- Μηνύματα
- 4.462
- Reaction score
- 7.734
Η παρακατω εκδοση του επισημου γερμανικου φορεα για το 2020 υπαρχει ολοκληρη στον παρακατω συνδεσμο. Αφορα την Γερμανια
Ας δουμε μερικα ομως ενδιαφεροντα στατιστικα στοιχεια.
Ο τζιρος της μουσικης βοιμηχανιας αυξανεται ακομη και σε καιρους πανδημιας. αυτο βεβαια οφειλεται στις υπηρεσιες streaming. Ναι αυτο το κιτρινακι αφορα τα κερδη απο το βινυλιο.
επισης βλεπουμε και την προγνωση εως το 2023. εχω δει προγνωσεις προηγουμενων ετων πχ. 2016 ,2017 και ανταποκρινονται ολες στην πραγματικοτητα. εδω φαινεται ξεκαθαρα οτι τα κερδη θα προκυπτουν σχεδον αποκλειστικα στο μελλον απο τα αυλα μεσα.
Ενδιαφερον εχουν επισης οι συνηθειες των ηλικιακων ομαδων αλλα και του αγοραστικου κοινου.
Ξεκιναμε με ολους εκεινους που αγορασαν ενα τουλαχιστον βινυλιο το 2020, το 0,8% των Γερμανων δλδ
Οπως βλεπετε το βινυλιο ειναι ανδρικη υποθεση (93) σε αντιθεση με αλλα φορματ . Η νεολαια προτιμα τις υπηρεσιες στριμινγκ κτλπ.
Αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι οτι οι βινυλιακηδες σε ποσοστο ανω του 50 (54) ενδιαφερονται ιδιαιτερα για ειδικες εκδοσεις μουσικων παραγωγων (Συλλεκτες?)
Παλιοτερα υπηρχε και η ερωτηση εαν ειναι μεγαλοι λατρεις της μουσικης. Ε ναι λοιπον οι βινυλιακηδες δηλωναν σε ποσοστο 90% μεγαλοι λατρεις της μουσικης ενω οι υπολοιποι βρισκοταν στο ποταπο 75%.
Θα λεγαμε συνοπτικα οτι προκειται για ανδρες καποιας ηλικιας που αναζητουν ειδικες (συλλεκτικες?) εκδοσεις και λατρευουν με δηλωση τους παρα πολυ την μουσικη.(Houston, we have a problem here)
Ας δουμε τελος τις συνηθειες των Γερμανων μια τυπικη βδομαδα. Παρατηρουμε οτι η νεολαια περνα τον μουσικο της χρονο στριμαροντας (50) ενω μολις 2% απο τον χρονο της περνα παρεα με φυσικα φορματ.
Τα ατομα μιας καποιας ηλικιας αντιθετως τον περνανε ακουγοντας ραδιο βαζοντας ομως σε αντιθεση με τους νεους πιο συχνα ενα δισκο ή σιντι να παιζει . Κατα βαση περνανε ομως τον καιρο τους , ενα 90% του χρονου που ακουνε μουσικη δλδ, χωρις την συντροφια των υλικων φορματ.
Ας δουμε μερικα ομως ενδιαφεροντα στατιστικα στοιχεια.
Ο τζιρος της μουσικης βοιμηχανιας αυξανεται ακομη και σε καιρους πανδημιας. αυτο βεβαια οφειλεται στις υπηρεσιες streaming. Ναι αυτο το κιτρινακι αφορα τα κερδη απο το βινυλιο.
επισης βλεπουμε και την προγνωση εως το 2023. εχω δει προγνωσεις προηγουμενων ετων πχ. 2016 ,2017 και ανταποκρινονται ολες στην πραγματικοτητα. εδω φαινεται ξεκαθαρα οτι τα κερδη θα προκυπτουν σχεδον αποκλειστικα στο μελλον απο τα αυλα μεσα.
Ενδιαφερον εχουν επισης οι συνηθειες των ηλικιακων ομαδων αλλα και του αγοραστικου κοινου.
Ξεκιναμε με ολους εκεινους που αγορασαν ενα τουλαχιστον βινυλιο το 2020, το 0,8% των Γερμανων δλδ
Οπως βλεπετε το βινυλιο ειναι ανδρικη υποθεση (93) σε αντιθεση με αλλα φορματ . Η νεολαια προτιμα τις υπηρεσιες στριμινγκ κτλπ.
Αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι οτι οι βινυλιακηδες σε ποσοστο ανω του 50 (54) ενδιαφερονται ιδιαιτερα για ειδικες εκδοσεις μουσικων παραγωγων (Συλλεκτες?)
Παλιοτερα υπηρχε και η ερωτηση εαν ειναι μεγαλοι λατρεις της μουσικης. Ε ναι λοιπον οι βινυλιακηδες δηλωναν σε ποσοστο 90% μεγαλοι λατρεις της μουσικης ενω οι υπολοιποι βρισκοταν στο ποταπο 75%.
Θα λεγαμε συνοπτικα οτι προκειται για ανδρες καποιας ηλικιας που αναζητουν ειδικες (συλλεκτικες?) εκδοσεις και λατρευουν με δηλωση τους παρα πολυ την μουσικη.(Houston, we have a problem here)
Ας δουμε τελος τις συνηθειες των Γερμανων μια τυπικη βδομαδα. Παρατηρουμε οτι η νεολαια περνα τον μουσικο της χρονο στριμαροντας (50) ενω μολις 2% απο τον χρονο της περνα παρεα με φυσικα φορματ.
Τα ατομα μιας καποιας ηλικιας αντιθετως τον περνανε ακουγοντας ραδιο βαζοντας ομως σε αντιθεση με τους νεους πιο συχνα ενα δισκο ή σιντι να παιζει . Κατα βαση περνανε ομως τον καιρο τους , ενα 90% του χρονου που ακουνε μουσικη δλδ, χωρις την συντροφια των υλικων φορματ.