Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να βρεθεί ένα ηχείο αρκετά λάθος, που μαζί με λάθος μηχανήματα να κουμπώσει σε έναν λάθος χώρο με αντίστροφα χαρακτηριστικά σφάλματος, και να βγει αναπάντεχα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

Η τέχνη του παλιού καλού ματσινγκ, με λίγα λόγια.

Μετά, ήρθε το dsp και ανακαλύψαμε τον τροχό...

Βεβαίως, σε ένα προσεγμένο χώρο, το λίγο λάθος από το ηχείο διορθώνεται άριστα με dsp, καθώς ακολουθεί σωστά τη διόρθωση της άμεσης ο χώρος.
Γι'αυτό στον σωστό χώρο, όλα τα αξιοπρεπή ηχεία μπορούν να παίξουν αξιοπρεπέστατα και απροβλημάτιστα, έστω με χρήση κάποιας ισοστάθμισης.

Δυστυχώς, το όμοιο σε λάθος χώρο έχει ανυπέρβλητα εμπόδια, και οι συμβιβασμοί που πρέπει να γίνουν, είναι δυσεύρετη γνώση και υλοποιούνται σε υψηλά κοστολογια. Γι'αυτό η χρήση άριστων ηχείων σε λάθος χώρους είναι μια καλή ..αρχή, αλλά χωρίς εγγύηση υψηλής ποιότητας αποτελέσματος.
Πρέπει να επιστρατευτεί κι άλλη γνώση για να βγει αξιοπρεπές αποτέλεσμα, που βεβαίως είναι εφικτό, αλλά όχι με λάθος τοποθέτηση, λάθος οδήγηση, και στα 6μ απόσταση το 6,5-αρι, και όχι χωρίς σαμπ, αυτά δε γίνονται.
 
Last edited:

Σωστο, αλλα αντιστοιχα, ενα μέτριο ηχείο θα παίξει καλυτερα σε φροντισμένο χώρο, απο ενα καλυτερο σε αφροντιστο.

Αυτή ειναι η αίσθηση ολων όσων λέγονται και συνήθως οτι λέγεται ευρεως και εχω δοκιμάσει μου εχει βγει.
Συμφωνώ απόλυτα.
 

Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να βρεθεί ένα ηχείο αρκετά λάθος, που μαζί με λάθος μηχανήματα να κουμπώσει σε έναν λάθος χώρο με αντίστροφα χαρακτηριστικά σφάλματος, και να βγει αναπάντεχα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

Η τέχνη του παλιού καλού ματσινγκ, με λίγα λόγια.

Μετά, ήρθε το dsp
και ανακαλύψαμε τον τροχό...

Βεβαίως, σε ένα προσεγμένο χώρο, το λίγο λάθος από το ηχείο διορθώνεται άριστα με dsp, καθώς ακολουθεί σωστά τη διόρθωση της άμεσης ο χώρος.
Γι'αυτό στον σωστό χώρο, όλα τα αξιοπρεπή ηχεία μπορούν να παίξουν αξιοπρεπέστατα και απροβλημάτιστα, έστω με χρήση κάποιας ισοστάθμισης.

Δυστυχώς, το όμοιο σε λάθος χώρο έχει ανυπέρβλητα εμπόδια, και οι συμβιβασμοί που πρέπει να γίνουν, είναι δυσεύρετη γνώση και υλοποιούνται σε υψηλά κοστολογια. Γι'αυτό η χρήση άριστων ηχείων σε λάθος χώρους είναι μια καλή ..αρχή, αλλά χωρίς εγγύηση υψηλής ποιότητας αποτελέσματος.
Πρέπει να επιστρατευτεί κι άλλη γνώση για να βγει αξιοπρεπές αποτέλεσμα, που βεβαίως είναι εφικτό, αλλά όχι με λάθος τοποθέτηση, λάθος οδήγηση, και στα 6μ απόσταση το 6,5-αρι, και όχι χωρίς σαμπ, αυτά δε γίνονται.
Η αναλυση ειναι σωστη. Αλλα ειναι πιο πολυπλοκο...
Ειμαι υποχρεωμενος να το ξαναγραψω.
Αυτη ειναι μια ενεργειακη αποτιμηση της καταστασης.
Ασχολειται μονο με την ισχυ.

