τους αντίσταση...) και είναι υπεύθυνο για την συχνότητα ν της εναλλαγής πάνω στα άκρα του πηνίου L2, θα επιθυμούσαμε να έχει μεγαλύτερη ωμική αντίσταση (όπως στη συνδεσμολογία του Coil... την οποίαν έχω ήδη δείξει σε άλλο ποστ...)
Η μεταβλητή αντίσταση των 10ΚΩ επηρεάζει έμεσα την φόρτηση και εκφόρτιση του πυκνωτή και για αυτόν τον λόγο ρυθμίζει τη συχνότητα ν λειτουργίας του L2 ...
Δυστυχώς ο καιρός δεν μ΄εξυπηρετεί , για να δω προσωπικά την παραγωγή υδρογόνου στην πράξη και να τη συγκρίνω με αυτή της εφαρμογής του συνεχούς ρεύματος 12βολτ...
Η όλη "υπόθεση" του θέματος, είναι να συγκρίνουμε τις καταναλώσεις σε ρεύμα (και επομένως έχοντας τα 12βολτ σταθερά) και ισχύ των κυκλωμάτων...
Είναι νομίζω μία καλή ευκαιρία για όποιον νομίζει ότι μπορεί, να δοκιμάσει το κύκλωμα στην πράξη...
(Εάν σας προλάβω... και δοκιμάσω το κύκλωμα νωρίτερα από εσάς, θα σας πώ τα νέα μου...)
Με κάθε επιφύλαξη...
Φιλικά
Δαμιανός
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Άψογος για άλλη μια φορά Δαμιανέ μου. Τα ευρήματά σου ήταν για άλλη μια φορά χρυσός...Αυτή την περίοδο είμαι φουλ και δεν προλαβαίνω ούτε να σας μιλήσω, ελπίζω για μέσα στις γιορτές... Για την συχνότητα αν θυμάμαι καλά ο μεγάλος και αρχηγός και προωτομάστορας (και συγχωρεμένος) Σταν Μάγιερ χρησιμοποιούσε τα 19Κhz. Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στην πατέντα του αν την ψάξετε στο Google.
 

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Δαμιανέ μου ίσως θα έπρεπε να διαβάσεις την πατέντα του Σταν Μάγιερς (αν δεν το έχεις κάνει ήδη). Εκεί λέει για ηλεκτρόλυση με παλμό. Εμένα μου φάνηκε υπερβολικά πολύπλοκη και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι γίνεται με ένα τόσο απλό κυκλωματάκι (Αν τελικά κάνουν το ίδιο πράγμα). Σύμφωνα με τον φίλο μας τον Σταν (και αν κατάλαβα καλά) δίνει εναλασόμενο ρεύμα με συχνότητα που συμπίπτει με την ιδιοσυχνότητα των μορίων του νερού για να διασπάσει τους δεσμούς των ατόμων του και έτσι παράγεται μια τεράστια ποσότητα αερίου με ελάχιστη ενέργεια. (Το βάρος των στρατιωτών επουδενεί δεν φτάνει για να ρίξει την γέφυρα αλλά όταν περπατούν με βήμα που συμπίπτει με την ιδιοσυχνότητα της γέφυρας, η γέφυρα γκρεμίζεται...) Αυτά για αυτούς που υποστιρίζουν ότι είναι αδύνατο να παραχτεί αέριο σε πραγματικό χρόνο και να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο στην μηχανή από την ίδια την μηχανή. Τους πληροφορώ ότι είναι ΛΑΘΟΣ! Όχι μόνο γίνεται, αλλά έχει γίνει κιόλας απλά αυτός που το έκανε τον έφαγαν λάχανο...Τέλος πάντων πολοί προσπάθησαν μετά τον θάνατό του να καταλάβουν τουλάχιστον την πατέντα του αλλά έμειναν με το στόμα ανοιχτό (όπως εγώ...)
Ρε λες τελικά να βγεί ο Δαμιανός απτην Ψωροκώσταινα και να αποκρυπτογραφήσει τις απρόσιτες πατέντες;;;
Δαμιανέ κάνε ασφάλεια ζωής...
 

