Featured Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί



Decembered

Μαϊμού
Κατόπιν πανδήμου απαιτήσεως και αφού, θαρρώ, η αγωνία έχει εκτοξευτεί στα ύψη, επισυνάπτω και εγώ 2 φωτογραφίες από το, σαφώς ακριβότερο από τον μέσο όρο των δικάναλων χαϊεντάδικων [δικάναλο= hi-end, λέει ο αυτοανακηρυχθείς ηγετίσκος και ινστούχτορας σας, παιδιά· έχει κανείς κανένα πρόβλημα με τις ετοιματζίδικες, εύκολες ταυτίσεις; "α πα πα, εμείς ταπεινοί οπαδοί είμαστε, καλέ, ό,τι πουν οι ψωνισμένοι φυρερίσκοι του audio!"] σετάπ, σύστημα μου.

Στην πρώτη έχω ένα μικρό πικαπάκι, να ακούω τα foxtrot δισκάκια μου, με ενσωματωμένη λαμπίτσα (όχι από τις χαϊεντάδικες, τις άλλες!) από πάνω γιατί με προδίδει και η όραση μου τελευταία, από την πολύ μνησικακία και τον κρυφό, ζηλόφθονο θαυμασμό για όσους έχουν πολυκάναλο. Στην δεύτερη έχει απομακρυνθεί το πλατώ, και έχει τοποθετηθεί εκλεκτή επιλογή κόκκινων αυστηρά κρασιών και ενός σετ κρασοπότηρων κρυστάλλου βοημίας που κληρονόμησα ο δύστυχος από την κακομοίρα την γιαγιά μου, που ούτε την λειψή, κουτσουρεμένη, τεχνικά τόσο "λίγη" εντέλει εμπειρία του στέρεο δεν πρόλαβε καλά-καλά να χαρεί. Τα δύσκολα, μοναχικά βράδια μου τα περνώ φυσικά συντροφιά άλλων δύσμοιρων, δικάναλων υπάρξεων, με το ραδιοφωνάκι grundig ανοιχτό σε χαμηλές εντάσεις να πλαισιώνει νοσταλγικά και μελαγχολικά τους αναστεναγμούς και την αίσθηση μας της έκπτωτης, ξεπεσμένης αριστοκρατίας του στέρεο . Αχ!

οπως λεμε ο Βικτορ Ερημιτης, εγινε Λιζα απο το Οχαιο..
παντως η δικια μου η γιαγια ελεγε σα χτες το θυμαμαι μακρια απο λαχανοτοιχους.
 

οπως λεμε ο Βικτορ Ερημιτης, εγινε Λιζα απο το Οχαιο..
Δυνάμει του παραλόγου είναι και αυτό εφικτό, υπό το πρίσμα της αιωνιότητας φυσικά...

Και 1-2 λινκ για τον Κώστα μας, το φαλακρό παιδί με τα καμωμένα από χρυσάφι αυτιά, τον Τζώρτζ Κλούνι του audio, τον Μπάρκουλη του πολυκάναλου, τον αδιαμφισβήτητο Ηγέτη, Δάσκαλο, ου μη μόνον και Γιόγκι των ηχοσυστημάτων, και το εξεζητημένο και υψηλοτάτου επιπέδου χιούμορ του με τα σεφερλιδικά, μπανάλ λογοπαίγνια για τα πιτόγυρα, τις πατατούλες ψητοπωλείου και τις γκρούπις που τον κυνηγάνε για μια αρμαθιά δυσεύρετες τρίχες. Καλό διάβασμα εκεί στην παραλία.

https://www.psychologytoday.com/intl/conditions/narcissistic-personality-disorder

https://enallaktikidrasi.com/2018/09/psefdaisthiseis-megaleiou-aities-xaraktiristika/
 

Εμενα μ' αρεσουνε τα μακροσκελη ποστς του λατινικουρα και η νεα φωτο στο προφιλ τσι Ροζι :)))
:drinks:
Απαντωντας στον εαυτο μου, να πω πως η γλυκια φατσουλα ηταν για τη ροζι κι ας μ΄εχει γραμμενο στην ακρα του μαστιγιου τζι ...
gTJ.gif
 


Θα κανω μια υποθεση.

