Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Πόσοι από εσάς παραπάνω που χρησιμοποιείτε τη λέξη "αλγόριθμος" ξέρετε τί σημαίνει; Πόσο έχετε διαβάσει τη διαδικασία; Πόσοι την έχετε καταλάβει;
https://el.wikipedia.org/wiki/Αλγόριθμος
Για να προωθηθεί η κατανόηση,εφαρμογές αλγορίθμου στο αναλογικό πεδίο αποτελούν και η κλασσική ισοστάθμιση κατά RIAA στα βινυλιακά συστήματα,όπως και τα χαρακτηριστικά των κροσόβερ που λειτουργούν σε αναλογικό πεδίο,ενεργών και οπωσδήποτε των παθητικών τοιούτων...;)
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
Πόσοι από εσάς παραπάνω που χρησιμοποιείτε τη λέξη "αλγόριθμος" ξέρετε τί σημαίνει; Πόσο έχετε διαβάσει τη διαδικασία; Πόσοι την έχετε καταλάβει;
Είναι δημοσιευμένο κάπου πως γίνεται το upmixing; έστω και περιληπτικά;;;
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.496
Reaction score
37.570
UP... με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. :sneaky:
κοιτα, καλιστα θα μπορουσε να ειναι καποιος ο οποιος ειναι βαλτος να ανατρεψει τον EAR (but δεν ειναι ο Ear, ειναι τα facts), ή καποιος που διαβαζει καποιο καιρο ή οτι ειναι. Ο χρονος θα δειξει και υπομονη να υπαρχει. Αιχμηρο πνευμα διακρινω και διαθεση, οι βολες κατα του EAR(ή των υπολοιπων υπερασπιστων του πολυκαναλου ως αρχικων τοποθετημενων γεγονοτων) -εμμεσω μπλα μπλα- δεν ειναι ομορφες σε ενα καποιο (εξ ορισμου) τεχνοκρατικο νημα.
Ιδιαιτερο ενδιαφερον εχουν οι πνευματικες προσεγγισεις στον ηχο και τη μουσικη..κατι το οποιο διαδικτιακα ειναι σχεδων αδυνατο να εφορμοστει σε φορουμ, ποσο μαλλων στην ολη ακαμψια που μας διακρινει μεγαλωνοντας.
καλα μη κοιτας που εγω ειμαι μαιμου...
 

Μηνύματα
409
Reaction score
1.368
Δεν ξέρω τη είχαν κάνει στην έκθεση αλλά το εκεί ATMOS setup ήταν χάλια. Αν είναι έτσι και στο χώρου τους καληνύχτα.

ANTHEM - PARADIGM ΔΕΝ παίζουν έτσι.

Να σημειωθεί ότι η Paradigm νομίζω είναι ο μοναδικός κατασκευαστής παθητικων ηχείων που έχει πει ότι δεν υπάρχουν ηχεία για διάφορα ήδη μουσικής. Ένα σωστό ηχείο πρέπει να τα παίζει όλα σωστά.
Atmos δεν είχαν στήσει αυτοί σε έκθεση. Αν θυμάμαι καλά ένα μικρό δωμάτιο με Auro ήταν, περισσότερο για να πάρεις μια ιδέα και όχι για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.

Δεν έχω επισκευθεί τον χώρο τους για να γνωρίζω λεπτομέριες. Ξέρω μόνο οτι υπάρχει χώρος με σύστημα Auro 3d.
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τους καλέσει να μάθει.

Η εταιρεία αυτή δεν είναι το κλασσικό χαιεντομάγαζο. Ασχολούνται με ηχητικές εγκαταστάσεις και αυτοματισμούς σε αεροδρόμια, συνεδριακά κέντρα, βίλες κ.λ.π.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081