Μηνύματα
2.290
Reaction score
3
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Χαιρετώ όλην την παρέα...
Γεια σου φίλε μου Βασίλη...
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Τώρα... όσον αφορά το θέμα...
Το ρεύμα δεν είναι συνεχές εκριβώς... είναι...όχι μεν εναλλασσόμενο, αλλά μετεβαλλόμενο (το τρανσίστορ δίνει ρεύμα διακοπής στον μετασχηματιστή...)
Κι εγώ δεν μπόρεσα μέχρι τώρα να το δοκιμάσω , λόγω χρόνου...
Κατα τα άλλα , το κυκλωματάκι είναι απλούστατο...
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Χαιρετώ και εγώ με τη σειρά μου ...

Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον όλο το thread και θα ήθελα να προσθέσω μερικές σκέψεις.

Μετά από σχετική έρευνα δύο εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο HHO στην Αμερική φαίνεται να είναι σοβαρές και κάνουν επιστημονική δουλειά.
http://www.punchhho.com/
http://www.hybridwaterpower.com/
Τι μαθαίνουμε από αυτούς;

1. Ότι χρειαζόμαστε ECU enhancer όπως λεει και ο CarBil

“E.F.I.E. electronic fuel injection enhancer: This device manipulates the voltages relayed to the ECU via the oxygen sensors. By telling the ECU the fuel mixture is rich, it will tell the fuel injectors to inject less gasoline and use more hydroxy. It can be purchased online by numerous retailers, or you can build your own.”

2. Από σχετική μελέτη του Υπουργείου Μεταφορών των Ην. Πολιτειών σε φορτηγά Diesel το HHO έδώσε 4% μείωση στα καύσιμα και 7% μείωση στις εκπομπές μάλλον κοντά σε αυτά που λεει ο Damianos M
http://www.punchhho.com/banners/Guidelines-H2-Fuel-in-CMVs-Nov2007[1].pdf

Επίσης το θέμα με τον Σταν Μάγιερς είναι ενδιαφέρον (conspiracy theories) πότε όμως δεν ξέρεις από πού μπορεί να έρθει η ανακάλυψη για παράδειγμα το φαινόμενο http://en.wikipedia.org/wiki/John_Kanzius
Το σχετικό link με το Paper τις επιβεβαίωσης του φαινομένου
http://www.rustumroy.com/Scans/Observations of polarized MRI vol 12 is 1.pdf

Μήπως τελικά η ηλεκτρόλυση με DC είναι ο χειρότερος τρόπος;
Βέβαια το φαινόμενο kanzious ίσως δεν κάνει για την περίπτωση μας γιατί δεν βγάζει καθαρό HHO. Ή μήπως κάνει?

Περιμένω με αγωνία τα νέα των τολμηρών Damianos, CarBil
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Να σε καλωσορίσω φίλε techfreakj.!!

Ωραία όλα αυτά που λές...
Προσωπικά, έχω αφιερώσει ώρες (ίσως και μέρες) στην μελέτη του Stanley Meyers όμως ακόμα λόγω χρόνου και χρημάτων δεν έχω υλοποιήσει δυστυχώς τίποτα.

Θα έλεγα πώς η ηλεκτρόλυση με σταθεροποιημένο DC είναι η πιο ενεργοβόρα. Ο Stanley Meyers, χρησιμοποιεί την συσκευή της ηλεκρόλυσης, και την εκμεταλλεύεται ώς πυκνωτή, για να την κάνει μέρος ενος εξαναγκασμένου κυκλώματος LC. Αυτό σημαίνει ταλάντωση.
Όμως όχι εναλλασσώμενου ρεύματος...

Ταλάντωση συνεχούς ρεύματος, με σκοπό τις ιδιότητες συντονισμού αυτού του κυκλώματος.
Στην ουσία με δυο πηνία ακόμα, καθώς το κύκλωμα συντονίζεται, καταφέρνει να φτάσει την τάση στα 2000 βόλτ περίπου απο τα 12 που χρησιμοποιεί, γιατί λέει πώς η ταχύτητα των μορίων του νερού προς τους πόλους της ηλεκτρόλυσης, εξαρτάται μόνο απο την τάση.!!