Ας σκεφτουμε την εξης χονδροειδη αναλογια:
Ενισχυτης ισον αντλια και ηχειο ισον συστημα σωληνωσεων.
Εχουμε την σωστη ποσοτητα νερου στον σωστο χρονο.
Αυτο μας λεει κατι για την ποιοτητα του νερου αν δεν την μετρησουμε η δεν το γευτουμε;

Εδω εισαγεται κατι που μενει παντα απ'εξω
ο παραγων ποιοτητα σηματος, δηλαδη πηγης.
Μια ανωτερη (απαραμορφωτη-αθορυβη) πηγη στη μεθοδο εμπειρικου ματσινγκ
μπορει να ανατρεψει το παιγχνιδι
και αυτο γινεται τις περισσοτερες φορες.
 
Last edited:

Βαλε στο λογαριασμο και την συνολικα καλυτερη αισθηση
για την σωστη διαχειρηση του σηματος στις διαδρομες του
που εχουν συνηθως οσοι ασχολουνται με το ματσινγκ
καθως και τη φροντιδα του ρευματος
και τοτε το ματσακι δεν ειναι και πολυ σιγουρο...
 






Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να βρεθεί ένα ηχείο αρκετά λάθος, που μαζί με λάθος μηχανήματα να κουμπώσει σε έναν λάθος χώρο με αντίστροφα χαρακτηριστικά σφάλματος, και να βγει αναπάντεχα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.
Και εκεί λέμε: Παίζει γαμ@ω. Ας πάω σε ένα καλύτερο ντακ ή ένα ακριβότερο καλώδιο να το πάω ακόμη πιο πάνω και παίρνουμε να μη πω τι σε κορνίζα...
 




AKARL

Sheik Yerbouti
Ο Σετάπης ο Δικάναλος δεν πόθανε κοπέλια, τόνε σκοτώσανε κάτω στο σταυροδρόμι ο Ear o Dimifootsie και το Ον με τα φονικά Μπούτχια... :(

Ζωή σε λόγου μας...


Και πού να ρίξω το μεγάλο μου καημό
όπου θ’ ανοίξει η γης, θ’ ανοίξει η γης
και θα ραΐσει το βουνό

Ear φονιά πως άφησες να γίνει το κακό
σκοτώσατε τον Σετάπη τον Δικάναλο
κάτω στο σταυροδρόμι σκοτώσατε το νιο
Παρασκευή μεγάλη σταυρώσαν τον Χριστό.

Και τα κορίτσια ρίξανε κάτω τα μαλλιά
για να πιαστείς αϊτέ, να πιαστείς αϊτέ
ν’ ανέβεις απ’ τη λησμονιά

Ear φονιά πως άφησες να γίνει το κακό
σκοτώσατε τον Σετάπη τον Δικάναλο
κάτω στο σταυροδρόμι σκοτώσατε το νιο
Παρασκευή μεγάλη σταυρώσαν τον Χριστό.
 


Η αναλυση ειναι σωστη. Αλλα ειναι πιο πολυπλοκο...
Ειμαι υποχρεωμενος να το ξαναγραψω.
Αυτη ειναι μια ενεργειακη αποτιμηση της καταστασης.
Ασχολειται μονο με την ισχυ.