Εστω ότι παμε σε 5-6 φιλους που παιζουν μουσικη σε σπιτι (κανουν προβα). Ξαφνικα μας πιανει επιθυμια καπου να κατσουμε ώστε ν ακουμε την πενταμελη μπαντα οσο το δυνατο καλυτερα. Αντιλαμβανόμαστε ότι στη μεση (κεντρο) είναι καλυτερα. Σ αυτή την περιπτωση τον ηχο δεν τον ακουμε όπως σ ένα δικαναλο συστημα αλλα ουτε όπως σ ένα πολυκαναλο συστημα. Γιατι ο ηχος μας ερχεται σφαιρικα από παντου. Να ξεκαθαρισω για άλλη μια φορα ότι στον πολυκαναλο ο ηχος ερχεται μονο από μπροστα, ασχέτως αν εχεις ηχεια κι από πισω τα οποια παιζουν.

Παμε μετα στη συναυλια εκει θα θελαμε να κατσουμε παλι στο κεντρο αφου το ευχαριστιομαστε περισσοτερο, αλλα φυσικα για ευγλωττους λογους δεν γινεται. Αλλωστα αν ολοι ειχαν την ιδια επιθυμια πως θα χωρουσαν 5.000 κοσμος (τυχαιο το νουμερο) αναμεσα τους.

Αρα σ αυτή την περιπτωση γινεται ενας συμβιβασμος ποιοτητας. Παρολο φυσικα που που είμαι σε ζωντανη συναυλια οσο καλα κι αν οι μηχανικοι προσπαθησαν για τα του ηχου. Νομιζω όμως ότι θα ηταν λαθος ορολογια αν ελεγα συμβιβασμος πιστότητας.

Συνεχιζοντας την υποθεση, αν είχαμε στο εγγυς μελον ένα τροπο ν ακουμε την ορχηστρα όπως όταν βρίσκεσαι πριβε μ αυτους (ειτε είναι ροκ μπαντα, ειτε ορχηστρα κλασικης μουσικης) δηλαδή ο ηχος να ερχεται σφαιρικα σα να βρίσκεσαι μεσα στο κεντρο της ορχήστρας.

Θα πρεπει σ αυτην την περιπτωση να αποριψουμε αυτόν τον νεωτερισμο επειδή δεν ακουμε δικαναλα, αλλα ουτε και πολυκαναλα με την μορφη που εχουμε σημερα τα δεδομενα της πολυκαναλης μουσικης?

Στον κινηματογραφο όμως τι γινεται?

Σε βαζουν στο κεντρο της σκηνης. Αναμεσα στις σφαιρες, στη μεση του κατακλυσμου -γινεται σεισμος κι αισθανασαι το πανε ελα απο παντου. Εδώ όμως ρε γμτ κανεις δεν απεκλεισε αυτό το ηχητικο δεδομενο. Στον audio ηχο αν μη τι αλλω δεν τρως σφαιρες πισώπλατα :lol:.
Βεβαια το οπτικο περιεχομενο το εχουμε μονο από μπροστα γιατι τα ματια μας δεν βλεπουν και πισω. Αν είμασταν σαν τις κουκουβαγιες δεν αποκλείεται να είχαμε κι οθονες στην πλατη.

Προσωπικα εχω μια πεποιθηση (μου το ειπαν στο φλυτζανι του καφε :)) ότι μπορει καποτε αυτό να είναι το επομενο βημα που θ ακουμε μουσικη. Εδώ θα ειμαστε και θα δειτε να είμαι υποστηρικτης του νεου φορματ καθολου δεν με πειραζει που θ αλλαξοπιστήσω, δεν εκανα κανενα συμβολαιο ουτε για δικαναλο ουτε για πολυκαναλο ηχο.

Θ εξακολουθώ να μαλωνω με τον Λεανδρο για το πικαπ. Γιατι εγω θα του λεω ότι προτιμω να καθομαι στη μεση της ορχήστρας των Λεντ Ζαπελιν επειδη είμαι φιλαρακι με τον Τζιμυ Πεητζ, ενώ αυτος θα θελει να βλεπει απο μπροστα καταφατσα τον Robert Plan.

Ο καθενας μπορει ν αγαπαει ότι θελει. Υπαρχουν όμως καποια στοιχεια που δεν πρεπει να αγνοουμε. Που θα ηταν σημερα ο ηχος αν μεναμε στο παρελθων και δεν βλέπαμε όχι μονο το σημερα αλλα και το αυριο. Γιατι να θυμηθούμε ότι καποτε και το δικαναλο αποτελεσε την αυριανη μερα το πικαπ ηταν η μεθαυριανη μερα.