Μηνύματα
71
Reaction score
299
η αναφορα των χαρακτηρων ειναι (ενα απο τα καμποσα) ψευδωνύμα του Σαιρεν Κ.(και αβαταρ σου), και της Λιζας που εχει το αλμπουμ με το grundig. Οσων αφορα την λογικη, ουδεποτε γνωρισα τι μπορει να ειναι κατι τετοιο μετα το 1980, υποβληθει ημερομηνια ληξης σε ολα αλλωστε ...
Περαν τουτου, διακρινω μια εντονη εμπαθεια, στον Ear, ο τροπος ομως μοιωνει το ευγενες της φυσης σας - ως Girum.. το οποιο γνωριζω ως λατινικη καρκινικη γραφη.
Στο μεχρι τωρα κειμενα υπερ του δικαναλου, βρισκω μια *υπερασπιση* βασιζομενη σε μια (προσωπικη) φιλοσοφια, η οποια επισερχεται απουσια διαπιστωσεων την σημερινη μερα, σχεδων αφοριζοντας οτι μπορει να αφοριζει.. με ποιον σκοπο(στοχο) ομως δεν διακρινω..
Το γνωρίζω, νέε μου, ο Victor Eremita είναι ο ψευδώνυμος εκδότης των υποτιθέμενων χειρογράφων του Είτε-Είτε, που τάχα μου ανακάλυψε σε ένα σεκρετέρ-αντίκα, σαν το grundig έπιπλο-ραδιοφωνάκι της λίζα, καλή ώρα! Και ο όρος δυνάμει του παραλόγου κιρκεγκωριανός είναι, όπως και η εξέταση των πραγμάτων sub specie aeternitatis τον είχε απασχολήσει ιδιαιτέρως, αλλά δεν το έπιασες μάλλον.

Μάλλον αντιπάθεια και απέχθεια, θα έλεγα εγώ, προς αυτό που μόνο ως κλίκα ειδημόνων του audio και wannabe leaders of the pack μπορεί να γίνει αντιληπτό, σε όποιον μπορεί να διακρίνει πίσω από τις αβρότητες και τα αλληλολιβανίσματα την πραγματική φύση των σχέσων ισχύος. Στα πρηγούμενα δε ποστ άλλων μελών, υποστηρικτών του δικάναλου, έχει στοιχειοθετηθεί πληθώρα τεχνικών ενστάσεων απέναντι στο πολυκάναλο, το upmix και [γιατί όχι;] κατά πόσον όλα αυτά συνιστούν τομή, ή συνέχεια με άλλα μέσα και ανάλογη προσαρμογή της ταμπέλας της high-end σάχλας, που διακαίως στηλιτεύεται εδώ.

Έχω την εντύπωση, μάλιστα, ότι η οπτική η δική μου και άλλων που συμφωνούν, ανοίγει την βεντάλια και την συζήτηση, αντί να την συρρικνώνει μέχρι σημείου εξαφάνισης, με την επιστράτευση (πολυκάναλων πάντα) εργαλείων-πασπαρτού για κάθε νόσο, πορτοφόλι, χώρο και γούστο. Θέλω να πω: αν κάποιος είναι σοβαρός και τίμιος, σου λέει "έλα εδώ φιλαράκο, ποιός είναι ο χώρος, το budget και οι προτιμήσεις σου σε ό,τι αφορά πηγές κ.λπ.;", "βινύλιο;", dac και pc;", "λάμπα και μπομπινόφωνο του 1870;", πολύ ωραία, πρόσεξε αυτά και εκείνα, και τέλος. Αν παραπέρα θέλω την γνώμη κάποιου και τις προσωπικές προτιμήσεις του, θα την ακούσω - το υφάκι και η τζάμπα μόστρα του καθενός για την ανωτερότητα του συστήματος του δεν μου χρειάζεται όμως. Και όχι μόνο αυτό, χρήζει γελοιοποίησης μέχρι τέλους η συμπεριφορά αυτή!

Και ρωτάω ειλικρινά, κάνω έκκληση στις αγνές καρδιές και τα καθαρά αισθήματα των ανά την ελληνική επικράτεια audiophiles που πολλές θυσίες έχουν υπομείνει, αυτοί και οι οικογένειες τους, και τόσα βράδια αξημέρωτα έχουν περάσει σκεφτόμενοι αν έκαναν καλά που προέβησαν στην αγορά των τάδε παθητικών ηχείων, ενώ θα είχαν στην ίδια κατηγορία τιμής ασύγκριτα καλύτερο ήχο με ένα ζευγάρι ενεργά: διαφέρει κάπου αυτή η επιδειξιομανία από τον κάθε κάγκουρα με το κωλοφτιαγμένο αυτοκίνητο; Ο Ήαρ και οι συν αυτώ είναι οι κάγκουρες του audio, με σαφείς αρχηγικές τάσεις και ένα σωρό ναρκισσιστικά συμπλέγματα και απωθημένα, αυτό προσπαθώ να σας πω εξαρχής, εν Χριστώ αδελφοί! Συνέλθετε!

