Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Κώστα, πολύ ωραία θέμα, ευχαριστούμε.
Έχω όμως μία ένσταση όσο αφορά την 3η διαφορά που έγραψες..

3. Είναι πολύ πιο ευρεία η θέση ακρόασης, το λεγόμενο sweet spot δηλαδή, με πολύ μικρές διαφοροποιήσεις στην ευρύτερη περιοχή της θέσης ακρόασης, ενώ τυπικά από 2 ηχεία μάλλον πρέπει να έχεις βιδωμένο και ακίνητο το κεφάλι στο κέντρο για να μη γέρνουν όλα και να μη χάνεται η συμπαγής κεντρική σκηνή, όπως και να μη χάνεται η ομοιομορφία απόκρισης στο άκουσμα, με τα γνωστά και αναμενόμενα κτενωτά φίλτρα που δημιουργούνται στην απόκριση από 2 πηγές που δεν ισαπέχουν.


Αν τα 2 ηχεία τοποθετηθούν σωστά το sweet spot μπορεί να είναι μεγάλο.
Το σωστό στήσιμο του δικάναλου μπορεί να διευρύνει ελαφρώς το sweet spot και να επιτρέψει μικρές μετακινήσεις λίγων εκατοστών.

Η προσθήκη κεντρικού είναι τελείως άλλη κατηγορία. Μπορείς να κάνεις ακόμα και βόλτες στο δωμάτιο χωρίς να γκρεμίζεται το σύμπαν.
[DOUBLEPOST=1557178243][/DOUBLEPOST]
Αυτο που γραφεις εχει αποδειχθει στην πραξη οτι ειναι λαθος, γιατι αν ολοι οι ηχοληπτες εκαναν αυτο που τους προσταζει η επιστημη και ολα τα monitor επαιζαν το ιδιο σωστα κ.λ.π κ.λ.π σωστα ολα, τοτε ολες οι ηχογραφισεις θα ηταν πανομοιοτυπες που ακομη και σημερα ακουμε απειρες μπουρδες. Σου αρεσει να ακους δικαναλοπολυκαναλα καλα κανεις, και εσυ και οποιος αλλος ,γουστο σου ειναι και αυτο αρεσει στα αυτια σου. Καποιοι αλλοι θελουν να ακουν οπως ειναι στημενες οι συναυλιες τα κονσερτα,δηλαδη μονο μπροστα τους ,τοσο δυσκολο ειναι.

Μόνο μπροστά σχηματίζεται το είδωλο της ορχήστρας και στο πολυκάναλο.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Καποιοι αλλοι θελουν να ακουν οπως ειναι στημενες οι συναυλιες τα κονσερτα,δηλαδη μονο μπροστα τους ,τοσο δυσκολο ειναι.
Δεν ισχύει αυτό.
Στο κοντσέρτο (και όπου αλλού), ακούς τον ήχο να έρχεται απο παντού. Απο πάνω, απο πλάγια, απο πίσω. Ακούς όλη την αίθουσα, όχι μόνο την θέση της ορχήστρας μπροστά σου, αλλά και τις ανακλάσεις τις καθε αίθουσας συναυλιών. Και σίγουρα δεν ακούς μόνο απο δυο πηγές, μια αριστερά και μια δεξιά..

Το πρώτο βήμα ειναι να συνειδητοποιήσουν όλοι πως η ορχήστρα μπροστά σου θα αναπαραχθεί πιο σωστά από τρία ηχεία (συν το κεντρικό δηλαδή) συγκριτικά με τα δυο, αριστερό και δεξιό.

Αργότερα, θα συνειδητοποιηθεί πως ειναι πιο σωστό να ακούς τις ανακλάσεις τις αίθουσας συναυλιών και όχι του δικού σου δωματίου. Και αυτό ουσιαστικά παίζουν τα surrounds. Ανακλάσεις.

Προφανώς το ιδανικό θα ήταν να ακούγαμε σε ενα δωμάτιο του οποίου οι τοίχοι και το ταβάνι να καλύπτονται πλήρως απο ηχεία. Αυτό μάλλον θα αργήσει, αλλά σίγουρα η προσέγγιση ειναι πιο επαρκής οταν υπάρχουν ηχεία σε περισσότερα απο δυο σημεία του δωματίου μας.