Επίσης ισχυρίζεται ότι άν φτάσουμε τις συντονιστικές ιδιότητες της ηλεκτρόλυσης έστω για 5 δευτερόλεπτα, έχουμε παραγωγή υδρογόνου για τα επόμενα 94 δευτερόλεπτα. Πράγμα που δεν το έχω διαπιστώσει εγω στα πειράματά μου.
Ο Stan Meyers, χρησιμοποιούσε απεσταγμένο νερό και μόνο, χωρίς την προσθήκη κάποιου ηλεκτρολύτη (βλ. μαγειρική σόδα) κατα την αντίδραση....

Ρίξε και μια ματιά στο παρακάτω θέμα άν σ' ενδιαφέρει.: Κίνηση με νερό....Τι λέτε????
ιδιέταιρα στις τελευταίες σελίδες, όπου έχουμε αρχίσει να καταλήσουμε σε ένα συμπέρασμα...

καλωσήρθες στην παρέα μας,
φιλικά,

Ζήσης
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Γεια σας.
Χωρις να ειμαι ειδικος περι του θεματος απλα το ενδιαφερον μου για το περιβαλλον και τις πηγες ενεργειας θα σας μεταφερω την γνωμη ενος ειδικου που συζητησα προσφατα το θεμα αυτο! Βασικα η συζητηση μας ηταν για τα φωτοβολταϊκα αλλα εφτασε και στο θεμα υδρογονου μιας κ εκει βρισκεται το μελλον.
Η ερωτηση μου διαβαζοντας ολες τις παραπανω συζητησεις περι μετατροπης νερου σε υδρογονο ειναι γιατι αντι αυτου δεν το παιρνουμε απο την ηλιακη ενεργεια(φωτοβολταϊκα) και υστερα να το μεταφερουμε στο αυτοκινητο? Κατι αντιστοιχο με το gas! Η μετατροπη ειναι απλη στον κινητηρα και επιτυγχανουμε τελεια καυση, καλυτερες επιδοσεις, λιγοτερη θερμοτητα μηχανης κλπ. Η μεταφορα γινεται σε φιαλες πιεσης 3000bar αν δεν κανω λαθος αν απ'οτι μου ειπε μπορει να φτασει κ τα 12000bar με γυαλινα τα εσωτερικα τοιχωματα των φιαλων-ρεζερβουαρ...για να μην φευγουν τα μορια απο τα τοιχωματα του μεταλλου λογω υψηλης πιεσης.
Η θεωρια του τυπου μου ακουγεται παρομοια με της concept BMW 7 και με την διαφορα οτι με ενα συστηματακι φωτοβολταϊκων στην οικια/χωραφι μας θα εχουμε ευκολα τη δικη μας παραγωγη υδρογονου που κατ'επεκταση θα χρησιμοποιουμε σ'ολους τους κινητηρες εσωτερικης καυσης αντι για βενζινη/πετρελαιο.
Ειμαι προθυμος να ακουσω τα σχολια σας και να μαθω περισσοτερα!
Ευχαριστω.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Φίλε Πάνο καλησπέρα και καλό χειμόνα..!!

Μία λύση είναι αυτή... δηλαδή να παράγουμε υδρογόνο με ρεύμα απο τον ήλιο.
Προκύπτει όμως το ερώτημα.... Τι γίνεται όταν δεν έχει ήλιο..??

Ας παραβλέψουμε ότι το κόστος είναι μεγαλύτερο διότι τα φωτοβολταϊκά είναι ακόμα πανάκριβα.