Φιλικά,

η Ελένη Λουκά του Στέρεο Ήχου
 
Last edited:

Y

Yiannis_B

Guest
- αυτό που δεν έχει καταλάβει η πλειοψηφία, για να γίνει συζήτηση σε σωστή βάση, είναι ότι δεν τίθεται θέμα υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής του αρχικού γεγονότος.
- ποτέ μέχρι σήμερα δεν έγινε αυτό.
- προφανώς στοιχεία του αρχικού γεγονότος είναι αναγνωρίσιμα στην αναπαραγωγή.
- τα υπόλοιπα αναλαμβάνει να τα ανασυνθέσει ασυνείδητα ο εγκέφαλος, και τα καταφέρνει πολύ καλά.
- το θέμα που τίθεται είναι, αν -με την βοήθεια των αλγορίθμων και του σχετικού hardware -, μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά σε μια πιο ρεαλιστική ( εδώ είναι η διαφορά - δεν λέω πιο πιστή) αναπαραγωγή, διατηρώντας τα αναγνωρίσιμα στοιχεία του αρχικού γεγονότος.
- τι σημαίνει ρεαλιστική αναπαραγωγή ? - για τον ΗΧΟ, κρατείστε προς το παρόν τον δεύτερο ορισμό.

ρεαλιστικός :
  1. που αποδίδει την πραγματικότητα ή βασίζεται σε αυτήν για να δημιουργήσει μία φανταστική αφήγηση
- και αν ο πολυκάναλος ήχος, βοηθάει στην ρεαλιστική αφήγηση, το θέμα έληξε.

P.S.1. - για να προλάβω τους εξυπνάκηδες, άλλο ρεαλιστική αναπαραγωγή, και άλλο χρωματισμός, έστω και καλοδεχόμενος ( - για τα κουρασμένα αυτιά μας ), από λάμπες, καλώδια, ηχεία και ό,τι σκ@τά προσθέσατε γι αυτό το σκοπό.
P.S.2. - όσοι δεν καταλαβαίνουν ή δεν υποψιάζονται, πως μπορεί ένας αλγόριθμος, να λειτουργήσει ευεργετικά προς αυτή την κατεύθυνση - της ρεαλιστικής αναπαραγωγής - είναι απλά ηλίθιοι.
P.S.3. ή τεμπέληδες.
P.S.4. Τελεία.
P.S.5. Εδώ ρε πρωτόζωα, ένα παραμετρικό eq ( -αλγόριθμος είναι, - μην μπερδεύεστε ), να προσθέσετε στη αλυσίδα του δικάναλου, και μιλάμε για άλλο σύστημα. - και το ίδιο έκανε ο μηχανικός ήχου κατά την εγγραφή. - Ποια πιστότητα? >:(.
P.S.6. - Ένας ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ του audio. - οι υπόλοιποι με τα σκούτερ σας και την έξτρα ποδιά για τις λάσπες, σε άλλη παραλία.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Μπα, η δικιά μου γαλήνη δεν διαταρασετε... Τα λέω από το 15-16 μην κοιτάς που βγαίνουν τώρα πιο έντονα. ;)
Με την δικιά σου κοίτα τι θα κάνεις γιατί στοιχίζει το ρημάδι :)
δεν μ' ενδιαφέρει τι λες από το 15-16 ούτε από το 2000.. μ' ενδιαφέρει ν' ακούσω πολυκάναλο που το διαφημίζετε 3 άτομα εδώ μέσα μας τα 'χετε κάνει καροτσάτα και μας περνάτε για μ@λάκες που με την παρλάτα θα πεισθούμε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο χωρίς να τ' ακούσουμε..
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Στο α' σκέλος,με δεδομένο το σύνηθες εύρος απόκρισης των sub,ποια ακριβώς εμφανή ηχητικά κενά και σε ποιες ζώνες του ακουστού φάσματος θ'αναμενόταν να καλύπτει η ενσωμάτωσή τους;

Στο β' σκέλος,ο ίδιος μπορεί να μην είμαι αρκετά περίεργος για τη σειρά κατάταξης ώστε να τη ζητούσα μέσω πμ,αλλά θα ενδιαφερόμουν να παραδεχόσουν ότι στο δικό σου σύστημα κάποια μοντέλα καλωδίων δοκιμάστηκαν και ακούστηκαν ανώτερα από άλλα δοκίμια.Κι εφόσον διαβεβαιώνεις ότι το δικό σου σύστημα δεν έχει διακριτά ατοπήματα,κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι τα ίδια καλώδια θ'αποδεικνύονταν ανώτερα δοκιμαζόμενα και σε ανάλογα setup τα οποία δεν θα είχαν διακριτά ατοπήματα,όπως ακριβώς και το δικό σου.