Τα περί upmixing ενός δικάναλου αρχείου σε περισσότερα κανάλια είναι άλλο θέμα, και πολύ ενδιαφέρον. Ας το συζητήσουμε αργότερα.
Πρώτα πρέπει να γίνει κατανοητή η συντριπτική υπεροχή του πολυκάναλου αρχείου, που αναπαράγεται πολυκάναλα.
 



Μηνύματα
3.768
Reaction score
6.740
Κώστα μπορείς να μας δώσεις ένα νούμερο της επένδυσης που έχεις κάνει για τρέχον σύστημα?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Ρωτάω διότι ο AV σου παρέχει μόνο προσομοιωσεις κάποιων χώρων οι οποίοι ακούγονται ψεύτικοι .
Όχι με αυτά τα dsp, δεν κάνουν.
Ποιον ενισχυτή εχεις; Auro3d ή Dolby surround (το καινούργιο, όχι εκεινο της προηγούμενης δεκαετίας)
[DOUBLEPOST=1557183956][/DOUBLEPOST]
Τι φωτογραφία είναι αυτή βρε αθεόφοβε;
Θα την δει ο Ear και θα του ανέβει η πίεση.
Και με χαρμπεθ γίνεται πολυκάναλο, μην τσακώνεστε :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Κοιτά τον κιερ@τ@.....το λέει και ο καφές....θα φτιάξει πολυκαναλο με 11 τέτοια!!!
View attachment 125778
Αυτά θυμίζουν...τούρκικο λουτροκαμπινέ.:lolsign:

Πέντε λεπτών προθεσμία:

Για ευρύ sweet spot υπό δικαναλικό setup χρειαζόμαστε πρωτίστως ηχεία με ευρεία και ομοιόμορφη στο φάσμα πολική απόκριση αλλά και χώρο με ευρεία διαχυτική συμπεριφορά.

Στo δε πολυκαναλικό setup η ευρύτητα του sweet spot δύναται να μειώνεται όσο θα μικράινουν οι διαστάσεις της νοητής ηχόσφαιρας,δηλαδή η απόσταση των επιμέρους ηχείων από τη θέση ακρόασης.
Ένα τέτοιο ενδεχόμενο όμως θα μπορούσε ν'αντιμετωπισστεί με τη χρήση ηχείων που θα διέθεταν μονάδες με ομοαξονική αρχιτεκτονική.

Και δεν χρειάζεται όλοι ν'ακολουθήσουν το πρότυπο του Ear στη σύνθεση του setup.Μπορούν κάλλιστα να ξεκινήσουν με οχτάϊντσα studio monitor που θα διέθεταν ομοκεντρικές μονάδες και προσιτά studio subwoofers.

Θεωρώ όμως ότι οι αντιρρήσεις και τα όποια ταμπού απέναντι στην πολυκαναλική αρχιτεκτονική οφείλονται κατά βάθος στην προοπτική για ενεργή διαχείριση κι επεξεργασία ενος σήματος που θα λογιζόταν εσφαλμένα ως ΄΄αγνό και αμόλυντο΄΄ ,ενώ στην πλειονότητα των περιπτώσεων θα έχει υποβληθεί αυτό σε χίλιες μύριες επεξεργασίες - και ιδιαίτερα πάνω στη χωρική του πληροφορία - κατά τη διαδικασία δεδομένης παραγωγής.
 


Μηνύματα
4.869
Reaction score
3.929
Προσωπικα βρισκω ένα σοβαρο πρόβλημα στην παρουσα φαση (εφ οσον πλεον καταληξεις σ αυτή τη λυση) στον πολυκαναλο προενισχυτη. Σχεδον δεν υπαρχουν. Δεν υπολογιζω τους AV ενισχυτες που η πλειοψηφια τους στοχευει την χρηση τους για κινηματογραφο και οι επιδοσεις τους στη μουσικη υστερουν αισθητα.

Πρακτικα μοιαζει μονόδρομος η μετρικ, αλλα και το κοστολογιο είναι αρκετα μεγαλο και πρεπει να εχεις τελειωσει πανεπιστημιο εξειδικευμενο για να την διαχειριστείς.

Εφόσον λυσεις το παραπανω πρόβλημα τοτε αντιμετωπίζεις το θεμα των πισω ηχειων. (θεωρω ότι το κεντρικο ηχειο σχεδόν δεν υφιστατε σαν προβλημα). Οντως καποιοι εχοντας τον καναπε ακουμπισμενο στον πισω τοιχο είναι αδυνατο να χαρουν αυτή την δυνατοτητα. Για να βαλεις και στο πλαι ηχεια είναι ακομη πιο δυσκολο.