λές.:
Η μετατροπη ειναι απλη στον κινητηρα και επιτυγχανουμε τελεια καυση, καλυτερες επιδοσεις, λιγοτερη θερμοτητα μηχανης κλπ.
Η μετατροπή είναι απλούστατη και ευχάριστη...
και επίσης....
Όχι μόνο έχουμε τέλεια κάυση... Δεν έχουμε και εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.!! το προϊόν της καύσης είναι μόνο καθαρό νερό και θερμότητα.!!!
Όσο για τη θερμότητα, εδώ διαφωνώ... Το υδρογόνο καθως καίγεται μπορεί αμα βάλεις το δάχτυλό σου μπροστα στη φλόγα, να μην πάθεις και πολλά πράγματα, άν όμως την βάλεις μπροστά σε μαντέμι ή αλουμίνιο (ακόμα και ατσάλι), έχει λιώσει στο "πίτς φυτίλι". Αυτό γίνεται διότι η αντίδραση που κάνει η φλόγα του υδρογόνου με τα μέταλα, είναι σφοδρή, και οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν κατακόρυφα.
Κι όμως υπάρχει λύση... να φέρουμε το αέριο απο την ηλεκτρόλυση, με μια επεξεργασία, σε μια χαμηλότερης τάξης αναφλεξιμότητα ας πούμε... αναμειγνύοντας το με άζωτο, δηλαδή αέρα.!!

εν κατακλείδει, η πρόταση που έγραψες, είναι η εύκολη και ακριβή...
εμείς εδώ προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος έτσι ώστε να είναι προσιτό...

ο τρόπος υπάρχει.... επίσης ομως υπάρχει και το συμφέρον....
ποίος πάει κόντρα??

φιλικά,
Ζήσης.!
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Φιλε μου Ζηση καλη σου μερα κ καλο χειμωνα επισης! Εχεις απολυτο δικιο σ'αυτα που γραφεις! Χωρις οπως ανεφερα να ειμαι ειδικος αλλα θελω και γω απο τη μερια μου να συνησφερω στο περιβαλλον αλλα και στην τσεπη μου! Τι γνωμη εχεις για τα προϊοντα αυτης της σελιδας?
http://www.gasconversionkits.com/
Την καυση υδρογονου παραλληλα με βενζινη! Ειναι οντως δυνατο να δουλεψουν και να κανουνε οικονομια τοσο στην καταναλωση οσο και στις εκπομπες ρυπων? Θα δουλευει ο κινητηρας πιο σωστα οπως αναφερουν ή θα λιωσει μετα απο μερικα χιλιομετρα? Η τιμη τους ειναι πολυ χαμηλη σε σχεση με αυτα "που προσφερουν" αν και ειναι σχετικα απλες κατασκευες. Διαβασα επισης τις συζητησεις σας απο την αρχη του φορουμ και ειδικοτερα εσενα και του Δαμιανου Μ, καθως και το πειραμα του με το Polo 1.6. "Αρα η ιδέα αυτή λειτουργεί μόνον ως βελτιωτής του καυσίμου επιχειρώντας να κάνει τέλεια καύση, ώστε να πάρουμε υποτίθεται την υπόλοιπη ενέργεια από τα άκαυτα (και επιβλαβή) καυσαέρια." Πιστευεις οτι με καποιο απο τα εν λογω κιτ θα βελτιωθει η καυση και θα δωσει οικονομια αλλα και καθαροτερα καυσαερια?
Συνεχιστε παντα την καλη προσπαθεια!! :102:
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Φιλε μου Ζηση καλη σου μερα κ καλο χειμωνα επισης! Εχεις απολυτο δικιο σ'αυτα που γραφεις! Χωρις οπως ανεφερα να ειμαι ειδικος αλλα θελω και γω απο τη μερια μου να συνησφερω στο περιβαλλον αλλα και στην τσεπη μου! Τι γνωμη εχεις για τα προϊοντα αυτης της σελιδας?
http://www.gasconversionkits.com/
Την καυση υδρογονου παραλληλα με βενζινη! Ειναι οντως δυνατο να δουλεψουν και να κανουνε οικονομια τοσο στην καταναλωση οσο και στις εκπομπες ρυπων? Θα δουλευει ο κινητηρας πιο σωστα οπως αναφερουν ή θα λιωσει μετα απο μερικα χιλιομετρα? Η τιμη τους ειναι πολυ χαμηλη σε σχεση με αυτα "που προσφερουν" αν και ειναι σχετικα απλες κατασκευες. Διαβασα επισης τις συζητησεις σας απο την αρχη του φορουμ και ειδικοτερα εσενα και του Δαμιανου Μ, καθως και το πειραμα του με το Polo 1.6. "Αρα η ιδέα αυτή λειτουργεί μόνον ως βελτιωτής του καυσίμου επιχειρώντας να κάνει τέλεια καύση, ώστε να πάρουμε υποτίθεται την υπόλοιπη ενέργεια από τα άκαυτα (και επιβλαβή) καυσαέρια." Πιστευεις οτι με καποιο απο τα εν λογω κιτ θα βελτιωθει η καυση και θα δωσει οικονομια αλλα και καθαροτερα καυσαερια?
Συνεχιστε παντα την καλη προσπαθεια!! :102:
Φιλε πάνο..