Κι επαγωγικά οδηγούμαστε από τη γνώμη στο α' σκέλος στο ότι ανάλογες δοκιμές θα ήταν άτοπες σε setup με ενσωματωμένα sub,αφού η δεύτερη κατηγορία λόγω κάποιων συγκεκαλυμμένων ηχητικών κενών - σύμφωνα με το διατυπωμένο επιχείρημα - δεν θα ήταν πρόσφορη για την επιτέλεση αδιαμφισβήτητης αξιολόγησης...
Για το Α σκέλος, πρακτικά τη χρήση των sub αναφορικά με την αναπαραγωγή μουσικής, τη θεωρώ στο πλείστο των περιπτώσεων αποκλειστικά ένα μεγάλο λάθος που προσπαθεί να κουκουλώσει άλλα μεγάλα λάθη της ηχητικής αλυσίδας...
πχ αναιμικός ενισχυτής που επειδή τον αγόρασα όταν ήμουν στο ...δωμάτιο ως φοιτητής, πρέπει τώρα να καλύψει και τα 45 τμ σαλονοτραπεζαρίας, ή κάποιος μου είπε ότι ¨τα τάδε ενεργό παίζει παπάδες" αλλά εντέλει παίζει..π@π@ρες:p, οπότε, "μπούκωσε το subίδια να στρώσει"...?
Με άλλα λόγια, το miss-match των μηχανημάτων που έχουμε, αντί να το διορθώσουμε, προσθέτουμε άλλο ένα (ή περισσότερα) λάθος στα ..ήδη υπάρχοντα!!


Για το Β σκέλος,
σ ' ένα ισορροπημένο setup, όντως ένα καλώδιο μπορεί ευκολότερα να αξιολογηθεί και να αξιοποιηθεί.
Αυτή η αξιολόγηση έγινε και στο συγκριτικό που έλαβε χώρα στο σπίτι μου.
Επειδή όμως, όπως ανέφερα στο σκέλος Α, υπάρχουν κι αρκετά...ανισόρροπα συστήματα:p, η πιθανή εφαρμογή ενός καλωδίου, επίσης με ..όχι τόσο ισορροπημένα χαρακτηριστικά, πολύ πιθανό να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα!
Αυτός άλλωστε είναι κι ο λόγος που ανέφερα και τότε, ότι τα καλώδια πρέπει να τα δοκιμάζετε πριν τ αγοράσετε!

Επειδή λοιπόν ισχύουν τα παραπάνω, δεν ισχύει το.....επαγωγικό σου τελικό πόρισμα:)
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
- αυτό που δεν έχει καταλάβει η πλειοψηφία, για να γίνει συζήτηση σε σωστή βάση, είναι ότι δεν τίθεται θέμα υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής του αρχικού γεγονότος.
- ποτέ μέχρι σήμερα δεν έγινε αυτό.
- προφανώς στοιχεία του αρχικού γεγονότος είναι αναγνωρίσιμα στην αναπαραγωγή.
- τα υπόλοιπα αναλαμβάνει να τα ανασυνθέσει ασυνείδητα ο εγκέφαλος, και τα καταφέρνει πολύ καλά.
- το θέμα που τίθεται είναι, αν -με την βοήθεια των αλγορίθμων και του σχετικού hardware -, μπορούμε να έρθουμε πιο κοντά σε μια πιο ρεαλιστική ( εδώ είναι η διαφορά - δεν λέω πιο πιστή) αναπαραγωγή, διατηρώντας τα αναγνωρίσιμα στοιχεία του αρχικού γεγονότος.
- τι σημαίνει ρεαλιστική αναπαραγωγή ? - για τον ΗΧΟ, κρατείστε προς το παρόν τον δεύτερο ορισμό.