Επομένως το πληρες πολυκαναλο σεταπ με 7 ηχεια συν τα σαμπ αφορα ένα σχετικα μικρο ποσοστο φιλων της μουσικης. Μεγαλωνει λιγο το ποσοστο με το 5.2 η 5.3 Και φυσικα το 3.2 είναι κατι που αρκετοι θα είναι σε θεση να το πραγματοποιησουν (όχι ολοι).

Στην τελευταια περιπτωση (3.2) αυτοι που εχουν το ηχοσυστημα σε σαλονι σιγουρα θα πρεπει να ξεπερασουν θεματα αισθητικης. Γιατι απ εκει που ειχαν δυο σκετα ηχεια δαπέδου συν τον ενισχυτή τωρα θα πανε σε 5 ηχεια (3 ηχεια συν 2 σαμπ ) συν τον προενισχυτη. Δηλαδη ακομη και η πιο απλη μορφη πολυκαναλου είναι συνθετη. Να μην πω ότι ότι στο σαλονι και μικρες λεπτομέρειες μπορει να είναι απαγορευτικες για να στηθει το παραπανω συστημα. Πχ συνηθως στη μεση αναμεσα στα ηχεια ειχες το ρακ με τον ενισχυτή (η και προενισχυτη). Τωρα αν στη μεση μπει το ηχειο τοτε καποιοι ενδεχομένως θα δυσκολευτουν να βαλουν το ρακ με τον προενισχυτη.

Χαρας ευαγγελια για οσους όμως εχουν ξεχωριστούς χωρους για την μουσικη τους. Αναλογως εμβαδού και χωροταξιας θα στησουν οντως ένα καταπληκτικο συστημα. Θα παιζει απίστευτα καλα και με φτηνα ηχεια. Ενταξει το θεμα φροντίδας χωρου σ ολες τις περιπτώσεις παιζει, αλλα υπαρχουν και οικονομικες λυσεις αν δεν θελεις να παρεις βραβειο τελειότητας.

Εδώ πλεον ξεκινάς από το 5.2 η 5.3 Τα πλαινα είναι πιο δυσκολο ακομη και γι αυτους τους χωρους. Κι αυτό γιατι θα πρεπει να εχεις ένα χωρο με πολύ μεγαλο εμβαδον και οι πλαινοι τοιχοι ν απεχουν μεταξυ τους τουλάχιστον 5 μετρα για να στησεις ένα συστημα στα 2 εως 2.20 μετρα απόστασης. Και για να το κανουμε πιο απλο, οι περισοτεροι είχαμε συνηθισει το ισοσκελες τριγωνο με ηχεια βασης στα 3 μετρα απόστασης περιπου. Αν λοιπον παμε να κανουμε πολυκαναλο (7 ηχειων συν 2 τουλάχιστον σαμπ) στα 3 μετρα απόστασης, τοτε θα χρειαστει οι τοιχοι ν απεχουν μεταξυ τους 7 μετρα. Δηλαδη τουλάχιστον συνολικα 50 τετραγωνικα μετρα χωρος.

Με όλα τα παραπανω συμπεραίνω ότι πρωτον λογω προενισχυτη και η πιο απλη μορφη πολυκαναλου για τους λογους που ανεφερα παραπανω είναι δυσκολη.

Ετσι προσωπικα δεν βλεπω τον θανατο του δικαναλου.

Μπορούμε να μιλησουμε για υπεροχή του ενός τροπου εναντι του αλλου, για επιθυμιες και ονειρα, αλλα σιγουρα όχι για τελος εποχης για μια δεκαετια τουλάχιστον (ισως και ποτέ).

Αν θυμηθούμε και την περιοδο που ειχε ξεκινησει το SACD. Παρολο που ειχε εμφανη υπεροχη εναντι του κλασικου cd, ωστόσο επηλθε ο θανατος του καλυτερου! Ασχέτως αν μετα απο χρονια γι αλλους λογους πηγε και το cd περιπατο. Μ αυτό θελω να πω ότι επειδή ένα συστημα υπερεχει του αλλου δεν σημαινει και θα επικρατησει εναντι του αλλου. Υπαρχουν πολοι παραγοντες για να επικρατησει στο τελος καποιο μοντελο.
 