είσαι απόλυτα σωστός σε αυτό που λές..!! Δειχνει ότι έχεις καταλάβει τι προσπαθούμε να κάνουμε εμείς εδώ...

κατα τη γνώμη μου, είναι σπατάλη, το να πάς να αγοράσεις έτοιμα κίτ τέτοιου είδους, απο τη στιγμή που μπορείς πολύ εύκολα και με λιγότερο απο το μισό κόστος να φτιάξεις κάτι μόνος σου. Είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς περισσότερο.

Τωρα υπάρχει ένα κρίσιμο σημείο ας πούμε, με την απόδωση που μπορεί να έχει μια τόσο μικρή κατασκευή, σε έναν κινητήρα 1400 ή 1600 κ.εκ. Απ' ότι μου έχει πεί ο Δαμιανός, είδε αισθητή διαφορά στις ανηφόρες, και στην οσμή της εξάτμισης.

Περα απ' αυτό, όσον αφορά την κατανάλωση, δεν κερδίζεις κάτι, άν δεν κόψεις βενζίνη.
Διότι ο injection κινητήρας, όσο οξυγόνο βλέπει, τόση βενζίνη ψεκάζει.
Τώρα έχουνε βγάλει κάτι κυκλωματάκια, που "μπερδεύεις" στην ουσία τον αισθητήρα του οξυγόνου, και ρίχνει ο κινητήρας ΔΗΘΕΝ λιγότερη βενζίνη. Με σκοπό δηλαδή, να συμπληρώσει το υδρογόνο ότι ευκαυστο λείπει απο το μείγμα.

Τα παραπάνω αν δεν τα δοκιμάσω και τα δώ με τα ματάκια μου, δεν μπορώ να σου εγγυηθώ τίποτα.

Οσο για το αν θα δουλέψει σωστά ο κινητήρας, συμφωνώ και επ' αυξάνω...!!
Φαντάσου ενα απλό και γελοίο παράδειγμα... όταν τηγανίζεις λάδια, στον αποροφητήρα σου δεν μένουν λαδιές απο τις αναθυμιάσεις??
Όταν βράζεις νερό γίνεται το ίδιο..??
Αυτό ακριβως συμβαίνει μέσα στα έμβολα του κινητήρα.. όχι μόνο θα καθαρίσει, αλλά υπάρχουν και πιθανότητες να σου κρατήσει περισσότερο διότι η κάυση σου θα εχει κατα πολύ λιγότερα υπολείμματα....

ελπίζω να βοήθησα... ότι απορία έχεις μην διστάζεις να ρωτάς..!!!

Φιλικά.!
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Καλησπέρα. Αν και καινούργιος στο forum , διάβασα όλο το θέμα.Είναι λίγο παλιό αλλά αν δεν έχετε βρει ακόμα την λύση, θα μου επιτρέψετε να συμπληρώσω. Το λάθος που κάνετε, είναι ότι δεν θέλει απλός ρεύμα 12ν. Θέλει τετράγωνο παλμό και με 10 αμπέρ περίπου είναι αρκετό να δουλέψει το αυτοκίνητο μόνο με υδρογόνο χωρίς άλλο καύσιμο. O τετράγωνος παλμός παίρνετε από PWM.
 

Μηνύματα
4.830
Reaction score
1
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Καλώς ήρθες zoofilia.
 


Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Ένα καλώς ήρθες και από μένα, zoofilia :107:

Πες και μια καλημέρα εδώ! :126:
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Καλησπέρα. Αν και καινούργιος στο forum , διάβασα όλο το θέμα.Είναι λίγο παλιό αλλά αν δεν έχετε βρει ακόμα την λύση, θα μου επιτρέψετε να συμπληρώσω. Το λάθος που κάνετε, είναι ότι δεν θέλει απλός ρεύμα 12ν. Θέλει τετράγωνο παλμό και με 10 αμπέρ περίπου είναι αρκετό να δουλέψει το αυτοκίνητο μόνο με υδρογόνο χωρίς άλλο καύσιμο. O τετράγωνος παλμός παίρνετε από PWM.
Γεια σου φίλε zoofilia.!!

έχω ασχοληθεί "θα ελεγα" ΠΟΛΥ με το συγκεκριμένο θέμα. επιτρεψε μου να συμπληρώσω κι αλλο.! Δεν χρειαζεται απλά μια παλμική 12 βολτ τάση. Ετσι απλά δεν θα δουλέψει. Χρειάζεται κατ αρχάς υψηλή τάση.! Η ταχύτητα της κίνησης των ηλεκτρονίων όχι μόνο στη ηλεκτρόλυση αλλά παντού, είναι ανάλογη της τάσης και όχι του ρεύματος... αρα και στην περιπτωσή μας και η ταχύτητα της ηλεκτρόλυσης.
Το λουτρό της ηλεκτρόλυσης (όπως και η κοινή μπαταρία του αυτοκινήτου) λειτουργεί σαν πυκνωτής. Αν αυτός ο πυκνωτής γίνει μέρος ενός κυκλώματος LC, τότε θα έχουμε την δυνατότητα να συντονίσουμε αυτό το κύκλωμα LC. Χρειάζεται λοιπόν κι ένα πηνίο καπου... αυτο το πηνίο μπορεί να είναι ενός μετασχηματιστή ο οποίος να αυξάνει την τάση απο τα 12 βόλτ...
επίσης χρειάζεται ένας τρόπος για να ελέγξουμε ποιών μορίων την ηλεκτρόλυση συντονίζουμε. Αλλη συχνότητα θα έχει το νερό, αλλη τα άλατα που μπορεί να έχει, αλλη τα χλώρια, κλπ κλπ.
Επομένως αν βρούμε την συχνότητα που πρέπει μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οποιασδήποτε κατηγορίας νερό....ακόμα και μολυσμένο.!

Είναι παρα πολλές παράμετροι.
Για μένα πάντως 10 αμπέρ στα 12 βόλτ (120βαττ) είναι πολλά..!
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Απάντηση: Με μια μετατροπη το αυτοκινητο σας καιει νερο αντι για βενζινη !!!

Αν και δεν έχω διαβάσει όλες τις σελίδες συμφωνώ με τον τελευταίο...
Ότι γίνεται ηλεκτρόλυση του νερού γίνεται...το θέμα είναι με όση τη δυνατόν λιγότερη ενέργεια να παράγουμε περισσότερα ΗΗΟ. Σίγουρα με εξειδικευμένη τροφοδοσία ρεύματος (συχνότητα, τάση, ρεύμα, μορφή παλμών) θα πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα.
Ότι αν αυτά τα αέρια μπουν στη εισαγωγή καυσίμου και έτσι έχουμε διπλή τροφοδοσία γίνεται. Πόσο % έχουμε οικονομία μένει να απαντήσουμε.
Επίσης το ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να κινήται μόνο με υδρογόνο και αυτό γίνεται μόνο που έχουμε αρκετά προβλήματα όπως είπαν παραπάνω.
Επίσης και η ανάστροφη λειτουργία για ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα παράγει ρεύμα μέσω υδρογόνου και αυτό γίνεται. Και εκεί έχουμε τα παραπάνω προβλήματα. Το πιο είκολο φτηνό εφικτό αυτή τη στιγμή είναι διπλής τροφοδοσίας ΗΗΟ+βενζίνη η πετρέλαιο η ακόμα καλύτερα γκάζι...
Αν κάποιος πιστεύει ότι έχει βρει ένα καλό link η ακόμα καλύτερα χρησιμοποιεί τέτοια γεννήτρια ας μας ανοίξει τα μάτια και σε μας...
Ευχαριστώ.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.288
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top