ρεαλιστικός :
  1. που αποδίδει την πραγματικότητα ή βασίζεται σε αυτήν για να δημιουργήσει μία φανταστική αφήγηση
- και αν ο πολυκάναλος ήχος, βοηθάει στην ρεαλιστική αφήγηση, το θέμα έληξε.

P.S.1. - για να προλάβω τους εξυπνάκηδες, άλλο ρεαλιστική αναπαραγωγή, και άλλο χρωματισμός, έστω και καλοδεχόμενος ( - για τα κουρασμένα αυτιά μας ), από λάμπες, καλώδια, ηχεία και ό,τι σκ@τά προσθέσατε γι αυτό το σκοπό.
P.S.2. - όσοι δεν καταλαβαίνουν ή δεν υποψιάζονται, πως μπορεί ένας αλγόριθμος, να λειτουργήσει ευεργετικά προς αυτή την κατεύθυνση - της ρεαλιστικής αναπαραγωγής - είναι απλά ηλίθιοι.
P.S.3. ή τεμπέληδες.
P.S.4. Τελεία.
P.S.5. Εδώ ρε πρωτόζωα, ένα παραμετρικό eq ( -αλγόριθμος είναι, - μην μπερδεύεστε ), να προσθέσετε στη αλυσίδα του δικάναλου, και μιλάμε για άλλο σύστημα. - και το ίδιο έκανε ο μηχανικός ήχου κατά την εγγραφή. - Ποια πιστότητα? >:(.
P.S.6. - Ένας ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ του audio.
άντε και καλά όλα αυτά....
όταν ακούω π.χ. αυτό (κομμάτι που γουστάρει σίγουρα ο EAR) και φτιάχτηκε σε ένα PC άντε και σε κανένα Modular Synth άμα είχε κέφια ο Moby.... ποια ρεαλιστικότητα να αναζητήσω;;;
 

Y

Yiannis_B

Guest
άντε και καλά όλα αυτά....
όταν ακούω π.χ. αυτό (κομμάτι που γουστάρει σίγουρα ο EAR) και φτιάχτηκε σε ένα PC άντε και σε κανένα Modular Synth άμα είχε κέφια ο Moby.... ποια ρεαλιστικότητα να αναζητήσω;;;
- η τονική ισορροπία αρκεί. - αποπροσανατολίζεις την κουβέντα.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
- αυτό που δεν έχει καταλάβει η πλειοψηφία, για να γίνει συζήτηση σε σωστή βάση, είναι ότι δεν τίθεται θέμα υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής του αρχικού γεγονότος.
  1. που αποδίδει την πραγματικότητα ή βασίζεται σε αυτήν για να δημιουργήσει μία φανταστική αφήγηση
- και αν ο πολυκάναλος ήχος, βοηθάει στην ρεαλιστική αφήγηση, το θέμα έληξε.

P.S.1. - για να προλάβω τους εξυπνάκηδες, άλλο ρεαλιστική αναπαραγωγή, και άλλο χρωματισμός, έστω και καλοδεχόμενος ( - για τα κουρασμένα αυτιά μας ), από λάμπες, καλώδια, ηχεία και ό,τι σκ@τά προσθέσατε γι αυτό το σκοπό.
P.S.2. - όσοι δεν καταλαβαίνουν ή δεν υποψιάζονται, πως μπορεί ένας αλγόριθμος, να λειτουργήσει ευεργετικά προς αυτή την κατεύθυνση - της ρεαλιστικής αναπαραγωγής - είναι απλά ηλίθιοι.
P.S.3. ή τεμπέληδες.

P.S.4. Τελεία.
P.S.5. Εδώ ρε πρωτόζωα, ένα παραμετρικό eq ( -αλγόριθμος είναι, - μην μπερδεύεστε ), να προσθέσετε στη αλυσίδα του δικάναλου, και μιλάμε για άλλο σύστημα. - και το ίδιο έκανε ο μηχανικός ήχου κατά την εγγραφή. - Ποια πιστότητα? >:(.
P.S.6. - Ένας ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ του audio. - οι υπόλοιποι με τα σκούτερ σας και την έξτρα ποδιά για τις λάσπες, σε άλλη παραλία.
προφανώς θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο ον:D:D..
Ο λόγος σου όμως..δεν..
Τώρα, ποιοί είναι ηλήθιο και πρωτόζωα...:drinks:
 

Y

Yiannis_B

Guest
προφανώς θεωρείς τον εαυτό σου ανώτερο ον:D:D..
Ο λόγος σου όμως..δεν..
Τώρα, ποιοί είναι ηλήθιο και πρωτόζωα...:drinks:
- ευτυχώς ρε συ, που ξέρεις από επίπεδο.



p.s.1 - είπα και τεμπέληδες.

p.s. 2 -πρέπει να κάνω δυο ώρες γυμναστική, τα λέμε αργότερα.
 