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
χμμμ...

τα "μπροστά" ηχεία όμως θα παίζουν περισσότερο από τα πίσω ε?

Οπότε θα πρέπει να τα κάνουμε "cycling", να αλλάζουμε τα μπροστά με τα πίσω....

...όπως κάνουμε με τα λάστιχα των αυτοκινήτων λόγω φθοράς...

:whistling::whistling::whistling::whistling::whistling::whistling::whistling:
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.442
Reaction score
15.129
Προσωπικα βρισκω ένα σοβαρο πρόβλημα στην παρουσα φαση (εφ οσον πλεον καταληξεις σ αυτή τη λυση) στον πολυκαναλο προενισχυτη. Σχεδον δεν υπαρχουν. Δεν υπολογιζω τους AV ενισχυτες που η πλειοψηφια τους στοχευει την χρηση τους για κινηματογραφο και οι επιδοσεις τους στη μουσικη υστερουν αισθητα.

Πρακτικα μοιαζει μονόδρομος η μετρικ, αλλα και το κοστολογιο είναι αρκετα μεγαλο και πρεπει να εχεις τελειωσει πανεπιστημιο εξειδικευμενο για να την διαχειριστείς.

Εφόσον λυσεις το παραπανω πρόβλημα τοτε αντιμετωπίζεις το θεμα των πισω ηχειων. (θεωρω ότι το κεντρικο ηχειο σχεδόν δεν υφιστατε σαν προβλημα). Οντως καποιοι εχοντας τον καναπε ακουμπισμενο στον πισω τοιχο είναι αδυνατο να χαρουν αυτή την δυνατοτητα. Για να βαλεις και στο πλαι ηχεια είναι ακομη πιο δυσκολο.

Επομένως το πληρες πολυκαναλο σεταπ με 7 ηχεια συν τα σαμπ αφορα ένα σχετικα μικρο ποσοστο φιλων της μουσικης. Μεγαλωνει λιγο το ποσοστο με το 5.2 η 5.3 Και φυσικα το 3.2 είναι κατι που αρκετοι θα είναι σε θεση να το πραγματοποιησουν (όχι ολοι).

Στην τελευταια περιπτωση (3.2) αυτοι που εχουν το ηχοσυστημα σε σαλονι σιγουρα θα πρεπει να ξεπερασουν θεματα αισθητικης. Γιατι απ εκει που ειχαν δυο σκετα ηχεια δαπέδου συν τον ενισχυτή τωρα θα πανε σε 5 ηχεια (3 ηχεια συν 2 σαμπ ) συν τον προενισχυτη. Δηλαδη ακομη και η πιο απλη μορφη πολυκαναλου είναι συνθετη. Να μην πω ότι ότι στο σαλονι και μικρες λεπτομέρειες μπορει να είναι απαγορευτικες για να στηθει το παραπανω συστημα. Πχ συνηθως στη μεση αναμεσα στα ηχεια ειχες το ρακ με τον ενισχυτή (η και προενισχυτη). Τωρα αν στη μεση μπει το ηχειο τοτε καποιοι ενδεχομένως θα δυσκολευτουν να βαλουν το ρακ με τον προενισχυτη.

Χαρας ευαγγελια για οσους όμως εχουν ξεχωριστούς χωρους για την μουσικη τους. Αναλογως εμβαδού και χωροταξιας θα στησουν οντως ένα καταπληκτικο συστημα. Θα παιζει απίστευτα καλα και με φτηνα ηχεια. Ενταξει το θεμα φροντίδας χωρου σ ολες τις περιπτώσεις παιζει, αλλα υπαρχουν και οικονομικες λυσεις αν δεν θελεις να παρεις βραβειο τελειότητας.

Εδώ πλεον ξεκινάς από το 5.2 η 5.3 Τα πλαινα είναι πιο δυσκολο ακομη και γι αυτους τους χωρους. Κι αυτό γιατι θα πρεπει να εχεις ένα χωρο με πολύ μεγαλο εμβαδον και οι πλαινοι τοιχοι ν απεχουν μεταξυ τους τουλάχιστον 5 μετρα για να στησεις ένα συστημα στα 2 εως 2.20 μετρα απόστασης. Και για να το κανουμε πιο απλο, οι περισοτεροι είχαμε συνηθισει το ισοσκελες τριγωνο με ηχεια βασης στα 3 μετρα απόστασης περιπου. Αν λοιπον παμε να κανουμε πολυκαναλο (7 ηχειων συν 2 τουλάχιστον σαμπ) στα 3 μετρα απόστασης, τοτε θα χρειαστει οι τοιχοι ν απεχουν μεταξυ τους 7 μετρα. Δηλαδη τουλάχιστον συνολικα 50 τετραγωνικα μετρα χωρος.