Ας σκεφτουμε την εξης χονδροειδη αναλογια:
Ενισχυτης ισον αντλια και ηχειο ισον συστημα σωληνωσεων.
Εχουμε την σωστη ποσοτητα νερου στον σωστο χρονο.
Αυτο μας λεει κατι για την ποιοτητα του νερου αν δεν την μετρησουμε η δεν το γευτούμε;
Η ποιοτητα του νερου είναι επισης μετρησιμη. Οποιαδήποτε εταιρια κανει εμφιαλωση νερου υποχρεωικα κανεις μετρήσεις που περνανε από το χημειο του κρατους. Αν καποιος εχει πηγαδι και βγαζει φυσικο νερο, υποχρεωτικα πρεπει να το παει στο χημειο για μετρήσεις. Σε διαφορετικη περιπτωση ρισκαρει σοβαρα την υγεια του.
 

Εδω εισαγεται κατι που μενει παντα απ'εξω
ο παραγων ποιοτητα σηματος, δηλαδη πηγης.
Μια ανωτερη (απαραμορφωτη-αθορυβη) πηγη στη μεθοδο εμπειρικου ματσινγκ
μπορει να ανατρεψει το παιγχνιδι
και αυτο γινεται τις περισσοτερες φορες.
Ειλικρινα δεν καταλαβαίνω τιποτα απ οσα γραφεις εδώ. Η πηγή δινει σε ενισχυτή - προενισχυτη - ενεργο ηχειο. Σε κατι απ όλα αυτά. Εννοεις οτι εχεις κακο αποτέλεσμα από κακο ματσαρισμα πηγης με κατι απ όλα αυτά? Όχι για κακης ποιοτητας πηγή, αλλα για κακο ματσαρισμα.

Ας δουμε ποσα τετοια παραδείγματα γνωρίζουμε. Βαλε ποιο media player (cd player, πικαπ) ματσαρει ασχημα με τον αποδεκτη σηματος. Παραδείγματα συγκεκριμένα. Επισης αν αυτό συμβαινει, γιατι δεν είναι μετρησιμο αυτό το κακο ματσαρισμα. Θυμομαστε πολύ καλα ένα παράδειγμα κακου ματσαρισματος προενισχυτη με ενισχυτή. Ο λογος ηταν απολυτως μετρήσιμος και όταν εφυγαν τα μαγια και πηγε καποιος που ηξερε από μετρήσεις ελυση το πρόβλημα πολύ ευκολα και γρηγορα.

Δεν ξερω αλλα εχω την εντυπωση ότι αποψεις σου παραειναι υποκειμενικες!
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Ειλικρινα δεν καταλαβαίνω τιποτα απ οσα γραφεις εδώ. Η πηγή δινει σε ενισχυτή - προενισχυτη - ενεργο ηχειο. Σε κατι απ όλα αυτά. Εννοεις οτι εχεις κακο αποτέλεσμα από κακο ματσαρισμα πηγης με κατι απ όλα αυτά? Όχι για κακης ποιοτητας πηγή, αλλα για κακο ματσαρισμα.

Ας δουμε ποσα τετοια παραδείγματα γνωρίζουμε. Βαλε ποιο media player (cd player, πικαπ) ματσαρει ασχημα με τον αποδεκτη σηματος. Παραδείγματα συγκεκριμένα. Επισης αν αυτό συμβαινει, γιατι δεν είναι μετρησιμο αυτό το κακο ματσαρισμα. Θυμομαστε πολύ καλα ένα παράδειγμα κακου ματσαρισματος προενισχυτη με ενισχυτή. Ο λογος ηταν απολυτως μετρήσιμος και όταν εφυγαν τα μαγια και πηγε καποιος που ηξερε από μετρήσεις ελυση το πρόβλημα πολύ ευκολα και γρηγορα.

Δεν ξερω αλλα εχω την εντυπωση ότι αποψεις σου παραειναι υποκειμενικες!
Δεν λεει κανενας οτι τα κακα ματσαρισματα δεν ειναι μετρησιμα.Ειναι και μετρησιμα και ακουστα κι αν θελεις και προβλεψιμα για καποιον που ξερει τι κανει,ειδικα στο τεραστιο θεμα πικαπ.
 