Ότι παρουσιάζεται σαν μοντερνο δεν επιζει απαραίτητα. Βλέπουμε ότι γινεται σφοδρη μαχη για το τι θα επικρατησει. Να θυμηθούμε πριν σχετικα λιγα χρονια την σκληρη μαχη SONY V TOSHIBA υποστηρικτες δυο διαφορετικών φορμα (blue ray-dvd audio) Σιγουρα και τα δυο αποτελουσαν εξελιξη του παρελθόντος. Τελικα το ένα εζησε το άλλο ειπε αντιο. Δεν ξερω ποσο η μαχη ηταν φαιρ πλαιυ. Ποσο οντως το ένα ηταν καλυτερο από το άλλο, παιζουν κι αλλα πραγματα σημαντικο ρολο. Καποτε εφαγε μια αντιστοιχη ηττα το sacd από το cd. Ποιο από τα δυο παιζει καλυτερα? Σιγουρα καποιοι θα χαμογελάνε.

Παντα υπηρχαν και θα υπαρχουν οι υποστηριχτες του ρετρο. Δεν είναι κακο. Αλλα γενικα αυτοι δεν οδηγουν την κουρσα, οπωσδήποτε η φωνη της εξέλιξης της δυναμικης της προοπτικης θα πρεπει να υπερισχυει.

Δεν λεω τι ευχαριστει τον καθενα. Στα του ηχου θεωρω ότι εχουμε ένα πλουτο. Μπορούμε ν ακουμε με όλα τα ειδη. Πικαπ, σιντι, blue ray, dac. Κι αν απαριθμησα πηγες ηχου το ιδιο μπορούμε να κανουμε και με ηχεια ενισχυτες κλπ. Όλα αυτά αποτελουν ένα μερος απ αυτό που ονομάζεται γουστο. Αρκει και να μπορούμε να το υποστηριξουμε οικονομικα.

Όμως ο ηχος εχει να κανει και με την υψηλη πιστοτητα (για οσους τους ενδιαφερει αυτό το κομμάτι). Αν μαλιστα εχετε καταλαβει βρισκόμαστε σε ειδικο μερος στο φορουμ που ασχολείται μ αυτα. Λιγοι μπαινουν εκει που λεει μουσικη για να γραψουμε τι ακουμε τι μας αρεσει. Το γουστο μας δηλαδή. Επειδη εδώ εχει και τζερτζελε!

Και η υψηλη πιστοτητα εχει να κανει με την ψευδαισθηση του λαιβ στον οικιακο χωρο. Κι αυτό καλως η κακως εχει να κανει πρωτίστως με επιστημονικα δεδομενα που λιγοι τα καταλαβαινουν σωστα (εγω δεν ανηκω σ αυτους).

Όμως ως συνηθως πολλοι εχουν λογο γι αυτό. Πηγα κι εγω ο μουσικος να πω την αποψη μου σε συνεδριο γιατρων και γελουσαν ολοι μαζι. Δεν σεβαστηκαν το ονομα μου, την φημη μου. Καθολικη ειρωνεια. Ετσι ολοι εδώ γινόμαστε επιστήμονες και κανουμε επιδειξη της ασχετοσύνης μας. Αν ολοι ηταν ασχετοι θα είμασταν ευτυχεις. Ελα όμως που καποιοι ξερουν. Ευτυχως είναι πολύ λιγοι. Εξαιρετικα λιγοι. Οποτε τι να μας πουν. Τους γιουχάρουμε.

Για να σκεφτουμε πως θα ηταν το αυτό το φορουμ χωρις αυτους. Ποσο πραγματικο φτωχο. Προσωπικα θα πληρωνα, για να εμπαινα σ ένα τετοιο φορουμ που καποιοι δεν θα ειχαν σχεδόν τιποτα να κερδισουν από μενα, αλλα θα μου εδιναν τον πλουτο της γνωσης τους απλοχειρα αναλυτικα και υπομενετικα. Καθολου δεν με πειραζει πως μου τα λενε, αφου κι αυτοι δεν με γιουχαρουν ευχαριστημένος είμαι.
 