Last edited by a moderator:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
https://el.wikipedia.org/wiki/Αλγόριθμος
Για να προωθηθεί η κατανόηση,εφαρμογές αλγορίθμου στο αναλογικό πεδίο αποτελούν και η κλασσική ισοστάθμιση κατά RIAA στα βινυλιακά συστήματα,όπως και τα χαρακτηριστικά των κροσόβερ που λειτουργούν σε αναλογικό πεδίο,ενεργών και οπωσδήποτε των παθητικών τοιούτων...;)
Όντως buthia, η RIAA είναι αλγόριθμος κι αυτή.
Η μεγάλη διαφορά όμως είναι, ότι τα βινύλια έχουν ήδη παραχθεί έτσι, δηλαδή κατά το τελικό mastering, έχει παραχθεί το μουσικό προιόν με ενσωματωμένη τη καμπύλη RIAA, ή την IEC, ή την DECCA. Επομένως, όταν το σήμα περνά μέσω του phono, στην ουσία αποσυμπιέζεται και δίνει την αρχική, ασυμπίεστη παραγωγή που ο παραγωγός ήθελε να φτάσει στα αυτιά μας.
Στους αλγόριθμους των upmix όμως...απλά ο αλγόριθμος προσπαθεί να αναπαράγει το σήμα, όχι όπως ήταν αρχικά, αλλά όπως αυτός πιστεύει ότι ήταν...τεράστια διαφορά!
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
- η τονική ισορροπία αρκεί. - αποπροσανατολίζεις την κουβέντα.
Αφού αρκεί.... άρα εδώ δε χρειάζεται το πολυκάναλο μιας και δεν έχει να δώσει πληροφορίες χώρου / ρεαλιστικότητας.... Σε κάποιο άλλο είδος μουσικής ίσως.
 


Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Πόσοι από εσάς παραπάνω που χρησιμοποιείτε τη λέξη "αλγόριθμος" ξέρετε τί σημαίνει; Πόσο έχετε διαβάσει τη διαδικασία; Πόσοι την έχετε καταλάβει;
Πέτρο μπορείς να μου πεις (εσύ που έχεις καταλάβει τη διαδικασία ή οποιοσδήποτε άλλος) πως ένας αλγόριθμος αυτόματα, ή ένας μηχανικός με το χέρι, θα κάνει downmix τα 24 κανάλια που αναφέρονται εδώ σε πολυκάναλο, ιμερσιβ, αουρο, ξέρω γω ?? 24 κανάλια, μετρημένα κουκιά πρωτογενές πολυκάναλο υλικό δηλ. το μάννα για τη δημιουργία πολυκάναλου downmix.. πες μου μια λογική σε παρακαλώ με απλά λόγια.. δεν μιλάω για μαθηματική λογική πράγμα που θα ήταν γελοία εύκολο αλλά για μουσική λογική..
 
Last edited:

Y

Yiannis_B

Guest
....
Στους αλγόριθμους των upmix όμως...απλά ο αλγόριθμος προσπαθεί να αναπαράγει το σήμα, όχι όπως ήταν αρχικά, αλλά όπως αυτός πιστεύει ότι ήταν...τεράστια διαφορά!
- για να φτάσει το σήμα στα αυτιά σου, όπως πραγματικά ήταν, θέλεις ψηφιακή ισοστάθμιση.
- άλλο τι βγαίνει από τα ηχεία, και άλλο τι ακούς εσύ.
- τεράστια διαφορά.

Αφού αρκεί.... άρα εδώ δε χρειάζεται το πολυκάναλο μιας και δεν έχει να δώσει πληροφορίες χώρου / ρεαλιστικότητας.... Σε κάποιο άλλο είδος μουσικής ίσως.
- μπορεί και ναι.

- μπορεί και όχι - γιατί ίσως ο κάθε ήχος, έρχεται ή κινείται σε διακριτές θέσεις ανάμεσα στα δύο ηχεία.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.326
Μηνύματα
2.858.619
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top