Ενώ το κακό ματσαρισμα πηγής- προενισχυτη δεν αποκλείεται
και αυτό έχει να κάνει πάλι με την μεταφορά ενέργειας
αναφέρομαι καθαρά στην ποιότητα της πηγής.
Για κάποιο λόγο ή πηγή σε όσες συζητήσεις γίνονται εδώ βρίσκεται στο απυρόβλητο.
Ψηφιακός τέλειος ήχος για πάντα. Ή εμπειρία δεν το υποστηρίζει αυτό.

Αυτός είναι ένας παράγοντας που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.
Να βάλεις τον ενισχυτή μέσα στο ηχειο δεν είναι πανακεια.
Να γεμίσει το σαλόνι διαχυτες και αποροφητικα το ίδιο.
Αυτό εννοώ.
 

Η πηγή μας απασχολουσε πολύ πριν καποια χρονια. Τα ντακ μας βοηθησαν παρα πολυ. Τωρα εχουμε ευκολες και καλες - προσιτες λυσεις. Πχ στο νημα Dac και τελειωμο δεν εχουν δινονται εξαιρετικα πολλες επιλογες.
Να δημιουργήσουμε σκοπίμως προβλήματα για να ξεκινήσουμε παλι τις συζητήσεις? Ολοι εστιάζονται πλεον εκει που εχουν δυσκολιες.

Όταν εχεις ένα καλο ντακ που μαλιστα εχεις εξαιρετικες λυσεις με λιγοτερο από 1000 ευρω (πχ Aune), κι ένα οικονομικο πλαιυερ (ειτε είναι cd ειτε media pleyer) ο ηχος είναι αλλου. Καμμια σχεση με το παρελθον που ηθελες παρα πολλα χρηματα για να εχεις αξιοπιστη πηγή. Ακομη κι ένα Musical Fidelity των 300 ευρω παιζει εξαιρετικα καλα. Προσωπικα τοσα χρονια δεν εχω ακουσει για κακο ματσαρισμα της πηγης με ενισχυτή η προενισχυτη. Αν συμβει κατι τετοιο σε ποσοστο μια στις χιλιες αξιζει ν ασχολούμαστε?

Το να εχεις ενεργο ηχειο νομιζω είναι πλεον must. Ευκολο στο χωρο, οικονομικο και αξιοπιστο.

Αλλα για τους διαχυτες κλπ σε σαλονι συμφωνω, δεν είναι ευκολο. Η μηπως δεν είναι ακριβως ετσι?

Η τεχνολογια εχει κανει βηματα. Βηματα και στον τομεα της αισθητικης. Επαψαν να υπαρχουν μονο μαυρο-γκρι αποροφητικα. Μπορεις να βρεις ομορφες λυσεις και καλαίσθητες. Χρωματα και διαφορα σχεδια.
Απλα είναι θεμα προτεραιοτήτων και πιστης.

Αν πιστευεις ότι εχεις ουσιαστικη βελτιωση από καλωδια, ακομη και ακαλαισθητο να είναι το καλωδιο το επιδικνυεις.
Αν πιστευεις ότι εχεις ουσιαστικη βελτιωση από ηχοδιαχυτες και ηχοαποροφηση το ψάχνεις και το αγοράζεις. Αν εχεις μια ρετρω αποψη για τα πραγματα, αγοραζεις κορνες - πικαπ - λυχνίες και επιδυκνειεις αυτό που αγαπας.

Το να λες όμως ότι το ένα αναχρονιστικο συστημα παιζει μουσικη και το μοντερνο αλγοριθμους είναι επιδειξη βλακείας. Σορυ παιδια, δεν μπορω να το γραψω πιο κολακευτικα. Είναι σα να λες τους επιστημονες του ηχου ότι μαζοχιζονται, τζαμπα διαβαζουν και τζαμπα τρωνε τον χρονο τους με τα του ηχου.
 


Staff online

Forum statistics

Threads
149.640
Μηνύματα
2.222.616
Members
34.009
Νεότερο μέλος
lerna
Top