Rosinante

Dark Nιάου
Απαντωντας στον εαυτο μου, να πω πως η γλυκια φατσουλα ηταν για τη ροζι κι ας μ΄εχει γραμμενο στην ακρα του μαστιγιου τζι ...
View attachment 133127
Απ' οτι μαθαινω, εισαι κι εσυ λιγακι φειδωλός στις...τριχες σαν τον Κωστα δηλαδη...:p
Αλλα μη στενοχωριεσαι. Ηρθε ο γύρος για να γεμισει με τις δικες του...τριχες το θρεντ για να παρετε κι εσεις λίγες να βαλετε πανω σας. Αλλο να εχεις και να τις ξυριζεις κι άλλο να μην εχεις καθολου. Με...πιάνεις ε;:gotcha::gotcha:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Εννοείται ότι οι συστοιχίες έχουν...επικαλυπτικο σκοπό;).

Και ναι, το δικό μου setup, στερείται διακριτών ηχητικών ατοπηματων που να απαιτούν.. συγκάλυψη:)
Σεβόμενος τον πολύτιμο γνωμοδοτικό σου ρόλο και μη θέλοντας να παραφράσω τη γνώμη που διατυπώνεις,θα ήθελα να προεκταθεί αυτή χωρίς συγκεχυμένο τρόπο : Δηλαδή θεωρείς ότι όσα setup περιλαμβάνουν sub διακρίνονται ανεξαιρέτως από ατοπήματα στην απόδοσή τους,ενώ όσα δεν θα περιλάμβαναν έχοντας υποχωρημένη την απόκριση στην πρώτη οκτάβα δεν θα διακρίνονταν από ατοπήματα;

Στο δε β' σκέλος έχω την εξής απορία: Εφόσον το δικό σου σύστημα δεν διακρίνεται από ακροαματικά ατοπήματα,ποιοι παράγοντες είναι τότε εκείνοι που απέτρεψαν την τελειωτική αξιολόγηση διάφορων καλωδίων που είχαν δοκιμαστεί κατά τρόπον ώστε να μην εκφέρεται οριστική γνώμη για το ποια εξ αυτών ήταν ανώτερα στην απόδοσή τους,αλλά απλώς διατυπωνόταν κατ'εξακολούθησιν ότι διαπιστώνονταν διαφορές στην απόδοση;
Με άλλα λόγια, εφόσον το σύστημά σου δεν έχει διακριτά ατοπήματα όπως μας διαβεβαιώνεις,δεν το θεωρείς ικανή αναφορά για την αξιολόγηση διαφορετικών καλωδίων;:sneaky:
 

leandros

Πάρτε παθητικά!!!
Όμως ο ηχος εχει να κανει και με την υψηλη πιστοτητα (για οσους τους ενδιαφερει αυτό το κομμάτι). Αν μαλιστα εχετε καταλαβει βρισκόμαστε σε ειδικο μερος στο φορουμ που ασχολείται μ αυτα. Λιγοι μπαινουν εκει που λεει μουσικη για να γραψουμε τι ακουμε τι μας αρεσει. Το γουστο μας δηλαδή. Επειδη εδώ εχει και τζερτζελε!

Και η υψηλη πιστοτητα εχει να κανει με την ψευδαισθηση του λαιβ στον οικιακο χωρο. Κι αυτό καλως η κακως εχει να κανει πρωτίστως με επιστημονικα δεδομενα που λιγοι τα καταλαβαινουν σωστα (εγω δεν ανηκω σ αυτους).
Στο μόνο που θα διαφωνήσω μαζί σου είναι στο τι είναι υψυλή πιστότητα.
Για μένα υψυλή πιστότητα είναι η ακριβής αναπαραγωγή της..μουσικής παραγωγής..κι όχι τι θα μ'άρεσε περισσότερο!
Γι αυτό λοιπόν, στην ηχόγράφηση που αναφέρθηκες, θα ήθελα ν ακούω τους led zeppelin μπροστά και πάνω στο βάθρο τους, μιας και ποτέ κανένας παραγωγός τους δεν οραματίστηκε το Λέανδρο στη σκηνή, αλλά κάτω απ, αυτή και μπροστά της...
κατά τ'άλλα μαζί σου!;):drinks:
[DOUBLEPOST=1563895701][/DOUBLEPOST]
Σεβόμενος τον πολύτιμο γνωμοδοτικό σου ρόλο και μη θέλοντας να παραφράσω τη γνώμη που διατυπώνεις,θα ήθελα να προεκταθεί αυτή χωρίς συγκεχυμένο τρόπο : Δηλαδή θεωρείς ότι όσα setup περιλαμβάνουν sub διακρίνονται ανεξαιρέτως από ατοπήματα στην απόδοσή τους,ενώ όσα δεν θα περιλάμβαναν έχοντας υποχωρημένη την απόκριση στην πρώτη οκτάβα δεν θα διακρίνονταν από ατοπήματα;

