- Μηνύματα
- 4.480
- Reaction score
- 3
Εάν βρεις τρισμέγιστε εσύ κάποιο σημείο προσβλητικό τότε έλα και πες το μας.Νομίζω οτι ήμουν κόσμιος και απλά έθεσα κάποια ερωτήματα προς προβληματισμό.
Δεν προσέβαλα κανέναν.
Εγώ αποφάσισα να σου απαντήσω προσωπικά, μήπως η μεγαλειότητά σας το απαγορεύει.Δεν απευθύνθηκα σε κάποιον προσωπικά.
Σε κανένα σημείο της απάντησής μου δεν αναφέρομαι στο ένα κάποιος έχει το δικαίωμα να εκφράζεται. Αντιθέτως γράφω ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει ότι θέλει και είναι αλήθεια ότι έχω δεχτεί και ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις και ότι υπάρχουν ηλίθιοι και ότι πολλές φορές η άποψή τους επικρατεί. Τι να κάνουμε.Εσύ αν κάποιος έχει διαφορετική αντίληψη δεν μπορείς να συμβιβαστείς με αυτό;
Δεν υπάρχει περίπτωση το κράνος να σου κάνει κακό.Δεν μπορείς να δεχτείς οτι καμιά φορά (καμιά φορά λέω) το κράνος αντί να σε προστατέψει μπορεί να κάνει κακό;
Δε θα με πείραζε εάν δεν φορούσες κράνος, απλά θα ήθελα εσύ και οι οικείοι σου να αναλάβετε ολόκληρο το κόστος της επιλογής σου, διότι τώρα εγώ ως κοινωνία θα πληρώσω για εσένα και τις επιλογές σου.Θα σε πείραζε εσένα προσωπικά αν επέλεγα να μην φορέσω κράνος; Θα έβαζα τη ζωή σου σε κίνδυνο;
Για αυτό το λόγο και υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση στις δυο παραβάσεις, κάτι άλλο έχεις να πεις για αυτό;Πρόσεξε δεν είναι το ίδιο με το να παραβιάσω το κόκκινο. Εκεί αλλάζει το πράγμα.
Η γνωστή καραμέλα. Εάν φορούσες κράνος δε θα εισέπραττε ούτε ένα λεπτό το Κράτος.Με λίγα λόγια θέλω να καταλήξω οτι τα μέτρα που παίρνονται δεν έχουν στόχο να σε προστατέψουν αλλά έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα και εξυπηρετούν συμφέροντα.
Τώρα τι σχέση έχει αυτό με το εάν εσύ φοράς κράνος ή όχι δεν το αντιλαμβάνομαι. Ίσως η μικρότητά μου να είναι αδύνατο να αντιληφθεί τέτοιες ανώτερες νοητικές δομές.Μέσα στο κείμενο αναφέρεται πως θα μπορούσε ένα ευαίσθητο κράτος, όπως εσύ το νομίζεις, να πάρει μέτρα για την εξυπηρέτηση των πολιτών του και την καλυτέρευση της ζωής του αλλά και της ασφαλέστερης μετακίνησής του. Μόνο που δεν το κάνει παρά βρίσκει τρόπους πως να βάλει χέρι στην τσέπη του κακομοίρη του πολίτη.