Με όλα τα παραπανω συμπεραίνω ότι πρωτον λογω προενισχυτη και η πιο απλη μορφη πολυκαναλου για τους λογους που ανεφερα παραπανω είναι δυσκολη.

Ετσι προσωπικα δεν βλεπω τον θανατο του δικαναλου.

Μπορούμε να μιλησουμε για υπεροχή του ενός τροπου εναντι του αλλου, για επιθυμιες και ονειρα, αλλα σιγουρα όχι για τελος εποχης για μια δεκαετια τουλάχιστον (ισως και ποτέ).

Αν θυμηθούμε και την περιοδο που ειχε ξεκινησει το SACD. Παρολο που ειχε εμφανη υπεροχη εναντι του κλασικου cd, ωστόσο επηλθε ο θανατος του καλυτερου! Ασχέτως αν μετα απο χρονια γι αλλους λογους πηγε και το cd περιπατο. Μ αυτό θελω να πω ότι επειδή ένα συστημα υπερεχει του αλλου δεν σημαινει και θα επικρατησει εναντι του αλλου. Υπαρχουν πολοι παραγοντες για να επικρατησει στο τελος καποιο μοντελο.
Όλα τα προβλήματα για να κάνεις μετάβαση σε πολυκάναλο.... μαζεμένα σε ένα post...

Για τους προενισχυτές δε, με εκνευρίζει και το γεγονός πως ενώ βρίσκεις συμπαθητικούς ολοκληρωμένους AV σε χαλαρή τιμή, π.χ. https://www.skroutz.gr/s/12630282/Marantz-NR1608.html (δε διαθέτουμε όλοι περιουσίες για να ακούμε μουσική...) δεν υπάρχουν αντίστοιχης τιμής μοντέλα προενισχυτών, ενώ τεχνικά θα ήταν πανεύκολο (απλά θα αφαιρούσαν τα κανάλια ενίσχυσης!!!)
Έτσι είναι σχεδόν αδύνατο να στήσεις ένα εισαγωγικό σύστημα με ενεργά...
Προσωπικά έχω 2 ενεργά και ένα sub... άντε να πάω να πάρω 3 ακόμα ίδια ενεργά για ένα εισαγωγικό σύστημα 5.1... που να τα συνδέσω όλα αυτά;;;; σε ποια συσκευή που θα κοστίζει κάτι ανάλογο με την αξία των ηχείων;;;
 

Μηνύματα
485
Reaction score
586
που να τα συνδέσω όλα αυτά;;;; σε ποια συσκευή που θα κοστίζει κάτι ανάλογο με την αξία των ηχείων;;;
και εμένα εκεί έγκειται ο προβληματισμός. Από τα λίγα που γνωρίζω οι επιλογές είναι λίγες και ακριβές. Θεωρώ ότι πρέπει να έχω μηχάνημα με έξοδο xlr για τέτοια χρήση. Αυτόματα οδηγούμαστε σε άλλη κατηγορία τιμής
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.606
Reaction score
27.947
Για ποιον λόγο θα ήταν τόσο ανέφικτο να τοποθετούνταν τουλάχιστον surround ηχεία σε ίσες αποστάσεις ως προς τα μπροστινά;
Γιατί για χωροταξικούς αλλά και αισθητικούς λόγους δεν μπαίνει εύκολα ένας καναπές 1m και βάλε μακριά από τον πίσω τοίχο.
Θα είναι υποδεέστερο το αποτέλεσμα.
Δυστυχώς. :(

Δεν γίνονται θαύματα.