Στο δε β' σκέλος έχω την εξής απορία: Εφόσον το δικό σου σύστημα δεν διακρίνεται από ακροαματικά ατοπήματα,ποιοι παράγοντες είναι τότε εκείνοι που απέτρεψαν την τελειωτική αξιολόγηση διάφορων καλωδίων που είχαν δοκιμαστεί κατά τρόπον ώστε να μην εκφέρεται οριστική γνώμη για το ποια εξ αυτών ήταν ανώτερα στην απόδοσή τους,αλλά απλώς διατυπωνόταν κατ'εξακολούθησιν ότι διαπιστώνονταν διαφορές στην απόδοση;
Με άλλα λόγια, εφόσον το σύστημά σου δεν έχει διακριτά ατοπήματα όπως μας διαβεβαιώνεις,δεν το θεωρείς ικανή αναφορά για την αξιολόγηση διαφορετικών καλωδίων;:sneaky:
στο Α σκέλος, συνήθως τα subίδια μπαίνουν για να καλύψουν εμφανή ηχητικά κενά, σπανιότατα για άλλο λόγο
Στο Β σκέλος, ο λόγος που δεν αναφέρθηκα ποιό καλώδιο παίζει σωστότερα είναι πολύ απλά για να μη το πάιζω "διαφημιστής¨ καλωδίων κι όχι ότι δεν καταλάβαινα διαφορές φίλε buthia;), 'οποιος θέλει να μάθει παραπάνω για τη κατάταξη των καλωδίων μόνο με πμ.:hi:
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Και η υψηλη πιστοτητα εχει να κανει με την ψευδαισθηση του λαιβ στον οικιακο χωρο.
Εχει να κανει με την οσο γινεται πιο πιστη αναπαραγωγη του ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ γεγονοτος και μονον.Ο Jimmy Page οπου θελει ας παει πανω στη σκηνη.Η κιθαρα του δεν παει πουθενα παρα μονο μεσω του καλωδιου της στην κονσολα αν προκειται να ηχογραφηθει η συναυλια.Το ιδιο ολοι οι επι σκηνης.Αν ησουν τωρα πανω στη σκηνη εσυ,ασφαλως άλλα θα ακουγες(τα ηχεια τους θα ακουγες και αυτα σταθερα σε μια θεση),αλλά οχι απο το συστημα σου στο σπιτι σου.
 
Last edited:

...Λιγοι μπαινουν εκει που λεει μουσικη για να γραψουμε τι ακουμε τι μας αρεσει. Το γουστο μας δηλαδή. Επειδη εδώ εχει και τζερτζελε!.
Ένα τζερτζελε το συγκεκριμένο thread τον έχει... !!!
Μάλιστα τολμώ να πω πως όσα σοβαρά είχαν να ειπωθούν, ειπώθηκαν λίγο πολύ... και όση γνώση ήταν να μοιραστεί, μοιράστηκε και με το παραπάνω... πιο πολύ τζερτζελές τώρα....
Κανονικά θα έπρεπε να αφήσουμε το thread κάπως πιο ήσυχο (να μπορεί να διαβάσει και τίποτα σοβαρό ο μελλοντικός αναγνώστης) και να μοιράσουμε τον τζερτζελέ σε ένα ακόμη thread....
π.χ. "Το δικάναλο δε θα πεθάνει ποτέ γιατί το πολυκάναλο 20 χρόνια έρχεται και θα συνεχίσει να ...έρχεται!" :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι πλέον να χαρώ το ταπεινό και, το δίχως άλλο, άθλια στημένο στον χώρο ηχοσύστημα μου
Το ξέρω. ;)
Φαίνεται. :D
Ωραίες φωτογραφίες.
Δε μου τρέχουν τα σάλια.
Καλές (λέμε τώρα και καμιά κουβέντα, μη τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς) ακροάσεις.
:p

Για καλώδια ρεύματος, pm στον Λέανδρος.
Κάνει και ριμα.:D
 

Δεν καταλαβαίνω τις τελευταίες πέντε σελίδες. Ειλικρινά. Αφού έχει ειπωθεί ξεκάθαρα: Στο πολυκάναλο σύστημα, όταν πάμε για ιμέρσιβ με αλγόριθμους, δεν μας ενδιαφέρει η πιστότητα αναπαραγωγής. Μας ενδιαφέρει η όποια αναπαραγωγή βγάζουν οι αλγόριθμοι. Λογικό, αφού δεν υπάρχουν διακριτά κανάλια.