Όπως δεν μπορείς να ακούς από 2 ηχεία και το ένα να απέχει 4 μέτρα και το άλλο 1,5 μέτρο, έτσι ακριβώς πρέπει να σκέφτεσαι για όλα τα κανάλια του πολυκάναλου, έχουν όλα την ίδια αξία και σε υψηλές στάθμες όλα δίνουν ρέστα κανονικά. Οι εκπτώσεις θα είναι ακουστές.
Το delay εννοείται ότι δεν θα διορθώσει. Δεν θα μαζέψει όμως κάπως την κατάσταση;
Καναπές στο κέντρο :)
Αδύνατο σε κάποια τετραγωνικά και κάτω.
Μάλλον δεν έχεις ακουσει σωστο δικαναλο σε σωστο χώρο. Με σωστές φυσικά ηχογραφήσεις
Έχουν γίνει και τα δύο στο παρελθόν σε πολυκαναλο studio εδώ στην Ελλάδα στο Μαρούσι, εκεί δούλευα 10 χρόνια, με τις ευλογίες της Dolby και τα συγχαρητήρια για το ηχητικό αποτέλεσμα. No space for comparison.

No, Both are 3d, θεωρητικά.. μην ξεχάσουμε και τα βασικά. :idk:
Πως είναι δυνατόν, τεκμηριωμένα και όχι θεωρία και απόψεις, να έχεις 3D περιβάλλον με πηγή την μια πλευρά; Δεν μιλάμε για ψευδαίσθηση. Δεν υπάρχει αυτό που περιγράφεται.

Προσωπικά θεωρώ τα soundtracks των ταινιών στους τίτλους τέλους το καλύτερο παράδειγμα upmixing. Το αποτέλεσμα είναι θεαματικό, είναι αυτό που έπρεπε να υπάρχει σαν Standard εδώ και χρόνια. Οτιδήποτε βάλεις μετά σε 2ch είναι ο φτωχός συγγενείς, όσο καλό και να είναι.

Τρισδιάστατη εμπειρία με 2 πηγές σήματος σε ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους δεν υπάρχει. Τρισδιάστατη ψευδαίσθηση να πω ΟΚ.
Σωστό.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
677
Reaction score
1.982
Δυστηχως το θέμα με το καναπέ στο τοίχο είναι κοινό σε πολλά σπίτια. Και εγώ μέσα σε αυτό, μπορεί να μην έχω την σωστή απόσταση για τα 2 πίσω, στο 7.Χ setup, αλλά σε ταινίες που μπορώ να πω γνώμη, πολύ καλύτερα με αυτά, παρά χωρίς.

Το 5.1 έχει μια φτώχεια σε σχέση με το 7.1 ακόμα και έτσι.

Τωρα στο 3D μπροστά με 2καναλια που προτιμούν, κάποιοι σε σχέση με σχέση με ποιο πολλά κανάλια 3 και πάνω, θα πω μόνο πως έχουμε ποια την ευλογία ένα μηχάνημα να περνει το 2καναλο ήχο και εντελώς φυσικά, με το σωστό αλγόριθμο (not hard really) να στο κάνει 3 κανάλια. Εκεί που έχεις 2 πηγές, στις κάνει φυσικά 3.

Δηλαδή η ορχήστρα που ακούς η η μπαντα που παίζει live δεν έρχεται από μπροστά σαν ένα ενιαίο σώμα? Ε, αυτό λοιπόν πολύ εύκολα, την ίδια ακριβώς αίσθηση την παίρνεις με 3 μπρος κανάλια. Easy για να γελάς όταν δεις τι έχανες.

Όποτε αξίωμα τα 3 μπρος, τα ποιο πολλά κανάλια υποθέτω είναι θέμα αλγορίθμου, το dts neo music καλουλι είναι αλλά δεν με τρελένει. Θέλω πολύ να ακούσω auto 3d για τη μουσική. Πρέπει να είναι άλλη κατηγορία! Αυτά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Οσον αφορά τους καναπέδες κολλητά στον τοίχο, σαφώς και είναι πρόβλημα, μερικές (όχι όλες) φορές άλυτο. Αλλά να ξέρετε πως ούτε δικάναλο ακούτε αξιοπρεπώς κάτω απο αυτές τις συνθήκες, ειδικά αν δεν έχετε το απαραίτητο treatment στον τοίχο.