Βέβαια, η όποια αναπαραγωγή μέσω αλγόριθμων είναι ως θέση μια αποψη αναπαραγωγης, όπως και άποψη αναπαραγωγής πληρώνεις στο high end.:fuckyou:

Δλδ, οι πολυκάναλες ακροάσεις αλγορίθμων, για την ώρα είναι η εξέλιξη του δικάναλου high end. Αρα, είναι high end. Μόνο.:imtheking:

Γιατί κάτι άλλο δεν είναι :biggrin:
 


Decembered

Μαϊμού
Δυνάμει του παραλόγου είναι και αυτό εφικτό, υπό το πρίσμα της αιωνιότητας φυσικά...
η αναφορα των χαρακτηρων ειναι (ενα απο τα καμποσα) ψευδωνύμα του Σαιρεν Κ.(και αβαταρ σου), και της Λιζας που εχει το αλμπουμ με το grundig. Οσων αφορα την λογικη, ουδεποτε γνωρισα τι μπορει να ειναι κατι τετοιο μετα το 1980, υποβληθει ημερομηνια ληξης σε ολα αλλωστε ...
Περαν τουτου, διακρινω μια εντονη εμπαθεια, στον Ear, ο τροπος ομως μοιωνει το ευγενες της φυσης σας - ως Girum.. το οποιο γνωριζω ως λατινικη καρκινικη γραφη.
Στο μεχρι τωρα κειμενα υπερ του δικαναλου, βρισκω μια *υπερασπιση* βασιζομενη σε μια (προσωπικη) φιλοσοφια, η οποια επεισερχεται απουσια στοιχειων (!?-εγω δε πηγα σχολειο) την σημερινη μερα, σχεδων αφοριζοντας οτι μπορει να αφοριζει.. με ποιον σκοπο(στοχο) ομως δεν διακρινω..
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
...
στο Α σκέλος, συνήθως τα subίδια μπαίνουν για να καλύψουν εμφανή ηχητικά κενά, σπανιότατα για άλλο λόγο.

Στο Β σκέλος, ο λόγος που δεν αναφέρθηκα ποιό καλώδιο παίζει σωστότερα είναι πολύ απλά για να μη το πάιζω "διαφημιστής¨ καλωδίων κι όχι ότι δεν καταλάβαινα διαφορές φίλε buthia;), 'οποιος θέλει να μάθει παραπάνω για τη κατάταξη των καλωδίων μόνο με πμ.:hi:
Στο α' σκέλος,με δεδομένο το σύνηθες εύρος απόκρισης των sub,ποια ακριβώς εμφανή ηχητικά κενά και σε ποιες ζώνες του ακουστού φάσματος θ'αναμενόταν να καλύπτει η ενσωμάτωσή τους;

Στο β' σκέλος,ο ίδιος μπορεί να μην είμαι αρκετά περίεργος για τη σειρά κατάταξης ώστε να τη ζητούσα μέσω πμ,αλλά θα ενδιαφερόμουν να παραδεχόσουν ότι στο δικό σου σύστημα κάποια μοντέλα καλωδίων δοκιμάστηκαν και ακούστηκαν ανώτερα από άλλα δοκίμια.Κι εφόσον διαβεβαιώνεις ότι το δικό σου σύστημα δεν έχει διακριτά ατοπήματα,κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι τα ίδια καλώδια θ'αποδεικνύονταν ανώτερα δοκιμαζόμενα και σε ανάλογα setup τα οποία δεν θα είχαν διακριτά ατοπήματα,όπως ακριβώς και το δικό σου.

Κι επαγωγικά οδηγούμαστε από τη γνώμη στο α' σκέλος στο ότι ανάλογες δοκιμές θα ήταν άτοπες σε setup με ενσωματωμένα sub,αφού η δεύτερη κατηγορία λόγω κάποιων συγκεκαλυμμένων ηχητικών κενών - σύμφωνα με το διατυπωμένο επιχείρημα - δεν θα ήταν πρόσφορη για την επιτέλεση αδιαμφισβήτητης αξιολόγησης...
 





Staff online

Forum statistics

Threads
149.706
Μηνύματα
2.224.358
Members
34.034
Νεότερο μέλος
Holotropic
Top