Για τους προενισχυτές, δεν ισχύει αυτό που γράφτηκε. Υπάρχουν για όλα τα βαλάντια, απο 1000 ευρώ και πάνω. Τώρα αν κάποιος θέλει πάρα πολλά κανάλια, XLR, πολύ καλά Dacs κτλ κτλ, προφανώς και το κόστος ανεβαίνει. Λογικό, όταν σκεφτούμε το κόστος ενός αξιοπρεπούς δικάναλου dac, και εδώ έχουμε να κάνουμε με 7 κανάλια το ελάχιστο.
https://emotiva.com/collections/basx-series/products/mc-700

Σαφώς και το δικάναλο δεν "πέθανε", και ούτε πρόκειται στο ορατό μέλλον. Η μεγάλη δύναμή του είναι η φορητότητα (χρήση ακουστικών, κινητά κτλ), η συνήθεια και η οικονομία.

Στην συνείδηση όμως των ενημερωμένων χρηστών (σαφώς μικρό ποσοστό), πεθαίνει λόγω εμφανούς ανεπάρκειας.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.851
Reaction score
10.067
Η μεγάλη δύναμή του είναι η φορητότητα (χρήση ακουστικών, κινητά κτλ), η συνήθεια και η οικονομία.
Είδικά με τη χρήση ακουστικών θα έπρεπε να πεθάνει άμεσα, μιας και υπάρχουν DSP που κάνουν αυτό που πρέπει.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Γιατί για χωροταξικούς αλλά και αισθητικούς λόγους δεν μπαίνει εύκολα ένας καναπές 1m και βάλε μακριά από τον πίσω τοίχο.
...
Τρισδιάστατη εμπειρία με 2 πηγές σήματος σε ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους δεν υπάρχει. Τρισδιάστατη ψευδαίσθηση να πω ΟΚ.
Σωστό.
O ίδιος ο καναπές μπορεί να μείνει στη θέση του.Υπάρχουν και καρέκλες για να τοποθετούνταν προσωρινά στην επιθυμητή θέση.Εσένα ειδικά όμως σου αξίζει σκαμπουδάκι με...ροζ φλαμίνγκο,επειδή φέρνεις αντίρρηση στο αυτονόητον.;)

...
Ο όσιος...Blumlein να είναι ΄΄καλά΄΄...Αλλά τι να σου κάνει χωρίς την κατάλληλη φροντίδα στο χώρο για επαρκή περιέλιξη κατά τη δικαναλική αναπαραγωγή;
Είδικά με τη χρήση ακουστικών θα έπρεπε να πεθάνει άμεσα, μιας και υπάρχουν DSP που κάνουν αυτό που πρέπει.
Είπαμε,το κύριο ταμπού είναι η ΄΄μόλυνση΄΄ του σήματος από περιττές στη συνείδηση των τυπικών ακροαματικόφιλων επεξεργασίες.
Καλημέρα...
Βγαίνουν και με πιο όμορφα μεγάφωνα


View attachment 125779





Ένταξη ....χάλια είναι !
[DOUBLEPOST=1557203364][/DOUBLEPOST]Υπάρχουν και διακριτικά Ηχεια για κεντρικά αν ψάξεις ....

Με προσοχή!

View attachment 125780
Τς τς, είναι σα να κατανοείς πόσο...λάθος έκανες με τα PMC που προμηθεύτηκες τελικώς...:lolsign:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Παρέμβαση:
Μην απογοητεύεστε από τα γραφόμενα του γνωστού πιντιεφονταμενταλιστή- σταλινικού ιεροεξεταστή. :p
...
Προχωρήστε, το δικάναλο πέθανε.
Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και...νεκρόφιλους.:lol:
χμμμ...

τα "μπροστά" ηχεία όμως θα παίζουν περισσότερο από τα πίσω ε?

Οπότε θα πρέπει να τα κάνουμε "cycling", να αλλάζουμε τα μπροστά με τα πίσω....

...όπως κάνουμε με τα λάστιχα των αυτοκινήτων λόγω φθοράς...

:whistling::whistling::whistling::whistling::whistling::whistling::whistling:
Όταν δεν παίζει θα τους βάζεις πρόγραμμα που να εξισορροπεί το βαθμό φθοράς ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια.όπως στα πάνελ OLED.
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Δηλαδή ήμουν πολύ μπροστά το 2004 όταν έπαιζα με Audigy 2ZX, creative 7.1 και mp3?:o
Τα πικάπ με έφαγαν.....:oops:
Να βγάλω τα μκ2 στο ντάκο?

Πέρα από τη πλάκα, το νήμα ήρθε κουτί γιατί είχα κάποιες απορίες πάνω στον πολυκάναλο ήχο. Θα συγκεντρώσω τους ντελβέδες και επανέρχομαι!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.604
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top